De kolommer

De regels van Kolommer zijn:
Je mag wekelijks een nieuwe column schrijven.
Je mag op elke column één reactie geven (maar die mag je wel zo vaak veranderen als je wilt).
Een column mag na de eerste reactie erop niet meer worden veranderd.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: De kolommer

Bericht door Ali Yas »

Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: De kolommer

Bericht door Ali Yas »

Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: De kolommer

Bericht door Ali Yas »

Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De kolommer

Bericht door Ariel »

Het doel van de georganiseerde rellen is dus voor een deel de organisatie zelf, het vormen van een beweging die de kern zal vormen van een toekomstig leiderschap dat de vrijheid van meningsuiting van anderen effectief en volledig zal smoren. De ironie zal de schrijvers wel ontgaan dat dit precies de manier was waarop Hitler en zijn vrienden zich verzekerden van de macht.
icon_thumbup.gif Top meneer A Yas....
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De kolommer

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ali Yas schreef:De diensten van Antifa
Gelezen. Prima analyse. Het probleem met die gasten is dat zij letterlijk schijt hebben aan alle logica. Logica is namelijk niet iets dat voorbehouden is aan dolle dwazen, lapzwansen en verkeerd in elkaar zittende bovenkamers van mensen die zich daar niet bewust van zijn. Dat riekt naar gevaarlijk. Naar dat waar ook psychopaten last van hebben: vervuiling van de binnenkant van de menselijke schedel.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: De kolommer

Bericht door Ali Yas »

Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De kolommer

Bericht door Ariel »

Ali Yas schreef:Een wassen neus
Gedeeld op twitter en feestboek
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: De kolommer

Bericht door Ali Yas »

Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De kolommer

Bericht door Ariel »

Ali Yas schreef:Klimaatkaartenhuis
Top artikel. icon_thumbup.gif
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De kolommer

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ali Yas schreef:Klimaatkaartenhuis
Prima artikel voor 'wetenschappers' en linksom de afgrond in denkende politici.

Afbeelding

Ik leg mensen constant uit dat onze temperatuur afhangt van de afstand van de zon tot de aarde en niet anders. Dat veroorzaakt opwarming of 'bevriezing'. En dat begrijpt dan ook iedere boerenlul die geen wetenschapper is. Nog niet één tegenspraak gehoord.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: De kolommer

Bericht door Ali Yas »

Hans v d Mortel sr schreef:Ik leg mensen constant uit dat onze temperatuur afhangt van de afstand van de zon tot de aarde en niet anders.
Je kan dat iets breder trekken: onze temperatuur is afhankelijk van de zon en de baan van de Aarde om de zon. Die baan is geen zuivere cirkel maar een ellips, die langzaam van vorm verandert (en weer terugverandert). Daarnaast varieert de scheefstand van de rotatie-as; hoe schever, hoe groter de verschillen tussen de seizoenen (en dat heeft weer gevolgen voor de hoeveelheid ijs op de polen). Een zekere Milanković heeft dat lang geleden haarfijn uitgezocht.

Maar goed, dat gaat over periodes van vele duizenden jaren. Op kortere termijn is de (magnetische) activiteit van de zon zelf belangrijk. De geladen deeltjes van onze ster beïnvloeden het klimaat ogenblikkelijk, maar diezelfde stroom remt de invloed van kosmische straling en daarmee de vorming van wolken. Een minder actieve zon geeft direct afkoeling en via de vorming van wolken nog méér. Welke getallen we daarbij moeten zetten is een stuk lastigere vraag. Kijken we naar de recente "kleine ijstijd" dan kon dat in deze contreien best een aantal graden schelen, zeker als er gevolgen zijn voor de overheersende windrichting. Ik zou investeren in fleestruienfabrieken.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De kolommer

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ali Yas schreef:
Hans v d Mortel sr schreef:Ik leg mensen constant uit dat onze temperatuur afhangt van de afstand van de zon tot de aarde en niet anders.
Je kan dat iets breder trekken: onze temperatuur is afhankelijk van de zon en de baan van de Aarde om de zon. Die baan is geen zuivere cirkel maar een ellips, die langzaam van vorm verandert (en weer terugverandert). Daarnaast varieert de scheefstand van de rotatie-as; hoe schever, hoe groter de verschillen tussen de seizoenen (en dat heeft weer gevolgen voor de hoeveelheid ijs op de polen). Een zekere Milanković heeft dat lang geleden haarfijn uitgezocht.
Correct. Het is goed voor onze lezers te weten dat wij hier op FFI elkaar aanvullen. Niemand heeft alle kennis in pacht. Nou ja, moslims dan. Vandaar die haast onvoorstelbare achterstand in denken en doen van moslims (1,8 miljard op aarde). En wat denken en zeggen moslims? "Wacht maar, straks zijn wij met meer." Het blijft een dom achterwaarts gekeerd volkje zonder verstand. Misschien herinneren moslims zich de Zesdaagse Oorlog van Israël. Een overmacht aan verschillende Arabische landen vielen Israel aan met de bedoeling om joden de zee in te drijven, maar werden met de afwezige hulp van Allah verpletterend en vernederd. En dat in zes dagen. Zo kort deed Allah er ook over om onze wereld te scheppen.

Op de zevende dag ging God rusten. Moslims doen dit al bijna 1400 jaren. En dan bedoel ik voornamelijk de ruststand van hun verstand. Dat heeft hen gemaakt tot parasieten op onze kenniseconomie en beschaving.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: De kolommer

Bericht door Ali Yas »

Hans v d Mortel sr schreef:Moslims doen dit al bijna 1400 jaren. En dan bedoel ik voornamelijk de ruststand van hun verstand. Dat heeft hen gemaakt tot parasieten op onze kenniseconomie en beschaving.
Het is ook andersom: als je kunt parasiteren, hoef je je eigen verstand niet meer te gebruiken om te eten te krijgen. Aan de andere kant vind ik het dan ook weer niet zo slim van 'ons' dat wij die domme gasten hier kwartier laten maken.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: De kolommer

Bericht door King George »

Je moet een Muzelman ook niet voeden, want hij zal in je hand gaan bijten. Je kunt hem beter laten verhongeren.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De kolommer

Bericht door Hans v d Mortel sr »

King George schreef:Je moet een Muzelman ook niet voeden, want hij zal in je hand gaan bijten. Je kunt hem beter laten verhongeren.
Het klinkt onmenselijk, maar is uitsluitend bedoeld om de mensheid te redden van overbevolking en alle ellende dat het met zich meebrengt: Laat Afrika aan zijn lot over. De natuur doet de rest. Wat geldt voor islamitische landen, geldt ook voor Afrika. Handel drijven (de slavernij bijvoorbeeld die is afgeschaft, maar niet door Arabische landen) . . . prima. Maar niet de bodemloze politieke corrupte put vullen in Afrika met enorme hoeveelheden jaarlijks gedoneerd geld, afgepikt van en opgehoest door hard werkende belastingbetalers.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: De kolommer

Bericht door Ali Yas »

Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De kolommer

Bericht door Ariel »

Ali Yas schreef:Weer
Merci. Goed dat jij hier weer een link geeft.

Ik heb nog veel te lezen zie ik op je site.

icon_thumbup.gif
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: De kolommer

Bericht door Ali Yas »

Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: De kolommer

Bericht door Ali Yas »

Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: De kolommer

Bericht door Ali Yas »

Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: De kolommer

Bericht door Ali Yas »

Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De kolommer

Bericht door Ariel »

Ali Yas schreef:De politie als symptoom
Met enige weemoed vertelde de ex-marxist Sowell hoe in zijn jeugd de mensen op warme dagen op hun balkon of zelfs in de voortuin sliepen, en hoe hij als klein ventje de hond kon uitlaten in het park.
Die weemoed voel ik ook. Dat mensen de achterdeur open lieten staan, zodat buren of kennissen naar binnen konden liepen terwijl ze riepen...Oehoe...Volluk.

Of dat ik veilig als jong meisje loonzakjes voor 6 man kon wegbrengen naar de bemanning, of dat ik als kind door mijn moeder naar de bank gestuurd werd om het geld voor het loon van de bemanning op te halen.

Kan nu allemaal niet meer...
De meeste zwarte jongens groeien nu op zonder vader en met minder kansen dan ooit.
De vaders van deze zwarte jongen deugen waarschijnlijk ook niet, want anders hadden ze hun verantwoording genomen. Dus misschien maakt het niet uit of ze nu wel of niet met de opvoeding van die jongens bemoeid hadden.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: De kolommer

Bericht door Ali Yas »

Ariel schreef:De vaders van deze zwarte jongen deugen waarschijnlijk ook niet, want anders hadden ze hun verantwoording genomen. Dus misschien maakt het niet uit of ze nu wel of niet met de opvoeding van die jongens bemoeid hadden.
Dat kun je niet zeggen. Die vaders krijgen de kans niet, met dank aan het systeem. Er was een tijd dat er meer zwarte dan blanke gezinnen intact waren (naar verhouding van het bevolkingsaandeel uiteraard).
En dan nog wat: het zijn de moeders die ervoor kiezen zonder man door het leven te gaan. Ze trouwen liever met de staat.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De kolommer

Bericht door Ariel »

Ali Yas schreef: Dat kun je niet zeggen. Die vaders krijgen de kans niet, met dank aan het systeem. Er was een tijd dat er meer zwarte dan blanke gezinnen intact waren (naar verhouding van het bevolkingsaandeel uiteraard).
En dan nog wat: het zijn de moeders die ervoor kiezen zonder man door het leven te gaan. Ze trouwen liever met de staat.
Het is wel een gegeven dat zwarte meisjes in de bijlmer met jan Tyson en alleman seks hebben. Vaak weten ze niet eens wie de vader van hun kind is.

https://www.bijlmer.net/hulp-voor-allee ... -zuidoost/
https://www.verwey-jonker.nl/doc/multic ... Totaal.pdf
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: De kolommer

Bericht door hans van de mortel »

Ali Yas schreef:De politie als symptoom
:scared:
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Plaats reactie