Honderden migranten bestormen Spaanse enclaves

Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89724
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Honderden migranten bestormen Spaanse enclaves

Bericht door Ariel »

Honderden migranten bestormen Spaanse enclaves
Afbeelding
Honderden Afrikaanse migranten hebben dinsdag twee Spaanse enclaves in Marokko bestormd. Ze overrompelden de Spaanse grenswachters en vernielden een deel van de afrasteringen rond Melilla en Ceuta.

Melilla en Ceuta zijn twee stukjes Spaans grondgebied aan de Afrikaanse kust. Migranten bestormden dinsdagochtend vroeg eerst Melilla, dat in Marokko ter hoogte van de Spaanse stad Almeria ligt.

Tweehonderd tot driehonderd Afrikanen slaagden erin deze enclave binnen te dringen. Volgens de politie deden ze dat 'met geweld' en vernielden ze deels de zes meter hoge omheining, die bestaat uit hekken waar prikkeldraad omheen zit en waarop bewakingscamera's hangen. Zes wachters en een bestormer raakten lichtgewond.
Ceuta

Later op de dag gebeurde hetzelfde in Ceuta, dat bij de Straat van Gibraltar ligt. 91 bestormers wisten, nadat ze vanaf het strand richting Ceuta waren gezwommen, deze enclave binnen te dringen. Volgens een regeringswoordvoerder ging het vooral om migranten uit landen ten zuiden van de Sahara.

Samen zijn Melilla en Ceuta iets minder dan dertig vierkante kilometer groot. Veel Noord-Afrikaanse vluchtelingen proberen via de enclaves toegang te krijgen tot Europa.

Dinsdag was het precies 516 jaar geleden dat Ceuta Spaans werd. Om de enclave staan grote hekken, die het de bijnaam 'Fort Europa' hebben bezorgd.

BRON
Als ze zwemmend Ceuta kunnen bereiken dan kan je de Afrikaanse migranten ( na een warme maaltijd en een kop koffie ook weer zwemmend terug sturen toch? Of mag dat niet.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89724
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Honderden migranten bestormen Spaanse enclaves

Bericht door Ariel »

We hebben beeld. Waar lijkt dit op? Een Sprinkhanen plaag ?

The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89724
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Honderden migranten bestormen Spaanse enclaves

Bericht door Ariel »

Goshie zeg...Is niemand hier geschokt door de invasie van honderden Afrikaanse gelukszoekers? :scratch:
Of hebben jullie het filmpje niet gezien? Ik wist niet wat ik zag.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Honderden migranten bestormen Spaanse enclaves

Bericht door Schepsel »

Ik zag hem nu ook o_O Dat is een bizar beeld inderdaad!


^
Doet me wat aan zulke taferelen denken. Optiefen met die mensen.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: Honderden migranten bestormen Spaanse enclaves

Bericht door silkyboxershortXL »

Volgens mij een normaal met biologische drijfveren te verklaren fenomeen. De explosie (plaag) ontstaat na meerdere jaren van overdaad aan voedsel waarna uitzwermen een biologische noodzaak wordt. Zelfs muizen zijn in zo'n toestand gevaarlijk omdat ze overal in bijten en over elkaar heen lopen. Het laat zich ook prima voorspellen. Dus ook met de zelf succesvol geëffectueerde ondersoort (half)mensen (moslims) die bijgevolg niet meer door enige rationele beheersing belemmerd worden maar gedwongen door de nieuwe zijnswijze (moslim!) als het ware redeloos te existeren waarna de biologisch drijfveren het overnemen. Egypte zal de volgende grote uitbraak laten zien. Ongebreidelde voortplanting en daaruit volgende plundering van de habitat die onvoldoende voeding kan produceren.
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Honderden migranten bestormen Spaanse enclaves

Bericht door mercator »

Ariel schreef:Goshie zeg...Is niemand hier geschokt door de invasie van honderden Afrikaanse gelukszoekers? :scratch:
Of hebben jullie het filmpje niet gezien? Ik wist niet wat ik zag.
Ze zijn ook allemaal in prima conditie blijkbaar, ondanks de "vreselijke ontberingen" die ze op hun strooptocht naar de blanke strooppotten hebben moeten ondergaan. Ik zou het niet kunnen, zo fluks over een hek van 5 m hoog klimmen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89724
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Honderden migranten bestormen Spaanse enclaves

Bericht door Ariel »

Deze bestorming was iets minder succesvol voor de Afrikaanse migranten. Ik ben beinieuwd wat Marokko gaat doen met de Afrikanen.
Illegaal komt om bij bestorming Spaanse enclave Melilla

Bij een bestorming van de Spaanse enclave Melilla in Marokko is dinsdagochtend een Afrikaanse migrant om het leven gekomen. Vier bestormers raakten gewond.

Bij zonsopgang probeerden 150 tot 200 Afrikanen over de zes meter hoge hekken rondom de Spaanse enclave te komen om zo toegang te krijgen tot Europees grondgebied. Eén van hen viel van de omheining en overleed aan zijn verwondingen.
Arrestaties

Zo'n honderd illegalen kwamen daadwerkelijk over de hekken en verspreidden zich in groepjes over het stadje. Veertig Afrikanen werden gearresteerd.

Maandag meldde een woordvoerder van de gemeente Melilla nog dat er weer prikkeldraad om de elf kilometer lange hekken is bevestigd om te voorkomen dat illegalen in het stadje komen. In 2006 werd dat nog verwijderd omdat te veel illegalen zich eraan verwondden.

De enclave wordt geregeld bestormd door migranten. In september slaagden 200 migranten er nog in over de hekken te komen. De autoriteiten schatten toen in dat al 3.000 Afrikanen hen dit jaar al waren voorgegaan. Driekwart kon worden tegengehouden door Spaanse en Marokkaanse politie.

Melilla ligt 175 kilometer onder Spanje, heeft 80.000 inwoners en is slechts 13 vierkante kilometer groot. De enclave werd in 1668 Spaans grondgebied.

http://www.elsevier.nl/Buitenland/nieuw ... -1403858W/
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Honderden migranten bestormen Spaanse enclaves

Bericht door Dhana »

Ik vind eigenlijk dat ze daar met vloerbedekking beklede trappen moet plaatsen voor de veiligheid van die passerende mensen en om helemaal zeker van de zaak te zijn veiligheidskleding en -schoenen moeten uitdelen.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89724
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Honderden migranten bestormen Spaanse enclaves

Bericht door Ariel »

[icon_lol.gif] Jij bent een goed mens Dhana. How about flesjes water en goed ingepakte halal boterhammen voor de rest van hun reis?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Honderden migranten bestormen Spaanse enclaves

Bericht door Manon »

Maandag meldde een woordvoerder van de gemeente Melilla nog dat er weer prikkeldraad om de elf kilometer lange hekken is bevestigd om te voorkomen dat illegalen in het stadje komen. In 2006 werd dat nog verwijderd omdat te veel illegalen zich eraan verwondden.
Dhana schreef:Ik vind eigenlijk dat ze daar met vloerbedekking beklede trappen moet plaatsen voor de veiligheid van die passerende mensen en om helemaal zeker van de zaak te zijn veiligheidskleding en -schoenen moeten uitdelen.
Dat vind ik nu ook Dhana! Als je beveiliging tegen inbrekers zet, en die arme inbrekers bezeren zich aan die beveiliging wat doe je dan? Die beveiliging afbreken natuurlijk!
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Honderden ratten dringen Spaanse enclaves binnen

Bericht door Hans v d Mortel sr »

circe schreef: Dat vind ik nu ook Dhana! Als je beveiliging tegen inbrekers zet, en die arme inbrekers bezeren zich aan die beveiliging wat doe je dan? Die beveiliging afbreken natuurlijk!
En vooral niet vergeten om GEEN geweld tegen deze parasieten te gebruiken. Dat is alleen voorbehouden aan inbrekers. Inbrekers zijn altijd intolerant, die inbreken in onze kennisbeschaving en tolerantie. Een fatsoenlijk beschaafd opgevoed en wel onderricht mens vraagt, zoals het hoort, een visum aan en wacht zijn beurt af. Dieren doen dat niet. Die gebruiken uitsluitend hun dierlijke instinkt.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Honderden migranten bestormen Spaanse enclaves

Bericht door Dhana »

Ariel schreef:[icon_lol.gif] Jij bent een goed mens Dhana. How about flesjes water en goed ingepakte halal boterhammen voor de rest van hun reis?

En uiteraard een flinke fles kamelenpis voor als ze onderweg ziek mochten worden.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89724
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Honderden migranten bestormen Spaanse enclaves

Bericht door Ariel »

Laatste nieuws. Als een leger mieren proberen illegalen Melilla binnen te klimmen.
1000 invaders marching towards Europe in single file



These invaders were on their way to Melilla, one of the Spanish exclaves in Africa, two nights ago. They were stopped before they got the chance to rush the fence.

Recently, the Spanish government set razor blades on these fences to deter fence-jump attempts. The Director of Public Prosecutions has ordered an investigation into this, however, saying it may be illegal. All opposition parties have also demanded the removal of the razor blades.

http://islamversuseurope.blogspot.ca/20 ... urope.html
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Honderden migranten bestormen Spaanse enclaves

Bericht door Dhana »

Jeetje zeg. Het ziet daar zwart van de mensen.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Amazigh2
Berichten: 3
Lid geworden op: wo nov 20, 2013 10:45 pm

Re: Honderden migranten bestormen Spaanse enclaves

Bericht door Amazigh2 »

Als Spanje nou Melilla en Ceuta gewoon teruggeeft aan Marokko dan kunnen die Afrikanen ook nergens naartoe..Maar goed ik hoop dat de Afrikanen doorgaan totdat beide stukken land teruggegeven zijn.
Amazigh2
Berichten: 3
Lid geworden op: wo nov 20, 2013 10:45 pm

Re: Honderden ratten dringen Spaanse enclaves binnen

Bericht door Amazigh2 »

'Hans van de Mortel' schreef:
circe schreef: Dat vind ik nu ook Dhana! Als je beveiliging tegen inbrekers zet, en die arme inbrekers bezeren zich aan die beveiliging wat doe je dan? Die beveiliging afbreken natuurlijk!
En vooral niet vergeten om GEEN geweld tegen deze parasieten te gebruiken. Dat is alleen voorbehouden aan inbrekers. Inbrekers zijn altijd intolerant, die inbreken in onze kennisbeschaving en tolerantie. Een fatsoenlijk beschaafd opgevoed en wel onderricht mens vraagt, zoals het hoort, een visum aan en wacht zijn beurt af. Dieren doen dat niet. Die gebruiken uitsluitend hun dierlijke instinkt.
'Onze kennisbeschaving'....Heb jij daar aan bijgedragen? En een normaal mens heeft ook elke dag te eten en te drinken dus ga niet vanuit je luie stoel lopen lullen over iets waar je geen verstand van hebt. Ik heb er ook geen verstand van maar als ik de cijfers moet geloven dan zijn die Afrikanen juist slimmer dan anderen. Ze leven van 2, 3 euro per dag en hebben geen vast inkomen, geen schoon drinkwater, geen enkel vorm van infrastructuur en ze worden geregeerd door dictators.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89724
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Honderden migranten bestormen Spaanse enclaves

Bericht door Ariel »

Wil jij dat ze allemaal naar Europa komen Amazigh?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Honderden ratten dringen Spaanse enclaves binnen

Bericht door Dhana »

Amazigh2 schreef:
'Hans van de Mortel' schreef:
circe schreef: Dat vind ik nu ook Dhana! Als je beveiliging tegen inbrekers zet, en die arme inbrekers bezeren zich aan die beveiliging wat doe je dan? Die beveiliging afbreken natuurlijk!
En vooral niet vergeten om GEEN geweld tegen deze parasieten te gebruiken. Dat is alleen voorbehouden aan inbrekers. Inbrekers zijn altijd intolerant, die inbreken in onze kennisbeschaving en tolerantie. Een fatsoenlijk beschaafd opgevoed en wel onderricht mens vraagt, zoals het hoort, een visum aan en wacht zijn beurt af. Dieren doen dat niet. Die gebruiken uitsluitend hun dierlijke instinkt.
'Onze kennisbeschaving'....Heb jij daar aan bijgedragen? En een normaal mens heeft ook elke dag te eten en te drinken dus ga niet vanuit je luie stoel lopen lullen over iets waar je geen verstand van hebt. Ik heb er ook geen verstand van maar als ik de cijfers moet geloven dan zijn die Afrikanen juist slimmer dan anderen. Ze leven van 2, 3 euro per dag en hebben geen vast inkomen, geen schoon drinkwater, geen enkel vorm van infrastructuur en ze worden geregeerd door dictators.
Als Arabieren vanaf het begin af aan terug gestuurd zouden naar hun oorspronkelijke woonomgeving, had Afrika nu niet te kampen gehad met moslim dictators die zich liever zelf verrijken en meer energie steken in tegenstanders afslachten dan het land een goede infrastructuur te geven.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Re: Honderden migranten bestormen Spaanse enclaves

Bericht door Amazigh »

Ariel schreef:Wil jij dat ze allemaal naar Europa komen Amazigh?
Liever niet natuurlijk, als iedereen maar komt en komt dan zal Europa ook kelderen naar het niveau van Afrika.
A proud amazigh!
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Honderden migranten bestormen Spaanse enclaves

Bericht door H.Numan »

Ha nummer een. Nummertje twee is je tweelingbroer? Of je neef?

Je hebt wel gelijk, overigens: vele varkens maken de spoeling dun, nietwaar?
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Honderden migranten bestormen Spaanse enclaves

Bericht door Ali Yas »

Amazigh2 schreef:Als Spanje nou Melilla en Ceuta gewoon teruggeeft aan Marokko dan kunnen die Afrikanen ook nergens naartoe..Maar goed ik hoop dat de Afrikanen doorgaan totdat beide stukken land teruggegeven zijn.
Het gaat helemaal niet om het land, het gaat om wat erop staat. Is het eenmaal in hun bezit, dan zal niemand er meer om malen omdat er dan niets meer te halen valt.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89724
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Honderden migranten bestormen Spaanse enclaves

Bericht door Ariel »

En ja hoor. Het is weer zo ver. Afrikanen dringen Spaans Melilla binnen. Ik neem aan dat ze met een beetje dwang ook weer terug over de schutting hadden kunnen klimmen?
Afbeelding
Een groep van zo'n 250 Afrikaanse migranten heeft maandag het Spaanse grondgebied Melilla aan de kust van Marokko bestormd. Volgens de Spaanse autoriteiten was het een van de grootste bestormingen in maanden. Zo'n 150 vluchtelingen slaagden erin binnen te dringen. Eenmaal op Spaanse bodem zongen ze overwinningsliederen.

Spanje heeft twee gebieden in Marokko: Ceuta en Melilla. Regelmatig proberen groepen Afrikanen er binnen te komen in de hoop op een nieuw bestaan in Europa. Ze doen dat zwemmend of proberen de rijen hekwerken te trotseren.

Ruim 1,5 week geleden verdronken zeker 14 migranten die Ceuta zwemmend probeerden te bereiken. Onder meer de EU heeft aan Spanje opheldering gevraagd over het optreden van agenten die onder meer met rubberkogels hebben geschoten.

bron
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Honderden migranten bestormen Spaanse enclaves

Bericht door King George »

Ariel schreef:En ja hoor. Het is weer zo ver. Afrikanen dringen Spaans Melilla binnen. Ik neem aan dat ze met een beetje dwang ook weer terug over de schutting hadden kunnen klimmen?
Afbeelding
Spoiler! :
Een groep van zo'n 250 Afrikaanse migranten heeft maandag het Spaanse grondgebied Melilla aan de kust van Marokko bestormd. Volgens de Spaanse autoriteiten was het een van de grootste bestormingen in maanden. Zo'n 150 vluchtelingen slaagden erin binnen te dringen. Eenmaal op Spaanse bodem zongen ze overwinningsliederen.

Spanje heeft twee gebieden in Marokko: Ceuta en Melilla. Regelmatig proberen groepen Afrikanen er binnen te komen in de hoop op een nieuw bestaan in Europa. Ze doen dat zwemmend of proberen de rijen hekwerken te trotseren.

Ruim 1,5 week geleden verdronken zeker 14 migranten die Ceuta zwemmend probeerden te bereiken. Onder meer de EU heeft aan Spanje opheldering gevraagd over het optreden van agenten die onder meer met rubberkogels hebben geschoten.
bron
Het is een kwestie van willen optreden of niet. Helaas bemerk ik een grote onwil. Wij zullen daar het prijskaartje voor moeten betalen.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Honderden migranten bestormen Spaanse enclaves

Bericht door Pilgrim »

Hoe komen we ooit van deze ellende af. :emm2:

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Honderden migranten bestormen Spaanse enclaves

Bericht door Ozes »

Amazigh2 schreef:Als Spanje nou Melilla en Ceuta gewoon teruggeeft aan Marokko dan kunnen die Afrikanen ook nergens naartoe..Maar goed ik hoop dat de Afrikanen doorgaan totdat beide stukken land teruggegeven zijn.
Haha, ja ze hebben die postzegel van Melilla en Ceuta nodig, er is zoveel ruimtegebrek buiten die twee stippen op de map.
Afbeelding

Ze komen als vliegen op die lampjes af, maar met gebrek aan leefruimte heeft het niks te doen. Zie je Melilla op deze map?
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Plaats reactie