The perverse sexual habits of the Prophet

Is Mohammed het zegel der profeten? Of gewoon één der velen? Debatteer over zijn leven, visies, psychologie, sucessen en mislukkingen. Kun je hem met Jezus vergelijken?
Gebruikersavatar
Anneke
Berichten: 1174
Lid geworden op: vr jan 12, 2007 6:59 pm

Re: The perverse sexual habits of the Prophet

Bericht door Anneke »

Gossie, een beetje op je teentjes getrapt? Stel jij je hautain op, omdat jij aan het wo studeert? Het is trouwens hbo in kleine lettertjes, slimmerd. Jouw vraag komt me nogal suggestief over, dus rijst bij mij de vraag, heb jij ooit aan een hbo-instelling onderwijs gevolgd? Heb jij in levende lijve ondervonden hoe het er op zo een school aan toe gaat?
Chaimae heeft weer een woordje geleerd hoor; hautain. Je komt het overal tegen in haar reacties. Geweldig meid, je leert inderdaad iets op je HBO (volgens mij zijn afkortingen van meerder woorden vaak met puntjes of in hoofdletters). In levende lijve ondervonden hoe het eraan toegaat.. alsof het een groot martel-gebeuren is. En hoe het eraan toegaat? Het is een graad lager dan WO, dus erger kan het niet zijn.
Jij zegt net dat je niet weet waar deze Zakaria zijn kennis uitput, en nu zeg je dat hij het openbaart. Wat is het nou?
Ik zei dat ik zijn bronnen niet kan vinden omdat deze (opzettelijk?) niet naar het Engels zijn vertaald. Hij publiceert ze in Arabische vorm op zijn voice chat. Je gedraagt je zo hooghartig, terwijl jouw 'inzicht' en 'wijsheid' eigenlijk helemaal niks voorstellen :roll:
Je spreekt wel erg in strijd, he? En als deze Father Zakaria betrouwbare bronnen utiliseert, waarom maakt hij ze dan niet kenbaar aan zijn achterban, opdat die er ook gretig gebruik van kunnen maken in een discussie? Hij heeft toch niets te verbergen?
Een beetje van hetzelfde als hierboven staat. De bronnen zijn ook openbaar, helaas niet allemaal in het Engels.
Ben jij jouw ouders nou echt aan het ophemelen op het net? Ben jij je aan het verantwoorden? Hahahah, plezant. Waarom haal jij je ouders zo erg op het podium? Om op FFI te laten zien dat je ouder zeer intellectueel zijn, en zich bezighouden met de alledaagse zaken?


Omdat jij erover sprak dat hun intelligentie niet al te veel voorstelt omdat ze naar Father Zakaria luisteren. Ik sta het gewoon niet toe dat een moslima, welke dan ook, het lef heeft om zoiets over mijn ouders te zeggen, en helemaal als het niet waar is. Nee, van geen enkel mens zo ik het dulden, maar van iemand wiens ouders dom genoeg zijn om moslim te blijven, hun dochter behandelen als.. afijn, van jou accepteer ik het al helemaal niet.
Jij bevestigt maar weer eens dat de meeste mensen meer oordelen door de haat van het hart, dan door het licht van de (verlichte en intellectuele) geest. Mijn ouders zijn tenminste geen moslim, en dus zijn ze a priori maar beter? Meid, als 'acedemicus' doe je dit soort domme uitspraken niet. Of ben je toch niet zo slim als jij je hier waant? Zo etnocentrisch als jij je hier waant, zo onbezonnen als je bent, door het uitspreken van deze uitspraak. Dus, eigenlijk eis jij niks anders dan het exclusivisme op, wat hier in het Vrije Westen, in ogenschouw als zeer bekrompen genomen wordt. Jij maakt je schuldig aan dat wat jij moslims verwijt. Lieved, mijn vader spreekt en verstaat zeven moderne talen vloeiend, tot in de puntjes. Daar zal jij, noch je vader, lang zal jullie leve nooit aan kunnen tippen. Enner, verder hoef ik, in tegenstelling tot jou, het intellect van mijn vader niet ten tonele te voeren. Ik hoef daarom niet uit te wijden over mijn vader, tenzij jij nog wat verzoeken hebt.
Met een brij van veel nieuwgeleerde woorden (want de woordenschat van de Chaimae zoals wij die kennen is betreurenswaardig beperkt) kom je er niet liefje.
En ja, ik ben van mening dat alles beter is dan moslim zijn. Alles, elke situatie overtreft de islam. Hoe armzalig, uitgemergeld, hol of schraal iemand ook is, alles is beter om ontnomen te zijn van je geestelijke vrijheid, om het voorbeeld van de grootste barbaar van de wereldgeschiedenis te volgen. En weer begint de moslima over vrijheid, in de wetenschap dat haar religie geen enkele vorm van vrijheid toestaat aan de mensen die het nu juist zo liefhebben. Ik waan mijzelf niet slim, ik hekel het alleen wanneer iemand zich verheven voelt boven de ander, vaak ongegrond. Dan kun je ook de rambam krijgen, en daal je in mijn geloofwaardigheid. Maar goed, ik mag mijn ouders niet de hemel in prijzen terwijl jij wel even aanhaalt dat jouw vader wel 7 talen vloeiend spreekt? Daar ken ik een hele mooi uitspraak over:
1 Korinthiërs 13 schreef:1 Al sprak ik de talen van alle mensen en die van de engelen – had ik de liefde niet, ik zou niet meer zijn dan een dreunende gong of een schelle cimbaal. 2 Al had ik de gave om te profeteren en doorgrondde ik alle geheimen, al bezat ik alle kennis en had ik het geloof dat bergen kan verplaatsen – had ik de liefde niet, ik zou niets zijn. 3 Al verkocht ik mijn bezittingen omdat ik voedsel aan de armen wilde geven, al gaf ik mijn lichaam prijs en kon ik daar trots op zijn – had ik de liefde niet, het zou mij niet baten.
Al sprak jouw vader alle talen van de wereld, als hij zijn dochter niet behandeld zoals een vader zijn dochter behoort te behandelen, kan hij bij het oud vuil.. en dat weet je.
Laatst gewijzigd door Anneke op ma mar 23, 2009 8:29 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: The perverse sexual habits of the Prophet

Bericht door Ariel »

Ilona schreef:
1 Korinthiërs 13 schreef:1 Al sprak ik de talen van alle mensen en die van de engelen – had ik de liefde niet, ik zou niet meer zijn dan een dreunende gong of een schelle cimbaal. 2 Al had ik de gave om te profeteren en doorgrondde ik alle geheimen, al bezat ik alle kennis en had ik het geloof dat bergen kan verplaatsen – had ik de liefde niet, ik zou niets zijn. 3 Al verkocht ik mijn bezittingen omdat ik voedsel aan de armen wilde geven, al gaf ik mijn lichaam prijs en kon ik daar trots op zijn – had ik de liefde niet, het zou mij niet baten.
.

Dit vind ik een van de mooiste verzen uit de bijbel Ilona.
Hier kan geen vers uit de Koran aan tippen.

Hieronder heb ik de rest van Korinthiërs 13 geplakt.
4 De liefde is lankmoedig, zij is goedertieren; de liefde is niet afgunstig; de liefde handelt niet lichtvaardiglijk, zij is niet opgeblazen;

5 Zij handelt niet ongeschiktelijk, zij zoekt zichzelve niet, zij wordt niet verbitterd, zij denkt geen kwaad;

6 Zij verblijdt zich niet in de ongerechtigheid, maar zij verblijdt zich in de waarheid;

7 Zij bedekt alle dingen, zij gelooft alle dingen, zij hoopt alle dingen, zij verdraagt alle dingen.

8 De liefde vergaat nimmermeer; maar hetzij profetieën, zij zullen te niet gedaan worden; hetzij talen, zij zullen ophouden; hetzij kennis, zij zal te niet gedaan worden.

9 Want wij kennen ten dele, en wij profeteren ten dele;

10 Doch wanneer het volmaakte zal gekomen zijn, dan zal hetgeen ten dele is, te niet gedaan worden.

11 Toen ik een kind was, sprak ik als een kind, was ik gezind als een kind, overlegde ik als een kind; maar wanneer ik een man geworden ben, zo heb ik te niet gedaan hetgeen eens kinds was.

12 Want wij zien nu door een spiegel in een duistere rede, maar alsdan zullen wij zien aangezicht tot aangezicht; nu ken ik ten dele, maar als dan zal ik kennen, gelijk ook ik gekend ben.

13 En nu blijft geloof, hoop en liefde, deze drie; doch de meeste van deze is de liefde.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: The perverse sexual habits of the Prophet

Bericht door Zwartmeer »

Father Zakaria Botrous, a well-known Christian expert on Islam and the Arabic Quran, explains to Muslims why he respectfully discusses the teachings of the Quran that he disagrees with in a 60 minute TV program called Daring Questions,


































Laatst gewijzigd door Zwartmeer op ma mar 23, 2009 10:45 am, 3 keer totaal gewijzigd.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: The perverse sexual habits of the Prophet

Bericht door Zwartmeer »

Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: The perverse sexual habits of the Prophet

Bericht door Zwartmeer »

Ariel schreef:
Zwartmeer schreef:
Links666 schreef: Als kind spaarde ik stenen en mineralen en in de doos waar die stenen-meuk nu in zit bevind zich ook een ..... zwarte meteoriet! ... Maar 't is een heel klein zielig steentje, en ook nog doormidden gebroken ...
Heb je er al eens aangedacht om er een tent om heen te bouwen?
:razz: Of een zilveren mini vagina?
Bedoel je deze?

Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Links666
Berichten: 1039
Lid geworden op: di mei 20, 2008 1:36 pm
Locatie: Flanders Fashion Institute

Re: The perverse sexual habits of the Prophet

Bericht door Links666 »

Hahah, mooie duivelse-Allah-gorilla!
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: The perverse sexual habits of the Prophet

Bericht door Scarlatti »

leuk leuk!
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: The perverse sexual habits of the Prophet

Bericht door Zwartmeer »

Scarlatti schreef:leuk leuk!
Vond ik ook! Even een opmerking. De tekst gaat: I am the god of hellfire, and I bring you fire. Voor mijn gevoel is het mooier, poëtischer, om gewoon ‘I am the god of hell, and I bring you fire’ te zeggen. Ik heb het idee dat het in dit laatste geval het godslasterlijk wordt en dat daarom gekozen is voor hellfire...

En ik vraag me ook af hoe dit nummer, wat eind jaren 60 een enorme wereldhit was, in de islamitische wereld ontvangen is. Ook al zullen ze het daar niet op de radio draaien, westerse zenders kunnen ze daar wel ontvangen.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: The perverse sexual habits of the Prophet

Bericht door Zwartmeer »

April 3, 2009

http://www.jihadwatch.org/archives/025511.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Father Zakaria Botros on "The perverse sexual habits of the Prophet" Part V

"This is all from your own books, O Muslims!"

This being the continuation of Fr Zakaria Botros’ examination of Muhammad's sexual morality (or lack thereof). See here for Part I, Part II, Part III, and Part IV.

Last we left the Coptic priest, he was discussing Muhammad’s predilection for menstruating women—even though the Koran itself (as Fr Botros put it, “his own words”) forbid men from getting near to menstruating women.

Here, the priest was interested in examining Muhammad’s faithlessness towards his wives (though one would have thought the plural renders the notion of faithfulness moot), his sexually exploitative behavior, and his reliance on very obscene language.

First, Fr Botros spent some time discussing the well known story where the prophet betrayed his wife Hafsa with a slave-girl (Unfortunately, one cannot capture the hilarity with which the priest recounted this tale.)

In short, after sending Hafsa to visit her father, the latter, halfway there, realized that it was “her day”—that is, the day when, of all his wives, Muhammad would visit her for “conjugal relations.” She hurried back (Fr Botros added “She knew him well: if she wasn’t there on her day, he would go crazy and grab the first female passing by!”).

In fact, Hafsa caught Muhammad with a slave-girl on the former’s bed. Muhammad quickly evicted the slave-girl and told Hafsa that if she kept this between them, he would henceforth refrain from the slave-girl.

To no avail: Hafsa gabbed and soon all of Muhammad’s wives revolted against his incessant philandering; As Fr Botros put it, “When things got critical, Muhammad decided to drop a ‘new revelation’ on them; so he threw surat al-tahrim (66: 1-11) at them, wherein Allah supposedly chastises Muhammad for trying to please his wives by not sleeping around, threatening the wives to get in line lest the prophet divorce them—indeed, lest they all go to hell.”

Then, looking at the screen, Fr Botros asked, “Imagine, dear lady, if your husband asked you to go on errand and then you return before your time only to find him in bed with another woman? What sort of man would that make him in your eyes? Yet it’s worse—it’s your prophet, whom you all extol as the most perfect human, to be slavishly emulated!”

He then pointed out that “clever little Aisha knew him [Muhammad] well”: whenever such verses were revealed rescuing Muhammad, Aisha would often observe that "Verily, your lord [Allah] is ever quick to fulfill your whims and desires (e.g., al-Siyuti v.6, p.629).

Next the priest relayed an account portraying how the prophet sexually exploited a "retarded" woman. According to 23 sources (e.g., Sahih Muslim vol.4, p.1812) a feeble-minded woman came up to Muhammad saying, "O prophet of Allah! I have something for you." He clandestinely met her out back and took this "something" from her.

Added Fr Botros: "I fear now that many believers will want to implement this sunna—don’t do it, guys, this is just to illustrate.... Listen you Muslims: don't hate me for revealing all this to you; don't lie in wait to kill me. I am merely revealing what your books contain. And, as always, we humbly await the great sheikhs and ulema to address these issues and show us where we went wrong."

Next, Fr Botros discussed the sort of foul language Muhammad -- the "greatest example" -- employed: "Sorry, so sorry to reveal to you the sort of despicable language Muhammad used—language I am too ashamed to even mention. In fact, your prophet said one of the most obscene Arabic words—the equivalent of the 'f-word' [he counseled his Arabic viewers to google the "f-word" to understand what he was talking about]. "

Refusing to pronounce or spell this word, which he said appears in 67 books, including Sahih Bukhari, the text containing this word, "inkat-ha" -- or, in context, Muhammad asking a man about a woman if he "f***** her" -- was portrayed on the screen for all to read.

Then, "Quick! take that filth down! What would you Muslims do if the Sheikh of al Azhar went around using such language? Worse -- it's your prophet, the 'greatest creation.'"

The host asked if Muhammad used any other foul language, to which the priest responded, “Oh, boy, did he ever; unfortunately this program is way too short to list them all."

According to Qaid al-Qadir (v.1, p.381), Muhammad told Muslims to retort to uppity infidels by saying things like -- again, he didn't pronounce it, but the text appeared on the screen -- "Go bite on your mother’s clitoris!" or, according to Zad al-Mi’ad (v.3, p305), "Go bite on your dad’s penis!"

Then, once again while shaking his head in sheer disappointment, "O prophet of Allah...prophet of Allah....Would that you would've heeded your lord Jesus' counsel: 'The good man brings good things out of the good stored up in his heart, and the evil man brings evil things out of the evil stored up in his heart. For out of the overflow of his heart his mouth speaks' (Luke 6:45)."

[Stay tuned for part VI of "The perverse sexual habits of the Prophet"]
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Bernie
Berichten: 434
Lid geworden op: do aug 10, 2006 8:59 pm

Re: The perverse sexual habits of the Prophet

Bericht door Bernie »

@ Zwartmeer:

Zeer interessante reeks videos, dank je wel voor het plaatsen!

het zou mooi zijn als een moslim er eens (inhoudelijk) op zou reageren.
The Prophet said, "Isn't the witness of a woman equal to half of that of a man?" The women said, "Yes." He said, "This is because of the deficiency of a woman's mind."
Bukhari Volume 3, Book 48, Number 826
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: The perverse sexual habits of the Prophet

Bericht door Zwartmeer »

Bernie schreef:@ Zwartmeer:

Zeer interessante reeks videos, dank je wel voor het plaatsen!

het zou mooi zijn als een moslim er eens (inhoudelijk) op zou reageren.
Dank je. Van dat laatste denk ik dat ze er met een grote boog omheen lopen. Iets over bv stenigen lezen is een stuk minder confronterend dan er naar kijken. Geloof het of niet maar moslims zijn ook mensen.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: The perverse sexual habits of the Prophet

Bericht door Mahalingam »

Father Zakaria Botros bezorgt de Egyptische tak van de Ikhwan veel zorgen. Niets is vreselijker dan een bekering tot het Christendom. En wat gaan ze eraan doen? Verbieden. Ze gaan proberen om een seculiere wet te maken die overeenkomt met de wensen van de Sharia-aanhangers. Dus zware straf voor bekeerden, uitgevoerd door de Staat. En die Ikhwan heeft vele aanhangers in de staatsorganen.
http://www.thedailynewsegypt.com/articl ... leID=21442
Brotherhood MP to propose law punishing Muslim converts May 3, 2009
A Muslim Brotherhood MP says that he is working on a draft law that would penalize Muslims who convert to any other faith.[...]
Laban said that “most Muslims who convert to Christianity do it for financial, social or physiological reasons.”
“As for the Muslims who convert because they are convinced that Christianity is the true faith, they deserve the maximum punishment,” he added.

He denied that the timing of the proposed law is related to recently reported cases of Egyptian Muslims converting to Christianity.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: The perverse sexual habits of the Prophet

Bericht door Zwartmeer »

Laban said that “most Muslims who convert to Christianity do it for financial, social or physiological reasons.”
Dit is weer een voorbeeld van hoe schaamteloos een moslim en de islam kan zijn.

Laban kent het woord Dhimmi zeker niet?

Het zijn altijd de anders-gelovigen geweest die zich uit financiële en sociale ellende maar tot de islam bekeerden. Het is het succesvolle gevolg van het geven van een tweederangs status. Wie niet gelijk breekt, diens afstammelingen breken wel ergens een keer zo door de eeuwen.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: The perverse sexual habits of the Prophet

Bericht door Scarlatti »

Ik ben het helemaal met je eens Zwartmeer! is hier wel tegen in te zwemmen? Tegen deze niet aflatende dikke brei van leugens, ontkenning, valse voorstelling v zaken? Iig NIET met die houding die de regeringen innemen :twisted:
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: The perverse sexual habits of the Prophet

Bericht door Zwartmeer »

Scarlatti schreef:Ik ben het helemaal met je eens Zwartmeer! is hier wel tegen in te zwemmen? Tegen deze niet aflatende dikke brei van leugens, ontkenning, valse voorstelling v zaken? Iig NIET met die houding die de regeringen innemen :twisted:
Dat altijd en eeuwige liegen van die moslims daar wordt je toch echt kotsmisselijk van. Verleden week nog hoorde ik op tv een moslima zeggen dat er helemaal geen geweld in de koran voorkomt. Je moet maar durven. Zo'n mens is toch echt alle schaamte voorbij. Het liefst zou ik haar een paar goeie zweepslagen geven zoals in de koran vaak aanbevolen wordt. En dan wil ik haar vragen of ze de zweepslagen ook als geweld ervaart.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: The perverse sexual habits of the Prophet

Bericht door Mahalingam »

Enige tijd geleden deed de fatwa van Al Azhar Universiteit Egypte nogal wat stof opwaaien.
Het gaf de oplossing aan voor een daadwerkelijk probleem: mannen en vrouwen werkend in een kantooromgeving. Het staat bekend als de breastfeeding fatwa. B.v.
http://www.jpost.com/servlet/Satellite? ... e/ShowFull
Father Zakaria Boutros had er ook iets over te zeggen:
http://www.faithfreedom.org/2009/05/22/ ... vate-life/
en geeft de gronden (heilige teksten) waar de fatwa op is gebaseerd.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: The perverse sexual habits of the Prophet

Bericht door Zwartmeer »

Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: The perverse sexual habits of the Prophet

Bericht door Mahalingam »

Zakaria Boutros heeft weer een leuke bij de staart gepakt: Mohammed en zijn luizen.
In a recent Dialogue of Truth episode on al-Hayat TV, Abuna (Father) Boutros mentioned that Muhammad had lice. The initial reaction of Muslims was the same as it always is when something unfavorable is said about their Prophet: anger and denial (This is Phase One; here I discuss Phases 1-3). They accused Zakaria of lying and presenting false information without any evidence. Whether by design or accident (if by design, it was brilliant!) Zakaria dedicated his following week's program to respond to these critics by presenting the following historical evidence from Islamic sources that the Prophet did indeed have an itchy head (although these sources have existed for well over 1200 years, not all of them are easily available in languages other than Arabic which is one reason many historical facts about Muhammad are unknown to non-Arabic reading Muslims. English links will be provided below if available online).
Spoiler! :
1. The Sunan of Abu Dawud al-Sajistani (Book 19, Number 3074) as well as the Jamia al-Asul of Ibn Kathir and the Sunan al-Kubra of Imam al-Bayhaqi relate that a woman named Zainab was picking lice from the head of the Prophet (it is unclear from the texts if this is the daughter-of-law and cousin of Muhammad whom he married after she divorced his son Zayd, or another woman with the same name).

2. Abu al-Qasim al-Tabarani in his Al-Mujam al-Kabeer relays an account by Umm Salama that she was picking lice from the head of the prophet when a woman named Zainab came to see her. Umm Salama stopped picking the lice as he lifted her head to talk to Zainab, but Muhammad angrily told her not to stop; she could talk to Zainab and pick his lice at the same time.

3. Ibn Jawzi in Kashf al-Mushkil writes that the Prophet liked to take his afternoon nap in the house of Anas Ibn Malik's aunt, and she would pick the lice off his head.

4. Abu Umar Ibn Abdel Barr in his book Tamhid writes that Umm Haram relayed that the Prophet used to come to her house and fall asleep in her lap while she picked his lice.

5. Jalal al-Din al Sayuti in al-Durr al-Mansur writes that Akramah said that a woman named Khawlah came to the Prophet to complain about her husband while another woman was picking the lice from Muhammad's head. As Khawlah began speaking Muhammad lifted his head distractedly towards the sky, causing the woman to exclaim, "Khawlah, can't you stop talking? Don't you see what you are doing to the Prophet?"

After noting that it seemed as if everywhere the Prophet went he needed women to pick the lice from his hair, including but not limited to the five women listed above, Abuna Zakaria paused dramatically as he often does, to look directly into the camera and ask, "I would like the Ulama (Muslim scholars) of al-Azhar University to explain to us why the head of the Prophet was so filled with lice that everywhere he went he needed women to remove them. Your Quran describes Christians as najiseen (filthy), but whose head was covered with lice?"

When the co-host asked if the Arabic texts also gave the reasons for lice, Zakaria continued with the following sources:

In his Book of Animals, al Jahiz (go here for more on this fascinating Arab zoologist, grandson of an African slave) said that Abu-Qathifa asked his friends if they knew were lice came from. When they replied they did not, he told them that lice gathered when they passed gas and did not clean themselves. Later in the same book, al-Jahiz wrote that lice multipled from unclean perspiration, dirty clothing, and unwashed hair. In his Book of Medicine, Physician al-Razi wrote that lice increased when people rarely took baths. Shaykh al-Nasafi noted in his book Tilbat al-Talabah that "filth brings lice". Ibn Samoun wrote in Amali that lice grow in places that are not clean. Again characteristically, Zakaria asked, "Did the Prophet have so many lice because he was unclean? I don't want anyone to accuse me - I'm just asking the question."

The co-host next asked what Arabic sources said about someone who had lice. Zakaria quoted Abu Husayn Zakaria in The Encyclopedia of Language as saying, "Lice indicates vulgarity and oppression. The person with lice is vulgar and an oppressor."
[...]
http://staringattheview.blogspot.com/20 ... -lice.html
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: The perverse sexual habits of the Prophet

Bericht door mercator »

Aiaiai, wat gaan we nog allemaal voor onsmakelijks te weten komen over Mohammed zeg...ik las hier ergens dat de eerste volgelingen van Mo uit pure eerbied zijn urine dronken. Nou ja waarom niet( sommige mensen drinken zelfs Nederlands bier :yuk: ), maar ineens beving mij de huiveringwekkende gedachte: gewoon uit een kopje of glas, of waterde de Profeet rechtstreeks in hun mond ?

Als je de laatste optie probeert even visueel voor te stellen wordt je daar niet vrolijker van.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: The perverse sexual habits of the Prophet

Bericht door BFA »

mercator schreef:of waterde de Profeet rechtstreeks in hun mond ?
Islam is pure SM.
SM-ers doen het meestal rechtstreeks.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: The perverse sexual habits of the Prophet

Bericht door mercator »

BFA schreef: Islam is pure SM.
SM-ers doen het meestal rechtstreeks.
Ok. Ik zie de scene al helemaal voor me: Mohammed voelt aandrang, roept één van zijn volgelingen, die gaat op zijn rug in het zand liggen en spert zijn mond wijd open. De profeet schort zijn soepjurk tot boven zijn middel ,hurkt neer boven het gezicht van de gelukkige en laat alles lopen zonder te richten . Ik las hier immers dat Mohammed als een vrouw plaste.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: The perverse sexual habits of the Prophet

Bericht door Mahalingam »

Opschudding in Arabië vanwege een TV show. Door rammadannen krijgen ze extra lange tenen die fungeren als religieuze voelsprieten. In een vreselijk populaire sitcom waar iedereen naar kijkt komen twee Christenen voor en die worden als aardige mensen getoond. Dit is schokkend voor Gods Grondpersoneel. dat is helemaal fout.
En daar komt bovenop dat de aflevering "Uncle Boutros" heet. En welke naam heeft enorme bekendheid in Allahstan? Juist 'Father Boutros"!
"Tash Ma Tash," which has aired during the Muslim fasting month of Ramadan for 17 years, is no stranger to controversy and its episodes have grown bolder over the years, tackling issues from morals police and polygamy to the heavy influence of religion on education in the deeply conservative society.[...]
After a tearful reunion, the pair discover their mother's relatives were Christians and Uncle Boutros was a priest. Despite their initial shock, the brothers slowly come to respect their uncle's Christianity, although they try to convert him to Islam and give him a Koran.
The duo are pleased when their uncle hands them a box of jewelry that had belonged to their mother and which he had held for them for years. They also respect their uncle's charitable deeds toward a Lebanese Muslim neighbor.
En dan de woorden van de haatbaarden:
"A Muslim is allowed to praise only the one true religion -- Islam," said Eissa al-Ghaith, a judge at the Justice Ministry, in remarks carried by al-Madina newspaper on Sunday.

Independent Islamic scholar Abdulwahab al-Salhi said the "indecent lot of 'Tash Ma Tash' ... used drama to destroy Muslims' stable religious principles by portraying Christians as believers and not apostates."
http://www.reuters.com/article/idUSTRE6 ... 22&sp=true
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: The perverse sexual habits of the Prophet

Bericht door Dhana »

mercator schreef:
BFA schreef: Islam is pure SM.
SM-ers doen het meestal rechtstreeks.
Ok. Ik zie de scene al helemaal voor me: Mohammed voelt aandrang, roept één van zijn volgelingen, die gaat op zijn rug in het zand liggen en spert zijn mond wijd open. De profeet schort zijn soepjurk tot boven zijn middel ,hurkt neer boven het gezicht van de gelukkige en laat alles lopen zonder te richten . Ik las hier immers dat Mohammed als een vrouw plaste.

Getverderrie. Moet je vertellen aan iemand die op 't punt van bekeren staat. Issie meteen genezen.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: The perverse sexual habits of the Prophet

Bericht door Dhana »

Vraag me af of het allemaal exclusief voor mohammed was of dat het gewoon voor ieder toen levende man gold. Ik vermoed het laatste want anders zouden al die ahadith toch niet zo vrolijk voor het nageslacht op papier gezet zijn? Als je zelf niet zo bent, rijzen de haren je toch ter berge als die perversiteiten leest? Kennelijk waren de geschiedschrijvers van mening dat het allemaal prima door de beugel kon.

Ik zie al dat ik zulke verhandelingen over Jezus te horen of te lezen kreeg. Ik denk dat ik een paar dagen in een stuip zou gaan en vervolgens alles af zou zweren wat met christendom en bijbel te maken heeft.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: The perverse sexual habits of the Prophet

Bericht door Manon »

Als je zelf niet zo bent, rijzen de haren je toch ter berge als die perversiteiten leest?
Natuurlijk! maar daarom moesten ze zich dan ook extra inspannen om het voorbeeld van de profeet te volgen, want dié was de ideale persoon volgens allah.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Plaats reactie