Boeddha-kolossen vernietigd door de Taliban

Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Boeddha-kolossen vernietigd door de Taliban

Bericht door Zwartmeer »

Zo'n ding weg krijgen zal nog wel een paar druppeltje zweet vergen. Maar als je er maar genoeg bommen op gooit moet het ook lukken.

Afbeelding
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
KevinB
Berichten: 1426
Lid geworden op: vr okt 14, 2011 4:42 pm
Locatie: Vlaanderen

Bericht door KevinB »

Ik las een tijdje geleden dat de Moslimbroederschap in Egypte zou hebben aangegeven de intentie te hebben om monumenten die versierd zijn met niet-Islamitische afbeeldingen, zoals piramides en sfinxen, aan het publieke oog te onttrekken. Men mag ze dus niet meer zien. Of ze ook de intentie hebben ze te vernietigen, weet ik niet. De Salafisten vermoedelijk uiteindelijk wel.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re:

Bericht door Zwartmeer »

KevinB schreef:Ik las een tijdje geleden dat de Moslimbroederschap in Egypte zou hebben aangegeven de intentie te hebben om monumenten die versierd zijn met niet-Islamitische afbeeldingen, zoals piramides en sfinxen, aan het publieke oog te onttrekken. Men mag ze dus niet meer zien. Of ze ook de intentie hebben ze te vernietigen, weet ik niet. De Salafisten vermoedelijk uiteindelijk wel.
Er zijn eigenlijk geen dingen die ik beslist in het echt zou willen zien. Als ik toch iets moet noemen dan zijn het de piramiden. Ben een keer bij de Eiffeltoren geweest en vond die heel indrukwekkend. Nou die stelt niks voor vergeleken met de piramiden. Dus het zou een hele ervaring om die te zien. Maar het land waar ze in staan trekt me totaal niet. Ik val dus ook onder de categorie van Henk en Ingrid die liever binnen de grenzen blijven.

Maar er is dus al over nagedacht om de piramiden aan het zicht te onttrekken. Religieuze mensen zien vaak een teken in dat het slecht gaat. Ze zouden meer dit of dat moeten doen. Omdat dat niet gebeurd is straft god hen. Wel je kunt er donder op zeggen dat het straks slecht in Egypte zal gaan. En dan komt er vast wel iemand op het idee dat Allah hen niet eerder zal helpen dan als die faraoverering afgelopen is.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Boeddha-kolossen vernietigd door de Taliban

Bericht door H.Numan »

Ik vrees het ergste, wbt die 'Arabierische Lente'. Tot dusverre zie ik geen enkel signaal, hoe gering dan ook, dat er ergens iets positiefs aan het veranderen is. Integendeel. Op z'n best (voor ons) wordt de ene dictatuur verandert in een andere dictatuur. Verder worden er ofwel shariah rechtspraak ingevoerd, of wordt de seculiere rechtspraak beperkt voor meer religie. De Kopten hadden het al zwaar, dat gaat er beslist niet beter op worden.

Ze zijn inderdaad knettergek genoeg om de piramides op te blazen of af te breken. Gaat waarschijnlijk niet gebeuren, maar dat is niet omdat de wil ontbreekt. Gewoon omdat het veel te veel werk is!
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Boeddha-kolossen vernietigd door de Taliban. Ach . . .

Bericht door Hans v d Mortel sr »

H.Numan schreef: Ze zijn inderdaad knettergek genoeg om de piramides op te blazen of af te breken. Gaat waarschijnlijk niet gebeuren, maar dat is niet omdat de wil ontbreekt. Gewoon omdat het veel te veel werk is!
Arabische moslims zijn de grootste stiekemerds en huichelaars. Maar ze zijn niet gek. Ze zijn toch allemaal afhankelijk van het Westen? Die smerig stinkend rijke Arabische oliesheiks . . . daar hoeven ze niks van te verwachten. Die piramiden blijven wel staan. Ook als in Allah gelovige dictatoriale debielen dat niet willen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Dihya
Berichten: 398
Lid geworden op: di mei 24, 2011 2:16 pm

Re: Boeddha-kolossen vernietigd door de Taliban

Bericht door Dihya »

Waar jullie je druk om maken zeg! Als Egyptenaren de piramides willen ontdoen dan mag dat toch? Het is HUN land en zij beslissen over hun land. Wie zijn jullie om daarover te oordelen en over mee willen te beslissen? Of mogen andersom de Egyptenaren ook beslissen over wat hier in Nederland al dan niet vernietigd zal worden? De profeet heeft ook heel Mekka ontdoen van alle smerige beelden en de dag dat Mohammed, vrede zij met hem, Mekka veroverde en alle beelden die in de ka'aba stonden was ook een hisorisch moment. Hij heeft ons opgedragen alle beelden die shirk uitdragen te verwijderen in een ISLAMITISCH land.

Ziek dit hoor.. Hollanders die wakker liggen van wat beelden aan de andere kant van de wereld, in een land dat niet eens hun land is en waar ze geen enkel recht van spreken hebben. Kan er met mijn gedachte gewoon niet bij, zo ziek en hilarisch is het. :laugh1:
Voorwaar, het meest waarachtige woord is het Boek van Allah en de beste leiding is de leiding van Mohammad.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Boeddha-kolossen vernietigd door de Taliban

Bericht door Ariel »

Dihya schreef:Waar jullie je druk om maken zeg! Als Egyptenaren de piramides willen ontdoen dan mag dat toch? :
Ja hoor meis. Ik ben het helemaal met je eens. Afbreken die hap. Er zijn genoeg foto's van de piramides, en wie wil er straks nog naar Egypte...Een geestelijk gezonde niet moslim heeft daar niks te zoeken. Misschien kunnen wij ( het westen )Egypte een handje helpen door er een diepte bom op te gooien?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Boeddha-kolossen vernietigd door de Taliban

Bericht door Manon »

Over het begrip WERELDERFGOED heeft ons Ceeke ook nog nooit gehoord.
Of jawel, als er iets te halen valt zoals sociale voordelen, dan ineens mag het niet meer Nederland voor de Nederlanders zijn.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Boeddha-kolossen vernietigd door de Taliban

Bericht door Zwartmeer »

Dihya schreef:Waar jullie je druk om maken zeg! Als Egyptenaren de piramides willen ontdoen dan mag dat toch? Het is HUN land en zij beslissen over hun land. Wie zijn jullie om daarover te oordelen en over mee willen te beslissen?
Je moet het van ons kant bekijken. De islam is maar een tijdelijk iets en zal dus een keer verdwijnen. Het zou daarom zonde zijn dat de aanhangers van dat geloof iets heel bijzonders voor latere generaties voor eeuwig vernielen. Je mag geen afbeeldingen van mensen maken dus als moslims het hier voor het zeggen krijgen gaat de Nachtwacht ook fik in.

Ik zag zojuist dat er in Egypte weer gestemd is vandaag en dat er een grote kans is op een overwinning van de fundamentalisten. En dat zal mij verder een rotzorg zijn. Alleen wij hier draaien er steeds voor op. Als een islamitisch land dat geen olie-inkomsten heeft de sharia invoert dan krijg je een Afghanistan. Wat voor economische verwachting heb je daarvan? 50% van het economisch potentieel wordt op voorhand al weggegooid daar vrouwen niet mogen werken. Dan heb je nog de onproductieve maand Ramadan. En dan moet nog eens vijf keer per dag de productie worden stilgelegd door het vijf keer per dag moeten bidden. Als Allah bestond zou hij compensatie moeten geven doch hij laat, zie Afghanistan, de economie totaal instorten zoals je zou verwachten als er geen god is. En dit vind ik allemaal niet erg, als mensen zelf zo willen leven moeten ze zelf weten. Wat ik wel erg vind is dat wij in het westen, die vervloekte ongelovigen, hiervoor steeds opdraaien. De westerse arbeider mag een aantal uren in de week voor niks gaan werken zodat er geld voor ontwikkelingSAMENWERKLING vrijkomt. En dan heb je nog de vluchtelingen die steeds uit dit soort repressieve regiemes voortkomen die wij mogen gaan opvangen.

Dihya, hoe zie jij Egypte als sharia-staat? Zal het er beter gaan dan in Afghanistan, en zo ja, waarom?
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Boeddha-kolossen vernietigd door de Taliban

Bericht door Zwartmeer »

Dihya, geloof het of niet, ik ben zelfs groot voorstander van de sharia! Tenminste zolang wij hier in het westen ons maar niet met sharia-landen gaan bemoeien. Islamitische landen produceren helemaal niets en met sharia nog minder. Zolang wij maar niet die gaten gaan opvullen is er niets aan de hand. In sharia-staten is de haat tegen ongelovigen het grootst. Dat is ook wel logisch daar ze toch iets of iemand de schuld van hun misère moeten geven. Het bij zichzelf zoeken kan niet daar zij alleen maar god’s wil uitvoerden. Daarom zeg ik dat we die landen helemaal moeten laten vallen. Binnen twee of drie generaties is het gedaan met de islam als wij stoppen ze voedsel te leveren. Laat ze dat zelf maar gaan produceren. Willen ze satellietverbindingen en mobiele telefoons, dan bouwen ze zelf maar de raket die de satelliet in een baan om de aarde brengt. He ba, koffie op m’n scherm, ik moest even aan Afghanistan denken. Willen ze koelkasten, TV, PC, medische producten of technologie, een auto, wapens, ze maken het zelf maar. En voor olie, waar we toch steeds minder afhankelijk van worden, en dadels, koffie of thee, betalen we nog maar de halve prijs. Take it or leave it. Desnoods gaan we het zelf verbouwen. En dan zul je zien dat het aantal moslims snel krimpt.

Het werkelijke probleem is dus ook niet de islam maar de softe mensen hier en het zakenleven die overal wel aan willen verdienen. Als deze er niet waren en moslims puur op hun god waren aangewezen dan was de islam al uitgestorven. Het zijn de vervloekte ongelovigen die het in stand gehouden hebben. Zoals ik net aantoonde heeft de islam uit zichzelf geen enkele overlevingskracht en is het puur afhankelijk van anderen. Een 100 jaar geleden was het al zo goed als dood. Misschien bestond het nog uit een paar honderd miljoen analfabeten. Totdat wij ze gingen voeden en onderwijzen. Misschien krijgen we hier in het westen een herkansing nu het ene na het andere islamitische land tot de sharia vervalt. Ik zou zeggen we moeten hun lot volledig in handen van hun god leggen. Niet mee bemoeien. Verhongeren de moslims dan bestaat ie niet. En maakt ie toch een succes van die landen nou dan bekeren wij ons.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Boeddha-kolossen vernietigd door de Taliban

Bericht door Mahalingam »

http://countrystudies.us/egypt/84.htm
In 1960 Egypt was self-sufficient in almost all basic food commodities, with the exception of wheat, of which the country had a self-sufficiency ratio (domestic production in relation to consumption) of 70 percent. The self-sufficiency ratio declined dramatically for most products during the 1970s and 1980s, and economists began to speak of a serious food gap in Egypt.
[...]
By the end of the 1980s, the self-sufficiency ratio was only around 20 percent for wheat, lentils, and edible oil. [...]Most worrisome, both financially and politically, was the wheat gap: wheat was the basic staple of the Egyptian diet. Some of the external wheat supply came in the form of aid, especially from the United States, which donated about 10 percent to 20 percent of wheat consumed. But food aid was not a secure source because of the volatility of politics, and, in any case, the share of food aid dropped as the country's consumption grew.
Ik zie ze volgend jaar met collectebussen langs de deur komen: 'voor de hongersnood in Egypte".
En vele artiesten die zich warm lopen voor wereldwijde 'anti-honger ' optredens.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Boeddha-kolossen vernietigd. Tijd voor het kabah-kolosje.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Zwartmeer schreef: Zoals ik net aantoonde heeft de islam uit zichzelf geen enkele overlevingskracht en is het puur afhankelijk van anderen. Een 100 jaar geleden was het al zo goed als dood. Misschien bestond het nog uit een paar honderd miljoen analfabeten. Totdat rwij ze gingen voeden en onderwijzen.
Daar heeft Zwartmeer helemaal gelijk in. Het is dan ook goed de moslims dit nog even in heinnering te brengen, zodat zij beseffen dat zij helemaal niks, totaal niks voorstellen met hun Allah-gedoe en verering van een Arabische oorlogshitser die zich 1400 jaar geleden als een gewelddadige profeet voordeedpresenteerde.

Islam en zijn volgelingen, de mohammedanen, waren niks, zijn niks, en zullen ook nooit wat worden zonder de hulp van joden, christenen en atheïsten. Op de hulp van Allah mag een moslim best rekenen. Een mens, normaal van verstand, was hier allang mee opgehouden. Het bewijst eens des te meer hoe dom en heidens apathisch moslims wel niet zijn.

Als er ergens in de wereld een heidens ritueel zich afspeelt dan is het wel jaarlijks in Mekka. Wat daar gebeurt is EEN grote manifestatie van afgoderij. Een steen aanbidden, hoe haal je zoiets in godsnaam in je hoofd? Zijn ze dan gek geworden? Blijkbaar! Er bestaat geen mens op de wereld die om een Boeddha beeld rondjes gaat lopen. Alhoewel ik mij daar nog iets bij kan voorstellen. Maar een steen verafgoden en die nog zoenen ook . . . Nou ja, die steen ligt wel in een monstrueus grote islamitische vagina. Dat scheelt dan weer. :drool:

Hoe is al deze afgoderij in de islam ontstaan?

Moslims geloven dat een schitterende witte steen uit de hemel is gevallen op de aarde tijdens het tijdperk Adam en Eva. Moslims geloven – nadenken, kritisch nadenken, hebben ze nooit geleerd – dat de engel Gabriël deze witte steen naar Abraham bracht toen hij de Kabah aan het bouwen was. Door de tijd heen is deze steen veranderd in het zwart, vanwege het absorberen van alle zonden.

Herinneringsobject uit de hemel van God
Tot op heden is deze zwart geworden steen een herinneringsobject naar moslims toe. Wanneer zij vijfmaal per dag bidden, draaien zij naar het oosten om zich op deze heilige steen te richten. Tijdens de pelgimstocht in Mekka lopen zij steeds om de Kabah heen en proberen de zwarte heilige steen – die ooit in sprankelend heilige witte uitvoering uit de hemel is komen vallen – te kussen. Waarom? Dat deed Mohammed namelijk ook. Mohammed was een oorlogshitser, tiran, sadist en moordenaar. Dus, daarom treden moslims maar al te graag in de voetsporen van hun geliefde eersteklas Arabische gangster Mohammed. Hij had voor alle Arabieren een met het zwaard op te leggen boodschap van God in de aanbieding.

Mohammedaanse pelgrims zijn eigenlijk islamitische kermisklanten
Maar het is de mohammedaanse pelgrim nog veel leuker gemaakt. Noem ze eigenlijk maar vrolijke kermisgangers met een grote dikke stijve in hun al enigszins natte broek vanwege de seksuele voorpret bij de gedachte aan wat komen gaat. Nou, kijk maar eens goed! Het heeft alles met onbeheersbare perverse ordinaire seks te maken.

Afbeelding
Afbeelding
Zal het zoenen van de steen in de kut van Mekka de zonden van Khaled Mashaal wegwassen?

O ja, ik vergat nog te vertellen dat al die achterlijke heidense moslims geloven, dat wanneer zij de zwarte steen in de kut van Mekka kussen, zij van hun zonden verlost zijn. Ach, een moslim die nadenkt en zijn seksuele abberatie weet te onderdrukken, moet nog geboren worden.

Opgezwollen islamitisch geslachtsdeel
Wanneer het de devote door seks gedreven moslim niet lukt dichtbij de steen in de kut van Mekka te komen om deze te kussen, richten zij hun inmiddels stevig opgezwollen geslachtsdeel, op de steen in de grote kut van Mekka.

Uitverkoop van het seksleven van pedofiel Mohammed
Een moslim weet jou ook precies te vertellen wanneer die pedofiele viezerik Mohammed voor het eerst de kleine vagina van Aisha met zijn piemel mocht bezoeken. Nou ja, . . . mocht? Ik denk niet dat die smerige sadist daar toestemming voor nodig had van zijn meisje van net negen jaar oud. Hij was bloedgeil en heeft al vanaf haar zesde jaar pogingen hiertoe ondernomen. En dat was allemaal legaal volgens de sharia. Het is maar dat u het weet. Want de analfabete pedofiel was immers met haar getrouwd! En dan heeft de vrouw niks meer te vertellen.

Nou ja, wie al deze obscene smerige heidense rituelen van het islamitisch afgoderij bedrijven nu nog niet doorheeft, mag zich zonder blikken of blozen MOSLIM noemen.

Wij noemen dit primitieve achterlijke heidense islamitische gedoe,
in goed Nederlands, een religie van smeerlappen en schaamteloze huichelaars.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Boeddha-kolossen vernietigd. Tijd voor het kabah-kolosje.

Bericht door Zwartmeer »

'Hans van de Mortel' schreef: Islam en zijn volgelingen, de mohammedanen, waren niks, zijn niks, en zullen ook nooit wat worden zonder de hulp van joden, christenen en atheïsten. Op de hulp van Allah mag een moslim best rekenen. Een mens, normaal van verstand, was hier allang mee opgehouden. Het bewijst eens des te meer hoe dom en heidens apathisch moslims wel niet zijn.
In onderstaande video ligt Khomeinie, volgens velen DE moslim van de vorige eeuw, voor aan tonnen aan Joodse uitvindingen en westerse apparatuur in een gevecht om maar in leven te blijven. Maar het mocht niet baten. Dit soort typen zien zichzelf als hele vrome mensen maar volgens mijn eerloze westerse opvattingen is dit de schijnheiligheid ten top. Dit soort typen moedigt anderen aan zich op te blazen bij de westerse Satan maar op hetzelfde moment klopt het bij diezelfde Satan aan om genezing.

Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Boeddha-kolossen vernietigd door de Taliban

Bericht door H.Numan »

Dihya schreef:Waar jullie je druk om maken zeg! Als Egyptenaren de piramides willen ontdoen dan mag dat toch? Het is HUN land en zij beslissen over hun land. Wie zijn jullie om daarover te oordelen en over mee willen te beslissen? Of mogen andersom de Egyptenaren ook beslissen over wat hier in Nederland al dan niet vernietigd zal worden? De profeet heeft ook heel Mekka ontdoen van alle smerige beelden en de dag dat Mohammed, vrede zij met hem, Mekka veroverde en alle beelden die in de ka'aba stonden was ook een hisorisch moment. Hij heeft ons opgedragen alle beelden die shirk uitdragen te verwijderen in een ISLAMITISCH land.

Ziek dit hoor.. Hollanders die wakker liggen van wat beelden aan de andere kant van de wereld, in een land dat niet eens hun land is en waar ze geen enkel recht van spreken hebben. Kan er met mijn gedachte gewoon niet bij, zo ziek en hilarisch is het. :laugh1:
Begrijplijk. Als platte barbaarse had ik echt niet anders van je verwacht. Het zal je begripsvermogen ver te boven gaan, maar landen zijn niet religieus. Hooguit de inwoners. Waar jullie ook mee moeten leren leven is dat land niet altijd van jullie is, als er een keer hebt mogen urineren. Spanje is een tijdje van jullie geweest voor jullie destijds er uit getrapt werden. Israël is nooit echt van jullie geweest. Ondanks alle leugens en sprookjes die jullie elkaar wijsmaken.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Boeddha-kolossen vernietigd door de Taliban

Bericht door mercator »

Wat de moslims daar nu voorstellen hebben de christenen in de eerste eeuwen van onze jaartelling ook gedaan. Zo snel mogelijk de antieke monumenten afbreken om toch maar niet herinnerd te worden aan de superioriteit van de Romeinse beschaving. Psychologisch is dat heel goed te verklaren: vanuit een inferioriteitsbesef wil je niet geconfronteerd worden met de uitingen van andermans superioriteit.

Met dat verschil dat er aan die piramides helemaal niks aan is. Je stapelt wat stenen op elkaar, en wie de meeste stenen heeft krijgt de grootste piramide. En dat piramides geen enkel practisch nut hebben, tenzij dan voor het toerisme. Met aquaducten en thermen was dat wel even anders, de christelijke barbaren braken die ook met veel animo af om dan te ontdekken dat ze diaree krgen en vol luizen en vlooien kwamen te zitten. Je gaat dat zien, het eerste wat de moslims gaan doen als ze Nederland overweldigen is de Deltawerken afbreken als gehate Westerse symbolen die de wil van Allah tarten :D .
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Boeddha-kolossen vernietigd door de Taliban

Bericht door Manon »

Wat de moslims daar nu voorstellen hebben de christenen in de eerste eeuwen van onze jaartelling ook gedaan
ik weet niet of je hier christenen dan wel Germanen moet gebruiken. Voor zover ik weet was de kerstening in onze streken pas goed op dreef gekomen in de 12de eeuw.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Boeddha-kolossen vernietigd door de Taliban

Bericht door mercator »

Dat was al veel vroeger, pakweg vanaf Clovis zich in de 6de eeuw liet dopen door Remigius. Tegen de 12de eeuw stond het hier al vol kloosters en kapellen. Maar t is natuurlijk wel een pluspunt voor de christenen dat ze op tijd ingezien hebben dat ze beter af waren met de Romeinse erfenis dan met monotheïstische Joodse onzin uit Palestina. Iets waar onze moslims na volle 1400 jaar nog niet aan toe zijn.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Boeddha-kolossen vernietigd door de Taliban

Bericht door Zwartmeer »

mercator schreef: Met dat verschil dat er aan die piramides helemaal niks aan is. Je stapelt wat stenen op elkaar, en wie de meeste stenen heeft krijgt de grootste piramide.
Wij zijn in Nederland ook niks gewend. Hier zijn we al onder de indruk als je twee stenen op elkaar stapelt. Bij zoiets vinden wij al dat het tot het werelderfgoed moet gaan behoren.

Afbeelding
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Piramides klaar voor de sloop?

Bericht door Hans v d Mortel sr »

mercator schreef: Met dat verschil dat er aan die piramides helemaal niks aan is. Je stapelt wat stenen op elkaar, en wie de meeste stenen heeft krijgt de grootste piramide.
Ik vind die piramides overigens een knap staaltje wiskunde. Dat zie ik moslims nog niet voor elkaar krijgen. In geen duizend jaar. Want dat is de wil van Allah. Moslims waren achterlijk, zijn achterlijk en zullen altijd achterlijk blijven. Het enige waar ze goed in zijn is respect eisen. Voor wat in Allah's naam?
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Boeddha-kolossen vernietigd door de Taliban

Bericht door mercator »

Zwartmeer schreef: Wij zijn in Nederland ook niks gewend. Hier zijn we al onder de indruk als je twee stenen op elkaar stapelt. Bij zoiets vinden wij al dat het tot het werelderfgoed moet gaan behoren.

Afbeelding
Ja dat is maar niks. Maar moslims kunnen geen aanstoot nemen aan een hoop stenen. Het verwondert me dat de Belgische Islamieten nog niet woest zijn geworden over Manneke Pis. Voor een Gelovig Moslim die zelf zijn geslachtsdeel niet mag aanraken moet dit toch enorm bedreigend zijn ?
Afbeelding
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Piramides klaar voor de sloop?

Bericht door mercator »

'Hans van de Mortel' schreef: Ik vind die piramides overigens een knap staaltje wiskunde.
Nee hoor, want die zijn van BOVEN naar ONDER gemaakt . Oorspronkelijk was N Afrika 1 door klomp steen, de oude Egyptenaren zijn die toen met bronzen bijtels en raspen te lijf gegaan en gehakt en gevijld tot die piramides overbleven. Vandaar ook dat het daar rond die piramides nu woestijn is, dat is de overschot van die rots.
Wat weinigen weten is dat Nederland ook een piramide kent, door de oude Batavieren gebouwd. Je kan die zien rechts van de autoweg Maastricht -Heerlen:
http://www.skirebel.com/magazine/wp-con ... graaf1.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

De bijzonder goed bewaarde stenen trap leidt naar een platform waar destijds de Bataafse Druïden mensenoffers brachten en regen en vruchtbaarheid aan de Goden vroegen door Neanderthaalse en/of allochtone gevangenen te offeren.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Piramides klaar voor de sloop?

Bericht door Zwartmeer »

'Hans van de Mortel' schreef:
mercator schreef: Met dat verschil dat er aan die piramides helemaal niks aan is. Je stapelt wat stenen op elkaar, en wie de meeste stenen heeft krijgt de grootste piramide.
Ik vind die piramides overigens een knap staaltje wiskunde. Dat zie ik moslims nog niet voor elkaar krijgen. In geen duizend jaar.
Die piramiden zijn het bewijs dat er in Egypte voordat het islamitisch werd een beschaving geweest moet zijn.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Boeddha-kolossen vernietigd door de Taliban

Bericht door Pilgrim »

mercator schreef:Wat de moslims daar nu voorstellen hebben de christenen in de eerste eeuwen van onze jaartelling ook gedaan. Zo snel mogelijk de antieke monumenten afbreken om toch maar niet herinnerd te worden aan de superioriteit van de Romeinse beschaving.
...
Met aquaducten en thermen was dat wel even anders, de christelijke barbaren braken die ook met veel animo af om dan te ontdekken dat ze diaree krgen en vol luizen en vlooien kwamen te zitten.
Kun je hier even een bronvermelding van geven? :o
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Boeddha-kolossen vernietigd door de Taliban

Bericht door mercator »

De Heilige Nicolaas vernielt de tempel van Artemis:
Afbeelding

Exact zoals de moslims dat doen. Eerst vandaliseerden(letterlijk) de Christenen da Antieke cultuur in het Middellandse Zeegebied, als die wat tot rede gekomen waren zo rond 600 AD maakten de moslims het werk af.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Boeddha-kolossen vernietigd door de Taliban

Bericht door Pilgrim »

Het ging dus alleen maar om heiligdommen van die afgoden, nadat het Christendom een staatsgodsdienst was geworden en niet over aquaducten en thermen, e.d. Zou jij die moskeeën ook niet graag afbreken? :o
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Plaats reactie