Stel je eens voor dat Mohammed is "gereincarneerd"

Is Mohammed het zegel der profeten? Of gewoon één der velen? Debatteer over zijn leven, visies, psychologie, sucessen en mislukkingen. Kun je hem met Jezus vergelijken?
Mahalingam
Berichten: 52154
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Stel je eens voor dat Mohammed is "gereincarneerd"

Bericht door Mahalingam »

"Wellicht dat Mohammed zal verkondigen dat de Islam het draadloos internet heeft uitgevonden, want bij opgravingen zullen er geen kabels worden gevonden."

Ooit gehoord van koperdiefstallen? Dat is de reden dat in Afrika en Allahstan pas nu telefoon bestaat omdat ze voor draadloos geen kabels nodig hebben.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Stel je eens voor dat Mohammed is "gereincarneerd"

Bericht door Ariel »

Mahalingam schreef:"Wellicht dat Mohammed zal verkondigen dat de Islam het draadloos internet heeft uitgevonden, want bij opgravingen zullen er geen kabels worden gevonden."
.
:roll: Goeie Mahalingam
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Re:

Bericht door Hans v d Mortel sr »

King George schreef: Wellicht dat Mohammed zal verkondigen dat de Islam het draadloos internet heeft uitgevonden, want bij opgravingen zullen er geen kabels worden gevonden.
:roll:
Geweldig! King geeft hier precies weer hoe de lieden van de mislukte mensensoort 'moslims' reageren vanuit hun achterlijke tweedehands baggerreligie. Want begrijpen dat zij over een rudimentair verstand beschikken zal hen doen inzien dat dit reeds 1400 jaar geleden in de ontwikkeling is gestopt. [icon_lol.gif]
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Stel je eens voor dat Mohammed is "gereincarneerd"

Bericht door Hans v d Mortel sr »

De reïncarnatie van de profeet Mohammed is te zien in het Stedelijk Museum te Amsterdam.

Hans van de Mortel, door nieuwsgierigheid gedreven, bracht afgelopen dinsdag met een mede geïnteresseerde vriend een bezoek aan de historische Arabische profeet. Hans beleefde de volgende ervaring.

Afbeelding
Voor het aanraken van de profeet.

Afbeelding
Na het aanraken van de profeet.

Toen ik afscheid nam van Mohammed meende ik een harde scheet te horen. Ik nam het hem geenszins kwalijk, want ik begreep dat deze goed bedoelde boodschap bedoeld was voor de ganse dramatische moslimwereld.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Mahalingam
Berichten: 52154
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Stel je eens voor dat Mohammed is "gereincarneerd"

Bericht door Mahalingam »

Zo te zien aan die ogen heb je ervoor gezorgd dat Godin Electra als ware zij een djinn, de profeet is binnengetrokken met verlichtende gevolgen.
Pracht prestatie ! :victory:
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Stel je eens voor dat Mohammed is "gereincarneerd"

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Mahalingam schreef:Zo te zien aan die ogen heb je ervoor gezorgd dat Godin Electra als ware zij een djinn, de profeet is binnengetrokken met verlichtende gevolgen.
Pracht prestatie ! :victory:
Wie als profeet een christenhond, jood of atheïst wil slaan vindt allicht een stok. Maar mij gebeurde niets. [icon_lol.gif]
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Plaats reactie