Profeet Mohammed is beter dan jezus etc .. (de verschillen)

Is Mohammed het zegel der profeten? Of gewoon één der velen? Debatteer over zijn leven, visies, psychologie, sucessen en mislukkingen. Kun je hem met Jezus vergelijken?
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Nourislam schreef:ey monique

heb eigenlijk last van dat je eigen heer ontkent.
WAAR heb je dan last van??????
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

Monique schreef:
Nourislam schreef:ey monique

heb eigenlijk last van dat je eigen heer ontkent.
WAAR heb je dan last van??????
Waar heb jij last van Nourislam????
Jij gelooft in iets wat niet bestaat, niet te bewijzen is enz.
Iets dat alleen tussen jouw twee oortjes bestaat grotendeels omdat daar ruimte genoeg is.
Omdat die ruimte daar normaal met verstand is gevuld!!!

En als het als zou bestaan zou het behoren tot de meest gruwelijke dingen op deze wereld.
Als je dat "iets" aan het verdedigen ben, zou je eigenlijk opgesloten moeten worden om zo de rest van de mensheid te beschermen tegen jouw ongure, agressieve, vrouwonvriendelijke geloof/sekte/doktrine.

En jij vraagt waar wij last van hebben?????
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

Nourislam schreef:En roelof stop aub met het beledigen van ons profeet. Beledig ons en hij aub niet. We zijn eigenlijk schuldig dat we weinig van weten of niet kunne uitleggen en daarmee is de wereld zo.

Maar aub stop met het beledigen. Beledig iedereen behalve ons profeten en ons god of allah
Ow, dus ik moet mij door de ideologie van één of andere sekte zonder slag of stoot voor erger dan een beest uit laten maken, en mag daar geen kritiek op hebben? :huh:

Een ideologie die de dwazen die zich erdoor laten onderdrukken aanzet tot discriminatie, haat, moord en doodslag, en het gebruik van geweld jegens de medemens die zich niet door deze verdorven sekte laat onderdrukken of zich bang laat maken door de bedreigingen met de meest vreselijke straffen in het zogenaamde 'hiernamaals'.

De koran staat bomvol met beledigingen jegens andersdenkende, maar die andersdenkenden mogen daar geen kritiek op leveren.
(over "totalitair" gesproken... :| )

Afbeelding
M.a.w. de islam mag alles, en de rest van de wereld moet daar maar voor buigen, of anders...

Ben jij wel helemaal sjofel in het hoofd als ik vragen mag???


PS.
Wacht nog steeds op een antwoord:
Roelof schreef:Geef dan eens een voorbeeld van een islamitische organisatie die iets gedaan heeft met die zogenaamde zakaat tegen de armoede in de wereld lamme Nour.
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

Alba schreef:
Dat geldt ook voor een dergelijk stupide eetpatroon. Hier hebben zich in het verleden al ongelukken mee voorgedaan, zoals islamitische voetballers die flauwvielen tijdens trainingen.
Wat dacht je van autorijden/rijles, bediening gevaarlijke machines, etc? En dan heb ik het nog niet over je vetvrije massa naar de mallemoer helpen.
Precies Alba!

Opvallend ook dat Chaimae hier helemaal niet op in gaat...
Zij beweert hier continu dat de dictatuur van de islam bedoelt is voor de mens eigen bestwil, terwijl ieder mens met een klein beetje medische kennis weet dat zoiets achterlijks als rammadan zeer slecht is voor het lichaam.

Enig idee hoeveel mesen om het leven komen door dit stupide eetpatroon?
Daar hoor je nooit iets over...
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Simpel Roeloef. Ik heb namelijk nooit een Moslim horen klagen over de Ramadan. Het is makkelijk uit te houden, en het is ook erg gezond. Het zuivert je lichaam. Als je er gewoon voor zorgt dat je bij de Shoer, oftewel voor de zonsopgang iets gezonds eet dan is het te doen.

Als je iets wilt, dan ga je er ook voor. Als je dus met de juiste intentie vast dan zal je minder snel zeuren en klagen.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Freya
Berichten: 1229
Lid geworden op: wo apr 25, 2007 2:57 pm

Bericht door Freya »

Chaimae schreef: en het is ook erg gezond. Het zuivert je lichaam. Als je er gewoon voor zorgt dat je bij de Shoer, oftewel voor de zonsopgang iets gezonds eet dan is het te doen.

Als je iets wilt, dan ga je er ook voor. Als je dus met de juiste intentie vast dan zal je minder snel zeuren en klagen.
Leugens, leugens en nog meer leugens. Het is schadelijk voor het lichaam, zeker de nieren. Niersufficientie, weet je wel? Waarom? Tekort aan vocht.
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

Freya schreef:
Chaimae schreef: en het is ook erg gezond. Het zuivert je lichaam. Als je er gewoon voor zorgt dat je bij de Shoer, oftewel voor de zonsopgang iets gezonds eet dan is het te doen.

Als je iets wilt, dan ga je er ook voor. Als je dus met de juiste intentie vast dan zal je minder snel zeuren en klagen.
Leugens, leugens en nog meer leugens. Het is schadelijk voor het lichaam, zeker de nieren. Niersufficientie, weet je wel? Waarom? Tekort aan vocht.
Dat weet je inmiddels toch.

Chaimae heeft het liegen uitgevonden.
en je begrijpt....dat gaat ze niet onder stoelen of banken steken......

En je hebt gelijk Freya De ramadan s gewoon slecht voor de mens.
Voor zijn/haar lichaam, gestel, alles!!!!
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

Freya schreef:
Chaimae schreef: en het is ook erg gezond. Het zuivert je lichaam. Als je er gewoon voor zorgt dat je bij de Shoer, oftewel voor de zonsopgang iets gezonds eet dan is het te doen.

Als je iets wilt, dan ga je er ook voor. Als je dus met de juiste intentie vast dan zal je minder snel zeuren en klagen.
Leugens, leugens en nog meer leugens. Het is schadelijk voor het lichaam, zeker de nieren. Niersufficientie, weet je wel? Waarom? Tekort aan vocht.
Natuurlijk is zo'n eetpatroon zeer ongezond voor het menselijk lichaam Freya, dat kan elke medici je vertellen.

Maar onze bedriegster weet het weer beter, en durft zelfs te beweren dat het gezond is. :shock:
Ze wordt hoe langer hoe gestoorder, en gaat steeds harder liegen om haar achterlijke sekte de hand boven het hoofd te houden...
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Chaimae schreef:Het is makkelijk uit te houden, en het is ook erg gezond.
Als het zo gezond is... waarom mogen dan alleen heel gezonde mensen het doen?
Wanneer het zo gezond is zou je juist denken dat ongezonde mensen het zouden moeten doen?
Amorele atheistische nitwit
Joannes
Berichten: 332
Lid geworden op: do apr 19, 2007 10:55 am
Locatie: Brabant
Contacteer:

Bericht door Joannes »

Marokko is als een boom waarvan de voedende wortels diep in de Afrikaanse bodem reiken en die met zijn bladeren de wind uit Europa inademt.
Marokko is als een noord-afrikaanse spons, die europese gelden (uitkeringen) opzuigt.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Monique schreef:
Chaimae schreef:Het is makkelijk uit te houden, en het is ook erg gezond.
Als het zo gezond is... waarom mogen dan alleen heel gezonde mensen het doen?
Wanneer het zo gezond is zou je juist denken dat ongezonde mensen het zouden moeten doen?
Omdat het voor de zieken natuurlijk wel slecht is. We nemen het zekere voor het onzekeren, en Allah wilt de mensen niet overbelasten met iest wat ze niet aankunnen.


Ik vast de Ramadan en vervolgens na de Ramadan nog 6 dagen, genaamd Shawaal. Verder probeer ik het elke maand 3 dagen te vasten, de Witte dagen genaamd. Ik heb vorig jaar een zware tyest van gym af moetenen leggen waarbij ik 12 minuten lang moest rennen en rara.... ik heb het meest aantal rondjes afgelegd ondanks het feit dat ik vastte. Als ik vast draag ik een heerlijk gevoel met me mee! Het kan me niks schelen of het ongezond is voor het lichaam, ik doe het voor Allah en niemand die me gaat tegenhouden. Al zou ik komen te overlijden dankzij de Ramadan dan vind ik 't nog niet erg. Voor Allah heb ik alles, maar dan ook alles over. Ik hou van Hem.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

pffff... Ons Chaimaeke zit weer in haar "ik wil dood" stadium.

Het begint weer op schizofrene toestanden te gelijken.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Chaimae schreef: Omdat het voor de zieken natuurlijk wel slecht is. We nemen het zekere voor het onzekeren, en Allah wilt de mensen niet overbelasten met iest wat ze niet aankunnen.
Niet alleen zieken hoeven het niet te doen. Ook gezonde mensen hoeven het niet te doen omdat het gevaarlijk kan zijn.
Zwangere vrouwen, ongestelde vrouwen (geloof ik) en kleine kinderen en oude mensen hoeven niet.
Wanneer het zo "gezond" zou zijn zouden zeker zwangere en ongestelde vrouwen het dus prima kunnen doen... zij zijn namelijk helemaal niet "ziek".
Toch hoeft het niet?
Beetje tegenstrijdig nietwaar?

Wat is er trouwens zo "gezond" aan je overdag uithongeren en uitdrogen en dan na donker je helemaal lopen volproppen?
Amorele atheistische nitwit
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Zwangeren vrouwen dragen een kind met zich mee en eten voor twee. Ongestelde vrouwen die mogen niet vasten omdat ze dan onrein zijn. Vrouwen die ongesteld zijn mogen ook niet bidden.

Het is toch lief van Allah dat Hij de vrouwen die ongesteld zijn de toestemming geeft om het vasten gedurende een week te verbreken. Dat getuigt maar weer van Zijn Barmhartigheid. Ik moet er niet aan denken gedurende mijn menstruatieperiode te moeten vasten en bidden. Als ik menstrueer dan lig ik gewoon een hele dag op bed van de pijn en het lijkt me dan heel moeilijk om dan te bidden, kan dan namelijk geeneens opstaan.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Indien je zulke problemen hebt met je menstruatie moet je een arts daarover raadplegen Chaimae: het is helemaal niet normaal dat vrouwen zulke problemen hebben met hun menstruatie.

Menstruatie is een natuurlijk verschijnsel, en vrouwen zijn helemaal niet onrein in die periode en evenmin gedurende enkele andere periode.

Zo te zien wordt menstruatie door de mohamedanen beschouwt als een onnatuurlijke periode, gewoon omdat ze niet wisten waarom een vrouw menstrueert (ha ja, ze weten niks van van een eicel, noch van de maandelijkse cyclus ervan).

Beetje ridicuul als je het zo beschouwt hé.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Chaimae schreef:Zwangeren Ongestelde vrouwen die mogen niet vasten omdat ze dan onrein zijn. Vrouwen die ongesteld zijn mogen ook niet bidden.
Wat staat er eigenlijk in de koran over menstruatie?
Behalve dan dat het "onrein" is.

Wat staat er over de reden van de menstruatie? Wat het precies is?
Amorele atheistische nitwit
Joannes
Berichten: 332
Lid geworden op: do apr 19, 2007 10:55 am
Locatie: Brabant
Contacteer:

Bericht door Joannes »

Chaimae schreef:Zwangeren vrouwen dragen een kind met zich mee en eten voor twee. Ongestelde vrouwen die mogen niet vasten omdat ze dan onrein zijn. Vrouwen die ongesteld zijn mogen ook niet bidden.


@Chaimae,


Dit geeft aan dat ondanks je middelbare opleiding, je dom en stupide bent.
Je (jullie) begrip over onreinheid raakt kant noch wal.
Zoals talloze begrippen uit de westerse beschaving, beoordeel je totaal averechts en tegendraads.
Jullie zetten de wereld op z'n kop, vandaar dat integratie van bijna de hele geloofsgroep schier onmoglijk is.
Ik ben bang dat je havo-diploma geen zier waard zal zijn, omdat je met dergelijke denkbeelden nergens binnenkomt.
Als je geen totale omslag maakt, zul je nooit succesvol zijn, maar overal tegen een muur lopen.

Je zult overal eenzaam en geïsoleerd zijn, behalve onder je eigen geloofsgenoten, en zo is de cirkel weer rond, en zit het westen met de gebakken peren.


Joannes
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Jij wilt dus beweren dat een vrouw rein is als ze menstrueert? Een vrouw die dan iets tussen de benen draagt en telkens bloed/slijm etc naar beneden voelt vloeien. Dat is inderdaad rein.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Chaimae schreef:Jij wilt dus beweren dat een vrouw rein is als ze menstrueert? Een vrouw die dan iets tussen de benen draagt en telkens bloed/slijm etc naar beneden voelt vloeien. Dat is inderdaad rein.
Wat staat er nu in de koran over... behalve dat het "onrein" is?
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89907
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Chaimae schreef:Jij wilt dus beweren dat een vrouw rein is als ze menstrueert? Een vrouw die dan iets tussen de benen draagt en telkens bloed/slijm etc naar beneden voelt vloeien. Dat is inderdaad rein.
Wat een onzin Chaimae.
Als een vrouw niet menstrueert kan ze ook geen kinderen baren.
Misschien vroeger in Mo zijn tijd was het onrein, maar nu met onze hygiëne hoeft menstruatie niet meer vies te zijn.
Er is water, maandverband en zeep en we kunnen ons wassen.
Allah heeft weer een foutje gemaakt door vrouwen te laten menstrueren?
Wat ik denk is dat Mo het vies en ongemakkelijk vond.
Misschien vond hij seks met een menstruerende vrouw vies en ongemakkelijk. Hij had en zag liever kinderen van 9 jaar die nog geen menstruatie hebben,
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Misschien vond hij seks met een menstruerende vrouw vies en ongemakkelijk.
Raar hén anders is Moh altijd stapelgek geweest op het vloeien van bloed.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Nourislam
Berichten: 59
Lid geworden op: vr jun 15, 2007 9:00 pm

Bericht door Nourislam »

ey roelof

Gij zijt echt ver geraakt met u woorden.

Ow, dus ik moet mij door de ideologie van één of andere sekte zonder slag of stoot voor erger dan een beest uit laten maken, en mag daar geen kritiek op hebben?

Een ideologie die de dwazen die zich erdoor laten onderdrukken aanzet tot discriminatie, haat, moord en doodslag, en het gebruik van geweld jegens de medemens die zich niet door deze verdorven sekte laat onderdrukken of zich bang laat maken door de bedreigingen met de meest vreselijke straffen in het zogenaamde 'hiernamaals'.

De koran staat bomvol met beledigingen jegens andersdenkende, maar die andersdenkenden mogen daar geen kritiek op leveren.
(over "totalitair" gesproken... )



ey Roelof bekritseer eerst u eigen. Als je god al ontkent , hoe weet dat de profeet al die slachten heeft gedaan. Je ontkent je eigen onstaan en nog durf je iemand die niet met je vergelijkbaar te bekritseren. Ge zijt een domme mongool die iemand beschuldigd zonder enige serieuze bewijzen. Zoals al die domme mongools als jouw. Is dat u godsdienst om het te bekritseren? Wat is jouw doel als je de islam elke keer bekritseerd. Je denkt dat er minder gaan in geloven ,spijtig in tegendeel hoe meer je de islam bekritseerd hoe machtiger het wordt. Bemoei met je eigen wereldje en laat andere mensen met rust. Bekristeer je oude generatie's. Hun handen zitten vol met bloed. Teneerste waarom bekritseer je de christendom of jodendom niet. Ja komt door de nieuws, elke dag hoor je zelfmoordaanslagen. Ja dat zijn we de moslim en door hun profeet kom het zeker ? De aanslagen zijn door jullie begonne domme mongolen. We heeft 11/9 gepland, de CIA of de moslims. jullie gaan ons zeker bekritseren want jullie weten niet hoe is 11/9 gedaan en door wie. Eerst ding dat jullie op nieuws horen: islamieten en alqaeds heeft het gedaan. Waar zijn de bewijzen. Niemand kan getuigen dat 11/9 door ons is gedaan. Ik heb duidelijk een reportage gezien over hoe is 11/9 is gedaan en door wie. Daar uit kan ik besluiten dat de oorlog tegen afghanistan oneerlijk was.
Ten tweede wie heeft ons gronden gestolen in palestina. Waar waren de joden voor 1918. Ze waren aan het zwerven en niks anders. Daarna komt het England ons grond bestelen en aan zionisme geven. We zijn weer schuldig. Ons gronden worden gestolen en we hebben het weer gedaan? raar. Hoeveel grond hebben we nog in palestina : niks meer. Gaza : kleine dorpje en Ramhallah : ook kleine dorpje. En isreal dood elke dag ons. En toch zijn we weer schuldig :oops: :oops: :oops: . Toch krijgen we geen steun. We worden verhongerd en vermoord. Elke jaar krijgt isreal miljarden wapens van USA om ons uit te moorden. En toch krijg we altijd schuld :oops: :oops: :oops: :oops: . Ten derde : oorlog in irak en hoeveel aantal doden per dag. Ja door wie komt? Door islamieten of door amerika en de rest. Waar zijn de atoombommen die irak had? Ik zie nog altijd geen atoombommen. Waarom werd amerika niet zwaar bekritseerd toen ze hiroshima en Nagaski heeft gebombardeerd. Waarom mocht amerika in de Vn en japan niet.
Waarom werd de president thruman niet beoordeeld en vermoord? Hij heeft de ergst gebeurtenis op de wereld gedaan en toch niks. Ja raar. En irak wordt aangevallen zonder serieuze reden en toch zijn we schuldig? Door wie komt dat er nu binnelandse conflict is tussen soenieten en sijeten. Ja als amerika irak niet had aangevallen waren er niet zoveel doden.

Als we jullie westers geschiedens gaan bekijken dan zal er uit besluiten dat jullie vol met bloed zijn. Begin van de geschiedenis en tot nu.
Begin bij romeinen: hoeveel mensen hebben die vermoord,verkrachtigd,mishandeld,enzo..... Waar was de democratie. Iemand die nee zegt tegen een keizer werd vermoord. Heeft de romeinse rijk niet elke keer toestemming gekrijgen van de Paus om hun rijk uit te breiden?
frankenrijk: Clovis dacht alleen aan het uitbreiden van het rijk,daarna kwammen zijn zonen en later kwam karel de grote. Wat hebben ze mensen mishandeld,verkrachtigd,vermoord. Waar zijn de hunne : :lol: :lol: :lol: onder hun leider atila. Erg wat hij voor de mensheid heeft gedaan. En er zijn nog zware gebeurtenis in de geschiedens. ey roelof lees je geschiedens eerst voor je islamitisch rijk gaat bekritseren. Ja je kijkt naar de media domme mongool.


De islamitisch rijk : onstaan begin 570 geboorte van de profeet vzmh. Hoe is ons rijk eerst onstaan en met welke regels.

De islam is onstaan door eerlijkheid,rechtvaardigheid enzo... Als het niet zo was gegaan waren de regels van de islam verdwijnen. Ik ga niemand me bekritseren. Maar als je nu naar het christendom kijkt: er bestaat eigenlijk geen christendom maar meer Eigendom. Ik heb op school gezeten en zag dat niemand naar het christendomles ging maar wel naar het zedenleer. 99% van de bevolking gaan niet meer naar kerk ,behalve bij geboorte of sterfte.

als de islam geen ware godsdienst: waarom bestaat er zoveel moslims. Kijk gewoon op tv : Tijdens gewoon gebed in Mekka of Medina of andere moskeen zie dat het overbevolkt is.We aanbidden tenminst ons god, en niet zoals sommige van jullie. Eigen god ontkenne. Daarna zeggen ze waarom heb je last van. Ik heb zwaar last van dat mensen de islam bekristeren en zelf in hun god niet geloven. V


Ja roelof de waarheid zal je ooit weten. Maar zal echt pijn leiden. Je kent percies geen grenzen. Ja atheisme : bekristeren en ontkenne van hun eigen god.

ey thomas en monique: dat je god niet ziet dat hij niet bestaat ofwa. Moet je elke keer iets zien voor je gaat geloven(percies kleine kinderen). Denk na : Onstaan van de wereld en waar zijn de andere generatie. Hoe kun je god zien als hij de hemellichaam heeft geschapen. Gaat hij speciaal naar beneden komen om jullie te zien en om in hem te geloven. Oke als god niet bestaat: Dus als een crimeneel zoveel mense heeft vermoord en nooit wordt opgepakt. Wie zou hem dan oordelen. Dus er is geen oordeling voor die crimeneel. Heeft eigenlijk dan winst? Dus leven is vrij, eigenlijk zijn er geen regels. Dus geniet gewoon van het leven. Een geboren arme mens: waarom zou hij van het leven niet genieten Of een handicapt en er zijn zoveel voorbeelden. Jullie conclusie is : geen god, ja maar de arme mens,of die crimeneel of die slachtoffers,wie zou hun rechten terug halen. Als er geen god is ,hebben sommige winst en sommige verlies. Dus je ontkent je voorouders,die waren misschien christen en geloofden wel in God. Dus ook al die bijbelse verhalen? Waarom zou iemand dat opschrijven? Geen idee , ofwel wou die aandacht of wel kon hij goed verhalen verzinnen? Ja raar: jouw voorouders ontkenne?
Ja raar zijn jullie wel. Als jullie de schepper ontkenne kan er niet verder ingaan.


Moeten=dwang

vrijheid= Geen grenzen= beledigen van iedereen= ontkenne hun god
Gebruikersavatar
Freya
Berichten: 1229
Lid geworden op: wo apr 25, 2007 2:57 pm

Bericht door Freya »

Nourislam wil zeker de wedstrijd, "wie is de domste moslim van het FFI forum" winnen!
Nourislam schreef:Bekristeer je oude generatie's.

We heeft 11/9 gepland, de CIA of de moslims. jullie gaan ons zeker bekritseren want jullie weten niet hoe is 11/9 gedaan en door wie. Eerst ding dat jullie op nieuws horen: islamieten en alqaeds heeft het gedaan. Waar zijn de bewijzen.

Ten tweede wie heeft ons gronden gestolen in palestina. Waar waren de joden voor 1918.
Wat doen die arabieren nog eigenlijk in Noord-Afrika?

Als we jullie westers geschiedens gaan bekijken dan zal er uit besluiten dat jullie vol met bloed zijn. Begin van de geschiedenis en tot nu.
Begin bij romeinen: hoeveel mensen hebben die vermoord,verkrachtigd,mishandeld,enzo.
Alleen al in India, een geschatte 30 miljoen doden, door moslims. Overal zijn ze rovend, moordend en plunderend geweest, Afrika. Europa, Azië.

De islam is onstaan door eerlijkheid,rechtvaardigheid enzo.. :roll2: :roll2:

Ja raar zijn jullie wel. Als jullie de schepper ontkenne kan er niet verder ingaan.
Freya schreef: http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... php?t=8386
Maar een klein gedeelte, de lijst gaat verder en verder:
De Tijdlijn
630 n.C. – Twee jaar vóór Mohammeds dood na een koorts, lanceert hij de Taboek-kruistochten waarin hij met 30.000 djihadisten optrok tegen de Byzantijnse christenen. Hij hoorde van een enorm leger dat samentrok om Arabië aan te vallen, maar dit bleek echter een vals gerucht te zijn. Dit Byzantijnse leger materialiseerde nooit. Hij keerde om en ging weer terug naar huis, maar niet zonder “overeenkomsten” met de noordelijke stammen te sluiten. Zij konden het “voorrecht” genieten om onder islamitische “bescherming” te leven (lees: niet aangevallen te worden door de islam) als ze een belasting betaalden. Deze belasting zette de toon voor Mohammeds politiek en later die van de kaliefen. Als de aangevallen stad zich niet tot de islam wilde bekeren dan betaalde ze een djizja belasting. Als men zich bekeerde betaalde men een zakaat belasting. In elk geval vloeide er geld terug naar de islamitische schatkist in Arabië of naar de locale moslimgouverneur.

632-634 n.C - Onder het kalifaat van Aboe Bakr heroveren en veroverden de moslimkruisvaarders soms voor de eerste keer de polytheïsten van Arabië. Deze Arabische polytheïsten moesten zich bekeren tot de islam of sterven. Ze hadden niet de keus in hun geloof te blijven en een belasting te betalen. Islam staat geen religieuze vrijheid toe.
TEGEN WIE moesten de moslims zich verdedigen, toen zij gebieden veroverden in Noord-Afrika, Midden-Oosten, Azië, Europa?

Waarom, moesten moslims naar Jeruzalem, om daar de joden te verjagen en de joodse tempel plat te maken, om daar de gouden moskee te bouwen?
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Nourislam schreef:ey thomas en monique: dat je god niet ziet dat hij niet bestaat ofwa. Moet je elke keer iets zien voor je gaat geloven(percies kleine kinderen).
Wanneer van mij verwacht wordt dat ik iets geloof ..en... daar zitten dan nog allerlei regeltjes aan verbonden die ik ik helemaal niet zie zitten en het nut niet van inzie....dan... JA, dan wil ik dolgaarne enige vorm van bewijs dat datgene waarin ik geacht wordt te "geloven" ook echt waar is.
Vind je dat zo gek?
Denk na : Onstaan van de wereld en waar zijn de andere generatie. Hoe kun je god zien als hij de hemellichaam heeft geschapen. .
Ik weet niet wie de hemellichamen heeft gemaakt.
Maar... om nu te zeggen dat god het wel gemaakt MOET hebben omdat er geen andere verklaring is..gaat me wat te ver.
Gaat hij speciaal naar beneden komen om jullie te zien en om in hem te geloven
Lijkt me wel he? Hij wil tenslotte dat er in hem geloofd wordt? Van mij hoeft het niet...dus... dan mag hij er wel wat voor over hebben.
Oke als god niet bestaat: Dus als een crimeneel zoveel mense heeft vermoord en nooit wordt opgepakt. Wie zou hem dan oordelen. Dus er is geen oordeling voor die crimeneel. Heeft eigenlijk dan winst?
Maar... wanneer die crimineel WEL gepakt wordt. Wordt hij dan 2 keer gestraft? 1 keer door de rechter en 1 keer door allah? Of, doet allah dan niets?
Maar... wanneer allah het straffen doet... dan is er toch geen menselijke rechter nodig? Dan zijn er geen gevangenissen nodig en geen politie...helemaal niets. Anarchie dus.. totdat diegene dood gaat.
Is dat wat je bedoelt?
Dus leven is vrij, eigenlijk zijn er geen regels. Dus geniet gewoon van het leven.
Precies... het is al kort genoeg en dood ga je toch wel...dan maar beter een leuke tijd van tevoren. :wink:
Een geboren arme mens: waarom zou hij van het leven niet genieten Of een handicapt en er zijn zoveel voorbeelden. Jullie conclusie is : geen god, ja maar de arme mens,of die crimeneel of die slachtoffers,wie zou hun rechten terug halen.
Je bedoelt dat er alleen arme en gehandicapte mensen zijn wanneer er geen god is?
Als er geen god is ,hebben sommige winst en sommige verlies.
En als er wel een god is heeft iedereen winst?
Gezien de realiteit moet jij nu dus ook tot de conclusie komen dat er geen god is.
Dus je ontkent je voorouders,die waren misschien christen en geloofden wel in God.
Hoezo ontken ik mijn voorouders? Ik heb hier fotós'van mijn grootouders en ouders hoor. Ik heb ze heel goed gekend.
Mijn grootmoeder was heel gelovig. Maar.. wat heeft dat met mij te maken?
Dus ook al die bijbelse verhalen? Waarom zou iemand dat opschrijven? Geen idee , ofwel wou die aandacht of wel kon hij goed verhalen verzinnen?
Geen idee... ik ken de bijbel niet.
Ja raar: jouw voorouders ontkenne?
Ja raar zijn jullie wel. Als jullie de schepper ontkenne kan er niet verder ingaan.
Ga je weer. Wat heeft het ontkennen van god te maken met het ontkennen van mijn voorouders? Mijn voorouders heb ik gezien hoor... heb ik foto's van. Valt dus weinig van te ontkennen.

vrijheid= Geen grenzen= beledigen van iedereen= ontkenne hun god
Vrijheid betekent juist heel duidelijk afgebakende grenzen. het enige is dat deze niet in een boekje staan.
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89907
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Hallo Nourislam
Ik ben Roelof niet, en ik ben er van overtuigd dat je van Roelof ook een pak op je billen krijgt, maar eerst wil ik wat klapjes uitdelen.

Ten eerste moet je eens ophouden met leden van deze site domme mongolen te noemen .
Je beledigd mongolen door ze af te schilderen als een minderwaardig soort mens.
Laat ik je even vertellen jonge dame dat ik duizend keer liever een mongool zie dan jou.
Mongolen zijn prachtige mensen . Ze zijn heel lief en hebben vaak een geweldig karakter.
Dat kan ik van jou niet zeggen.

Veder ben ik nog nooit zo’n dom mens tegen gekomen als jij. Ik ben bang dat je een heel laag IQ bezit. Je weet niet waar je het over hebt. Je zegt ergens dat je op school gezeten hebt, maar ik vermoed dat je niet in een westers land je “opleiding” genoten hebt.
Hoeveel klassen ben je doorgestrompeld? Twee? Je kan niet eens netjes een post schrijven.
Je braakt ook nog eens de stomste dingen uit.
CIA die verantwoordelijk is voor 11/9 . Hoe belachelijk kan je zijn. Vertel het tegen je vriend Bin Laden. Waarschijnlijk gaat je kop er af als je met deze onzin bij ome Bin komt.
Hij is juist zo trots op deze aanslag.
Ik kan me voorstellen dat jij je doodschaamt dat jouw broeders dit gedaan hebben, maar daar kunnen wij niks aan doen.
Wat jij moet doen is je eens goed in de geschiedenis verdiepen.
Ik heb eigenlijk geen zin om dit braaksel van jou op te ruimen. Het is te ziek om te lezen
Medelijden met jezelf en met je volk hoef je niet te hebben, want alle narigheid die jullie overkomt hebben jullie aan jezelf te danken.
En als er een schepper is die jou gemaakt heeft, dan heeft hij/zij heel slecht werk verricht.
Waarschijnlijk was het klei waar in Islam hersens mee gevormd worden bijna op en ben jij er bekaaid van af gekomen.

Nu hoop ik van harte dat je vanaf nu het woord mongool niet meer in je mond zal nemen, want een ieder die de moed heeft om een post van je te lezen , weet dat een mongooltje over meer verstand dan jij beschikt.
Je bent een schande voor je volk, en voor islam.

Vriendelijke groet.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Plaats reactie