Bosnië en Herzegovina

Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: De Servische "schurken"

Bericht door Schepsel »

Maar hieruit blijkt nog niet dat ze niet ''gewoon'' met honderdduizenden tegelijk verhuisd zijn.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: De Servische "schurken"

Bericht door xplosive »

OK. Er is ook een groot aantal Kroatische Serviërs gevlucht. Ik lees hier dat er 200.000 Kroatische Serviërs gevlucht zijn.
some 200,000 Croatian Serbs, including the entire RSK army, fled to the neighbouring Federal Republic of Yugoslavia (FRY) and areas of Bosnia and Herzegovina under Serb control
Maar wat is er dan met die andere 180.000 Kroatische Serviërs gebeurd?
Laatst gewijzigd door xplosive op vr sep 07, 2012 4:29 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: De Servische "schurken"

Bericht door Ozes »

Ze werden al stelselmatig opgeruimd jaren voor de oorlog uitbrak (zelfverdediging). Het trieste is dat je naar fragmenten op internet moet zoeken omdat er volgens mij geen enkel Engels/Nederlands boek is waar een andere kant van het verhaal word verteld.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: De Servische "schurken"

Bericht door Schepsel »

Het zou een onvoorstelbare schande zijn als die feiten (ik geloof zeker dat er afschuwelijke dingen zijn gedaan door de moslims, ik heb door kennisgebrek en gebrek aan vertrouwen in veel bronnen echter geen mening over het algehele onderwerp) niet naar voren zouden komen in de processen. Als ze zijn gebeurd, wat voor mij vrijwel zeker is, zijn ze een essentieel onderdeel van de geschiedenis en de toedracht van alles wat er is gebeurd. Noem je dat niet, dan ruk je de context volledig weg waardoor het per definitie heel oneerlijk wordt. Als je die feiten niet naar voren laat komen in het proces is het een showproces van communistisch formaat.

Wát er naar buiten is gekomen in het proces weet ik niet. Ik neem bijna wel aan dat er gekeken wordt naar de voorgeschiedenis, anders is er weer een stukje hoop en geloof in de beschaving weg.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: De Servische "schurken"

Bericht door Ozes »

De Moslim massamoordenaar Oric heeft nergens last van en is nergens voor aangeklaagd. Hij had tot jaren terug nog een nachtclub en deed het goed. Een beschaving verdwijnt als er geen actieve interesse is onder de jeugd om deze te onderhouden, dat is helaas de natuurlijke gang van zaken. Een beschaving onderhoud zichzelf niet.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: De Servische "schurken"

Bericht door xplosive »

Zie hier een artikel verschenen op Amsterdam Post en de mening die daarin verkondigd wordt:

De mythe van de genocide in Srebrenica

Enkele citaten:
Op 11 juli 2005 heeft de 'Srebrenica Research Group' op een persconferentie in het gebouw van de Verenigde Naties in New York een tweehonderd pagina's tellend rapport gepresenteerd, met als titel: http://www.srebrenica-report.com/
Het rapport veegt de vloer aan met de officiële versie over de gebeurtenissen in en rond de enclave in 1995. Het komt met onweerlegbare bewijzen dat zowel de omvang van het aantal slachtoffers als de versie die door regeringen en de media worden gegeven, berusten op misleidende manipulatie. Hierdoor wordt een totaal verwrongen beeld van de gebeurtenissen gegeven.
Naser Oric over de moord op de rechter van Srebrenica, Slobodan Ilic: "Ik klom op zijn borst. Hij had een baard en was harig als een dier. Hij keek me aan zonder een woord te zeggen. Ik pakte de bajonet en stak het meteen in een oog en dan draaide ik het heen en weer. Hij maakte geen enkel geluid.
Daarna stak ik het mes in het andere oog … ik kon het niet geloven dat hij niet reageerde.
Eerlijk gezegd werd ik toen voor de eerste keer bang; dus sneed zijn keel direct door."
De lijken die men heeft gevonden zijn lijken van beide kanten (van Serviers ook: tot 300) die tijdens de strijd zijn gesneuveld maar een deel van die mensen stierf een natuurlijke dood voor en na de val van Srebrenica en een deel van moslimoorlogsmisdadigers werd geexecuteerd ( 442 in aantal en niet 8000!).
Nu kun je stellen dat het executeren van krijgsgevangenen (hoe gering in aantal dan ook) sowieso een oorlogsmisdaad is. De vraag blijft dan wel waarom er steeds 7000 à 8000 geëxecuteerden genoemd worden als het er in werkelijkheid (als dit verhaal klopt) maar 442 zijn.

Zie ook het artikel Former Mujahedeen Commander Naser Oric Released After Killing 3500 Christian Serbs in Srebrenica! dat geplaatst is op de website van de American Defense League.
Laatst gewijzigd door xplosive op vr sep 07, 2012 6:15 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: De Servische "schurken"

Bericht door Ozes »

Het boek dat er verkocht word geeft amper of zelfs geen aandacht voor de aanleiding van de slachting. Tevens heeft een reviewer het over dode van onschuldige Moslim mannen, als het boek geen aandacht besteed aan de beschietingen vanuit het kamp heb ik er geen interesse in.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: De Servische "schurken"

Bericht door Ozes »

In de website zelf word wel de officiele aantallen gegeven xplosive. het lijkt me dan ook sterk dat het boek van Honig plots iets anders verteld dan de website
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: De Servische "schurken"

Bericht door xplosive »

Ozes schreef:In de website zelf word wel de officiele aantallen gegeven xplosive. het lijkt me dan ook sterk dat het boek van Honig plots iets anders verteld dan de website
Sorry, kun je met een link even aangeven wat je bedoelt, want ik ben het spoor even bijster.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: De Servische "schurken"

Bericht door Ozes »

http://www.srebrenica-report.com/

kijk naar de tijdlijn, je kan ook naar de reviews kijken van het aangeboden boek:
http://www.amazon.com/Srebrenica-Record ... ewpoints=0
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: De Servische "schurken"

Bericht door xplosive »

Ik zie wat je bedoelt. Zou het kunnen zijn dat de inhoud van de link ondertussen veranderd is, want het artikel op Amsterdam Post stamt uit 2010 en de copyright-markering op de website waar het boek van Honig staat is van 2011. Ik kan mij tenminste moeilijk voorstellen dat de auteur van het artikel op Amsterdam Post die discrepantie bewust heeft ingevoerd.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: De Servische "schurken"

Bericht door Ozes »

xplosive schreef:Ik zie wat je bedoelt. Zou het kunnen zijn dat de inhoud van de link ondertussen veranderd is, want het artikel op Amsterdam Post stamt uit 2010 en de copyright-markering op de website waar het boek van Honig staat is van 2011. Ik kan mij tenminste moeilijk voorstellen dat de auteur van het artikel op Amsterdam Post die discrepantie bewust heeft ingevoerd.
Lijkt me ook sterk inderdaad. Ik vraag me af of er wel een boek beschikbaar is in leesbare taal welke Servië werkelijk verdedigt.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Teva Teff

Re: De Servische "schurken"

Bericht door Teva Teff »

Het artikel eindigt met
In ongeveer een week tijd werden meer dan 8000 moslimmannen en -jongens vermoord.
Zware straffen voor massa-executie Srebrenica.
Vier voormalige commando's uit het Bosnisch-Servische leger moeten lang de cel in, omdat ze in 1995 meer dan 800 mensen uit de moslimenclave Srebrenica hebben vermoord. Ze zijn vrijdag schuldig bevonden aan misdaden tegen de menselijkheid. Een van hen kreeg 43 jaar celstraf, twee zijn veroordeeld tot 40 jaar. Een vierde dader verdwijnt 19 jaar achter de tralies. Het zijn de hoogste straffen die het Bosnische tribunaal voor oorlogsmisdaden ooit heeft opgelegd. .

De vier werden veroordeeld voor een berucht bloedbad op de boerderij Branjevo. Gedeporteerde moslims uit Srebrenica werden daar in rijen van 10 opgesteld. Bosnisch-Servische militairen schoten de eersten een voor een dood. Toen dat ze niet snel genoeg ging, probeerden ze met een machinegeweer hele groepen neer te maaien. Veel moslimmannen raakten daardoor gewond en verminkt en smeekten om te worden gedood.

De executie duurde in totaal ongeveer 5 uur. In die tijd namen de commando's 'twee keer pauze, om te eten en bier te drinken tussen de lichamen', zei de rechter. Slechts twee moslimmannen zouden de slachtpartij hebben overleefd.

De vier elitetroepen waren ook aangeklaagd voor genocide (volkerenmoord), maar de rechters vonden dat niet bewezen.

De enclave Srebrenica ligt in het oosten van Bosnië, niet ver van de grens met Servië. Tijdens de Bosnische oorlog moesten Nederlandse militairen het gebied beschermen, maar daar slaagden ze niet in. In juli 1995 viel de enclave in handen van het Bosnisch-Servische leger van generaal Ratko Mladic. In ongeveer een week tijd werden meer dan 8000 moslimmannen en -jongens vermoord.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De Servische "schurken"

Bericht door Ariel »

Servië heeft getuige van orgaanhandel Kosovo

BELGRADO - Servië zegt een getuige te hebben van handel in organen van gevangen Serviërs door Kosovo-Albanezen in de jaren '90. De aanklager voor oorlogsmisdaden in Servië, Vladimir Vukcevic, heeft dat zondag verklaard. De getuige zou ook aan de handel hebben meegedaan.

Al jaren gaat het verhaal dat de Kosovo-Albanezen in organen van hun gevangenen handelden. Harde bewijzen daarvoor ontbraken tot nu toe. „We hebben een getuige die heeft verklaard over een medische procedure, uitgevoerd in het noorden van Albanië, die bestond uit het verwijderen van organen van Serviërs tijdens het conflict in Kosovo in 1998-1999”, aldus de aanklager zondag.

http://www.telegraaf.nl/buitenland/1291 ... del__.html
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: De Servische "schurken"

Bericht door Dhana »

Dat doet me wel erg denken aan de handel in mensenhoofden uit de dikke duim komend van die engerd van een Willibrord Fréquin.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Teva Teff

Re: De Servische "schurken"

Bericht door Teva Teff »

Voorlopig blijft het wat mij betreft hierbij.
Het verplaatsen van een off topic reactie van Ozes naar het goede topic.
Ozes schreef:
Teva Teff schreef:
Ozes schreef: Niet anders als jouw mening over Servië.
Als ik zin heb zal het Serviëtopic nog eens een keer nalezen en kijken of ik behoefte krijg om daar nieuwe info te plaatsen.
Je bedoelt het officiele verhaal verder te verdedigen zonder enige compassie met de vele grotere genocide
nieuwe info plaatsen, heb je even snel wat gesponsorde en goed gefinancierde linkjes doorgelezen?

Het is vrij bijzonder dat je eerst als zeer incompetent en onwetend uit de bus komt, iets wat in het algemeen geen probleem is en kort later weer denkt nieuwe informatie te hebben. Als je iets leest, vergelijk het dan constant met andere inzichten totdat je elk feit een waarde kan geven en kan inschatten hoe groot de kans is dat deze klopt.
In oorlog is het officiële verhaal niet eens correct wanneer er geen belangenverstrengeling in.

Zo kom je tot een redelijke juiste conclusie, iets wat bij militaire conflicten een vrijwel onmogelijke opgaven is. Ik weet tevens dat je met het laatste niet eens bent, simpelweg omdat je gewend ben om te copy pasten wat je eigen beeld bevestigt.

Maar misschien heb ik het helemaal mis en was je Servië standpunt gewoon iets wat je iets minder serieus nam.

Vertel mij eens, wat zijn de belangrijkste belangenverstrengelingen welke een invloed kunnen hebben op het officiële
standpunt en over welke belangenverstrengelingen ben je zeker dat deze het officiële verhaal hebben beïnvloed?
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: De Servische "schurken"

Bericht door Ozes »

Je bent een zeer vreemd figuur Teva. Ben je opgegroeid in een gezin van forum admins ofzo? xD
Ik neem aan dat je in de war raakt als er een referentie is naar een ander topic, het is al moeilijk genoeg voor je dus ik heb hier geen problemen mee.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: De Servische "schurken"

Bericht door Dhana »

Teva Teff schreef:Voorlopig blijft het wat mij betreft hierbij.
Het verplaatsen van een off topic reactie van Ozes naar het goede topic.


Wat ook vaak en zeer terecht paniekvoetbal genoemd wordt.

Krijg ik nog feedback van je over hoe mijn voorbeeld in het kader van cognitieve dissonantie past?

Ook het negeren van zaken die niet binnen het eigen refenrentiekader passen is daar overigens een vorm van.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: De Servische "schurken"

Bericht door Ozes »

State-owned Czech co-produced Vaclav Dvorak's Stolen Kosovo prior to the Czech Government's recognition of the mafia state on Serbian territory, and then banned it after that recognition.

According to the Czech daily Aktualne, representatives of Czech TV justified their refusal to show the one-hour documentary about the suffering of the Serbs in Kosovo-Metohija province by claiming the documentary is "unbalanced" and marked with "pro-Serbian bias", and so "the tone of the documentary could cause negative emotions". To which Dvorak responded that the same could be said for "Holocaust documentaries, where the Nazi Germany 'side' and 'views' were also appropriately ignored".

The makers of Stolen Kosovo said that while the Serbian television archives were used in some segments of the film, not a penny was received from Serbia or from Serbs in the making of the documentary. At the same time, they have challenged the censors to point to a single statement, image or a segment that is incorrect or false, with no response.

The film which was first scheduled to be shown on March 17, 2008 — the anniversary of the latest pogrom against Kosovo-Metohija Serbs in 2004 — and than delayed until April, but has still not been aired. The Czech Government recognized Kosovo as a State May 21.

The documentarians therefore released their film on YouTube.
















"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: De Servische "schurken"

Bericht door Ozes »

Deel 2 schept een bekend beeld
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: De Servische "schurken"

Bericht door Zwartmeer »

Wat was de aanleiding van de eerste wereldoorlog? Dat heb ik me vaak afgevraagd. Het is een heel simpel ingewikkeld verhaal waar vele naties, inclusief de Serviërs, een rol in spelen. Het begon met de moord op aartshertog Frans Ferdinand van Oostenrijk, door de Serviër Gavrilo Princip. Hierna kwam Servië in oorlog met Oostenrijk dat weer gesteund werd door de Duitsers. En daarom kwamen Engeland en Frankrijk daar weer tegen in actie. En de Russen steunden weer de Serviërs. En zo raakten er ook nog kleinere landen in betrokken. Gevolg van de moord op die aartshertog keizer was een 20 miljoen doden. Je snapt niet dat het zo heeft kunnen escaleren.



Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: De Servische "schurken"

Bericht door Ozes »

Ik vind dat altijd moeilijk te geloven
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
op z'n kop
Berichten: 326
Lid geworden op: za jul 16, 2011 8:38 pm

Re: De Servische "schurken"

Bericht door op z'n kop »

Ozes schreef:Ik vind dat altijd moeilijk te geloven
De filmpjes hebben het ook niet over geld is me opgevallen. Doe ik er toch een plakseltje bij uit de "leuke niet linkse geschiedenis"blz 84.van"laten we wat video's bekijken."
"I am a most unhappy man. I have unwittingly ruined my country. A great industrial nation is now controlled by its system of credit. We are no longer a government by free opinion, no longer a government by conviction and the vote of the majority, but a government by the opinion and duress of a small group of dominant men." -- Woodrow Wilson 1919

The next year, World War One started, and it is important to remember that prior to the creation of the Federal Reserve, there was no such thing as a world war.

World War One started between Austria-Hungary and Serbia, but quickly shifted to focus on Germany, whose industrial capacity was seen as an economic threat to Great Britain, who saw the decline of the British Pound as a result of too much emphasis on financial activity to the neglect of agriculture, industrial development, and infrastructure (not unlike the present day United States). Although pre-war Germany had a private central bank, it was heavily restricted and inflation kept to reasonable levels. Under government control, investment was guaranteed to internal economic development, and Germany was seen as a major power. So, in the media of the day, Germany was portrayed as the prime opponent of World War One, and not just defeated, but its industrial base flattened. Following the Treaty of Versailles, Germany was ordered to pay the war costs of all the participating nations, even though Germany had not actually started the war. This amounted to three times the value of all of Germany itself. Germany's private central bank, to whom Germany had gone deeply into debt to pay the costs of the war, broke free of government control, and massive inflation followed (mostly triggered by currency speculators) , permanently trapping the German people in endless debt.
Als daar ook een stukje 'waarheid' inzit, is het vast een toevoeging aan Zwartmeer's zeer gewaardeerde films en duiding. icon_thumbup.gif
Misschien is het niet te laat bij te leren en aan te nemen wat gegeven wordt, geloof en geld. Weten en vergeten.
An evil exists that threatens every man, woman and child of this great nation. We must take steps to ensure our domestic security and protect our homeland.A.H./ Bush./ ?
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: De Servische "schurken"

Bericht door H.Numan »

The next year, World War One started, and it is important to remember that prior to the creation of the Federal Reserve, there was no such thing as a world war.
Mispoes!
Het feit dat je een oorlog niet 'wereld oorlog' noemt wil niet zeggen dat het geen wereld oorlog was. O.a. de Zeven jarige oorlog voldoet ruimschoots aan de definitie.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
op z'n kop
Berichten: 326
Lid geworden op: za jul 16, 2011 8:38 pm

Re: De Servische "schurken"

Bericht door op z'n kop »

H.Numan schreef:
The next year, World War One started, and it is important to remember that prior to the creation of the Federal Reserve, there was no such thing as a world war.
Mispoes!
Het feit dat je een oorlog niet 'wereld oorlog' noemt wil niet zeggen dat het geen wereld oorlog was. O.a. de Zeven jarige oorlog voldoet ruimschoots aan de definitie.
Je hebt wel gelijk Numan. Deze oorlog(de 7 jarige) had ook WW1 genoemd kunnen worden, maar ze wordt koloniaal genoemd(wat een heerlijk scheldwoord, dat gebruikte mijn opa heel soms en dan oma zo met het handje wapperen sshh;). Weer wat geleerd, want dat wist ik niet.
Misschien is het niet te laat bij te leren en aan te nemen wat gegeven wordt, geloof en geld. Weten en vergeten.
An evil exists that threatens every man, woman and child of this great nation. We must take steps to ensure our domestic security and protect our homeland.A.H./ Bush./ ?
Plaats reactie