Aangifte tegen moslimrapper na discriminerende teksten

Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89716
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Aangifte tegen moslimrapper na discriminerende teksten

Bericht door Ariel »

En dan heb ik hier een reppende inteelt marokkaan in de aanbieding. Hij zingt dit lied..



De clip, vermoedelijk geschoten in een authentieke sloppenwijk van de door God vergeten stad Breda, toont Ismo en zijn entourage bouncend en racend terwijl hij rapt over de volgende onderwerpen:
- Joden ('Ik haat die fokking joden nog veel meer dan de nazi's)

- Homo's ('Flikkers geef ik geen hand')

- Geloof ('Ik geloof niks blind behalve de Koran')

- Meer geloof ('De duivel roept maar geef hem geen kans')

- Nog meer geloof ('Niemand kan me breken broer behalve God')

- Geld ('Doekoes aahh doekoes aahh dat is wat ik zie/dat is wat ik wil showen aan mijn enemies')

- De toekomst ('Hopelijk zie ik tomorrow')

Veel plezier:
Alleen, erg lullig, de lieve jongen is helemaal geen homohater of antisemiet. Dat zegt hij althans zelf. Hij is enorm verkeerd begrepen.
De rapper, die in zijn nummer onder meer zinnen als ''Ik haat die fokking joden nog veel meer dan de nazi's" en "Flikkers geef ik geen hand" uitspreekt, wordt gewoon verkeerd begrepen. Dat zegt hij in een gesprek met Omroep Brabant.

"Ze proberen mijn woorden tegen mij te gebruiken door ze te verdraaien", aldus Ismo. "Ik haat niet alle joden. Ik haat de zionistische Joden die ervoor zorgen dat Palestina bijna even klein als mijn wijk is geworden. Het is maar hoe je het nummer interpreteert. Ik bedoel met 'flikkers' helemaal geen homoseksuelen en met 'joden' lang niet alle joden. Mijn echte fans weten dat."

Gewoon een misverstand dus. Als Ismo zegt dat hij flikkers haat, dan bedoelt hij natuurlijk iets anders. En Ismo haat niet álle Joden, maar alleen sommige. Niks aan de hand dus mensen, gewoon doorlopen.

http://www.powned.tv/nieuws/media/2014/ ... begre.html
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89716
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Aangifte tegen moslimrapper na discriminerende teksten

Bericht door Ariel »

Er is aangifte gedaan tegen de rappende moslim Ismo (echte naam: Ismael Houllich). Zijn fans vinden dat niet leuk.
Tegen de rapper is aangifte gedaan door Lars Hobma, een homoseksuele jongen (19) die dat deed namens een facebookgroep die zich Bredaas belang noemt.

Hobma werd na het bekendmaken van de de aangifte meteen tientallen malen bedreigd, door 'fans' van Ismo. 'Ik moest branden in de hel en werd voor hoerenzoon en flikker uitgemaakt. Dat zijn natuurlijk geen leuke berichten. Zeker niet als je voor een beter Breda probeert te strijden', aldus Hobma op de site van Omroep Brabant.

De rapper lijkt niet van zins, ook maar iets terug te nemen van de tekst van 'Eenmans' Op twitter zegt hij: 'Er komen alleen maar ziekere dingen aan, dit jaar is van mij.' Ismo heeft nog niet gereageerd op de bedreigingen die aan het adres van Hobma zijn gedaan.

lees meer
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Marieke
Berichten: 442
Lid geworden op: zo mei 19, 2013 3:54 pm

Aangifte tegen moslimrapper na discriminerende teksten

Bericht door Marieke »

De Brabantse rapper Ismo lanceerde op Youtube zijn eerste single 'Eenmans', maar dat is bepaald niet bij iedereen goed gevallen. In het nummer krijgen homoseksuelen en joden er op niet mis te verstane wijze van langs. Er is naast waardering een golf van kritiek neergedaald op de Bredanaar. De video, die sinds drie dagen op Youtube te zien is, is al meer dan 100.000 keer bekeken. tegen de rapper is aangifte gedaan door Lars Hobma, een homoseksuele jongen (19) die dat deed namens een facebookgroep die zich Bredaas belang noemt.
Ismo in de clip 'Eenmans'.

Hobma werd na het bekendmaken van de de aangifte meteen tientallen malen bedreigd, door 'fans' van Ismo. 'Ik moest branden in de hel en werd voor hoerenzoon en flikker uitgemaakt. Dat zijn natuurlijk geen leuke berichten. Zeker niet als je voor een beter Breda probeert te strijden', aldus Hobma op de site van Omroep Brabant.

Tirade
In de video, die geschoten is in Breda, de woonplaats van de rapper, gaat Ismo (echte naam: Ismael Houllich) vocaal tekeer tegen Joden en homoseksuelen: 'Haat joden meer dan nazi's'. En even verderop: 'flikkers' geen hand geven en niets anders te geloven behalve de Koran. Niemand kan Ismo breken, 'behalve God'. En geld? 'Dat wil ik showen aan mijn enemies.'

Naast waardering van fans, zijn er veel mensen die zich storen aan de teksten van de rapper. 'Ik mag toch hopen dat hier een aantal advocaten op staan,' is te lezen op Twitter. Ook in de commentaren onder de video op Youtube zijn veel negatieve reacties te lezen.

'Geen racist'
De Bredase rapper zegt zich te beroepen op de vrijheid van meningsuiting. Tegen Omroep Brabant zegt hij 'geen racist te zijn'. Hij vindt dat zijn teksten worden verdraaid door critici: Ik bedoel met 'flikkers' helemaal geen homoseksuelen en met 'joden' lang niet alle joden. Mijn echte fans weten dat.'

Hij reageert op Youtube ook op deze kritiek: 'Sommige mensen hoor ik praten over racisme omdat ik zeg ik haat die joden, maar ik zeg bewust die joden. Daarmee verwijs ik na de zionistische joden die de andere joden een slechte naam geven precies zoals sommige mensen met de islam doen'.

'Ziekere dingen'
De rapper lijkt niet van zins, ook maar iets terug te nemen van de tekst van 'Eenmans' Op twitter zegt hij: 'Er komen alleen maar ziekere dingen aan, dit jaar is van mij.' Ismo heeft nog niet gereageerd op de bedreigingen die aan het adres van Hobma zijn gedaan.
Bron: http://www.nujij.nl

Sorry dat ik het zeg hoor, maar die homohaat en die haat tegen joden is toch typisch islamitisch!!! En dat-ie met 'flikkers' geen homo's bedoelt en met 'joden' lang niet alle joden is natuurlijk ook grote onzin!
(Sorry, ik wist niet dat dit bericht er al stond! Maar wil de moderator dan a.u.b. even mijn reactie, die ik dus per ongeluk geplaatst heb, even verwijderen?
Laatst gewijzigd door Marieke op vr mei 02, 2014 6:55 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Vrede verdwijnt, waar de islam verschijnt...
Gebruikersavatar
KevinB
Berichten: 1426
Lid geworden op: vr okt 14, 2011 4:42 pm
Locatie: Vlaanderen

Bericht door KevinB »

In de walgelijke tirade van dat islamitisch kutrappertje ontbraken maar een paar dingen, en het was helemaal compleet geweest: vrouwenhaat, racisme tegen autochtone Europeanen, een voorstelling van Europeanen als een discriminerend volk en bedreigingen aan het adres van Geert Wilders.

Alleen lijkt meneertje de inteelt Marokkaan te zijn vergeten dat muziek niet toegestaan is in de islam. Of geldt rap niet als muziek?
Marieke
Berichten: 442
Lid geworden op: zo mei 19, 2013 3:54 pm

Re: Aangifte tegen moslimrapper na discriminerende teksten

Bericht door Marieke »

Walgelijk! Maar toen ik op zo'n nieuwssite reageerde met 'Nou laat de islam zijn ware gezicht zien!' toen werd die reactie natuurlijk weer verwijderd, want zoiets mag natuurlijk nooit gezegd worden! :x Even tussendoor: vergis ik me of zegt hij in plaats van 'flikkers' 'nikkers?' (Nou ja, het is natuurlijk in beide gevallen discriminatie, maar als je aangifte wil doen, moet je het natuurlijk wel helemaal correct aangeven).
Vrede verdwijnt, waar de islam verschijnt...
Gebruikersavatar
KevinB
Berichten: 1426
Lid geworden op: vr okt 14, 2011 4:42 pm
Locatie: Vlaanderen

Bericht door KevinB »

Ik vermoed dat hij wel degelijk 'flikkers' zei, maar zwarte Afrikanen zijn bij moslims ook niet geliefd. Moslims zien zwarte Afrikanen nogal vaak als slaven en inferieure mensen. Zelfs zwarte moslims zijn lang niet altijd geliefd bij de 'bruine moslims' (Arabieren en Berbers) - denk bijvoorbeeld maar aan Darfur.
Marieke
Berichten: 442
Lid geworden op: zo mei 19, 2013 3:54 pm

Re:

Bericht door Marieke »

KevinB schreef:Ik vermoed dat hij wel degelijk 'flikkers' zei, maar zwarte Afrikanen zijn bij moslims ook niet geliefd. Moslims zien zwarte Afrikanen nogal vaak als slaven en inferieure mensen. Zelfs zwarte moslims zijn lang niet altijd geliefd bij de 'bruine moslims' (Arabieren en Berbers) - denk bijvoorbeeld maar aan Darfur.
Oh, het kan natuurlijk ook zijn dat ik het verkeerd versta. Maar zwarten haten, dat is iets wat mensen vroeger heel vaak deden! Ik bedoel dus: hieruit blijkt nog eens keer hoe achterlijk die hele cultuur is, hoe erg die moslims achterlopen! :x
Vrede verdwijnt, waar de islam verschijnt...
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Aangifte tegen moslimrapper na discriminerende teksten

Bericht door King George »

Homoseksuele actievoerder (19) doet aangifte tegen rapper Ismo, tientallen bedreigingen binnen

Auteur: Sebastiaan Quekel

Afbeelding
Rapper Ismo in de videoclip (Beeld: YouTube)

BREDA - Actievoerder Lars Hobma (19) is vrijdagochtend bij de politie in Breda langsgeweest om aangifte te doen tegen rapper Ismo. De rapper kwam donderdag in opspraak vanwege controversiële teksten zijn een nieuwe rap. Na het bekendmaken van de aangifte kreeg de initiatiefnemer van actiegroep Bredaas Belang tientallen bedreigingen binnen. "Ik ben echt enorm geschrokken", stamelt Hobma.

Hobma riep op de Facebookpagina van Bredaas Belang mensen op massaal te komen actievoeren voor het politiebureau van Breda. De actiegroep zegt de 'antisemitische' en 'discriminerende' uitlatingen van de Bredase rapper niet te tolereren. Niemand kwam echter opdagen. "Daar baal ik natuurlijk ontzettend van. Gelukkig heb ik echter geluiden gehoord van mensen die aangifte willen doen tegen deze jongen."

Na het bekendmaken dat hij aangifte had gedaan, kreeg Hobma veel fans van Ismo op zijn dak. "Ik moest branden in de hel en werd voor hoerenzoon en flikker uitgemaakt. Dat zijn natuurlijk geen leuke berichten. Zeker niet als je voor een beter Breda probeert te strijden", vertelt Hobma.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Marieke
Berichten: 442
Lid geworden op: zo mei 19, 2013 3:54 pm

Re: Aangifte tegen moslimrapper na discriminerende teksten

Bericht door Marieke »

Toen ik las dat hij achteraf verklaarde dat hij met 'flikkers' geen homo's bedoelde en met 'die f*cking joden' lang niet alle joden, dacht ik meteen aan die rapper die zichzelf Hozny noemt, die een videoclip had gemaakt waarin hij Wilders doodschiet. Die rapper zei toen: ''Het is aan Wilders om die beelden in die clip te interpreteren. Het kan natuurlijk ook zijn, dat ik op het einde mezelf doodschiet.'' Ja ja... En eerlijk gezegd dacht ik ook aan Wilders. Want toen er kritiek kwam over zijn uitspraak ''Willen we meer of minder Marokkanen?'' zei hij dat hij natuurlijk niet álle Marokkanen bedoelde, alleen die criminele. Daar geloof ik eerlijk gezegd ook niks van! :x
Vrede verdwijnt, waar de islam verschijnt...
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89716
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Aangifte tegen moslimrapper na discriminerende teksten

Bericht door Ariel »

Marieke schreef:''Willen we meer of minder Marokkanen?'' zei hij dat hij natuurlijk niet álle Marokkanen bedoelde, alleen die criminele. Daar geloof ik eerlijk gezegd ook niks van! :x
Als je vaker naar de woorden van Wilders had geluisterd dan weet je dat Wilders minder criminele marokkanen bedoeld. Het heeft dat niet één keer gezegt maar wel honderd keer..( en dat was voor het minder, minder geroep)

Maar vertel Marieke. Ben jij van mening dat we in Nederland meer marokkanen nodig hebben?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Aangifte tegen moslimrapper na discriminerende teksten

Bericht door King George »

Waarom hebben wij meer Marokkanen nodig?
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Marieke
Berichten: 442
Lid geworden op: zo mei 19, 2013 3:54 pm

Re: Aangifte tegen moslimrapper na discriminerende teksten

Bericht door Marieke »

Ariel schreef:
Maar vertel Marieke. Ben jij van mening dat we in Nederland meer Marokkanen nodig hebben?
Nee, maar het is gewoon racisme om een heel volk over één kam te scheren. Als je ergens niks aan kan doen, is het wel waar je geboren bent (of waar je ouders geboren zijn). Het is natuurlijk wel zo dat een groot deel van de Marokkanen 'problemen heeft.' Maar niet allemaal! Bijvoorbeeld: Najib Amhali doet toch ook geen vlieg kwaad, en op mijn middelbare school kende ik ook wel 4 Marokkanen die ook gewoon aardig waren. (Maar ja, ik moet dan ook toegeven: Najib Amhali is dan ook geen moslim geloof ik. En die andere drie waar ik het over heb, die hingen de 'suikervariant' van de islam aan. Ik denk dat daar toch wel het grootste verschil in zit).
Vrede verdwijnt, waar de islam verschijnt...
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Aangifte tegen moslimrapper na discriminerende teksten

Bericht door King George »

Marieke schreef:
Ariel schreef:
Maar vertel Marieke. Ben jij van mening dat we in Nederland meer Marokkanen nodig hebben?
Nee, maar het is gewoon racisme om een heel volk over één kam te scheren. Als je ergens niks aan kan doen, is het wel waar je geboren bent (of waar je ouders geboren zijn).
Niet je afkomst, maar je toekomst.

Niet je geloof, maar je gedrag.
Marieke schreef:Het is natuurlijk wel zo dat een groot deel van de Marokkanen 'problemen heeft'.
Maak daar maar problemen geeft. Waar je Marokkanen hebt, heb je problemen. En hoe komt het dat juist Marokkanen zo oververtegenwoordigd excellereren in negativiteit in allerlei maatschappelijke facetten? Iets met opvoeding, karakter, mentaliteit? Dan is het probleem generatieoverschrijdend. En dus aanhoudend.
Marieke schreef:Maar niet allemaal! Bijvoorbeeld: Najib Amhali doet toch ook geen vlieg kwaad, en op mijn middelbare school kende ik ook wel 4 Marokkanen die ook gewoon aardig waren.
En? Wat is nu je punt? Dat we ons mond moeten houden over die oververtegenwoordiging? Dat we er allemaal maar niks van mogen zeggen?
Marieke schreef:(Maar ja, ik moet dan ook toegeven: Najib Amhali is dan ook geen moslim geloof ik. En die andere drie waar ik het over heb, die hingen de 'suikervariant' van de islam aan. Ik denk dat daar toch wel het grootste verschil in zit).
Een Moslim zal, hoe gematigd deze ook over lijkt te komen, als het er op aan komt toch zijn loyaliteit bij de Islam leggen en niet bij Nederland. Ik heb mijn zeerste twijfels of de gematigde Islam wel bestaat. Er is ook niet zoiets als een beetje of gematigd zwanger zijn.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Marieke
Berichten: 442
Lid geworden op: zo mei 19, 2013 3:54 pm

Re: Aangifte tegen moslimrapper na discriminerende teksten

Bericht door Marieke »

King George schreef:
Maak daar maar problemen geeft. Waar je Marokkanen hebt, heb je problemen. En hoe komt het dat juist Marokkanen zo oververtegenwoordigd excellereren in negativiteit in allerlei maatschappelijke facetten? Iets met opvoeding, karakter, mentaliteit? Dan is het probleem generatie-overschrijdend. En dus aanhoudend.
Ja, dat bedoel ik ook. Dat ontken ik ook niet. Daar moet echt iets aan gebeuren. (Al zou ik niet weten hoe). Maar als je kijkt naar hoe de meeste Marokkaanse jongeren worden opgevoed en behandeld door hun ouders, dan vind ik het niks gek dat ze ontsporen. En daarmee wil ik hun gedrag absoluut niet goedpraten!
Marieke schreef:Maar niet allemaal! Bijvoorbeeld: Najib Amhali doet toch ook geen vlieg kwaad, en op mijn middelbare school kende ik ook wel 4 Marokkanen die ook gewoon aardig waren.
En? Wat is nu je punt? Dat we ons mond moeten houden over die oververtegenwoordiging? Dat we er allemaal maar niks van mogen zeggen?
Nee, maar ik bedoel meer van: je moet ze niet allemaal over één kam scheren, zoals ik al zei.
Marieke schreef:(Maar ja, ik moet dan ook toegeven: Najib Amhali is dan ook geen moslim geloof ik. En die andere drie waar ik het over heb, die hingen de 'suikervariant' van de islam aan. Ik denk dat daar toch wel het grootste verschil in zit).
Een Moslim zal, hoe gematigd deze ook over lijkt te komen, als het er op aan komt toch zijn loyaliteit bij de Islam leggen en niet bij Nederland. Ik heb mijn zeerste twijfels of de gematigde Islam wel bestaat. Er is ook niet zoiets als een beetje of gematigd zwanger zijn.
Dat zijn dus waarschijnlijk moslims die de Koran zelden of nooit lezen, of die heel veel regels aan hun laars lappen. Ik denk dat dat de 'gematigde' islam is. Maar eigenlijk is het maar goed ook dat die niet die regels echt naleven, of dat ze de Koran niet (goed) kennen, toch??
Vrede verdwijnt, waar de islam verschijnt...
Gebruikersavatar
Schepsel!
Berichten: 1042
Lid geworden op: wo okt 23, 2013 12:51 pm
Locatie: De zetel van Iblis

Re: Aangifte tegen moslimrapper na discriminerende teksten

Bericht door Schepsel! »

Ik hou niet van dit aangiftefeest. Sinds Wilders, en misschien al wat eerder, zetten mensen hun meningen om in aangiftes.

Wij vinden Wilders een nare meneer ==> AANGIFTE.

Zij vonden Wilders een nare meneer en deden aangifte, en nu zegt die rapper nare dingen ==> AANGIFTE. Koekie van eigen deeg!

Ik hoop maar dat ik het mis heb of dat het niet aanhoudt. Het zou te geschift voor woorden zijn als op deze manier discussies via Justitie gevoerd gaan worden, en potentieel gevaarlijk.

Dat die moslim nog te min is om als levende pleeborstel te dienen is allemaal wel heel waar en geheel correct, maar wat móet je met die aangiftes. Laat hem zijn 'gedachtes' maar uiten, die zijn een nog milde vertolking van wat er in die culturen allemaal rondwaart aan historische spoken. (zoals homo-en jodenhaat) Het is niet aan mij om hem het zwijgen op te leggen, en ook niet aan een ander. Zijn recht om zichzelf te presenteren als tuig van de richel is óók wat waard.
(^v^)
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Aangifte tegen moslimrapper na discriminerende teksten

Bericht door Manon »

In principe heeft U gelijk Schepsel. Het recht op vrije meningsuiting zou moeten gehandhaafd worden.

Echter, indien (A) geen recht op vrije meningsuiting heeft, dan mag volgens mij (B) - die (A) dat recht ontneemt - ook wel een pleister op de mond.

Op FB hebben we nu ook een AANGIFTE pagina: https://www.facebook.com/pages/Ik-doe-a ... 52?fref=ts

Blijkbaar wordt er nu al aangifte gedaan tegen een verkiezingsprogramma of zo?

Ik maak dan gebruik van mijn FB recht om zo'n pagina te melden (tevergeefs natuurlijk).

Het kwam allemaal van kifkif lees ik net. Toch wel leuk die Aangiftetrend, ik had dit spelletje van De Winter anders compleet gemist.
Kifkif gaat nu aangifte doen omdat Dewinter "minder moslimterroristen" wil. Dat kunnen ze nu echt wel niet hebben.

http://www.kifkif.be/actua/de-speciale- ... p-dewinter

en nu lekker: het onderwerp van de aangifte : ENJOY !

http://filipdewinter.be/mmm/
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89716
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Aangifte tegen moslimrapper na discriminerende teksten

Bericht door Ariel »

circe schreef:
Op FB hebben we nu ook een AANGIFTE pagina: https://www.facebook.com/pages/Ik-doe-a ... 52?fref=ts
Wat een achterlijkheid zeg...Aangifte tegen Filip Dewinter :scratch: Aangifte doen is blijkbaar de nieuwste hype .
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52149
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Aangifte tegen moslimrapper na discriminerende teksten

Bericht door Mahalingam »

Schepsel! schreef:Ik hou niet van dit aangiftefeest. Sinds Wilders, en misschien al wat eerder, zetten mensen hun meningen om in aangiftes.
Wij vinden Wilders een nare meneer ==> AANGIFTE.
Zij vonden Wilders een nare meneer en deden aangifte, en nu zegt die rapper nare dingen ==> AANGIFTE. Koekie van eigen deeg!

Ik hoop maar dat ik het mis heb of dat het niet aanhoudt. Het zou te geschift voor woorden zijn als op deze manier discussies via Justitie gevoerd gaan worden, en potentieel gevaarlijk.
[...]
Ik denk dat het onvermijdelijk is dat alle debatten gejuridiseerd gaan worden. Dit komt door het bestaan van artikel 137.

Zou vroeger het strooien van ham-blokjes op de stoep voor een moskee beboet kunnen worden wegens vervuiling, nu kan je daarvoor voor lange tijd achter de tralies belanden. Vanwege 'intentie'.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Aangifte tegen moslimrapper na discriminerende teksten

Bericht door King George »

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Marieke
Berichten: 442
Lid geworden op: zo mei 19, 2013 3:54 pm

Re: Aangifte tegen moslimrapper na discriminerende teksten

Bericht door Marieke »

Even iets tussendoor: ik heb dus op de website van het Meldpunt Discriminatie aangifte gedaan tegen deze rapper. Ik heb een mail teruggekregen, waarin er gezegd wordt dat het heel begrijpelijk is dat ik aangifte heb gedaan. Maar dat de uitingen die meneer heeft gedaan niet strafbaar is volgens het Wetboek van Strafrecht! Volgens de wet op vrijheid van meningsuiting mag iemand namelijk zeggen dat hij iets of iemand haat.
Dat wist ik ook wel, en dat snap ik ook. Maar hij heeft zegt niet zomaar dat hij joden haat, maar hij heeft het over 'die f*cking joden' en dat vind ik toch wel een verschil! : nono3: Ik vind dus wel dat hij discrimineert, en dat vind ik ook om het feit dat hij homo's 'flikkers' noemt, en hij aangeeft dat hij ze expres geen hand wil geven. Maar ja, daar denkt het Meldpunt Discriminatie dus blijkbaar anders over. :shock:
Vrede verdwijnt, waar de islam verschijnt...
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89716
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Aangifte tegen moslimrapper na discriminerende teksten

Bericht door Ariel »

Misschien moet Wilders het eens hebben over 'die f*cking marokkanen'. Kijken hoe snel Meldpunt Discriminatie dan wel je aangifte serieus neemt.

Volgens mij is MINDER, MINDER, MINDER ook vrijheid van meningsuiting. Maar ja... :nietverstaan:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52149
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Aangifte tegen moslimrapper na discriminerende teksten

Bericht door Mahalingam »

De rappers zijn in het nieuws. Er zou een disproportioneel aantal rappers naar de jihad zijn vertrokken. Er wordt over gepsychologiseerd hoe dat zou komen.
Ik kom hier op vanwege dit:
De 33-jarige McCain kwam om het leven tijdens een vuurgevecht met het Vrije Syrische Leger. In zijn zak vonden rebellen een portemonnee, met daarin 800 dollar, en een Amerikaans paspoort.

Het Vrije Syrische Leger heeft beelden vrijgegeven van het lichaam van McCain, die duidelijk is te herkennen aan de tatoeage in zijn nek. Ook zijn paspoort is gefotografeerd. Twee andere buitenlandse jihadisten kwamen ook bij het vuurgevecht om het leven.
En hij was een aardige rustige jongen die een doel zocht in het leven.
Op de middelbare school stond McCain bekend als een jongen die veel grappen maakte. McCain was al bezig om rapper te worden en was toen niet religieus.
Wat niet is kan nog komen en in 2004 werd hij Mohammedaan.
McCain werkte een tijd in een Somalisch restaurant en bezocht regelmatig de moskee. Een kennis van McCain van het restaurant zegt dat hij altijd 'een goede moslim' probeerde te zijn. Ook werkte hij een tijd voor Dawah – Calling to Allah, een organisatie die naar eigen zeggen het woord van Allah verspreidt en als doel heeft meer gelovigen te vinden.
Hij bedacht dat bekeren veel beter met het zwaard gaat.
http://www.elsevier.nl/Buitenland/achte ... eid=158493
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Aangifte tegen moslimrapper na discriminerende teksten

Bericht door King George »

Rapper Ismo is weer in het nieuws:

Domme rapper nu ook voor massamoord
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Aangifte tegen moslimrapper na discriminerende teksten

Bericht door Pilgrim »

Rapper Ismo vrijgesproken van beledigen joden, homo's

Door: redactie, 8-12-15

Afbeelding
Ismail Houllich alias “rapper Ismo” in een videoclip.

De teksten van rapper Ismo zijn niet beledigend. Dat bepaalde de rechtbank in Breda dinsdag. De rechter sprak hem dinsdag vrij van het beledigen van joden en homo's in enkele van zijn nummers. Het Openbaar Ministerie (OM) had twee weken geleden 1.500 euro boete geëist tegen de rapper, waarvan 500 voorwaardelijk. Ook wilde het OM dat hij de videoclip van het nummer 'Eenmans' van YouTube zou halen.

Ismo, de artiestennaam van Ismail Houllich, zorgde vorig jaar voor ophef met zijn clip Eenmans op YouTube. In het filmpje draagt hij lopend door de Bredase wijk Heuvel uit dat hij eigen baas is, niemand nodig heeft, 'want ik ben eenmans'.

In het nummer krijgen homoseksuelen en joden er op niet mis te verstane wijze van langs. Hij geeft 'flikkers' geen hand en haat 'die fucking joden' nog meer dan nazi's.

Niet beledigend
Het nummer leverde hem vier aangiftes op en de verdenking van belediging van mensen wegens hun geloof en seksuele geaardheid. ,,Flikkers zijn mensen die wat flikken, ik bedoel geen homo's'', legde de Bredase rapper aan de rechter uit. De rechter ging mee in de uitleg, zo schrijft BN DeStem.

De teksten werden door de rechter niet beledigend bevonden. ,,Ik zit al acht jaar in de rapwereld, dit is gebruikelijke straattaal'', meende Ismo. ,,Waar gaat dit over? Er zijn zoveel raps die veel verder gaan. Met joden bedoelde ik zionisten. Die haat ik nog steeds.''

http://www.ad.nl/ad/nl/1002/Show/articl ... mo-s.dhtml
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Aangifte tegen moslimrapper na discriminerende teksten

Bericht door Ali Yas »

Die Ismo is zo glad als een aal.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Plaats reactie