Westerse beschaving is bron van superieure wetenschap

"Opinies" is een collectie van korte teksten (van 500 tot 750 woorden) waarin de auteur zijn opinie over courante islam-gelinkte gebeurtenissen uiteen zet. Indien je jouw opinie gepubliceerd wil zien kan je ze hier kwijt. Geef ons ook je naam en email adres. De tekst moet wel van jouw hand zijn.
Teva Teff

Re: En wederom kwam het intellectuele kapitaal niet van de Islam.

Bericht door Teva Teff »

Ariel schreef:
Ik vind de adoratie voor deze man overdreven.
Dat mag je vinden.
Heb je ook nog een oordeel over zijn wetenschappelijke successen en zijn boeken?
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: En wederom kwam het intellectuele kapitaal niet van de Islam.

Bericht door Ariel »

Teva Teff schreef:
Ariel schreef:
Ik vind de adoratie voor deze man overdreven.
Dat mag je vinden.
Heb je ook nog een oordeel over zijn wetenschappelijke successen en zijn boeken?

Wat fijn dat je tenminste over één man zo positief praat.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: En wederom kwam het intellectuele kapitaal niet van de Islam.

Bericht door King George »

Ariel schreef:
mercator schreef:
Hans v d Mortel sr schreef:Alsof hij God zelve was. Ik ben nooit een fan van hem geweest.
Ik vond het eerder een soort circus clown. Moest die niet in die fraaie rolstoel gezeten hebben had niemand ooit over Hawkins gehoord. Af en toe moest die zich ook eens met pro multicul uitspraken manifesteren. Logisch, anders zou hij in geen enkel praatprogramma meer uitgenodigd worden.
Dat waren ook mijn eerste gedachten. Ik vermoed dat er grotere wetenschappers op deze aarde lopen die nooit in de picture komen.

Ik vind de adoratie voor deze man overdreven.
Nou begin ik die media aandacht beter te begrijpen. Het was dus niet voor zijn wetenschappelijke prestaties (waar nog nooit ook maar één Moslim aan heeft kunnen tippen), maar voor zijn politiek correcte optredens.

Wat bezielt iemand die actief is in een wetenschap zoals astronomie en daarin baanbrekend werk heeft verricht, hetgeen aansluitend op het topic titel "Westerse beschaving is bron van superieure wetenschap" zich pro multikul te manifesteren? Dan heb je toch een blinde vlek voor geïmporteerde verdomming? Want waar de Islam z'n intrede doet, daar treden verdomming, verarming en een toename van de onveiligheid en andere onleefbaarheid op.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: En wederom kwam het intellectuele kapitaal niet van de Islam.

Bericht door mercator »

King George schreef: Nou begin ik die media aandacht beter te begrijpen. Het was dus niet voor zijn wetenschappelijke prestaties (waar nog nooit ook maar één Moslim aan heeft kunnen tippen), maar voor zijn politiek correcte optredens.
Maar natuurlijk. Als Hawkins één keer had gezegd alle problemen van de huidige beschaving vallen in het niet tegenover die van de explosieve toename van het aantal moslims en zwarte Afrikanen had hij negens nog op teevee gemogen. Wat dat betreft was hij even laf als de overgrote meerderheid van alle wetenschappers en academici.
Hij was ook tegen Brexit uiteraard.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Mahalingam
Berichten: 52155
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Westerse beschaving is bron van superieure wetenschap

Bericht door Mahalingam »

Was dei ook anti-Trump?
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Westerse beschaving is bron van superieure wetenschap

Bericht door Ariel »

Mahalingam schreef:Was dei ook anti-Trump?
Of course my dear... :unhappy:
Stephen Hawking’s chilling warning to the world about Donald Trump

But the most intelligent man on earth told the BBC the Republican’s decision on Paris could eventually see Earth turn into a planet like Venus with a temperature of 250°C.

Speaking on his 75th birthday, he said: ‘We are close to the tipping point where global warming becomes irreversible. Trump’s action could push the Earth over the brink, to become like Venus, with a “temperature of 250C, and raining sulphuric acid. ‘Climate change is one of the great dangers we face, and it’s one we can prevent if we act now. By denying the evidence for climate change, and pulling out of the Paris Climate Agreement, Donald Trump will cause avoidable environmental damage to our beautiful planet, endangering the natural world, for us and our children.’
Smile.... :smile7: Nou ja, Stephen zal niet meer gekookt worden op deze planeet. Hij heeft nu andere problemen.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Westerse beschaving is bron van superieure wetenschap

Bericht door mercator »

Ariel schreef: Smile.... :smile7: Nou ja, Stephen zal niet meer gekookt worden op deze planeet. Hij heeft nu andere problemen.
Dat houdt je toch niet voor mogelijk. Zo een "grote geest" die jankt over de toestand van onze aarde over pakweg 200 jaar of wie weet wel een miljoen jaar maar niet inziet dat we binnen een halve generatie onder moslim (wan)bestuur zullen leven met alle gevolgen van dien. Onder dat moslim regime hadden ze hem al lang ergens in de woestijn gedumpt om te verkommeren want een handicap of kanker is een straf van Allah, niks anders.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Wilfred
Berichten: 86
Lid geworden op: ma okt 10, 2016 10:05 am

Re: Westerse beschaving is bron van superieure wetenschap

Bericht door Wilfred »

Het is nog maar de vraag of het werk van Hawkins werkelijk belangrijk was.

Hawkins werd na 1970 een wetenschappelijk fenomeen door singulariteit, zoals dat voorkomt bij een zwart gat, te projecteren op het universum (een singulariteit is een punt van oneindige kromming van ruimtetijd). In samenwerking met Penrose toonde hij aan dat Einstein's theorie over de zwaartekracht leidt tot een oneindig kleine singulariteit in het verleden: de Big Bang.

Momenteel werken physici aan nieuwe theorieën over de zwaartekracht. De huidige norm verklaart bijvoorbeeld niet hoe het mogelijk is hoe melkwegstelsels roteren of waarom er steeds grotere clusters van melkwegstelsels ontstaan in een ogenschijnlijk uitdijend heelal. En hoe aannemelijk is de veronderstelling dat het heelal circa 14 miljard oud is wanneer tot 70% van alle sterren biljoenen jaren oud kunnen worden en aan de rand van het waarneembare heelal melkwegstelsels worden ontdekt die theoretisch even oud kunnen zijn als het heelal? Zwaartekracht is mogelijk het gevolg is van het verschil in informatiedichtheid in de ruimte tussen twee elkaar aantrekkende massa's en de ruimte daarbuiten.

Het is meer dan waarschijnlijk dat Einstein's theorie over de zwaartekracht binnenkort sneuvelt of wordt aangepast. Het werk van Hawkins gaat dan de prullenbak in omdat hij zich verloor in de schoonheid van de berekening terwijl hij de onderliggende data had moeten analyseren.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Westerse beschaving is bron van superieure wetenschap

Bericht door mercator »

Wilfred schreef:de Big Bang.
Je hebt toch helemaal geen Big Bang nodig om het ontstaan van het heelal te verklaren . Complexe structuren kunnen spontaan ontstaan uit voorheen aanwezige elementen. Ik vergelijk het maar met mijn vakgebied, muziek componeren. Muziek an sich bestaat niet, het zijn gewoon trillingen die door de lucht worden voortgezet. Maar ik neem een wit blad papier en ik begin noten bij elkaar te zetten. Als het goed is ontstaat er dan iets zinnigs-dat eenvoudig of enorm complex kan zijn- en soms ook niet. Dat laatste gebeurt me gelukkig zelden [icon_lol.gif] ...Zo zal het ook wel met het heelal, het leven en het bewustzijn gegaan zijn.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Westerse beschaving is bron van superieure wetenschap

Bericht door Hans v d Mortel sr »

mercator schreef:
Wilfred schreef:de Big Bang.
Je hebt toch helemaal geen Big Bang nodig om het ontstaan van het heelal te verklaren . Complexe structuren kunnen spontaan ontstaan uit voorheen aanwezige elementen. Ik vergelijk het maar met mijn vakgebied, muziek componeren. Muziek an sich bestaat niet, het zijn gewoon trillingen die door de lucht worden voortgezet. Maar ik neem een wit blad papier en ik begin noten bij elkaar te zetten. Als het goed is ontstaat er dan iets zinnigs-dat eenvoudig of enorm complex kan zijn- en soms ook niet. Dat laatste gebeurt me gelukkig zelden [icon_lol.gif] ...Zo zal het ook wel met het heelal, het leven en het bewustzijn gegaan zijn.
Mercator is een logische denker en humorist tegelijk. Ik vond die Hawkins altijd een nauwelijks meer levende fantast. Dat jarenlang stilzitten in zijn karretje heeft hem geen goed gedaan. Hij was niet in staat nuttige dingen te doen. Ik weet het. Hij kon er niks aan doen. Maar dan nog heb ik het recht om sarcastisch te zijn. Ik ben dat gelul van die zogenaamde wetenschappers langzamerhand spuugzat. Ze zijn (super) intelligent, maar de wereld heeft er niks aan. De werkelijke vernieuwers zijn de briljante intelligente slimmeriken die wat weten uit te vinden. icon_thumbup.gif
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Westerse beschaving is bron van superieure wetenschap

Bericht door mercator »

Hans v d Mortel sr schreef: Ik vond die Hawkins altijd een nauwelijks meer levende fantast. Dat jarenlang stilzitten in zijn karretje heeft hem geen goed gedaan.
Met Nelson Mandela had je dat ook . Eigenlijk is die zijn enige verdienste dat die twintig jaar zowat op dat Robbeneiland heeft gezeten. Als ik me niet vergis is zijn cel daar nu een toeristische attractie en links bedevaartsoord geworden.
Ik moet ook net zoals Hans hard lachen met zgz. geniale geesten die zitten te dromen over oerknallen en elementaire deeltjes die al dan niet op elkaar botsen.
Het zou nog grappiger zijn als nu mocht blijken dat Hawkins in feite niet bestond maar een hologram was dat op tijd en stond diepzinnige uitspraken mocht doen icon_thumbup.gif
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Westerse beschaving is bron van superieure wetenschap

Bericht door Ali Yas »

Wilfred schreef:Het is nog maar de vraag of het werk van Hawkins werkelijk belangrijk was.
Zijn grootste verdienste zou zijn geweest de "grand unification theory" die de vier natuurkrachten in één elegant model zou samenvatten. Maar dat is hem niet gelukt. Misschien heeft hij (in navolging van Einstein) wel een spook nagejaagd en is de zwaartekracht een schijnkracht, zoals onze eminente landgenoot Erik Verlinde aannemelijk zou hebben gemaakt. Verder vond ik de man vooral vervelend en arrogant. En een slapjanus toen het op Israël aan kwam.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Westerse beschaving is bron van superieure wetenschap

Bericht door King George »

Niet ophemelen dus.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Westerse beschaving is bron van superieure wetenschap

Bericht door Hans v d Mortel sr »

King George schreef:Niet ophemelen dus.
Afpellen dus. Dat nu gebeurd is. [icon_lol.gif]
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: En wederom kwam het intellectuele kapitaal niet van de Islam.

Bericht door sjun »

Teva Teff schreef:
Ariel schreef:
Ik vind de adoratie voor deze man overdreven.
Dat mag je vinden.
Heb je ook nog een oordeel over zijn wetenschappelijke successen en zijn boeken?
Ze zijn leuk bedacht. Echter gestoeld op intussen alweer bevraaglijk geworden veronderstellingen. En dan is de vraag of het over wetenschap of over religie gaat. Natuurlijk mag zo'n man zijn eigen kosmische religie stichten zolang hij daarmee mensen van de straat houdt en niet tot gewelddadigheid oproept. Het leverde bovendien leuke weekend documentaires op.
:rolleyes:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Wilfred
Berichten: 86
Lid geworden op: ma okt 10, 2016 10:05 am

Re: Westerse beschaving is bron van superieure wetenschap

Bericht door Wilfred »

Je hebt toch helemaal geen Big Bang nodig om het ontstaan van het heelal te verklaren . Complexe structuren kunnen spontaan ontstaan uit voorheen aanwezige elementen.
Dat kan. Maar waarom zouden structuren spontaan moeten ontstaan? De gedachte dat er een begin en een eind moet zijn is typisch menselijk en hoort bij de tijdsgeest van Hawkins productieve jaren. De Big Bang is een menselijke progrssieve projectie op een anders niet te vatten oneindigheid van tijd en ruimte. Met een oerknal en (tot voor kort) een uitdijend heelal dat sterft in duisternis definieer je de oneindigheid in menselijke begrippen en terminologie (zonder te willen verwijzen naar de steady-state theorie van Hubble).
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Westerse beschaving is bron van superieure wetenschap

Bericht door King George »

En het Westen schrijft er weer eens wat op hun palmares bij wat betreft wetenschap en technologie.



  • New Horizons heeft zijn volgende bestemming gespot

    29 augustus 2018 Vivian Lammerse10

    Niemand had eigenlijk verwacht dat de sonde dat nu – van 160 miljoen kilometer afstand! – al zou kunnen.

    New Horizons zet op dit moment koers naar kuipergordelobject Ultima Thule, waarvan niemand eigenlijk precies weet wat daar aangetroffen gaat worden. Maar de Long Range Reconnaissance Imager (LORRI) van ruimtesonde New Horizons lich op dit moment al een tipje van de sluier op. Want tegen alle verwachtingen in was het instrument in staat om een klein, schemerig object te zien op meer dan 100 miljoen kilometer afstand.

    Sterren
    De ruimtesonde stuurde 48 foto’s via NASA’s Deep Space Network naar huis, waar onderzoekers deze vervolgens nauwkeurig doorspitten. Gemakkelijk was het vinden van Ultima Thule op één van deze foto’s echter niet. “Op het beeld zijn enorm veel sterren te zien, waardoor het moeilijk is om het object te detecteren,” zegt onderzoeker Hal Weaver. “Het is als het zoeken naar een speld in een hooiberg.”

    Afbeelding
    Ultima Thule is gemarkeerd met geel. De rechterfoto is een ingezoomde afbeelding van de linkerfoto. Afbeelding: NASA/JHUAPL/SwRI

    Ultima Thule
    Uiteindelijk lukte het het team toch om Ultima Thule op één van de afbeeldingen op te sporen. “Op deze eerste beelden is Ultima Thule te zien als een bult aan de zijkant van een ster,” legt Weaver uit. “Naarmate het ruimtevaartuig dichterbij komt, zal Ultima makkelijker te zien zijn en ook helderder worden.” Uit de foto’s is nog niet te achterhalen hoe het kuipergordelobject er precies uitziet. Dat zal ergens in de komende maanden duidelijk moeten worden. Het is op dit moment dus nog even gissen naar hoe groot het object precies is en welke vorm het zal hebben. Zo zou het best kunnen dat Ultima Thule uit één object bestaat dat pindavormig is, maar kan het ook zomaar uit twee delen bestaan.

    Glimp
    Deze eerste glimp van de bestemming van New Horizons is erg belangrijk. Zo helpen deze observaties het ruimteteam om nauwkeurig de koers te bepalen naar het kuipergordelobject. Al moet toch gezegd worden dat de astronomen al goed op weg waren. Zo blijkt uit de nieuwe afbeeldingen dat Ultima Thule zich precies op de plek bevindt die het team – dankzij data verzameld door de Hubble Space Telescoop – al berekend had.

    Naar verwachting zal New Horizons op 1 januari 2019 Ultima Thule ontmoeten. Een bijzonder moment, want nog niet eerder heeft een ruimtesonde een bezoek gebracht aan zo’n afgelegen hemellichaam. Zo ligt het kuipergordelobject op maar liefst 6,5 miljard kilometer van ons vandaan. Een spannende ruimtereis, waarbij nog veel vragen op dit moment onbeantwoord zijn. Het is nog even geduld hebben en dan gaan we het volgend jaar allemaal zien!

https://www.scientias.nl/new-horizons-h ... ng-gespot/
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Westerse beschaving is bron van superieure wetenschap

Bericht door King George »

Afbeelding

NASA lanceert ruimtesonde Parker naar de zon

Gepubliceerd: 12 augustus 2018 09:41
Laatste update: 22 augustus 2018 11:32


Ruimtevaartorganisatie NASA heeft zondag een ruimtesonde richting de zon gelanceerd. Om 9.31 uur Nederlandse tijd is een Delta IV Heavy-raket met de sonde aan boord opgestegen vanaf Cape Canaveral Air Force Station in de Amerikaanse staat Florida.
De lancering had eigenlijk zaterdag om 9.33 uur plaats moeten vinden, maar het werd uitgesteld vanwege technische problemen. Drie kwartier na de originele lanceertijd besloot men het af te gelasten en 24 uur uit te stellen.


Ruimtesonde Parker Solar Probe heeft als hoofddoel informatie over de zogeheten 'zonnewind' te verzamelen. Dat zijn geladen deeltjes die de ruimte in worden gezonden door de zon. Deze informatie haalt de Parker-sonde uit de atmosfeer van de zon.

De ruimtesonde zal de zwaartekracht van Venus gebruiken om beter in de baan van de zon te komen. Parker zal in zeven jaar tijd zeven keer voorbij de zon vliegen. Elke keer dat Parker langs Venus gaat, zal ze een stukje dichter bij de zon komen.

Het ruimtevaartuig zal tot op 6,1 miljoen kilometer van de zon komen. Dat is zeven keer dichterbij dan elk ander ruimtevaartuig tot nu toe is gekomen.

>> Video <<

NASA wil al jaren naar de zon

NASA wil al tientallen jaren een missie naar de atmosfeer van de zon sturen. De organisatie had echter niet de benodigde middelen om een ruimtevaartuig tegen de hitte te beschermen.

Door nieuwe technologieën beschikt de Parker-sonde nu over een schild dat de hitte van de zon kan tegenhouden en temperaturen achter het schild relatief laag kan houden. Het schild zal aan de kant van de zon ongeveer 1.400 graden Celsius worden, maar achter het schild is het ongeveer 30 graden.

De Parker is vernoemd naar de 91-jarige zonnefysicus Eugene Parker. Deze wetenschapper introduceerde het concept van de zonnewind.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Nu.nl
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Westerse beschaving is bron van superieure wetenschap

Bericht door King George »

Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Westerse beschaving is bron van superieure wetenschap

Bericht door King George »

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Westerse beschaving is bron van superieure wetenschap

Bericht door King George »

We hebben hier het periodiek systeem der elementen eens eventjes gerangschikt op de herkomstlanden waar deze zijn ontdekt. Valt jullie al iets op?

Afbeelding
Laatst gewijzigd door King George op zo okt 23, 2022 11:32 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Westerse beschaving is bron van superieure wetenschap

Bericht door Hans v d Mortel sr »

King George schreef:We hebben hier het periodiek systeem der elementen eens eventjes gerangschikt op de herkomstlanden waar deze zijn ontdekt. Valt jullie al iets op?
Een heel belangrijke bijdrage. Bedankt King, namens alle moslims. :roll:

Hans van de Mortel, de smerige homo hond, de racist die niet anders doet dan haat zaaien onder een samenleving waarin moslims als enige de parasiet uithangen, volgens kankerhond Hans sr.. En dan komt King nu op de proppen met een smerige waarheidsgetrouwe doodsteek voor het intens diep gewortelde achterlijke geloof van moslims die zich de profeet te rijk wanen in hun overtuiging dat alleen de moslim de idelale mens is.

Tel uit je winst . . . Dit kan nooit of te nimmer gelden voor 1,8 miljard moslims. Daar zijn zij te dom voor. Zij lijden alleen maar verlies. Jaar in jaar uit. Zij twijfelen niet en blijven halsstarrig dom. En dat is een hemels teken van gebrek aan intelligentie.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Westerse beschaving is bron van superieure wetenschap

Bericht door mercator »

King George schreef:We hebben hier het periodiek systeem der elementen eens eventjes gerangschikt op de herkomstlanden waar deze zijn ontdekt. Valt jullie al iets op?
Mij valt het ook op dat bijv. Spanje en de Balkanlanden er niet bij zijn. Het moet haast toch iets met het Zuiderse zonnetje te maken hebben. Als bijproduct van de klimaatopwarming zullen we hier dus ook wat dommer worden [icon_lol.gif]
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Westerse beschaving is bron van superieure wetenschap

Bericht door King George »

Hans v d Mortel sr schreef:
King George schreef:We hebben hier het periodiek systeem der elementen eens eventjes gerangschikt op de herkomstlanden waar deze zijn ontdekt. Valt jullie al iets op?
Een heel belangrijke bijdrage. Bedankt King, namens alle moslims. :roll:

Hans van de Mortel, de smerige homo hond, de racist die niet anders doet dan haat zaaien onder een samenleving waarin moslims als enige de parasiet uithangen, volgens kankerhond Hans sr.. En dan komt King nu op de proppen met een smerige waarheidsgetrouwe doodsteek voor het intens diep gewortelde achterlijke geloof van moslims die zich de profeet te rijk wanen in hun overtuiging dat alleen de moslim de idelale mens is.
Nou, erg hè?
Hans v d Mortel sr schreef:
Tel uit je winst . . . Dit kan nooit of te nimmer gelden voor 1,8 miljard moslims. Daar zijn zij te dom voor. Zij lijden alleen maar verlies. Jaar in jaar uit. Zij twijfelen niet en blijven halsstarrig dom. En dat is een hemels teken van gebrek aan intelligentie.
Tussen Islam en intelligentie ligt alleen maar een ongekeerd (dus negatief) evenredig verband. Zie het draadje Islam en intelligentie, geopend door de ons welbekende realist mercator.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Plaats reactie