Spanje. Catalonië anno 2025

Is het leven in een land van de islam echt het paradijs? Waarom zijn er geen rustige, stabiele islamitische landen op onze planeet?
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17463
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Spanje. Catalonië anno 2025

Bericht door Hans v d Mortel sr »



Deze toekomstvisie is niet ver weg meer.

Met dank aan de waanzin van de voormalige communistische christen Angela Merkel en haar corrupte linkse kameraden.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17463
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Spanje. Catalonië anno 2025

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ondertussen



Er was eens een Spaanse burgeroorlog. Het is eng om deze waanzinnige massapsycho te zien die laat horen dat mensen in staat zijn tot de meest verschrikkelijke dingen. Dit lijkt nog steeds onschadelijk. Maar geweld ligt op de loer.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Spanje. Catalonië anno 2025

Bericht door Ariel »

Hans v d Mortel sr schreef:
Er was eens een Spaanse burgeroorlog. Het is eng om deze waanzinnige massapsycho te zien die laat horen dat mensen in staat zijn tot de meest verschrikkelijke dingen. Dit lijkt nog steeds onschadelijk. Maar geweld ligt op de loer.

Dat zijn feestvierende sjiieten die de martelaarsdood van imam Hoessein in 680 herdenken.

Ben benieuwd hoe de Spanjaarden naar dit feestje kijken. Maar ja, catalunya wordt geregeerd door extraam links, dus de mensen daar vinden dit vast niet gek, maar heeeeeeel bijzonder.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52150
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Spanje. Catalonië anno 2025

Bericht door Mahalingam »

Als ze het Ashura zouden vieren(?) zoals in het thuisland dan zouden die linksen vast wel wat minder bewondering hebben voor deze exotische expressie. (of niet vanwege hun klammheimliche verhouding tot geweld).
Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Plaats reactie