Alexander Pechtold - Dom of gevaarlijk?

"Opinies" is een collectie van korte teksten (van 500 tot 750 woorden) waarin de auteur zijn opinie over courante islam-gelinkte gebeurtenissen uiteen zet. Indien je jouw opinie gepubliceerd wil zien kan je ze hier kwijt. Geef ons ook je naam en email adres. De tekst moet wel van jouw hand zijn.
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Alexander Pechtold - Dom of gevaarlijk?

Bericht door Mahalingam »

"...die bij gebrek aan echte moslimas zich in een kopvod gehesen heeft. "

Zo iets heet in linkse anti-racisten kringen 'cultural appropriation' , wat heel racistisch is om te doen.
What Is Cultural Appropriation and Why Is It Wrong?
https://www.thoughtco.com/cultural-appr ... ng-2834561
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Alexander Pechtold - Dom of gevaarlijk?

Bericht door sjun »

Afbeelding
Een beklijvend plaatje ter verheldering van waar zo'n nitwit of strijdster voor de goede zaak mee kokketteert.

Daarmee geeft ze haar in lappen gevangen zusters nog eens een extra dolksteek in de rug. Gelukkig heeft ze er geen weet van, als ze een hart had en niet opzichtig uit was op het uitventen van haar eigen ego, zou ze er nog slecht van slapen.

Bill Warner, PhD: The Political Side of Hijabs

Most people see the hijab as religious or cultural, but the hijab is a symbol of the Sharia and has a very political meaning.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Alexander Pechtold - Dom of gevaarlijk?

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Afbeelding
Ariel schreef:Dat is vast geen echte moslima met die blote armen. Ik denk dat het een LBHTFQA D66-er is die bij gebrek aan echte moslimas zich in een kopvod gehesen heeft.

Wel schattig. :heart:
En deze in het oog springende D666 kopvod dan?

Afbeelding

Is zij geen echte moslimtrut soms? Straks vernemen we nog dat zij een gematigde moslima is. Ook de volgende door Allah waargenomen loslopende paradijshoer mag niet onvermeld blijven in het aangezicht van de islamitische verloedering.

Afbeelding

Zou dit alles misschien te maken kunnen hebben met het feit dat mohammedanen bekend staan als notoire geitenneukers? En zoiets gebeurt toch altijd van achteren? [icon_lol.gif]
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Teva Teff

Re: Alexander Pechtold - Dom of gevaarlijk?

Bericht door Teva Teff »

Lijkt mij een gezellig forum.
Lage Landen Portal
Vrije menings forum voor Nederlanders, Vlamingen & Afrikaners.
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Alexander Pechtold - Dom of gevaarlijk?

Bericht door Mahalingam »

"Vrije menings forum voor Nederlanders, Vlamingen & Afrikaners."
Dus alleen maar Nrederlandstaligen mogen mee doen. En wel heel inclusief: ook die in Vlaanderen en in Z-Afrika. En ik denk ook wel dat de Nederlandstalige terug geëmigreerde Hollandse boeren uit Suriname ook mee mogen doen.

Maar de rest niet en dat is heel erg uitsluitend voor al die andere groepen.
Het ontbreekt daar dus aan de juiste kosmopolitische instelling.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Maarten
Berichten: 975
Lid geworden op: di mar 21, 2017 3:00 pm
Locatie: Twente

Re: Alexander Pechtold - Dom of gevaarlijk?

Bericht door Maarten »

Mahalingam schreef:"Vrije menings forum voor Nederlanders, Vlamingen & Afrikaners."
Dus alleen maar Nrederlandstaligen mogen mee doen. En wel heel inclusief: ook die in Vlaanderen en in Z-Afrika. En ik denk ook wel dat de Nederlandstalige terug geëmigreerde Hollandse boeren uit Suriname ook mee mogen doen.

Maar de rest niet en dat is heel erg uitsluitend voor al die andere groepen.
Het ontbreekt daar dus aan de juiste kosmopolitische instelling.
Ik ben niet de admin daar of zo, dus ik bepaal het beleid er niet; ik post daar als Thorvald..Enfin, forum is idd in hoofdzaak gericht op Nederlanders, Vlamingen en de Afrikaners. Ook is er een Friestalig onderforum...

Wat betreft die Hollandse boeren uit Suriname, ik neem aan dat je doelt op de boeroe's, nietwaar;
http://lagelanden.informe.com/forum/tij ... t2479.html

Maar het aantal boeroe's is relatief klein... Denk ook niet dat je echt Boeroes zult vinden op het web die deelnemen aan fora's, maar dat is mijn mening dan.

Wat betreft de kosmopolitische instelling; net als het Haarlemse vrijemeningsforum, Dutchfaithfreedom en Uitingsvrij zijn de discussies in het Nederlands, niet in het Duits, Frans, Engels of andere talen. Zijn niet-Nederlanders er dan niet welkom? Je moet natuurlijk de voertaal spreken om te kunnen discusieren:
http://lagelanden.informe.com/forum/for ... t4452.html

Een gebruiker uit Frankrijk:
http://lagelanden.informe.com/forum/member470.html
Een gebruiker uit Duitsland:
http://lagelanden.informe.com/forum/member592.html
Nederlandse Antillen:
http://lagelanden.informe.com/forum/member736.html
Zweden;
http://lagelanden.informe.com/forum/member778.html
USA
http://lagelanden.informe.com/forum/member852.html
Libanon:
http://lagelanden.informe.com/forum/member894.html
Canada:
http://lagelanden.informe.com/forum/member934.html

Enfin, is verder gewoon een prettig forum om te lezen, leren en discusieren over uiteenlopende onderwerpen van politiek tot religie, en geschiedenis tot wetenschap...
Teva Teff

Re: Alexander Pechtold - Dom of gevaarlijk?

Bericht door Teva Teff »

Maarten schreef:
Wat betreft de kosmopolitische instelling; net als het Haarlemse vrijemeningsforum, Dutchfaithfreedom en Uitingsvrij zijn de discussies in het Nederlands, niet in het Duits, Frans, Engels of andere talen. Zijn niet-Nederlanders er dan niet welkom? Je moet natuurlijk de voertaal spreken om te kunnen discusieren:
.....................
....................
Enfin, is verder gewoon een prettig forum om te lezen, leren en discusieren over uiteenlopende onderwerpen van politiek tot religie, en geschiedenis tot wetenschap...
Haarlemse vrijemeningsforum, Dutchfaithfreedom en Uitingsvrij, met daarbij Lage Landen.
Dat is een interessante opsomming, Maarten.
Ben jij van de PVV mag het een beetje meer zijn?
Gebruikersavatar
Maarten
Berichten: 975
Lid geworden op: di mar 21, 2017 3:00 pm
Locatie: Twente

Re: Alexander Pechtold - Dom of gevaarlijk?

Bericht door Maarten »

Ik heb altijd PVV gestemd...De laaste keer eveneens, al moet ik toegeven dat ik meer en meer gecharmeerd raakt over ForumvoorDemocratie. Enfin, moet ik kiezen, dan wordt het nog moeilijk...
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Alexander Pechtold - Dom of gevaarlijk?

Bericht door King George »

Teefje Keft schreef: Haarlems Vrije Mening Forum, Dutch Faith Freedom en Uitingsvrij 3.2, met daarbij Lage Landen.
Dat is een interessante opsomming, Maarten.
Het zou verboden moeten worden hè? Je schijnt er nogal problemen mee te hebben als anderen die over de dingen en de zaken anders (kunnen) denken daadwerkelijk gebruik maken van hun recht op vrije meningsuiting, is het niet? Wat doe je overigens zelf op FFI? Trollen of zo?
Teefje Keft schreef:Ben jij van de PVV mag het een beetje meer zijn?
Willen we meer of willen we minder PVV? Willen we meer of minder PvdA? De kiezers hebben gesproken. Meer PVV en minder PvdA :victory: :victory:
En zal ik jou eens wat verklappen? Ik was al PVV'er nog voordat er een PVV was. Problemen mee? Zo ja, welke partij beveel jij dan aan? D'66 of zo?
Laatst gewijzigd door King George op wo apr 19, 2017 11:30 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Alexander Pechtold - Dom of gevaarlijk?

Bericht door King George »

Teva Teff schreef:
Lijkt mij een gezellig forum.
Lage Landen Portal
Vrije menings forum voor Nederlanders, Vlamingen & Afrikaners.
En de voertaal is...
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Teva Teff

Re: Alexander Pechtold - Dom of gevaarlijk?

Bericht door Teva Teff »

Deze 4 fora worden in één adem genoemd. Duidelijk toch?
Teva Teff

Re: Alexander Pechtold - Dom of gevaarlijk?

Bericht door Teva Teff »

King George schreef:
Teefje Keft schreef: Haarlems Vrije Mening Forum, Dutch Faith Freedom en Uitingsvrij 3.2, met daarbij Lage Landen.
Dat is een interessante opsomming, Maarten.
Het zou verboden moeten worden hè? Je schijnt er nogal problemen mee te hebben als anderen die over de dingen en de zaken anders (kunnen) denken daadwerkelijk gebruik maken van hun recht op vrije meningsuiting, is het niet? Wat doe je overigens zelf op FFI? Trollen of zo?
Teefje Keft schreef:Ben jij van de PVV mag het een beetje meer zijn?
Willen we meer of willen we minder PVV? Willen we meer of minder PvdA? De kiezers hebben gesproken. Meer PVV en minder PvdA :victory: :victory:
En zal ik jou eens wat verklappen? Ik was al PVV'er nog voordat er een PVV was. Problemen mee? Zo ja, welke partij beveel jij dan aan? D'66 of zo?
De FFI-naam is Teva Teff. Ik ga jouw nick ook niet in boerenlul veranderen als ik jou quoot. Overigens, mijn reactie veranderen is ook niet netjes.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Alexander Pechtold - Dom of gevaarlijk?

Bericht door King George »

Teefje Keft schreef:Deze 4 fora worden in één adem genoemd. Duidelijk toch?
En wat is nou je punt? Wat voor problemen heb jij met deze respectabele fora de moeite van een bezoek meer dan waard?
Laatst gewijzigd door King George op wo apr 19, 2017 1:44 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Alexander Pechtold - Dom of gevaarlijk?

Bericht door King George »

Teefje Keft schreef:Ben jij van de PVV mag het een beetje meer zijn?
Maarten schreef:Ik heb altijd PVV gestemd...De laaste keer eveneens, al moet ik toegeven dat ik meer en meer gecharmeerd raakt over ForumvoorDemocratie. Enfin, moet ik kiezen, dan wordt het nog moeilijk...
Je vraag is hierbij beantwoord. Wat voor problemen heb jij met de PVV? Zou jij een andere partij aanbevelen voor hokje rood? En zo ja, welke? En waarom? Mogen wij dat weten?
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Alexander Pechtold - Dom of gevaarlijk?

Bericht door Pilgrim »

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Alexander Pechtold - Dom of gevaarlijk?

Bericht door Pilgrim »

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Alexander Pechtold - Dom of gevaarlijk?

Bericht door King George »

Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Alexander Pechtold - Dom of gevaarlijk?

Bericht door Mahalingam »

Vraagje: zien wij hier zetelangst?
Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Alexander Pechtold - Dom of gevaarlijk?

Bericht door King George »

Weet D66 wel wat de Democratie is

Afbeelding

Een aanslag op de democratie door een voorheen genaamde Democratische partij uit 1966 kan beter de naam wijzigen

D
66 vierde na het debat tussen landelijke partijleiders gisteravond in de Amsterdamse Balie een feestje. Ze waanden zich winnaar na een avond van onwaarheden en ronduit leugens vertellen over hun vijand, Thierry Baudet.

Trots als een glimmende pauw stond Alexander Pechtold te wapperen met het vingertje dat hij en hij alleen volledig tegen Forum voor Democratie was, vanwege “rare uitspraken

Bindende terugkijktip: De Grote Landelijke Lijsttrekkers FvD-Demoniseershow in De Balie.

Pechtold doelt op het interview met Brandpunt waarin de Surinaamse Yernaz Ramautarsing van Forum voor Democratie het volgende zegt: ‘’Ik had ook graag gezien dat het anders was, dat zwarte mensen hyperintelligent waren, dat Surinamers het hoogste gemiddelde IQ van de wereld hadden. Maar het is niet zo.”

Men is op het politiek correcte zwarte racistische pikkie getrapt, want het is natuurlijk not done zo te spreken over feiten die allang wetenschappelijk bewezen zijn.

Lees daarover dit artikel: “Het lage gemiddelde IQ in Afrika is mogelijkerwijs een verklaring voor het feit dat juist daar zo vaak sprake is van failed states.”

De Afrikanen zijn kennelijk wel heel slim om te zien waar het grote gratis geld zit. “De Afrikaanse migranten komen niet naar Europa omdat ze vluchten voor oorlog of om hier te komen werken, maar om onze royale sociale uitkeringen.”

Pechtold

Maar die D66, gaat het daar zo goed mee dan?


Er zijn nogal wat schandalen boven gekomen de laatste tijd. Niet op de laatste plaats om Alexander Pechtold zelf. Uit de column van Jan Dijkgraaf vandaag: “Hebben Buma, Asscher, Klaver, Marijnissen en die nieuwe van Forum het u heel lastig gemaakt? Zijn ze blijven etteren over de omkoopneukhut die u van die Canadese diplomaat heeft gekregen om het CETA-verdrag er in de Tweede Kamer doorheen te jassen?”

In slechts een paar zinnen over de Pechtoldgate: treffender kan het niet.

Er verscheen eens een artikel waarin werd gesuggereerd dat Alexander Pechtold een valse naam zou voeren. “Sowieso, wat doet Alexander Pechtold – die eigenlijk Hendrik-Jan van Buitenveldert heette voordat hij door de Bilderberg groep als alleenheerser van D66 naar voren werd geschoven – daar?”

Over zijn standpunten ten aanzien van Israël, heeft Pechtold zich al eerder uitgelaten: “Dat je vrolijk tegen Israël staat te demonstreren op een bijeenkomst van terrorist en Hamas kopstuk Abou Rashed op het Malieveld in Den Haag naast de islamofascisten van DENK.”

Er is ook geschreven over het duistere verleden van Pechtold: frauduleuze praktijken van de voorman van D66. Het draait om een mogelijke fraude rond een onteigeningsprocedure door de gemeente Leiden, waar Pechtold van 1997 tot 2003 wethouder was. Paul Ruijs noemt Pechtold ‘een leugenaar’.

Kaag

M
evrouw Kaag, minister voor Buitenlandse Handel en Ontwikkelingssamenwerking, die door haar huwelijk met een Palestijn 13 miljoen euro belastinggeld wegsluisde naar Palestina, deed dat onder het mom van “opbouwgeld en hulp om een vluchtelingenprobleem op te lossen”.

Het bleek “bloed en wapengeld” aan Hezbollah en Hamas om Israël nog verder te bestoken.

En hier gaat het o.a.Nederlandse belastinggeld c.q. bloedgeld heen, klik.

Hamas bedankte minister Kaag overigens wel netjes voor haar bijdrage aan UNRWA als steun voor Palestijnse jihad tegen Israël.

Dankzij Kaag kunnen Hamas en Hezbollah verder gaan met ontwikkelen van haat, dood en verderf. En een leuk vliegtuigje kopen voor Abbas.

Samenvattend: UNRWA wordt niet gebruikt om een vluchtelingenprobleem op te lossen, maar ingezet als wapen om de staat Israël te bestrijden.

Ollongren

D
an mevrouw Ollongren, minister van Binnenlandse Zaken, een verwaande vrouw, die meent zich allerlei uitspraken te kunnen permitteren over Thierry Baudet wordt langzamerhand grensoverschrijdend. De wijze waarop Thierry Baudet wordt gebruikt als pispaal voor alles wat vies, voos en treurig is, is mensonterend slecht. Het gaat exact dezelfde weg als met Pim Fortuyn, waar links de vreselijkste beschuldigingen over uitsprak. “Toen Fortuyn aanpassingen van de Grondwet voorstelde (Artikel 1), ging D66’er Thom de Graaf uit het dagboek van Anne Frank citeren.”

Nu gebeurt dat opnieuw, door de Nieuw-Communistische Aanhang van D66, waaronder deze minister van Binnenlandse Zaken.

Is Ollongren zo dom, of is ze zo vilein?!

In ieder geval is ze zo arrogant, dat ze meent zich alles te kunnen permitteren. Misschien kon dat in Amsterdam. Maar zeker niet als minister.

Terecht dat er aangifte wegens smaad en laster wordt gedaan.

Pia Dijkstra

T
ot slot: Pia Dijkstra, lid Tweede kamer voor D66.

Mevrouw Dijkstra wenst niet alleen haast te maken met het Voltooid Leven, maar ook met de donatiewet. Bezeten door macht, geld en de dood lijkt ze haar ijzige riedeltje als een robot af te draaien. Met haar arrogante gelijkhebberige toontje waarop ze praat over tegenstanders van de wet Voltooid Leven.

Over het leven en het doneren van organen; daarover beslist de burger zelf.

Pia Dijkstra verdedigde haar Orgaanleegtrekwet in de Eerste Kamer. En toen sprak ze de legendarische woorden: “Een garantie geef je op stofzuigers”.

Kouder kun je het niet benoemen.

Behalve dat dit een weerzinwekkend wetsvoorstel is, wordt er voorbijgegaan aan de grote groep wilsonbekwamen, zoals psychiatrische patiënten of dementerenden: mensen die hun wil niet kenbaar kunnen maken en dus een target zijn voor Dijkstra. Het blijft de eigen keus van mensen en niet die van arrogante Pia Dijkstra van D66.

Deze club van D66 is werkelijk stuitend arrogant.

Bekijk in dit kader even dit filmpje: een getuigen-verslag orgaandonatie in de Eerste Kamer. Bedenk goed waar uw stem naar toe gaat!



D66

K
ortom, waar de partij van Hans van Mierlo begon in 1966 als zijnde een Democratische partij,

daar is niets van over.

Van de democratie is niets meer terug te vinden binnen de huidige partij. We wanen ons weer in 2002, toen Pim Fortuyn minister president Wim Kok opriep te stoppen met demoniseren. Kok ging door. We weten hoe het is geëindigd op 6 mei 2002.

Het walgelijke voorbeeld van D66’er Thom de Graaf die Anne Frank erbij haalde en al die andere Linkschen Gütmenschen van PvdA, GL en SP die het nodig vonden op de man te spelen en niet op de bal.

GroenLinkser Volkert van der Graaf haalde slechts de trekker over waar de dood allang op het voorhoofd van Fortuyn was opgetekend door Linksch.

Het gebeurt nu weer. Met Forum voor Democratie en Thierry Baudet in het bijzonder.

Samen waakt D66 over uw privacy (sleepwet), zorgt ervoor dat Israël op kosten van de Nederlandse belastingbetaler wordt geëlimineerd.

D66 draagt zorg voor uw organen die worden uitgenomen zonder uw toestemming, laat ouderen vroegtijdig sterven met een drionpilletje in het kader van Voltooid Leven.

Het D66 van anno 2018 past eigenlijk het beste bij de 3-koppige fractie Denk: beiden zijn antidemocratisch, ze hebben een bloedhekel aan Joden en zijn idolaat van Palestina.

Lijstverbinding Denk en D66 is een feit: Denk66.


Stop de bankiers
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Alexander Pechtold - Dom of gevaarlijk?

Bericht door Mahalingam »

Pechtold strijdt tegen de FvD alleen maar buitenparlementair.
D66 durft debat over ‘racisme’ Forum voor Democratie niet aan
Ingewikkeld hoor. D66 is al maanden bezig Forum voor Democratie in de hoek van racisme en discriminatie aan het duwen. Over de recente aangifte die Thierry Baudet onlangs deed tegen minister van Binnenlandse Zaken Kajsa Ollongren (D66) zei die laatste dat dat hem vrij staat maar dat het ‘logischer zou zijn dat hij het politieke debat aangaat. Daar sta ik voor open‘. Je zou dus denken dat alle D66-seinen op groen zouden staan voor het voorstel van GroenLinks-fractievoorzitter Jesse Klaver om te debatteren over dat vermeende racisme van Forum voor Democratie en van Theo Hiddema in het bijzonder. Maar D66 durft het niet aan, zo bleek dinsdag.

Klaver wil minister-president Mark Rutte naar de Tweede Kamer roepen en dat ziet D66 niet zitten. Bovendien is er volgende week een Algemeen Overleg over het onderwerp discriminatie. Maar dat is een debat in een achterafkamertje en niet plenair in de Nationale Vergaderzaal zoals Klaver dat wil. Enfin, de rest van de coalitie durft het ook niet aan dus Klaver krijgt zijn debat niet.

Forum voor Democratie Kamerlid Theo Hiddema steunde het debat wel.

Waarvan akte.
http://politiek.tpo.nl/2018/02/06/keute ... ratie-aan/

En dan hier een stukje video van zo'n buitenparlementaire actie. Met Pechtold als populist.
Ironie van de gebeurtenissen in De Balie vrijdagavond is natuurlijk dat in die Lieve Deughoofstad van de Wereld het uitgerekend witte mensen zonder agency waren (voornamelijk mannen!) die een person of colour het spreken onmogelijk maakten. Die bovendien naderhand doorgingen met whitesplainen alsof er niets gebeurd was. “Mijn woke witte behind!”, virtue signalde een getriggerde Bassiehof in zijn safe spaced salon. “Dit is postkolonialisme op z’n slechtst, een typische whitey dominated offense! Schande!”
https://www.geenstijl.nl/5140691/bassie ... lie-debat/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Alexander Pechtold - Dom of gevaarlijk?

Bericht door King George »

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Alexander Pechtold - Dom of gevaarlijk?

Bericht door King George »

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Alexander Pechtold - Dom of gevaarlijk?

Bericht door King George »

Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Alexander Pechtold - Dom of gevaarlijk?

Bericht door Hans v d Mortel sr »

King George schreef:Afbeelding
Dit kan beter verwijderd worden. Waarom?

Hierom. Het idee van D66 gaat uit van vrijwillige levensbeëindiging waarmee ik het helemaal eens ben vanuit de logica van het gezonde verstand en de gedachte dat de 99,9% meerderheid van het Nederlandse volk overtuigd is dat de mens een vrije wil heeft.
Het idee van Hitler behelsde opruiming te houden door de nazi's onder mensen die volgens Hitler nutteloos waren. Het tegenovergestelde aan 'vrijwillige levensbeëindiging.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Plaats reactie