De schizofrene Arabische dr. Jekyl and Hide

Is Mohammed het zegel der profeten? Of gewoon één der velen? Debatteer over zijn leven, visies, psychologie, sucessen en mislukkingen. Kun je hem met Jezus vergelijken?
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Verboden in islam. Het ware gezicht tonen van Mohammed

Bericht door Ariel »

Wat gek. Ik zie ze wel.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: Verboden in islam. Het ware gezicht tonen van Mohammed

Bericht door naar boven »

BFA schreef:Afbeelding
This work titled "Profeta" may be a contemporary western artist's depiction of prophet Mohammed (or Mahoma, as he is called is Spanish).
Ook ik kon de plaatjes van BFA in eerste instantie niet zien, maar na wat copypasten naar de location bar werden ze zichtbaar.

De posting van BFA met bovenstaand plaatje is in ongerede geraakt. De url mist punt-jpg op het eind..
RTFM
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Verboden in islam. Het ware gezicht tonen van Mohammed

Bericht door Pilgrim »

naar boven schreef:Ook ik kon de plaatjes van BFA in eerste instantie niet zien, maar na wat copypasten naar de location bar werden ze zichtbaar.
Hoe doe ik dat en waar is die 'location bar'?
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: Verboden in islam. Het ware gezicht tonen van Mohammed

Bericht door naar boven »

Momenteel zijn de BFA-plaatjes weer niet meer te zien voor mij.
Ik load ze wel up (dit lijkt me geen goed Nederlands) naar m'n eigen webruimte en herplaats ze nog wel.
Pilgrim schreef:Hoe doe ik dat en waar is die 'location bar'?
Men klikke op het 'citeer'-knopje bij een posting van BFA die een plaatje bevat.
Dan kopier je de url van http...etc..t/m.jpg
Dan open je een nieuw tapblad of een nieuw browser-window.
Dan plak je de url in het vak bovenaan waar normaal de http..etc staat (dat is de location bar) en je klikt op het pijltje.
Dan krijg je het plaatje te zien en als je dan weer terug gaat naar het forum en je reload/refresht/ververst dan is het plaatje ook in de posting van BFA te zien.
Echter maar tijdelijk. Als je je cache-geheugen leegt is-tie weer weg..
RTFM
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Verboden in islam. Het ware gezicht tonen van Mohammed

Bericht door Pilgrim »

Oke, bedankt! :smile:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: Verboden in islam. Het ware gezicht tonen van Mohammed

Bericht door naar boven »

Afbeelding
Caricature of Mohammed, in the margin of a latin translation of the Qur'an. It was drawn in a medieval manuscript from 1162, today kept in the Bibliotheque de l'Arsenal, in Paris.
Afbeelding
This medieval drawing of Mohammed showing his entrails to Dante and Virgil is from one of the earliest surviving illustrated manuscripts of Dante's Inferno, dating from the 3rd quarter of the 14th century.
Afbeelding
This drawing, entitled "Christus oder Muhammed" was made in 1904 by German artist Sascha Schneider. It was used as the cover of the adventure novel "Orangen und Datteln" by Karl May.
Afbeelding
This work titled "Profeta" may be a contemporary western artist's depiction of prophet Mohammed (or Mahoma, as he is called is Spanish).
Afbeelding
One of the illustrations that Salvador Dalí painted in watercolor between 1951 and 1960 for Dante's "The Divine Comedy".
RTFM
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

De islamiet kent maar één gezicht van Mohammed

Bericht door hans van de mortel »

We weten het en toch sta ik elke keer weer verbaasd.

De islamiet kent maar één gezicht van Mohammed. Het mooie dat niet bestaat!

Zo ook vanmiddag in de super. Ik sta bij het fruit op zoek naar twee appels met een zoete smaak. Ik vraag aan de dichtste in de buurt staande Marokkaan van de twee of hij dat weet. Dat waren de groene appels volgens hem. Ik bedankte hem en hij voegde eraan toe: ”ze lijken wel zuur, maar ze smaken zoet.” Dat vond ik een leuke vondst waar ik wel om moest lachen.

Nu nog even wegen en de prijssticker erop. Maar hoe heet die groene appel, want hij staat niet afgebeeld op de plaatjesrij van de weegschaal. De aardige jongeman komt mij weer helpen. Dan komt die andere Marokkaan in beeld, een wat stevige uit de kluiten gewassen jonge twintiger, en zegt: ”U moet hem niet geloven, hij liegt.”
Ik begreep dat dit als grap bedoeld was - zo moeilijk ben ik nou ook weer niet in de omgang met mensen die niets van ONZE kennisbeschaving willen weten. En toen werd de situatie pas echt precair, want hij meende zijn oprechte eerlijkheid nog te moeten aandikken met de op waarheidsvinding getoetste conclusie: ”Want Marokkanen liegen altijd.”

Ik kijk hem aan en vraag: ”Ja, wat moet ik nu?” Wat daarop volgde weet ik niet meer precies. In ieder geval kreeg ik de kans om te zeggen dat Mohammed een roverhoofdman was. Dat scheen niet direct tot hem door te dringen want ik kon mijn zin nogmaals herhalen. ”Wat zegt u? Mohammed een roverhoofdman? Hij was de meest geliefde man die er bestond op aarde.”
Hans: ”Nee, hij was een roverhoofdman, daar hoeft niet om gelogen te worden.” Hij, de op zijn besneden lul getrapte, flink uit de kluiten gewassen Marokkaan: ”Hoe weet u dat?”
Ik weer: ”Dat weet iedereen, behalve mohammedanen.” Dat was niet echt slim van mij, alhoewel het een originele uiting was, had ik beter kunnen overschakelen naar de koran en zeggen dat de profeet zich zelf zo nadrukkelijk heeft geëtaleerd in de showroom van de geschiedenis. En toevoegen: ”Heeft u de koran dan nog nooit gelezen?”

Hij werd onvriendelijk en maakte mij duidelijk dat hij hier (in de super) een vriendelijk mens is, maar buiten echt anders. Ik zeg:”Kijk dat is het probleem met alle Marokkanen, altijd weer dat gewelddadige.” De aardige Marokkaan met een daadwerkelijk vriendelijk gezicht alsof hij niet echt gelovig is, reageerde toen met: ”Ik ben aardig. Niet alle Marokkanen zijn zo. U moet niet generaliseren. Dat is typisch Nederlands.” ”Je hebt volkomen gelijk,” antwoord ik, ”we mogen niet generaliseren, zo bedoelde ik het ook niet.”

Ik zei nog wat over 1400 jaar geleden waar ik het nut niet van inzag. Het heden telt. Daar moeten we ons op concentreren.

Het moge duidelijk zijn waar de schoen wringt in deze wereld. De inhoud van de koran gaat telkenmale voorbij aan de realiteit van de mohammedaan die in Mohammed gelooft als de meest vredelievende man die ooit op aarde heeft geleefd. Mohammedanen zijn steevast in de war met Jezus, die ook in de koran vermeld wordt. Mohammed is zijn directe tegenpool. Nou ja, je weet het wel met islam. Alles met islam is contra ONZE kennisbeschaving. Maar dan ook bijna in alles

Het is dus zaak dat wij zoveel mogelijk de waarheid aan mohammedanen vertellen. De waarheid van de koran. Daar kan een goedgelovige mohammedaan toch geen bezwaar tegen maken? Dan heb je ook nooit gezeik over een ernstig meningsverschil.

Misschien willen jullie mij helpen met sura’s en haddiths te verzamelen over de wreedheden en alle andere facetten van Mohammed die aantonen dat hij allesbehalve een vredelievende Gutmensch was. DAT moet aan mohammedanen ter kennis gesteld worden. Ik zal ook zorgen dat ik hierover een handzaam boekje laat maken dat ik overhandig aan iedere islamiet die Mohammed de meest aardige en vredelievende mens ter wereld vindt. Dan zal ik zeggen: ”Alstublieft. Ik heb hier een handig boekje met sura’s uit de koran die u beslist zullen aanspreken. Als u het gelezen heeft, stel ik uw reactie bijzonder op prijs.”



Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

De vele gezichten van Mohammed

Bericht door hans van de mortel »

Afbeelding
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De islamiet kent maar één gezicht van Mohammed

Bericht door mercator »

hans van de mortel schreef: Het moge duidelijk zijn waar de schoen wringt in deze wereld. De inhoud van de koran gaat telkenmale voorbij aan de realiteit van de mohammedaan die in Mohammed gelooft als de meest vredelievende man die ooit op aarde heeft geleefd.
Mss weten de MOhameddanen niet wat er nou juist in de Koran staat omdat het hen niet eens interesseert.
Een moslims met zijn Koran om de oren slaan heeft dan geen enkele zin.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Het leven van Mohammed in luilekkerland

Bericht door hans van de mortel »

Afbeelding
Laatst gewijzigd door hans van de mortel op za sep 25, 2010 9:38 am, 2 keer totaal gewijzigd.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Verboden in islam. Het ware gezicht tonen van Mohammed

Bericht door BFA »

Afbeelding

Dit vind ik echt een goeie.
Mits een kleine aanpassing.

Islamic Fanatics, laat je in eerste instantie weg. (komt in laatste terug)
Muhammed Loves You, naar onder.
Is er plaats voor een takje selder in Mohammeds Aars te steken.
De gele cirkel een klein beetje meer naar het oranje graderen. (contrasteert het groen van de selder beter)
De eikel een beetje heviger rood zodat deze niet wegvalt in het oranje.

Print dit nu op de voorkant van een T-shirt of de achterkant van een vest.

Het: Islamic Fanatics, zal zo voor je neus staan.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Islam betekent vrede! Dankzij Mohammed.

Bericht door hans van de mortel »

Afbeelding
Het eerste gebod van de profeet Mohammed.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Verboden in islam. Het ware gezicht tonen van Mohammed

Bericht door Tukkerin »

Het is heel belangrijk om bij dit soort ( achterlijke) geboden als het verbod op fotografie en beelden, jezelf af te vragen in welke traditie het ontstaan is. Mohammed was namelijk erg bang dat zijn achterban weer terug zou vallen in hun eerdere religie en was daarom zo beeldvijandig. Naast dit heeft de islam ook vrees voor hoogmoed van de mens en bestaat daarom het beeldenverbod, die moet voorkomen dat mensen beelden maakt en daarmee in zijn hoogmoed zich daarbij gelijk aan Allah waant. De mens is namelijk wel een homo faber, maar nooit een homo creator. Voornaamste reden is nog altijd dat Mohammed enorme vrees had en daarom het beeldenverbod zo rigide en iconoclastisch onder zijn aanhang predikte.
Umm Rania
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Verboden in islam. Het ware gezicht tonen van Mohammed

Bericht door BFA »

Tukkerin schreef:Het is heel belangrijk om bij dit soort ( achterlijke) geboden als het verbod op fotografie en beelden, jezelf af te vragen in welke traditie het ontstaan is.
Dit is ontstaan in de traditie van het gnostische element in Islam.
Gnostiek leidt uiteindeljk naar het verbieden van alle schoonheid, schoonheid is een oorzaak van kwaad.
Juist zoals femisogynisten nu (die de Burka omarmen) de schoonheid van een vrouw als bron van kwaad aanzien.
Tukkerin schreef:De mens is namelijk wel een homo faber, maar nooit een homo creator.
Deze stelling toont dat Mohammedanen in een moderne maatschappij, die een creatie van de mens is, niets toe kunnen voegen en dus ook niets te zoeken hebben.
Deze stelling toont ook waarom er in de Islamterritoria nooit kunstenaars en wetenschappers bestaan hebben.
Deze stelling bewijst ook dat armoede en miserie Islamterritoria een doem is die de Mohammedanen over zichzelf gebracht hebben.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Verboden in islam. Over de werkelijkheid praten.

Bericht door hans van de mortel »

BFA schreef:
Tukkerin schreef:Het is heel belangrijk om bij dit soort ( achterlijke) geboden als het verbod op fotografie en beelden, jezelf af te vragen in welke traditie het ontstaan is.
Dat is helemaal niet belangrijk om je dat NU nog eens af te vragen. Ieder weldenkend mens zou zich moeten afvragen waarom anderhalf miljard mensen, die dagelijks nog roeren in de breipot van de achterlijkheid, zich nog steeds druk maken om een soort Hitlertje op een kameel in de woestijn omstreeks het jaar 600.

In God geloven is niks mis mee. Smaken verschillen. Of toch niet? Neem mij niet kwalijk, maar iemand die een boterham met poep aanziet voor pindakaas, er vervolgens van proeft, en de wereld in een geestverruimende toestand meedeelt dat dit het lekkerste is wat hij ooit gegeten heeft, spoort toch niet echt in ONZE kennisbeschaving.

Bedoel ik hiermee nu die anderhalf miljard islam-aanhangers waaronder dus het Tukkerin-mokkel? Inderdaad! Maar mohammedanen niet alleen. Ook alle rooms-katholieken reken ik onder die zogenaamde poep-fijnproevers.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Verboden in islam. Het ware gezicht tonen van Mohammed

Bericht door Tukkerin »

Daar gaat Hans weer met het spuwen van zijn gal. Dus wel Hans, je zal als godsdienstwetenschapper eerst moet kijken, en dat dien je bij elk gebod en verbod te te doen, in welk traditie het ontstaan is, waarna je gaat toetsen. Jammer voor jou, maar het zit veel ingewikkelder in elkaar dan jij nu zo op het eerste gezicht doet lijken.
Umm Rania
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Had Mohammed humor? Niet dat ik weet.

Bericht door hans van de mortel »

Tukkerin schreef:Daar gaat Hans weer met het spuwen van zijn gal. Dus wel Hans, je zal als godsdienstwetenschapper eerst moet kijken, en dat dien je bij elk gebod en verbod te te doen, in welk traditie het ontstaan is, waarna je gaat toetsen. Jammer voor jou, maar het zit veel ingewikkelder in elkaar dan jij nu zo op het eerste gezicht doet lijken.
Hallo Tukkerin! Wakker worden! Het is vrijdag 8.47 uur in 2010! We hebben hier een kennisbeschaving. ONZE kennisbeschaving. Wat is daar mis mee? Waarom delen ook anderhalf miljard mohammedanen in die feestvreugde mee?

P.S.: je nieuwe Avatar vind ik een compliment waard. Eindelijk bespeur ik een stukje humor bij jou. Eindelijk! Je komt er wel. De tijd heelt alle wonden, zegt men. Want hoe dan ook, ik blijf brullend van de lach een positief denkend mens, maar ben daarbij niet blind en doof voor wat ik zie en hoor. Dus: WEG MET ISLAM!

Sorry, vergeet ik verdomme nog die gore vieze smerige rooms-katholieke beerput van de geschiedenis die maar niet ophoudt. Dus: WEG MET ALLE RELIGIE! Weg met ALLE MISLEIDING! Maar eerst islam. Dan dat stinkende etterende gezwel in de beerput die rooms-katholiek heet, en vervolgens langs wegen van geleidelijkheid alle andere religies.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Verboden in islam. Over de werkelijkheid praten.

Bericht door mercator »

hans van de mortel schreef:[ Maar mohammedanen niet alleen. Ook alle rooms-katholieken reken ik onder die zogenaamde poep-fijnproevers.
Kijk maar naar de uitgezakte tronie van ene Hirsch Ballin-ja diegene die het gebruik van het woord allochtoon strafbaar wilde stellen-, het lijkt welhaast of die net iets bijzonder onsmakelijks heeft gegeten en dan toch de voldoening uitstraalt en toch heb ik netjes ALLES doorgeslikt!.
Maar even ernstig nu. Zou het niet kunnen dat dat verbod op Mohammed/Godsafbeelding gewoon voortkomt uit machteloze jaloezie? Gaan we even terug in de tijd, daar in het Midden Oosten. De Hellenistische en later Romeinse beschaving zette heel Noord Afrika en Azië vol met mooie en natuurgetrouwe beelden van keizers, goden en hoge ambtenaren, van een technische verfijning waar de gesubsidieerde linkse kunstenmaker nu nog slechts van kan dromen. Die achterlijke Joden en later Arabieren zagen dat, probeerden het ook maar kwamen niet verder dan wat lachwekkend kunstambacht, als ze een menselijke figuur wilden uitbeelden liep het al helemaal mis, ook na duizenden keren proberen. Grote frustratie dus bij de achterlijke woestijnschuimer die ZIJN Allahtje even mooi wilde uitbeelden als Caesar, Pluto en Augustus. Het wilde maar niet lukken.En al helemaal niet als ze Mohammed, hun grote idool, wilden afbeelden. Verder dan een gedrocht waar ze zelf schrik van kregen kwamen ze niet. En die kameel waar Mohammed opzat...die leek helemààl niet op het elegante paard van et ruiterstandbeeld van keizer Augustus, dat leek wel een opgeblazen schaap op stelten! Belachelijk gewoon!
Wat is dan wijsheid-vanuit achterlijke woestijnvisie beschouwd dan ? Gewoon, GEEN afbeeldingen meer! Simpel! Zoals een minderbegaafd kind dat de puzzel niet kan leggen en na ....ig pogingen razend wordt en schuimbekkend en stampvoetend alle puzzelstukjes in het rond gooit.

ZO simpel is dat verbod op afbeeldingen te verklaren!
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Verboden in islam. Het ware gezicht tonen van Mohammed

Bericht door Monique »

Het kan natuurlijk ook zijn dat mohammed helemaal niet bestaan heeft zodat er niets af te beelden valt.
Amorele atheistische nitwit
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Verboden in islam. Het ware gezicht tonen van Mohammed

Bericht door mercator »

Als Mohammedanen geen afbeeldingen hebben van hun idool, hoe kunnen ze die dan herkennen op een prentje? Ze hebben wat dat betreft dus meer vertrouwen in de aap-, ezel-of hondachtige Ongelovige, als die een prentje maakt van een kerel met een baard op een kameel herkent de moslim die direct als Mohammed :D !
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Het ware gezicht van de Allahkeutel is genoegzaam bekend!

Bericht door hans van de mortel »

mercator schreef:Als Mohammedanen geen afbeeldingen hebben van hun idool, hoe kunnen ze die dan herkennen op een prentje? Ze hebben wat dat betreft dus meer vertrouwen in de aap-, ezel-of hondachtige Ongelovige, als die een prentje maakt van een kerel met een baard op een kameel herkent de moslim die direct als Mohammed :D !
Kijk, ik weet dat Mercator geschiedenis heeft gestudeerd. Dat verklaart zijn geniale inzicht en wijsheid. Het klinkt allemaal heel plausibel, maar zeker weten, doen we het niet. Sommige zaken zijn onverklaarbaar. Omdat zij zo onlogisch lijken. Maar soms moet je dingen gewoon in zijn juiste waarde en proportie zien. Het zwart-wit denken is dan op zijn plaats.

Ik neem even het voorbeeld van de Jehovah’s Getuigen anno 2010. Stap op een zaterdagavond of zondagmorgen maar eens een Koninkrijkszaal binnen van de Jehovah’s Getuigen. Alle mannen die je ziet, dragen een stropdas! En dat in je vrije tijd! Waarom? Omdat dit min of meer van hen geëist wordt. (Nu niet lachen) Door met een stropdas om de Koninkrijkszaal te betreden toon je respect voor Jehovah!

Deze Befehl-ist-Befehl structuur wordt vanuit het hoofdkwartier in Brooklyn (VS) over heel de wereld geordonneerd. Er gaan veel makke schapen in een klein hok.

Nemen we nu de islam bij de nep-horens, dan bemerken wij dat er van een bepaalde structuur in het geheel geen sprake is. Dat is er nooit geweest en dat zal er ook nooit komen. Daar zijn zij te stom voor! Vandaar dat het een ongelovig rotzooitje is binnen die islam. Niemand weet nu precies wat wel en niet mag.

Kijk naar dat hoofdoekenfestijn. Er lopen van die wandelende doodskisten rond, we hebben de burka’s, we zien de nikaab-dragers, we herkennen de chador. Uiteindelijk worden we overwoekert met allerhande soorten kopvodden in diverse kleuren. Van doodsbedreigend zwart tot het maandelijkse rood. Met de kleur rood als hoofddoek geeft de moslima aan dat zij ongesteld is. Het schijnt belangrijk te zijn dat iedereen dit weten moet, voor het geval dat . . .

En dan de onvermijdelijke tafsirs, omdat anders een moslim die kan lezen en schrijven, vanzelf weer terugkeert tot het analfabetisme van Mohammed.

Er bestaat ook zo iets als de Ummah, maar die kun je beter vergelijken met los zand dat bij elkaar gehouden wordt door modder of zich in een bak bevindt. Vandaar de uitdrukking dat islam zich afspeelt in de zandbak van Allah.

En verder moeten we niet vergeten dat Allah binnen de islam, in werkelijkheid de omnis homo van Mohammed is.

Nu ja, u begrijpt het wel. Islam is de vergaarbak van een ongeregeld zooitje losbandige domgehouden amateur afgodendienaars. Van Jezus zijn duizenden portretten gemaakt. Die zijn allemaal even lief en mooi. En met baard! Er gloort meestal een wolk van serene heiligheid omheen. Zelfs aan het kruis genageld ziet hij er nog patent en aantrekkelijk uit. Geen mens die problemen heeft met de verscheidenheid aan afbeeldingen over Jezus.

Hoe anders is het met de doldwaze analfabetische criminele roverhoofdman Mohammed gesteld. Kunnen wij ons daar een vriendelijke man bij voorstellen? In het geheel niet. Daar is zelfs een overtuigd mohammedaan nog niet toe in staat. Los van de vraag of hij überhaupt in staat is zich ONZE kennisbeschaving voor te stellen. Want daarin past nu precies de alleraardigste figuur van Jezus die kon lezen én schrijven! Jammer maar helaas is hier dus geen plaats in ONZE kennisbeschaving voor de analfabete godsdienstkeutel Mohammed.

Kijken we op dit forum onder de topic Mohammed, dan openbaart zich een wereld van horror. En dat is nog zacht uitgedrukt. Maar ook verder op het wereldwijde internet is geen plaatje van Mohammed te vinden dat enige sympathie kan opbrengen bij de toeschouwer. Dat zeg ik: HORROR!

En die frustratie gaat de godsdienstkeutelbrigade die islam heet, niet in de koude kleren zitten. Een normaal vriendelijk en humoristisch mens die als mohammedaan geringeloord is bij zijn geboorte, verlaat, eenmaal in ONZE kennisbeschaving gearriveerd, stante pede de islam. Al is het alleen maar vanwege de gruwelijke afbeeldingen wereldwijd van Mohammed. Dan kies je uiteraard voor het neutrale humanisme, het atheïsme. Maar het moderne christendom is ook een (tijdelijke) optie.

Er is een spreekwoord dat luidt: ’Je mag niet in het bos poepen, maar je struikelt over de hopies’. Met die kennis gaat iedereen over tot de orde van de dag. Bij mohammedanen - zoals altijd - ligt dit gevoeliger. Want: ’Je mag geen afbeelding van Mohammed maken, maar je struikelt over zijn criminele uiterlijk’, brengt wereldwijd heel wat tumult teweeg onder aanhangers van die wrede onmenselijke Mohammed.

Het internet staat er vol van. Daar kunnen ze niets tegen doen. Of . . . o ja, toch wel. Mohammed-aanhangers staan wereldwijd bekend als huichelaars en onbetrouwbaar. Dus mohammedanen - ondanks de zich steeds uitbreidende meest angstwekkende spotprenten over Mohammed - doen of hun (grote) neus bloedt. Misschien denken die godsdienstkeutels wel dat internet een kwestie van Allah is. Dat zou kunnen. Maar zo gauw iets fysiek zichtbaar wordt aangaande iets dat ook maar iets op Mohammed lijkt, dan breekt de pleuris uit onder mohammedanen. Enne . . . niemand heeft ooit Mohammed gezien, toch?

Maar zo’n afbeelding van Mohammed, hetzij op internet, hetzij fysiek in de krant, betreft altijd een negatief beeld. En dat is correct. We gaan in ONZE kennisbeschaving toch geen misdadige discriminerende haatzaaier en roverhoofdman portretteren als een soort Jezus? Wat zullen we nou krijgen!

Zolang mohammedanen, islamieten, moslims en hoe die dwaze godsdienstkeutels ook mogen heten, zich niet willen aanpassen aan ONZE kennisbeschaving, begrijp ik in ieder geval waarom Mohammed niet mag worden afgebeeld.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Het ware gezicht van de Allahkeutel is genoegzaam bekend!

Bericht door mercator »

hans van de mortel schreef: Met de kleur rood als hoofddoek geeft de moslima aan dat zij ongesteld is.
Is dat waar Hans, of "bij wijze van spreken"? In het mentale gekkenhuis van Islam zou het best zo kunnen zijn. Ik kan het natuurlijk ook gewoon s vragen aan een rode moslima maar een zekere géne weerhoudt me daar toch van.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

De ware Mohammed. Behaard en klein geschapenn

Bericht door hans van de mortel »

Afbeelding
Engel Gabriël verleidt de eerste mens Mohammed
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Het ware gezicht van de Allahkeutel is genoegzaam bekend!

Bericht door Tukkerin »

mercator schreef:
hans van de mortel schreef: Met de kleur rood als hoofddoek geeft de moslima aan dat zij ongesteld is.
Is dat waar Hans, of "bij wijze van spreken"? In het mentale gekkenhuis van Islam zou het best zo kunnen zijn. Ik kan het natuurlijk ook gewoon s vragen aan een rode moslima maar een zekere géne weerhoudt me daar toch van.
Ben je nou echt zo achterlijk? Natuurlijk niet! Hans mortel heeft er een gewoonte van gemaakt onwaarheden te verkondigen en zich daarmee ontzettend belachelijk te maken. De kleur rood dragen is overigens haram voor elk moslim, zie deze hadeeth, waar Mohammed een man niet groet omdat hij rood draagt. Hoe achterlijk en proleterig is dat?
‘Abd-Allaah ibn ‘Amr ibn al-Aas zei: ''Een man liep langs de Profeet (vrede zij met hem) dragend twee rode kleding stukken en groete de Profeet (vrede zij met hem) maar hij groete hem niet terug''. [Overgeleverd in al-Tirmidhi no. 2731 & Abu Dawood, no. 3574]
Umm Rania
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Rood staat voor liefde. Dus niet in islam.

Bericht door hans van de mortel »

Tukkerin schreef:maar hij groete hem niet terug''.
maar hij groette hem niet terug.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Plaats reactie