Erdogan scheldt mijnwerker uit voor „Israëlisch misbaksel”

Plaats reactie
Marieke
Berichten: 442
Lid geworden op: zo mei 19, 2013 3:54 pm

Erdogan scheldt mijnwerker uit voor „Israëlisch misbaksel”

Bericht door Marieke »

Tijdens zijn bezoek woensdag aan de door een mijnramp zwaar getroffen stad Soma in het westen van Turkije is premier Recep Tayyip Erdogan flink tekeer gegaan tegen de aanwezigen. Hij haalde letterlijk uit naar een mijnwerker, die hij uitschold voor „Israëlisch misbaksel.”

Dat meldt de Frankfurter Rundschau op basis van een Turkse krant. Bij zijn bezoek aan de mijnwerkers en de nabestaanden van de inmiddels meer dan driehonderd dodelijke slachtoffers zou Erdogan twee voorbijgangers fysiek hebben aangevallen. Onder hen een meisje van 15 jaar, meldt onder meer de Turkse krant ”Evrensel”. Het meisje zou de dochter zijn van een omgekomen mijnwerker en zou Erdogan hebben verweten de „moordenaar van mijn vader” te zijn.

De mijnwerker die werd uitgescholden voor „Israëlisch misbaksel”, Taner Kuruca, bevestigde het verhaal maar wilde geen aanklacht indienen, hoewel hij later ook nog klappen kreeg van Erdogans lijfwachten.

Bron: www.nujij.nl

Ik weet natuurlijk niet zeker of dit iets met de islam te maken heeft. Maar aangezien de meeste moslims antisemitisch zijn (en Erdogan geloof ik een moslim is), denk ik meteen daaraan als ik dit bericht lees. De meeste Israëliërs zijn immers joods, dus denk ik dat het daar wel mee te maken zal hebben...
Vrede verdwijnt, waar de islam verschijnt...
Mahalingam
Berichten: 52141
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Erdogan scheldt mijnwerker uit voor „Israëlisch misbakse

Bericht door Mahalingam »

Het zal wel aan de vertaling liggen:
„Israëlisch misbaksel.” ofwel in gewoon Turks "Vuile Jood".

Yusuf Yerkel, een naaste medewerker van Erdogan schopte een weerloze mijnwerker.
En Erdogan: die sloeg burgers die hem in de weg stonden voor de muil. Althans volgens dit filmpje.

Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Marieke
Berichten: 442
Lid geworden op: zo mei 19, 2013 3:54 pm

Re: Erdogan scheldt mijnwerker uit voor „Israëlisch misbakse

Bericht door Marieke »

Mahalingam schreef:Het zal wel aan de vertaling liggen:
„Israëlisch misbaksel.” ofwel in gewoon Turks "Vuile Jood".
Oh, dat wist ik niet. Ik spreek namelijk geen woord Turks. :redface2:
Vrede verdwijnt, waar de islam verschijnt...
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89711
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Erdogan scheldt mijnwerker uit voor „Israëlisch misbakse

Bericht door Ariel »

Het is de vraag of Erdogan deze volkswoede nog kan temmen. Ik denk dat het moeilijk wordt. De Turken zijn boos en schreeuwen om het aftreden van Erdogan. In de mijn waren nauwelijks veiligheidsvoorzieningen. Zo waren er geen schuilplaatsen waar de mijnwerkers normaal gesproken bij instorting enkele weken kunnen overleven.

Misschien wordt dit het einde van Erdogan?

Dit ziet er niet tof uit.
Afbeelding
Erdogans naaste medewerker Yusuf Yerkel schopt in op een opgepakte demonstrant
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52141
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Erdogan scheldt mijnwerker uit voor „Israëlisch misbakse

Bericht door Mahalingam »

Bovenstaande schopper heeft zich 's avonds bij een ziekenhuis gemeld. Hij heeft een voetbalknietje opgelopen. Dat komt door gebrek aan oefening en techniek.
Yusuf Yerkel: Erdogan-Berater nach Tritt krankgeschrieben
http://www.spiegel.de/politik/ausland/t ... 70335.html
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Erdogan scheldt mijnwerker uit voor „Israëlisch misbakse

Bericht door sjun »

En weer komt de islamiserende aap uit de mouw. De premier gedraagt zich als een Pasja. Hoog tijd dat ook de kiezers uit de Turkse achterlanden eens worden ingelicht waar de fascistoïde strapatsen van dictator Erdogan toe gaan leiden.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Erdogan scheldt mijnwerker uit voor „Israëlisch misbaksel”

Bericht door Hans v d Mortel sr »

De ware aard van het beestje.

Inmiddels bijna twee jaren geleden.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2485
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: Erdogan scheldt mijnwerker uit voor „Israëlisch misbakse

Bericht door Pizzaman »

sjun schreef:En weer komt de islamiserende aap uit de mouw. De premier gedraagt zich als een Pasja. Hoog tijd dat ook de kiezers uit de Turkse achterlanden eens worden ingelicht waar de fascistoïde strapatsen van dictator Erdogan toe gaan leiden.
Dat weten ze best wel, maak je maar geen illusies. Leer nou eens van de geschiedenis en trek de conclusies.
Ik denk dat de reden dat ze hem hebben gekozen is dat ze de achterlijke ideeën herkennen en steunen.
Immers 33% stemde destijds ook gewoon op Nonkel Adolf, en de rest liep er zonder problemen achteraan.
Er waren wellicht ook goede Duitsers destijds. Je had er echter geen ruk aan, netto derhalve nihil.

Trek de lessen uit de geschiedenis, geen enkele Turk verdient medelijden, behalve degenen die openlijk in het verzet gaan.
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Erdogan scheldt mijnwerker uit voor „Israëlisch misbakse

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Pizzaman schreef:
sjun schreef:En weer komt de islamiserende aap uit de mouw. De premier gedraagt zich als een Pasja. Hoog tijd dat ook de kiezers uit de Turkse achterlanden eens worden ingelicht waar de fascistoïde strapatsen van dictator Erdogan toe gaan leiden.
Dat weten ze best wel, maak je maar geen illusies. Leer nou eens van de geschiedenis en trek de conclusies.
De mens heeft geen vrije wil, dan lijkt het mij niet meer dan onlogisch dat men verstandelijk lering trekt uit de geschiedenis. Er is geen politicus die zegt: "We moeten nu eindelijk eens leren van de geschiedenis."
Ik denk dat de reden dat ze hem hebben gekozen is dat ze de achterlijke ideeën herkennen en steunen.
Klopt! Maar de belangrijkste reden is dat Turkije nog altijd grotendeels achterlijk is en bestaat uit achterlijke moslims die ondanks de kans die door de democratie geboden wordt op een moslim als de historische Mohammed stemmen. Moslims zijn huichelaars. Eigenlijk mogen ze niet stemmen. Dat is tegen de wil van Allah. Moslims zijn het laagste van het laagste als het over werkbare herseninhoud gaat.
Immers 33% stemde destijds ook gewoon op Nonkel Adolf, en de rest liep er zonder problemen achteraan.
Er waren wellicht ook goede Duitsers destijds. Je had er echter geen ruk aan, netto derhalve nihil.
Voor mij nog altijd een groot raadsel. Of toch ook weer niet. Geen vrije wil. Het Duitse volk heette enorm beschaafd en hoog ontwikkeld te zijn en op een hoog cultureel peil te staan. NIET DUS!
Trek de lessen uit de geschiedenis, geen enkele Turk verdient medelijden, behalve degenen die openlijk in het verzet gaan.
Geef nooit een moslim medelijden. NOOIT! Het domste wat je kunt doen. En inderdaad, heb medelijden met hem die openlijk in verzet komt. Hem wacht detentie onder erbarmelijke omstandigehden en niet zo'n klein beetje ook.

De Europese politiek bestaat voornamelijk uit schoftige huichelaars. Anders ga je niet praten over afschaffen visum en toetreden tot onze vrije kennisbeschaving zonder godsdienstpolitie met moslim dictatuurstaten.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Erdogan scheldt mijnwerker uit voor „Israëlisch misbakse

Bericht door Ali Yas »

'Hans van de Mortel' schreef:
Immers 33% stemde destijds ook gewoon op Nonkel Adolf, en de rest liep er zonder problemen achteraan.
Er waren wellicht ook goede Duitsers destijds. Je had er echter geen ruk aan, netto derhalve nihil.
Voor mij nog altijd een groot raadsel. Of toch ook weer niet. Geen vrije wil. Het Duitse volk heette enorm beschaafd en hoog ontwikkeld te zijn en op een hoog cultureel peil te staan. NIET DUS!
Hola! Je loopt te hard van stapel. Je moet je namelijk wel realiseren dat Adolf H. al heel vroeg in zijn carrière zijn politieke oppositie (m.n. de communisten) uit de weg ruimde en ook daarna ijverig iedereen die ook maar zijn vinger opstak achter de tralies zette - en vaak erger. Hoe veel Duitsers het niet met hem eens waren kunnen we dus niet zeggen, want de meesten - en geef ze eens ongelijk - hielden wijselijk hun mond.

In Turkije vandaag is het niet veel beter. Ook daar zitten honderden (duizenden?) vingeropstekers in de bak, waarmee Erdo met harde hand zijn volk in de gewenste richting boetseert. Dat wil niet zeggen dat de meeste Turken het met hem eens zijn, maar de oppositie maakt gewoon geen kans meer. De Turken in Nederland zijn dom, maar dat kan ze misschien vergeven worden omdat ze niet in Turkije wonen om het nieuwe (oude) beleid aan den lijve te ervaren.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Erdogan scheldt mijnwerker uit voor „Israëlisch misbakse

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ali Yas schreef:
'Hans van de Mortel' schreef:
Immers 33% stemde destijds ook gewoon op Nonkel Adolf, en de rest liep er zonder problemen achteraan.
Er waren wellicht ook goede Duitsers destijds. Je had er echter geen ruk aan, netto derhalve nihil.
Voor mij nog altijd een groot raadsel. Of toch ook weer niet. Geen vrije wil. Het Duitse volk heette enorm beschaafd en hoog ontwikkeld te zijn en op een hoog cultureel peil te staan. NIET DUS!
Hola! Je loopt te hard van stapel. Je moet je namelijk wel realiseren dat Adolf H. al heel vroeg in zijn carrière zijn politieke oppositie (m.n. de communisten) uit de weg ruimde en ook daarna ijverig iedereen die ook maar zijn vinger opstak achter de tralies zette - en vaak erger. Hoe veel Duitsers het niet met hem eens waren kunnen we dus niet zeggen, want de meesten - en geef ze eens ongelijk - hielden wijselijk hun mond.
Dit keer loop ik niet te hard van stapel.
'Hans van de Mortel' schreef:Het Duitse volk heette enorm beschaafd en hoog ontwikkeld te zijn en op een hoog cultureel peil te staan.
Het Duitse 'beschaafde' volk koos in meerderheid voor Hitler. Ik weet genoeg van deze geschiedenis om niet te hard van stapel te lopen.

Dat is ook de reden dat Wilders met fascistische pek wordt besmeurd waarbij de herinneringen aan Hitler aan het adres van Wilders van het vieze smerige gluiperige linkse elitecorps niet van de lucht zijn. Zodoende maakt het volk pas op de plaats. Een van de smerigste tactieken van politieke tegenstanders is laag bij de grond vergelijkingen maken die afschuwelijk zijn en nergens op slaan.

(sorry, ik heb nog wat taalfouten gecorrigeerd)
Laatst gewijzigd door Hans v d Mortel sr op za apr 30, 2016 10:46 am, 2 keer totaal gewijzigd.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Lasteraar
Berichten: 181
Lid geworden op: ma mei 26, 2008 9:48 pm

Re: Erdogan scheldt mijnwerker uit voor „Israëlisch misbaksel”

Bericht door Lasteraar »

Het is inderdaad wel een freak, die Erdogan http://arianebonzon.fr/turkish-pm-erdog ... -argument/
En een historisch geleerde, zo bezocht een moslim de maan voor de Amerikanen dat deden http://worldnewsdailyreport.com/ottoman ... president/
en ontdekten moslims Amerika voordat Columbus dat deed. http://www.haaretz.com/middle-east-news/1.626679

Geschiedvervalsing, waar kennen we dat ook alweer van?
Lasteraar
Berichten: 181
Lid geworden op: ma mei 26, 2008 9:48 pm

Re: Erdogan scheldt mijnwerker uit voor „Israëlisch misbaksel”

Bericht door Lasteraar »

Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Erdogan scheldt mijnwerker uit voor „Israëlisch misbakse

Bericht door Ali Yas »

'Hans van de Mortel' schreef:Het Duitse 'beschaafde' volk koos in meerderheid voor Hitler. Ik weet genoeg van deze geschiedenis om niet te hard van stapel te lopen.
Hier moet ik beleefd een buiging maken. Je zal wel gelijk hebben. icon_silent.gif
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Erdogan scheldt mijnwerker uit voor „Israëlisch misbaksel”

Bericht door sjun »

Men koos niet zozeer voor Hitler maar tegen uitzuigende herstelbetalingen aan Frankrijk die vandaag de dag hun tegenhanger hebben in Europese contributie. Nadat de man eenmaal aan de macht gekomen was bleken naar hem toewerkende ambtenaren gecombineerd met propaganda via de massamedia genoeg om het zo'n twaalf jaar vol te houden. Tegenwoordig zien we hetzelfde vanuit Brussel en via gelijkgeschakelde massamedia gebeuren.

Het wordt natuurlijk gewoon tijd om te onthullen wat meneer Erdogan flikte.







en ook wat er vanuit Brussel met medewerking van Nederlandse politici gebeurt die ook nog eens een deal met dezelfde Erdogan denken te maken.
Laatst gewijzigd door sjun op za apr 30, 2016 11:47 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2485
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: Erdogan scheldt mijnwerker uit voor „Israëlisch misbaksel”

Bericht door Pizzaman »

sjun schreef:Men koos niet zozeer voor Hitler maar tegen uitzuigende herstelbetalingen aan Frankrijk die vandaag de dag hun tegenhanger hebben in Europese contributie. Nadat de man eenmaal aan de macht gekomen was bleken naar hem toewerkende ambtenaren gecombineerd met propaganda via de massamedia genoeg om het zo'n twaalf jaar vol te houden. Tegenwoordig zien we hetzelfde vanuit Brussel en via gelijkgeschakelde massamedia gebeuren.
Ja, ook de vergelijking tussen Hitler en de EU dringt zich op, echter zit daar meer overeenkomst in dan je zou denken.
Net als bij Hitler waant ook de gemiddelde EUrofiel zich beter dan het volk waar ie over loopt.

Het argument van de herstelbetalingen was zeker een argument in het voordeel van Hitler.
Ik heb derhalve ook meer begrip voor de gemiddelde nazi/Duitser in 1933-1940 dan voor de gemiddelde Eurofiel.
Degene die op Hitler stemde had tenminste een daadwerkelijk "economisch argument". Degenen die EUrofiel zijn, hebben dat niet.
Dat zijn gewoon doorgedraaide randdebielen die een soort geloof hebben dat zij beter zijn dan de rest en de wet moeten voorschrijven.
Een superioriteitsdenken zeg maar, dat is dan wel weer geheel a la Nonkel Dolf propaganda.

Kortom, men gelooft hier heilig in (dom...), of gelooft het niet maar denkt er zelf voordeel van te hebben (laag...).
sjun schreef:Het wordt natuurlijk gewoon tijd om te onthullen wat meneer Erdogan flikte.



en ook wat er vanuit Brussel met medewerking van Nederlandse politici gebeurt die ook nog eens een deal met dezelfde Erdogan denken te maken.
Ik zie veel meer overeenkomsten tussen de EU en Erdogan... doorgedraaide randdebielen die er op stemmen.
Een heleboel die geloven dat ze beter zijn dan een ander, en een lading die er zelf voordeel van denkt te hebben.
Eurofielen passen helemaal bij Erdogan. Hitler en de moefti konden het ook goed vinden.

Gelovigen en uitbuiters, die ga je niet overtuigen. Die moet je uiteindelijk gewoon terug hun hol in trappen.
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89711
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Erdogan scheldt mijnwerker uit voor „Israëlisch misbaksel”

Bericht door Ariel »

Pizzaman schreef: Ja, ook de vergelijking tussen Hitler en de EU dringt zich op, echter zit daar meer overeenkomst in dan je zou denken.
Net als bij Hitler waant ook de gemiddelde EUrofiel zich beter dan het volk waar ie over loopt.
Toch is er nog één verschil. De Duitsers konden voor Hitler kiezen. Maar wij, de Europeanen hebben niks te kiezen. Ons worden de landverraders van de Europese Unie door de strot geduwd.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2485
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: Erdogan scheldt mijnwerker uit voor „Israëlisch misbaksel”

Bericht door Pizzaman »

Ariel schreef:
Pizzaman schreef: Ja, ook de vergelijking tussen Hitler en de EU dringt zich op, echter zit daar meer overeenkomst in dan je zou denken.
Net als bij Hitler waant ook de gemiddelde EUrofiel zich beter dan het volk waar ie over loopt.
Toch is er nog één verschil. De Duitsers konden voor Hitler kiezen. Maar wij, de Europeanen hebben niks te kiezen. Ons worden de landverraders van de Europese Unie door de strot geduwd.
Wij hebben indirect de debielen gekozen die het Zoveelste Rijk doorvoeren.
Wat dat betreft heeft men dit ook gewoon zelf gedaan.
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Plaats reactie