Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Is Mohammed het zegel der profeten? Of gewoon één der velen? Debatteer over zijn leven, visies, psychologie, sucessen en mislukkingen. Kun je hem met Jezus vergelijken?
machmoed elchalid
Berichten: 116
Lid geworden op: vr aug 21, 2009 9:45 am

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door machmoed elchalid »

Ik ben gelukkig een andere mening toegedaan. Wie wat wil geloven moet dat helemaal zelf weten, zolang die mij maar erniet mee lastig valt of de wet overschrijdt. De wereld is afhankelijk van elkaar. Europa kan niet voortbestaan zonder de arabische wereld...dit moet je toch weten. De meeste leiders in de wereld hebben zeer goede contacten met ze en vinden niet wat jullie vinden. Wel is iedereen het erover eens dat extremiteiten bestreden moeten worden. Wie weet komen ze ook nog bij enkele van jullie omdat dat van hetzelfde laken is namelijk extreem. Hans vindt dat vooruitgang en heeft het de hele tijd over de westerse vooruitgang. Heb je niet door dat juist de islamitische wereld nu hard aan het lachen is omdat ze een beetje gelijk krijgen en daardoor vele zoekende de islam omarmen. Dit alleen maar omdat het westen heeft bewezen dat het systeem niet geheel waterdicht is. De crisis waar we nu in zitten heeft te maken met die zogenaamde vooruitgang waardoor hele gezinnen uit huis worden gezet en honger lijden. Is dit vooruitgang. De aarde is verziekt door het westen waardoor in afrika de regenval wordt ontregeld...niemand wist dit tot een jaar of tien geleden. Of je het gelooft of niet, wij zijn mede verantwoordelijk voor de rest van de wereld. Hoeveel Europese landen hebben de derde wereld landen geplunderd en kaalgeslagen waardoor Europa nu beter bedeelt is. Dit is nog minder lang geleden dan waar jullie het over hebben. Religie nogmaals, heb ik niks mee maar met de mensheid wel. Ik kom op voor de mensenrechten, dus als deze overschreden dreigen te worden dan zal ik daar zeker wat van zeggen net als ik ageer tegen orthodoxe gelovigen. De daden van nu tellen en minder die in het verleden waar we geen invloed op uit kunnen oefenen.

P.s.: Hans heeft gelijk dat deze discussie te lang duurt, immers we hebben de conclusie al getrokken dat een ieder die geilt op kinderen onder de zoden hoort of minstens in een gesticht. Wellicht tot ooit. Later!
machmoed elchalid
Berichten: 116
Lid geworden op: vr aug 21, 2009 9:45 am

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door machmoed elchalid »

aan Circe,

Oh! een vrouw, ik kon het helaas niet afleiden van de naam, maar om nou aan zo'n strohalm vast te houden en op basis daarvan mij kleineren, vind ik een beetje kinderachtig, maar goed, elk individu is anders.

Al aqsa moskee is niet 150 jaar later gebouwd; je bent niet goed op de hoogte (in 715 voltooid). De gebedsrichting is pas ongeveer een eeuw erna veranderd en het betreffende vers over de al aqsa moskee is pas 60 tot 100 jaar erna toegevoegd aan de koran. De koran is pas omstreeks 850 definitief gemaakt en de profeet...een leuke verzinsel. Bepaalde verzen in de koran (mekkaans) zijn ouder dan de geboorte van de profeet (soefi's weten dit). Er ontbreekt nog een hoop kennis bij jou Circe, of moet ik zeggen leukerdje.

In ieder geval draag ik hoe dan ook een ieder een warm hart toe. Of jullie dit accepteren of niet, dat is aan jullie, maar uiteindelijk is nuance in deze tijd harder nodig dan ooit. Jullie moeten je niet op de kast laten jagen door die relifanaten, want dat is het enige wat ze kunnen, vandaar dat ze totaal niets hebben bewerkstelligd behalve onnozelheid. Er zijn genoeg normale mensen op de wereld, ook moslims, maar dit moet je willen zien.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door BFA »

De aarde is verziekt door het westen waardoor in afrika de regenval wordt ontregeld...niemand wist dit tot een jaar of tien geleden
Is dit erg?
Sattelietbeelden tonen dat de Sahara in 6 000j nog niet zo groen is geweest als nu.
De wereld is afhankelijk van elkaar. Europa kan niet voortbestaan zonder de arabische wereld...
bedoel je omgekeerd? De Arabische wereld kan niet voortbestaan zonder Europa te veroveren.
Heb je niet door dat juist de islamitische wereld nu hard aan het lachen is omdat ze een beetje gelijk krijgen en daardoor vele zoekende de islam omarmen.
De propaganda van oliedollars misleid vele mensen.
Hoeveel Europese landen hebben de derde wereld landen geplunderd en kaalgeslagen waardoor Europa nu beter bedeelt is.
????????? Ga eens in detail. Wat heeft Europa gedaan dat anderen niet zouden gedaan hebben, moesten ze de kans hebben gekregen?
Waar Mozzies geplunderd hebben, is de toestand alleen verslechterd.
Waar Europa gekmen is, is niet alles rozegeur en maneschijn geweest. Uiteindelijk is er overal beter bij gevaren.
Onze grote fout is geweest, te vroeg uit vele gebieden terugtrekken. Vooral het MO en Afrika vallen hieronder. Niet lang genoeg gekoloniseerd om de tribale gewoontes te laten verdorren.
Azië heeft zich goed weten te redden met hetgeen Westerlingen daar gebracht hebben.
Ik kom op voor de mensenrechten, dus als deze overschreden dreigen te worden dan zal ik daar zeker wat van zeggen
Dan moet je heel veel te vertellen hebben. Tot nu toe heb je vooral een ideologie waarvan mensenrechtenschending een basis is, verdedigt.
Mensenrechten zijn een Christelijk gegeven. Dit wil niet zeggen dat je Christelijk hoeft te zijn om ze aan te hangen. Dat je de Christelijke origine niet doorhebt geeft twijfel of je wel begrijpt wat mensenrechten zijn.
De befaamde rol van Cyrus geeft rechten aan zijn aanhangers, geeft gen universele mensenrechten.
Paganisme, waaronder Islam kent door zijn aard geen universele mensenrechten, geeft enkel recht op onderdrukking.
Communisme of andere totalitaire systemen staan ook niet garant voor de uitoefening van mensenrechten, behoren tot de grote schenders ervan.
Wat schiet er over?
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door Manon »

Al aqsa moskee is niet 150 jaar later gebouwd; je bent niet goed op de hoogte (in 715 voltooid). De gebedsrichting is pas ongeveer een eeuw erna veranderd en het betreffende vers over de al aqsa moskee is pas 60 tot 100 jaar erna toegevoegd aan de koran. De koran is pas omstreeks 850 definitief gemaakt en de profeet...een leuke verzinsel. Bepaalde verzen in de koran (mekkaans) zijn ouder dan de geboorte van de profeet (soefi's weten dit). Er ontbreekt nog een hoop kennis bij jou Circe, of moet ik zeggen leukerdje.
Toch leuk dat je me weer gelijk geeft.
Mohammed kan dus nooit in de Al Aqsa moskee op bezoek zijn geweest. Goed dat je dat toch begrepen hebt. Of niet?

Mohammed stierf in 632 en volgens uw informatie was de moskee klaar in 715, dat is dus 83 jaar later. Mijn excuses dat ik meende dat het 150 jaar was, dàt is natuurlijk een onvergeeflijke fout.
Maar of die moskee nu 150, dan wel 25 dan wel 17.5 of 82 en 11maanden later werd gebouwd: feit blijft dat mohammed dààr nooit kon geweest zijn.

En ik dacht dat het nu net daarover ging (maar ik kan verkeerd zijn natuurlijk). Uiteraard gaat het in dit item over de pedofiele neigingen van mohammed en over de vragen die door SDX gesteld werden. Maar dat wist je al.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
machmoed elchalid
Berichten: 116
Lid geworden op: vr aug 21, 2009 9:45 am

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door machmoed elchalid »

@circe,
jij schreef: Mohammed stierf in 632 en volgens uw informatie was de moskee klaar in 715, dat is dus 83 jaar later. Mijn excuses dat ik meende dat het 150 jaar was, dàt is natuurlijk een onvergeeflijke fout.
Maar of die moskee nu 150, dan wel 25 dan wel 17.5 of 82 en 11maanden later werd gebouwd: feit blijft dat mohammed dààr nooit kon geweest zijn.

Je hebt het nog steeds niet begrepen. Hij kan daar ook nooit geweest zijn omdat hij nooit bestaan heeft! de koran is niet in 23 jaar ontwikkeld. Die k.t arabieren hebben alles uit hun duim gezogen. Valt het kwartje nou nog steeds niet! Ali, uthman, Abu bakr zijn fictieve personages.

Ik bescherm helemaal geen relifanaten, maar mensen. Jullie zijn ook mensen en zijn geen graad beter dan een ieder normaal mens. Aangezien ik weet dat er ook (normale) moslims zijn die nog geen eens weten waar jullie het over hebben en die een vreedzaam bestaan willen leiden. Ik ben ook niet tegen Balkenende en diegene die sommigen hier noemen. Ik vind Balkenende een goede bol heeft om geaaid te worden, netals die toen bij Bush was...en ook de bewijzen van VS waren overweldigend betreffende massavernietigingswapens in Irak. Het westen is zoveel machtiger dat ze een aantal woestijnarabieren (heden irak) niet aan kunnen. VS heeft tot nu toe geen enekele oorlog gewonnen en langzamerhand neemt het oosten het over. Binnen 100 jaar draait het voornamelijk om het oosten en het westen dan (VS)? dit zal dan vergane glorie zijn.

De discussie was al ten einde en wens jullie alle goeds toe.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door BFA »

@ Machmoed

Mensenrechten,
De Mozziebroeders onder Allah of de Mozziebroeders zonder Allah, geen van beiden zullen ooit in staat zijn een systeem in elkaar te steken dat mensenrechten respecteert.
Daarvoor zijn bij beide groepen de frustraties te groot. Dit heeft te maken met de millennia oude structuren van onderwerping in het MO.
Allah onderwerpt alle mensen. De hoogsten in hierarchie onderwerpen die er onder staan en die onderwerpen dan weer die onder hen, en dan weer .... Het houdt niet op. Met als enige resultaat frustatie en woede. Lijkt of er niet veel anders dan frustratie en woede in het MO geproduceerd en uit het MO geëxporteerd. Buiten wat noten, gedroogde vruchten en tapijten natuurlijk. En onze olie, waar we een woekerprijs voor betalen.
Maar dat geld van die olie gaat maar naar enkelingen en wordt gebruikt voor hier een propaganda oorlog te voeren en moskees te bouwen. Iets dat onderwijs en economie zou kunnen stimuleren en tegenwicht zou kunnen bieden tegen de frustratie en woede die het hele MO in latente onrust houdt is er niet.
Is er niet onder de Mozziebroeders onder Allah en is er niet onder de Mozziebroeders zonder Allah. Beiden kalmeren de onrust met het zoeken van een zondebok. Nu de Christenen bijna uitgeroeid zijn. Nu de Joden op die in Israël na bijna uitgeroeid zijn. Nu de vrouwen volledig naar een dierlijke status verwezen zijn. Nu bijna alle homo's van hoge gebouwen gevallen zijn. (Ieder jongetje is wel eens of meerdere keren verkracht geweest, hetzij door vader, neef, nonkel, ouder vriendje.... Ieder jongetje moet dit ontkennen want anders is de eer geschonden. Schenden van de eer zou de frustratie kunnen minderen).
Nu...Schiet er in het MO niet veel meer over. Tenzij een groot faillissement met honger en ziekte en een groot sterven als enige blik op de toekomst.
Nu wordt de zondebok de Westerse Wereld. Satan Amerika, die te ver ligt om direct te veroveren. En Europa, (niet direct gedid als Satan om te misleiden) dichtbij en met mensen die voor alle rijkdommen gewerkt hebben die het MO enkele decennia extra kunnen geven. Mensen die kunnen ingeslaafd worden om dit extra nog wat langer te maken.

Veel mensenrechten houdt de toekomst die jij voorziet niet in.
Buiten dat je onderdrukt bent door de in jou levende: frustratie, woede, naijver, jalouzie, heb je nog van niet veel blijk gegeven. Of je nu Mozziebroeder bent onder Allah of Mozziebroeder zonder Allah. Het is de nadruk op die negatieve emoties, die 1 400j lang gecultiveerd zijn onder het Godbeeld van Islam die voornamelijk het functioneren van MO-lingen bepalen. Het is niet jouw schuld dat jij erin geboren bent, zoals je bezig bent kan je er niet veel aan veranderen en blijft je roepen over mensenrechten holle woorden.
een ieder die geilt op kinderen onder de zoden hoort of minstens in een gesticht. Wellicht tot ooit. Later!
Ben ik het mee eens.
Het ga je goed, Mozziebroeder zonder Allah.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door BFA »

Het westen is zoveel machtiger dat ze een aantal woestijnarabieren (heden irak) niet aan kunnen.
Het hel MO kan in minder dan 2 weken teruggeworpen worden naar het stenen tijdperk. In minder dan 2 dagen veranderd in een glaswoestijn.
Komt het niet bij je op dat Amerikanen zulk een barbariteit niet willen.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door Manon »

Ik vraag me af wat Mammoetje hier in ons land komt doen.

Toch niet omdat hij bij ons een veilig onderkomen kan krijgen, want wij dienen toch gewoon om onbeschofte irakezen van hun natje en droogje te voorzien en ons dan daarvoor nog wat te laten uitschelden bovendien.

Waarom ga je gewoon niet terug ? Je haat tegen het westen dat je onderkomen biedt druipt van het scherm af, en toch maar blijven man! als ik ergens tegen mijn zin ben dan neem ik actie en zorg dat ik mijn situatie zelf kan aanpassen. Maar ja, daarvoor moet je wel de juiste mentaliteit hebben.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Was Profeet Mohammad een pedofiel? ZONDERMEER!

Bericht door hans van de mortel »

BFA schreef:@ Machmoed

Mensenrechten,
OEIII! Ik vind deze reactie van BFA tot nu toe wel het beste wat FFI ons geboden heeft. Al hoewel ik zeker niet in de evolutietheorie geloof, omdat ik die niet begrijpen kan, ben ik het wel eens met de gedachte van Richard Dawkins dat de agressieve jaloezie en het sterke superioriteitsheidsgevoel van de arabieren verankert moet liggen in hun DNA-structuur. Niet dat hij dit letterlijk gezegd heeft, maar hij geeft dit wel aan over religie. Hij gebruikt daarbij niet de term DNA maar een andere wetenschappelijke term. We weten ook dat Ieder volk of natie zo zijn eigen kenmerken heeft: Hollanders zijn totaal anders dan Chinezen of Japanners. Grieken zijn anders dan Turken en ga zo maar door. Uitzondering daar gelaten.

Vanwege het uitblijven van succes en opvallende kenmerken zoals het niet in staat zijn wetenschappelijk mee te lopen met de rest van de wereld heeft het arabische DNA zich verder ontwikkeld tot nog meer haat, agressie en vooral onberekenbaarheid in combinatie met onbetrouwbaarheid. Ik wil BFA lot toezwaaien voor zijn uitgebreide kennis en knappe psychologische analyse. Zo helder en logisch. Het verklaart een heleboel, zo niet alles van het probleem moslim-islam. CHAPEAU!
Spoiler! :
De Mozziebroeders onder Allah of de Mozziebroeders zonder Allah, geen van beiden zullen ooit in staat zijn een systeem in elkaar te steken dat mensenrechten respecteert.
Daarvoor zijn bij beide groepen de frustraties te groot. Dit heeft te maken met de millennia oude structuren van onderwerping in het MO.
Allah onderwerpt alle mensen. De hoogsten in hierarchie onderwerpen die er onder staan en die onderwerpen dan weer die onder hen, en dan weer .... Het houdt niet op. Met als enige resultaat frustatie en woede. Lijkt of er niet veel anders dan frustratie en woede in het MO geproduceerd en uit het MO geëxporteerd. Buiten wat noten, gedroogde vruchten en tapijten natuurlijk. En onze olie, waar we een woekerprijs voor betalen.
Maar dat geld van die olie gaat maar naar enkelingen en wordt gebruikt voor hier een propaganda oorlog te voeren en moskees te bouwen. Iets dat onderwijs en economie zou kunnen stimuleren en tegenwicht zou kunnen bieden tegen de frustratie en woede die het hele MO in latente onrust houdt is er niet.
Is er niet onder de Mozziebroeders onder Allah en is er niet onder de Mozziebroeders zonder Allah. Beiden kalmeren de onrust met het zoeken van een zondebok. Nu de Christenen bijna uitgeroeid zijn. Nu de Joden op die in Israël na bijna uitgeroeid zijn. Nu de vrouwen volledig naar een dierlijke status verwezen zijn. Nu bijna alle homo's van hoge gebouwen gevallen zijn. (Ieder jongetje is wel eens of meerdere keren verkracht geweest, hetzij door vader, neef, nonkel, ouder vriendje.... Ieder jongetje moet dit ontkennen want anders is de eer geschonden. Schenden van de eer zou de frustratie kunnen minderen).
Nu...Schiet er in het MO niet veel meer over. Tenzij een groot faillissement met honger en ziekte en een groot sterven als enige blik op de toekomst.
Nu wordt de zondebok de Westerse Wereld. Satan Amerika, die te ver ligt om direct te veroveren. En Europa, (niet direct gedid als Satan om te misleiden) dichtbij en met mensen die voor alle rijkdommen gewerkt hebben die het MO enkele decennia extra kunnen geven. Mensen die kunnen ingeslaafd worden om dit extra nog wat langer te maken.

Veel mensenrechten houdt de toekomst die jij voorziet niet in.
Buiten dat je onderdrukt bent door de in jou levende: frustratie, woede, naijver, jalouzie, heb je nog van niet veel blijk gegeven. Of je nu Mozziebroeder bent onder Allah of Mozziebroeder zonder Allah. Het is de nadruk op die negatieve emoties, die 1 400j lang gecultiveerd zijn onder het Godbeeld van Islam die voornamelijk het functioneren van MO-lingen bepalen. Het is niet jouw schuld dat jij erin geboren bent, zoals je bezig bent kan je er niet veel aan veranderen en blijft je roepen over mensenrechten holle woorden.
een ieder die geilt op kinderen onder de zoden hoort of minstens in een gesticht. Wellicht tot ooit. Later!
Ben ik het mee eens.
Het ga je goed, Mozziebroeder zonder Allah.[/quote]
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
machmoed elchalid
Berichten: 116
Lid geworden op: vr aug 21, 2009 9:45 am

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door machmoed elchalid »

IK LUISTER LIEVER NAAR MIJN EIGEN GEZEIK!!
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door hans van de mortel »

machmoed elchalid schreef:IK LUISTER LIEVER NAAR MIJN EIGEN GEZEIK!!
O ja? Maar daar leer je volgens mij niets van.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door mercator »

machmoed elchalid schreef:IK LUISTER LIEVER NAAR MIJN EIGEN GEZEIK!!
Kan je dat dan niet ergens anders gaan doen? In een of ander "groots" moslimland bijv.? Met een "rijke" cultuur?

Maar je ziet wat het Islamvirus met de mensen doet. Dat Mahmoedje hier een "weldenkende" moslim of moslimsympathisant is, is wel duidelijk doordat hij het uberhaupt aandurft om in discussie te gaan. Maar dat duurt nooit lang, eens de moslimargumentatie vast loopt-wat onvermijdelijk is want Islam IS gewoon niks-begint het gescheld. Ik ben nog niet zo lang op dit forum, maar ik heb er zo toch al aardig wat zien passeren. So Much voor de "beschaafde" en "weldenkende" moslim.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door hans van de mortel »

Ik weet van mezelf dat ik doorgaans wat naïef ben. Ik zie nog steeds niets verkeerds in Machmoud. Ik denk steeds dat hij in werkelijkheid Jan Piet of Klaas heet. Een ding moet me wel van het hart. Hij heeft in zijn postings regelmatig aan ons proberen duidelijk te maken dat hij moslim vrienden heeft. Denk nu even goed na. Wie heeft er nu moslim vrienden? Niemand toch? Behalve iemand die zelf moslim is. Hier geboren is en verdomde goed de Nederlandse taal beheerst en . . . ik weet het niet. Misschien kan Machmoud zelf uitkomst bieden. Overigens, ik vind hem tot nu toe wel sympathiek. Of wacht . . . heeft hij niet een keer flink en grof uitgehaald en iemand voor iets heel onaardigs uitgemaakt?

Beste Machmoud. Jij bent een slimme rakker met een boel kennis. Misschien ben je wel een mol die liegt dat het gedrukt staat. So what? Be my guest. Zo serieus ben ik ook weer niet. Maar, leg uit. Waar en waarom heb jij moslim vrienden? Trouwens, wat betekent volgens jou moslim en wat is de waarde die daaraan verbonden moet worden?

Zoals gezegd . . . be my guest.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
machmoed elchalid
Berichten: 116
Lid geworden op: vr aug 21, 2009 9:45 am

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door machmoed elchalid »

De discussie was al ten einde, dat waren we al overeengekomen, maar goed, omdat Hans wel nadenkt en het lief vraagt. Kijk Hans, die vrienden zijn islamitisch opgevoed, maar zijn niet praktiserend. Ik hou ook niet van orthodoxen die hun leven orthodox willen leiden. Ze noemen ze zich moslim net zoals iemand zich christen noemt zonder ooit een kerk van binnen te hebben gezien. Deze mensen zijn minder geinteresseert in religie als levenwijze. En Mercator, rustig adem halen jongen en dat je hier nog niet lang zit ...IT SHOWS!!, alles komt goed en hou je woede toom.
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door naar boven »

machmoed elchalid schreef:De discussie was al ten einde, dat waren we al overeengekomen, maar goed, omdat Hans wel nadenkt en het lief vraagt. Kijk Hans, die vrienden zijn islamitisch opgevoed, maar zijn niet praktiserend. Ik hou ook niet van orthodoxen die hun leven orthodox willen leiden. Ze noemen ze zich moslim net zoals iemand zich christen noemt zonder ooit een kerk van binnen te hebben gezien. Deze mensen zijn minder geinteresseert in religie als levenwijze. En Mercator, rustig adem halen jongen en dat je hier nog niet lang zit ...IT SHOWS!!, alles komt goed en hou je woede toom.
Ik vraag me af of er mensen zijn die zich christen noemen zonder ooit een kerk van binnen te hebben gezien.
Mogelijk bestaat dit fenomeen, maar eerlijk gezegd geloof ik er niet zo in.

En daar hebben we dan gelijk het verschil tussen moslims en christenen te pakken: moslims denken dat ze als moslim geboren worden. Sommige christenen denken dat ook, maar vervolgens zijn ze min of meer bewust christen. En vrijwillig christen: ze kunnen er nog uit. Levend uit..
RTFM
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door hans van de mortel »

naar boven schreef:En daar hebben we dan gelijk het verschil tussen moslims en christenen te pakken: moslims denken dat ze als moslim geboren worden. Sommige christenen denken dat ook, maar vervolgens zijn ze min of meer bewust christen. En vrijwillig christen: ze kunnen er nog uit. Levend uit..
En DAAR WRINGT HEM NU DE SCHOEN, MACHMOUD! Een moslim die niet praktiserend is, dat is goed. Maar zou het hem en zijn verstand en vooral zijn gemoedsrust nier sieren wanneer hij zich zou schamen om nog ooit het woord moslim sowieso in zijn mond te nemen?

Weleens ooit van geweld gehoord, toegepast door Jehovah’s Getuigen tegen andersdenkenden? NEEN! NOOIT! Zoiets is alleen voorbehouden voor de meest walgelijke religie op aarde en zijn volgelingen: ISLAM

Een moslim die zich niet-praktisend moslim blijft noemen is ten opzichte van een christen en atheïst een enorme huichelaar en lafaard. PRECIES ZOALS DAT ETTERBAKKIE ABOUTALEB!

P.S.: er bestaan genoeg niet-praktiserende Jehovah’s Getuigen. Daar zakte ook mijn broek vanaf toen ik zelf nog Getuige was. Dat stootte mij tegen de borst. En weet je waarom? Omdat zij nog altijd door de organistaie als Jehovah’s Getuigen werden erkend. Maar wel of niet praktiserend, het is een vredelievende club. En van die moslimclub walg ik. Dat is een uitermate agressieve oorlogszuchtige islamitische sekte. Een niet-praktiserende moslim die dit niet inziet deugt gewoonweg niet in mijn ogen. Brrrrr . . . ik ril van dit soort onaantrekkelijke hoogst onbetrouwbare laffe deloyale mensen! (maar o zo loyaal aan de gore vuile oerprimitieve islam door zich moslim te blijven noemen!)
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
machmoed elchalid
Berichten: 116
Lid geworden op: vr aug 21, 2009 9:45 am

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door machmoed elchalid »

Hans schreef: "Een niet-praktiserende moslim die dit niet inziet deugt gewoonweg niet in mijn ogen. Brrrrr . . . ik ril van dit soort onaantrekkelijke hoogst onbetrouwbare laffe deloyale mensen! (maar o zo loyaal aan de gore vuile oerprimitieve islam door zich moslim te blijven noemen!)".
Dit is slechts jou mening Hans. Ik hou ook niet van mensen die denken de wereld te begrijpen. Ik ril ook van dit soort onaantrekkelijke hoogst onbetrouwbare laffe deloyale mensen! (maar o zo loyaal aan de gore vuile huichelachtige oerprimitieve democratie, waar een ander mening niet telt). Zodra iemand zich moslim noemt, zelfs als die totaal niet aanhangt waarover jullie het hebben. Ik vind die mensen wel ok, zolang zij de wet respecteren en dat geldt ook voor jullie. Jullie zijn niet beter dan anderen...dat moeten jullie toch weten. De wereld is een groot grijs veld en is niet zwart-wit als sommigen van jullie doen voorkomen. Ik vindt het rot voor je Hans dat moslims je kwaad maken, maar niet alle moslims vinden en geloven wat jullie vinden van de islam. Er zijn niet voor niets weet ik veel hoeveel aftakkingen. Extremen weg!! normaal volgens westerse maatstaven mag blijven!! Ik zou zo de politiek in kunnen...oeps..ben ik al!
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door naar boven »

machmoed elchalid schreef:...
Ik zou zo de politiek in kunnen...oeps..ben ik al!
In de politiek van een Arabisch land, mag ik hopen? Want van democratie heb je niets begrepen.

Democratie is namelijk niet: "We gaan erover stemmen. De meerderheid beslist. En als de uitslag van die stemming me niet bevalt doe ik toch mijn eigen zin. Want ik heb een andere mening."
RTFM
machmoed elchalid
Berichten: 116
Lid geworden op: vr aug 21, 2009 9:45 am

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door machmoed elchalid »

In de politiek van een Arabisch land, mag ik hopen? Want van democratie heb je niets begrepen.
Haha haha! lachen man met jou! Nee, in Nederland, jongen, als jij zo'n grote mond hebt, waarom ook niet de poltiek in. Kom erbij daar waar alleen argumenten tellen!
Democratie is namelijk niet: "We gaan erover stemmen. De meerderheid beslist. En als de uitslag van die stemming me niet bevalt doe ik toch mijn eigen zin. Want ik heb een andere mening."
Je hebt gelijk want dit zou op jou slaan. Jij vindt dat wat jij vindt goed is, maar dit is slechts wat jij vindt. Ik vind bijvoorbeeld dat je slecht geinformeerd bent; ik vind dat je onnozel bent en ik vind dat je bekrompen bent. Is het waar? of is het onwaar? geen van beiden...het is mijn waarheid!
Heb je het dan niet door? Ik heb het naar alle waarschijnlijkheid beter dan velen van jullie. Ik ben erg blij dat ik tot de hogere sociale klasse behoor en dus beter bedeeld ben (zeker financieel). Ik heb netzoveel een hekel aan ongenuanceerde mensen als Hans heeft aan religie. Religie=kwakzalverij en hoogmoed=komt voor de val. Dus let op naar boven dat je niet naar beneden zult afglijden! Ik zal je ook een waarheidje vertellen...ik ben gewoon Nederlander en houd me bezig met de NL politiek. In de landen waar jij het over hebt...doe jij daar maar eens een woordje, want je weet het zo goed en blijkbaar vindt je kun je het ook uitleggen...veel succes toegewenst!
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door mercator »

machmoed elchalid schreef:. En Mercator, rustig adem halen jongen en dat je hier nog niet lang zit ...IT SHOWS!!, alles komt goed en hou je woede toom.
Ik laat het aan anderen over om het "goede" in de moslim te proberen zien en daar ev. lange discussies over te voeren, mij interesseert dat niet. Bekijk het zo: Islam/moslim is alsof je even van huis bent weggeweest en en de kat heeft op het tapijt gekotst. Wat doe je? Dat goedje analyseren en de kat laten onderzoeken om te kijken hoe het nou komt dat dat beest misselijk werd ,en ondertussen die smeerlapperij zich laten verspreiden over je dure tapijt? Ik dacht het niet, hup gelijk weg met dat stinkend goedje en de kat komt er niet meer in. Als je later tijd en zin hebt kan je dan het zaakje s onderzoeken.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door naar boven »

machmoed elchalid schreef:
In de politiek van een Arabisch land, mag ik hopen? Want van democratie heb je niets begrepen.
Haha haha! lachen man met jou! Nee, in Nederland, jongen, als jij zo'n grote mond hebt, waarom ook niet de poltiek in. Kom erbij daar waar alleen argumenten tellen!
Nou vooruit, produceer er eens één (een argument).
Democratie is namelijk niet: "We gaan erover stemmen. De meerderheid beslist. En als de uitslag van die stemming me niet bevalt doe ik toch mijn eigen zin. Want ik heb een andere mening."
Je hebt gelijk want dit zou op jou slaan. Jij vindt dat wat jij vindt goed is, maar dit is slechts wat jij vindt. Ik vind bijvoorbeeld dat je slecht geinformeerd bent; ik vind dat je onnozel bent en ik vind dat je bekrompen bent. Is het waar? of is het onwaar? geen van beiden...het is mijn waarheid!
Heb je het dan niet door? Ik heb het naar alle waarschijnlijkheid beter dan velen van jullie. Ik ben erg blij dat ik tot de hogere sociale klasse behoor en dus beter bedeeld ben (zeker financieel). Ik heb netzoveel een hekel aan ongenuanceerde mensen als Hans heeft aan religie. Religie=kwakzalverij en hoogmoed=komt voor de val. Dus let op naar boven dat je niet naar beneden zult afglijden! Ik zal je ook een waarheidje vertellen...ik ben gewoon Nederlander en houd me bezig met de NL politiek. In de landen waar jij het over hebt...doe jij daar maar eens een woordje, want je weet het zo goed en blijkbaar vindt je kun je het ook uitleggen...veel succes toegewenst!
Jij-bakken tellen niet mee als argument.
Voor het geval je het vergeten bent: het onderwerp was democratie. De "gore vuile huichelachtige oerprimitieve democratie, waar een ander mening niet telt".
Die Nederlandse politiek, waar je je naar eigen zeggen mee bezig houdt, is op een democratische leest gestoeld. Die democratie is niet perfect (het laat bijvoorbeeld toe dat elementen met ondemocratische denkbeelden kunnen infiltreren). Maar voorlopig zul je het ermee moeten doen.
RTFM
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door mercator »

machmoed elchalid schreef:
Haha haha! lachen man met jou! Nee, in Nederland, jongen, als jij zo'n grote mond hebt, waarom ook niet de poltiek in. Kom erbij daar waar alleen argumenten tellen!

Ik heb het naar alle waarschijnlijkheid beter dan velen van jullie. Ik ben erg blij dat ik tot de hogere sociale klasse behoor en dus beter bedeeld ben (zeker financieel).
Als er in de politiek argumenten zouden geteld hebben liep hier geen ene moslim meer rond.

Haha, jij bent grappig! Mag ik je jaarinkomen weten? Want als je zo iets vol trots er uit gooit moet je ook wel met "argumenten" komen hé, als doorwinterd politicus.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
machmoed elchalid
Berichten: 116
Lid geworden op: vr aug 21, 2009 9:45 am

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door machmoed elchalid »

naar boven schreef: Die Nederlandse politiek, waar je je naar eigen zeggen mee bezig houdt, is op een democratische leest gestoeld.
Perfectie bestaat niet en is een iluusie mijn beste.

naar boven schreef: (het laat bijvoorbeeld toe dat elementen met ondemocratische denkbeelden kunnen infiltreren). Vindt jij! is een religie verbieden democratisch? errug grappig!

Mecator schreef: Haha, jij bent grappig! Mag ik je jaarinkomen weten? Want als je zo iets vol trots er uit gooit moet je ook wel met "argumenten" komen hé, als doorwinterd politicus.
Wat dat betreft is de cultuur waarin we leven goed, helder en duidelijk. Salaris en verdiensten zijn persoonlijk en behoeven niet te worden toegelicht. Wat ik jullie duidelijk heb willen maken is dat ik het goed heb. Ik kom niets te tekort en ben daar o.a. erg gelukkig mee. Ik heb de kanzen wel gekregen en gepakt. Niet iedereen heeft de vrijheid om zijn leven gestalte te geven en ik pleit ervoor die vrijheid voor iedereen mogelijk te maken daar waar we in ieder geval invloed op uit kunnen oefenen. De rest is onzin!
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door naar boven »

machmoed elchalid schreef:Wat dat betreft is de cultuur waarin we leven goed, helder en duidelijk. Salaris en verdiensten zijn persoonlijk en behoeven niet te worden toegelicht. Wat ik jullie duidelijk heb willen maken is dat ik het goed heb. Ik kom niets te tekort en ben daar o.a. erg gelukkig mee. Ik heb de kanzen wel gekregen en gepakt. Niet iedereen heeft de vrijheid om zijn leven gestalte te geven en ik pleit ervoor die vrijheid voor iedereen mogelijk te maken daar waar we in ieder geval invloed op uit kunnen oefenen. De rest is onzin!
Nu nog leren spellen en quoten.
naar boven schreef: Die Nederlandse politiek, waar je je naar eigen zeggen mee bezig houdt, is op een democratische leest gestoeld.
Perfectie bestaat niet en is een iluusie mijn beste.
Dat is een platitude. Perfectie mag dan niet bestaan, vooruitgang is slechts mogelijk door het streven naar perfectie.
naar boven schreef: (het laat bijvoorbeeld toe dat elementen met ondemocratische denkbeelden kunnen infiltreren). Vindt jij! is een religie verbieden democratisch? errug grappig!
Op het moment dat een ideologie is ontmaskerd en de criminele bedoelingen zijn blootgelegd, dient ofwel de 'religie' drastisch te veranderen, ofwel verboden te worden.
RTFM
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door Ariel »

machmoed elchalid schreef: Ik zou zo de politiek in kunnen...oeps..ben ik al!
Wat een eer dat we een politicus in ons midden hebben. :D Ik ben onder de indruk.
Let me guess. PVDA … In Rotterdam. Of in Amsterdam.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Plaats reactie