De schizofrene Arabische dr. Jekyl and Hide

Is Mohammed het zegel der profeten? Of gewoon één der velen? Debatteer over zijn leven, visies, psychologie, sucessen en mislukkingen. Kun je hem met Jezus vergelijken?
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Verboden in islam: Mohammed te kijk zetten

Bericht door hans van de mortel »

Toch raar dat alleen Mohammed in de wereld vergeleken wordt met Satan, het islamitische monster, beestmens of de sadistische pedofiele roverhoofdman die hij werkelijk was. Van Jezus zien wij altijd liefdevolle afbeeldingen waar hij als leraar en mensenvriend wordt afgebeeld.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Verboden in islam. Het ware gezicht tonen van Mohammed

Bericht door King George »

Nog erger dan de Deense cartoons is deze:

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17464
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Verboden in islam. Het ware gezicht tonen van onmens

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Als je steeds maar weer negatieve berichtgeving over de naam Mohammed leest. Ik bedoel, in de gevangenissen in Europa is dat de meest voorkomende naam, dan ondervindt dit ook zijn weerslag op de (geliefde) profeet. Nu weten wij dat ook Stalin uitermate geliefd was onder zijn aanhangers. Er waren na zijn dood zakdoeken tekort om alle tranen te deppen. Ik bedoel maar. Maar ondanks dat de historische dwaas Mohammed al 1400 jaar dood is gaat dat kwaadspreken over hem almaar door. En er zal ook nooit een einde aan komen. Het zal alleen maar erger worden.

Daar hebben de koran geleerden en allerlei andere islam virtuozen het volgende op bedacht. Ieder keer dat de naam Mohammed waar dan ook gebruikt wordt door moslims dient achter de naam tussen haakjes VZMH (vrede zij met hem) geplaatst te worden. Dat islam ten einde raad is, met de handen in het baardhaar zit, niet meer weet waar hij het zoeken moet, blijkt wel uit het afgeleide van een traditioneel ouderwets christelijk overlijdensbericht: hij ruste in vrede. Ja, dood is dood. Dan maakt vrede of oorlog ook niets meer uit. Dood is sowieso een vredige situatie. Sommige mensen plegen zelfmoord om vroegtijdig innerlijke rust en vrede te bewerkstelligen. Helaas kwam de historische kinderverkrachter Mohammed nooit op deze gedachte.

Dus in geval van de profeet Mohammed noemen, niet vergeten (VZMH) achter de naam te plaatsen. Zoiets zet je toch niet achter de naam Jezus? Dat zou volkomen belachelijk zijn. iedereen weet immers dat Jezus een man van vrede was. Dan wordt het zoiets als praten over een witte schimmel. Dubbel op dus. Maar ik begrijp de public relations afdeling van de islam wel wanneer het over de historische Mohammed gaat:

Alle hens aan dek! Redden wat er nog te redden valt voor Mohammed (VZMH)!

Ik weet niet of ze destijds in Berlijn (van wat er nog over was) wat as van Hitler bij elkaar hebben kunnen vegen, want dan zou zo goed als zeker in het geval van een urn het opschrift kunnen luiden:

Afbeelding
Bewonderd en bejubeld Duitse massamoordenaar.
Benam zich van het leven in 1945. (VZMH)


Wat zei ik? Men is ten einde raad in de islam.

viewtopic.php?f=8&t=22009
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17464
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Verboden in islam. Normaal je gezonde verstand gebruiken.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Wat is eigenlijk het probleem omtrent het laten zien van een afbeelding van Mohammed?

Dat zou in verband gebracht kunnen worden met zijn heilige status. Denk maar even na. In het Oude Testament lezen we dat het zelfs aan Mozes niet gegeven was om God te zien. Want . . . God zien betekende immers getrakteerd worden op een gewisse dood.

Maar wie beschikt er nu nog over een goed gelijkende foto van de historische kinderlokker en verkrachter Mohammed? Weten alle moslims dan niet dat fotografie in die tijd nog niet bestond? En van tekenen of schilderen hadden ze ook al geen kaas van gegeten. Het was gewoon een verwilderd woestijn volkje zonder enige cultuur. Maar dan nog had men een jood of christen kunnen vragen om een portret te maken van de laatste profeet van God. Een historisch belangrijke gebeurtenis, zou ik zo denken. Dus wat is het probleem nu eigenlijk? Maar ook van Jezus ontbreekt elk spoor. Vreemd. Eigenaardig. Of toch ook weer niet?

Waarom mag het portretteren in deze tijd dan wel van Jezus? Dat is nogal logisch. Welk portret ook van Jezus gemaakt wordt, hij is het niet. Dus mag het. Conclusie? In islam zijn ze gekker dan je in je stoutste dromen had kunnen bevroeden. Aanhangers van de koran zijn inderdaad stapel mesjokke. Inteelt? Dat denk ik. Zoiets veroorzaakt ernstige hersenrot op den duur.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17464
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Verbieden, haat, discriminatie, seksofobisme, sadisme . . .

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Was het maar waar!

Dan is multiculturalisme een feit.

Afbeelding
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17464
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Mohammed en het Witte Vloed Mysterie

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Mohammed was een geniale man. Hij wist natuurlijk ook alles van Aisha's genitaliën. Hee, dacht Mohammed. Wat raar. Bij dat ouwe wijf waar ik eerder mee getrouwd was bemerkte ik steeds witte vloed en bij Aisha helemaal niks. Weet je wat? Ik vraag dat even aan 'allah'. Mijn knecht Allah en ik bevinden ons namelijk regelmatig 'on speaking terms'. En zo ontstond in de koran sura 41:47
Tot Hem gaat terug de kennis der Ure. En geen vruchten komen uit hun hulsels en geen vrouw is er die zwanger wordt en die baart of witte vloed afscheidt of het geschiedt met Zijn kennis.
En hoe heeft de kennis van Mohammed zich in deze tijd verder ontwikkeld? Het zal u geenszins verbazen als wij dit binnenkort in de islamitische dames bladen tegenkomen.
Spoiler! :
Afbeelding
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17464
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Fred Bervoets schildert raak

Bericht door Hans v d Mortel sr »

De Frankfurt Marxistische drankverslaafde kladschilder Fred Bervoets heeft tot nu toe het meest waarheidsovereenkomstige portret van de historisch moordlustig godsdienstwaanzinnige Mohammed weten te visualiseren aan de hand van de meest logisch denkbare uitgangspunten binnen zijn manier van denken en kladschilderen.

Afbeelding

Bron: viewtopic.php?f=30&t=19623&start=125
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17464
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Het ware gezichtvan Mohammed vinden we in geschiedenisboeken

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Het ware gezicht tonen van Mohammed mag niet. Dat is verboden. Als u denkt dat dit alleen voor mohammedanen geldt dan vergist u zich. Als u dat begrijpt bent u ook niet zo onnozel dat u er vergif op kunt innemen om te weten dat ALLES wat in de koran staat van toepassing is op

ALLE MENSEN OP AARDE

Ik herhaal: ALLE MENSEN. Niemand uitgezonderd. Ook de president van de VS niet. En wie zich niet tot de islam bekeert of bekeerd heeft kan rekenen op de ergste vernederingen en waar mogelijk afslachten met bijbehorende onthoofding zoals in de contreien die onder invloed staan van de Arabische oorlogszuchtige lente - of beter gezegd: revolutie.

Dus geen Mohammed portret maken door mohammedaan, christenen of atheïsten betekent de koran opvolgen voor IEDEREEN. We mogen Amerika, Europa en vooral Israël op onze knieën dankbaar zijn dat al deze gebieden tot de kennisbeschaving behoren. Anders . . . waren u en ik mohammedaan of onthoofd.

Dat zou je zo denken. Haal je de koekoek! Alles wat de islam leert geldt ook keihard voor een ieder van ons. Islam is een soort Dzjengis Khan-achtige godsdienstwaanzinnige veroveringsreligie en onderdrukkingsmechanisme van de ergste soort. De islam is een brute uit het zand geknede bloeddorstige ordinaire roversbende die iedereen plundert die hij op zijn weg tegenkomt.

Maar hoe zit het nu met de afbeeldingen van Mohammed?
Heb ik het over afbeedlding gehad? Ik dacht het niet. Het ware gezicht van Mohammed tonen kun je het beste doen aan de hand van de ontleedkunde van de taal. Dat vind ik tenminste. Want daarmee ben ik in staat alle facetten van die persoon bloot te leggen. Zijn hele handel en wandel. Hoe hij in het leven stond en waar zijn voorkeuren naar uitgingen. Mohammed was analfabeet en begreep geen snars van wat liefde en seks voor betekenis hadden. Gek was hij niet. Wel dom. Dus hij trouwde met een oud wijf om reden dat zij vast wel wist hoe dat nu precies zat met die seks. Toen hij eenmaal de beweging onder de knie had, ging hij dat ook bij een alleraardigst klein meisje in praktijk brengen. Zij was pas zes jaar. "Ho ho ho!'" zeiden belangstellende toeschouwers in zijn naaste omgeving. "Doe dat nou niet, ga eerst met haar trouwen, anders komt daar alleen maar bonje van in de geschiedenis."

Was Aisha uitgescheurd of ingeknipt?
En zo trouwde Mohammed in de woestijn met Aisha. Die wulpse Arabische teef was toen zes jaar oud jong. Alras kwam Mohammed tot zijn verbazing erachter dat zijn dikke lul niet paste in het fragiele kutje van Aisha, ondanks zijn verwoede pogingen daartoe. Maar Aisha hield stand. Want met haar negende was zij nog in leven. Zij had zogezegd woesteling Mo overleefd. Mohammed kon toen eindelijk zijn diep gekoesterde wens in vervulling zien gaan. De historische overleveringen van deze analfabete vreemdsoortige Arabische pedofiele figuur zijn vastgelegd in de waarheidsgetrouwe haddiths en andere opgetekende koldorieke naar godsdienstwaanzin ruikende onsmakelijkheden aangaande Mohammed.

Voor of na het lezen handen wassen?
Het ware gezicht tonen van de historische Mohammed kan niet voltooid worden zonder melding te maken van zijn door grootheidswaanzin, moordlustige criminele, schizofrenie en psychopathie, bedreven daden te vermelden. Er is nog veel meer. Honderden, misschien wel duidenzen boeken zijn geschreven over de wandaden van de historische Mohammed. Ik moet steeds meer geloven - begrijpen doe ik het niet - dat mohammedanen niet lezen kunnen. Want of de mohammedaan nu de koran of een paar van de honderden over Mohammed geschreven boeken leest, je moet altijd je handen wassen na het lezen van een boek over hem. Maar de volgers en aanbidders van deze historische dwaas uit de brandende hitte van de woestijn zijn anders. Zij wassen hun handen namelijk vóór het lezen van de koran.

Het ware gezicht tonen van Mohammed is een farce, een paradox. Mohammed heeft namelijk vele gezichten. Zoiets als Dr Jekyll and Mr Hyde, maar dan in veelvoud.

Toch heb ik ergens wel een soort bewondering voor de prediker voor eigen parochie in de onverwoestbare hitte van de Arabische woestijn. Geen mens heeft het ooit voor elkaar gekregen dat hij anderhalf miljard geestelijk gestoorde dwazen in de wereld liet geloven dat Allah hem opdrachten had gegeven en liet uitvoeren, terwijl het juist andersom was.

Allah was de knecht van Mohammed en Allah deed alles wat Mohammed hem opdroeg.

Zo dom zijn dus alle moslims!

Allah lijkt verdomd veel op Mohammed
ln theorie heeft Allah in de koran 99 namen of bijnamen zoals: Alwetende, Almachtige, Sublieme, Levende, Eeuwige, Heilige, Licht, Schepper, Machtige... etc.
In werkelijkheid echter schildert de koran een beeld van Allah dat in veel opzichten lijkt op Mohammed’s eigen persoonlijkheid. Wat Mohammed maar wilde, dat Wilde ook Allah stom toevallig voor hem. Hoe Mohammed reageerde, zo ook reageerde Allah voor hem. Er wordt vermeld dat Aisha (een van Mohammed’s elf vrouwen) spottend tegen Mohammed zei : "O Allah’s apostel, ik zie slechts dat uw Heer zich haast om jou een plezier te doen." (Al-Bukhari vol 7:48)

Hier zijn een paar voorbeelden. Begin maar vast met uw hoofd te schudden:

1 - Toen Abu Lahab Mohammed bekritiseerde en tegen hem zei: “val dood, Mohammed! Heb jij ons daarvoor hier uitgenodigd?” Toen stuurde Allah onmiddellijk Surah 111 op hem af om zowel Abu Lahab als zijn vrouw te veroordelen.
"Laat de handen van de Vader van Flane (Abu Lahab)
afvallen. H1] zal weldra branden in een he/s vuur. Z/jn
vrouw zal het brandhout dragen. "
Sura 111
In de naam van God de Barmhartige Erbarmer.
1(1) Verloren mogen gaan de handen van Ab§ Lahab en moge hij zelf verloren gaan.
2(2) Zijn bezit en wat hij vergaarde baten hem niet.
3(3) Hij zal braden in een vuur van vlammen
4(4) en ook zijn vrouw aandraagster van brandhout.
5(5) Aan haar nek een koord van vezels.
2 - Toen Al Walid Ibn Almoghira en Omaya lbn Khalaf, Mohammed bespotten en opschepten over hun rijkdom, zond Allah Sura 104 naar beneden om hen at te schrikken.
Sura 104
In de naam van God de Barmhartige Erbarmer.
1(1) Wee aan elke aanslagpleger en kwaadspreker
2(2) die bezit vergaart en het telt.
3(3) Hij die waant dat zijn bezit hem de eeuwigheid geeft.
4(4) Niets daarvan! Hij zal weggeslingerd worden in de Verbrijzelaar.
5(5) En wat doet u kennen wat de Verbrijzelaar is?
6(6) Het Vuur van God, het wélgestookte
7(7) dat opstijgt boven de mensenharten.
8(8) Het omvat hen ondoordringbaar
9(9) in een uitgestrekte zuilenhal.
3 - Toen Mohammed verliefd werd op Zaynab, de vrouw van zijn geadopteerde zoon Zaid, keurde Allah haar scheiding van Zaid goed en verenigde haar in het huwelijk met Mohammed:
Surah 33:37 (Soerat al-ahzaab :37)
Toen nu Zayd het vereiste aan haar voltrokken had hebben Wij u haar tot echtgenoot gegeven
opdat er voor de gelovigen geen belemmering zou zijn ten aanzien van de echtgenoten hunner aangenomen zoons wanneer deze het vereiste aan haar voltrekken.
De beschikking van God wordt uitgevoerd.
4 - Toen Mohammed’s vrouwen hogere toelagen vroegen uit de roversbuit die met geweld afgepakt was van de afgeslachte joodse stam van Banu Qorayza, regelde Allah dit door de vrouwen mee te delen, ofwel tevreden te zijn of geconfronteerd te worden met echtscheiding.
Surah 33:28-29 (Soerat al-ahzaab :28-29)
O gij profeet zeg tot uw echtgenotes: Indien gij verlangend zijt naar het nabije leven en zijn tooi komt dan opdat ik u onderhoud zal geven en u heenzend naar behoren.
29 Maar indien gij verlangend zijt naar God en Zijn boodschapper en het latere verblijf dan heeft God voor de wél-handelenden onder u ontzaglijk loon bereid.
5 - Toen Hafsa Mohammed betrapte terwijl hij in haar bed de liefde bedreef met zijn concubine Maria, probeerde Mohammed de boze Hafsa een plezier te doen door haar te beloven weg te blijven bij Maria. Op dit punt komt Allah als een dief in de nacht tussenbeide, ten gunste van Mohammed.
Surah 66:1 (Soerat at-tahriem :1)
O gij profeet waarom verklaart gij verboden wat God u veroorloofd heeft in begeerte naar tevredenstelling uwer echtgenoten. God is vergevend en barmhartig.
Deze lijst van lachwekkende kinderachtige en vooral doorzichtige fratsen uit de koran gaat maar door en weet niet van ophouden. Nu weten we ook waarom mohammedanen zo eigenaardig ongepast ridicuul overal anders op reageren, geen humor begrijpen, geen muziek weten te maken of een nobel prijs voor wetenschap in de wacht slepen en zich daarom nooit als een goed verstaander van onze kennisbeschaving opstellen.

Allah als knecht van Mohammed is bereid om te voldoen aan alle seksuele wensen van Mohammed’s, om de mening van Mohammed te steunen, om de gewelddadige acties van Mohammed te bevestigen, en om aan Mohammed’s kant te staan wanneer hij in de problemen zit.

De volgende keer dat u op een van die zogenaamde "Bruggen Bouwende" bijeenkomsten bent, waar een panel bestaande uit een katholieke priester, een protestantse dominee, een joodse rabbijn en een islamitische imam, elkaar handen vasthoudend in solidariteit, terwijl zij verklaren dat zij allen dezelfde God aanbidden, houd dan deze verschillen in gedachten en begrijp dat in de religie liegen, bedriegen, huichelen, en bovenal godsdienstwaanzin de boventoon voert!
De islam staat met stip op plaats nummer 1 van de ranglijst van grootste afgrijselijk domme onaangepaste cultuur barbaren met het laagste IQ. Daarna komt er lange tijd niets. En ergens onderaan de lijst vanaf nummer 100 zien we restanten van wat ooit machtige religies waren. Het judaïsme en het christendom.

Tijden en mensen veranderen. Voor mohammedanen maakte satan graag een uitzondering.

Wat hem niet lukte bij de joden en de christenen lukt hem wel bij de mohammedanen en vervult hem met blijdschap.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Fred Bervoets schildert raak

Bericht door mercator »

'Hans van de Mortel' schreef:De Frankfurt Marxistische drankverslaafde kladschilder Fred Bervoets heeft tot nu toe het meest waarheidsovereenkomstige portret van de historisch moordlustig godsdienstwaanzinnige Mohammed weten te visualiseren aan de hand van de meest logisch denkbare uitgangspunten binnen zijn manier van denken en kladschilderen.

Afbeelding

Bron: viewtopic.php?f=30&t=19623&start=125
Ik zie deze post van Hans nu pas, ik heb idd deze proeve van lachwekkende kladschilderkunst aangebracht. De pleger van deze onbekwame picturale gruwel is idd een links figuur, die zich helemaal in de sfeer van de hoofddoeken aanbidders bevindt: Fred Bervoets.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Verboden in islam. Het ware gezicht tonen van Mohammed

Bericht door Mahalingam »

Wat voor soort mensen siert zijn huis met werkjes zoals bovenstaande?
Zouden die ook dit soort dingen ophangen?

Afbeelding

Ik denk dat het een neger is (zwarte) met dikke rode lippen en een trommeltje.
Bijna net zo'n stereotype als de altijd maar dansende negers in die filmpjes van de zending en de missie.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Verboden in islam. Het ware gezicht tonen van Mohammed

Bericht door Ariel »

Dit komt uit de beeldbank van de leidenuniversiteit. Wat racistisch. :ohmy2:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Verboden in islam. Het ware gezicht tonen van Mohammed

Bericht door mercator »

Mahalingam schreef:Wat voor soort mensen siert zijn huis met werkjes zoals bovenstaande?
Omdat jij het bent, nog maar een Mohammed portret door de Vlaamse linkse kladschilder en viezerik Fred Bervoets. In dit geval zal het niet gaan over Mohammed himself maar een van zijn vele jonge volgelingen in Antwerpen.
Afbeelding
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17464
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Ware gezicht Mohammed tonen door eigen propaganda

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Het ware gezicht tonen van Mohammed is niet moeilijk. Kijkt u zelf maar even mee.
Spoiler! :
Afbeelding
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17464
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Onderhoudsbeurt Mohammed

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Bij de islamitische garage in Marokko

Achmed gaat met zijn kameel naar de garage in de woestijn en vraagt aan de monteur: "kunt u Mohammed voor mij uitlijnen? Hij loopt een beetje scheef."
"Jazeker," zegt de monteur, "zet hem maar op de brug."

Even later slaat de monteur met twee bakstenen en een gruwelijke knal de kloten van kameel Mohammed aan gruzelementen. De kameel schrikt hier zo van dat hij van de brug springt en in een rechte draf de woestijn in stormt. Binnen no-time is Mohammed uit het zicht verdwenen.

"Zo, die loopt weer in het rechte spoor," zegt de monteur en veegt tevreden zijn handen schoon.
"Ja dat wel," zegt de Marokkaan, "maar hoe krijg ik Mohammed nu weer terug?"
"Geen probleem," zegt monteur Ali, "ga maar even rechtop op de brug staan!"
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17464
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Kameel Mohammed wordt gecastreerd

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Het is de hoogste tijd voor kameel Mohammed om gecastreerd te worden om zijn almaar opzwepende wellust die altijd met veel ophef gepaard gaat een halt toe te roepen.

Achmed de castreerder verhit twee stenen op een hoog vuur. Eigenaar van de kameel, imam Ali Sheik Bin Rashid Al Maktoum, vraagt dan aan Achmed of dat geen pijn doet. Waarop castreerder Achmed antwoordt: "nee, want ik draag handschoenen." :thinking:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17464
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Mohammed als piraten filmster op het witte doek

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Nu in de bioscoop: het piraten verhaal van Mohammed

Moslim filmpje zien? Land van de hoofddoeken parade en islamitische roversbendes in navolging van de historische woestijn piraat en oorlogscrimineel Mohammed? Er bestaat in mijn logische visie maar een reden waarom in Nederland vrouwen een islamitisch hoofddoekje dragen. Omdat ze zo geil zijn op de islam en de oorlogscriminele Arabische terrorist en woestijn piraat Mohammed en het niet kunnen nalaten hier dag in dag uit propaganda voor te bedrijven. Dat Allah dit leuk vindt valt te betwijfelen, want hij heeft in elke duisternis van de aarde het nakijken. Hij is de enorm grote lul van onze kennisbeschaving. Alle islamitische landen wedijveren om de hoogste in rang te zijn en in de voetsporen te treden van hun geliefde heidense godsdienstwaanzinnige pedofiel, analfabeet en sadistische roverhoofdman Mohammed.

Somalië behoort als islamitisch hoofddoekenland tezamen met Afghanistan en Syrië tot de meest beruchte criminele godsdienstlievende heidense Allah-vereerders ter wereld. Nu in de bioscoop. O ja, voor het geval u het nog niet wist. Volgens de goed opgeleide geile jonge hoofddoek moslima’s in Nederland betekent islam vrede. Het is maar dat u het weet. Denk er eens aan wanneer u weer zo'n jonge geschminkte hoofddoek in uw vizier krijgt op de TV. Swastika en hoofddoek. Allebei fascistische symbolen met jodenhaat als gemeenschappelijke noemer. Het een is echter verboden, het andere mag weer wel. Uit overwegingen van goedgekeurde godsdienstwaanzin door de overheid. :unhappy:

Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Verboden in islam. Het ware gezicht tonen van Mohammed

Bericht door sjun »

Bij het gezicht van Mohammed en zijn islam schieten me verschillende voorstellingen te binnen:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17464
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

'Godsvruchtig' stond in Arabisch schrift op zijn voorhoofd

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Mohammed op weg in de geschiedenis van de islam om zijn geloofsovertuiging er met geweld bij andersdenkenden in te rammen met het zwaard.

Afbeelding
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17464
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

De ziekelijke adoratie voor de 'goddelijke' mens Mohammed

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Het mag dan wel verboden zijn om Mohammed af te beelden volgens al die moslim huichelaars van islam, in woord en geschrift overtreffen zij elkaar om Mohammed af te beelden als de 'lekkerste' man. Het is niet voor niets dat moslim mannen verweten wordt dat zij barsten van homoseksuele neigingen. Nou ja, lees dit maar eens. De adoratie voor Mohammed is ronduit ziekelijk te noemen. Kennen wij dit soort beschrijvingen over Jezus? Niet dat ik weet. Ik zal niet beweren dat Jezus de perfecte mens was, maar na het onderstaande gelezen te hebben weet ik zeker dat Mohammed het wel is.
Het karakter en gedrag van de Profeet (Vrede zij met hem)
Vrede? Mohammed doet niet anders dan invulling geven aan zijn wellust, terrorisme bedrijven, roof overvallen plegen en oorlog voeren. Ik denk dat men Mohammed als Jezus voor ogen heeft.
De profeet Sallalahu 'alaihi wasalam was een hele mooie man. Qua uiterlijk en gedrag was hij de perfecte mens. Er zijn tal van overleveringen hierover maar wij beperken ons tot een samenvatting daarvan:

Het gezicht
De profeet Sallalahu 'alaihi wasalam had een blanke huid, een rond gezicht en een rode blos op zijn wangen. Hij had een enorme uitstraling. Als hij glimlachtte straalde zijn gezicht volledig. Het kijken naar hem stond gelijk aan het kijken naar de zonsopgang. Zijn zweetdruppels op zijn gezicht waren als parels. Zijn zweetgeur was aangenamer dan de geur van musk. Als hij boos werd, werd zijn gezicht zo rood als het binnenste van een granaatappel. Zijn wenkbrauwen stonden perfect in een halve maanvorm. Hij had een hoog voorhoofd en zijn wenkbrauwen liepen in elkaar over. Zijn ogen waren groot en zijn wimpers zacht en lang. Als je naar hem keek, leek het alsof zijn ogen zwart waren, al was dit maar schijn. Hij straalde licht uit, had een mooie grote mond en mooie glanzende tanden. Als hij sprak kwam een helder licht uit zijn mond. De profeet Sallalahu 'alaihi wasalam had een sterke baardgroei met enkele witte haren.

Zijn hoofd, nek en haar
Hij was heel groot en had een groot hoofd en een lange nek. Hij had niet meer dan twintig witte haartjes op zijn hoofd en in zijn baard. De profeet Sallalahu 'alaihi wasalam had weinig rimpels en droeg een middenscheiding in zijn haar.

Zijn ledematen
De profeet Sallalahu 'alaihi wasalam had sterke knie?n, schouders en ellebogen en grote handen en voeten. Zijn handen waren zachter dan zijde, kouder dan ijs en ze roken lekkerder dan musk. Hij had een brede borstkas en was behaard van bovenaan zijn borst tot aan zijn navel en op zijn armen en benen. Zijn lichaamsbouw was mooi. Hij was niet te groot, niet te lang, maar langer dan de gemiddelde lengte. Hij was niet te dik, niet te dun en had een rechte rug.

Zijn lekkere geur
Zijn lichaam, zweetgeur en lichaamsdelen hadden een heerlijke geur. Anas, moge Allah met hem tevreden zijn, zei: ,,Ik heb nooit een geur lekkerder dan musk geroken dan bij de profeet Sallalahu 'alaihi wasalam ". Ook zei Jabir: ,,Als de profeet Sallalahu 'alaihi wasalam ergens had gelopen, wist men dat hij daar gelopen had vanwege de geur die hij achterliet." Als de profeet Sallalahu 'alaihi wasalam een man begroette, dan bleef deze man een hele dag naar hem ruiken. Wanneer de profeet Sallalahu 'alaihi wasalam zijn hand op het hoofd van een kindje legde wist iedereen dat het kind was aangeraakt door hem." Oem Salim heeft zijn zweetdruppels in een flesje bewaard vanwege de heerlijke geur die het verspreidde.

Zijn manier van lopen
Hij liep altijd snel en niemand kon hem bijhouden. Abu Hurairah heeft gezegd: "Ik heb nooit iemand gezien die sneller liep dan de profeet Sallalahu 'alaihi wasalam . Het leek of de aarde zich vouwde onder hem. We deden ons best hem bij te houden." Als hij kwam was hij nadrukkelijk aanwezig en als hij wegging liet hij een leegte achter. Wanneer hij zich omdraaide, draaide hij zich met zijn gehele lichaam om.

Zijn stem en zijn manier van praten
Hij sprak met een licht hese stem en in logische bewoordingen en op een respectvolle manier. Wanneer hij stil was of wanneer hij sprak straalde het respect van hem af. De profeet Sallalahu 'alaihi wasalam gebruikte veel lichaamstaal. Alles wat hij zei was precies goed en heel duidelijk. Niemand was zo welsprekend als hij.

Zijn gedrag
Hij was altijd vrolijk en ongecompliceerd en had een goed hart. Er was niemand die zoveel glimlachte als hij en hij was degene die het verst van boosheid verwijderd was. Hij was snel tevreden en koos altijd voor de gemakkelijke oplossing, mits het volgens de regels van de Islam was. Wanneer het niet volgens de Islam was, gebruikte hij de oplossing niet. Hij was totaal niet wraakzuchtig, behalve wanneer de naam van Allah bespot werd. De profeet Sallalahu 'alaihi wasalam was een edelmoedig en geduldig mens. Hij had respect voor iedereen en was degene die de meeste "Hayaa'e" d.w.z. "de natuurlijke schaamte" had.
Ik heb dit leugen epos gelukkig niet verzonnen. Ik ben een nuchter logisch weldenkend mens. Vandaar de bronvermelding, zodat een ieder die het nog steeds niet weet, zal begrijpen dat moslims dankzij hun weerzinwekkende heidense aanbidding van de historische Arabische terrorist en pedofiele sadist Mohammed, knetter gek zijn en bovendien een regelrechte bedreiging vormen voor andersdenkenden in een kennisbeschaving van gezond verstand. Bron: De profeet was een hele mooie man
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17464
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Nooit Jezus. Altijd Mohammed. Vanwege islam propaganda

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Afbeelding

Mohamed Nur was een islamitische succesvolle Somalische piraat. Zeg maar gerust een in de voetsporen van zijn historische Arabische in onze ogen van zijn voetstuk gevallen Mohammed tredende roverhoofdman. Met zijn eerste kaping verdiende hij en zijn islamitische kornuiten 1,8 miljoen dollar. Bij zijn terugkomst van zee werd hij door zijn islamitische dorpsgenoten met open armen ontvangen. Jezus Mohammed genoot van zijn nieuwe verworven heldenstatus. Met zijn deel van het afgeperste losgeld kocht hij een huis en een auto. Maar hij verliet ook zijn vrouw, kauwde qat bij het leven en liet liefst negen kinderen bij zijn ouders achter.

Er is een documentaire over deze Mohammed gemaakt met de titel ‘Ladst Hijack’ die op dinsdag 14 oktober op NPO 2 om 23.00 uur te zien is.

Kunnen wij ons een dergelijke documentaire voorstellen van een christen met de naam Jezus? Dat bedoel ik, moslims zijn niet geschikt voor onze op christelijke leest geschoeide samenleving.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Verboden in islam. Het ware gezicht tonen van Mohammed

Bericht door sjun »

Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Verboden in islam. Het ware gezicht tonen van Mohammed

Bericht door Pilgrim »

Ik dacht dat dat filmpje weg gecensureerd was. :huh:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17464
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Liever geen portret van een pedofiele vzmh

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Het irritant achterlijke door het riool te spoelen ongewenste islam virus staat niet toe een fantasie tekening van het portret van de historische Mohammed af te beelden. Conclusie en wenselijke pragmatische oplossing?

Alle, maar dan ook ALLE moslims oprotten uit ons Europa en kennisbeschaving. Parasiteren moeten die onophoudelijke kut moslims maar doen op de historische analfabeet Mohammed en zijn nutteloze domme knecht Allah.

Ik heb geen zin in verdere nutteloze argumentatie. Waarom niet? Omdat met moslims niet te praten valt. Een zich als de nazi's superieur wanende religieuze waanzin verdient maar één conclusie:

UITSLUITING van onze kennisbeschaving om erger te voorkomen!

Moslims zijn geestelijk ziekelijke achterstandswezens met een ontstellend gebrek aan een functionerend aanpassingsvermogen. Nou en? Lekker door etteren in het geloof in de zandbak van Allah, de nutteloze met kamelen opgegroeide en groot gebrachte knecht van Mohammed! MAAR NIET HIER IN ONZE BESCHAVING!

Ik herhaal: OPROTTEN als onbeschaafd en onbeschofte cultuur en kunst verpestende en verwoestend heidens fascistisch ongemakkelijk ongewenst fascistisch niet willen integrerende religieuze barbarij!
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17464
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

In de zandbak verboden, maar niet in onze beschaving

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Toen was geluk heel gewoon.
Eén van de oudste tekeningen van de profeet

Afbeelding

De profeet Mohammed mag van vele moslims (m.n. soennieten) niet worden afgebeeld. Dit religieuze taboe ligt ten grondslag aan de woede over de spotprenten in het Franse weekblad Charlie Hebdo en andere Westerse bladen. Minder bekend is dat Westerse tekenaars al vele eeuwen afbeeldingen maken van Mohammed. De bekendste en beroemdste prent werd in 1508 gemaakt door Lucas van Leyden. Voor zijn eerste “meesterstuk” koos Van Leyden -toen pas 14 jaar oud!- voor een in zijn tijd populaire versie van de bekende Bahira-legende: die waarin Mohammed in dronkenschap een monnik zou hebben vermoord en daarna het gebruik van alcohol zou hebben verboden.

Bahira-legende
De Bahira-legende bestaat zowel in een islamitische versie als een christelijke. De legende ontstond vermoedelijk zo’n twee eeuwen na Mohammed (dus 8e/9e eeuw n.Chr.) in een nieuw islamitisch wereldrijk in en om het huidige Irak, waar Bagdad de snel groeiende nieuwe hoofdstad van was. In dat rijk woonden destijds ook miljoenen christenen.

Volgens de islamitische versie zou Mohammed op 12-jarige leeftijd op reis zijn gegaan met zijn oom Abu Talib. In de stad Bosra (in het zuiden van het huidige Syrië) ontmoette Mohammed de christelijke monnik Bahira, die in sommige versies van het verhaal Sergius wordt genoemd. Deze monnik was er door studie van de Bijbel van overtuigd dat er een grote profeet op komst was, en hij wilde die profeet ontmoeten. Na de ontmoeting met de 12-jarige jongeling, was Bahira ervan overtuigd dat dit de aangekondigde profeet was. Hij drukte Abu Talib op het hart om goed voor zijn neefje te zorgen.
Voor Moslims benadrukt deze legende dat de islam een voortzetting is van profetieën zoals die ook in de Thora en het Nieuwe Testament voorkomen.

In de christelijke versie van de Bahira-legende is Mohammed al een welbespraakte jongeman, als hij Bahira ergens in een woestijn ontmoet. De monnik ziet dat er een wolk boven de jongeling hangt, en leidt daar uit af dat hij is voorbestemd om de “voorspelling van de Zonen van Ismaël” (uit het Bijbelboek Genesis) in vervulling te brengen. Bahira vertelt Mohammed dat God hem dat in een visioen heeft laten weten. Mohammed wil weten wie God is.
Volgens deze versie van de legende is dit het moment waarop Mohammed het monotheïsme aanvaardt. Hij vraagt de monnik hoe hij de Arabische volkeren, die stenen en hemellichamen aanbidden, tot het geloof in één god kan brengen.

Bahira bedenkt een list: hij zal een wonder laten zien. Hij zal een boek schrijven, dat op de hoorns van een koe doen, en naar Mohammed sturen. Mohammed moet dan vertellen dat God hem het boek gezonden heeft. Het plan slaagt, de Arabieren zien er een wonder in en bekeren zich tot één God.

Een beschonken Mohammed
In latere Christelijke versies evolueert het verhaal. Een bekende variant, waar ook Lucas van Leyden zich door heeft laten inspireren, vertelt dat Mohammed en Sergius (de meest voorkomende naam in de Middeleeuws-Christelijke overleveringen) samen wijn drinken en in een diepe slaap vallen. Een passerende Jood (of in andere overleveringen een soldaat) neemt Mohammed’s zwaard en doodt Sergius. Het bebloede zwaard laat hij naast de dode Sergius liggen. Als Mohammed ontwaakt, ziet hij het zwaard en de vermoorde Sergius. Hij is ervan overtuigd dat hij in zijn dronkenschap de monnik gedood heeft. Het zou de aanleiding geweest zijn om voortaan het nuttigen van alcohol onder zijn volgelingen te verbieden.

Waarom de pas 14-jarige Lucas van Leyden dit verhaal uitkoos voor zijn eerste “meesterproef” als graveur is onbekend. Vermoedelijk las hij het in één van de vele boeken en reisverslagen die in de late Middeleeuwen aandacht schonken aan de islamitische wereld en de vermeende christelijke oorsprong van de Islam. Mohammed wordt daarbij vanzelfsprekende als een afvallige voorgesteld, zoals in Dante’s beroemde La Divina Commedia) uit de eerste helft van de 14e eeuw. Maar waarschijnlijk kende Van Leyden de legende zoals die is overgeleverd in het destijds uiterst populaire “De reizen van sir John Mandeville”, rond 1365 voor het eerst in het Frans en Engels uitgegeven, en vele eeuwen herdrukt. In dit reisboek wordt de versie met de wijn en de moord precies beschreven zoals door Van Leyden verbeeld.

Het is zeer de vraag of Van Leyden met zijn prent een oordeel over de islam heeft willen geven. Vermoedelijk heeft hij vooral gezocht naar een verhaal dat redelijk bekend was, en waar hij zich op een originele manier als aankomend kunstenaar mee kon profileren. Dat hij daarbij een religieus taboe van veel moslims overtrad, zal hij zich hoogstwaarschijnlijk niet bewust zijn geweest.

Bron: http://www.npogeschiedenis.nl/nieuws/20 ... onnik.html
Islam en zijn moslims getuigen keer op keer weer van een onuitgesproken achterlijke achterstandsbeschaving. Daar wringt hem namelijk de schoen. Pas wanneer we in onze democratie durven uitspreken dat moslims door hun islam achterlijke achterstandswezens zijn, bewijzen wij eer aan de vrije wil. Tenminste, als die zou bestaan.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Verboden in islam. Het ware gezicht tonen van Mohammed

Bericht door Ariel »

Eén van de oudste tekeningen van de profeet
Goh, wat interessant. Deze verhalen had ik nog nooit gehoord. Dat er zoveel verhalen de ronde doen over Mohammed en de monik Bahari.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Plaats reactie