Naderende ondergang van Duitsland

Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Naderende ondergang van Duitsland

Bericht door Pilgrim »

Amerikaan uit de VS bezocht in augustus 2017 Duitsland en was hevig geschokt: “Ik heb een maand doorgebracht in het epicentrum van de culturele ontaarding”

“Duitsland is een verloren zaak”

“De geest van dit land werd vernietigd door het inwrijven van de jeugd met de zonden van zijn voorouders.” (Henry Markow)


In 1990 riep de linkse partij op tot strijd tegen Rechts. Tenslotte was het vrije en etnisch gesloten Duitsland geschiedenis. Het was Gysi die reeds in 1990 de strijd tegen Rechts opende. En hij kon er ten volle en geheel op vertrouwen dat zijn Stasi deze strijd tot voornaamste agendapunt zou maken. Het resultaat zien wij nu: De kleine vis – de DDR – heeft in de korte periode van 25 jaar de viermaal grotere (de BRD) opgeslokt. De vernietiging van het vrije Duitsland was een meesterstuk van de logistiek en de ideologische infiltratie van de als beste geheime dienst ter wereld aangeprezen bolsjewistische Stasi.

Wanneer U hierna het bericht van deze Amerikaan leest, zult U vooral één ding vaststellen: Dat aan hetgeen deze Amerikaan buitenproportioneel heeft geschokt – namelijk de totale islamisering van Duitsland – de meeste Duitsers al gewend zijn. Ook dat behoort tot de calculaties van de satanische Duitsland-vernietiger: De Duitsers moeten tenslotte in het geheel niet meer merken dat ze verdwijnen.

Alleen een volksopstand, een burgeroorlog of een militaire staatsgreep zal dat nog kunnen verhinderen.

De aanstichters van deze volkerenmoord zijn zonder genade te bestraffen – en wel zonder uitzondering met de hoogste straf. Niemand mag er onderuit komen: van de kanselier tot aan de districtssecretaris van de CDU, vanaf de baas van de uitgeverij tot aan de allerlaatste journalist van een landelijk dagblad – voor zover deze publicistisch aan de volkerenmoord hebben deelgenomen. Allen moeten rekenen op dezelfde straf: en mocht het de doodstraf zijn, dan zal ik haar begroeten.

Want wie geen erbarmen met zijn volk heeft, heeft van de kant van zijn volk ook geen erbarmen verdiend.

(Michael Mannheimer)

_______________________________________________________________________

Duitsland is een verloren zaak

“De geest van dit land werd vernietigd door het inwrijven van de jeugd met de zonden van zijn voorouders.”

EEN ECONOMISCHE BESCHRIJVING VAN HOE SLECHT HET ER IN DE EUSSR MET DE DINGEN VOORSTAAT.

Ik heb een maand doorgebracht in het epicentrum van de culturele ontaarding
Door Frederick Barbarossa (ingekort door henrymakow.com)


Voor mijn maand in Dresden heb ik mijn Amerikaanse landgenoten, die hadden gesproken over de onherroepelijke ondergang van Europa, vaak gezegd, dat ze de urgentere situatie die zich ontwikkelt in Amerika, waar de blanke bevolking veel harder op weg is om eenvoudigweg een minderheid te worden, niet zagen. Toen ik echter uit de eerste hand zag hoe ontaard de Duitse samenleving geworden is, moest ik mijn bewering geheel terugnemen.

Vaak wordt er door politici geschermd met “Amerikaanse waarden”, die zo worden gedefinieerd dat deze bij het kiezersvolk maar goed inslaan. Evenwel schijnt er in Amerika een aaneengesloten verzet tegen marxistische invloeden te zijn, dat in Europa überhaupt niet bestaat. Misschien is het de grotere religieuze tegenwoordigheid in Amerika, waarin God fungeert als beschermend schild tegen de schandalige invloeden van de post-moderne cultuur.

De enig overgebleven God in Duitsland is de milieubescherming, waar de recycling de wekelijkse sacramenten heeft vervangen, waar het snoeien van planten in de tuin een soort gebed is en waar velden van gewijde windmolens als heilige plaatsen worden opgebouwd.

Dresden ligt in de Vrijstaat Sachsen en staat bekend om zijn politieke demonstraties van organisaties als PEGIDA en de Partij AfD (Alternative Für Deutschland). Men dient zich echter niet te vergissen, want deze stad wordt nog steeds gedomineerd door Marxisten. Overal vindt men graffiti met slechts één enkel thema: “FUCK NAZIS,” “FUCK PEGIDA,” “FUCK AFD,” “Niemand is illegaal” en verdere pro-Antifa-slogans zijn in bijna iedere straat neer geklad.

De Duitsers hebben niet alleen gevoel voor graffiti in hun straten, maar een groot deel van de Duitse jeugd ontsiert zichzelf met tatoeages, die soms tot aan hun kaaklijn lopen. Oorpiercings en uitgerekte oorgaten zijn andere geliefde gebruiken. Het aantal vrouwen met geverfd haar is al net zo weerzinwekkend. Het schijnt de algemene consensus te zijn dat vrouwen, als ze eenmaal de leeftijd van 35 jaar hebben bereikt, absoluut een kort kapsel moeten dragen, dat eigenlijk slechts toebehoort aan punkrockers en lesbiennes.

Een beroepsdanseres, die bekend is met de lokale drugsscene, zei tegen mij dat Ketamine in deze stad de favoriete drug is en voegde er aan toe: “Je zou er versteld van staan hoeveel drugs een Duitser neemt om zich voor je open te stellen.” Men kan iedere willekeurige nacht de bars en clubs in de stad afgaan en overal mensen aantreffen die zich bedrinken, terwijl rondzwervende groepen Afrikanen en mensen uit het Midden-Oosten hun kinderen rondsturen met bekers om om geld te bedelen.

In de clubs zijn veel meer mannen dan vrouwen en dit viel te begrijpen, nadat men gezien had hoeveel meisjes de universiteitsbibliotheken bevolken. Duitse vrouwen zijn extreem carrière-gericht en denken niet na over de ophanden zijnde demografische tijdbom.

De mensen aldaar in het algemeen beschouwend, komt men tot het beeld van een bevolking die kinderloos is en oud wordt.

Duitse baby’s zijn een zeldzaamheid en als men er al één ziet, is het meestal één enkel kind dat in de kinderwagen mee naar buiten wordt genomen. Wat men veel vaker ziet, zijn mannen uit het Midden-Oosten, die met hun kinderen tijd doorbrengen, terwijl ze in het gras liggen of aan het voetballen zijn. De oorzaak van dit fenomeen werd perfect getypeerd toen een Duitse vrouw van om en nabij de 30, vol tatoeages en met de daarbij passende blauwgeverfde haren in lesbo-coupe en zonder begeleiding, bij mij in de bus stapte, terwijl na haar een man uit het Midden-Oosten met zijn drie kinderen volgde. Het was bijna poëtisch, zo perfect dit moment de onuitwisbare neergang van de Duitse samenleving aantoonde.

De kern om de moderne, passieve natuur van de gemiddelde Duitser te begrijpen, is gelegen in het grote vertrouwen dat hij heeft in de media.

Terwijl zelfs de gemiddelde Amerikaan thans wel weet dat zijn media fundamenteel anti-Amerikaans zijn, leven de Duitsers in een heel andere wereld. Stelt U zich eens een Amerika voor waar men, teneinde een nauwkeurige voorstelling van het wereldgebeuren te krijgen, op CNN vertrouwt om de Duitse zelfgenoegzaamheid beter te kunnen begrijpen. Dit heeft er tevens toe geleid dat de Duitsers beschamende dwangvoorstellingen hebben van Donald Trump, die heel dicht in de buurt komt van die van de Amerikaanse liberalen (opmerking van MM: Het Amerikaanse woord “liberal” wordt meestal onterecht vertaald met “liberaal”. De juiste vertaling is “links”).

Het inwrijven van de jeugd met de zonden van zijn voorouders heeft ertoe geleid dat de geest van dit land tot de grond is vernietigd.

Het collectieve besluit dat deze fout mogelijkerwijze zal worden herhaald, is een begrijpelijke tragedie. Klaarblijkelijk ondergaat ieder gewest in Duitsland dit culturele fenomeen op verschillende manieren, waarbij Berlijn het epicentrum is. Er bestaat geen twijfel aan het feit dat de gemiddelde Duitser ijverig is. Men kan zich echter afvragen waarom de Duitsers denken ijverig te moeten zijn als de vruchten van hun arbeid uiteindelijk, hoe dan ook, naar vreemde mensen zullen gaan. Hierin ligt het nihilistische hart van de kinderloze, cultuur-marxistische neergang.

Het is duidelijk dat de vreemde culturen die in Duitsland leven, voor deze samenleving weinig respect zouden kunnen hebben.

Net zomin dat ik respect heb voor de momentele toestand in Duitsland. Ik heb echter empathie, om de eenvoudige reden dat ik gemeenschappelijke voorouders uit dit volk heb.De fundamentele islamist zal geen begrip hebben en zeer zeker zal hij er niet naar verlangen deel te nemen aan deze neergaande cultuur. En aldus zou de centrale vraag betreffende het noodlot van Duitsland niet moeten zijn: “Wanneer zullen vreemde indringers dit volk overwinnen”, maar eerder “Waarom hebben ze het niet reeds geprobeerd?”

Bron: https://henrymakow.com/deutsche

Bron: https://michael-mannheimer.net

Door: Michael Mannheimer

Vertaald uit het Duits door: Theresa Geissler

https://ejbron.wordpress.com/2018/02/24 ... ntaarding/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Naderende ondergang van Duitsland

Bericht door King George »

Naar school gaan wordt voor niet-Moslims steeds levensgevaarlijker in Duitsland.

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Naderende ondergang van Duitsland

Bericht door Ariel »

Was deze onthoofding een oefenproject van één van de vele zonen van moeder Merkel?
Dakloze man onthoofd in Duitse stad Koblenz

De politie in de Duitse stad Koblenz doet onderzoek naar de dood van een 59-jarige dakloze in de stad. Hij werd vorige week onthoofd teruggevonden op de belangrijkste begraafplaats van de West-Duitse stad, waar hij 's nachts meestal verbleef.

Hoe hij precies aan zijn einde is gekomen is nog niet duidelijk. De politie zegt dat hij een dag voor de vondst van zijn lichaam nog levend werd gezien. Er is een team van 30 rechercheurs op de zaak gezet, er wordt nog steeds gezocht naar getuigen.

In Duitse media zeggen andere daklozen uit Koblenz ook bezorgd te zijn door de onthoofding. Volgens hulpverleners was het slachtoffer een vriendelijke, maar gesloten eenling. De politie zegt dat hij geen drugs gebruikte en ook geen alcohol dronk. Hij stond op het punt zijn leven weer op de rit te krijgen, zei een woordvoerder bij de Südwestrundfunk.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Naderende ondergang van Duitsland

Bericht door Ariel »

Migrant ‘baby boom’ causes highest birth rate in Germany in 40 years

Afbeelding

The influx of migrants has had significant effects on Germany’s birth rates. In 2016 there was a 7 per cent surge in new-borns, the country’s Federal Statistics Office reported on Wednesday.

In the year 2016, a total number of 792,131 children were born in Germany. Compared with 2015’s total of 737,575 new-borns, the number had increased by 7 per cent in a single year.

A large increase in the number of these births were registered among migrant women. They were having 25 per cent more babies totalling 184,660, while an increase of 3 per cent was seen among women with German citizenship, who had 607,500 babies.

While the birth rate among German women rose from 1.43 to 1.46, the number skyrocketed among migrant women, who experienced a rise from 1.95 to 2.28.

Overall, Germany’s total birth rate rose to 1.59 children per woman, a level that hasn’t been recorded since 1973, over four decades ago.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Naderende ondergang van Duitsland

Bericht door Ariel »

Keine sorgen. Die schaffen dass!
Massale vechtpartij in Duitse tram met stenen en messen

In het Duitse Leipzig zijn 25 tot 30 personen met elkaar op de vuist gegaan vlakbij een tram. Er werd met stenen gegooid en met messen gestoken. Ook kinderen raakten betrokken bij de knokpartij. Dat meldt het dagblad Die Welt.

De ruzie begon gisteravond in de omgeving van Paunsdorf en verplaatste zich naar een tram. Een getuige haalde de politie erbij en die maakte een einde aan de groepsruzie.

Volgens de politie vlogen er vanaf 19:20 uur stenen in het rond en zetten een aantal personen het op een rennen. Veel onschuldige passagiers in de tram en op het station waren op dat moment getuige. Tv-zender RTL kreeg amateurbeelden opgestuurd. Hierop is te zien dat er kinderen betrokken waren bij de vechtpartij. ,,Ik was gewoon bang", aldus een angstige getuige.

De tram raakte flink beschadigd en de politie arresteerde een groep aanstichters, waarvan er vier nog in hechtenis zijn. Drie mensen werden met steekwonden naar het ziekenhuis gebracht. Een van hen is ernstig gewond. De politie vermoedt dat veel van de betrokkenen uit Syrië komen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Naderende ondergang van Duitsland

Bericht door King George »

Die ontvluchten dus geen oorlog, maar brengen oorlog hierheen.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Naderende ondergang van Duitsland

Bericht door Ariel »

Noodtoestand uitgeroepen in Duisburg – veldslag tussen 60 migranten met machetes.

Afbeelding

Het was weer raak gisteren in Merkelland. The Express berichtte:
Horror in de straten van Duitsland: de noodtoestand is uitgeroepen als 60 man elkaar te lijf gaan met machetes.

Een gruwelijk straatgevecht tussen 60 man bewapend met machetes en metalen pijpen dwingt de noodtoestand uit te roepen in Duisburg…
De politie werd naar het Altmarkt-gebied van de stad geroepen vanwege de massale geweldsuitbarstingen.

Officieren gebruikten CS-gas om de vechtende mannen onder controle te houden.

De bendes van mannen maakten ook gebruik van telescopische wapenstokken in de strijd in Duisburg, dat zich in het westen van Duitsland bevindt.

De politie zei dat ze werden bespuwd en voorwerpen naar hen werden gesmeten.

Ongeveer 50 mensen werden gearresteerd en toeschouwers legden de brutaliteit vast in schokkende foto’s.

De gearresteerden weigerden uit te leggen wat de aanleiding vormde voor het gevecht en 30 mensen werden later vrijgelaten.

Een politieambtenaar vertelde de krant Der Westen: “Er zijn drie rivaliserende groepen, het kan een conflict zijn tussen Turken, Libanezen en Koerden.

“Anders dan bij een demonstratie van die omvang, hebben we geen contactpersoon, niemand wil met de politie praten.”

Hij voegde eraan toe: “De officieren kregen de situatie onder controle voordat het escaleerde.”

Tussen de 20 tot 30 mensen waren aan elke kant van de strijd betrokken bij het incident van maandagavond en de politie zei dat de meerderheid van de gearresteerden een Libanese achtergrond had.

De woordvoerder van de politie zei dat soortgelijke incidenten de vorige nacht en de week ervoor ook hadden plaatsgevonden. De politie onderzoekt of er een verband is.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Naderende ondergang van Duitsland

Bericht door Pilgrim »

Hulpkreet uit Bonn: “Ik wil mijn leven terug!”

Geplaatst op 31 maart 2018

Afbeelding
Bonn, de voormalige hoofdstad van het voormalige West-Duitsland.

Het dagelijks leven in Duitsland wordt voor steeds meer “inheemse” burgers tot een hel. Door de politiek geofferd, als bijkomende schade afgehaakt, worden de Duitsers steeds meer naar de rand gedrukt en moeten ze de mens-verachtende ideologie van de links-groene “veranderaars” bezuren. Hieronder een hulpkreet uit Bonn, die waarschijnlijk veel, heel veel burgers kunnen onderschrijven:

Je voelt je alleen nog maar hulpeloos, uitgeleverd, machteloos. Het lijkt het enige doel van bestaan te zijn om de (financiële) energie als werkbij voor het ruimteschip “politiek” te leveren, jezelf ver weg in de omloopbaan te houden.

En daarbij gaat het niet om de talrijke berichten, die men altijd nog als abstract en ver weg zou kunnen waarnemen. NEE. Het gaat om de verandering voor mijn huisdeur, in de binnenstad of ook in het openbaar vervoer.

Ik kan zien hoe het verandert. Hoe de stad (Bonn) in verval raakt, hoe vanaf 23.00 uur ook voor mij (1.90 m/98 kg/goed verdeeld) echt gevaarlijk wordt.

Je ziet in Bonn ´s nachts door de week BIJNA UITSLUITEND migranten rondhangen, die vorige week woensdag bijvoorbeeld met 7 (!) man achter me aanzaten om me te grazen te nemen. Ik zeg hier nu niet hoe ik dat verhinderd heb (niet meer wegrennen!!).

Scholen vervallen, de omgangstoon in het openbaar vervoer is absoluut weerzinwekkend geworden, in de belangrijkste straten rijden “mannen” met matzwarte S-klasse auto´s en Audi´s A5 “patrouille” en met vol gas zonder uitlaat door de binnenstad zonder bang te hoeven zijn voor strafvervolging (steeds en steeds maar weer, totdat je de kroeg verlaat, omdat je tussen het Allahu Akbar, de gierende banden en het V8-gebrul niet gewoon met elkaar kunt praten).

In plaats daarvan worden er debatten gehouden over islamitisch vrouwen-zwemmen in Bonn. En over een flitsmarathon in het beroepsverkeer.

In Bonn word je ´s nachts wakker, omdat migranten vuilnisbakken uit hun verankering trekken en op auto´s gooien. aangiften leiden tot niets, omdat de dader (veelpleger – uitspraak van een politieagente) niet gevonden kan worden. Er wordt tegen mijn huis aan gepist en het stucwerk wordt er vanaf getrokken. Ik ga naar beneden en schreeuwen (ik ... je, je moeder, je oma... kennen we tocht).

De zithoeken in de Mediamarkt en de Rewe worden gesloten, omdat de eigen beveiligingsdienst de “jongeren” daar niet meer aankan. Medewerkers van beveiligingsdiensten met een duidelijk islamitische achtergrond in ingangen van autoriteiten worden al brutaal, zodat je denkt in een discotheek te zijn.

De islamitische drugsdealers in het stadhuis Bonn worden ´s avonds steeds offensiever en gewelddadig als je NIET wilt kopen. Je bent bang je auto te laten staan, omdat zij zien waar ik ben uitgestapt.

Dat interesseert de politie geen fluit. Ik zou eindeloos zo kunnen doorgaan. Op mooie zomerdagen was de binnenstad van Bonn fantastisch. De Hofgarten. De Kaiserplatz. Ondertussen is het daar net zo luid en agressief als in Kaboel of Beiroet. Honden worden bespuugd, vrouwen lastig gevallen enz.

Ik wil toch alleen maar mijn leven/ons leven terug. Waar moeten wij naartoe. Hoe moet is dit oplossen?? Hoe?

Het is toch al lang onomkeerbaar. Ik kan me toch niet steeds verder terugtrekken. Ik kan toch niet blijven zeggen: ach, wat maakt het uit. Gelukkig heb ik thuis Netflix nog. Waar moet dat naartoe?

Winkels sluiten alleen maar opdat ze een “cultuurvereniging” worden? Met krantenpapier voor de ramen en een bebaarde “Security” voor de deur. Zelfs 17-jarige migranten zijn al zo ongrijpbaar brutaal en gewelddadig in Bonn... Die leren nu al dat ze ermee wegkomen.

Loop maar eens op een zaterdagavond om 22.00 uur in Bonn bij het station van de Poststrasse richting Kaiserplatz. Groepen van tot 30 man vallen iedereen lastig die daar langs wil. Je kunt niet eens voorkomen dat je eigen vrouw wordt betast. Heel openlijk laten ze je een mes aan de riem zien. Als je de politie roept, verdwijnen de aanvoerders en de rest houdt zich van de domme en heeft plotseling een tolk nodig. De politie komt echter helemaal niet.

WAT MOET IK DOEN?? Wat?? Als belastingbetaler, als burger, als man? Wat? Vertel het me.

PS: ik kan alle bovenstaande beweringen met foto- en videomateriaal (migratieachtergrond, bedreigingen etc.) evenals met brieven van het openbaar ministerie en de politie in Bonn bewijzen...

Bron: www.journalistenwatch.com

Door: Tobias M.

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2018/03/31 ... ven-terug/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Naderende ondergang van Duitsland

Bericht door Pilgrim »

Dakloze in Koblenz onthoofd: Het afslachten door de islam gaat een nieuwe fase in

Geplaatst op 1 april 2018

Afbeelding

De terreur van de islam tegen Duitsers is een nieuwe fase ingegaan

In Koblenz werd een vreselijke ontdekking gedaan: Een 59-jarige man werd op het centrale Kerkhof van Koblenz dood aangetroffen (foto). Onbekende daders zouden een dakloze hebben onthoofd, deelde de politie mee. Het stoffelijk overschot van de man werd bijgevolg reeds vrijdag gevonden. (Bron) De dakloze had sinds meerdere jaren regelmatig op het kerkhof overnacht en was overdag in de binnenstad en op het station te vinden. De man was donderdag voor het laatst levend gezien.

“De politie gaat uit van een geweldsmisdrijf...”

Nee toch? Daar vindt me de politie een onthoofde 59-jarige man op het centrale kerkhof in Koblenz – en ze “gaat uit van een geweldsmisdrijf”...

Zou die man soms z’n eigen kop er afgeslagen hebben?
Het is verbijsterend zoals de media duidelijke feiten vervormen wanneer het gaat om de bescherming van hun lievelingetjes – de islamitische indringers. Alleen al voor het zinnetje over de onthoofde dakloze “De politie gaat uit van een geweldsmisdrijf” behoort de auteur van de SPIEGEL te worden veroordeeld tot 1000 dagen dienstverlening in een tehuis voor daklozen.

Want dat de dader een moslim geweest is, daarvan mag men met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid uitgaan – om het zachtjes uit te drukken.

Want van westerse daders zijn dit soort moorden zo goed als onbekend. En om het nauwkeuriger te zeggen: Onthoofden is niet automatisch onthoofden. Er bestaan twee manieren van deze moordtechniek: De ene is één houw met een zwaard, een grote bijl of een machete van de nek richting de hals – en scheidt het hoofd bliksemsnel en daarmee voor het slachtoffer vermoedelijk pijnloos van de romp. De andere is het afsnijden van het hoofd vanaf de kant van de hals richting de nek met een mes: Een uitgesproken specialiteit van de islam wanneer het gaat om het doden van “ongelovigen”. Deze vorm van doden is onvergelijkelijk gruwelijker, onvergelijkelijk pijnlijker en onvergelijkelijk inhumaner dan de eerst beschreven vorm van het afslaan van een hoofd.

Het slachtoffer lijdt daarbij helse pijnen – hij/zij loopt in de minuten dat deze procedure duurt quasi in ijltempo door de hel. En precies dit is door de islam zo bedoeld.

Daarmee heeft het islamitische geweld in Duitsland een nieuwe drempel overschreden. Er wordt niet meer met messen gestoken, er wordt nu onthoofd.

Zo staat het in de koran, zo staat het in de soenna, zo oordelen talloze fatwa’s over de vraag hoe een “ware gelovige” heeft om te gaan met een “ongelovige”.

Aan de hand van meer dan 200 stellingen in het bloedigste boek in de wereldgeschiedenis, de koran, en verder aan de hand van 1800 stellingen in een wezenlijk nóg bloediger boek van de overlevering der woorden en daden van Mohammed, de beruchte Hadith (die de tweede centrale tekstzuil van de islam vormt, maar door maar uiterst weinig moslims ooit werd gelezen), worden moslims gestimuleerd om ongelovigen te doden, preciezer gezegd te onthoofden:

“En treft gij de ongelovigen, dan slaat het hoofd af, totdat gij onder hen een bloedbad hebt aangericht; bind de bende vervolgens!” staat er in soera 47, 4-5

“En dood hen, waar U ook op hen stuit”, staat er in soera 2:191

“...dood de heidenen, waar U hen ook vindt, grijpt hen, omsingelt hen en wacht hen overal op!” staat er in soera 9:5.

“Ongelovigen te doden is als het wegsnijden van een gezwel – zoals Allah, de almachtige, het beveelt!”
, predikt Ayatollah Khomeini, de hoogste sjiitische geestelijke, waarbij hij wijst op overeenkomstige stellingen van koran en soenna.

“Wij bewijzen de ongelovigen een dienst als wij hen doden. Wanneer wij hen dus doden om een einde te maken aan hun verwerpelijk handelen, dan hebben wij hen in feite een dienst bewezen. Want hun straf zal te zijner tijd geringer zijn. Hen te doden is als het wegsnijden van een gezwel – zoals Allah, de almachtige, het beveelt!”, meent Ayatollah Khomeini, terwijl hij de koran citeert.

De islam is een systematisch misdrijf tegen de menselijkheid
Zelfs folteren is, overeenkomstig het voorbeeld van de profeet, die zijn gevangenen vaak persoonlijk folterde tot de dood er op volgde, een legitiem middel in het kader van de verbreiding van het geloof . Alle Joden zijn zowel apen alsook varkens en ze zijn vervloekt – aldus de koran. (soera 2, vers 65)

Ongelovigen zijn als honden – beoordeelt de koran ons, niet-moslims (soera 7:76)

Wij niet-moslims zijn de meest slechte schepsels – wordt moslims van kindsbeen af aan geleerd (soera 98:6)

Wij ongelovigen zijn zonder verstand – leren miljoenen moslims overal ter wereld, voor ze naar Duitsland, het voormalige land van de dichters, denkers en dragers van de Nobelprijs komen (soera 2:171).

De ongelovigen moeten, als het te pas komt, worden misleid en voorgelogen (Taqiyya)
Door de mogelijkheid, ja zelfs de plicht om ongelovigen voor te liegen en te misleiden wanneer de expansie van de Oemma ermee gediend is, wordt de politieke houding van overwicht en de, het westen wezensvreemde, morele opvatting van de islamitische doctrine openlijk.

De ongelovigen kunnen tot slaaf worden gemaakt – leren miljoenen moslims in de moskeeën en Madrassa’s (koran-scholen) over de hele wereld.

Niet-islamitische vrouwen mogen gehouden worden als seksslaven – (leren koran en hadiths)
Ik zou, waar het de discriminatie van niet-moslims door de islam betreft, nog 10.000 verdere bladzijden met duizenden bronnen erbij kunnen halen – en zou er dan nog steeds niet mee klaar zijn alle bronnen, teksten en uitspraken van de islam wat dat betreft te benoemen. Niemand van de zgn. “elites” in Duitsland schijnt dat te interesseren.

Iedere Duitser en Europeaan die de islam betitelt als deel van Europa, behoort te worden aangehouden en wegens ondersteuning van een terroristische organisatie te worden gearresteerd.

Maar alleen al de bovengenoemde stellingen van de islam tonen aan, dat iedereen, of het nu gaat om Merkel, Wulff, de onbeschrijfelijke Gauck, of om Bedford-Strohm of Kassmann, of om politici van SPD, Linksen of Groenen, die de islam betitelt als “deel van Duitsland”, óf bezeten is door de duivel (nu ja, als atheïst kan ik dat helaas alleen metaforisch bedoelen) – óf wegens begunstiging van een terroristisch-racistische ideologie volgens paragraaf 129a reg. 5 Wetboek van Strafrecht levenslang in de gevangenis hoort.

Ik doe aldus opnieuw een beroep op alle oprechte, democratische en vrijheidslievende Duitsers, verder op alle oprechte officieren en soldaten, die zich verplicht voelen aan hun dienst-eed, en niet aan Merkel, om zich te verzetten tegen het politieke establishment, dit zijn macht te ontnemen, te arresteren en zijn gerechte straf te doen toekomen!

Bron: https://michael-mannheimer.net

Door: Michael Mannheimer

Vertaald uit het Duits door: Theresa Geissler

https://ejbron.wordpress.com/2018/04/01 ... e-fase-in/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Maarten
Berichten: 975
Lid geworden op: di mar 21, 2017 3:00 pm
Locatie: Twente

Re: Naderende ondergang van Duitsland

Bericht door Maarten »

Ik woon vlak aan de grens...en was er er daar afgelopen zaterdag om boodschappen in te slaan. (Drank is er nml stukken goedkoper dan in NL), en in de plaatselijke super niets anders dan moslims...welgeteld liep er maar 1 Duitse klant rond, die net als ik zwaar ontgoochelt was...

R.I.P Deutschland (& Europa)
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Naderende ondergang van Duitsland

Bericht door Ali Yas »

Maarten schreef:welgeteld liep er maar 1 Duitse klant rond
Waar zouden de echte Duitsers (en Nederlanders) dan gebleven zijn?
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Naderende ondergang van Duitsland

Bericht door King George »

“Islamistisch pestgedrag” op Duitse basisscholen

Door Pieter Van Berkel - 1 april 2018 - 15:33

Het Duitse blad Bild maakt melding van verschillende gevallen van “islamistisch pestgedrag” in Duitse basisscholen. “De schooldirecteur zei gewoon: ‘Je dochter hoeft niet te zeggen dat ze Duits is. Bovendien kun je haar een hoofddoek geven'”, getuigt een moeder. Andere kinderen worden bedreigd met onthoofding.

Ouders uit heel Duitsland namen contact op met Bild om hun ervaringen te delen. “Mijn dochter werd op haar nieuwe school […] zo massaal gepest door moslimmeisjes dat we haar van school moesten halen om haar te beschermen”, zegt een moeder. “De reden? Ze heeft blond haar, droeg geen hoofddoek, heeft een Duits-Hebreeuwse naam en wij zijn christenen! […] Ze had huilbuien en een enorme angst om naar school te gaan.”
“Je kan je dochter een hoofddoek geven”

“Ze werd geslagen en verbaal aangevallen op weg naar school”
, aldus de moeder. “De schooldirecteur zei gewoon: ‘Je dochter hoeft niet te zeggen dat ze Duits is. Bovendien kun je haar een hoofddoek geven!’ We zijn nu van school veranderd en gelukkig is het beter.”

In de basisschool Wassermaus in Ennepetal – de school omschrijft zichzelf als de “school van de toekomst” – stuurde schooldirectrice Isabelle Steinkühler een brief naar alle ouders waarin het thema godsdienstvrijheid werd besproken. Aan het begin van het jaar zou er een conflict zijn geweest tussen strikt religieuze en minder religieuze moslimstudenten in de school. Ouders hadden gemeld dat meisjes werden gepest omdat ze “onreine” snoepjes met varkensgelatine hadden gegeten.

“het hoofd afsnijden omdat wij christenen zijn”

Een vader van twee kinderen uit Beieren vertelt: “Vorig jaar kwamen mijn kinderen volledig ontredderd van school thuis. Mijn zoon huilde, mijn dochter keek bang. Toen ik vroeg wat er was gebeurd, zei de jongen: ‘Een leerling zei dat hij ons het hoofd zou afsnijden omdat wij christenen zijn.'” Op school werd de klacht weggewuifd, de vader moest “begrip opbrengen voor het feit dat kinderen uit Syrië het niet gemakkelijk hebben”.

Een moeder uit Bonn vertelt dat haar kinderen bedreigd werden, hun “ouders zouden naar de hel gaan als zij niet geloven in Allah”. “Als praktiserend katholiek gaat mijn zoon naar een middelbare school, die voornamelijk wordt bezocht door kinderen en jongeren van het islamitische geloof”, vertelt een andere moeder. “Hij ervaart vaak verbale agressie van medestudenten en discriminatie van leraren die ook moslims zijn.”


https://sceptr.net/2018/04/islamistisch ... isscholen/
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Naderende ondergang van Duitsland

Bericht door Mahalingam »

Dat gaat lekker in Duitsland. Als IS verdwenen is in het MO en Arabië is minder Wahabitisch dan kan de grootste kluit kalifaat-salafisten wel eens in Duitsland wonen.
Number of Salafists in Germany has doubled since 2013
There are now around 11,000 people identified as Salafists by the Office for the Protection of the Constitution (BfV), Germany's domestic intelligence agency, Tagesspiegel reported on Wednesday.

The Interior Ministry later confirmed the figure, which represents a sharp increase since 2013, when the number was estimated at around 5,500.[...]
Last December, authorities had put the number of Salafists in Germany at around 10,800, which BfV head, Hans-Georg Maaßen, described as an “all-time high”.
With the number now at 11,000, Salafists make up roughly 0.22 per cent of Germany’s Muslim population, Deutsche Welle reported.
The recent increase of Salafism in Germany has been particularly noticeable in smaller states. In Hamburg, the Tagesspiegel reported, authorities have identified 798 Salafists, with 434 them classified as "jihadists."

Security experts told the newspaper that, while the number of Salafists continues to rise, the rate of growth is beginning to slow.

On Wednesday, a spokesperson for the Interior Ministry reiterated the government’s promise to “continue and strengthen” preventative programmes against radicalisation.
One such programme is the Federal Office for Migration and Refugees’ radicalisation helpline, which the Interior Ministry is looking to bolster, DPA reported.
https://www.thelocal.de/20180405/number ... since-2013
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Naderende ondergang van Duitsland

Bericht door Ariel »

Mahalingam schreef:Dat gaat lekker in Duitsland. Als IS verdwenen is in het MO en Arabië is minder Wahabitisch dan kan de grootste kluit kalifaat-salafisten wel eens in Duitsland wonen.
Als Duitsland tegen Saudi Arabie zou liggen, dan zou ik denken.."Ze doen maar". Maar helaas is Duitsland ons buurland, en het is dus poep eenvoudig voor de jihadisten om Nederland binnen te komen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Naderende ondergang van Duitsland

Bericht door Pilgrim »

Duitsland: 11.000 Salafisten

Geplaatst op 9 april 2018

Afbeelding

Inmiddels zou het aantal Salafisten in Duitsland zijn gestegen tot 11.000, berichtte de “Tagesspiegel” vorige week woensdag onder verwijzing naar autoriteiten voor de binnenlandse veiligheidsdienst. Dat betekent dat het aantal extreem gevaarlijke radicale islamieten binnen vijf jaar is verdubbeld.

Weliswaar zou zijn waar te nemen dat de toename wat langzamer zou gaan, citeerde de krant veiligheidsdeskundigen. Een stagnatie of zelfs een vermindering zou echter niet in zicht zijn.

Vooral in kleine deelstaten zou het aantal Salafisten toenemen, zei men. Bijvoorbeeld in de stadstaten Berlijn en Hamburg. Ook in de nieuwe deelstaten zou het milieu van de Salafisten wat sterker worden, echter op een lager niveau.

Bron: www.epochtimes.de

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2018/04/09 ... alafisten/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Naderende ondergang van Duitsland

Bericht door Pilgrim »

Het einde van deze rechtsstaat: 200 Afrikanen bevrijden een Afrikaan onder dreiging met geweld uit handen van de politie

Geplaatst op 2 mei 2018

Afbeelding

Ongeveer 200 zogenaamde vluchtelingen schoolden samen om de uitzetting van een Afrikaan met geweld te verhinderen. De politie moest de man laten gaan. De “rechtsstaat”, die het geweldsmonopolie blijkbaar uit handen is geglipt en capituleert voor agressieve goudstukken, laat op dit moment een eclatante ontwikkeling zien. Velen zouden het falen van de staat of verzet tegen het openbaar gezag noemen, de vicepresident van het presidium van de politie Aalen spreekt van de “kalmte bewaren” en uitzonderlijke situatie.

Het is een voorproefje op de “rooskleurige tijden” die Duitsland nog te wachten staan. Nu waren het er nog maar 200, hoe zal de situatie escaleren wanneer er 1000 of 1500 ongenode gasten zich verzetten tegen de politie? Anarchie? Is deze gewild?

[...] De poging om een uit te zetten vluchteling uit een onderkomen in Ellwangen in de deelstaat Baden-Württemberg te halen, eindigde in de nacht naar maandag in chaos: de agenten hadden de 23-jarige man uit Togo tegen 02.30 uur al naar een van de beide patrouillewagens gebracht, toen zich ongeveer 50 bewoners solidair verklaarden met de man. Ze eisten agressief diens vrijlating, omsingelden de auto´s en ramden er met hun vuisten op. Om een “enorme escalatie” te verhinderen, gaven de politieagenten toe – en lieten de uit te zetten vluchteling lopen! Sindsdien is de Afrikaan spoorloos!

Later schoolden er ongeveer 150 zogenaamde vluchtelingen samen. De politie stelde een onderzoek in, o.a. wegens het strafbare feit van gevangenenbevrijding, maar ook wegens de verdenking van landvredebreuk en andere delicten.

Er werd eveneens gemeld dat de migranten een Security-medewerker als tussenpersoon naar de agenten gestuurd hadden, die de agenten een ultimatum stelde.

De eis: de politie zou de 23-jarige man binnen twee minuten van zijn handboeien moeten ontdoen, anders zouden ze de poort bestormen. Daarop zou de politie besloten hebben om de Security-medewerker een sleutel mee te geven om de man uit Togo te bevrijden van zijn handboeien.

De vicepresident van het presidium van de politie Aalen, Bernhard Weber, wijst erop dat de strafbare feiten van landvredebreuk en gevangenenbevrijding het gerechtvaardigd zouden hebben dat de politie ook met geweld ingegrepen zou mogen hebben. Hij gaf echter te bedenken: “In zo´n agressieve en tot geweld bereide uitzonderlijke situatie de kalmte bewaard te hebben, daarvoor kan ik alleen maar groot respect hebben voor mijn collega´s.”

“Het is echter ook heel duidelijk dat de rechtsstaat zich door een agressieve menigte niet laat afbrengen in de uitvoering van de handelwijze betreffende diezelfde rechtsstaat. Het recht zal gehandhaafd worden, daar staan wij voor. We zullen onze opdracht consequent blijven uitvoeren.” [...]

Bron: https://politikstube.com

Door: “Victoria”

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2018/05/02 ... e-politie/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Naderende ondergang van Duitsland

Bericht door Ariel »

Poging 2 om de 23-jarige Togolees het land uit te schoppen.
Grote politiemacht nodig om asielzoeker mee te nemen

De Duitse politie heeft met een grote actie een Togolees in een asielzoekerscentrum aangehouden die het land uit moet. Maandag was een poging om de man mee te nemen mislukt omdat een grote groep asielzoekers dat verhinderde.

Volgens Duitse media waren donderdagochtend honderden politiemensen betrokken bij de actie in de plaats Ellwangen in de deelstaat Baden-Württemberg. De 23-jarige Togolees werd samen met zeventien andere bewoners meegenomen.

De Togolees zat maandag al in de patrouillewagen van de politie toen ongeveer honderdvijftig andere asielzoekers tegen zijn uitzetting in het geweer kwamen. Rond de vijftig van hen gedroegen zich dermate bedreigend en agressief dat de politiemensen de man weer loslieten en vertrokken.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Naderende ondergang van Duitsland

Bericht door Mahalingam »

"Zwaarbewapende agenten vallen azc binnen" zo koppen de media bij deze foto:

Afbeelding

Ze zien er groot, woest en zwaar uit met al die toeters en bellen aan. Maar zwaarbewapend? Dan stel ik me toch zoiets voor:

Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Naderende ondergang van Duitsland

Bericht door Pilgrim »

Politie arresteert mannen in vluchtelingencentrum Ellwangen

Geplaatst op 3 mei 2018

Afbeelding

Na de mislukte uitzetting van een 23-jarige “asielzoeker” uit het kleine West-Afrikaanse land Togo heeft de politie vanmorgen in het desbetreffende vluchtelingenonderkomen in Ellwangen in de deelstaat Baden-Württemberg meerdere Afrikanen opgepakt. Of de in handboeien afgevoerde mannen in het kader van hun verhoor ook gearresteerd werden, is nog niet bekend.

Vanmorgen verliet bovendien een ambulance met zwaailicht en in begeleiding van een politieauto het afgesloten terrein van het vluchtelingencentrum.

Een woordvoerder van het presidium van de politie in Aalen stelde voor later op de ochtend meer informatie in het vooruitzicht. De politie was om 05.30 uur vanochtend met een groot aantal politieagenten en speciale eenheden met tientallen voertuigen een operatie begonnen.

Afbeelding

Afrikaanse “asielzoekers” hadden in de nacht naar maandag de uitzetting van een man uit Togo met geweld verhinderd. De politie moest de actie afbreken, omdat de situatie voor de agenten te gevaarlijk zou zijn geworden, verklaarde een woordvoerder. Ongeveer 150 zogenaamde vluchtelingen zouden volgens ooggetuigen de patrouillewagens omsingeld en de politieagenten in het nauw gebracht hebben.

Bron: www.welt.de

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2018/05/03 ... ellwangen/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Naderende ondergang van Duitsland

Bericht door Pilgrim »

Beatrix von Storch (AfD): “De staat heeft gecapituleerd”

Geplaatst op 4 mei 2018

Afbeelding
Beatrix von Storch en Angela Merkel.

“Asielzoekers”opstand in Ellwangen: de staat geeft het geweldsmonopolie op

Beatrix von Storch: “De staat heeft gecapituleerd. Ellwangen zal de geschiedenis ingaan als de dag waarop de staat het geweldsmonopolie opgaf!”


Chaotische situatie: een meute “asielzoekers” intimideerde de politie. Bij de poging tot uitzetting van een afgewezen “asielzoeker” uit het gemeenschappelijk onderkomen in Ellwangen (Baden-Württemberg) moest de politie na een eerdere terugtrekking met veel mensen tegen ongeveer 150-200 opstandige Afrikaanse en Midden-Oosterse “asielzoekers” optreden.

Op Twitter becommentarieerde Beatrix von Storch: “De staat heeft gecapituleerd. Ellenwangen zal de geschiedenis ingaan als de dag waarop de staat het geweldsmonopolie opgaf!”

In een videoboodschap verklaarde von Storch dat de staat voor bijna 200 uiterst agressieve en zichtbaar tot geweld bereid zijnde “asielzoekers” uit Afrika gecapituleerd zou hebben. Uit angst de groep Afrikaanse “asielzoekers” te irriteren, zou men zich hebben laten intimideren en de tot geweld in staat zijnde groep zijn gang hebben laten gaan.

Verder verklaarde ze: “De volledig onverantwoordelijke, blinde welkomstcultuur maakt van Duitsland een land, waarin vanaf nu het Arabische vuistrecht regeert.” Wanneer migranten zich in hordes tegen de politie aaneensluiten, kunnen ze de overhand krijgen.

Beatrix von Storch maakte duidelijk dat wie zich op geweld zou bezinnen, geen recht op asiel en sociale uitkeringen zou moeten hebben. Duitse burgers zouden wegens kleinigheden in het dagelijks leven ter verantwoording geroepen worden (fouten in de belastingaangifte, omroepbijdrage niet betaald, fout geparkeerd), maar “asielzoekers” zouden met het recht van de sterkste hun wil kunnen afdwingen. Beatrix von Storch benadrukte dat men geweldplegers zou moeten uitzetten en de grenzen zou moeten bewaken. Dat zou het enig juiste antwoord van de staat zijn.

Bron: www.freiewelt.net

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2018/05/04 ... pituleerd/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Naderende ondergang van Duitsland

Bericht door Pilgrim »

Het keerpunt van Ellwangen: De binnendringers zijn de burgeroorlog met succes begonnen

Geplaatst op 5 mei 2018

Afbeelding

De Afrikanen-onlusten in Ellwangen zijn een keerpunt: zo begint een burgeroorlog. Dat de staat in de nacht naar maandag zo erbarmelijk gecapituleerd heeft, zal de illegale nieuwe kolonisten naar meer doen smaken. Ellwangen is overal: in het hele land zijn asielcentra op het platteland, waar de kapot bezuinigde politie nauwelijks nog aanwezig is. De les, die nu via internet tot in de meest afgelegen Afrikaanse nederzetting verbreid wordt, is heel simpel: Afrika verslaat Europa. Wij zijn sterker dan de Duitsers – zelfs daar waar de staat zijn geweldsmonopolie inzet. Want dit geweldsmonopolie is een vogelverschrikker: het wordt in de regel alleen nog maar tegen het eigen volk en zogenaamde rechtsen ingezet, terwijl de zogenaamde vluchtelingen en hun links-radicale ondersteuners zich alles kunnen veroorloven.

Hier zou je tegenin kunnen brengen: was de staat niet ook al tandeloos bij de bescherming van vrouwen in Oudejaarsnacht 2015/2016 in Keulen, bij de G20-top in Hamburg vorige zomer? Ja, dat klopt. En desondanks is Ellwangen een nieuw niveau van escalatie: hier werd de staatsmacht niet en passant, wegens andere doelen (vrouwen, G20-deelnemers) aangevallen, maar direct, zonder welke excuus dan ook. En: de sowieso belachelijke pogingen om illegalen uit te zetten (in 2017 werden er minder uitgezet dan in 2016!), werden uitgerekend in een van de weinige gevallen getorpedeerd waar men serieus had moeten zijn. De boodschap van de illegalen: Ellwangen laat zien dat jullie ons niet meer kwijtraken.

Ultimatum en capitulatie
Terugblik op de nacht naar maandag: de aanvallen van de uit 150 man bestaande meute waren zo brutaal, dat de vier politieagenten geen andere mogelijkheid zagen (zagen, niet hadden!) dan zich in het mini politiebureau op het asielterrein op te sluiten. Een medewerker van de private beveiligingsfirma overhandigde het ultimatum van de belegeraars: “De handboeien moeten binnen de twee minuten verwijderd worden, anders bestormen we het bureau.” Daarop werd de Afrikaan die uitgezet moest worden, vrijgelaten. Asielzoekers dreigden de agenten: “Als de politie terugkomt, zal het voor haar niet zo goed aflopen.” De politie kreeg verder aanwijzingen uit het asielzoekerscentrum “dat men zich door bewapening op de volgende politieactie voorbereidt.” (persmededeling van de politie).

Er waren vier dagen voor nodig, totdat meerdere honderden agenten het asielzoekerscentrum “bestormden” en de uit te zetten Afrikaan toch nog arresteerde. Eind goed al goed? Dat vindt daadwerkelijk “Spiegel-Online”, het publicistische centrale orgaan van het Duitse masochisme, dat opent met de kop: “Waarom de rechtsstaat niet gecapituleerd heeft”.

De weerbare democratie
Wat zou een staat, die zijn politieagenten niet alleen moreel met “Refugee Welcome” ontwapend heeft, de vier agenten geadviseerd hebben die in de nacht naar maandag in wanhopige minderheid tegenover een meute stonden die bereid was om geweld te gebruiken? Ralf Kusterer, de voorzitter van de politievakbond in de deelstaat Baden-Württemberg, beschouwt in ieder geval waarschuwingsschoten als gedekt door de wet: “Er moet sprake zijn van een directe bedreiging tegen de agenten of derden. In het geval van Ellwangen was er sprake van een gevangenenbevrijding, hier zou een waarschuwingsschot terecht geweest zijn.” Van minister van Binnenlandse Zaken Seehofer, die nu geschokt is, zou je verwachten dat hij dit standpunt bevestigt. Maar uiteraard komt er niets van die kant: als leeuw gesprongen, als slaapkamermatje geland – zo gedraagt hij zich altijd al.

Alice Weidel vertegenwoordigt het enige juiste standpunt tegenover de georganiseerde lafheid: “Om de autoriteit van de rechtsstaat te herstellen, moet niet alleen de gearresteerde man uit Togo onmiddellijk uitgezet worden. Ook alle aanvallers, die zich hebben verzet, moeten geïdentificeerd en gevangen genomen worden. Er moet onmiddellijk een einde gemaakt worden aan hun verblijf.”

En precies dat heeft ook de razzia van de politie afgelopen donderdag niet opgeleverd. Weliswaar zou de man uit Togo uitgezet moeten worden, maar alleen maar naar Italië, waar hij daarna daar de plaatselijke bevolking mag lastigvallen. Maar: hij zit nog steeds niet gevangen om daarna uitgezet te worden, zoals de politie meedeelt! En: zijn gewelddadige schare ondersteuners, altijd nog 150 asielzoekers, zal sowieso niets overkomen: maar 19 van hen worden over andere asielzoekerscentra verdeeld – daar zullen ze het virus van het succesvolle verzet tegen de Duitse staat verder verbreiden. Ellwangen zal als het begin van de burgeroorlog in Duitsland de geschiedenisboeken ingaan. De dringende vraag: wat doet het volk als het door zijn staat verraden wordt?

Bron: www.compact-online.de

Door: Jürgen Elsässer

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2018/05/05 ... -begonnen/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Naderende ondergang van Duitsland

Bericht door Pilgrim »

Totaal falen: Politie zette agenten in opleiding in Ellwangen in

Geplaatst op 10 mei 2018

Afbeelding

Wat een catastrofe, wat een onverantwoordelijk handelen. Je kunt toch geen onervaren jonge mannen ergens naartoe sturen om mensen te overmeesteren bij wie het geweld er met de paplepel werd ingegoten. Het persbureau dts meldt:

De politie heeft bij de eerst mislukte uitzetting in Ellwangen in de Duitse deelstaat Baden-Württemberg agenten in opleiding ingezet. Dat zei de voorzitter van de Duitse politievakbond afdeling Baden-Wurttemberg, Ralf Kusterer, woensdag. De terugtrekking voor de bedreigende mensenmenigte in het vluchtelingencentrum zou daarom “de enige juiste beslissing” geweest zijn.

Alleen zo zouden de aanwezige politieagenten in opleiding effectief beschermd hebben kunnen worden. Als de leerlingen van de politieschool iets zou zijn overkomen, dan zouden ze geen vergelijkbare bescherming als politieagenten in hun proeftijd of vaste agenten hebben, aldus de vakbond. “In de regel krijgen politieleerlingen, die zo zwaar verwond werden dat ze niet meer geschikt zijn voor de politiedienst, geen aanstelling na de opleiding”, zei Kusterer.

De vakbondsman kritiseerde dat bij de totaal overbelaste personele situatie bij de politie steeds meer politieleerlingen “aan het front ingezet” zouden worden – zonder dienovereenkomstig gedekt te zijn. De uitzetting op 30 april vanuit het eerste opvangcentrum voor vluchtelingen (LEA) was mislukt, omdat de bewoners de man die uitgezet moest worden te hulp schoten, zodat de politie hem eerst weer vrijliet. Dagen later kwam de politie met veel meer agenten terug en pakte meerdere personen op.

Het politiek gewilde personeelstekort bij de politie is een catastrofe voor ons land. Zo kunnen Duitsland en zijn burgers niet beschermd worden. Maar dat schijnt politiek zo gewild te zijn.

Bron: www.journalistenwatch.com

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2018/05/10 ... wangen-in/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Naderende ondergang van Duitsland

Bericht door Pilgrim »

Heel stilletjes: Aantal migranten gedurende de eerste maanden van het jaar meer dan VERNEGENVOUDIGD!

Geplaatst op 24 mei 2018

Afbeelding
Heel stilletjes: Aantal migranten in Duitsland gedurende de eerste maanden van het jaar meer dan VERNEGENVOUDIGD! Gedurende de eerste maanden van het jaar heeft het aantal zich meer dan vernegenvoudigd. Ook de toestroom over de Egeïsche Zee op Griekse eilanden steeg met zo’n 70%.

De door de Merkel-regering geplande moord op Duitsland gaat met verhoogde snelheid verder

Zonder twijfel is dat het werk van Erdoğan, die alle verdragen tussen de EU en Turkije met betrekking tot het binnensmokkelen van indringers, die vanuit Turkije Europa, in het bijzonder Duitsland binnendringen, negeert:

De EU-commissie heeft deze week gemeld dat via Turkije de laatste tijd weer duidelijk meer immigranten de EU binnengekomen zijn. In de eerste maanden van het jaar is het aantal meer dan vernegenvoudigd. Ook de toestroom via de Egeïsche Zee op de Griekse eilanden steeg met een kleine 70%. In de voorgaande jaren is een groot deel van de migranten verder getrokken naar Duitsland.

Er zal hem niets gebeuren:

Want zowel de EU als Merkel werken aan het project van replacement – de door de VN en de EU verkregen politiek van de grenzeloze bevolkingsuitruil van blanke volkeren (alleen om hen gaat het) in de westerse landen, in het bijzonder in Europa.

Bijgevolg kwam er tot nu toe ook geen kritiek op Ankara vanuit Berlijn, Brussel of Parijs – en zou die er al gekomen zijn, dan zou ze leugenachtig geweest zijn met de bedoeling de bevolking van de EU verder te drogeren met betrekking tot de duivelse volkerenmoordplannen, die de NWO-politici met hen hebben.

De “WELT” bericht op 18-05-2018 daarover als volgt:

“Deze week vermeldde de EU dat de laatste tijd duidelijk meer illegale migranten de EU binnengekomen zijn.

De Beierse minister-president Markus Söder maakt zich zorgen vanwege sterk stijgende aantallen vluchtelingen uit Turkije en Noord-Afrika – en brengt een terugverwijzing van migranten aan de Duitse grens ter sprake.”

De CSU-politicus zei tegen de “Bild-Zeitung”:

“Ongecontroleerde immigratie heeft al eens in 2015 niet alleen de politieke architectuur, maar ook de veiligheidstoestand in Duitsland fundamenteel veranderd. Dat mag zich niet herhalen. Als de geplande ankercentra ter opname van migranten niet functioneerden, “zullen er aan de grenzen terug verwijzingen moeten zijn”, zei hij.

In de centra moeten vluchtelingen net zo lang blijven tot ze een asielbeslissing gekregen hebben. Wie niet mag blijven, moet direct uit het centrum worden uitgewezen.

Duidelijk meer migranten gedurende de afgelopen maanden
De EU-Commissie heeft deze week gemeld dat via Turkije de laatste tijd weer duidelijk meer migranten illegaal de EU binnengekomen zijn.

In de eerste maanden van het jaar is het aantal meer dan vernegenvoudigd. Ook de toestroom via de Egeïsche Zee op Griekse eilanden steeg met een kleine 70 procent.

In de voorgaande jaren is een groot deel van de migranten verder getrokken naar Duitsland.

Söder eiste ook een betere bescherming van de Duitse grenzen in andere Duitse deelstaten. Beieren zou daartoe een speciale grenspolitie in het leven roepen. “Dat kan ook een model voor andere deelstaten zijn.” Daarnaast zal zijn land een ankercentrum inrichten, teneinde de repatriëring duidelijk te bespoedigen. “Als enkele deelstaten weigeren ankercentra in te voeren, heb ik daar geen begrip voor.” Het begrip “anker” staat voor zowel aankomst, beslissing als verdeling respectievelijk repatriëring.

(Bron: www.welt.de)

Dat is allemaal je reinste gekrakeel in het kader van de verkiezingsstrijd, want de CSU staat vooraan bij het in praktijk brengen van het replacement-programma. Ze had op het hoogtepunt van de invasie van Duitsland door bijna uitsluitend mannelijke en strijdbeluste moslims in het noodlottige jaar 2015 (alias “vluchtelingencrisis”) haar grenzen kunnen sluiten – en het kunnen laten aankomen op een schandaal met Berlijn. Maar dat heeft ze niet.

Want tot op heden komt het merendeel der indringers via de Beierse grens. En Beieren zou het zodoende in de hand gehad hebben om de immigratie-politiek van Merkel bijna volledig te stoppen.

En dan zwetst ene Söder over een “betere bescherming van de Duitse grenzen”?

Daarom zal de CSU bij de komende deelstaatverkiezingen in Beieren op 14 oktober 2018 haar Waterloo beleven.

Ze zal haar historisch meest catastrofale verkiezingsresultaat ervaren: Onder de 40%, vermoedelijk in de buurt van 30% (in haar beste tijden zat ze rond de 60%), en zal ze zich alleen nog maar door middel van een coalitie met de Groenen en de SPD in de regering kunnen handhaven, als ze dat al kan.

De winnaars zullen de Duitsland-afschaffers van de Groenen en de SPD zijn: Ze kunnen nu ook in Beieren over het hele land hun programma van de volkerenmoord op de Duitsers dóórtrekken..

De AfD zal de 20% -drempel bereiken of zelfs overschrijden. Maar ze zal, buiten haar belangrijke rol als oppositie, het vermoorden van Duitsland niet kunnen verhinderen.

Wij zullen op de avond van de 14e oktober zien in hoeverre ik het met mijn prognose bij het rechte eind heb.

De hele Duitse bureaucratie werkt aan de ondergang van Duitsland: Slechts 0,7% van de asielbeslissingen in Bremen werden überhaupt gecheckt.

Een interpellatie in het parlement bracht aan het licht dat slechts – houd U vast – 0,7% van de asielbeslissingen in Bremen door de plaatselijke criminele, want Duitse wetten verachtende en met zekerheid linkse districtsleiders van de BAMF, daadwerkelijk zijn gecheckt. En dat Bremen naar alle waarschijnlijkheid geen op zichzelf staand geval is, maar eerder regel. Bron: (www.welt.de)

De Duitse bureaucratie was en is een van de meest effectieve ter wereld. Zonder haar zouden noch Hitler, noch Ulbricht of Honecker – en ook niet Merkel – het zo ver hebben geschopt als ze hebben gedaan.

Wat is er dus veranderd sinds 1918?

In principe niets. Het Duitse volk is zowel toen als nu rechteloos gemaakt, slechts onderbroken door de korte vrije periode van de Bonner Republiek, die hoe dan ook uiterlijk met het optreden van de generatie ’68 ineen begon te storten.

Bron: https://michael-mannheimer.net

Door: Michael Mannheimer

Vertaald uit het Duits door: Theresa Geissler

https://ejbron.wordpress.com/2018/05/24 ... envoudigd/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Naderende ondergang van Duitsland

Bericht door King George »

Dit is meer dan omvolking maar louter (blijven) aanzien. Dit is gewoon hebben gezwicht. Hierbij is Duitsland voor afgeschaft verklaard. Als in Engeland "Rule Britannia" of "Land of Hope and Glory" reeds lang vergane glorie; Zo is ook in Duitsland eens Das Wirtschaftswunder of Deutsche Grundlichtkeit als kind bij het badwater afgevoerd en vervangen door "Wir schaffen das" oftewel "Wir schaffen Deutschland ab". Zeer triest, temeer daar het vlakbij ons om de hoek ligt en wij zullen zeer zeker ook die shit hole over ons afgestort krijgen.

Hoe is het mogelijk dat een land dat eens geboorte heeft kunnen geven aan het fenomeen Das Wirtschaftswunder en borg stond voor nijverheid, degelijkheid en zo zo zichzelf heeft prijsgegeven aan primaten die nog nooit iets hebben gepresteerd en enkel hebben geparasiteerd? Waar is het fout gegaan bij de buren?
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Naderende ondergang van Duitsland

Bericht door Hans v d Mortel sr »

King George schreef:Dit is meer dan omvolking maar louter (blijven) aanzien. Dit is gewoon hebben gezwicht. Hierbij is Duitsland voor afgeschaft verklaard. Als in Engeland "Rule Britannia" of "Land of Hope and Glory" reeds lang vergane glorie; Zo is ook in Duitsland eens Das Wirtschaftswunder of Deutsche Grundlichtkeit als kind bij het badwater afgevoerd en vervangen door "Wir schaffen das" oftewel "Wir schaffen Deutschland ab". Zeer triest, temeer daar het vlakbij ons om de hoek ligt en wij zullen zeer zeker ook die shit hole over ons afgestort krijgen.

Hoe is het mogelijk dat een land dat eens geboorte heeft kunnen geven aan het fenomeen Das Wirtschaftswunder en borg stond voor nijverheid, degelijkheid en zo zo zichzelf heeft prijsgegeven aan primaten die nog nooit iets hebben gepresteerd en enkel hebben geparasiteerd? Waar is het fout gegaan bij de buren?
Es ist nicht zu fassen mein Lieber King. Ik vermoed dat het onomkeerbaar die Zeitgeist is die de verdoemenis over Europa laat neerdalen vanuit het verloren gezonde verstand. De geschiedenis staat vol van dit soort onwaarschijnlijke gebeurtenissen. De waanzin heeft toegeslagen over de mensheid omdat mensen nu eenmaal domme kuddedieren zijn die alleen in opstand komen als God dat wil. (ik bedoel natuurlijk de TIJDGEEST).

Het zou leuk zijn als Merkel de kogel kreeg. Dat gebeurt namelijk meestal als de pleuris in de vorm van een revolutie uitbreekt. Dan wordt de meest verantwoordelijke voor alle ellende gestraft door het volk. EN TERECHT!
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Plaats reactie