Islam in foto"s

Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Islam in foto"s

Bericht door Dhana »

silkyboxershortXL schreef:The religion of peace:
Vrouw met AK47
Afbeelding

Bizar eigenlijk dat moslims niets willen overnemen dat van de kaffir afkomstig is. Behalve dan als ze er zelf financieel gewin bij hebben of medemensen kunnen afslachten.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Islam in foto"s

Bericht door Dhana »

Dihya schreef: Ja joh, aan de ogen valt te bezien hoe het innerlijk is. Als dat jouw motto is dan hou ik mijn hart vast.

Ik was eens in Marokko en wilde daar een sierraad kopen. De verkoper in de medina had totaal geen uitdrukking op zijn gezicht en keek bovendien mijlenver over mijn hoofd. Ik werd daar zo link van dat ik hem in het frans nog een prettige dag wenste en ben weggelopen.

De ober op een terras aldaar wilde me 10 keer te veel laten voor een kopje koffie en toen ik hem een dief noemde, verblikte of verbloosde hij niet en ik hij ook hij keek volkomen uitdrukkingsloos over me heen. Ik heb uiteraard het geldende tarief betaald.


Een andere ober vergiste zich (ahum) met geld terug geven. Toen ik boos werd kreeg ik de rest terug en ook hier weer een volkomen uitdrukkingsloos gezicht.

Wel erg leuk contact gehad met een vrouw die met de hand geborduurde tafellakens met servetten verkocht. Ze zat samen met een vriendin op het stoepje van een moskee met ieder slechts 3 sets bij zich. De prijs die ze ervoor vroeg was zo lachwekkend laag dat ik haar het driedubbele betaald heb. Ik zag al die ijverige prikkende vingertjes al voor me en kon het niet over mijn hart verkrijgen om daar omgerekend maar 12 euro voor te betalen.

En blinde bedelende vrouw greep mijn hand toen ik daar een paar wat geld in legde. Ik ging naast haar zitten en ze heeft zeker tien minuten van alles aan me verteld waar ik uiteraard geen biet van begreep. Tranen vloeiden daarbij zo rijkelijk over haar wangen dat ik ze afgeveegd heb met een zakdoekje en haar de rest van het pakje gegeven. En gerpobeerd haar zo goed en kwaad mogelijk als ik kon te troosten. Je had de blikken van voorbijgangers moeten zien. Die keken me aan of ik zwaar gestoord was of zo en de walging droop van hun gezichten af. Ikzelf vind het meer dan gestoord als blinde bejaarde mensen onder zulke omstandigheden in een land moeten van de ene in de andere dag te moeten zien te komen zonder dat iemand ze ook maar een blik waardig keurt en ze nog schandaliger behandeld dan wij hier met dieren plegen te doen.

Zo heb ik een kennelijk rijk jochie, te zien aan zijn kleding en die van zijn vriendjes, in de kraag gepakt en hem flink in elkaar gerammeld nadat zij samen een kauwgomverkopertje van amper 8 jaar met rotte wilde sinaasappels bekogeld hadden. Het jochie stond te huilen en zijn jas zat onder de smurrie en die ettertjes maar lachen. Ik heb zijn hele voorraad kauwgom gekocht. Drie lang weken heb ik alleen maar kauwgom gekauwd en nog het nodige uitgedeeld. Zijn jas hebben we samen zo goed en zo kwaad als dat ging schoongemaakt. Ik zal nooit die wrede, harde en sadistische uitdrukking in de ogen van zijn belagers vergeten als ook die angstige en machteloze uitdrukking in de betraande ogen van hun slachtoffertje. Ogen zeggen meer dan jij in al je zelfvoldane islamitische superieuriteitsobesessie durft te beweren, dame.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: Islam in foto"s

Bericht door silkyboxershortXL »

Afbeelding
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: Islam in foto"s

Bericht door silkyboxershortXL »

Afbeelding
June 28, 2011. Libyan women in the town of Bani, about 125 miles (200 km) southeast of Tripoli offer up pro–Muammar Gaddafi chants as they attend a weapons-training session.
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89715
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Islam in foto"s

Bericht door Ariel »

Afbeelding

Vrouwen voor Allah.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Islam in foto"s

Bericht door Dhana »

Ariel schreef:Afbeelding

Vrouwen voor Allah.

Zo te zien in kolonne richting hel.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Islam in foto"s

Bericht door Eliabe »

Ariel schreef:Afbeelding

Vrouwen voor Allah.
Deze vallen nog op in Barneveld en Staphorst.
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
miss1979
Berichten: 136
Lid geworden op: do jun 09, 2011 8:31 pm

Re: Islam in foto"s

Bericht door miss1979 »

Ariel schreef:Afbeelding

Vrouwen voor Allah.

een voorbeeld van gelukkige moslima's??? :razz: Zo blij dat ze zijn met hun onderdrukking!
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89715
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Islam in foto"s

Bericht door Ariel »

miss1979 schreef:

een voorbeeld van gelukkige moslima's??? :razz: Zo blij dat ze zijn met hun onderdrukking!
Ik denk eerder dat ze boete doen. Jammer genoeg kon ik geen tekst bij de foto vinden. Heb jij enig idee?
Deze dames zijn eerder zielig dan belachelijk.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Bodhi
Berichten: 119
Lid geworden op: di nov 30, 2010 6:11 pm

Re: Islam in foto"s

Bericht door Bodhi »

miss1979 schreef:
Ariel schreef:Afbeelding

Vrouwen voor Allah.

een voorbeeld van gelukkige moslima's??? :razz: Zo blij dat ze zijn met hun onderdrukking!
Het lijkt eerder een reclame-uiting van Komo vuilniszakken.. :laugh1: Komo ''walking garbage bags Xtra Large''.. :laugh1:
miss1979
Berichten: 136
Lid geworden op: do jun 09, 2011 8:31 pm

Re: Islam in foto"s

Bericht door miss1979 »

Ariel schreef:
miss1979 schreef:

een voorbeeld van gelukkige moslima's??? :razz: Zo blij dat ze zijn met hun onderdrukking!
Ik denk eerder dat ze boete doen. Jammer genoeg kon ik geen tekst bij de foto vinden. Heb jij enig idee?
Deze dames zijn eerder zielig dan belachelijk.

nee ik zou het niet weten waaarom ze zo rond lopen.
maar tis wel een bijzonder triestige foto..
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Islam in foto"s

Bericht door Dhana »

Ariel schreef:
miss1979 schreef:

een voorbeeld van gelukkige moslima's??? :razz: Zo blij dat ze zijn met hun onderdrukking!
Ik denk eerder dat ze boete doen. Jammer genoeg kon ik geen tekst bij de foto vinden. Heb jij enig idee?
Deze dames zijn eerder zielig dan belachelijk.

Nu ik er zo over nadenk kunnen het heel goed sjiieten zijn die een mars houden als herdenking voor de dood van Ali what is his name?
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: Islam in foto"s

Bericht door silkyboxershortXL »

Mumbai 13-7-2011
Islam's laatste bijdrage aan de vrede....
Afbeelding"Mohammed is de boodschapper van allah. En zij, die met hem zijn, zijn hard tegen de ongelovigen en zachtmoedig onder elkander...... koran 48:29
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Islam in foto"s

Bericht door Monique »

Ariel schreef:Afbeelding

Vrouwen voor Allah.
Eat your heart out kafira.... :rock:

Jaloers dat we zijn op moslima's joh..... :roll2:
Amorele atheistische nitwit
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Islam in foto"s

Bericht door BFA »

Afbeelding
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Islam in foto"s

Bericht door Scarlatti »

wat een volk....

ZEER SCHOKKEND....
http://www.liveleak.com/view?i=1c4_1310684156" onclick="window.open(this.href);return false;

Taliban Swati Terrorists Killing Innocent Civilians (or PAK Soldiers-not clear but picked up in translation) in Shaltalu Pakistan(very graphic)

Part of channel(s): Afghanistan (current event)
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: Islam in foto"s

Bericht door silkyboxershortXL »

Afbeelding
July 8, 2011. Egyptian demonstrators perform the weekly Friday prayer before a rally in downtown Cairo's Tahrir Square. Tens of thousands of Egyptians took to the streets across the country to defend the uprising that toppled president Hosni Mubarak, directing their anger at the new military rulers over the slow pace of reform.
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Islam in foto"s

Bericht door Schepsel »

Ze doen me op die foto denken aan allemaal kleine torretjes, van die vieze. Dat je denkt ''platmaken of niet? BAH!''
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Islam is zo anders. Al 1400 jaar!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:Afbeelding

Vrouwen voor Allah.
Allah houdt klaarblijkelijk van worst. Voornamelijk van de eenheidsworst. Vrouwen in islam worden maar al te vaak tot kuddevee gerekend: goed voor de melk en om hem er lekker in te steken, onverschillig welk dier. Dieren stribbelen nog weleens tegen. Maar deze eenheidsworst diersoort NOOIT!
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: Islam in foto"s

Bericht door silkyboxershortXL »

Afbeelding
August 4, 2011. Thai Muslim women pray during a mass prayer within the Muslim Holy month of Ramadan at the Central Mosque in the restive province of Pattani, southern Thailand.
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Islam in foto"s

Bericht door Monique »

Dit is ook zoiets als bovenstaand?


Afbeelding
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Islam in foto"s. Ter verduidelijk van de islamitische geest

Bericht door Hans v d Mortel sr »

silkyboxershortXL schreef:
August 4, 2011. Thai Muslim women pray during a mass prayer within the Muslim Holy month of Ramadan at the Central Mosque in the restive province of Pattani, southern Thailand.
Als dit soort beelden mij bereiken, besef ik dat het wegsnijden van de clitoris een meer dan logische zaak is binnen de islam. Het gaat er immers om dat alleen de man aan zijn gerief moet komen. Vandaar ook het begrip 'geitenneuker' in islam, een alternatief voor bevrediging van de goddelijke wellust van de mohammedaan, bij gebrek aan een zombie.

Voor de mohammedaan is zijn lul zijn zwaard in zijn eeuwige strijd tegenover de ongewapende vrouw. Vanuit die ongelijkheid erkent de islam dan ook dat de vrouw maar de helft van de man is. Zowel in domheid als in kracht. In wezen is het natuurlijk andersom. Veel vrouwen in islam zijn intelligenter en slimmer dan de man. Dat steekt. Daarom krijgen zij ook vaak veel klappen, tot bloedens aan toe.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: Islam in foto"s

Bericht door silkyboxershortXL »

Afbeelding
August 19, 2011. Local residents clean a mosque after a suicide bomb attack in the town of Jamrud, 25 kilometres (16 miles) from Peshawar. A suicide bomber hit a Pakistani mosque during Friday prayers, killing at least 43 people and wounding more than 100 others in the tribal district of Khyber, officials said. The Khyber bomb exploded after more than 500 people had packed into the mosque in the town of Jamrud, 25 kilometres (16 miles) from Peshawar, the main city in the northwest where most of the violence in Pakistan is concentrated.
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89715
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Islam in foto"s

Bericht door Ariel »

Mijn hemel... :shock: Dit zijn de Enoch Powell's "rivers of blood ". Alleen vloeien de rivieren van bloed voorlopig nog in islamitische landen.
Maar hoelang duurt het voor dat wij in Europa ook dit soort beelden kunnen fotograferen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Islam in foto"s

Bericht door Scarlatti »

Ariel schreef:Mijn hemel... :shock: Dit zijn de Enoch Powell's "rivers of blood ". Alleen vloeien de rivieren van bloed voorlopig nog in islamitische landen.
Maar hoelang duurt het voor dat wij in Europa ook dit soort beelden kunnen fotograferen.
ben bang Ariel dat dat niet lang meer zal zijn, het zal 'hen' ook niet ontgaan dat steeds meer Westerse ogen open aan het gaan zijn, ze zullen dus 'eerder' moeten 'ingrijpen' dan ze dachten te moeten doen en dat is hopelijk ook gelijk het begin vh einde vd islamisering...
ik hoop niet dat dat laatste wishful thinking mijnerzijds blijkt te zijn...
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Plaats reactie