Alexander Pechtold - Dom of gevaarlijk?

"Opinies" is een collectie van korte teksten (van 500 tot 750 woorden) waarin de auteur zijn opinie over courante islam-gelinkte gebeurtenissen uiteen zet. Indien je jouw opinie gepubliceerd wil zien kan je ze hier kwijt. Geef ons ook je naam en email adres. De tekst moet wel van jouw hand zijn.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Alexander Pechtold - Dom of gevaarlijk?

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Mahalingam schreef: Afbeelding
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Alexander Pechtold - Dom of gevaarlijk?

Bericht door Pilgrim »

BRIEFJE VAN JAN – Aan Alexander Pechtold

Door: Jan Dijkgraaf, 7:01, 19 november 2018

Afbeelding

Rotterdam, mijn geboortestad, is een veerkrachtige stad, die er altijd weer bovenop komt...

Meneer Pechtold,

De laatste honderd jaar is Rotterdam nogal vaak door rampspoed getroffen.

Ik denk aan de kampioenschappen van Dinges in 1919, 1931, 1932, 1934, 1937, 1939, 1947, 1957, 1960, 1966, 1967, 1968, 1970, 1972, 1973, 1977, 1979, 1980, 1982, 1983, 1985, 1990, 1994, 1995, 1996, 1998, 2002, 2004, 2011, 2012, 2013 en 2014.

Aan 11 mei 1938, toen een in aanbouw zijnde muur op voetgangers viel en er zeven doden te betreuren waren.

Aan 14 mei 1940 natuurlijk, toen de moffen met hun bombardementen zo’n 800 Rotterdammers vermoordden en er 80.000 dakloos maakte.

Aan 31 maart 1943, toen bij het bombardement op Rotterdam-West 401 doden vielen.

Aan 16 augustus 1945, toen bij de Vlootdagen op de HMS Onslow vuurwerk explodeerde en vijf toeschouwers en een onbekend gebleven aantal Britse matrozen het niet overleefden.

Aan 5 april 1961, toen een gaslek op de Mathieson leidde tot zeven doden.

Aan 15 juni 1965, toen een scheepsbrand op de Ronastar zestien opvarenden het leven kostte.

Aan 11 februari 1972, toen het logementsschip Jan Elshout bij de RDM in brand vloog en acht mensen het niet konden navertellen.

Aan 2 januari 1980, toen een woningbrand aan de Oleanderstraat elf slachtoffers opleverde.

Aan 24 juni 1981, de scheepsbrand op de Agios Ioannis...

Aan 23 november 1989, de woninbrand in de Grasstraat...

Aan 13 december 1991, de explosie in een opslagtank bij DSM Chemicals...

Ramp op ramp op ramp...

Maar Rotterdam, mijn geboortestad, is een veerkrachtige stad.

Telkens kwam de stad er weer bovenop.

Rotterdam, zo lijkt het, kan elke tegenslag aan.

Maar dat dacht ik vóór ik zaterdag een interview met uw ex-minnares en de toekomstige moeder van uw derde (of vijfde) kind, Anne Lok, las. Daarin stond dat u haar had laten weten in 2021 burgemeester van Rotterdam te willen worden.

We overleefden branden, explosies, Ajax en de moffen, maar er zijn dingen die zelfs Rotterdam de genadeklap kunnen geven.

‘Burgemeester Pechtold’ is zo’n ding.

Als God bestaat, gaat-ie er voor liggen.

Groet,

JanD

PS. Een even grote ramp voor héél het land kondigt zich trouwens de komende weken al aan: dat Pact van Marrakesh. Zo irritant knap weer hoe Rutte dat er tussen het gezeik over de kleur van Zwarte Piet en de voorspelbare aanslag op een Kerstmarkt ergens in West-Europa eventjes doorheen rommelt zonder zelfs maar een plichtmatig debatje met de Tweede Kamer.

https://tpo.nl/column/briefje-van-jan-a ... -pechtold/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Alexander Pechtold - Dom of gevaarlijk?

Bericht door Pilgrim »

Nieuwe onthullingen van Pechtold-ex Anne Lok over het D66-monster: ‘Alexander heeft ALLES stukgemaakt!’

Door Tim Engelbart, 19 november 2018

Afbeelding
Foto: Anne Lok bij RTL Late Night in september. Bron: Screenshot RTL.

In een eerste en laatste kranteninterview, geeft Pechtolds weggestuurde penthouse-chica Anne Lok nog één keer openheid van zaken over de ronduit mensonterende benadering van de D66-voorman jegens zijn voormalige geliefde. Hij was als een vader voor haar kinderen (al dan niet letterlijk), maar liet van de ene op de andere dag niets meer van zich horen nadat hij z’n ex-geliefde op ruwe wijze aan de kant zette: “Alles spatte uiteen!”

Een heftig interview met Anne Lok dit weekend in de lokale bode De Stentor. De krant heeft veel moeite gestoken om de gebroken en verdrietige Anne Lok te strikken voor een interview, want eigenlijk is ze dankzij de gemene strapatsen van de vertrokken D66-voorman helemaal niet in staat om journalisten te woord te staan.

Uiteindelijk doet ze het toch, en vermoedelijk was het een cathartisch moment voor het vertrokken D66-raadslid uit Meppel. Ze vertelt over de gewetenloze daden van Alexander Pechtold, die op de ene dag voor haar kinderen zorgt en lief is, en op het volgende moment in een monster verandert dat aanzet tot abortus en zonder gewetenswroeging de deur definitief achter zich dichttrekt – ook voor onschuldige kinderen die niets te maken hadden met volwassen relatieperikelen en alleen maar lijden.

Anne Lok vertelt:

“Natuurlijk had ik mijn leven anders voorgesteld. Ik had politieke ambities, ik had dromen. Toen Alexander vertrok, spatte alles uiteen. Alles was stuk. Maar ik heb de regie terug. Ik was aan het overleven, nu leef ik weer.

Alexander kende mijn grootste angst. Dat is dat ik de zorg voor mijn kinderen niet zou kunnen opbrengen. Toen ik deze zomer door de omstandigheden onder grote druk stond, forceerde Alexander mij tot het maken van een ingrijpende keuze die geheel tegen mijn gevoel in druiste. Vervolgens zag Alexander de relatie toch niet zitten. Sindsdien neemt hij geen contact meer op.

Alexander Pechtold beloofde de zorg voor mijn kinderen op te pakken wanneer ik daartoe tijdelijk niet in staat zou zijn. Desnoods met een oppas of een au pair. Dat was de afspraak. Toen ik om medische redenen de verantwoordelijkheid voor de zorg van mijn kinderen tijdelijk niet kon oppakken, gaf hij niet thuis. Alexander heeft helemaal niets gedaan. Zowel mijn familie, als ikzelf, als de kinderen hebben nooit meer iets van hem gehoord. Voor de kinderen vind ik dit het ergste. Zij hebben een enorme band opgebouwd met Alexander. Hij heeft de tweeling Mijntje en Berber, die nu bijna twee is, vanaf hun geboorte meegemaakt.”


Wat een verhaal. Waarna natuurlijk maar één oordeel past: Alexander Pechtold, wát ben jij een respectloze schoft!

https://www.dagelijksestandaard.nl/2018 ... ukgemaakt/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Alexander Pechtold - Dom of gevaarlijk?

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Klinkt zielig. Wat mij betreft TE zielig en ook wat onnozel onvolwassen.

Ik zal graag de andere kant van het verhaal horen. Ook al is het van een man die ik veracht. Met mij vinden veel van mijn kennissen hem een gluiperd. Daar ben ik blij mee. Het gekke is dat ik wel wat heb met Sylvana Simons, maar niet met deze lul, genoemd Alexander Pechdrol.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Alexander Pechtold - Dom of gevaarlijk?

Bericht door Pilgrim »

Ons vriendje heeft inmiddels een nieuwe baan gevonden...
Alexander Pechtold aangesteld als nieuwe directeur CBR

Door Gijsbert Termaat, 11 oktober 2019

Afbeelding

RIJSWIJK – Alexander Pechtold moet een einde maken aan de puinhoop bij het CBR. De voormalige leider van D66 is per 1 november benoemd als algemeen directeur van het exameninstituut dat onder vuur ligt vanwege ellenlange wachttijden waardoor met name duizenden ouderen hun rijbewijs niet op tijd kunnen verlengen.

Minister Cora van Nieuwenhuizen (Infrastructuur en Waterstaat) hoopt met het aanstellen van de 53-jarige politicus dat de boel weer snel op orde wordt gebracht. Samen met operationeel directeur Jan Jurgen Huizing, die in januari van dit jaar aantrad, gaat Pechtold een collegiaal bestuur vormen.

Lees verder>>>
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Alexander Pechtold - Dom of gevaarlijk?

Bericht door Mahalingam »

Pechtold gaat puinruimen bij CBR

En hier is dan een onprettig bericht waarin zijn naam niet vermeld wordt. In de week voordat hij officieel de baas wordt.
Miljoenenverlies dreigt voor CBR
De aanhoudende problemen bij het Centraal Bureau Rijvaardigheidsbewijzen (CBR) hebben grote financiële gevolgen. Dit jaar stevent het CBR op een verlies van 2,4 miljoen euro af, volgend jaar wordt een verlies van enkele miljoenen verwacht. Dat meldt de Volkskrant op basis van interne documenten.

De financiële positie van het CBR wordt nijpend als de dienst - zoals de Tweede Kamer wil - een ruimhartiger compensatie gaat betalen aan de vele duizenden gedupeerde klanten, zeggen meerdere bronnen.

Verliezen worden de komende jaren verhaald op het eigen vermogen, waardoor dat „onder de afgesproken ondergrens van 7,5 miljoen euro komt”, schrijft directeur bedrijfsvoering Jan Jurgen Huizing in een bericht aan werknemers. De totale uit te keren compensatie is lastig te voorspellen, schrijft de minister. Maar een grove inschatting laat zien dat er tussen de 5 en 10 miljoen euro moet worden uitbetaald.

Het CBR kampt niet alleen met oplopende wachttijden. De chaos is onder meer te wijten aan ict-problemen en een tekort aan keuringsartsen.
https://www.ad.nl/politiek/pechtold-gaa ... ~a3e6e546/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Alexander Pechtold - Dom of gevaarlijk?

Bericht door Pilgrim »

’Pechtold pakt CBR-crisis niet aan’

12 februari 2020

Afbeelding

Al jarenlang zijn er ernstige problemen bij het CBR, maar het laatste jaar spant de kroon. Schandaliger kan het eigenlijk niet. Met name de ouderen zijn de klos, schrijft Tjeu Claase.

Wat deed onze overheid? Jawel hoor, vanuit het bekende circuit werd Alexander Pechtold benoemd tot opperhoofd. De man die in de Tweede Kamer iedereen de maat nam en nagenoeg alles beter wist.

Wat doet hij nu bij het CBR? Ik weet het niet, maar sinds zijn aanstelling is het nog steeds één grote puinhoop. En wat doet de overheid? Ja, vragen stellen in de Kamer, foei. Wat een gaaf land, hè Mark.

Tjeu Claase, Malden

bron
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Alexander Pechtold - Dom of gevaarlijk?

Bericht door Ariel »

Pechtold: ’Ik heb nog regelmatig contact met Rutte’

Veertien jaar was hij een bekende verschijning aan het Binnenhof. Dezer dagen mag Alexander Pechtold (54) toekijken hoe zijn oogappel Sigrid Kaag een gooi doet naar het lijsttrekkerschap van D66. In De Telegraaf blikt de voormalig partijvoorman terug op zijn carrière aan het ooit door hem ’vuil en vunzig’ verklaarde Binnenhof, zijn bijzondere verstandhouding met Geert Wilders en de vervaagde grens tussen politiek en privé.

Op het Rijswijkse hoofdkantoor van het Centraal Bureau Rijvaardigheidsbewijzen (CBR) deed een medewerker directeur Alexander Pechtold onlangs een ontboezeming. „Ik had bij jou een bepaald beeld, maar dat heb ik toch echt moeten bijstellen”, sprak de collega. Het is iets wat Pechtold vaker zegt te horen. Als vaste speler aan het Binnenhof hadden veel mensen een mening over hem. Toen hij in 2005 minister werd, zei oud-minister Kees van Dijk tegen zijn buurvrouw, de moeder van Pechtold: „De kans bestaat dat de helft van de kiezers uw zoon verschrikkelijk vindt en de andere helft hem fantastisch vindt. Over het algemeen zijn dat goede politici.” Pechtold grijnst bij de anekdote.

Heeft u wel eens spijt van uw vertrek?
„Nee. Ik mis politici, maar niet de politiek. Ik wilde D66 terugbrengen in het landsbestuur. Die fase is gelukt. Nu is het tijd voor andere mensen.”

U mist politici, collega’s dus. Met wie heeft u nog het meeste contact?
„Heel regelmatig met Rutte. Die belt eens in de zoveel tijd om te vragen hoe het met me is. Ik stuur hem ook wel een sms’je als hij nachtenlang met zijn Europese collega’s in Brussel zit te onderhandelen.”

En wat staat er in zo’n bericht?
„Hou vol.”

D66-fractieleider Rob Jetten noemde Ruttes jongste optreden in Europa ’een onnodig schadelijke show’. U moedigde de premier intussen aan?
„Ik vond het fysiek zwaar voor hem. We delen zeker niet alle visies over Europa. Maar de manier waarop hij op het Europese toneel opereert is wel leiderschap. En daar hou ik van.”

Even terug naar het moment dat u wegging. Moest u afkicken van de politiek?
„Jaaaa. Je hoeft niet meer 24/7 aan te staan. Sinds ik ben gestopt in de politiek kijk ik eigenlijk geen tv meer. Het was voor mij altijd werk. Neem de talkshows. Je weet dat ze ’s ochtends tien tot vijftien man gaan bellen als ze de kranten hebben gelezen. Wat de krant ’s ochtends meldt is van levensbelang voor het journaal en voor de talkshows. Dat is het mechanisme. Ik kijk er doorheen.”

Is het moeilijk om niet meer in de schijnwerpers te staan als je dat wel gewend bent?
„Ja dat is een beeld van mij, waar ik me maar voor een deel bij neerleg. Mensen hebben erg het gevoel je te kennen. Ik had er na verloop van tijd moeite mee dat ik van publiek figuur publiek bezit werd. Daardoor ga je extra nadenken over wat je aan hebt als je de deur uitgaat, dat iemand kijkt hoe oud je auto is als je parkeert.”

Heeft u het idee dat u harder bent aangepakt, binnen en buiten de politiek?
„Neuh. De aanvaringen met Wilders waren legendarisch, maar als je ze echt gaat turven valt het reuze mee. Maar ze trokken wel aandacht. In een gepolariseerde politiek moet je tegen de extremen vechten.”

Ik hoorde dat u in de niet-openbare commissie-Stiekem, waar geheime informatie wordt besproken over het werk van veiligheidsdiensten, vaak samen optrok met Wilders. Juist omdat het achter de schermen gebeurde en er geen politieke winst- en verliesrekening kon worden opgemaakt.
„Dat zit niet ver van de waarheid. Waarheidsvinding en controle van de macht zijn in die commissie ongelooflijk belangrijk. Het gaat om onze staatsveiligheid, de inzet van onze troepen in het buitenland.”

Wat heeft Nederland niet gezien dat er wel tussen u beiden was?
„Het intermenselijke. Zijn afscheidstweet was ’Adieu Alexander’. Je kunt elkaar op de inhoud fel bestrijden, zelfs op het persoonlijke, maar de basiswaardering voor wat de ander aan het doen is vanuit zijn overtuiging moet aan het einde van de dag altijd overeind blijven.”

U noemt ’op het persoonlijke’. Dat ging over uw penthouse, het huis dat u geschonken kreeg van een Canadese vriend?
„Ja. Of dat ik een opmerking maakte over de waterstofperoxide waarmee hij zijn haar verft.”

Is hij daarbij wel eens een grens overgegaan voor u?
„Nee. Als één van ons daar al een keer bij in de buurt kwam, dacht je zelf wel: dit is niet het beste.”

Nog van uw ’penthouse’ genoten trouwens, deze zomer?
„Zeker!”

Was die commotie allemaal door de grote boze buitenwereld veroorzaakt, of had u daar gewoon transparant over moeten zijn?
„Nee. Ik zou het niet anders hebben gedaan. Ik heb wel gemerkt dat je soms kwetsbaar kunt worden door dingen die je niet opzoekt, maar er bij horen.”

Zo is er ook veel commotie ontstaan over wat er in de roddelbladen stond over uw privéleven. Had u dat anders moeten aanpakken?
„Nee, dat kan je nou eenmaal overkomen, zoals bij zoveel mensen. Als je in een publieke functie zit, is er veel ramptoerisme. Je voelt je kwetsbaar, omdat je weet dat het niet alleen jou aangaat maar ook je omgeving. En dat maakt dat je je bij tijd en wijle onmachtig voelt. De grenzen zijn weg.”

Deze week vertelde Rob Jetten dat hij door een fan gevraagd is om zaaddonor te worden. Als je dat soort informatie zelf de wereld in slingert, is het misschien niet vreemd dat mensen het er over gaan hebben?
„Ja, aan de ene kant vind ik dat je je daar niet alleen maar door moet laten afremmen, want dan word je… een robot. Ja, ik maak hem zelf maar, hahaha. Ook politici zijn mensen, een onschuldig bedoelde kwinkslag kan soms ook een loopje met je nemen.”

Sinds uw vertrek uit de Kamer lijkt het intussen bij D66 soms wel uitsluitend te gaan over meerouderschap en transgenders. Uw partij is toch wel voor meer op aarde?
„D66 valt vaak op bij onderwerpen waar we vooruitstrevend in zijn. Decennialang zijn we dat rond democratie geweest. Dat leidde bijna tot eenzijdigheid. We zijn tien jaar geleden verbreed richting onderwijs, Europa en hervormingen. Maar je moet altijd oppassen dat je bij sommige zaken weliswaar vooroploopt, maar mensen de indruk krijgen dat er niets anders is.”

Dat is toch een klein advies voor uw opvolgers. Intussen levert D66 als zelfbenoemd onderwijs- en cultuurpartij de minister van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap en zijn die sectoren vooral aan het klagen over het kabinetsbeleid.
„Op de dag dat het coalitieakkoord gesloten werd, riepen ze in de cultuursector: er komt 80 miljoen, maar in jullie verkiezingsprogramma wilden jullie 100 miljoen... Ik was toen bijna in staat om die 80 miljoen bij Rutte weer in te leveren.”

Bij uw afscheid opperde u dat Nederland zich geen betere premier kon wensen dan Rutte.
„Er is nog nooit een mens slechter geworden van het geven van een compliment. Zelfs niet in de politiek. Mensen geloven politici niet die zeggen dat alles wat de buren doen slecht is en wat ze zelf doen goed.”

Maar uw D66 vindt dat Rutte plaats moet maken voor Sigrid Kaag.
„En terecht.”

Welke beproeving heeft zij de afgelopen jaren aan het Binnenhof doorstaan, waardoor zij geschikt is om Rutte te vervangen?
„Meer dan Unilever en een staatssecretariaat, zoals Rutte. Het wereldtoneel! En een ministerschap! Rutte doet heel veel zaken goed. Maar hij heeft blinde vlekken over de rol van Nederland in Europa en ik vind hem wiebelig over integratie. Kaag heeft daar een heldere lijn in.”

Is dat zo? Nederland weet eigenlijk nauwelijks waar zij voor staat.
„Nee, maar dat wist Nederland tien jaar geleden ook niet bij Rutte. Welke beproeving had hij toen doorstaan? Ervaring krijg je door de klus een keer te krijgen.”

Kaag heeft een elitair imago. Dat probeerde ze te weerspreken door te zeggen dat ze vroeger in een flat heeft gewoond waar een vleugel in stond. Zou ze weten wat een pak melk kost?
„Geen enkel probleem. Ik zit hier niet om Kaag te verdedigen, maar ik blijf zeer gemotiveerd als er met twee maten wordt gemeten. Ze heeft jarenlange ervaring bij de VN en een ministerschap zonder schandalen. Wat is er mis met iemand die internationale ervaring heeft, van klassieke muziek houdt en een boek heeft gelezen? He-le-maal niets! Zíj heeft geen gekke schoenen nodig om in de belangstelling te komen. Zo!”

Die staat genoteerd. U zette zichzelf in Den Haag veertien jaar geleden op de kaart door te zeggen dat het er in Den Haag vuil en vunzig aan toe ging. Bent u het daar nog steeds mee eens?
„Het was beginnersverwondering. Ik probeerde te adresseren dat hoofd- en bijzaak niet altijd in verhouding staan in het Haagse. Wat ik wilde zeggen: het is ongelooflijk belangrijk wat daar gebeurt. Controle van de macht is hier op een heel hoog beschavingsniveau georganiseerd. Dat is iets wat we moeten koesteren. Maar we moeten ook blijven beseffen dat het mensenwerk is. Wilders en Pechtold hebben allebei 60.000 stemmen nodig om daar terecht te komen en die zijn allebei evenveel waard. Waardeer dat ze het doen, het debat voeren, je aan het denken zetten. En waardeer nog het meeste dat ze ook nog besluiten nemen die dit land tot één van de mooiste van de wereld maken.”
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Alexander Pechtold - Dom of gevaarlijk?

Bericht door Pilgrim »

Verrassing! Progressive, eurofiele D66’er Alexander Pechtold spreekt “regelmatig” met nep-VVD’er Rutte

Door Michael van der Galien, 8 augustus 2020

Het zal helemaal niemand verbazen, maar toch: Alexander Pechtold zegt in De Telegraaf dat hij “regelmatig” contact heeft met zijn oude makker, Mark Rutte. Gezellig!

Gevraagd met wie Pechtold tegenwoordig het meeste contact heeft, nu hij zelf niet meer actief is in de politiek, antwoordt hij: “Heel regelmatig met Rutte. Die belt eens in de zoveel tijd om te vragen hoe het met me is. Ik stuur hem ook wel een sms’je als hij nachtenlang met zijn Europese collega’s in Brussel zit te onderhandelen.”

Wat er dan in zo’n berichtje staat? “Hou vol.” Want Pechtold deelt Ruttes doelen, natuurlijk. Beide heren zijn voor meer, meer, meer Europa en minder, minder, minder nationale soevereiniteit. Natuurlijk, Pechtold zegt voor de goede orde nog even snel dat hij en Rutte net wat anders aankijken tegen de EU, maar ja, dat is puur voor de bühne. Hij is immers van D66 en moet toch nog iets van onderscheid maken.

Anders dan zijn woorden spreken zijn daden boekdelen. Hij en Rutte zijn natuurlijke bondgenoten, en beide heren zijn zich daar maar al te zeer van bewust.

https://www.dagelijksestandaard.nl/2020 ... der-rutte/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Alexander Pechtold - Dom of gevaarlijk?

Bericht door Mahalingam »

Noemen ze dit nu een 'chotspe' (chutzpah', 'Chuzpe' ,'hucpa')?
ALEXANDER PECHTOLD PRESENTEERT ‘DE ACHTERKANT VAN HET GELIJK’

In een nieuwe reeks van het gelauwerde programma ‘De Achterkant van het Gelijk’ gaat Alexander Pechtold op zoek naar de ethische principes waar bestuurders, beleidsmakers en professionals zich door laten leiden.
[...]
De Achterkant van het Gelijk werd ontwikkeld door Marcel van Dam ...
https://pers.bnnvara.nl/alexander-pecht ... et-gelijk/
Marcel van Dam (PvdA): U bent een buitengewoon minderwaardig mens. Weet u dat?
https://www.youtube.com/watch?v=Lod_P4iQ2po
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Alexander Pechtold - Dom of gevaarlijk?

Bericht door Ariel »

Mahalingam schreef:
wo mar 10, 2021 2:23 pm
ALEXANDER PECHTOLD PRESENTEERT ‘DE ACHTERKANT VAN HET GELIJK’
Pechtold is een ervaringsdeskundige, dus... :cool:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Alexander Pechtold - Dom of gevaarlijk?

Bericht door sjun »

Ik vermoed dat Alexander Pechtold met zijn achterkant toch een aardig Schevenings penthouse van de gepensioneerde Canadese diplomaat Serge Marcoux cadeau kreeg...
Afbeelding
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Alexander Pechtold - Dom of gevaarlijk?

Bericht door hans van de mortel »

Niet belangrijk!

Wat telt is dat hij een enorme doortrapte egocentrische onbetrouwbare, in mijn ervaring over de jaren heen, smerige collaborerende misselijk makende vijand was van het volk. Wat hij nu is, weet ik niet. Het liefst zie ik hem dood, na een langdurig lijden door gebrek aan zuurstof met de smaak van rechtvaardigheid en eerlijkheid, gevrijwaard van aantrekkelijke politieke leugens, list en bedrog.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Plaats reactie