Vrijdag bomdag

Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Vrijdag bomdag

Bericht door Mahalingam »

Nog even over boven vermelde aanslag in Kunduz:
Afghan district governor killed in suicide attack at mosque
A suicide bomber slipped into a crowd of mourners at a funeral in northern Afghanistan on Friday morning, waited until the district governor and two of his bodyguards were leaving the mosque, and detonated his vest, killing eight people and wounding 16, officials said.

The attack, the latest incident in a particularly bloody week, succeeded in killing Sheikh Sadruddin Saadi, the governor of the Dasht-e-Archi district of Kunduz province and the apparent target, said Mohammad Khalil Andarabi, the provincial police chief. The funeral was in honor of a local man who died of natural causes, Andarabi added.
http://www.dailycamera.com/nation-world ... -at-mosque
Waarom moet dat laatste vermeld worden? is een natuurlijke dood nu in Afghanistan een opmerkelijke zaak geworden?
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Vrijdag bomdag

Bericht door Mahalingam »

Hedenochtend gingen een grote autobom en drie zelfploffers af bij het USA consulaat in Herat en begonnen wat Talibanners te schieten. Herat is in West-Afghanistan en niet in Noord-Afghanistan zoals de StaatsTV beweert.
Het USA personeel is ongedeerd, het gebouw beschadigd en het aantal doden onder de Afghanen is nog niet geteld.



http://www.nrc.nl/nieuws/2013/09/13/dod ... ghanistan/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Vrijdag bomdag

Bericht door Mahalingam »

En de eerste melding van vandaag komt uit Pakistan.
Voor de verandering geen volle moskee maar een bus vol met ambtenaren.
Een bomaanslag op een bus met Pakistaans overheidspersoneel heeft in het Noord-Pakistaanse Peshawar vrijdag aan zeker dertien mensen het leven gekost. De bom was verstopt in het achterste gedeelte van de bus. Naast de dertien doden vielen er 32 gewonden.
http://www.trouw.nl/tr/nl/4496/Buitenla ... stan.dhtml
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Lekker dood en verderf zaaien

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Mahalingam schreef:En de eerste melding van vandaag komt uit Pakistan.
Voor de verandering geen volle moskee maar een bus vol met ambtenaren.
Een bomaanslag op een bus met Pakistaans overheidspersoneel heeft in het Noord-Pakistaanse Peshawar vrijdag aan zeker dertien mensen het leven gekost. De bom was verstopt in het achterste gedeelte van de bus. Naast de dertien doden vielen er 32 gewonden.
De verantwoordelijkheid voor de aanslag is niet opgeëist. In het gebied zijn echter moslimextremisten actief.

Zo eindigt dit bericht. HONDERD PROCENT SUGGESTIEF A LA GLADJANUS PECHDROL. Mijn logische conclusie? Dit soort spelletjes wordt gedaan door mensen die zoiets leuk vinden zonder geldige reden. Dat komt voor. Want 95% van de mensheid is ongeschikt om echt mens te zijn. Dus . . . heeft dit niks met de islam uitstaande, maar alles met onaangepaste grappenmakers die het leuk vinden dit soort dingen te doen. Ach, ergens kan ik het me wel voorstellen. Gelet op hoe wij omgaan met dit soort berichten.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Vrijdag bomdag

Bericht door Mahalingam »

Deze keer vandaag geen volle moskee maar een vol hotel.
Explosie bij hotel Mogadishu kost 15 mensen het leven
Het zou gaan om een zelfmoordaanslag, meldde de BBC. Volgens lokale berichten was er eerst een ontploffing in het hotel, gevolgd door een explosie buiten. Het doelwit zou Hotel Maka zijn, dat ligt aan een hoofdweg in Mogadishu die doorgaans veilig is.
http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenland/ ... even.dhtml
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Vrijdag bomdag

Bericht door Dhana »

Wat nog een verkeerde vertaling is want dat zou moeten zijn: God is the greatest.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Vrijdag bomdag

Bericht door Mahalingam »

De Shia's hielden hun Ashura. En in Pakistan gaat dat niet alleen gepaard met gewenst bloed maar ook met ongewenst bloed.
Earlier on Friday, Sunni parties observed a largely peaceful day of protest against last week's sectarian clashes in the city of Rawalpindi.
The violence erupted in the city, near the capital Islamabad, as Shia Muslims staged a procession marking the religious festival of Ashura.
[...]
At least seven people are reported to have been killed in two bomb explosions in a busy area of Pakistan's southern city of Karachi.
At least 18 people were injured in the predominantly Shia neighbourhood of Ancholi, local media report.
http://www.bbc.co.uk/news/world-asia-25058015
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Vrijdag bomdag. Oftewel islamitisch puf festijn

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Mijn zoon vond het vroeger altijd leuk om puffen (windjes) te laten. Nou, ik vond dat nooit leuk. Het leek wel of hij er trots op was. Nu is het gelukkig sporadisch. Hoe dan ook doet vrijdag bomdag mij hieraan denken. Moslims die in plaats van een puf laten, het leuk vinden om een bom af te laten gaan. Voor het glorieuze effectbejag is het noodzakelijk dit te doen onder veel publiek. In een hotel, in een bus, op de markt en soms in de moskee waar enkele mohammedanen zich zonder baard bevinden.

Zo speelt de ware mohammedaan in de voetsporen van de historische Mohammed die alles en niets koppelde aan de wil van Allah.

De islam en zijn moslims zijn voor West-Europese filosofische normen en waarden begrippen niet toerekeningsvatbaar. Maar waarom wil onze beschaving in godsnaam dan toch zoveel van die ontoerekeningsvatbare psychopaten verenigen met onze rijke culturele kennisbeschavingseconomie?

Antwoord:
Spoiler! :
Daar kunnen we niets aan doen. Het is de wil van de Zeitgeist. Omdat de mens voor 95% dom is en derhalve ook geen VRIJE wil heeft. Actie is reactie. Ook als er niets gebeurd. :huh:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Vrijdag bomdag

Bericht door Mahalingam »

Voor de Talibanners is de vrijdag een echte doe-dag.
Het IMF en de VN hebben weer wat personeel verloren dat daar was om goed werk te doen.
Bij een aanslag in de Afghaanse hoofdstad Kabul zijn vrijdagavond 21 doden gevallen. Onder de doden zijn medewerkers van de Verenigde Naties en Wabel Abdallah, een vertegenwoordiger van het IMF.

Abdallah stond sinds vijf jaar aan het hoofd van de IMF-missie in Kabul. IMF-directeur Christine Lagarde heeft gezegd dat "iedereen er kapot van is bij het fonds". Ook VN-leider Ban Ki-moon heeft de aanslag sterk veroordeeld.

Vermoedelijk is de aanslag gepleegd door een Afghaanse veiligheidsfunctionaris, die zichzelf opblies in een populair restaurant. Direct daarna zouden twee gewapende mannen het restaurant zijn binnengestapt, die willekeurig mensen dood schoten. Het tweetal is door de politie doodgeschoten.

De Taliban heeft de aanslag inmiddels opgeëist, meldt het ANP. In het deel van de stad waar de aanslag werd gepleegd, zijn doorgaans veel hoogwaardigheidsbekleders.
http://www.powned.tv/nieuws/buitenland/ ... kabul.html
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Vrijdag bomdag

Bericht door xplosive »

Drie explosies Caïro, zeker 5 doden
Enkele uren na de aanslag op het hoofdbureau van de politie is de Egyptische hoofdstad Caïro getroffen door nog twee explosies. Een bom ontplofte bij de piramides van Gizeh, een ander in de buurt van een metrostation.

Ook de aanslagen bij het metrostation en de piramides waren waarschijnlijk gericht tegen de politie. Bij het metrostation stonden verscheidene politievoertuigen. Er vielen daar zeker een dode en acht gewonden.

In Gizeh raakte voor zover bekend niemand gewond.

Eerder vanochtend vielen vier doden toen voor het hoofdkwartier van de politie in Caïro een autobom ontplofte. De explosie heeft een krater in het wegdek geslagen. De straat voor het zwaarbewaakte gebouw is bezaaid met gebroken glas, stenen en ander puin.

Vaker aanslagen
Sinds het afzetten van hun president Morsi, afgelopen zomer, zijn er geregeld aanslagen op politiemensen en militairen. In Beni Suef, ruim honderd kilometer ten zuiden van Caïro, kwamen gisteren vijf agenten om het leven bij een aanslag op een checkpoint.

Het is nog niet bekend wie achter de aanslagen zit.
Dat laatste is niet héél moeilijk te raden ..........
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Vrijdag bomdag

Bericht door King George »

Autobom hier, autobom daar: De Islam is aan het werk!
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Vrijdag bomdag

Bericht door Mahalingam »

Drie zelfploffers en het resultaat; maar 1 dode vijand.
Three militants killed in Afghanistan attack
One of the men detonated explosives inside a van as he drove up to local government offices in Sarobi, 50km (30 miles) east of the capital, Kabul.
Two men then opened fire before they were killed by police during the gunfight that followed.
Police officials were quoted in reports as saying that one policeman was killed and two others were wounded during the attack.
http://www.bbc.co.uk/news/world-asia-26272903
Elders over hetzelfde maar men een andere invalshoek:
Burqa-wearing gunmen attack Afghan police HQ
"Three other terrorists clad in women's burqas entered the courtyard of the building and started firing and resisting the police and army forces.
"As a result of the attack, one officer was killed and three others were wounded."
http://www.hindustantimes.com/world-new ... 86628.aspx
Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Vrijdag bomdag

Bericht door Ali Yas »

King George schreef:Autobom hier, autobom daar: De Islam is aan het werk!
Half. Met alleen de islam hadden ze geen auto's gehad. En trouwens ook geen bommen.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Vrijdag bomdag

Bericht door Mahalingam »

Als er geen auto's beschikbaar zijn of als auto's teveel aandacht trekken, dan zijn er lastdieren die ploffen.
Dit was al in 2009:
Taliban attack Brit troops with explosive donkey
Major Richard Streatfeild, of the 3rd Battalion the Rifles Regiment, said the insurgents had "really outdone themselves" with the four-legged assault in the Sangin Valley. He reported: "Fortunately the gate guard noticed something suspicious when a group of men let the donkey go a short way from the camp and then hurried off.
"He tried to divert the animal but it eventually had to be stopped with a rifle shot. A team went out and realised there was something supicious under the hay."
One soldier set fire to the hay with a flare, the Telegraph explains, provoking a "considerable explosion", but without casualties.
http://www.theregister.co.uk/2009/12/03 ... ng_donkey/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Vrijdag bomdag. Islamitische sletten welkom!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Mahalingam schreef:Als er geen auto's beschikbaar zijn of als auto's teveel aandacht trekken, dan zijn er lastdieren die ploffen.
Je vergeet de islamitische burka slet.

Afbeelding
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Vrijdag bomdag

Bericht door Mahalingam »

De vrijdag-bomdag manie heeft nu ook Boko Haram bereikt.
Een moskee vol met verkeerd-gelovigen ging de lucht in
Nigerian mosque attack death toll climbs over 100, scores more hurt
At least 120 people were killed and 270 others wounded on Friday when two suicide bombers blew themselves up and gunmen opened fire on a Muslim congregation at Friday prayers in the central mosque in northern Nigeria's largest city of Kano, a rescue official said.[...]
A third bomb exploded outside the mosque among a crowd of worshipers.
Het moment, dat is wiedes, maar waarom deze moskee?
The attacks come two weeks after the emir of Kano, Muhammad Sanusi II, one of Nigeria's most influential monarchs, called for self-defense, urging people to procure arms and fight Islamist militant group Boko Haram‎, which has a significant presence in the area.
The emir made the call at the same mosque where Friday's attack occurred.
Hoe ging het te werk?
National police spokesman Emmanuel Ojukwu said the two bombers detonated explosives strapped to their bodies within short intervals while gunmen opened fire on worshipers who were trying to escape. At least three men, wearing explosives and armed with AK-47s, arrived in a Toyota Sienna van and opened fire on people fleeing the mosque, Kano Deputy Police Commissioner Sanusi N. Lemo told reporters.

An irate mob pursued the gunmen who had opened fire on worshipers, and people in the mob killed the gunmen, Ojukwu and witnesses said.

"The fact that the people pursued and killed the gunmen with bare hands shows the people have heeded to the call of the emir to fight back," said resident Sani Akarami.
http://edition.cnn.com/2014/11/28/world ... -violence/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Vrijdag bomdag

Bericht door Ali Yas »

Het moet gezegd: naast niet-moslims zijn ook moslims de dupe van de vruchten van de islam. En misschien nog wel méér: ze zijn niet alleen de dupe, maar ook nog moslim.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Vrijdag islamitische bomdag. Wij kennen Goede Vrijdag.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ali Yas schreef:Het moet gezegd: naast niet-moslims zijn ook moslims de dupe van de vruchten van de islam. En misschien nog wel méér: ze zijn niet alleen de dupe, maar ook nog moslim.
De wil van Allah verzacht veel.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Vrijdag bomdag

Bericht door Mahalingam »

Een moskee vol sjia bidders de lucht in. Daar wordt de meerderheid (soenni) in Pakistan blij van.
Pakistan Shia mosque blast in Shikarpur kills 20
At least 20 people have been killed in a powerful bomb blast at a Shia mosque in southern Pakistan, officials say.
Police said that at least 50 people were wounded in the attack after Friday prayers in the Shikarpur district of Sindh province.
A number of people were trapped after the roof of the mosque collapsed due to the force of the explosion, local media said.
The death toll is expected to rise as many of the wounded are in a critical condition.

Local media reports suggest that the blast could have been a suicide attack, but police are investigating.
It is not yet clear who carried out the attack but Sunni militant groups have targeted the Shia minority in the past.
http://www.bbc.com/news/world-asia-31056086
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Islamitische traditie en heidense rituelen

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Mahalingam schreef:Een moskee vol sjia bidders de lucht in. Daar wordt de meerderheid (soenni) in Pakistan blij van.
Pakistan Shia mosque blast in Shikarpur kills 20
At least 20 people have been killed in a powerful bomb blast at a Shia mosque in southern Pakistan, officials say.
Police said that at least 50 people were wounded in the attack after Friday prayers in the Shikarpur district of Sindh province.
A number of people were trapped after the roof of the mosque collapsed due to the force of the explosion, local media said.
The death toll is expected to rise as many of the wounded are in a critical condition.

Local media reports suggest that the blast could have been a suicide attack, but police are investigating.
It is not yet clear who carried out the attack but Sunni militant groups have targeted the Shia minority in the past.
http://www.bbc.com/news/world-asia-31056086
Helemaal correct. Er bestaat tenslotte maar één ware religie. Ik begrijp dat wel. Ik zou ook willen dat alle mensen gelijk aan mij zijn. Tenminste, wat mijn manier van denken aangaat. Dat is natuurlijk onmogelijk. Ik zou mij ook kunnen aanpassen aan het denk niveau van de ander. Maar dat doe ik niet. Aan een paar vrienden, die dicht bij mijn manier van denken in de buurt komen, heb ik genoeg. Toch zie je dat schijnbaar 'gelijk gezindten' heel gemakkelijk in agressieve boosheid kunnen ontaarden. Ik ken daar twee voorbeelden van: Bron en Numan. Numan verdween - helaas - vol onbegrip en woede. Bron heeft mij van zijn podium geflikkerd. OK, maar waarom dan ook al mijn bijdragen verwijderen die juist zo in goede aarde waren gevallen bij alle anderen? Je ziet voordat je het weet de mens omslaanin haat gedrag. Iets om over na te denken. Gelovige Joden hoeven voor mij niet aan het gas, maar een goed verstaander zal begrijpen wat ik hier heb proberen uit te leggen.

Ik zal geen moslim kwaad doen. Maar als ze morgen allemaal door een verschrikkelijke ziekte zijn omgekomen, zal ik er daar geen traan om laten. Ook sta ik dan niet te juichen. Ik ben meer een type voor het milieu: opgeruimd staat netjes!
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Islamitische traditie en heidense rituelen

Bericht door Pilgrim »

'Hans van de Mortel' schreef:Bron heeft mij van zijn podium geflikkerd. OK, maar waarom dan ook al mijn bijdragen verwijderen die juist zo in goede aarde waren gevallen bij alle anderen? Je ziet voordat je het weet de mens omslaan in haat gedrag. Iets om over na te denken. Gelovige Joden hoeven voor mij niet aan het gas, maar een goed verstaander zal begrijpen wat ik hier heb proberen uit te leggen.
Ik ben nu eigenlijk toch wel een beetje nieuwsgierig wat je daar geplaatst hebt. :sly7:

Bron is vrij streng in zijn moderatie en ik kan hem daarin geen ongelijk geven. Dit staat ter informatie op zijn website:
1. De vertalingen/artikelen op deze site geven niet per se de mening van de vertaler/webmaster weer.
2. De eigenaar van deze site is niet verantwoordelijk voor de inhoud van reacties op artikelen.
3. Antisemitische, anti-Joodse, anti-Israëlische, antizionistische en racistische comments worden op deze site niet getolereerd!
4. Op deze site wordt met open vizier gediscussieerd en er wordt NIET op de man/vrouw gespeeld! Dat recht heeft alleen de webmaster.
5. Appeasement van en propaganda voor de islam is ongewenst, evenals het PVV- en Wilders-bashen!
Tip! Misschien zouden we zo'n reglement ook kunnen gebruiken voor onze site. Dan weten alle bezoekers gelijk waar ze aan toe zijn. (Het is maar een advies hoor. :wink2: )
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Geen lekker jood die Bron

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Pilgrim schreef:
'Hans van de Mortel' schreef:Bron heeft mij van zijn podium geflikkerd. OK, maar waarom dan ook al mijn bijdragen verwijderen die juist zo in goede aarde waren gevallen bij alle anderen? Je ziet voordat je het weet de mens omslaan in haat gedrag. Iets om over na te denken. Gelovige Joden hoeven voor mij niet aan het gas, maar een goed verstaander zal begrijpen wat ik hier heb proberen uit te leggen.
Ik ben nu eigenlijk toch wel een beetje nieuwsgierig wat je daar geplaatst hebt. :sly7:
Ik weet het niet meer precies. Het was in ieder geval kritiek en had met hem of joden in het algemeen te maken. Ik MOEST dit vanuit mijn innerlijke doen. Ik was het eigenlijk wel zo'n beetje zat met die site van hem. Ik voelde gewoon aan mijn water dat Bron geen kritiek op joden zou aanvaarden. Tsja . . . en dan kan ik het niet laten. Vergeleken met Bron, kun je Numan gerust tolerant noemen. Op FFI kun je genoeg kritiek op joden en Israël terug vinden, en zo hoort het ook. Maar dat niet alleen, er is genoeg ontspanning en gevarieerdheid. Het maakt niet uit welke topic, je kunt bij elke topic tot de eindconclusie komen dat islam niet thuishoort in onze samenleving en beschaving.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Vrijdag bomdag

Bericht door Ariel »

Het is vrijdag de dertiende. Geen geluksdag in Pakistan.
Doden door aanslag op Pakistaanse moskee

Door een zelfmoordaanslag op een Pakistaanse moskee zijn zeker tien mensen gedood en zestig gewond geraakt. Dat meldden Pakistaanse media vrijdag.

Na het gebed zouden drie mannen naar binnen zijn gestormd in het gebedshuis in de stad Peshawar. Een zelfmoordterrorist zou zich hebben opgeblazen, aldus de Pakistaanse autoriteiten. Bovendien zou er zijn geschoten en zouden er granaten in de sjiitische moskee zijn gegooid, waar zo'n achthondend mensen aanwezig waren.

Dat doet vermoeden dat de aanslag is gepleegd door radicale soennietische groepen, die het vaker hebben gemunt op sjiitische doelen. Onduidelijk is of zij in een vuurgevecht met de politie zijn omgekomen, of dat zij nog mensen gijzelen in de moskee.

meer hier
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Vrijdag bomdag

Bericht door Mahalingam »

Ariel, je was net even eerder. Dan toch maar mijn epistel:

Dit is wel andere koek dan met een vlaggetje en een spandoek op een in aanbouw zijnde moskee in Leiden te klimmen en politieke paniek te zaaien daarmee.
Hoe zouden de Moslims van Peshawar dit opnemen?
En als je bedenkt dat er 800 bidders waren, dan valt het verhoudingsgewijs wel mee. Mogelijk omdat de slachtoffers met blote handen de aanvallers te lijf gingen.
19 killed in gun and bomb attack on Peshawar imambargah
Afbeelding
Heavy firing was also reported and residents said a thick cloud of smoke had engulfed the Hayatabad's Phase V area. Residents said three explosions took place inside the Imamia Masjid Imambargah at the time of Friday prayers.
http://www.dawn.com/news/1163374/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Vrijdag bomdag

Bericht door Ariel »

En bij GeenStil lezen we... GeenStijl....
Moskee opgeblazen. 18 doden. Helemaal niemand
Geen Marcouch. Geen Miko. Geen Maiwand. Geen Joop. Geen Wijbenga. Geen Tofik. Geen Arnoud van Doorn. Geen Appa. Geen Elforkani. Geen Malieveld. Geen Museumplein. Geen Mars. Geen Ophef. Geen Woede. Geen Hashtag. Geen Fuck. Groetjes. GeenStijl.
En zo is het maar net....
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Plaats reactie