Gifaanvallen in Syrie. Komt er oorlog?

In dit forum bespreken wij de onlusten en andere uitwassen van de islamitische revolutie.
Teva Teff

Gifaanvallen in Syrie. Komt er oorlog?

Bericht door Teva Teff »

Het is al eerder ter sprake gekomen. Gifgasaanvallen door het despotenregime Assad.
search.php?keywords=gifgas&t=19413&sf=msgonly
Begin april 2017 was het weer raak.
NRC: ‘Minstens 58 doden na gasaanval in Syrië’
Het is nog onduidelijk wie er verantwoordelijk is voor de aanval en wat voor gas er zou zijn gebruikt.
Mij is het wel duidelijk.
De krijgsmacht van de despotenschoft Assad en/of zijn trouwe bondgenoot het Rusland van Poetin. En het gebruikte gas is volgens de laatste berichten Sarin geweest.
Syrian civil war: 'At least 58 killed' in alleged chemical weapons attack in Idlib
Hoe staat de teller nu? 2000?
Maart 2016: 'Almost 1,500 killed in chemical weapons attacks' in Syria
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89715
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Gifaanvallen in Syrie.

Bericht door Ariel »

MSM Westen heeft 500% vertrouwen in de Gifgas informatie van de JIHADI’s van AL QAIDA en hun WitteHelmen
Ik wacht nog even af, want ik ben een Autonoom Realist! Ik word niet betaald voor het verspreiden van fakenieuws, en ik geloof zomaar niet alles. .

Een tweet van gisteren. 'morgen lanceren we een #mediacampagne over het gebruik van #gifgas" .

Afbeelding

Jumping to conclusions; something is not adding up in Idlib chemical weapons attack

Merely hours after the alleged chemical weapons attack in Khan Sheikhun, supposedly by the Syrian government, holes are beginning to emerge from opposition sources, discrediting the Al-Qaeda affiliated White Helmets claims.

Afbeelding

For one, seen in the above picture, the White Helmets are handling the corpses of people without sufficient safety gear, most particularly with the masks mostly used , as well as no gloves. Although this may seem insignificant, understanding the nature of sarin gas that the opposition claim was used, only opens questions.

Within seconds of exposure to sarin, the affects of the gas begins to target the muscle and nervous system. There is an almost immediate release of the bowels and the bladder, and vomiting is induced. When sarin is used in a concentrated area, it has the likelihood of killing thousands of people. Yet, such a dangerous gas, and the White Helmets are treating bodies with little concern to their exposed skin. This has to raise questions.

It also raises the question why a doctor in a hospital full of victims of sarin gas has the time to tweet and make video calls. This will probably be dismissed and forgotten however.

Mensen in Syrie twitteren.
Hmm...'Patients are flooding in' YET this 'doctor' (seems the main source of 'gas attack') has time to film, tweet and videocalls... pic.twitter.com/SfLOfjE2pG

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Meanwhile, pick up trucks have been photographed around bodies of those killed. Again, it must be questioned why there are people around sarin gas without any protective gear, and not affected at all when it can begin attacking the body within seconds? Also, the pick up trucks remain consistent to what local sources have said that many of those dead were kidnapped by Al-Qaeda terrorists from pro-government towns in rural Hama.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Teva Teff

Re: Gifaanvallen in Syrie.

Bericht door Teva Teff »

Het laatste nieuws spreekt van minstens 100 doden en 400 gewonden door de gifgasaanval van de despotenschoft Assad.
At least 100 dead in suspected chemical attack in Syria, hospital reportedly hit
En de bonus van Assad nog meegekregen?
Het ziekenhuis waar de gewonden van de gifgasaanval werden opgevangen is geraakt door een door het regime afgeworpen bom.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89715
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Gifaanvallen in Syrie.

Bericht door Ariel »

Teva Teff schreef:Het laatste nieuws spreekt van minstens 100 doden en 400 gewonden door de gifgasaanval van de despotenschoft Assad.


Laatste fakenieuws Teva? Jij bent wel heel erg goedgelovig als het jou uit komt.
In welk opzicht heeft Assad baat bij een gifgasaanval? De IS troepen, die massaal verliezen, die hebben er toch eerder baat bij.

Deze 2 foto's van het ziekenhuis in een rots dat door een bom zou vernield zijn. Raar. Nagenoeg GEEN schade. Een beetje rommel op de grond gegooid, and dat is het.

Afbeelding
Afbeelding

En kijk ook even naar dit plaatje.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Teva Teff

Re: Gifaanvallen in Syrie.

Bericht door Teva Teff »

Jezelf wijsmaken dat het Fakenieuws is. Je doet maar.
Maar mij dat wijsmaken, dat gaat je niet lukken.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89715
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Gifaanvallen in Syrie.

Bericht door Ariel »

Er gebeuren rare dingen bij en door die zogenaamde gif aanval. Een Terrorist Mohammed Alloush kan vanuit zijn hotel kamer in Turkije vertellen wat voor soort gas het is, en nog vreemder. hij weet ook dat dit gif je hart 5 uur stil zet, en daarna weer op gang brengt.

Afbeelding
Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89715
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Gifaanvallen in Syrie.

Bericht door Ariel »

Deze foto is een maand geleden genomen. De terroristen hebben geoefend voor als er een gifaanval zou komen. Ze hadden de pakken zoals we kunnen zien, maar wonder boven wonder, de witte helmen helden konden de slachtoffers van de gif aanslag met blote handen redden . De mannen verdienen wat mij betreft een tweede oscar voor hun acteer prestatie, en ook een nobel prijs voor de vrede.

Afbeelding

Turkije is nu naar de plek des onheils toe, en die gaat daar kijken wat er werkelijk gebeurd is. De hele wereld en zijn moeder geloofd dat Assad achter deze aanval zit, en ook Rusland en Irak krijgen de schuld.

Ik wacht af wat voor vrede dingen er nog meer te voorschijn komen, en ik hou jullie op de hoogte.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Teva Teff

Re: Gifaanvallen in Syrie.

Bericht door Teva Teff »

Ariel schreef:Ik wacht af wat voor vrede dingen er nog meer te voorschijn komen, en ik hou jullie op de hoogte.
Ik hoef niet door Ariel "op de hoogte" gehouden worden.
Ik kijk liever zelf wel. Genoeg keuze uit duizenden nieuwsberichten van over de hele wereld. Een lange lijst die momenteel met de minuut geactualiseerd wordt.
Google zoek met de woorden "gas" "attack" "syria" "2017"
Resultaat: Ongeveer 21.300.000 resultaten (0,64 seconden)
Google: gas attack syria 2017
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89715
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Gifaanvallen in Syrie.

Bericht door Ariel »

Teva Teff schreef: Ik hoef niet door Ariel "op de hoogte" gehouden worden.
Ik kijk liever zelf wel.
Heel goed Teva, maar lieve schat, er zijn meer mensen die dit forum lezen, en die had ik in gedachten. Ik heb daarbij geen moment aan jou gedacht. Sorry.

En dit vind ik wel plausible.
'Gifgas rebellen vrijgekomen na luchtaanval Syrië'

Het gifgas dat dinsdag doden en gewonden veroorzaakte in de Syrische plaats Khan Sheikhoun kwam uit een opslagplaats van rebellen. Die werd geraakt toen Syrische gevechtsvliegtuigen er een luchtaanval uitvoerden. Dit heeft het Russische ministerie van Defensie woensdag gezegd.

De gevechtsvliegtuigen raakten een basis waar munitie ligt opgeslagen en waar chemische wapens worden gemaakt en bewaard, aldus de Russische zegslieden. Daardoor zou het gifgas zijn vrijgekomen.

De aanval in de plaats Khan Sheikhoun in de provincie Idlib heeft circa zestig mensen het leven gekost. Volgens Moskou ,,lijken de verwondingen van de slachtoffers op die van slachtoffers van eerdere aanvallen waarbij terroristen chemische wapens gebruikten''. Zo zouden jihadisten vorig jaar in Aleppo gifgas hebben gebruikt.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Teva Teff

Re: Gifaanvallen in Syrie.

Bericht door Teva Teff »

Ariel schreef:En dit vind ik wel plausible.
Het gifgas dat dinsdag doden en gewonden veroorzaakte in de Syrische plaats Khan Sheikhoun kwam uit een opslagplaats van rebellen. Die werd geraakt toen Syrische gevechtsvliegtuigen er een luchtaanval uitvoerden. Dit heeft het Russische ministerie van Defensie woensdag gezegd.
En of dat waar is of niet, dat interesseert Ariel niet.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Gifaanvallen in Syrie.

Bericht door Pilgrim »

Ik denk dat het Ariel best wel interesseert, maar interesseert het jou wel?

(P.S. Wat ben je toch een pedante lul! :scratch: )
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89715
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Opstand in Syrië

Bericht door Ariel »

Pilgrim schreef:
(P.S. Wat ben je toch een pedante lul! :scratch: )
Dank je Pilgrim. :heart:

Na deze aanval van de dappere bedevaartganger en zijn trouwe aanhang , duikt Teva snel zijn toren binnen, holt naar een raampje, en roept met een hoog stemmetje.."Pas op hoor, dat mag je niet zeggen, want anders roep ik mijn vriendje"

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Teva Teff

Re:Gifaanvallen in Syrie.

Bericht door Teva Teff »

Pilgrim schreef:Ik denk dat het Ariel best wel interesseert, maar interesseert het jou wel?

(P.S. Wat ben je toch een pedante lul! :scratch: )
En jou interesseert het natuurlijk ook geen ene reet.
Rusland zegt:"...................", dus voor elk FFI kuddedier is dat de bijna absolute waarheid.
Kijk eens wat een scherpe observatie van Zwartmeer van 3.5 jaar geleden.
Bericht door Zwartmeer » Di Aug 27, 2013 7:14 pm
Zwartmeer schreef:
Ariel schreef:Misschien moeten leiders van landen die Assad beschuldigen van de gifaanval dit filmpje een bestuderen.
Wie heeft dit filmpje gemaakt? Dat kan net zo goed door Assad's mensen gedaan zijn. En ik geloof ook best dat het kan dat Assad die gifaanval heeft uitgevoerd. De enige reden waarom wij dat hier in twijfel trekken is omdat we niet willen dat de rebbelen geholpen worden. Dus zoeken we excussen die voor Assad pleiten. Als in het conflict met israel gifgas zou zijn gebruikt geloofden we bij de geringste bewijs dat Assad er achter zat ook al zou hij het heftig ontkennen. We weten heus wel wat voor psychopaten die Arabische leiders zijn. En waar ze toe instaat zijn. Dat we hier op het forum aan Assad's kant staan is echt niet omdat we hem zo'n goeie vinden. Ik denk niet dat er een positief stukje hier over hem te vinden is van voor de 'revolutie' daar. We zijn alleen op zijn hand omdat we het alternatief nog beroerder vinden. Dus we hebben geen enkele oprechte reden om Assad niet als dader van die gifaanval te zien.
Er verandert bitter weinig op FFI.
En wat is het jammer dat uiteindelijk iedereen met een andersdenkende mening op dit forum wordt weggejaagd.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89715
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Gifaanvallen in Syrie.

Bericht door Ariel »

Teva Teff schreef:
En wat is het jammer dat uiteindelijk iedereen met een andersdenkende mening op dit forum wordt weggejaagd.
LOL. We hebben nog nooit iemand weggejaagd. Ik zou niet durven.

Maar het is wel een beetje raar dat jouw mening volgens jou altijd de juiste mening is.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Teva Teff

Re: Gifaanvallen in Syrie.

Bericht door Teva Teff »

Ariel schreef:
Teva Teff schreef:
En wat is het jammer dat uiteindelijk iedereen met een andersdenkende mening op dit forum wordt weggejaagd.
LOL. We hebben nog nooit iemand weggejaagd. Ik zou niet durven.

Maar het is wel een beetje raar dat jouw mening volgens jou altijd de juiste mening is.
Degene die dit topic heeft geopend, Dhana, is weggejaagd omdat ze weigerde mee te doen met Poetin lof uitingen, Zwartmeer verjaagd omdat hij Trump bekritiseerde.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89715
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Gifaanvallen in Syrie.

Bericht door Ariel »

Teva Teff schreef: Degene die dit topic heeft geopend, Dhana, is weggejaagd omdat ze weigerde mee te doen met Poetin lof uitingen, Zwartmeer verjaagd omdat hij Trump bekritiseerde.
Dhana is vertrokken omdat ze het naar vind/vond als mensen Israel of het Christendom bekritiseren, en Zwartmeer is niet verjaagd .
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Teva Teff

Re: Gifaanvallen in Syrie.

Bericht door Teva Teff »

Ariel schreef:
Teva Teff schreef: Degene die dit topic heeft geopend, Dhana, is weggejaagd omdat ze weigerde mee te doen met Poetin lof uitingen, Zwartmeer verjaagd omdat hij Trump bekritiseerde.
Dhana is vertrokken omdat ze het naar vind/vond als mensen Israel of het Christendom bekritiseren, en Zwartmeer is niet verjaagd .
Is dat zo?
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89715
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Gifaanvallen in Syrie.

Bericht door Ariel »

Teva Teff schreef:
Is dat zo?
Ja dat is zo, maar gelukkig laat jij je niet wegjagen. :razz:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89715
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Gifaanvallen in Syrie.

Bericht door Ariel »

Bewijs dat rebellen gifgasraketten prepareren en afschieten. Allah ackbar.

The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Gifaanvallen in Syrie.

Bericht door Pilgrim »

Dat doe ik graag. Maar nu nogmaals... waar zijn jou bewijzen dat Assad achter die gifgasaanval zit. Oók zit ik nog steeds te wachten op jouw bewijzen aangaande de MH17-zaak. Ik wil nu niet te lang meer wachten. : nono3:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89715
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Gifaanvallen in Syrie.

Bericht door Ariel »

Gelukkig kregen de rebellen juist op tijd hun gasmaskers. Een dag voor de aanval. Wat een mazzel.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Teva Teff

Re: Gifaanvallen in Syrie.

Bericht door Teva Teff »

Bellingcat.
Lang voordat de Russische Federatie onder leiding van Poetin boven het slagveld van de Russisch-Oekraïense oorlog het burgerpassagiersvliegtuig MH17 op 10 kilometer hoogte zonder pardon met één van zijn exploderende BUK-raketten uit elkaar deed spatten, keek ik al regelmatig naar de berichten van Bellingcat over de Syrische oorlog van de despoot Assad en zijn tegenstanders.
Deze week zijn er 2 artikelen gepubliceerd over de gifgasaanval van de despotenschoft Bashar Hafiz al-Assad op Khan Sheikhoun, Idlib welke plaatsvond op 4 april 2017.
1]
The Khan Sheikhoun Chemical Attack, The Evidence So Far
2]
The Chemical Realities of Russia’s Khan Sheikhoun Chemical Warehouse Attack Claims
Ik heb ze zelf al snel doorgelezen en voorlopig goedgekeurd.
Veel ogenopenend leesplezier. Want als je inzake deze gifaanval moet kiezen tussen de kennis over de harde realiteit of de roes van de prettige aanvoelende wenswaan, dan lijkt mij de keuze wel duidelijk.
Teva Teff

Re:Gifaanvallen in Syrie.

Bericht door Teva Teff »

Het laatste nieuws uit Syrië.
Amerikaans leger valt Syrische legerbasis aan uit vergelding voor gifgasaanval
De Verenigde Staten hebben in de nacht van donderdag op vrijdag een militaire basis in Syrië aangevallen. Het Amerikaanse leger heeft vanaf twee Amerikaanse schepen in de Middellandse Zee 59 raketten afgevuurd.
Teva Teff

Re: Gifaanvallen in Syrie.

Bericht door Teva Teff »

Een analyse in het NRC.
Trump neemt grote gok met aanval op Syrië
President Donald Trump heeft vannacht de aanval geopend op de Syrische regering van Bashar al-Assad, na een plotselinge en dramatische ommekeer in zijn buitenlandse politiek. Op bevel van Trump zijn volgens het Pentagon 59 kruisraketten afgeschoten op het Syrische vliegveld al-Shayrat, dichtbij de stad Homs.

Het is voor het eerst dat Amerika de aanval opent op Assad, een bondgenoot van Rusland. Het buitenlands beleid van Trump staat hiermee volledig op zijn kop, met mogelijk grote gevolgen voor de verhouding met Rusland. Ook op binnenlands terrein neemt Trump een gok. Veel van zijn aanhangers voelen niets voor militaire betrokkenheid in Syrië, terwijl veel tegenstanders juist vóór zijn.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89715
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Gifaanvallen in Syrie.

Bericht door Ariel »

The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Plaats reactie