Islam in foto"s

Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Islam in foto"s

Bericht door silkyboxershortXL »

Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Islam in foto"s

Bericht door Dhana »

Ik vind dat soort mannen altijd net een wandelend museum. Weet nooit of dat nou is omdat ze erbij lopen of het 1400 jaar geleden is, of omdat ze me aan neanderthalers doen denken.

Nu nog wachten op de revival van het christendom en dan zien hoe die mannen en vrouwen erbij gaan lopen. Zie je het al voor je? Een paar miljard Jezussen en Maria's? En dan allemaal niet meer met de auto, bus of trein maar met z'n allen gezellie op ezeltjes.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Islam in foto"s

Bericht door Ariel »

Vrome baardige moslims lijken inderdaad op neanderthalers Dhana. Hier het bewijs.

Afbeelding

Ik vind dit een leuk topic, en zodra ik iets gepast tegen kom, dan zal ik het in dit draadje posten.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Islam in foto"s

Bericht door Schepsel »

Als je die tronies ziet KAN je gewoon niet geloven dat dit vriendelijke, bescheiden vrolijke hardwerkende burgers zijn met een vredelievende hobby en een mooie collectie aan antieke postzegels.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Islam in foto"s

Bericht door Dhana »

Ik liep van de week naar de bushalte en ging op het bankje in het bushokje zitten naast zo'n baardaap. Die sprong daarop omhoog offie gebeten werd door een eng insect of zo. En heeft de rest van de wachttijd op veilige afstand van mijn gevaarlijke of vieze(?) persoontje doorgebracht. Jammer genoeg was het een mannelijke buschauffeur. Ik had wel eens willen zien of dattie z'n strippenkaart had af laten stempelen door een vrouw of de volgende bus op meer geluk had afgewacht. Ik vraag me nog steeds af als ze de profeet zo tot in detail willen imiteren waarom ze dan niet gaan lopen. Tenslotte ging Mo himself ook niet met de bus.

Inderdaad, Schepsel. Van vriendelijkheid of een zelfs maar een beetje menselijkheid kan je ze zeker niet betichten. Die sparen zeker geen postzegels en ook geen mensenlevens.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Islam in foto"s

Bericht door Dhana »

Ariel schreef:Vrome baardige moslims lijken inderdaad op neanderthalers Dhana. Hier het bewijs.

Afbeelding

Ik vind dit een leuk topic, en zodra ik iets gepast tegen kom, dan zal ik het in dit draadje posten.

Ik vind nu eigenlijk dat ik de Neanderthaler schromelijk te kort doe door hem met haatbaarden te vergelijken. Deze heeft een te liefdevolle uitdrukking op zijn gezicht.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Dihya
Berichten: 398
Lid geworden op: di mei 24, 2011 2:16 pm

Re: Islam in foto"s

Bericht door Dihya »

Als dit het niveau van discussieren is hier, dan hou ik mijn hart vast. Wat maakt het uit dat deze mannen baarden dragen? Heeft dat ook maar iets te maken met hun innerlijk?
Voorwaar, het meest waarachtige woord is het Boek van Allah en de beste leiding is de leiding van Mohammad.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Islam in foto"s

Bericht door Monique »

Dihya schreef:Als dit het niveau van discussieren is hier, dan hou ik mijn hart vast. Wat maakt het uit dat deze mannen baarden dragen? Heeft dat ook maar iets te maken met hun innerlijk?
Eh ja, bij deze mannen wel.
Ze volgen immers een islamtisch gebod op?
Ze zijn gehoorzaam aan allah..... dat zegt alles over hun innerlijk.
islamitische baard = innerlijk
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Islam in foto"s

Bericht door Eliabe »

Afbeelding

Zeg nu zelf, je ziet toch wel dat deze al honderden jaren innerlijk verder is dan die baardmannen. Kijk maar naar die uitstraling.
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Islam in foto"s

Bericht door Ariel »

Dihya schreef:Als dit het niveau van discussieren is hier, dan hou ik mijn hart vast. Wat maakt het uit dat deze mannen baarden dragen? Heeft dat ook maar iets te maken met hun innerlijk?
Heb je het artikel gelezen Dihya? De godsdienstleraar werd bijna vermoord omdat hij waarschijnlijk niet de zuivere Islam maar een suikerversie islam aan zijn studenten onderwees. Nou, de goede man heeft en harde en zware les geleerd. Hij weet nu waarschijnlijk dat Islam geen liefde is.
After the ambush the men fled in a car, “boasting” about their roles in the assault and praising Allah.
They claimed they had launched the attack because of the way Mr Smith was teaching about Islam and over rumours about “inappropriate behaviour” with female pupils. It was accepted by the defendants that these rumours were “totally and utterly unfounded”.

Sarah Whitehouse, prosecuting, told Snaresbrook Crown Court, that the gang targeted Mr Smith “quite simply because of his position as head of religious studies at the school”.

She added: “The defendants held strong religious beliefs and they chose him because they did not approve of his teaching.”

In a recording played to the court, Hussain is heard saying: “He’s mocking Islam and he’s putting doubts in people’s minds. How can somebody take a job to teach Islam when they’re not even a Muslim themselves?”
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Islam in foto"s

Bericht door Dhana »

Dihya schreef:Als dit het niveau van discussieren is hier, dan hou ik mijn hart vast. Wat maakt het uit dat deze mannen baarden dragen? Heeft dat ook maar iets te maken met hun innerlijk?

Helaas tonen die mannen met die baarden aan dat zij het liefst zien dat iedere kaffir of andersgelovige/denkende moslim naar het hiernamaals geblazen wordt. Daarom noemen we ze hier dan ook haatbaarden. Hun baarden corresponderen totaal met hun innerlijk.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Joop Klepzeiker
Berichten: 258
Lid geworden op: wo apr 13, 2011 1:00 pm

Re: Islam in foto"s

Bericht door Joop Klepzeiker »

Dihya schreef:Als dit het niveau van discussieren is hier, dan hou ik mijn hart vast. Wat maakt het uit dat deze mannen baarden dragen? Heeft dat ook maar iets te maken met hun innerlijk?
Ja van alles net zoals het kopvod, het is de leer van de achterlijke primitieve veroveringsleer des islaam met als groot voorbeeld de geestelijk gestoorde roverhoofdman en moordenaar verkrachter perverse idioot van een aan syfilis lijdende geestelijk gestoorde idioot die jullie moslims een profeet noemen.
Ben er weer, was even in de ijskast gezet,wegens een onwelgevallige mening
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Islam in foto"s

Bericht door Manon »

Dihya schreef:Als dit het niveau van discussieren is hier, dan hou ik mijn hart vast. Wat maakt het uit dat deze mannen baarden dragen? Heeft dat ook maar iets te maken met hun innerlijk?
Zoals U wellicht niet weet hebben we hier een uitdrukking: "de ogen zijn de spiegel van de ziel". dit wil zeggen dat het innerlijk, of uw gedachten, steeds te zien zijn aan de uitdrukking van uw ogen;

en als je dan de oogjes van die lieverdjes met hun baardje bekijkt, dan zie je hoe hun innerlijk eruitziet. en dat is niet mooi.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Joop Klepzeiker
Berichten: 258
Lid geworden op: wo apr 13, 2011 1:00 pm

Re: Islam in foto"s

Bericht door Joop Klepzeiker »

circe schreef:
Dihya schreef:Als dit het niveau van discussieren is hier, dan hou ik mijn hart vast. Wat maakt het uit dat deze mannen baarden dragen? Heeft dat ook maar iets te maken met hun innerlijk?
Zoals U wellicht niet weet hebben we hier een uitdrukking: "de ogen zijn de spiegel van de ziel". dit wil zeggen dat het innerlijk, of uw gedachten, steeds te zien zijn aan de uitdrukking van uw ogen;

en als je dan de oogjes van die lieverdjes met hun baardje bekijkt, dan zie je hoe hun innerlijk eruitziet. en dat is niet mooi.
De dame gat er nog steeds vanuit dat wij willen discuteren over de islaam en haar uitwassen, nu die tijd is al lang voorbij.

Dat tijd rekken van de islamitische horden totdat ze een groter aandeel in de bevolking uitmaken hebben we door.

De streep in het zand is dat we geen islamitische invloed op ons leven willen hebben, nu niet en nooit niet.
Ben er weer, was even in de ijskast gezet,wegens een onwelgevallige mening
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Islam in foto"s

Bericht door mercator »

Dihya schreef:Als dit het niveau van discussieren is hier, dan hou ik mijn hart vast. Wat maakt het uit dat deze mannen baarden dragen? Heeft dat ook maar iets te maken met hun innerlijk?
Jazeker. De baard van de moslim dient op het pedofiele aspect in de moslimistische sex-beleving extra in de verf te zetten. Het ideaal voor de volwassen moslimman is een klein meisje verkrachten, in navolging van de Profeet . Als de moslim-man niet de beschikking heeft over kleine meisjes moet ie het met een volwassen moslimvrouwtje doen en dan dient die baard om hem zo oud en afzichtelijk mogelijk te maken zodat de gelijkenis met de pedofiel Mohammed aanschouwelijk wordt.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Islam in foto"s

Bericht door Dhana »

circe schreef:
Dihya schreef:Als dit het niveau van discussieren is hier, dan hou ik mijn hart vast. Wat maakt het uit dat deze mannen baarden dragen? Heeft dat ook maar iets te maken met hun innerlijk?
Zoals U wellicht niet weet hebben we hier een uitdrukking: "de ogen zijn de spiegel van de ziel". dit wil zeggen dat het innerlijk, of uw gedachten, steeds te zien zijn aan de uitdrukking van uw ogen;

en als je dan de oogjes van die lieverdjes met hun baardje bekijkt, dan zie je hoe hun innerlijk eruitziet. en dat is niet mooi.

Bevreemd het jou ook zo Circe, dat mensen voor uitschot uitmaken van een beduidend hoger niveau is dan de draak te steken met mannen die er alles aan doen zichzelf zo afzichtelijk mogelijk te presenteren?
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: Islam in foto"s

Bericht door silkyboxershortXL »

Afbeelding
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Islam in foto"s

Bericht door Schepsel »

Afbeelding

Ziel-en indentiteitsloosheid is een pre! Allah houdt van zombies, die passen bij zijn simplistisch gedachtenleven.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Islam in foto"s

Bericht door Schepsel »

Afbeelding

Moslimoverlast in Parijs. Enige bescheidenheid valt ze niet te verwijten.
Afbeelding

Heh, vreemd. Ze doen me op die foto's denken aan kuddes vee, eigenlijk moet er dan een hoeder bij.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Dihya
Berichten: 398
Lid geworden op: di mei 24, 2011 2:16 pm

Re: Islam in foto"s

Bericht door Dihya »

circe schreef:
Dihya schreef:Als dit het niveau van discussieren is hier, dan hou ik mijn hart vast. Wat maakt het uit dat deze mannen baarden dragen? Heeft dat ook maar iets te maken met hun innerlijk?
Zoals U wellicht niet weet hebben we hier een uitdrukking: "de ogen zijn de spiegel van de ziel". dit wil zeggen dat het innerlijk, of uw gedachten, steeds te zien zijn aan de uitdrukking van uw ogen;

en als je dan de oogjes van die lieverdjes met hun baardje bekijkt, dan zie je hoe hun innerlijk eruitziet. en dat is niet mooi.
Ja joh, aan de ogen valt te bezien hoe het innerlijk is. Als dat jouw motto is dan hou ik mijn hart vast.
Voorwaar, het meest waarachtige woord is het Boek van Allah en de beste leiding is de leiding van Mohammad.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Islam in foto"s

Bericht door Ariel »

Dihya schreef:

Ja joh, aan de ogen valt te bezien hoe het innerlijk is. Als dat jouw motto is dan hou ik mijn hart vast.
De ogen zijn de spiegel van de ziel” schreef Da Vinci , en hij had gelijk, ogen verraden veel over wat er in ons omgaat. Zelfs wetenschappers zijn het daar over eens.
Waarschijnlijk kijk jij als moslima nooit of zelden in de ogen van een ander mens. Jij behoort je ogen naar beneden geslagen te houden. Dat begrijpen wij. Maar als jij ooit eens je ogen gaat gebruiken dan kan ook jij in de ogen van je medemens de ziel lezen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Dihya
Berichten: 398
Lid geworden op: di mei 24, 2011 2:16 pm

Re: Islam in foto"s

Bericht door Dihya »

Vraag me af waar jij deze informatie allemaal vandaan haalt? Naar mijn weten is het niet haram om een man recht in de ogen aan te kijken, maar is dit in de arabische wereld een culturele aangelegenheid ( zoals dat ook in Azie is).
Voorwaar, het meest waarachtige woord is het Boek van Allah en de beste leiding is de leiding van Mohammad.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Islam in foto"s

Bericht door Monique »

Dihya schreef:Vraag me af waar jij deze informatie allemaal vandaan haalt? Naar mijn weten is het niet haram om een man recht in de ogen aan te kijken, maar is dit in de arabische wereld een culturele aangelegenheid ( zoals dat ook in Azie is).
Aan de ogen kun je vaak zien of iemand liegt of niet.
Arabische cultuur is dus niet je ogen tonen omdat dan je ware bedoelingen te zien zijn.

Hier is iemand niet recht in de ogen kijken een teken van onbeschoftheid ofwel van onbetrouwbaarheid.
(verlegenheid kan ook maar dat blijkt dan ook uit andere lichaamstaal).
Vandaar dat "men" b.v. een zonnebril afzet wanneer je met iemand praat.
Laat je ogen zien om aan te geven dat je niet onbetrouwbaar bent.

Zie je nu waarom islam en kafir nooit samen kunnen?
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Islam in foto"s

Bericht door Ariel »

Dihya schreef:Vraag me af waar jij deze informatie allemaal vandaan haalt? Naar mijn weten is het niet haram om een man recht in de ogen aan te kijken, maar is dit in de arabische wereld een culturele aangelegenheid ( zoals dat ook in Azie is).

Kom nou meisje...Wat voor moslima ben jij... :shock: Een nep moslima?
Is de Koran tegenwoordig ook al een culturele aangelegenheid ?
En zeg tot de gelovige vrouwen dat zij ook haar ogen neergeslagen houden en hun passies beheersen, en dat zij haar schoonheid niet tonen dan hetgeen ervan zichtbaar moet zijn, en dat zij haar hoofddoeken over haar boezem laten hangen, en dat zij haar schoonheid niet tonen behalve aan haar echtgenoot of haar vader of de vader van haar echtgenoot, of haar zonen of de zonen van haar echtgenoot, of haar broeders, of de zonen van haar broeders, of de zonen van haar zusters of haar vrouwen, of haar slaven, of zulke mannelijke bedienden die geen geslachtsdrang hebben, of de jonge kinderen die van de naaktheid van een vrouw niets afweten. En laat haar niet met haar voeten slaan, opdat hetgeen zij van haar schoonheid bedekken openbaar moge worden. En wendt u allen tezamen tot Allah, o gelovigen, opdat gij moogt slagen.” (Koran 24:31)
Alleen het vers “En zeg tot de gelovige vrouwen dat zij ook haar ogen neergeslagen houden…” geeft al aan dat je geen oogcontact mag hebben, laat staan een uitgebreid gesprek.

Je moet maar veel en langdurig dit forum bezoeken Dihya. Dan zullen we een goede moslima van je maken.

Je opmerking over een culturele aangelegenheid slaat werkelijk op niks. :ohmy:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: Islam in foto"s

Bericht door silkyboxershortXL »

The religion of peace:
Vrouw met AK47
Afbeelding
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
Plaats reactie