De Strijd Tegen rechts in Duitsland en omstreken

Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De Strijd Tegen rechts in Duitsland en omstreken

Bericht door Mahalingam »

Ik zet het maar in deze rubriek want ik denk niet dat die vermelde 'jacht' zal slaan op charlatans, wonderdokters, kwakzalvers en oplichters en ander tuig dat van deze corona-gelegenheid gebruik maakt om door oplichting rijkdom te vergaren. Het zullen wel on-orthodoxe stemmen in de rechter hoek zijn die voor hun hachje moeten vrezen.
Staatsveilig­heid jaagt op fake news over corona
Ook tijdens de ­corona-crisis doen er online allerlei vormen van desinformatie de ronde. Er zijn de klassieke kwakzalvers en oplichters die valse wondermiddelen tegen het virus aan de man proberen te brengen. Maar de Staatsveiligheid vermoedt dat er nog meer aan de hand is.

Sinds het uitbreken van de crisis is de dienst online op zoek naar pogingen tot inmenging van vreemde mogendheden, maar ook naar valse geruchten gelanceerd door extremisten. Beide hebben de bedoeling te polariseren. Het vermoeden bestaat dat buitenlandse mogendheden – in de eerste plaats Rusland, maar ook China – via de sociale media de ­publieke opinie proberen te manipuleren. Zo denken de inlichtingendiensten dat Russische trollen de hand hebben in een campagne om de publieke opinie ervan te overtuigen dat Rusland wel iets doet om Spanje en Italië te helpen, terwijl de Europese Unie – aldus de trollen – afzijdig blijft.

Extremisme

Maar niet alleen buitenlandse inmenging is vandaag een gevaar, ook extremisme. Op de sociale media circuleren nu al valse ­berichten over een fatwa die besmette moslims ertoe zou aan­zetten te hoesten in het gezicht van ongelovigen. Die fatwa bleek fake news. Net zoals berichten over nachtwinkels die schaarse goederen plots tegen woeker­prijzen zouden verkopen, vals bleken.

‘Het gaat telkens om desinformatie die de polarisering in de hand werkt’, zegt Ingrid Van ­Daele, de woordvoerster van de Veiligheid van de Staat. ‘Dat zijn zaken die onze democratie bedreigen. Als we dat ontdekken, brengen we de regering daarvan op de hoogte.’
https://www.standaard.be/cnt/dmf20200401_04909820

"Zo denken de inlichtingendiensten dat ..."
Thinking Intelligence Services? De gruwel. Dat hebben we vaker al meegemaakt: het 'Golf van Tokin' incident, de massavernietigingswapens van Saddan Hoessein, de gifgasaanvallen van Assad in Syrië, volkerenmoord door de Serviërs . En wat had de Khadaffie van Libië uitgespookt? Dat ben ik eventjes vergeten. Dat zal ook wel iets heel ergs zijn geweest.
En het zijn allemaal verzinsels gebleken van de Thinking Intelligense Services.

En dan die kwestie van: "een fatwa die besmette moslims ertoe zou aan­zetten te hoesten in het gezicht van ongelovigen." Die is er niet, maar ik heb wel de overtuiging dat vele Mohammedanen dat een primas idee vinden: hun steentje bijdragen aan de jihad. Een wit voetje halen bij de maangod Allah.

P.S.: als je heult met de Russen door b.v. het onware (?) verhaal dat Russen Italië helpen en de EU niet te verspreiden , en als de Russen de Vijand zijn dan ben je dus een verrader. En wat doen we daarmee in oorlogstijd? Tegen de muur zetten.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De Strijd Tegen rechts in Duitsland en omstreken

Bericht door Pilgrim »

AfD-advertentie over de campagne “Gezamenlijk voor de grondwet” mag niet verschijnen

Geplaatst op 2 april 2020

Afbeelding

De “Frankfurter Allgemeine Zeitung” (FAZ), de “Welt”, de “Spiegel” en de “Focus” hebben de publicatie van een advertentie van Alexander Gauland, de erevoorzitter van de AfD, geweigerd – een schandaal en opnieuw een bewijs van de vrijwillige zelfcensuur in de Duitse media! Hieronder de vertaling van hetgeen veel lezers blijkbaar niet mogen zien:

Zeer geëerde dames en heren,

In deze dagen merken we allemaal dat er kostbare dingen bestaan, die we maar al te vaak als vanzelfsprekend beschouwen. Of het nu de zorg binnen de familie is, of het werk van de verpleegster in de kliniek, of de verbondenheid van onze samenleving. Wij allemaal kunnen iets van deze weken leren. Wat nederigheid en dankbaarheid. Dankbaarheid voor de verantwoordelijkheid die onze naasten op zich nemen. Nederigheid voor de moeite en inspanningen van diegenen die er voor ons waren. Zij zouden ons hoop moeten geven om sterker tevoorschijn te komen uit deze crisis. Als individu. Als familie. Als natie.

Velen beweren dat onze samenleving zo gespleten zou zijn als nooit tevoren. Ik wil dat niet geloven. Ja, natuurlijk bestaat er strijd, bestaan er verschillende voorstellingen van de toekomst van Duitsland. Maar dat is er altijd al geweest. Wat nieuw is, is de poging om het argument van de politieke tegenstander als immoreel te brandmerken. Dat vergiftigt de strijd. Het vergiftigt de relaties. Met vrienden, met familieleden, met buren. Het spijt me, maar dat kunnen we niet toestaan. Wij niet. En u ook niet.

Ik word tegenwoordig in menig talkshow onweersproken niet een “fascist” genoemd. Mijn medestrijders rusteloze, ronddolende geesten van de nazi´s. Weet u, ik kan daar tegen: ik heb in de loop der jaren een behoorlijk dikke huid gekregen. Maar gelooft u me, voor iedere aanhanger is deze dagelijkse uitsluiting uit de samenleving een zware last. Veel Oost-Duitse landgenoten herinnert deze toestand steeds meer aan zeer duistere uren van onze geschiedenis.

Nee, wij zijn geen “kankergezwel”. Nee, wij zijn geen “tuig”.

Wij zijn vrije burgers net als u. Vrije burgers, die elkaar gevonden hebben uit echte zorgen om hetgeen we geërfd hebben van onze voorouders. Tot dit erfgoed behoort de grondwet. De beste grondwet die wij Duitsers ooit hadden. Wier inhoud en geest we elke dag recht moeten laten wedervaren.

Nee, niet de strijd is het gevaar voor onze grondwet, voor de pluralistische democratie en voor de maatschappelijke samenhang. Het gevaar zijn zelfbenoemde “democraten”, die de oppositie willen laten verstommen. Door luidkeels te schreeuwen: “Wij zijn met meer!” Dat is immers zelfs ook zo. Maar ook een minderheid heeft in de democratie het recht om gehoord te worden. Daarvoor vechten wij.

Voor u. Voor Duitsland. Voor ons allemaal.


Alexander Gauland
Erevoorzitter van de Alternative für Deutschland (AfD)

Bron: https://unser-mitteleuropa.com

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2020/04/02 ... rschijnen/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De Strijd Tegen rechts in Duitsland en omstreken

Bericht door Pilgrim »

Overvallen op AfD-mensen en beschadigingen van AfD-instellingen

Geplaatst op 9 mei 2020

Afbeelding

De AfD is het belangrijkste doelwit van politieke gewelddadigheden geworden en niemand neemt haar daartegen in bescherming. In ieder geval zou de voorzitter van het deelstaatparlement een duidelijk standpunt moeten afgeven.

Zoveel rechtvaardigheid moet toch kunnen, dat ik als lid van een andere partij over aanvallen tegen de AfD schrijf! En ik voeg er aan toe: het is – netjes uitgedrukt – onbegrijpelijk dat geen van de andere partijen over dit schandaal bericht.

Of het nu gaat om de AfD, Die Linke, de CDU, de SPD of de FDP – het gaat om democratische instellingen, om partijen die door het volk in veel parlementen werden gekozen. De AfD zit niet alleen in de Duitse Bondsdag, maar ook in alle deelstaatparlementen.

Ik hoef deze partij niet te mogen, ja, ik mag haar doelstellingen bestrijden. Maar nog altijd geldt ook voor haar de inachtneming van het menselijk fatsoen en de bescherming van haar aanhangers tegen ondemocratische overvallen!

Maar de realiteit ziet er niet alleen heel anders uit, ze is anders. De AfD is het belangrijkste doelwit van politieke gewelddadigheden geworden, en niemand neemt haar daartegen in bescherming (zie ook onderstaande grafiek). In ieder geval zou de voorzitter van het deelstaatparlement een duidelijk standpunt moeten afgeven. Dat doet hij echter niet. Want:

Met smerige kinderen speel je niet!
Hier zijn de feiten, die voor zich spreken. De AfD-deelstaatparlementariër Jan Bollinger bericht:

“Cynisch worden AfD-leden er steeds opnieuw van beschuldigd dat de AfD vrijwillig de slachtofferrol zou aannemen en zelf-enscenering zou bedrijven.

Volgens actuele cijfers, die we dankzij een kleine interpellatie vanuit de fractie in de Bondsdag door Dr. Gottfried Curio hebben, kunt u zich hiervan nu zelf een beeld vormen.

In 2019 vonden er in totaal 691 aanvallen op mijn partijcollega´s, mij en ons eigendom plaats, evenals op gehuurde ruimtes, zoals kieskringkantoren.

Meer aanvallen dan op alle andere partijen samen
Onder deze aanvallen waren tot nu toe meerdere explosies voor verschillende partijkantoren, ook mijn kieskringkantoor in Neuwied werd hierdoor getroffen. Daarbij kwamen ettelijke daadwerkelijke aanvallen op AfD-leden, die deels zwaargewond raakten.

Daders werden tot nu toe bijna nooit achterhaald
Bovendien zijn er veel gevallen van opzettelijke brandstichting op auto´s en links-radicale bekladding van woningen van onze leden. Huizen, waarin velen van ons met hun gezinnen wonen.

Maar al deze daden kunnen nog worden overtroffen: er zijn zelfs hier en daar partijkantoren van mijn collega´s, waar meerdere malen op de ruiten werd geschoten.

Laten we hopen dat dit een uitzondering blijft. De rest van de daden – die vaak ook nog van de kant van de staat indirect met belastingmiddelen gefinancierd worden – schijnt inmiddels helaas tot het dagelijks leven van een AfD´er te horen...”

Afbeelding

Bron: https://philosophia-perennis.com

Door: Peter Helmes

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2020/05/09 ... tellingen/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De Strijd Tegen rechts in Duitsland en omstreken

Bericht door Mahalingam »

Steeds meer extreem rechtsen. En nog meer extreen rechtsen. Het houdt maar niet op !
Een tsunami van rechts.
Hoezoo?
Iedereen die protesteert tegen de lockdown is een extreem rechtse persoon en dus een slecht mens.
En daar komen er steeds meer van.
En dan die kop:
"Duitsland maakt zich zorgen over extreem-rechtse coronaprotesten: ‘Niemand durft meer de straat op’"
Tot voor kort mocht niemand de straat op en durfde ook niemand de straat op vanwege corona-angst. En nu dus durven ze nog steeds de straat niet op maar nu vanwege angst voor coronaprotesten? We lezen verder:
Enigszins verloren zoeken Christiane Tan en haar man Deniz op straat naar mededemonstranten. Christiane is vrolijk verkleed in een aardbeikostuum, maar haar man draagt een shirt met de tekst: ‘De WHO (Wereldgezondheidsorganisatie) liegt’. Hier op het Rosa-Luxemburg-Patz werd de afgelopen zeven zaterdagen de zogenoemde ‘hygiëne-demo’ tegen de coronamaatregelen georganiseerd.

Christiane is naar het plein gekomen omdat ze haar vrijheid terugwil. “Ik wil leven zoals ik wil”, zegt ze, terwijl ze een bord vasthoudt waarop staat: ‘De sociale beperkingen maken ons ziek’.

Maar haar mening, zegt Christiane, mag niet gehoord worden: “In de media worden oppositiestemmen kapotgemaakt.” Helemaal onverwacht was het dan ook niet, zegt het stel, dat ze al snel werden weggestuurd. Het plein is hermetisch afgesloten door de politie. De afgelopen zaterdagen waren er veel meer demonstranten waren dan de coronamaatregelen toestaan.

Met blote voeten dansen op reggae-muziek

Naast het plein gaat een tegendemonstratie wel door. Het is een van de tientallen demonstraties die afgelopen weekeinde georganiseerd werden tegen de groeiende extreem-rechtse steun aan de hygiëne-demonstraties. Hier dansen demonstranten met blote voeten op reggae muziek. Hun boodschap: demonstreren voor een andere mening is oké, maar zij aan zij demonstreren met fascisten is dat niet.

Het zijn niet alleen deze antirechtse activisten die zich zorgen maken over de demonstraties tegen de coronamaatregelen. Ook Duitse politici spreken zich uit over de groeiende rol van radicaal-rechts in de protesten. Zo waarschuwde de Berlijnse deelstaatsenator Andreas Geisel demonstranten vrijdag: “Laat je niet gebruiken door extremisten”. Volgens Geisel nemen niet alleen bezorgde burgers deel aan de protesten, maar ook ‘democratie-verachters’, die de liberale samenleving aa willen vallen.

De rechts-populistische AfD is inderdaad prominent aanwezig bij de demonstraties. Volgens de ZDF Politbarometer, een gezaghebbende opiniepeiling, steunt slechts 16 procent van de bevolking de demonstraties, terwijl dat onder AfD-stemmers 61 procent is. De partij speelt in op samenzweringstheorieën, die menen dat de overheid gevaarlijke vaccinaties wil verplichten en dat Duitsland richting een dictatuur koerst.

Oproerpolitie op Alexanderplatz

Het is een probleem, vinden ook Christiane en Deniz, die zichzelf als links positioneren. “Rechts heeft onze mening overgenomen en gebruikt die nu voor hun propaganda” zegt Christiane. Het stel is nu op weg naar het nabije Alexanderplatz, waar een week eerder 1200 demonstranten samenkwamen. Neonazi’s en hooligans vielen de politie toen aan. Op Alexanderplatz wordt duidelijk dat de politie eenzelfde scenario ditmaal wil voorkomen. Grote delen van het plein zijn deze zaterdag afgezet en de oproerpolitie staat klaar. Al snel gaat bij aanwezige demonstranten tegen extreem-rechts het gerucht dat neonazi’s er aan komen. Als vier kale mannen het plein opkomen, nemen vijftien agenten hun meteen mee en gaat het plein op slot.

Aan het eind van de middag lopen Christiane en Deniz nog steeds zoekend rond. In Berlijn lijken minder demonstranten tegen de corona-maatregelen op de been te zijn dan in voorgaande weken. Maar of dat komt doordat de maatregelen al versoepeld worden, of doordat de aanwezigheid van extreem-rechts demonstranten afschrikt, is niet duidelijk. Christiane zegt geïrriteerd dat de strategie van de politie werkt: “Niemand durft meer de straat op.”
De Duitse Antifa is pro-Merkel lockdown ( ik denk even aan de USA waar eenzelfde verdeling van het volk aan de gang is) en pro-onderdrukking van andersdenkenden dan zij.

https://www.topics.nl/duitsland-maakt-z ... brand/trw/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De Strijd Tegen rechts in Duitsland en omstreken

Bericht door Pilgrim »

Brandbrief van Nicolaus Fest: Moeten er eerst doden vallen?

Geplaatst op 23 mei 2020

Afbeelding
BRANDBRIEF: Moeten er eerst doden vallen?

Terwijl de instellingen van de EU er constant aanmerkingen op hebben dat de democratie, de rechtstaat en de grondrechten in landen zoals Polen of Hongarije met voeten worden getreden, zwijgen ze over de wantoestanden in Duitsland, waar iedere week ruimtes en leden van de AfD worden aangevallen. De daders worden bijna nooit gepakt. Dat is falen van de staat over de hele linie. Of de staat faalt hier bewust. Linkse extremisten genieten een zeer grote vrijheid, terwijl AfD-leden als vogelvrij gelden. Nicolaus Fest schreef daarom een brief aan de Nederlandse Europarlementariër Sophie in ´t Veld, voorzitter van de Monitoring-groep voor democratie, rechtstaat en grondrechten in het Europees Parlement. De brief heeft het in zich:

Zeer geëerde mevrouw In ´t Veld,

In de afgelopen beide telefoonconferenties van de Monitoring-groep voor democratie, rechtstaat en grondrechten (DRFMG) hebben we veel over de situatie in Polen, Hongarije, Slowakije en op Malta gesproken. En hebt u uw diepe bezorgdheid over de rechtstaat in deze landen en de toestand van de democratie en de grondrechten aldaar tot uitdrukking gebracht.

Uw bedenkingen zouden terecht kunnen zijn. Maar ik vraag me af hoe lang u wilt wachten totdat u eindelijk een blik werpt op de situatie in Duitsland? Op 10 maart 2020 stak de links-extreme Antifa mijn auto in brand. Het was de ongeveer 60e aanval op de auto´s of woningen van leden van de Alternative für Deutschland (AfD). In de vier weken na de brandaanslag op mijn auto werden de auto´s van drie andere partijvrienden in brand gestoken, waaronder ook die van onze partijwoordvoerder Tino Chrupalla.

Van de 202 aanvallen op politici in Duitsland waren er volgens het laatste politierapport 87 tegen leden van de AfD gericht. En meer dan de helft van alle aanvallen op kantoren van de in de Bondsdag vertegenwoordigde partijen golden ruimtes van de AfD (62 van de 112). Als je daarbij ook nog de bijna wekelijkse aanvallen van de Antifa op hotels en restaurants optelt, die nog steeds ruimtes aan de AfD durven verhuren, zijn de cijfers nog duidelijk hoger. Zo is het in Berlijn voor de grootste oppositiepartij bijna onmogelijk om een vergaderplek te vinden.

Deze aanvallen zijn geen nieuw fenomeen, die zijn er al jaren. Maar de partijen die regeringsverantwoordelijkheid hebben, ondernemen er niets tegen. En de reden is duidelijk: ze zijn allemaal bang voor een constant groeiende AfD, die hun mandaten, hun invloed en hun macht zou bedreigen.

Deze partijen zien er niet alleen van af om op te treden tegen de Antifa, ze ondersteunen zelfs het linkse terrorisme. Indymedia, de “officiële” website van de Antifa, prees trots de nauwe samenwerking van de Antifa met twee Berlijnse parlementariërs van Die Linke; datzelfde geldt voor enkele parlementariërs van de Groenen. Leden van Die Linke, de Groenen en de SPD, dus van de partijen die de regeringscoalitie in Berlijn vormen, zijn regelmatig naast het “zwarte blok” van de Antifa op vele manifestaties te zien. In het jaar 2018 publiceerde Angela Marquardt, een voormalig lid van Die Linke die overgestapt is naar de SPD en daar voorzitter is van een denktank van de partij, in het partijblad “Voorwaarts” een opinieartikel, waarin ze vaststelde: “In de strijd tegen partijen van rechts heeft de SPD de Antifa nodig.” Bovendien hebben enkele vooraanstaande partijleden van de SPD, de Groenen en Die Linke familiebanden met leden van de Antifa.

Zeer geëerde mevrouw In ´t Veld, denkt u dat deze partijen er belang bij hebben om druk op de terroristen uit te oefenen die hun familieleden, vrienden en politieke partners zijn? Denkt u echt dat ze stappen zullen ondernemen om de AfD tegen aanvallen van de Antifa te beschermen? Niet voor niets wordt de Antifa door velen als de “terroristische arm van verenigd links” beschouwd.

Het is slechts een kwestie van tijd tot het eerste lid van de AfD door de Antifa wordt vermoord. De aanslag op het Duitse parlementslid Frank Magnitz in januari 2019 zou zo hebben kunnen eindigen. Desondanks is er niets gebeurd, de zaak is nog steeds niet opgelost. Want zoals altijd als het om aanslagen op de AfD gaat, ontpopt het politieonderzoek zich als halfslachtig en tevergeefs.

Zeer geëerde mevrouw In ´t Veld, wat moet er nog gebeuren opdat de DRFMG eindelijk wakker wordt? Zal het Europees Parlement dezelfde weg inslaan zoals in Malta of Slowakije? Het was alom bekend dat beide landen zeer ernstige problemen met het witwassen van geld en corruptie hebben. Maar er waren twee aanslagen en drie slachtoffers nodig, totdat het Europees Parlement een nauwkeuriger blik op de situatie ter plaatse wierp. Moeten wij ook op het vermoorden van een AfD-lid wachten, voordat u maatregelen neemt?

Voor zover ik weet, beschouwt de DRFMG zichzelf als bewaakster van de burgerrechten. En ik deel enkele van uw zorgen over de jongste ontwikkelingen in bepaalde landen. Maar we moeten erkennen dat de focus op Polen en Hongarije absoluut buitenproportioneel is. In Polen en Hongarije worden niet regelmatig de auto´s van leden van oppositiepartijen in brand gestoken; daar worden de kantoren van deze partijen niet constant aangevallen; daar kunnen oppositiepartijen probleemloos ruimtes voor hun vergaderingen vinden – en zonder dat diegenen die aan zulke partijen verhuren op vergeldingsmaatregelen hoeven rekenen; en hun politici hoeven niet voor hun leven en lichamelijk welzijn te vrezen.

Zeer geëerde mevrouw In ´t Veld, zou de DRFMG er niet eens over moeten nadenken op welke landen zij het oog laat vallen? Op grond van corona worden de burgerrechten in veel EU-landen acuut bedreigd. Maar in slechts één land vinden we een terroristische organisatie, die in feit vrij plundert en regelmatig leden van de grootste oppositiepartij aanvalt – en wel zonder dat de staat daar iets tegen onderneemt.

Een nauwkeuriger blik op Duitsland zou bovendien een krachtig signaal aan alle EU-landen afgeven: bij de monitoring van de DRFMG gaat het niet om West of Oost; het gaat er niet om hoeveel geld een land aan de EU geeft; en het gaat ook niet om de timing en of een land als volgende het voorzitterschap van de Raad van de Europese Unie overneemt of niet. Het gaat om democratie, de rechtstaat en grondrechten.

Ik verheug me erop van u te horen,

Nicolaus Fest

Bron: https://politikstube.com

Door: “PS”

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2020/05/23 ... en-vallen/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De Strijd Tegen rechts in Duitsland en omstreken

Bericht door Mahalingam »

Afbeelding

Wie marcheren hier? De Finse luchtmacht al sinds 1918.
Nu gaan ze de vlag veranderen. Het wordt iets met een vliegende meeuw (adelaar natuurlijk! )

Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De Strijd Tegen rechts in Duitsland en omstreken

Bericht door Pilgrim »

Verkiezingsstrijd in Nordrhein-Westfalen: Jachttaferelen in Keulen

Geplaatst op 5 september 2020



Na een verkiezingsmanifestatie van de AfD in Keulen kwam het vrijdag tot handtastelijkheden en een grotere politieactie. De plaatsvervangend landelijk voorzitter Beatrix von Storch, de AfD-parlementariër uit Keulen Jochen Haug en de burgemeesterskandidaat voor Keulen Christer Cremer hadden daarvoor nog zonder problemen een actie gehouden bij de Dom. Daarna volgde er echter een achtervolgingsjacht door het zuiden van de stad Keulen.

De officiële verkiezingsactie was al voorbij en de parlementariërs von Storch en Haug weer weg. Alleen de burgemeesterskandidaat Cremer zat nog met een handvol medestrijders in een café in het zuiden van de stad, toen ze daar door ruim twintig “antifascisten” ontdekt werden, die hen blijkbaar doelbewust vanuit de binnenstad waren gevolgd.

Er volgden onmiddellijk scheldpartijen en handtastelijkheden, waarvan het verdere verloop zich naar de Severinstraße verplaatste. Talrijke voorbijgangers filmden en fotografeerden de daaropvolgende jachttaferelen, die pas door energiek ingrijpen van meerdere agenten werden beëindigd.

Volgens het politiebericht werden van zeven verdachten de persoonsgegevens ter plaatse opgenomen. De links-extremisten kregen bovendien een rode kaart en aangiftes wegens de verdenking van bedreiging met geweld en het toebrengen van lichamelijk letsel. Ongeveer 15 andere Antifa-daders wisten te vluchten.

Christer Cremer, tegen wie de afgelopen dagen ook moordoproepen bekend werden, zei na de gebeurtenissen verontwaardigd, maar des te vastberadener, tegenover ‘PI-News’: “Het is toch een sterk staaltje dat nu zelfs na het einde van politieke manifestaties de aanvallen tegen AfD-leden tot in de privésfeer doorgaan.” Men zou zich daar echter desondanks niet in de war laten brengen en de ingeslagen weg consequent vervolgen.

Bron: www.pi-news.net

Door: Markus Wiener

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2020/09/05 ... in-keulen/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De Strijd Tegen rechts in Duitsland en omstreken

Bericht door Pilgrim »

Een politica in Zweden wordt door migranten geslagen met de woorden: “Vuile Zweden Democraten hoer, jij gaat sterven...”

Geplaatst op 19 september 2020

Afbeelding

Vorige week werd politica Marianne Nordin (foto), ze woont en werkt in de stad Fagersta, het slachtoffer van een ernstige aanval. Het is nu duidelijk geworden dat dit een haatmisdaad was en het motief haar politieke betrokkenheid bij de Zweden Democraten.

Toen Marianne Nordin ’s avonds in de buurt van het centrum van Fagersta wandelde, kwamen er twee jonge mannen op een scooter achter haar aan, die haar aanvielen. Een van hen trapte Marianne in de buik, zodat ze op de grond viel. Ze zei dat ze veel pijn had en dat ze een week later nog steeds pijn heeft. Ze raakte ook gewond aan een arm.

Uit wat één van de twee riep, werd het motief voor de aanval wel duidelijk: de politieke betrokkenheid van Marianne Nordin bij de Zweden Democraten. Een van de twee, die achterop zat, riep: “Vuile Zweden Democraten hoer, jij gaat sterven”…

Marianne werkt als lerares Zweeds voor de nieuwe “Zweden” en de pas gearriveerde migranten en zij herkende de daders als leerlingen van haar; 2 jongelui uit Afghanistan. “Ik kwam er later achter uit welk land zij kwamen, ik ben naar de politie gegaan die de zaak serieus opneemt”.

Drie jaar geleden verhuisde zij van Stockholm naar Fagersta, in de hoop dat dit een plek zou zijn waar ’t leven beter is. Maar zij heeft nu de hoop opgegeven en begrijpt dat de problemen die eerst alleen in bepaalde wijken van Stockholm en de andere grote steden voorkwamen, nu ook in de kleine plaats Fagersta realiteit zijn geworden.

Bron: https://lesobservateurs.ch

Bron oorspronkelijk artikel: https://samnytt.se

Vertaald uit het Frans door: “delamontagne”

https://ejbron.wordpress.com/2020/09/19 ... t-sterven/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De Strijd Tegen rechts in Duitsland en omstreken

Bericht door Mahalingam »

Dienen er veel communisten/marxisten in het Duitse leger?
Dat is onbekend en er wordt ook niet naar gezocht.
Zijn er rechts denkenden en/of Hitler adepten in het leger? Jawel maar die worden bij ontdekking ontslagen. De Duitsers zouden misschien helemaal geen leger willen hebben gezien hun verleden, maar ja, ze moeten wel, eerst van de Amerikanen en nu van de EU.
Nu is er een legerbaas ontslagen omdat hij niet voluit in de strijd tegen rechts ging.
Germany far right: Intelligence chief forced out amid criticism

The head of Germany's military intelligence agency is to be replaced as the government seeks to ramp up its efforts to combat the far right.
Christof Gramm had begun reforms to tackle links between the far right and the army, but the defence ministry said "additional efforts" were now required.
He has faced calls to take firmer action during his tenure.
In January, military intelligence said there were hundreds of suspected far-right supporters in the army last year.
They said the KSK (Special Forces Command) was seen as a particular problem, with 20 members of the elite force suspected of right-wing extremism.

Mr Gramm, who has led the military counterintelligence agency (MAD) since 2015, is not suspected of having far-right links himself.
He has been leading reforms and efforts to combat the problem, which included working to identify extremist tendencies in soldiers and uncovering possible far-right networks.

But the MAD has come under fire in recent times for not doing enough to tackle extremism in the Bundeswehr [German army]. A series of high-profile incidents has also raised concerns over the influence of the far right.
In a surprise statement on Thursday, the defence ministry praised Mr Gramm's work thus far but said he would be removed from his role. "He is to be put into temporary retirement," it said.
"Further implementation of the reforms... will require additional effort and momentum," it added. "This new phase should also be made visible in terms of personnel."
His successor has not yet been named.
What's the background?

The German military's problem with far-right supporters emerged in 2017.
Inspections were ordered on all military barracks when Nazi-era memorabilia was found at two of them. Many of those suspected of far-right links are thought to be sympathetic to Germany's main opposition AfD party.

In May, police investigating links between the military and the far right seized weapons and explosives from the home of a special forces soldier. The 45-year-old sergeant major was in the elite KSK.
Defence Minister Annegret Kramp-Karrenbauer promised further investigation of possible extremist networks and said it was clear there was no place for anyone in the armed forces who acted "in a radical way".
And just weeks later, she ordered the partial dissolution of the KSK force which had come under growing criticism over right-wing extremism in its ranks.
The KSK had "become partially independent" from the chain of command, with a "toxic leadership culture", Ms Kramp-Karrenbauer told the Süddeutsche Zeitung newspaper at the time.
https://www.bbc.com/news/world-europe-54282282
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De Strijd Tegen rechts in Duitsland en omstreken

Bericht door Pilgrim »

Oostenrijk: Om de islamterreur te bestrijden, wordt het symbool van de Identitaire Beweging verboden

Geplaatst op 18 december 2020

Afbeelding

Op 2 november vermoordde een moslim in naam van zijn religie vier mensen in Wenen en verwondde 23 anderen. Nu is het maatregelenpakket van de Oostenrijkse regering bekend en toont aan tegen wie de strijd in werkelijkheid wordt gevoerd: om de islamitische terreur te bestrijden, verbiedt zij patriottistische symbolen zoals de lambda van de Identitaire Beweging.

Eigenlijk kun je het alleen nog maar krankzinnig noemen: de Oostenrijkse regering (ÖVP/Groenen) heeft afgelopen woensdag een eerste pakket maatregelen tegen terrorisme als reactie op de zogenaamd “islamistisch gemotiveerde” terreuraanslag in Wenen op 2 november 2020 gepresenteerd. In het kader van het pakket zal het tot talrijke wettelijke aanscherpingen komen. Een groot punt, dat laat zien tegen wie Kurz en zijn Groene trawanten in werkelijkheid ten strijde trekken: de symbolenwet wordt hervormd. Zo denkt men de patriottische stem van de Identitaire Beweging definitief monddood te kunnen maken, omdat ook de lambda van de beweging verboden gaat worden.

“Onder het voorwendsel van de ´islamismebestrijding´ worden totalitaire repressieve maatregelen aangenomen tegen diegenen die het meest vastberaden tegen islamisme protesteren”, aldus de het statement van de Identitaire Beweging Duitsland. Het doel zou de volledige criminalisering van elke vonk patriottisme zijn, zodat het slechts een kwestie van tijd zou zijn dat er steeds strengere maatregelen ingevoerd worden, die het hele patriottische kamp moeten treffen, aldus de inschatting.

Manfred Haimbucher, jurist en plaatsvervangend leider van de FPÖ, plaatste het volgende comment op Facebook:

“De Oostenrijkse regering heeft aangekondigd om in het kader van haar halfslachtige inspanningen tegen de radicale islam ook de symbolen van volledig legale, rechtse verenigingen te verbieden. Daardoor ontstaat de indruk dat er van rechts net zo´n groot gevaar voor onze staat zou bestaan als door islamistisch terrorisme. Dat komt zelfs niet in beginsel overeen met de maatschappelijke realiteit in Oostenrijk en deze partijpolitiek gemotiveerde manoeuvre vormt daarom een unieke instrumentalisering van het parlementarisme en een aanval op de rechtsstaat.”

Bron: PI-News.net

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2020/12/18 ... -verboden/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De Strijd Tegen rechts in Duitsland en omstreken

Bericht door Pilgrim »

Duitsland: Binnenlandse veiligheidsdienst wil immigratie-kritische AfD aanmerken als “verdachte” extremistische groepering

Door DissidentNL - 2021-01-24

Blanken moeten en zullen een minderheid worden in hun eigen landen, zo heeft de vijandige globalistische elite besloten.

De partij Alternative für Deutschland (AfD) heeft twee rechtszaken aangespannen tegen de binnenlandse veiligheidsdienst van het land, die naar verluidt op het punt staat de partij in de aanloop naar de nationale verkiezingen aan te merken als een “verdachte” extremistische groepering, meldt RT.

De partij heeft twee juridische klachten en twee dringende moties ingediend tegen de binnenlandse veiligheidsdienst, meldde het Duitse persbureau dpa. De stap volgde op een reeks berichten in de media waarin werd gesuggereerd dat BfV de hele partij formeel tot een verdachte extremistische organisatie zou kunnen verklaren.

Een dergelijke status zou veiligheidsfunctionarissen in staat stellen alle leden van de partij via informanten in de gaten te houden en alle communicatie van de partij te controleren, indien dit door het parlement wordt goedgekeurd.

De AfD voert ook aan dat een dergelijke status de kiezers zou ontmoedigen om de partij te steunen en haar verkiezingsresultaten sterk zou schaden nu Duitsland op weg is naar de nationale en regionale parlementaire stemmingen in september.

https://dissident.one/2021/01/24/8610/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De Strijd Tegen rechts in Duitsland en omstreken

Bericht door Mahalingam »

De kandidaad van de AfD in Kreisverbandes Nordsachsen, René Bochmann, stapte in zijn auto en verloor de macht over het stuur en reed bijna een oude vrouw aan.
Zijn wielmoeren waren losgedraaid. De politie staat voor een raadsel. Wie zou dat nou gedaan kunnen hebben?
Anschlag auf sächsischen AfD-Bundestagskandidaten
http://www.pi-news.net/2021/01/anschlag ... andidaten/

Dit weekend werd ook de woning van Marie-Thérèse Kaiser van de AfD-Rotenburg met linkse leuzen beklad evenals haar auto.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De Strijd Tegen rechts in Duitsland en omstreken

Bericht door Pilgrim »

Antifa heeft het ministerie van Sociale Zaken overgenomen

Door DissidentNL - 2021-02-13

Afbeelding

Antifa lijkt het ministerie van Sociale Zaken overgenomen te hebben.

NOS:

Het aantal radicale en rechts-extremistische berichten, video’s en memes neemt online snel toe. De negatieve invloed daarvan op de samenleving is goed merkbaar, zeggen adviseurs van de Expertise-unit Sociale Stabiliteit (ESS) van het ministerie van Sociale Zaken.

Nou, nou. Berichten en tekeningetjes hebben een negatieve invloed. De inreis van 750.000 onaangepasten tijdens de kabinetten Rutte natuurlijk niet. Dat de woningnood gierend uit de klauwen loopt ligt zeker ook aan tekeningetjes en ‘berichten’. Dat onze cultuur onderuit geschoffeld wordt en bijvoorbeeld Zwarte Piet naar de mestvaalt van de geschiedenis verwezen is komt zeker ook door rechtse tekeningetjes.

Gemeenten en professionals zoals jongerenwerkers en onderwijzers krijgen daarom in een nieuw factsheet van ESS uitleg hoe ze extreemrechts gedachtengoed kunnen herkennen.

Extreemlinks gedachtegoed hoeven ze blijkbaar niet te herkennen. Dat factsheet komen we nog op terug. Die 23 bladzijden stierenpoep hebben we inmiddels uit.

De ESS werd in 2015 opgericht, toen steeds meer geradicaliseerde personen naar Syrië en Irak reisden om daar aan de kant van IS te vechten. Gemeenten kunnen de deskundigen raadplegen als zij worstelen met radicalisering en polarisering in hun gemeenschap.

Laat me raden; die ‘expertise-unit’ bestond uit moslims en linksen. En nu ISIS geen probleem meer is, is de ‘Expertise-unit’ niet opgeheven, maar wordt tegen binnenlandse ‘terroristen’ ingezet zeker? Toevallig hetzelfde wat we in de VS zien gebeuren.

De experts hebben hun werkterrein uitgebreid naar andere bewegingen die de samenleving onder druk zetten. In het handboek leggen ze uit hoe extreemrechts gedachtengoed kan worden herkend.

Ja, ze hebben niks meer te doen zei ik. Waarom leggen ze niet ook uit hoe radicaal islamitisch gedachtengoed, of radicaal communistisch gedachtengoed van Antifa, of het radicale marxistische anti-blanke gedachtengoed van KOZP herkend kan worden? Vinden ze dat soms geen probleem, of sympathiseren ze daar misschien zelfs mee?

De afgelopen twintig jaar is volgens de ESS bij radicaal- en extreemrechts een verschuiving te zien geweest van offline naar online. Sociale media en online fora noemen ze ‘echokamers’ waar rechtsextremisten gelijkgestemden kunnen ontmoeten.

No shit, Sherlock. 20 jaar geleden was er nauwelijks een ‘online’.

{…}

Ook doen radicaal- en extreemrechtse activisten aan ‘doxing’ van tegenstanders op het internet: het vergaren en publiceren van privégegevens van een doelwit. Zo willen ze deze persoon ontmaskeren, beschadigen of intimideren.

Elk bewijs voor deze uitspraak ontbreekt en er zijn ook geen gevallen bekend. Links gebruikt die tactiek wel en zelfs al decennia. Zo is er het uit de krakerswereld stammende buro Jansen & Janssen dat zich al 30 jaar bezighoudt met het verzamelen van informatie over onder andere de politie en hen onwelgevallige politici en journalisten. En ‘onderzoeksbureau’ Kafka gaat nog een stapje verder en publiceert namen, foto’s en adressen van iedereen waar zij het niet mee eens zijn. Blijkbaar niet de moeite waard voor deze ‘Expertise-unit’ van het ministerie van Sociale Zaken om te vermelden.

Vooral activisten van de Anti-Fascistische Actie, Black Lives Matter, Kick Out Zwarte Piet en sympathisanten en leden van de politieke partij BIJ1 zijn hierbij doelwit, constateert de ESS.

Oh gossie, wat zijn ze zielig he. De arme slachtoffertjes. Dat ze zelf zeiden dat botsplinters en bloed van Sinterklaas over de kindertjes zouden moeten spetteren was natuurlijk een vreedzaam bedoelde opmerking om te verbinden en inclusiviteit uit te stralen.

Antifa en BLM zijn terreurorganisaties die in de VS honderden middenstanders van hun inkomen beroofd hebben door hun winkels in de as te leggen. Ze hebben overheidsgebouwen, waaronder politiebureaus, afgebrand. Er zijn tientallen doden gevallen bij de rellen in de VS afgelopen zomer. Complete steden zijn afgefikt en er is voor miljarden aan schade aangericht.

Er zijn geen gevallen bekend van daadwerkelijke doxing van leden van bovengenoemde organisaties. En weer worden er geen voorbeelden of bewijzen bij geleverd. We moeten het maar geloven. Wel hebben we verschillende leden van deze anti-blanke organisaties hard zien klagen op twitter en andere sociale media over de acties van Vizier op Links, maar die doxt nooit werkelijk. Niet in de zin dat hij adressen verspreidt, zoals buro Jansen al decennia wel doet en Kafka als het de kans krijgt. VoL zoekt alleen informatie bij elkaar die die mensen meestal zelf online hebben gezet.

Het ministerie van Sociale Zaken heeft zich voor het karretje van linksextremisten laten spannen, of is zelf links-extremistisch.

Ook via anonieme accounts verspreiden de radicaal- en extreemrechtse activisten desinformatie.

Ojee desinformatie, Nepnieuws, dat doet de NOS gelukkig nooit.

bijvoorbeeld over vermeende aanvallen door migranten.

Die hoeven niet verzonnen te worden, dat is een dagelijkse realiteit.

Hinten op oorlogen.

Mensen met extreemrechts gedachtengoed doen dat, aldus de ESS, met als doel heel bewust “narratieven te pushen die bijdragen aan de gedachte dat vredig samenleven in een multiculturele samenleving een onhoudbaar ideaal is”.

Aha. Dus Stef Blok van immigratiepartij VVD is nu ook een rechtsextremist?



En Blok heeft gelijk. Er zijn geen voorbeelden van multiculturele samenlevingen waar verschillende etniciteiten vreedzaam samenleven.

Met suggestieve verhalen wordt de sociale cohesie ondermijnd.

Nee, die sociale cohesie wordt ondermijnd door hier mensen te importeren die ons haten.

Het ‘factsheet’. 23 Pagina’s omdat iemand er kennelijk voor betaald krijgt, een linksextremist aan de tekst te zien.

Op pagina 16 staat een rijtje veelgebruikte ‘rechtsextremistische’ symbolen.

Opklikken voor groot is helaas (nog) niet mogelijk.

Als je voor Zwarte Piet bent, de Prinsenvlag, de VOC en uit de EU wil dan ben je dus een rechtsextremist volgens het ministerie van Sociale Zaken.

63% Van de Nederlanders stemde op 1 juni 2005 tegen deze EU, 80% van de Nederlanders is voor Zwarte Piet.

De linksextremisten van het ministerie van Sociale Zaken bestempelen hier de meerderheid van het Nederlandse volk tot extremisten.

Zak ouderwets door het ijs in een sloot, stelletje linksextremisten!

Het is uiterst zorgelijk dat onze overheid door extreemlinks geïnfiltreerd, zo niet overgenomen, is.

https://dissident.one/2021/02/13/9550/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De Strijd Tegen rechts in Duitsland en omstreken

Bericht door Pilgrim »

Baden-Württemberg: links-extreme overvallen op informatiestands van de AfD – kandidaat gewond

Geplaatst op 21 februari 2021

Afbeelding

In Reutlingen en Schorndorf hebben links-extremisten zaterdag informatiestands van de AfD over de deelstaatverkiezingen in de deelstaat Baden-Württemberg overvallen. In Schorndorf werd daarbij een parlementskandidaat verwond. De burgemeester van de stad veroordeelde de geweldsdaad.

Bijna drie weken voor de deelstaatverkiezingen in Baden-Würtemberg hebben linkse extremisten zaterdag (20-02-2021) in Reutlingen en Schorndorf informatiestands van de AfD overvallen.

In Schorndorf moest Stephan Schwarz, een kandidaat voor het parlement van de partij, met een hersenschudding naar het ziekenhuis gebracht worden. De burgemeester van de stad, Matthias Klopfer (SPD), veroordeelde in een verklaring de geweldsdaad.

Links-extremen vallen AfD-stands in Reutlingen en Schorndorf aan
De “Südwest Presse” berichtte over de aanval in Reutlingen. Ooggetuigen berichtten van handtastelijkheden bij het Spitalhof in de binnenstad van Reutlingen waaraan minstens 20 personen deelnamen. De politie, die meerdere patrouillewagens en een helikopter inzette, bracht de situatie echter blijkbaar weer snel onder controle. Over gewonden is tot nu toe niets bekend.

In het ongeveer 40 kilometer verwijderde Schorndorf daarentegen moest de parlementskandidaat van de AfD, Stephan Schwarz, na de links-extreme aanval in een ambulance naar het ziekenhuis gebracht worden.

De “Rems-Zeitung” citeert over de toedracht van de overval een zaterdagavond gepubliceerde gezamenlijke persverklaring van het Openbaar Ministerie Stuttgart en het politiepresidium Aalen.

Groep “in te delen bij de Antifa-scene”
Dientengevolge kwam er tegen 10.00 uur een groep van 15 tot 20 personen uit een zijstraat het marktplein op en viel daar doelgericht de informatiestand en de daar bijeengekomen AfD-leden aan. De groep zou “op grond van de meegedragen vlaggen en spandoeken in te delen zijn bij de Antifa-scene”, zegt men.

Een “36-jarig partijlid”, bij wie het blijkbaar om de parlementskandidaat Schwarz ging, zou door de aanvallers direct op de grond gegooid en geslagen zijn. Een onbekende zou zijn smartphone uit zijn handen gerukt hebben, toen hij daarmee probeerde 112 te bellen. De informatiestand zou helemaal vernield zijn.

De aanvallers zouden richting het station gevlucht zijn, het zou de politie echter gelukt zijn om vijf personen tussen de 18 en 25 jaar op te pakken en in voorlopige hechtenis te nemen.

Afbeelding

Burgemeester veroordeelt links-extreem geweld
In een verklaring over de overval verklaarde de burgemeester van de stad Schorndorf, Matthias Klopfer (SPD):

“Geweld mag nooit een middel van de politieke discussie zijn: ik ben geschokt en ontsteld over de gewelddadige aanval op de parlementskandidaat van de AfD, Stephan Schwarz, en de vernieling van de informatiestand van de AfD op de weekmarkt van Schorndorf. Ik wens Stephan Schwarz veel beterschap en hoop dat hij weldra weer gezond ons ziekenhuis kan verlaten en zonder verdere beperkingen zijn verkiezingscampagne tot 14 maart kan voortzetten.”

Klopfer kondigde aan al het noodzakelijke te doen om bij te dragen aan de opheldering van het incident. De ordedienst van de stad en de politie zouden in de resterende weken van de verkiezingsstrijd al het noodzakelijke doen om een storingvrij verloop te garanderen.

Kandidaat: links-extremisme wordt ook in Baden-Württemberg gebagatelliseerd
Op zijn Facebook-pagina liet de AfD-kandidaat voor Reutlingen, Ingo Reetzke, zich uit over het voorval in Reutlingen. Hij gaf de gevestigde partijen een medeschuld aan de links-extreme overvallen tegen de partij:

“Het lijkt erop dat het gevolgen heeft wanneer links-extremisten door de gevestigde partijen systematisch gebagatelliseerd respectievelijk zelfs nog met belastinggeld ondersteund worden. Zij voelen zich dan aangemoedigd om de democratische wedstrijd van de partijen met ondemocratische middelen te verstoren en zodoende de politieke wilsvorming van de burgers te belemmeren.”

Enkele weken geleden had de gemeenteraadsfractie van de AfD, nadat daarvoor al een aanval op een informatiestand had plaatsgevonden, een motie ingediend, waarin de gemeenteraad zich zou moeten distantiëren van links-extreem geweld. De motie kreeg echter geen meerderheid.

Bron: epochtimes.de

Door: Reinhard Werner

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2021/02/21 ... at-gewond/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De Strijd Tegen rechts in Duitsland en omstreken

Bericht door Mahalingam »

Ook Sarah de Lange , professor aan de Faculteit der Maatschappij- en Gedragswetenschappen van de UvA is een strijdster tegen rechts. Dat hoort zo als je broodheer de UvA is.
Hier een video;


Niet alleen weet ze op 23:00 Martin Bosma te framen als antisemiet (omdat hij vragen stelt over het zegenrijke gedrag van Soros), ze weet ook op 28:00 te vertellen dat rechts vol met haat zit voor andere politieke overtuigingen. En wel met dit:

Afbeelding

Hoe lager het getal, hoe meer negatieve gevoelens. Ze legt de grafiek andersom uit. Vandaar de opmerking bij de video:
ERRATUM: Op slide 15 “Mogelijke oorzaken recente verschuiving” bespreekt Sarah de Lange affectieve polarisatie aan de hand van het onderzoek van Eelco Hartevel. Bij de bespreking van de grafiek heeft zij tot haar grote spijt de assen omgedraaid en daardoor de informatie in de grafiek verkeerd weergegeven. De juiste interpretatie van de grafiek is in deze blogpost te vinden https://stukroodvlees.nl/polarisatie-... en laat zien dat negatieve gevoelens ten opzichte van politieke tegenstanders aan beide zijden van het politieke spectrum sterk zijn, waarbij de negatieve gevoelens van GroenLinksers en PvdAers ten opzichte van FvDers en PVVers nog iets sterker zijn dan vice-versa.
https://stukroodvlees.nl/polarisatie-da ... e-anderen/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De Strijd Tegen rechts in Duitsland en omstreken

Bericht door Mahalingam »

Een vervolg op bovenstaande kwestie.
Uit linkse hoek komen steeds oproepen aan werkgevers om personeelsleden te ontslaan wegens foute politieke mening.
Adverteerders in 'foute' media worden aangezegd te stoppen met daarin te adverteren.
En zo kan het gebeurend dat de financier van een professorale leerstoel ter verantwoording wordt geroepen voor wat de professor zoal doet en beweert.
PVV-Kamerleden schrijven financier van leerstoel Sarah de Lange brandbrief: ‘Ze ontmenselijkt en zet aan tot haat’


PVV-Kamerleden Martin Bosma en Harm Beertema hebben de financiële ondersteuners van UvA-hoogleraar Sarah de Lange een lange open brief gesteld, waarin de twee parlementariërs zeggen zich zorgen te maken over het feit dat de aan de PvdA gelieerde Wiardi Beckman Stichting de academische carrière van De Lange ondersteunt.

De Lange kwam in opspraak omdat zij een grafiek verkeerd interpreteerde. PVV’ers hebben geen grote hekel aan PvdA’ers, maar het is precies andersom. Op Twitter ging De Lange daarvoor al door het stof, maar de twee Kamerleden vinden dat onvoldoende.

Bosma en Beertema schrijven daarom: “De indruk bestaat dat uw leerstoel simpelweg ten doel heeft politieke tegenstanders te demoniseren en dat feiten slechts de handige stokken zijn om te slaan. U gebruikt de term ‘populisten’ om een bevolkingsgroep weg te zetten, om te polariseren. Het constante gescherm met het nationale socialisme van mevrouw De Lange wekt eveneens sterk die indruk.”

De PVV’ers willen van de stichting weten of zij De Lange nog wel als geloofwaardig zien in haar functie: “Mogen wij u vragen in hoeverre u dit geloofwaardig acht? De mededeling van mevrouw De Lange zou betekenen dat zij pas ter plekke kennis heeft genomen van de grafiek, terwijl toch uit alles blijkt dat zij een voorbereid verhaal afsteekt. Als zij slechtziend is, waarom draagt ze dan geen bril?”

De stichting moet dus ingrijpen en op een bepaalde manier stappen ondernemen tegen Sarah de Lange. Anders is de gehele wetenschap straks de pineut: “Als de academische wereld niet langer het domein is van waardevrije wetenschap, inclusief empirie en falsificatie, dan werkt de Wiardi Beckman stichting mee aan het belachelijk maken van de statuur van de universitaire wereld. Sterker nog, uw organisatie maakt de universiteit dan overbodig.”

Beertema en Bosma rekenen op een antwoord: “Hopelijk kunnen we elkaar vinden in het gezamenlijke belang op te komen voor de integriteit van onze universiteiten.”
https://www.dagelijksestandaard.nl/2021 ... -tot-haat/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De Strijd Tegen rechts in Duitsland en omstreken

Bericht door Mahalingam »

Verwarrend allemaal. Heb je in Duitsland sympatie voor de vroegere nationale socialisten dan wordt je door de hedendaagse socialisten als extreem rechts gelabeld. Met alle gevolgen van dien.
Duitsland ontbindt Spezialeinsatzkommando Frankfurt wegens "extreemrechtse appjes"

Hey, dat is niet de eerste keer.


Eind juni 2020 werd de 2e compagnie Kommando Spezialkräfte (KSK) van de Bundeswher al ontmanteld en geherstructureerd wegens "extreemrechtse sympathieën", bovendien onder de dreiging dat als er nieuwe schandelen blijken, de gehele KSK ontmanteld zou worden. En nu is de speciale politie-eenheid Spezialeinsatzkommando (SEK) te Frankfurt aan de beurt. "Interior Minister for the state of Hesse Peter Beuth said that "unacceptable misconduct" by certain members of the SEK made the dissolution of the unit "unavoidable. (...) We are launching a fundamental reboot of the SEK today.""

Concrete aanleiding hiertoe is dat 19 actieve SEK-leden en 1 oud-lid onderzocht worden wegens verdenking van "spreading hatred-inciting texts and symbols of former Nazi organizations". De verdachten zijn tussen de 29 en 54 jaar oud.
Ach, Duitsers en hun daadwerkelijke verhouding tot Het Verleden. Daarover komen we nog steeds niet verder dan in dat essay over Rammstein, de enige Duitse artiesten die daadwerkelijk iets bijdragen aan het integreren van dat verleden, in plaats van het te onderdrukken.
https://www.geenstijl.nl/5159593/duitsl ... se-appjes/

Veiligheidstroepen die als goede schaapshonden de schaapjes beschermen tegen boze wolven maar helaas geen schaap-gedachten koesteren. Kunnen ze dan nog wel hun werk doen?
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De Strijd Tegen rechts in Duitsland en omstreken

Bericht door Mahalingam »

Een mins\ister moet een stapje terug doen in zijn strijd tegen rechts.
Een rechter vindt het niet in de haak dat beambten een aanteking in hun dossier krijgen als ze op de krant "Junge Freiheit' zijn geaboneeerd of wanneer door getuigen wordt gezien dat ze die lezen.
DDR versie 2 dus.
Inmenging in de persvrijheid
JONGE VRIJHEID wint tegen minister van Binnenlandse Zaken Reul

BERLIJN. De minister van Binnenlandse Zaken van Noordrijn-Westfalen, Herbert Reul (CDU), kan niet langer beweren dat het lezen van JONGE VRIJHEID kan worden gezien als een waarschuwingssignaal voor extreemrechtse houdingen. Bij overtreding dreigt een boete van 10.000 euro. Dat heeft de bestuursrechter in Düsseldorf bepaald in een uitspraak die nu eind mei is gepubliceerd.

Tegelijkertijd beval de rechtbank Reul om de extremistische functionarissen van de politie-autoriteiten van de deelstaat Noordrijn-Westfalen te informeren dat hij zijn getuigenis met betrekking tot de JF niet binnen vier weken na het definitief worden van het vonnis handhaafde. De deelstaat Noordrijn-Westfalen draagt ​​90 procent van de kosten van de procedure. Het besluit versterkt ook de persvrijheid in Duitsland, omdat de rechters de uitspraken van Reul beoordeelden als "aantasting van de bescherming van de persvrijheid, die wordt gegarandeerd door fundamentele rechten" van de JF.

Achtergrond hiervan zijn enkele uitspraken van Reul vorig jaar in verband met onderzoeken tegen politieagenten wegens extreemrechtse tendensen. Een van de verdachten zou tien jaar geleden een interne "toespraak" hebben gekregen omdat hij de JF van dienst had gelezen.

"Waarschuwingssignalen"

Volgens een rapport van de wereld zei Reul in de binnenlandse commissie van het Noordrijn-Westfalen deelstaatparlement dat het "onbegrijpelijk was dat er gedurende zeer, zeer vele jaren tekenen waren geweest van de extreemrechtse houding van een administratief medewerker van onze politie en deze waren ook bekend bij diverse superieuren en collega's. Toch is er geen consequente actie ondernomen."

Naar aanleiding van het onderzoek heeft het ministerie van Binnenlandse Zaken de politie onder meer opdracht gegeven om centrale functionarissen voor extremisme aan te stellen. Eind mei 2020 vond de kick-off plaats voor de introductie van deze circa 50 extremisme-officieren. Ook vertegenwoordigers van de pers waren aanwezig. In zijn toespraak, volgens het toespraakmanuscript, zei Reul:
“Toen ik hoorde van de aanhoudingen en te horen kreeg dat er onder de verdachten een administrateur van de politie was, wilde ik natuurlijk weten of er op voorhand signalen waren die op een dergelijke houding zouden kunnen wijzen. En zo ja: waarom heeft niemand zo lang iets gemerkt? Bij het onderzoeken van deze vraag viel me op dat ik het niet kan en wil begrijpen: dat er geen gevolg werd gegeven aan waarschuwingssignalen die er waren en dat ze lange tijd niet serieus genoeg werden gewaardeerd. (...) Het begon zo'n tien jaar geleden toen de beschuldigde administratief ambtenaar de politiechef opmerkte omdat hij JONGE VRIJHEID had gelezen tijdens zijn dienst."

"Dat is niet zo normaal"

Volgens een rapport van Die Welt zei Reul tijdens de conferentie ook dat "het niet verboden is om 'JF' te lezen, maar om de 'JF' op tafel te hebben - dat is niet helemaal normaal".

De JF ondernam juridische stappen tegen deze beschuldigingen. Want in Reuls uitspraken stond een specifieke waarschuwing om de krant te lezen, vooral voor ambtenaren en ambtenaren. Als ambtenaren contact opnemen met de JF, kunnen ze bang zijn voor disciplinaire procedures. Dit is niet alleen een ernstige inmenging in de bedrijfsvoering van de JF, maar ook in de persvrijheid.

De rechters volgden nu grotendeels deze redenering en beslisten in het voordeel van de JF. De reden die ze gaven was dat de verklaring waarschijnlijk "potentiële lezers zou afschrikken om de krant te kopen en te lezen. Vooral politieagenten, die elke verdenking van extreemrechtse houdingen en de observatie door extremistische agenten willen vermijden, hoeven zich uiteindelijk alleen maar te onthouden van lezen."

Reul mag zijn uitspraken dus niet meer herhalen en moet ook de commissaris voor extremisme op de hoogte stellen van de ongeldigheid van zijn uitspraken. De bestuursrechter stond hoger beroep niet toe. (krk)
https://jungefreiheit.de/politik/deutsc ... heit-reul/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De Strijd Tegen rechts in Duitsland en omstreken

Bericht door Mahalingam »

Halsema van Amsterdam maakt zich grote zorgen over de rechtse krachten in haar republiek.
Halsema maakt zich zorgen om extreemrechtse dreiging in Amsterdam

Burgemeester Femke Halsema heeft haar zorgen uitgesproken over de toegenomen extreemrechtse dreiging in Amsterdam. Ze noemt de normalisering van extreemrechtse denkbeelden in de politiek als een oorzaak voor de toename.

Halsema’s waarschuwingen staan in een voortgangsbrief over radicalisering in Amsterdam.

Binnen de bestaande Persoonsgerichte aanpak radicalisering, houdt de gemeente momenteel 46 mensen in de gaten. Vorig jaar rond deze tijd waren dat er 54. Mensen met jihadistische denkbeelden vormen nog altijd de hoofdmoot van deze groep, 90 procent. Het aantal rechtsextremistische radicalen in de groep is toegenomen tot twee.


Door de instorting van Islamitische Staat en andere terreurorganisaties is de aantrekkingskracht van deze groepen op Amsterdamse jongeren flink afgenomen, schrijft Halsema. Punt van zorg is wel dat dit jaar diverse veroordeelde IS-strijders hun straf hebben uitgezeten, onder wie enkele Amsterdammers. Zij worden in de gevangenis al begeleid vanwege de ‘potentiële geweldsdreiging’ die deze ex-terrorismegedetineerden vormen na hun vrijlating.

Ook blijven momenten als de herpublicatie van Mohammedcartoons in het satirische tijdschrift Charlie Hebdo in 2020 ‘trigger events’ voor geradicaliseerde personen om tot geweld op te roepen. Zo werd vorig jaar een Amsterdamse jongen van 17 aangehouden omdat hij een Rotterdamse leraar had bedreigd die een spotprent in de klas had opgehangen.

Vizier op Links

In Amsterdam is vooral de toegenomen extreemrechtse dreiging opvallend. De afgelopen maanden werden zeker vijf lokale moskeeën doelwit van intimiderende acties. Drie van hen kregen in april een luier en spotprenten door de brievenbus geduwd, bij de Westermoskee ging eind vorig jaar een steen door de ruit. “Dit is meer dan in het vorig halfjaar en bovendien gaat het nu vaker om fysieke incidenten in plaats van online uitingen,” zegt Halsema. “In sommige gevallen is een duidelijke relatie met extreemrechtse denkbeelden of groepen te zien.”

Ook is dit voorjaar vijf keer aangifte gedaan door Amsterdammers die een sticker van het platform Vizier op Links op de deur kregen geplakt. Deze organisatie is inmiddels verbannen van sociale media zoals Twitter. Het OM beoordeelt of de stickeracties strafbaar zijn.

Halsema waarschuwt dat er in het publieke debat en de politiek een normalisering lijkt plaats te vinden van rechtsextremistische denkbeelden. Ze noemt daarbij geen politici en partijen bij naam. Wel zegt dat door deze ‘ondermijning van de democratische rechtsorde’ de online geweldsuitingen door rechtsradicalen stijgen.

Het gevolg is ook dat rechts-extremistische groeperingen meer ruimte innemen bij publieke protesten, extreemrechtse ideeën bereiken veel meer mensen dan voorheen. Een radicale groep van enkele tientallen personen met rechts-radicale denkbeelden is bereid tot intimidatie en geweld, aldus de AIVD in het jaarverslag 2020. Namen van personen of groepen noemde de dienst niet.

Halsema wijst er in de brief op dat de aandacht voor radicalisering niet betekent dat de stad álles kan voorkomen. “Het is onvermijdelijk dat er dingen gebeuren in de stad waar de gemeente geen weet van heeft; dat hoort bij Amsterdam en daar zijn we niet bang voor.”
https://www.parool.nl/amsterdam/halsema ... ~b00f8bd0/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De Strijd Tegen rechts in Duitsland en omstreken

Bericht door Mahalingam »

Afbeelding

Dit is emeritus hoogleraar recht Ulli d’Oliveira van de UvA.
En wat zou die heel graag willen? De PVV verbieden net zoals (na veel moeite) de overheid die enge motorclubs heeft klein gekregen. Hier zijn gedachtenkronkels.
Zet je maar schrap voor wat Stalinistisch gedachtegoed. En dat hebben vele jaren die studenten moeten aanhoren.

Opinie: ‘De PVV is in strijd met de openbare orde’


Op 6 juli is Geert Wilders door de Hoge Raad definitief schuldig verklaard aan groepsbelediging en dus rassendiscriminatie door zijn zorgvuldig voorbereide ‘Minder Marokkanen’- toneelstuk. In de context van de wetgeving, die stoelt op het VN-verdrag tot uitbanning van alle vormen van rassendiscriminatie, wordt onder ‘ras’ ook etnische afkomst verstaan, los van de nationaliteit.

De Hoge Raad moest beoordelen of een veroordeling te rijmen viel met de vrijheid van meningsuiting – door Wilders steevast ‘de waarheid’ genoemd – en beantwoordde die vraag bevestigend. Het college verwees instemmend naar de overweging van het gerechtshof Den Haag, dat had uiteengezet ‘dat hij in het publiek debat tevens de verantwoordelijkheid draagt om te voorkomen dat hij uitlatingen verspreidt die strijdig zijn met de wet en met de grondbeginselen van de democratische rechtsstaat, waaronder ook uitlatingen die – mede gelet op de wijze waarop en de context waarin die uitlatingen zijn gedaan – direct of indirect aanzetten tot onverdraagzaamheid’.

Ondermijnen

Deze veroordeling roept – naast de vele uitlatingen van Wilders om het gezag van de rechterlijke macht te ontkennen en te ondermijnen, alsook delen van het partijprogram – meteen de vraag op of de Partij voor de Vrijheid niet ontbonden moet worden wegens strijd met de openbare orde. Dat kan op grond van een bepaling uit het Burgerlijk Wetboek (BW). Het Openbaar Ministerie moet daartoe een verzoek bij de rechtbank doen. Er is een sterk precedent. In 1998 is op aanwijzing van minister Korthals de partij CP’86 verboden en ontbonden door de rechtbank wegens strijd met de openbare orde: het was een veroordeelde criminele organisatie door het aanzetten tot vreemdelingenhaat.

Nu zijn politieke partijen wel een speciaal geval; men moet toch voorzichtig zijn met het inzetten van een verbod om een bepaalde politieke gezindheid – hoe onwelgevallig ook – die zijn kanalisatie vindt in een politieke partij de voet dwars te zetten. Anderzijds is zo’n ontbinding een wapen van de democratie tegen ondemocratische stromingen.

Flink verruimd

Op dit gebied zijn er twee ontwikkelingen gaande. In de eerste plaats is kort voor de uitspraak van de Hoge Raad een wijziging van deze bepaling in het BW in het Staatsblad verschenen. De mogelijkheden om rechtspersonen te verbieden worden daardoor flink verruimd. Het is wenselijk, zo zegt deze wet, de democratische rechtsstaat weerbaarder te maken tegen radicale antidemocratische krachten. Dat past precies op de PVV, om van Forum voor Democratie maar niet te spreken.

Maar deze nieuwe wet sluit nu juist toepassing uit ten aanzien van politieke partijen en hun neveninstellingen. Dit in afwachting van een aparte wet op de politieke partijen, waarin ook de ontbinding wegens ernstige bedreiging voor de democratische rechtsstaat aan de orde moet komen, op basis van het rapport van de staatscommissie parlementair stelsel (onder voorzitterschap van Johan Remkes). De commissie-Remkes adviseert ook om alleen verenigingen als politieke partij toe te laten, en dus geen eenmansstichtingen als de PVV. Die Wet op de politieke partijen is wel door minister Ollongren aangekondigd, maar is er nog (lang?) niet.

In de tussentijd zal het OM het dus moeten doen met het oudere wetsartikel, dat nu juist in zijn onhelderheid een aantal gebreken vertoonde. Zo maakt het nieuwe artikel het makkelijker voor het OM om aan te tonen dat doel of werkzaamheid van een rechtspersoon in strijd is met de openbare orde, door te verduidelijken dat dat in elk geval zo is als het gaat om aantasting van de menselijke waardigheid, geweld, of het aanzetten tot haat of discriminatie. Blijkens de uitspraak van de Hoge Raad is dat precies wat Wilders verweten wordt.

Ik meen dat dit ook al in het bestaande oude artikel van het BW kan worden gelezen. Ook kan onder het oude artikel worden aangenomen dat het doen en laten van Wilders en zijn PVV in strijd is met de openbare orde. De interne organisatie van de partij als stichting is op zichzelf al ondemocratisch. Ook onder die bepaling kan het OM de rechtbank dus met een redelijke kans van slagen verzoeken om de eenmanspartij van Wilders te ontbinden. Haar oprichter en enige (bestuurs)lid is veroordeeld wegens strijd met de grondbeginselen van de democratische rechtsstaat. Dus waar wacht men nog op?
https://www.parool.nl/columns-opinie/op ... ~bd49ae5c/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De Strijd Tegen rechts in Duitsland en omstreken

Bericht door Mahalingam »

In Duitland is een clubje dat de wereld laat weten dat ze er zijn met dit soort beelden:

Afbeelding
Afbeelding

Dat ziet er toch best wel gevaarlijk en vervaarlijk uit.
Invallen bij Duitse neo-nazi’s wegens mogelijk op handen zijnde aanslagen
Wapens en drugs in beslag genomen

De Duitse politie heeft woensdag in meerdere deelstaten invallen en huiszoekingen gedaan bij leden van de neo-nazistisch genoemde groepering ‘Berserker-Clan‘. Op veertien plekken werden door de polizei steekwapens, slagwapens, vuurwapens, drugs en gegevensdragers in beslag genomen. Er werd echter niemand opgepakt, melden Bild en Der Tagesspiegel.

De polizei besloot tot invallen nadat er informatie was binnengekomen over een mogelijk op handen zijnde zogenaamde ‘Dag X’ waarop de neo-nazigroepering gewapende terreuraanslagen zou willen plegen. Het zou gaan om een groep van 15 personen.

Ondanks informatie dat de groep ‘intern is verdeeld’ en ‘nauwelijks in staat tot gezamenlijke actie’ nam het OM liever het zekere voor het onzekere. Er werd derhalve een onderzoek naar een ‘criminele organisatie’ geopend en niet naar een ‘terreurorganisatie’.

Het Duitse Openbaar Ministerie zal de leden ‘lidmaatschap van een criminele organisatie’ ten laste leggen.

130 polizei-agenten werden ingezet tijdens deze actie.
https://tpo.nl/2021/10/20/invallen-bij- ... aanslagen/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De Strijd Tegen rechts in Duitsland en omstreken

Bericht door Mahalingam »

En dan nu over de stand van zaken in ons land.
Dreigingsbeeld NCTV: Geen concrete aanwijzing voor aanslag, wel voorstelbaar
[...]
Rechts-terrorisme

De voorstelbaarheid van een terroristische aanslag in Nederland uit rechts-extremistische hoek is vooral gebaseerd op de betrokkenheid van jonge Nederlandse mannen bij internationale, online accelerationistische netwerken. Het accelerationisme is een rechts-extremistische ideologie die via diverse – voornamelijk besloten – socialemediaplatformen wordt verspreid. De aanhangers verheerlijken en rechtvaardigen terroristisch geweld om versneld een rassenoorlog te ontketenen. Hierdoor willen zij chaos creëren in de samenleving waarin het huidige politieke bestel kan worden vervangen door een witte (nationaalsocialistische) etnostaat. Vanuit dit gedachtegoed zijn de afgelopen drie jaar in westerse landen enkele terroristische aanslagen gepleegd. In Nederland gaat het om ten minste een paar honderd Nederlanders van tussen de 12 en 20 jaar die veel tijd online doorbrengen op internationale fluïde netwerken waar zich wereldwijd enkele duizenden deelnemers manifesteren. Nederlandse deelnemers lijken relatief vaak te kampen met psychosociale problematiek en een gebrekkig sociaal vangnet hebben.
https://www.rijksoverheid.nl/actueel/ni ... orstelbaar
"... een rassenoorlog te ontketenen."
Dat ze daarover fantaseren ligt voor de hand sinds het volk vanwege antiracisme is opgedeeld in rassen gekenmerkt door gekleurdheid.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De Strijd Tegen rechts in Duitsland en omstreken

Bericht door Mahalingam »

Het standbeeld bij het Olympisch Stadion te Amsterdam. Het brengt de olympische groet. Dan gaat de arm meer omhoog dan bij de Hitler groet. Maar dat verschil is niet besteed aan de antifa.

Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De Strijd Tegen rechts in Duitsland en omstreken

Bericht door Mahalingam »

De "Bohnert-zaak" - bedwelmd tegen de Bundeswehr

Marcel Bohnert is gerehabiliteerd: de Bundeswehr heeft de procedure tegen de luitenant-kolonel na langdurig onderzoek stopgezet, "omdat een disciplinaire overtreding niet kan worden bewezen", zoals de tijd voor het eerst meldde. Bohnert werd het doelwit van het linkse ARD-tijdschrift "Panorama", dat hem in juli 2020 beschuldigde van "sympathie voor rechts-extremisten". Dus nu de feitelijke vrijspraak: de militaire inlichtingendienst MAD heeft blijkbaar niets relevants gevonden.

Het proces is in meerdere opzichten een aanklacht tegen armoede. Eerst voor de openbare omroep: de auteurs van "Panorama" hadden hun beschuldigingen in wezen gebaseerd op een paar "likes" die Bohnert in het sociale netwerk "Instagram" had gegeven voor bijdragen die op hun beurt onder meer duidelijk rechts-radicaal waren omdat men de slogan van de identitaire beweging "#DefendEurope" onder een privé-uitziende foto had opgenomen.

Linkse campagne

Klinkt ingewikkeld en absurd? Het is. In de razernij tegen rechts, die de Bondsrepubliek en vooral de Bundeswehr jarenlang in spanning heeft gehouden, meenden de journalisten activisten dat ze opsporingsonderzoek hadden gedaan. De vermoedens inbedden in hun context, de eigen conclusies kritisch ter discussie stellen (eigenlijk basisprincipes in de journalistiek)? Geen!

Voor de omroep, die jaarlijks acht miljard euro krijgt, is dat op zijn best gênant, en eigenlijk een schandaal tegen de achtergrond van de huidige vrijspraak. Temeer daar de redactie van "Panorama" nog steeds onredelijk is en in een verklaring stelt dat helemaal niet is gezegd "dat Bohnert een rechtsextremist is" - alleen dat hij "sympathiseert" met rechtsradicalisme.
https://jungefreiheit.de/debatte/kommen ... undeswehr/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Plaats reactie