Bruggen bouwen tussen Moslims op FFI & niet-Moslims

Is Mohammed het zegel der profeten? Of gewoon één der velen? Debatteer over zijn leven, visies, psychologie, sucessen en mislukkingen. Kun je hem met Jezus vergelijken?
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Bruggen bouwen tussen Moslims op FFI & niet-Moslims

Bericht door Ozes »

Geachte Moslim,

Vaak zie je morele verontwaardiging & onbegrip van niet-Moslims als het gaat om het gedrag van Mohammed.
  • Het aanranden van een klein meisje, wat haar eigen vader om een of andere reden toestond & zijn maatje Kalief Umar nog eens overdeed met zijn eigen kindbruidje
    Mohammed liet zijn manschappen slavinnen verkrachten, soms zelfs voor de ogen van hun eigen mannen.
    Mohammed vermoorden zijn politieke tegenstanders, maar ook mensen die slechts satire over hem schreven.
    Mohammed onthoofde & martelde (in niet-Islamitische ogen) vele onschuldigen.
    En zo gaat de lijst met daden waar niet-moslims morele bezwaren tegen hebben, eindeloos door...
Welke daden van Mohammed vond je zelf niet kunnen?
Welke daden van Mohammed zou je zelf toch liever niet nadoen?

Dit kan ook zijn, niet je 6 jarige dochter aan een goede vriend meegeven, wetende wat haar staat te gebeuren.


Ik zou graag zien of Moslims ook hun bedenkingen hebben bij het gedrag van Mohammed.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Bruggen bouwen tussen Moslims op FFI & niet-Moslims

Bericht door mercator »

Ozes schreef:
Ik zou graag zien of Moslims ook hun bedenkingen hebben bij het gedrag van Mohammed.
Neen, want de clown Mohammed en heel dat koran-boekje zijn gewoon een schaamlapje voor hun eigen hoogst persoonlijke perverse en achterlijke neigingen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Bruggen bouwen tussen Moslims op FFI & niet-Moslims

Bericht door mercator »

Haal het focus weg van de schertsfiguur Mohammed en het Koran-boekje en dàn kan je de reële overlast door moslims aanpakken.
Studie van dat boekje brengt je geen mm vooruit want er staat NIETS interessants in.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89854
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Bruggen bouwen tussen Moslims op FFI & niet-Moslims

Bericht door Ariel »

mercator schreef: Studie van dat boekje brengt je geen mm vooruit want er staat NIETS interessants in.
Dat zeg jij nou wel, maar moslims leven wel naar dat boekje, dus is het handig om te weten wat er in het boekje staat.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Bruggen bouwen tussen Moslims op FFI & niet-Moslims

Bericht door mercator »

Ariel schreef: Dat zeg jij nou wel, maar moslims leven wel naar dat boekje,
Eerder omgekeerd.
Mij kan het zo niet boeien, k heb overigens wel een paar passages "diagonaal" gelezen in dat boekje maar ik kon geen verband zien tussen die teksten en de levenswijze van de moslims rondom mij.
Ik bedoel: het bestuderen van de Koran biedt nauwelijks inzicht in de handelingen van moslims.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
op z'n kop
Berichten: 326
Lid geworden op: za jul 16, 2011 8:38 pm

Re: Bruggen bouwen tussen Moslims op FFI & niet-Moslims

Bericht door op z'n kop »

mercator schreef:
Ariel schreef: Dat zeg jij nou wel, maar moslims leven wel naar dat boekje,
Eerder omgekeerd.
Mij kan het zo niet boeien, k heb overigens wel een paar passages "diagonaal" gelezen in dat boekje maar ik kon geen verband zien tussen die teksten en de levenswijze van de moslims rondom mij.
Ik bedoel: het bestuderen van de Koran biedt nauwelijks inzicht in de handelingen van moslims.
Mij wel een beetje, doordat het de letterlijke tekst van God is(Koran voor Moslim in dit geval).
De Moslim moet van Allah netjes blijven wachten in het Vooronder.
Totdat Allah's Mens zijn Geest compatible genoeg is met het Zijne.
De Voorwaarden hiervoor staan breed uitgemeten in de Koran en
zijn daarvoor slechts Aardse Voorwaarden alwaar de God-gegeven
Ledematen er door Aardgenoten(nogal voorspelbaar) worden afgehakt.
Misschien is het niet te laat bij te leren en aan te nemen wat gegeven wordt, geloof en geld. Weten en vergeten.
An evil exists that threatens every man, woman and child of this great nation. We must take steps to ensure our domestic security and protect our homeland.A.H./ Bush./ ?
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Bruggen bouwen tussen Moslims op FFI & niet-Moslims

Bericht door Ozes »

Ariel schreef:
mercator schreef: Studie van dat boekje brengt je geen mm vooruit want er staat NIETS interessants in.
Dat zeg jij nou wel, maar moslims leven wel naar dat boekje, dus is het handig om te weten wat er in het boekje staat.
Bijna alles wat Moslims doen komt voort uit de koran & hadith. De reden dat Moslims geen vragen stellen of slechte Moslims niet veroordelen, dit komt allemaal uit Islamitische teksten.Het is namelijk niet toegestaan de meest moordlustige Moslim te excommuniceren. De verovering dmv demographische oorlogsvoering & emigratie komt ook voort uit het gedachtegoed van Mohammed. Ook verduidelijkt het veel aspecten van de Moslim psychologie.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Plaats reactie