Wij knielen niet

"Opinies" is een collectie van korte teksten (van 500 tot 750 woorden) waarin de auteur zijn opinie over courante islam-gelinkte gebeurtenissen uiteen zet. Indien je jouw opinie gepubliceerd wil zien kan je ze hier kwijt. Geef ons ook je naam en email adres. De tekst moet wel van jouw hand zijn.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Wij knielen niet

Bericht door King George »

Wij knielen niet!

5 juni 2020 Silvius Brabo

Afbeelding

Het wordt hoogtijd voor een nieuwe “J’accuse”! Ik beschuldig! Ja, ik beschuldig met de meeste klem alle armlastige “verrijkers”, alle potverterende profiteurs en alle achterlijke nietsnutten die, flierefluitend en lanterfantend vanuit een gesubsidieerde hangmat en met onbezielde en geesteloze ogen in de kop, menen bestendig een dikke middelvinger te moeten opsteken naar de beschaving die hen bergt, naar de cultuur die hen gedoogt, die hen kansen en geld geeft, zich juridisch en fiscaal meer dan dubbel plooit opdat islamieten op de vlucht voor de islam, soldaten op de vlucht voor oorlog en polygame vrouwenschenders op de vlucht voor hun eigen schaduw, hun curieuze cultuur zouden kunnen behouden; die wegkijkt als er weer maar eens een zoveelste moskee opengaat terwijl maçonnieke platbroeken er niet moe van worden de eigen religieuze onderdanen te schofferen of belachelijk te maken en macramëe wereldverbeteraars tot tranen toe bewogen hun geaffecteerd medeleven betuigen met de nachtelijke ramadanvreters, hen hardleers pampert en pardonneert, terwijl ze de vertrouwde feestdagen en de beleden cultuur wekelijks met het restafval aan de deur zetten.

Ik walg, afgrondelijk en tot brakens toe, van de getinte klaplopers en getaande uitbuiters die juist die cultuur schuldcomplexen wil aanpraten die hen verpleegt en verzorgt, die hen behoedt en soigneert, die zichzelf al decennialang wegcijfert voor de lieve vrede terwijl elke uitgestoken hand ongenadig wordt afgehakt en terstond metamorfoseert in een drijfveer voor nog meer toegevingen; juist die cultuur grieven die haar eigen ouderlingen berooft en in de armoede stort om de ganse wereld te onderhouden. Ik kokhals van gebronzeerde slaapkoppen en roetzwarte onbenullen die er niet genoeg van krijgen net die cultuur te affronteren, die jarenlang en steeds opnieuw het water naar de zee draagt door jaarlijks miljarden euro’s in hun dictatoriale thuislanden te pompen met dit enkele gevolg dat alleen de plaatselijke tirannen in het zadel blijven zitten. Maar beschuldigen, doe ik nog het meest de eigen pseudo-politici die, omwille van electoraal gewin, meelopen, buigen en uiteindelijk barsten voor die “vreemde” steenezels die de eerste letter van het flinterdunne “Logisch Denken voor Dummies” nog moeten lezen, die er maar niet in slagen één werkwoord in correct Nederlands te vervoegen, maar het drielettergrepige woord “racisme” als geen ander kunnen spellen, die komende vanuit de dorste woestijnen der aarde de stad betreden en als een herenvolk willen behandeld worden!

Intellectuele kuikens als Jinnih Beels (GvA, 4 juni, p. 29), Antwerps schepen van Integratie en Inburgering, dempen, bij gebrek aan eigen inzicht, het lege hoofd met holle slogans en muffe kreetjes uit een vaag bestuursakkoord en hebben de mond vol van de “Grote Verbinding”, maar beseffen geeneens dat die Grote Verbinding slechts een doodlopende enkelrichtingstraat is. Waar, beste Jinnih, was de verbondenheid toen Zaventem ontplofte? Waar was de verbondenheid toen de Notre Dame in brand stond? Waar was de verbondenheid toen 129 volslagen onschuldige burgers in Parijs vervroegd en zonder reden naar de Elysese velden werden geschoten? Waar was de verbondenheid toen de geschifte daders onderdak kregen in ons eigen Molenbeek? Waar was de verbondenheid toen, een jaar later in Nice, een zoals gebruikelijk verwarde “allahoe akbar”-gek met een vrachtwagen 86 compleet weerloze inlanders vervroegd hun aartsgruwelijk levenseinde inreed? Waar is toch die Grote Verbondenheid in de corona-quarantaine? Waar is ze dan, Jinnih, die verbondenheid uit uw Antwerps bestuursakkoord? Alles wat uit den vreemde komt, dient omarmd, zelfs de politionele “knieval” wil je hier invoeren, waarmee je, alweer omwille van politiek gewin, een compleet verschillende Amerikaanse situatie wilt recupereren en recycleren voor eigen misbruik, als het maar ten nadele is van de cultuur die jij je nooit zult kunnen eigen maken en al wat die eeuwenlang heeft voortgebracht.

Welnu, Jinnih, waar zijn ze dan, de zwarte Bachs? De gekleurde Mozarten? De negroïde Beethovens? Waar zijn ze? Toon ze mij dan, de Afrikaanse Bruegels en Botticelli’s, de Caravaggio’s en de Rubenssen van het zwarte continent, de Monets en Cezanne’s van de woestijn? Waar verstoppen zich toch die aangebrande Michelangelo’s, Bernini’s en Rodins? In welk hol, Jinnih, verschuilen ze zich, de Chaucers, Villons en Petrarca’s van het donkere type? Waar hangen ze uit, de moorse Shakespeare’s, Marlowe’s of Molières! Tover ze gerust uit jouw hoge hoed! Of is jouw hoge hoed, Jinnih, toch maar een versleten volkse pet? Welaan dan, kom ermee voor de pinnen, met de Da Vinci’s, de Copernicussen, de Newtons, de Einsteins en de Prigogines met een zwart randje? Voor de dag ermee, met de Galenussen uit de brousse, de pigmentaal uitgedaagde Vesaliussen, de pikzwarte Pasteurs of de maanloze Flemmings! Komaan, waar wacht je op?

Lukt het niet? Waarvoor dan, beste “Jinnih”, waarvoor moet ik mij dan in godsnaam schamen? Waarvoor moet ik dan op de knieën? Voor wie moet ik buigen? Hebben wij jou, nadat jouw moeder werd vergiftigd in dat aards paradijs dat Calcutta heet, gesmeekt om naar hier te komen? En hebben we jou vervolgens één duimbreed in de weg gelegd toen je begon te studeren en een diploma haalde? Wanneer heb jij, in jouw leven, moeten vechten? Als je van de Brusselse politie naar de Antwerpse kwam? Van de Antwerpse afzakte naar de Mechelse? Als je die richting was blijven uitgaan, zat je nu waarschijnlijk bij het dynamische en doortastende korps van Spiere-Helkijn! Maar jouw bedje werd toen al gespreid in ’t Stad, waar je nu schepen bent. Je zit aan de knoppen, Jinnih! Mag ik dan eens vragen in de stijl van jouw achterban: What ’s joau prebliem?

Haal er even de cijfers bij, Jinnih! Racisme in het moderne Westen is onder de autochtonen on-be-staan-de! Voor ras-echt racisme moet je bij jouw clan zijn. Welke godsdienst wordt wereldwijd het meest vervolgd en de belijders ervan ijskoud vermoord? Het christendom, Jinnih, niet de islam! Welke teint is het meest vertegenwoordigd in Amerikaanse politie shoot-outs? Niet de negers, Jinnih, maar de blanken! Luister voor de verandering ook eens naar Tucker Carlson, ja zelfs al werkt hij bij Fox News, zet dan maar even dat ingebakken racisme van jou opzij! Kent U een Vlaming die zijn dochter van 14 wil vermoorden omdat ze make-up draagt? Ik niet! Voor een Indiase islamiet is het nochtans de gewoonste zaak van de wereld! Kijk toch, beste Jinnih, naar mijn stad die om zovele redenen de jouwe niet kan zijn. Kom eens uit het asiel van ‘t Schoon verdiep en kijk om je heen. Wie loopt er nog rond in ‘t stad? De wereld, Jinnih, loopt er rond! Maar wie trekt er jaarlijks in kluitjes en bij duizenden uit weg? De rasechte generatie-Antwerpenaar, Jinnih, waar jij toch niks van moet hebben.

Jij hebt corona klaarblijkelijk niet nodig om in een bubbel te leven! Jij leeft in een monsterlijke leugen; maar je kunt niet anders, want eens buiten de lijntjes van jouw beuzelachtige en vertrappelde waarheid, lonkt de afgrond. Jij spint garen bij de racismemythe en ondertussen worden jouw zakken tot de nok toe gevuld en trilt bij elk woord dat je spreekt het “après moi le déluge” als boventoon mee. Weet nochtans, Jinnih, schepen van integratie en inburgering, dat ik blijf weigeren te integreren en in te burgeren in jouw bedrieglijk bubbeltje van niks; weet dat ik – en naar ik hoop velen met mij – niet zal buigen noch zal barsten voor jouw politieke levensverzekering. Ik kniel niet voor een leugen. Nu niet. Nooit!


https://www.tscheldt.be/wij-knielen-niet/
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Wij knielen niet

Bericht door Ariel »

Zo, die is boos op Jinnih Beels .
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Wij knielen niet

Bericht door King George »

En niet ten onrechte.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Wij knielen niet

Bericht door mercator »

King George schreef:
zo nov 29, 2020 3:00 pm
En niet ten onrechte.
Ik schreef ook wel eens een commentaartje in dat internet bladje 't Scheldt. Maar ik zou me niet druk kunnen maken om zo een heel epistel te schrijven, het is de moeite niet waard en het helpt toch niks. Met Antwerpen heb ik trouwens ook niets (meer) te maken ik zet daar geen voet meer.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Plaats reactie