Stel je eens voor dat Mohammed is "gereincarneerd"

Is Mohammed het zegel der profeten? Of gewoon één der velen? Debatteer over zijn leven, visies, psychologie, sucessen en mislukkingen. Kun je hem met Jezus vergelijken?
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

maturelife schreef:en dat doe je op een weinig inhoudelijke manier......, ik begrijp je steeds beter TEVA.
Nogmaals, het gaat erom dat jij begrepen wordt.
Dat jouw woordenbrijerijen weinig feitelijkheden opleveren.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

- uitgebreid hallucineerde vanwege 7 minuten lang zuurstofgebrek in zijn hoofd,
Toen de hartslagmeter naast mijn ziekenhuisbed een doorlopende toon begon af te geven zag ik niks.
Wel werd ik omarmd door zwarte zaligheid.
Zo zalig dat ik toen het ding terug onderbroken biepte, enkel terugwou en daar ook in lukte. Werd teruggroepen door de onderbroken bieptoon en de drukte rond mijn bed.
Het lukte me nog een keer terug te keren. Geluk overspoelde mij toen ik als laatste de biep weer een lange aanhoudende toon hoorde worden. (met rennende voetsappen en vloeken in de verte)
Een vierde keer ben ik niet terug geraakt.

Eén ding weet ik, het gras aan de andere kant is groener. Ook al is het zwart.
maturelife
Berichten: 82
Lid geworden op: vr okt 26, 2007 7:38 pm
Locatie: Arnhem

Bericht door maturelife »

door jou ja, maar dat was al duidelijk.
Mens ken Uw zelf
Mahalingam
Berichten: 52156
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Bericht door Mahalingam »

Om maar weer eens terug te komen op het onderwerp.
Wat zou er gebeuren als Mohammed op Java (Indonesië) zou opduiken?
Dit:
http://www.thejakartapost.com/detailnat ... H08&irec=7
Groups to report 'new prophet' to police

BANDUNG: The Muslim Alliance (Alumi) of West Java said it will file a report with the National Police on Monday against sect leader Ahmad Musadek because he has claimed himself a prophet replacing Prophet Muhammad.

"We have entrusted the Muslim Lawyers Team to file the report," Ikhsan Setiadi Latief, the alliance secretary general told detik.com Saturday.

"Hopefully, this legal action can deter other heretical groups as well."

Ahmad Musadek heads the Al Qiyadah al Islamiyah sect, already considered as heretical by the Indonesian Ulema Council.

He claimed he was a prophet after 40 days of meditation.

Alumi, which consists of 46 Muslim organizations has accused Ahmad and his sect for blasphemy against Islam. -- JP
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Ik geef hem niet lang meer. Zijn dagen zijn geteld.
Kop er af? gestenigd? gespietst? opgehangen?
Misschien mag hij zelf kiezen.
Het zal niet vergiftigt worden, want dan lijkt zijn dood teveel op Moh zijn dood.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52156
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Bericht door Mahalingam »

De zaak van de verse profeet in Indonesië gaat met een sisser aflopen mogelijk.
http://www.radioaustralia.net.au/news/s ... 087188.htm
A controversial Indonesian Muslim sect leader claiming to be a prophet has announced his return to mainstream Islam, while police said an investigation into whether he had blasphemed would go on.
The leader of the Al Qiyadah Al Islamiyah sect, Ahmad Mushaddeq, handed himself into police last week after state prosecutors had called for him to be questioned.
The sect was declared deviant in a religious edict by the country's chief authority on Islam, the Indonesian Council of Ulemas, two months ago.
Mushaddeq's insistence that he was a prophet ran counter to mainstream Islamic teachings that Mohammed was the final prophet and could see him jailed for up to five years under Indonesia's contempt of religion laws.
But the leader said during a press conference held at Jakarta police headquarters that he retracted all his earlier statements asserting that he was a prophet and said he was just "a regular human being".
"I call on all of my followers to be calm, to repent and return to Islam and obey the law," he said.
He begged for Indonesian Muslims to forgive him and his followers "if we offended and created uneasiness, and I hope that we can be accepted back as brothers in faith."
Several similar sects have emerged in Indonesia in the past few years.
Heel anders gaat het natuurlijk in Pakistan. Die zijn altijd meer voor de definitieve oplossing.
http://www.newmediajournal.us/daily_col ... 202007.htm
Pakistani Militants Kill Self-Proclaimed Prophet
A self-proclaimed prophet was killed, while one of his sons and a brother sustained injuries in a shootout in the Khyber Tribal Area in Pakistan on October 18, 2007.
Activists of the Amr Bil Maroof, a militant organization based in the Bara tehsil (group of villages) of Khyber, shot dead self-proclaimed prophet Shireen, injured his son and brother, and ‘arrested’ his three other sons.
According to Amr Bil Maroof chief Haji Namdar, Shireen of the Yakatara area had declared himself a prophet about three years ago, but he later withdrew his claim after Namdar’s followers met him. Namdar said to the New Media Journal that Shireen had formed a group named of “Sabi”.
Namdar also said that later a feud between two militant organizations...the Sheikhmal Khel and the Amr Bil Maroof... provided Shireen an opportunity to start his preaching again.
Namdar said Shireen had invited and converted some of his family members to the ‘new religion’ introduced by him and that Shireen used to tell people ‘revelations’ about heaven and hell.
On October 18, the activists of Namdar’s organization besieged Shireen’s house and asked him to surrender to the Amr Bil Maroof personnel. However, the house inmates opened fire on the activists. Shireen was killed in the crossfire while his brother Shakeel and son Saleem sustained injuries. One of the Amr Bil Maroof activists, Saeed Khan, received injuries in the incident.
The Amr Bil Maroof activists later ‘arrested’ three of Shireen’s sons, including Imran, Habib and Hamid.
The eldest son of Shireen, Imran who was arrested by the Amr Bil Maroof activists along with two other brothers, told reporters that his father had spent most of his life in the Gulf states and often claimed that he was a ‘prophet’. He also said that his family members were compelled to follow in the footsteps of his father.
Haji Namdar – chief of Amr Bil Maroof – belongs to the Bar Qambar Khel tribe of the Khyber Area and is an ally of Mangal Bagh, the chief of another militant organization Lashkar-e-Islam based in Bara tehsil of Khyber.
Het is opmerkelijk hoezeer de boven beschreven situatie met al die stammenvetes overeen komt met wat er was 1400 jaar geleden in Arabië.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Meneer heeft dus eieren voor zijn geld gekozen.
Van die sharia krijgen afvalligen officieel drie dagen bedenktijd om op hun mening terug te komen. Volharden ze, dan mogen ze ter dood gebracht worden, bij voorkeur via onthoofding.

Dan maar geen profeet zal hij gedacht hebben. :roll:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Bernie
Berichten: 434
Lid geworden op: do aug 10, 2006 8:59 pm

Bericht door Bernie »

Een profeet maakt niet zo veel kans in een moslimland. Mohammed kondigde aan dat er geen profeet meer zou komen na hem, waarmee hij vermoedelijk afsplitsingen van de islam wilde voorkomen. Overigens zonder succes.

Volgens de reincarnatieleer incarneer je vaak zodanig dat je iets leert over de gevolgen van je eerdere leven(s). Eventueel kun je de schade herstellen of draait de rol die je speelt precies om, zodat je de andere kant ervaart (dader wordt slachtoffer bijvoorbeeld).

De gereincarneerde Mohammed zal dus misschien de vervolgde christen in Iran zijn, of het kind dat op de markt door de moslimstrijders wordt opgeblazen, of het meisje van 6 dat aan een oude man wordt uitgehuwelijkt.
Gebruikersavatar
jpmante
Berichten: 92
Lid geworden op: vr nov 16, 2007 9:47 pm
Locatie: Zeist

Bericht door jpmante »

Teva Teff schreef: En welke kennis hebben de doden die in je brein huizen aan je doorgegeven?
Om eerlijk te zijn was het niet mijn bedoeling in deze draad te reageren daar het risiko bestaat dat de draad dan oneindig zou worden. Echter geachte Teva Teff uw redenering getuigt van zowel verregaande arrogantie als een zo mogelijk nog verdergaande domheid. Sorry maar ik kan het niet anders zeggen.

Mogelijk dat dit het gevolg is van een geconditioneerde geest die meent enkel een neuraal Hebb netwerk opgeloten in een botten doos te zijn verbonden met de buitenwereld middels een set senoren te zijn die op de basis van stimuli tot modellen komt.

Mogelijk dat u qua wetenschap beoefening, bent blijven steken in een periode van zelfs nog voor de Kopenhagen interpretatie van kwantum mechanica (het woord alleen al) en derhalve onbekend bent met het werk van Brian D. Josephson enStuart Hameroff &Roger Penrose (microtubules), Edgar Mitchell (Quantum Hologram & phase-conjugate-adaptive-resonance). Ben best bereid met u hierover in discussie te treden, mits op een voldoende niveau, m.b.t. de implicaties hiervan voor het onderwerp van gesprek.
"Europa capituleert op elk terrein dat te maken heeft met de islam, in een geest van zelfvernedering, politieke correctheid en multiculturalisme''.
Gebruikersavatar
jpmante
Berichten: 92
Lid geworden op: vr nov 16, 2007 9:47 pm
Locatie: Zeist

Bericht door jpmante »

Ariel schreef:Ik kan niet meer gekwetst worden, en ik hoop dat jij dat ook niet bent.
Beste Ariel en maturelife nee wees zeker niet gekwest door personen die potdicht zitten en bovendien hopeloos achter lopen. Ik dank jullie beiden je ervaringen met ons ons hier te delen.
"Europa capituleert op elk terrein dat te maken heeft met de islam, in een geest van zelfvernedering, politieke correctheid en multiculturalisme''.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Dank je wel JP.
Om met Teva in discussie te gaan moet men een zeer dikke huid hebben.
Maar ja, mij doet het niet veel. Ik kan er tegen, maar jammer genoeg zij er om hem al de nodige moslims en niet moslims afgekapt omdat ze een minder dikke huid hebben.
Heel jammer.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Bericht door naar boven »

jpmante schreef:
Teva Teff schreef: En welke kennis hebben de doden die in je brein huizen aan je doorgegeven?
Om eerlijk te zijn was het niet mijn bedoeling in deze draad te reageren daar het risiko bestaat dat de draad dan oneindig zou worden. Echter geachte Teva Teff uw redenering getuigt van zowel verregaande arrogantie als een zo mogelijk nog verdergaande domheid. Sorry maar ik kan het niet anders zeggen.

Mogelijk dat dit het gevolg is van een geconditioneerde geest die meent enkel een neuraal Hebb netwerk opgeloten in een botten doos te zijn verbonden met de buitenwereld middels een set senoren te zijn die op de basis van stimuli tot modellen komt.

Mogelijk dat u qua wetenschap beoefening, bent blijven steken in een periode van zelfs nog voor de Kopenhagen interpretatie van kwantum mechanica (het woord alleen al) en derhalve onbekend bent met het werk van Brian D. Josephson enStuart Hameroff &Roger Penrose (microtubules), Edgar Mitchell (Quantum Hologram & phase-conjugate-adaptive-resonance). Ben best bereid met u hierover in discussie te treden, mits op een voldoende niveau, m.b.t. de implicaties hiervan voor het onderwerp van gesprek.
Een gepaste voortzetting van deze draad..
Een paar ad hominems gevolgd door een expositie van geleerdheid.

De opdracht van vandaag is: zoek op wat er wordt bedoeld, waarom je dat niet wist en waarom je het niet wil weten.
RTFM
Gebruikersavatar
jpmante
Berichten: 92
Lid geworden op: vr nov 16, 2007 9:47 pm
Locatie: Zeist

Bericht door jpmante »

naar boven schreef: Een gepaste voortzetting van deze draad..
Een paar ad hominems gevolgd door een expositie van geleerdheid.
Och de ad hominems waren wel verdient, vond dat !Uhuru onbetamelijk was. Geleerdheid :-) laat ik u wat zeggen hoe meer de mens leert hoe meer de mens weet dat hij niet weet. Daarom geachte Naar Boven is arrogantie een teken van domheid.
naar boven schreef: De opdracht van vandaag is: zoek op wat er wordt bedoeld, waarom je dat niet wist en waarom je het niet wil weten.
Iest wat u niet weet kunt u leren mits er natuurlijk geen andere obstakels zijn die dit zouden verhinderen.

Niet willen weten is en goed recht echter is tegelijkertijd reden te zwijgen en al zeker om af te zien van hoogmoedigheid ten aanzien van anderen.

Wat ik in u waardeer is de manier waarop u Teva Teff wilt beschermen zelfs indien dit gezien zijn eigen onbetamelijkheid misplaatst is.
"Europa capituleert op elk terrein dat te maken heeft met de islam, in een geest van zelfvernedering, politieke correctheid en multiculturalisme''.
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Bericht door naar boven »

jpmante schreef:Iest wat u niet weet kunt u leren mits er natuurlijk geen andere obstakels zijn die dit zouden verhinderen.

Niet willen weten is en goed recht echter is tegelijkertijd reden te zwijgen en al zeker om af te zien van hoogmoedigheid ten aanzien van anderen.
Helaas ben ik de Arabische taal niet machtig; dus onwetendheid is mijn lot..
jpmante schreef:Wat ik in u waardeer is de manier waarop u Teva Teff wilt beschermen zelfs indien dit gezien zijn eigen onbetamelijkheid misplaatst is.
TT legt op onverwachte plaatsen lange tenen bloot.
Aanstootgevend, in meerdere betekenissen .
RTFM
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

jpmante schreef:
Teva Teff schreef: En welke kennis hebben de doden die in je brein huizen aan je doorgegeven?
Om eerlijk te zijn was het niet mijn bedoeling in deze draad te reageren daar het risiko bestaat dat de draad dan oneindig zou worden. Echter geachte Teva Teff uw redenering getuigt van zowel verregaande arrogantie als een zo mogelijk nog verdergaande domheid. Sorry maar ik kan het niet anders zeggen.

Mogelijk dat dit het gevolg is van een geconditioneerde geest die meent enkel een neuraal Hebb netwerk opgeloten in een botten doos te zijn verbonden met de buitenwereld middels een set senoren te zijn die op de basis van stimuli tot modellen komt.

Mogelijk dat u qua wetenschap beoefening, bent blijven steken in een periode van zelfs nog voor de Kopenhagen interpretatie van kwantum mechanica (het woord alleen al) en derhalve onbekend bent met het werk van Brian D. Josephson enStuart Hameroff &Roger Penrose (microtubules), Edgar Mitchell (Quantum Hologram & phase-conjugate-adaptive-resonance). Ben best bereid met u hierover in discussie te treden, mits op een voldoende niveau, m.b.t. de implicaties hiervan voor het onderwerp van gesprek.
Reïncarnatie heeft niets met wetenschap beoefening te maken.
Reïncarnatiegelovers doen aan wensdenken, aan een ietwat dommige religie.
Overigens weet naar boven jouw commentaar met weinig woorden op juiste waarde te schatten.
Een gepaste voortzetting van deze draad..
Een paar ad hominems gevolgd door een expositie van geleerdheid.

De opdracht van vandaag is: zoek op wat er wordt bedoeld, waarom je dat niet wist en waarom je het niet wil weten.
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

jpmante schreef:
naar boven schreef: Een gepaste voortzetting van deze draad..
Een paar ad hominems gevolgd door een expositie van geleerdheid.
Och de ad hominems waren wel verdient, vond dat !Uhuru onbetamelijk was. Geleerdheid :-) laat ik u wat zeggen hoe meer de mens leert hoe meer de mens weet dat hij niet weet. Daarom geachte Naar Boven is arrogantie een teken van domheid.
naar boven schreef: De opdracht van vandaag is: zoek op wat er wordt bedoeld, waarom je dat niet wist en waarom je het niet wil weten.
Iest wat u niet weet kunt u leren mits er natuurlijk geen andere obstakels zijn die dit zouden verhinderen.

Niet willen weten is en goed recht echter is tegelijkertijd reden te zwijgen en al zeker om af te zien van hoogmoedigheid ten aanzien van anderen.

Wat ik in u waardeer is de manier waarop u Teva Teff wilt beschermen zelfs indien dit gezien zijn eigen onbetamelijkheid misplaatst is.
En naar boven heeft een talent waarmee maar weinigen op dit forum mee zijn 'gezegend', hij weet mijn posts wel op de juiste waarde te schatten.
Gebruikersavatar
jpmante
Berichten: 92
Lid geworden op: vr nov 16, 2007 9:47 pm
Locatie: Zeist

Bericht door jpmante »

Teva Teff schreef:Reïncarnatie heeft niets met wetenschap beoefening te maken.
Reïncarnatiegelovers doen aan wensdenken, aan een ietwat dommige religie.
Uw antwoord bewijst mijn gelijk Teva Teff u combineert zeer gebrekkige kennis met hoogmoed. Ware dit anders dan was u met een inhoudelijke reactie gekomen hetgeen u echter niet kunt. Overigens ik sprak over de implicaties van post-quantum physics iets wat u blijkbaar ontgaan is.

Aan een ieder die u meent te moeten kleineren Teva Teff is niets dan een klein keffertje dat het nodig heeft zijn lage eigendunk te compenseren met een geveinsde rationaliteit.

Beste Teva Teff mijn advies aan u zijn uw avatar te veranderen daar uhuru, in iedergeval op intellectueel niveau, voor u een onbekende grootheid is.
"Europa capituleert op elk terrein dat te maken heeft met de islam, in een geest van zelfvernedering, politieke correctheid en multiculturalisme''.
Gebruikersavatar
migrantenjong
Berichten: 1064
Lid geworden op: za nov 24, 2007 4:58 pm
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen

Bericht door migrantenjong »

Teva Teff schreef:
Ariel schreef:Wat voor bewijs heb jij daarvoor Teva?
Degene die claimt, moet ook met de bewijzen op de proppen komen.
Miljarden mensen, geen enkel onomstotelijk bewezen gevalletje reïncarnatie.
Lijkt mij een duidelijke zaak.
Jij zit ook te claimen. Jij claimt de afwezigheid van dingen.

Wanneer krijgen wij eens van u een bewijs. Ik claim niets, jij roept hier van de toren.
Now watch what you say, or they'll be calling you a radical, a liberal, oh fanatical, criminal.
Gebruikersavatar
migrantenjong
Berichten: 1064
Lid geworden op: za nov 24, 2007 4:58 pm
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen

Bericht door migrantenjong »

Teva Teff schreef:
Ariel schreef:
Net zo min als mensen pre-incarneren, doen mensen ook niet re-incarneren.
Maar beste Teva. :evil:
Jij claimt net dat reïncarnatie niet bestaat.

Ik ben benieuwd.
Dat is geen claim, Ariel!
Kijk he. Claimen dat [niet A] is ook claimen.

En als dat niet zo is, wil ik graag een bewijs daarvoor.

Graag iets anders dan "ik ben realist" of "wat een onzin" of dergelijke dingen.

De situatie schetst zich als volgt:
  • Er bestaat A.

    (A XOR [niet A]) = waar

    En het is momenteel onbekend als A of [niet A] waar zijn.


Ik zeg niet dat reincarnatie, of god, of dergelijke fenomenen niet bestaan. Ik zeg ook niet als zij bestaan. Ik heb er geen flauw benul van, en zo blijft het voorlopig. Totdat iemand mij bewijst dat het wel of niet bestaat.

Voor jezelf denken is een straat met tweerichtingsverkeer. Zowel blind aannemen als blind ontkennen is dwaas.
Now watch what you say, or they'll be calling you a radical, a liberal, oh fanatical, criminal.
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Bericht door naar boven »

migrantenjong schreef:
Teva Teff schreef:
Ariel schreef: Maar beste Teva. :evil:
Jij claimt net dat reïncarnatie niet bestaat.

Ik ben benieuwd.
Dat is geen claim, Ariel!
Kijk he. Claimen dat [niet A] is ook claimen.

En als dat niet zo is, wil ik graag een bewijs daarvoor.
We gaan toch niet - wederom - schielijk de bewijslast in buurmans tuin dumpen, hoop ik?
RTFM
Gebruikersavatar
migrantenjong
Berichten: 1064
Lid geworden op: za nov 24, 2007 4:58 pm
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen

Bericht door migrantenjong »

naar boven schreef:
We gaan toch niet - wederom - schielijk de bewijslast in buurmans tuin dumpen, hoop ik?
Pardon?

Teva Teff zit hier te roepen dat alles niet bestaat. Ik kan mij niet herinneren dat ik ooit zei dat iets bestond of niet bestond (hoewel dat ik een sterke redenering heb opgebouwd tegen het bestaan van kabouters).

Hij die roept moet bewijzen.
Now watch what you say, or they'll be calling you a radical, a liberal, oh fanatical, criminal.
Gebruikersavatar
migrantenjong
Berichten: 1064
Lid geworden op: za nov 24, 2007 4:58 pm
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen

Bericht door migrantenjong »

Ik zal Teva Teff vooruithelpen:

Gezien dat de wereldbevolking exponentieel stijgt, is het onmogelijk dat iedereen die nu wordt geboren een reincarnatie is van iemand anders.
Er ontstaat een "soul gap".

De walvissen, panda's en andere bedreigde dierensoorten zijn te gering in hun aantal om de zielenkloof helemaal op te vullen.

Om een stijgende wereldbevolking te voorzien van een ziel, moet iemand ergens zielen "uitprinten".
Maar daar houdt het op om reincarnatie te zijn. Niet elk wezen is een reincarnatie van iets, maar hun zielen zijn vers van de pers.

Dus is het per definitie geen reincarnatie meer.
Now watch what you say, or they'll be calling you a radical, a liberal, oh fanatical, criminal.
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Bericht door naar boven »

migrantenjong schreef:Teva Teff zit hier te roepen dat alles niet bestaat.
Dat zou het toppunt van nihilisme zijn. Of een redelijk adequate omschrijving van de de dood.

Overigens geeft mijn gebruik van de meervoudsvorm in 'we gaan toch niet..' aan dat de verplaatsing van de bewijslast een op dit forum regelmatig gebezigde discussietruc is.
Niet persoonsgericht dus..
RTFM
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Bericht door naar boven »

migrantenjong schreef:Ik zal Teva Teff vooruithelpen:

Gezien dat de wereldbevolking exponentieel stijgt, is het onmogelijk dat iedereen die nu wordt geboren een reincarnatie is van iemand anders.
Er ontstaat een "soul gap".

De walvissen, panda's en andere bedreigde dierensoorten zijn te gering in hun aantal om de zielenkloof helemaal op te vullen.

Om een stijgende wereldbevolking te voorzien van een ziel, moet iemand ergens zielen "uitprinten".
Maar daar houdt het op om reincarnatie te zijn. Niet elk wezen is een reincarnatie van iets, maar hun zielen zijn vers van de pers.

Dus is het per definitie geen reincarnatie meer.
Dus reïncarnatie bestaat niet maar de richting (vooruit in de tijd ipv achteruit) is bekend?
RTFM
Gebruikersavatar
migrantenjong
Berichten: 1064
Lid geworden op: za nov 24, 2007 4:58 pm
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen

Bericht door migrantenjong »

naar boven schreef:
Dus reïncarnatie bestaat niet maar de richting (vooruit in de tijd ipv achteruit) is bekend?
Import van zielen uit de toekomst?

Dit wordt warrig in mijn hoofd.

En het zou best wel kunnen dat deze zielen uit een ander tijdperk worden ingevoerd, waar er genoeg zielen waren, en dat de herverdeling van zielen gebeurde met een machine die het evenwicht in stand hield, maar reincarnatie is volgens mij per definitie import uit vroegere levens.

Trouwens, als tijd een tweerichtingsstroom had, hoe zit het dan met de entropie? De entropie kan alleen groter worden of constant blijven.
Now watch what you say, or they'll be calling you a radical, a liberal, oh fanatical, criminal.
Plaats reactie