The perverse sexual habits of the Prophet

Is Mohammed het zegel der profeten? Of gewoon één der velen? Debatteer over zijn leven, visies, psychologie, sucessen en mislukkingen. Kun je hem met Jezus vergelijken?
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: The perverse sexual habits of the Prophet

Bericht door Dhana »

Danube schreef:
Je bent niet serieus bezig . Ik ga geen energie meer in je steken.

Ik ben bloedserieus. Je bedoelt wellicht dat het allemaal te confronterend wordt? Dat is een vraag, hoor en geen aanname.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24956
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: The perverse sexual habits of the Prophet

Bericht door King George »

De Islam voor is lekker makkelijk en simpel voor zwakbegaafden. Zonder enkele inhoud. Maar wel een vagina aanbidden in een gestolen Hindoe tempel.



Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: The perverse sexual habits of the Prophet

Bericht door Ariel »

Ze bidden er niet alleen naar, maar ze slobberen er ook nog aan.

Maar ja dat mocht/mag van de profeet.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: The perverse sexual habits of the Prophet

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:Ze bidden er niet alleen naar, maar ze slobberen er ook nog aan.

Maar ja dat mocht/mag van de profeet.
Klopt!
En wat is eervoller voor een moslim dan een historische Arabische aap na te apen?


Het antwoord? Anderhalf miljard islamitische apen. De kans dat een normaal mens een in zilvermetaal gegoten nepkut gaat vereren en aflebberen op het speeksel van de vorige geile mohammedaan als na-aper van Mohammed, is uitgesloten bij niet-moslims. Psychopaten uitgezonderd. Zoiets kan alleen gebeuren wanneer iemand in zijn rol als moslim te maken heeft met slechte - zeg maar mislukte - genen die hij van zijn voorouders heeft geërfd en hem als het ware dwingen de verwarde mens uit te hangen. De verwarde mens die doorgaans als moslim herkenbaar is en te vaak in de rol van moslimterrorist.

Als deelgenoot van de trieste mislukte mensensoort moslims blijft voor moslims niets anders over dan te parasiteren op de kenniseconomie en beschaving van niet-moslims.

Afbeelding
Mohammedanen in actie. Al 1400 jaar getraumatiseerd als gevolg van een mislukt genenstelsel.

Navolgers van de Arabische pedofiel psychopaat profeet en supergeile sadist Mohammed: De mislukte mensensoort moslims.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Plaats reactie