De schizofrene Arabische dr. Jekyl and Hide

Is Mohammed het zegel der profeten? Of gewoon één der velen? Debatteer over zijn leven, visies, psychologie, sucessen en mislukkingen. Kun je hem met Jezus vergelijken?
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Verboden in islam. Het ware gezicht tonen van Mohammed

Bericht door Mahalingam »

Er is een Mohammed Image Archive:
http://www.zombietime.com/mohammed_image_archive/
A young Mohammed being recognized by the monk Bahira. Miniature illustration on vellum from the book Jami' al-Tawarikh (literally "Compendium of Chronicles" but often referred to as The Universal History or History of the World), by Rashid al-Din, published in Tabriz, Persia, 1307 A.D. Now in the collection of the Edinburgh University Library, Scotland.
Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Verboden in islam. Het ware gezicht tonen van Mohammed

Bericht door Pilgrim »

Imam: Niet-moslims mogen Mohammed tekenen

Geplaatst op 8 februari 2015

Afbeelding
Imam Alev

De voorzittende imam van een Deense islamitische organisatie zegt dat de koran de voorstelling van de profeet Mohammed niet zou verbieden en ook al zou dit zo zijn, dan zou dit alleen gelden voor de moslims zelf.

Verder zei de imam dat het een “misverstand” zou zijn dat de islam de voorstelling van de profeet Mohammed zou verbieden. Er zou nergens in de koran staan dat men de profeet Mohammed niet zou mogen afbeelden. In de loop der eeuwen zou de profeet altijd in de westerse en in de islamitische literatuur zijn afgebeeld.

Volgens Tundra Tabloids zei imam Alev dat hij de indruk zou hebben dat de moslims over het algemeen denken dat ze tegen deze karikaturen zouden moeten optreden, omdat de profeet hierop afgebeeld wordt, wat niet toegestaan zou zijn. Maar dat zou een misverstand zijn. Zelfs wanneer moslims de koran in deze zin zouden interpreteren, zouden deze regels toch alleen maar voor moslims gelden, aldus Alev.

Bron: http://europenews.dk/de

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2015/02/08 ... more-82255
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12512
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Verboden in islam. Het ware gezicht tonen van Mohammed

Bericht door sjun »

Het gezicht van Mohammed kwam afgelopen week anders weer aardig in het nieuws..

Afbeelding

Zelf vind ik dat hij hier onderin uitstekend afgebeeld wordt.

Afbeelding

Met wat creativiteit kan het ook beter beklijvend:

Afbeelding
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Mohammed kon zich niet aan varkens meten. Te dom voor.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

sjun schreef:Het gezicht van Mohammed kwam afgelopen week anders weer aardig in het nieuws..

Afbeelding
De moderne techniek laat perfect zien wat de ware aard van het beestje is. Niet dus. Een varken laat geen troep achter en is een van de intelligentste dieren. "Maar," bestrijdt de strijdlustige verontwaardigde en gekwetste moslim, "Mohammed is toch geen dier?" Klopt! Maar de intelligentie van het varken staat beduidend hoger aangeschreven bij onze westerse kennisbeschaving dan de vermeende nooit ontdekte intelligentie van de Arabische doodslager Mohammed.

Ik kom er eerlijk voor uit en draai er niet om heen, want daar houd ik niet van. De metamorfose van Mohammed is bedoeld om alle moslims stinkend jaloers te maken. Dat is inderdaad pesten. Met een kopvod je vrouw of dochter de straat op te sturen is nog veel erger dan pesten. Dat is regelrecht haat zaaien onder de burgers.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Verboden in islam. Het ware gezicht tonen van Mohammed

Bericht door Ali Yas »

Pilgrim schreef:
De voorzittende imam van een Deense islamitische organisatie zegt dat de koran de voorstelling van de profeet Mohammed niet zou verbieden en ook al zou dit zo zijn, dan zou dit alleen gelden voor de moslims zelf.
Hahaha. En sinds wanneer geldt de sharia alleen voor moslims? Ik vraag me af of deze imam hetzelfde in Arabisch durft te zeggen.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Allah heeft een afschuwelijke hekel aan moslims!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ali Yas schreef:
Pilgrim schreef:
De voorzittende imam van een Deense islamitische organisatie zegt dat de koran de voorstelling van de profeet Mohammed niet zou verbieden en ook al zou dit zo zijn, dan zou dit alleen gelden voor de moslims zelf.
Hahaha. En sinds wanneer geldt de sharia alleen voor moslims? Ik vraag me af of deze imam hetzelfde in Arabisch durft te zeggen.
De strop om de nek van de islam-aanhangers voelt al stakker en strakker. Tenminste . . . bij de enkeling die eieren voor zijn geld weet te kiezen. Moslims blijven per definitie uit de toon springende lieden. Hun walgelijke arrogantie, superioriteitsgevoel en opgekropte zelfverzekerdheid dat zij het uitverkoren zooitje woestijn vlooien zijn boven de joden en christenen, bepaalt dat ongelovigen gehaat worden door Allah die overigens met moslims doet wat hij wil. Hen bijvoorbeeld verachten, en in armoede, kommer en kwel, laat verrekken! Vraagt de moslim zich nu nooit eens af waarom Allah dit doet en een hekel aan idioten demonstreert?
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Verboden in islam. Het ware gezicht tonen van Mohammed

Bericht door Hans v d Mortel sr »

sjun schreef:Was de historische Mohammed even joods als Jezus?
:cry:
Een moslim twijfelt niet. Voor de moslim zijn wij allemaal moslim. Met andere woorden: zij van islam, als aanhangers van het weerzinwekkende mensonterende mohammedanisme, hebben de exclusieve aandacht en goedkeuring van Allah (god zonder naam) verdiend. Joden, christenen zijn dwalende des geloofs, en atheïsten maken al sowieso geen kans meer bij Allah. De religie van de vrede is daar zeer duidelijk over: geen moslim? Dan wacht pijniging en marteling in het eeuwige hellevuur van Allah. Smeken om genade heeft dan geen zin meer bij de god van alle moslims. U zult het moeten uitschreeuwen van de pijn. dag in dag uit. Maand in maand uit. Jaar in jaar uit. Het zal nooit ophouden.

Moslims deugen niet. Zij zijn de stinkende rotte appels in de mand van onze Westerse Beschaving.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12512
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Verboden in islam. Het ware gezicht tonen van Mohammed

Bericht door sjun »

Moslim betekent slechts gelovige. Je zou dat als een woestijnzand in de ogen strooiende term kunnen beschouwen vandaar dat ik zelf graag te term Mohammedanisme munt. Tenslotte draait alles in islam om Mohammed die zijn Allah in de zak had en die met 'nederdalingen' kwam als Mohammed die even bliefde. Mohammeds trancedentale hoerenkast na dit leven blijkt voor diens strikte volgelingen al 1400 jaar de motivatie om het geweten (voor zover aanwezig) uit te schakelen en zonder verblozen vanuit koran, hadith en soenna gemotiveerde atrociteiten te begaan. Veel raker kan ik de doctrine van islam en haar vruchten in de wereld niet duiden. Wel kan ik ze nog wat inzichtelijker maken. De hoogste tijd dat deze inzichten de hele wereld over gaan en de wereldbevolking stof tot zelf nadenken bieden Er zijn best aanspreekbare moslims die niets van gewelddadigheden jegens ongelovigen willen weten. De steeds weer opkomende vraagd daarbij is of dit ondanks of dankzij islam is. Wie zelf bekend is met koran, hadith en soenna heeft het antwoord op die vraag al wel helder en laat zich niet langer in afleidingen en tegenwerpingen vangen.
:greeting2:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Verboden in islam. Het ware gezicht tonen van Mohammed

Bericht door Hans v d Mortel sr »

sjun schreef:Moslim betekent slechts gelovige. Je zou dat als een woestijnzand in de ogen strooiende term kunnen beschouwen vandaar dat ik zelf graag te term Mohammedanisme munt. Tenslotte draait alles in islam om Mohammed die zijn Allah in de zak had en die met 'nederdalingen' kwam als Mohammed die even bliefde.
Precies! Ondanks dat ik regelmatig dit advies heb opgevolgd ben ik er niet consequent in gebleven. Je kunt moslims mohammedanen niet beter de kast op jagen door hen mohammedaan te noemen. Zij willen niet geassocieerd worden met de geringste aanwijzing die leidt richting afgoderij. Maar . . . wij weten wel beter. Dus laten wij voortaan consequent het waardevolle advies van Sjun niet langer in de wind slaan en niet meer over moslims schrijven maar mohammedanen benoemen. Niet meer islam maar mohammedanisme schrijven.

Ik vermeld ook vrij regelmatig - onder andere op Facebook - dat Allah de knecht was van Mohammed. En daar is niks aan gelogen. De aanbidding van Jezus door christenen is inmiddels op een zo laag pitje beland dat er nauwelijks nog licht schijnt in de waarheid omtrent zijn identiteit. Het symbool Jezus wordt tegenwoordig voor afbraakprijzen van de hand gedaan. Zoals deze schrijnende sfeerfoto uit de kringloopwinkel te Poperinge in West-Vlaanderen in Belgie - opgespoord door Pilgrim - laat zien.

Afbeelding
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12512
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Verboden in islam. Het ware gezicht tonen van Mohammed

Bericht door sjun »

Dat laatste snap ik dan weer wel met betrekking tot de christelijke overleveringen. Immers Jezusgetuigen zouden een leeg kruis moeten vieren omdat hun verlosser weer levend geworden is en dus niet langer aan het kruis hangt. Soms bekruipt me de gedachte dat volken door een gebrek aan kennis van eigen tradities en overleveringen ten gronde gaan...

Maar laat deze overdenking lurkers niet afleiden van het draadonderwerp dat ook de vele gezichten van Mohammed zou kunnen heten.

Mohammed de suïcidaal


Ibn Ishaq, p. 106
—[Muhammad said,] “So I read it, and he departed from me. And I awoke from my sleep, and it was as though these words were written on my heart. (T. Now none of God's creatures was more hateful to me than an (ecstatic) poet or a man possessed: I could not even look at them. I thought, Woe is me poet or possessed—Never shall Quraysh say this of me! I will go to the top of the mountain and throw myself down that I may kill myself and gain rest. So I went forth to do so and then) when I was midway on the mountain, I heard a voice from heaven saying, “O Muhammad! thou art the apostle of God and I am Gabriel.”

Sahih al-Bukhari 6982
— . . . But after a few days Waraqa died and the Divine Revelation was also paused for a while and the Prophet became so sad as we have heard that he intended several times to throw himself from the tops of high mountains and everytime he went up to the top of a mountain in order to throw himself down, Jibril would appear before him and say, “O Muhammad! You are indeed Allah’s Messenger in truth”, whereupon his heart would become quiet and he would calm down and would return home. And whenever the period of the coming of the Revelation used to become long, he would do as before, but when he used to reach the top of a mountain, Jibril would appear before him and say to him what he had said before.


Wat een voorbeeld (naar Soera 33:21) voor Mohammedanen. Afbeelding
Laatst gewijzigd door sjun op za jul 06, 2019 5:38 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12512
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Verboden in islam. Het ware gezicht tonen van Mohammed

Bericht door sjun »

En alweer wordt een gezicht van Mohammed geopenbaard. Wat licht is kan belicht worden.
Afbeelding
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12512
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Verboden in islam. Het ware gezicht tonen van Mohammed

Bericht door sjun »

Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12512
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Verboden in islam. Het ware gezicht tonen van Mohammed

Bericht door sjun »

In een draad over het gezicht van Mohammed kan dit natuurlijk niet ontbreken: Neem en lees:

De smaak van Islam/ Het leven van Mohammed/ De sira, Frans Koops (vertaling),
(Originele Titel: The Life of Mohammed, Bill Warner, ISBN 9781936659067)
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Verboden in islam. Het ware gezicht tonen van Mohammed

Bericht door Hans v d Mortel sr »

sjun schreef: What Would Mohammad Do?
Altijd goed om deze vraag tegenover een gelijkende vraag te stellen maar dan met Jezus in de hoofdrol. Dan krig je terrorisme, haat, dood en verdoemenis tegenover vrede, verzoening en mededogendheid.

Ik ben overtuigd atheïst en tevens tegenstander van de Darwin-gekte. Ik vraag mij dan ook af waarom al die links politieke Gutmenschen zo kreupel denken ten aanzien van het mohammedanisme en zijn mohammedaanse klaplopers op onze kennisbeschaving. Dan blijft er met al die leugens en bedrieglijke ontkenningen van mohammedanen toch maar 1 conclusie over. Zij die zich moslim noemen zijn parasieten.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12512
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Verboden in islam. Het ware gezicht tonen van Mohammed

Bericht door sjun »

Afbeelding
Nog wat gezichten van het Mohammedanisme
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Verboden in islam. Het ware gezicht tonen van Mohammed

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Zelfs Wilders is nog veel te lief en terughoudend tegenover het religieus fascistische schorriemorrie uit Marokko dat deze smerige pedofiele analfabete slappe vieze woestijnlul, psychopaat en sadistische oorlogsmisdadiger Mohammed als een waardevolle oprecht vredelievende rechterhand van God beschouwt. Dat achterlijke primitief islamitisch laag IQ geschoolde Marokkaanse volk begrijpt nog steeds niet dat Allah de knecht was van hun zogenaamde geliefde Mohammed, een smerige haatzaaier met zwaar op de geest liggende religieus fascistische ideeën en haatgevoelens waarmee dat achterlijke islamitische geest gestoorde volk hun vrouwen discrimineert en wegzet als onvolwaardige kopvodden die uitsluitend goed genoeg zijn om geneukt te worden conform de voorschriften van de oversekste geile Arabische fascistisch discriminiserende sadist Mohammed.

Het zijn de intens diep gezonken corrupte post marxistische politieke DENKers die Europa bewust vol hebben laten lopen met aanhangers van deze walgelijke onmenselijke smerige fascistische religie die op geen enkele manier concessies wil doen naar hetgeen waarop ze met volle teugen parasiteren en verafschuwen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Verboden in islam. Het ware gezicht tonen van Mohammed

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Geschiedenisles voor goede en slechte moslim-achtige parasieten op onze kennisbeschaving.

Afbeelding
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Verboden in islam. Het ware gezicht tonen van Mohammed

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Het ware gezicht tonen van Mohammed de Arabische haatzaaier profeet is verboden in Islam.
Het ware gezicht tonen van Hitler de Duitse haatzaaier profeet is geenszins verboden in onze niet-moslim beschaving.

Duitsers hebben bijna onmiddellijk spijt betoond na de oorlog. Mohammedanen zullen dat NOOIT tonen en doorgaan met hun desastreuze geloof in de vieze smerige pedofiele Arabische psychopaatprofeet, haatzaaier en oorlogscrimineel Mohammed.

Toch hield hun beider oorlogsmissie vrede in. Ten koste van zo'n 60 miljoen doden namens de nazi-ideologie. Want er is inderdaad vrede gekomen. Maar dit is niet het geval namens de islamitische ideologie van blijvende haat en vernietigingsdrang tegen andersdenkenden overeenkomstig de geestestoestand van de historische pedofiele Arabische psychopaatprofeet Mohammed. En dit duurt al 1400 jaren voort. Het aantal slachtoffers als gevolg van de quasi religieuze, islamitisch fascistische oorlogsideologie Islam, overtreft in ruime mate die van de nazi-ideologie. Profeet Mohammed mag als weggerot lijk gerust zijn in zijn graf; Frau Mutti Merkel is zijn hedendaagse steun en toeverlaat waar het aankomt op de glorie van Islam.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Verboden in islam. Het ware gezicht tonen van Mohammed

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Afbeelding

Jammer dat profeet Mohammed niet is opgehangen,


dan hadden zijn haattirades tegen niet-moslims (joden, christenen, ongelovigen) voldoende tijd gekregen om te kunnen drogen.

Als we het integratieprocesresultaat van moslims moeten analyseren door de lens van vrijheid , gelijkheid en broederschap, dan blijkt duidelijk dat de uitslag de nederlaag van vrijheid is, het respect voor andersdenkenden en het verlangen naar broederschap, waarbij de eeuwige arrogantie van de mislukte mensensoort moslims de oorzaak is.

De ziekelijke tolerantie voor islamitische intolerantie en het wegkijken en niet benoemen van de daarbij behorende vuiligheid van de historische Arabische psychopaat profeet, pedofiel, super sadist en oorlogscriminele Mohammed, heeft voor mij gelijkheid en broederschap met moslims onmogelijk gemaakt.

De Koran is de facto één grote verzameling aan verbale afranselingen door de analfabete profeet Mohammed van iedereen die niet in hem geloofde en geen gehoor gaf aan de zwakzinnige uitspraken van zijn analfabete knecht Allah.

Ondertussen mogen islamitische Marokkaanse haatpredikers als Sulayman Ar-Ruhayli ongehinderd hun gang gaan in Amsterdam en worden hoogoplopende ruzies met salafisten afgedaan als generatie-conflicten in de moskee. Maar de grootste haatprediker was natuurlijk profeet Mohammed. Vandaar dat veel Marokkaanse moskeevaders hun zonen naar de profeet Mohammed hebben genoemd.

HEINEKEN IS EEN A-MERK. MOSLIMS ZIJN B-MERKEN
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Verboden in islam. Het ware gezicht tonen van Mohammed

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ze kunnen als Marokkaan de stoere Amsterdamse bink uithangen, maar hoe waardeloos trots ze daarop ook mogen zijn, ze gedragen zich altijd laf, hypocriet, onbetrouwbaar als mislukte mensensoort moslims door altijd te pas en onpas zich als moslim te profileren: de enige goede menssoort op aarde. Wie enige kennis van de islam en vooral moslims heeft, weet dat deze groep een zeer onaangename menssoort is die alles anders voorstelt dan het werkelijk is. Krom is bij moslims recht en recht is krom.

Marokkaanse stoere moslim Redouane Amine (29):

“In deze samenleving worden meningen als bakstenen naar elkaars hoofd gegooid.”

Afbeelding

Jawel, daarin zijn vooral de kinderen van Marokkaanse moskee-vaders onovertroffen. Het woord ‘hoer’ roepen naar een vrouw zonder hoofddoek is nog maar één baksteen uit het culturele moslimscala van de Marokkaanse gemeenschap. Homo’s kunnen doorgaans rekenen in elkaar getrapt te worden, niet door één moslim, daar zijn ze teveel moslim voor, maar al gauw door een groep van vijf. Niet iedereen gedraagt zich zo, maar in het hoofd van iedere Marokkaanse moslim springt er één geweldenaar uit als vieze smerige gore vuile pedofiel, sadist, psychopaat, die oorlogsgeweld ten eigen bate gebruikte voor zijn ziekelijke mensonvriendelijke machtsuitoefening: de Arabische profeet Mohammed, de gruwel voor onze moderne beschavingsstandaard.

Redouane is een goedlachse, breedgeschouderde, getatoeëerde, petjes dragende, bebaarde ‘straat-Marokkaan’ lees ik in een interview met hem in De Groene Amsterdammer. Hij is moslim zegt hij zelf. Hij bidt niet en heeft de afgelopen drie jaren niet gevast. Redouane: “Ik beschouw mezelf niet waardig genoeg om te bidden. Ik probeer een vrij leventje te leiden. Ik drink. Ik heb seks voor het huwelijk . . . ”

Longkanker wordt niet veroorzaakt door alcoholische versnaperingen, dus hij rookt. Zijn moslimsucces dankt hij aan het feit – zo beweert hij - dat hij altijd denkt aan Allah en probeert te leven zoals de profeet Mohammed heeft meegegeven.’ Hij zucht. “De soenna van de profeet is de mooiste wijze om je leven vorm te geven, maar ook erg lastig anno 2017.”

Wat betekent soenna voor moslims? De soenna in de islam is de manier van leven van profeet Mohammed zoals die gekend is via overleveringen, de Hadith. Mohammed wordt door moslims gezien als de perfecte mens, en zijn leven en daden als een leven dat perfect is in de ogen van Allah (HvdM: de knecht van Mohammed).

Moslims zijn dus – logisch geredeneerd – de mislukte mensensoort moslims die niet geschikt zijn voor de normen en waarden in onze beschaving, die scheiding van kerk en staat verankerd heeft. Zij horen thuis in het hondenasiel van Mekka, maar niet in Europa.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Verboden in islam. Het ware gezicht tonen van Mohammed

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Afbeelding

Uit het woestijnarchief van islam: profeet Mohammed (VZMH) tijdens het vrijdagmiddaggebed in het paradijs van zijn billenmaat Allah.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Verboden in islam. Het ware gezicht tonen van Mohammed

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Afbeelding

Marokkanen worden het liefst Mohammed genoemd. Wie een Mohammed is kwijt geraakt kan het beste een kijkje gaan menen bij de gevangenissen in Europa. Misschien dat de bewakers u daarbij ter wille zijn en u de foto's van 80% van alle gevangenen laten zien. :cool:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Verboden in islam. Het ware gezicht tonen van Mohammed

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Afbeelding

Vijf hyponiemen voor psychopaat Mohammed

Hyponiem. Zelfstandig naamwoord dat behoort tot een verzameling van vergelijkbare woorden die met een algemenere term wordt aangeduid.

Voorbeeld: `haatzaaier, sadist, duimzuiger, terrorist, en Allah, zijn hyponiemen van profeet Mohammed, dat op zijn beurt weer een hyponiem is van psychopaat.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12512
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Verboden in islam. Het ware gezicht tonen van Mohammed

Bericht door sjun »

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Het aardige is dan weer dat kritiekloze volgelingen van de man hun best doen om zoveel mogelijk op hem te lijken. Zulks resulteert in psychopatengedrag.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: De schizofrene Arabische dr. Jekyl and Hide

Bericht door hans van de mortel »

Wie wordt hier bedoeld met dr. Jekyl and Hide?

Dat kunnen alle moslims zijn.

Immers, niet één moslim zal van zichzelf beweren dat hij een walgelijke puist is in de geest van de Arabische profeet Mohammed - een genetisch gemodificeerd kankergezwel zoals door beschaafde wel ontwikkelde mensen begrepen dient te worden volgens de uitleg van de plaatselijke dienstdoende imam.

Afbeelding

De politiek wil onnadenkende mensen graag doen geloven dat de meeste moslims goede mensen zijn. Uiterlijk klopt dit wel. Want de echte gekken herkent men niet. Dát is dus de definitie van de schizofrene Arabische dr. Jekyl and Hide. Die in wezen niemand anders is dan de mohammedaanse parasiet op onze kenniseconomie en beschaving waar geen weldenkend mens op zit te wachten, blijkbaar wel de linkse politici met GroenLinks als vaandeldrager voor de islam.

De al wat gevorderde intelligente moslim zal opvallen door het dragen van een jurk over zijn broek. DE jonge Marokkaanse moslimvrouw trekt nog eens stevig de ordinaire stofdoek - ook wel schaamhaarlap (in de volksmond kopvod) genoemd - over haar hoofd. Want met propaganda maken voor de meest gore smerige historische Arabische sadistische pedofiel is volgens haar niks mis mee. Sterker nog, daar dient de aandacht op gevestigd te worden. En dit soort geestelijk zieke - vooral Marokkaanse - vrouwen manifesteert zich al in menig tv-praatprogramma en ergo, in de Tweede Kamer. Zij zijn schaamteloze door mohammedaanse waanzin voortgedreven gevaarlijke elementen in een beschaving die niet van parasieten op onze kenniseconomie en beschaving is gediend.

In de geest van pedofiel psychopaat profeet Mohammed beschouwen de mohammedaanse man en vrouw joden en christenen, kortom andersdenkenden, als hun vijanden, mensen die niet deugen en een kopje kleiner gemaakt moeten worden, zoals de Koran - lees Mohammed - hen heeft onderwezen. Zoals gezegd, geheel in de geest van de historische sadistische walgelijke pedofiele psychisch gestoorde Arabische oorlogsmisdadiger Mohammed.

Elke moslim komt overeen met de schizofrene geest van de historische Mohammed.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Plaats reactie