The release of Muhammad and Aïsha 4th of July

Is Mohammed het zegel der profeten? Of gewoon één der velen? Debatteer over zijn leven, visies, psychologie, sucessen en mislukkingen. Kun je hem met Jezus vergelijken?
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

The release of Muhammad and Aïsha 4th of July

Bericht door Scarlatti »

http://vimeo.com/99739650

Aisha and Muhammad - Full Movie (By: Imran Firasat)

from David Santiago Plus 2 days ago All Audiences

A movie on Prophet Muhammad’s married life based on original Islamic sources.
It shows Muhammad’s treatment and sexual abuse of his child-wife Aisha, and his treatment of and attitude toward women in general.

PLEASE SPREAD THIS EVERYWHERE YOU CAN PLACE IT!
VERSPREID DIT BERICHT AUB WAAR JE HET OOK MAAR KUNT PLAATSEN!

NOTE: Within 1 hour after the film was uploaded, youtube has removed it.
Let´s promote only Vimoe link which is a paid account and seems difficult that Vimeo will remove our video. Vimeo´s link is the following:

https://vimeo.com/99739650

Thanks for the help. IMRAN

Released, the movie: Aisha and Muhammad
The Dramatic Life of a Little Child Married to the Prophet of Islam

As announced in an earlier press release, the movie, “Aisha and Muhammad”, has been released on schedule. The release has been coincided with the US Independence Day on July 4 as a mark of respect to the American victims in the battle against Radical Islam.

The full movie in English can be viewed online from the following website links:
·Youtube: https://www.youtube.com/watch?v=FYJwHzXbkno
·Vimeo: https://vimeo.com/99739650

The trailer of the movie, released on 23 June 2014, attracted tremendous interest from viewers to the extent that Youtube, ignoring its well-known commitment to defending freedom of expression, deleted all the trailers from its website.

Obviously Youtube is under massive pressure from vested quarters that want to hide the root cause of the gravest problem humanity faces from the house of Islam today.

Coincidentally immediately after I announced the upcoming release of the movie, the Spanish authority, which has been trying hard to condemn me to death by deporting me to my home country Pakistan for my work critical of Islam,
has issued an arrest warrant to detain me in order to process my deportation.

While my fate remains uncertain, given the mayhem and barbarism occurring around the world in the name of Islam
—from my own country to Iraq and Syria, to Nigeria—

I am determined to continue exposing the real cause behind all these horrendous afflictions befalling humanity from the house of Islam.

I urge the interested viewers to download the movie and upload in their own accounts in Youtube and other video sharing websites, so that it can be more widely available amidst severe censorship imposed by Youtube with other sites likely to follow suit.

If the listed video links are blocked by Youtube and other websites, viewers are advised to visit the www.realislamtv.org or www.islam-watch.org websites for alternative links as we will keep posting the movie on different websites

For queries and interviews about the movie, contact:

Imran Firasat
[email protected]
www.realislamtv.org
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: The release of Muhammad and Aïsha 4th of July

Bericht door Ozes »

Verschrikkelijk amateuristisch gemaakt. Ik hoop dat ze hun doel bereiken, wat het ook is.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: The release of Muhammad and Aïsha 4th of July

Bericht door Pilgrim »

Dan moeten we het filmpje downloaden en hier ergens opslaan en permanent op onze site plaatsen onder een sticky. (Dus niet alleen de link maar het filmpje zelf.)Ik weet trouwens niet meer hoe je zo'n filmpje opslaat. Ozes had het een keer uitgelegd maar ik ben het vergeten.

Het zou ook op de internationale site geplaatst moeten worden.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: The release of Muhammad and Aïsha 4th of July

Bericht door Scarlatti »

Het doel van Imran Firasat is dat zoveel mogelijk moslims deze filmpjes gaan bekijken in de hoop dat zij de gaan zien hoe de islam is opgezet en hoe hypocriet en wreed het is en dat het allemaal een verzinsel is van die mohammed...

Idd Pilgrim, ik weet ook niet hoe het op te slaan maar hopelijk weet iemand dat van jullie wèl en in the meantime op zo veel mogelijk forums en blogs neerzetten.
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: The release of Muhammad and Aïsha 4th of July

Bericht door Ariel »

Pilgrim schreef:Dan moeten we het filmpje downloaden en hier ergens opslaan en permanent op onze site plaatsen onder een sticky. (Dus niet alleen de link maar het filmpje zelf.)Ik weet trouwens niet meer hoe je zo'n filmpje opslaat. Ozes had het een keer uitgelegd maar ik ben het vergeten.

Het zou ook op de internationale site geplaatst moeten worden.

Op internationaal staat de film al, maar daar zijn ze er niet van onder de indruk. Maar er is een sticky van The release of Muhammad and Aïsha 4th of July. Bovenaan dit forum. viewtopic.php?f=8&t=24216
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: The release of Muhammad and Aïsha 4th of July

Bericht door Pilgrim »

Ariel schreef:Bovenaan dit forum. viewtopic.php?f=8&t=24216
Alle filmpjes zijn al van You Tube verwijderd zie ik.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: The release of Muhammad and Aïsha 4th of July

Bericht door xplosive »

Just in case : ik heb het filmpje gedownload (versie in het Engels).
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: The release of Muhammad and Aïsha 4th of July

Bericht door xplosive »

Pilgrim schreef:Alle filmpjes zijn al van You Tube verwijderd zie ik.
Uit de Communityrichtlijnen van YouTube :
Wij zijn voorstander van het recht op vrije meningsuiting en dus ook van ieders recht om onpopulaire zienswijzen te verkondigen. Wij verbieden echter haatdragende retoriek die erop is gericht om op basis van ras of etnische oorsprong, religie, handicap, geslacht, leeftijd, veteranenstatus en/of seksuele geaardheid een groep aan te vallen of te vernederen.
In het geval van Youtube komt het er op neer dat als je een kritisch stuk ten aanzien van een bepaalde (lees : islamitische) religie plaatst (grappige Jezus-filmpjes mogen wèl) dat dit dan verwijderd wordt. Het is duidelijk dat er bij Youtube een dhimmi-beleid gevoerd wordt. Hiermee wordt iedere islamkritiek op Youtube gesmoord.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: The release of Muhammad and Aïsha 4th of July

Bericht door Scarlatti »

xplosive schreef:
Pilgrim schreef:Alle filmpjes zijn al van You Tube verwijderd zie ik.
Uit de Communityrichtlijnen van YouTube :
Wij zijn voorstander van het recht op vrije meningsuiting en dus ook van ieders recht om onpopulaire zienswijzen te verkondigen. Wij verbieden echter haatdragende retoriek die erop is gericht om op basis van ras of etnische oorsprong, religie, handicap, geslacht, leeftijd, veteranenstatus en/of seksuele geaardheid een groep aan te vallen of te vernederen.
In het geval van Youtube komt het er op neer dat als je een kritisch stuk ten aanzien van een bepaalde (lees : islamitische) religie plaatst (grappige Jezus-filmpjes mogen wèl) dat dit dan verwijderd wordt. Het is duidelijk dat er bij Youtube een dhimmi-beleid gevoerd wordt. Hiermee wordt iedere islamkritiek op Youtube gesmoord.
Goed van jou dat je het gedownload hebt xplosive... ik heb vernomen dat er veel moslims zouden werken ook bij You Tube al en dat zou deze censuur dus perfect verklaren.

Die andere filmpjes waren 'maar 'film trails' om iig alvast de interesse te wekken bij de mossels...
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Plaats reactie