Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Is Mohammed het zegel der profeten? Of gewoon één der velen? Debatteer over zijn leven, visies, psychologie, sucessen en mislukkingen. Kun je hem met Jezus vergelijken?
machmoed elchalid
Berichten: 116
Lid geworden op: vr aug 21, 2009 9:45 am

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door machmoed elchalid »

Ariel schreef: Wat een eer dat we een politicus in ons midden hebben. Ik ben onder de indruk.
Let me guess. PVDA … In Rotterdam. Of in Amsterdam.
Ben je onder de indruk van PVDA R'dam en/of A'dam. PVDA is niet mijn partij. Ik ben eerder een vvd-er. een vraagje: is het sarcastisch bedoelt?
Naar boven schreef: Dat is een platitude. Perfectie mag dan niet bestaan, vooruitgang is slechts mogelijk door het streven naar perfectie.
Hmmm gek, naar boven, dat je bij een tweede poging pas gaat nadenken op wat je eerst schreef/dacht. Effe omdraaien, dus eerst nadenken en dan reageren en niet andersom. Niet iedereen kan dat, dus neem ik het je ook niet kwalijk. Oefening baart kunst(mest).
Naar boven schreef: Op het moment dat een ideologie is ontmaskerd en de criminele bedoelingen zijn blootgelegd, dient ofwel de 'religie' drastisch te veranderen, ofwel verboden te worden.
Aldus naar boven. Helaas vertel je zoals zo vaak onzin. Ideologie ontmaskerd? welk ideologie....de islam? Het is helaas meer dan een ideologie alleen...het is een levenswijze! Wil je hier wat aan doen dan moet je toch echt meer respect opbrengen voor andersdenken anders luisteren ze nog geen eens wat je te zeggen hebt. Ik ben het met je eens dat de levenswijze veranderd dient te worden maar verbieden werkt uitsluitend averechts. Verbod op iets getuigt van onzekerheid. We hebben het wetboek en dat is voor ons heilig (westerse beschaving) en niet wat sommigen vinden of sommigen hebben gevonden (lang geleden). Natuurlijk mogen moslims hun religie beleiden zoals ze dat wensen, maar binnen de contouren van de wet. Natuurlijk zijn moslims niet achterlijk, maar ze moeten begrijpen dat de islam wel achterhaalde ideen heeft en dat dit niet past binnen de huidige vorm van mondialiteit. Wil iemand dan alsnog zijn waarheden opdringen aan anderen buiten de wettelijke toegestane vormen, dan kan die lekker oprotten naar een onbewoond eiland desnoods met geweld waar hij of zij de hele dag Allah/God kan dienen zonder daar anderen voor lastig te vallen. Dus zo gek verschillen we niet over die orthodoxen!
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89715
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door Ariel »

machmoed elchalid schreef:
Ben je onder de indruk van PVDA R'dam en/of A'dam. PVDA is niet mijn partij. Ik ben eerder een vvd-er. een vraagje: is het sarcastisch bedoelt?
Hé getsie machmoed. :? Wat doe je naar tegen me. Waarom zal ik dit sarcastisch bedoelen. Ik bedoel dat oprecht. Ik ben altijd onder de indruk van politici . En van professoren. Als ik maar Prof voor een naam zie staan dan buig ik mijn hoofd in nederigheid, en dan denk ik.. Wow..Die heeft een kop vol met kennis. Ik weet ook niet hoe dat komt. Misschien komt dat door mijn calvinistische opvoeding die naar het blijkt niet meer uit mijn geest, bloed en hersens verwijderd kan worden.

Ik ben wel blij dat het geen PVDA is. Ik heb het niet zo op de PVDA. Ook ik was altijd een VVD vrouw. Het was trouwens zomaar een beetje giswerk. Je weet wel…Deduceren en combineren . Allochtone achtergrond…Islamitische naam…Beetje linkse gedachtegang ..Opkomen voor Moslims..

Maar het neemt niet weg dat ik toch nieuwsgierig geworden ben wat voor politicus je bent. In de kamer, gemeenteraad... Provinciaal .
Wie weet machmoed. Misschien ga ik ooit eens op je stemmen. :razz: Het zou zomaar kunnen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door naar boven »

machmoed elchalid schreef:Naar boven schreef: Dat is een platitude. Perfectie mag dan niet bestaan, vooruitgang is slechts mogelijk door het streven naar perfectie.

Hmmm gek, naar boven, dat je bij een tweede poging pas gaat nadenken op wat je eerst schreef/dacht. Effe omdraaien, dus eerst nadenken en dan reageren en niet andersom. Niet iedereen kan dat, dus neem ik het je ook niet kwalijk. Oefening baart kunst(mest).
Vertel eens, waarom het tweede dat ik schreef (vooruitgang is slechts mogelijk door het streven naar perfectie) in tegenspraak is met het eerste (democratie is niet perfect)?
Naar boven schreef: Op het moment dat een ideologie is ontmaskerd en de criminele bedoelingen zijn blootgelegd, dient ofwel de 'religie' drastisch te veranderen, ofwel verboden te worden.

Aldus naar boven. Helaas vertel je zoals zo vaak onzin.
Iets als onzin bestempelen maakt het nog geen onzin.
Ideologie ontmaskerd? welk ideologie....de islam? Het is helaas meer dan een ideologie alleen...het is een levenswijze!
Ja en? Is het daarom geen ideologie meer?
Wil je hier wat aan doen dan moet je toch echt meer respect opbrengen voor andersdenken anders luisteren ze nog geen eens wat je te zeggen hebt.
De eeuwige hartenkreet om respect. Dus ik moet respect betonen anders luisteren ze niet naar me? :D
Dat is afpersing. Maar - toegegeven - afpersing is een substantieel onderdeel van de ideologie.
Overigens luisteren ze toch niet naar mij. Naar niemand.
Ik ben het met je eens dat de levenswijze veranderd dient te worden maar verbieden werkt uitsluitend averechts. Verbod op iets getuigt van onzekerheid.
Er zijn zo veel verboden. Getuigen die allemaal van onzekerheid? Nee: van wantrouwen.
We hebben het wetboek en dat is voor ons heilig (westerse beschaving) en niet wat sommigen vinden of sommigen hebben gevonden (lang geleden). Natuurlijk mogen moslims hun religie beleiden zoals ze dat wensen, maar binnen de contouren van de wet.
Als dat beperkt blijft tot een - binnenskamers - detailonderzoek van het weefsel van een tapijtje, kan dat belijden toegestaan blijven.
Helaas blijft er van de islam niet veel over als het strikt binnen de grenzen van de wet moet blijven. Maar ik heb al eerder geschreven: de islam doet gewoon waar het voor uitgevonden is: roof, verovering, afpersing, bedreiging en parasitisme. Het is ons probleem om daar tegen op te treden.
Natuurlijk zijn moslims niet achterlijk, maar ze moeten begrijpen dat de islam wel achterhaalde ideen heeft en dat dit niet past binnen de huidige vorm van mondialiteit. Wil iemand dan alsnog zijn waarheden opdringen aan anderen buiten de wettelijke toegestane vormen, dan kan die lekker oprotten naar een onbewoond eiland desnoods met geweld waar hij of zij de hele dag Allah/God kan dienen zonder daar anderen voor lastig te vallen. Dus zo gek verschillen we niet over die orthodoxen!
Ach, die orthodoxen leiden met hun opvallende gedrag alleen maar de aandacht af van het zwarte gat zelf: de islam.
RTFM
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89715
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door Ariel »

Laten we even luisteren naar en stilstaan bij de wijze woorden van Hans Jansen.
Bedenkingen over de wenselijkheid van de handelingen waartoe de islam, de koran of de sharia oproepen, worden veroorzaakt doordat de bezwaarmaker

1- in het bezit is van een Joodse grootmoeder

2- een achtergrond als Indo heeft

3- een katholieke, een christelijke of een dubbele agenda tracht te verbergen

4- (alleen voor politici:) stemmen wil trekken

5- lijdt aan een tekort aan media-aandacht

6- een afvallige is

7- (alleen voor vrouwen:) te lijden heeft van een trauma ten gevolge van genitale verminking

8- (alleen voor schrijvers:) zijn onnozele islamofobe boekjes verkocht wil krijgen

Zulke bedenkingen zijn nooit en te nimmer te verklaren uit het bestaan van grote verschillen tussen de islamitische en de westerse idealen en leefwijzen.
http://hoeiboei.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door mercator »

machmoed elchalid schreef:[.de islam? Het is helaas meer dan een ideologie alleen...het is een levenswijze! Wil je hier wat aan doen dan moet je toch echt meer respect opbrengen voor andersdenken anders luisteren ze nog geen eens wat je te zeggen hebt.!
Cultuurrelativisme van het domste soort. Want dat betekent bijv. ook dat als een stam koppensnellers naar hier verkast je begrip moet hebben voor die rare gewoonte en ze toelaten.
Maar koppensnellers hebben we hier gelukkig-nog-niet.
Moslims daarentegen ad nauseam, en ze houden zich helemààl niet aan onze wetten! Onze gevangenissen zitten vol moslims, slechts 2,5 % van alle misdrijven worden door Europeanen gepleegd in Nederland! En dan ga jij me vertellen dat het overgrote deel van die Mohammedaanbidders vredelievend en weldenkend is ? K Vraag me echt af bij welke politieke beweging buiten de PVDA of Groen Links je zo een lulpraatje nog kan slijten.

Moslim ideologie/afgodendienst/levenswijze is inherent crimineel, want de morele regels die ze hebben gelden enkel BINNEN DE ISLAM, en zo denken OOK jouw "soft" moslims erover.

Het wordt tijd dat er met dwang wordt opgetreden tegen moslims in Europa, !
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door BFA »

.de islam? Het is helaas meer dan een ideologie alleen...het is een levenswijze! Wil je hier wat aan doen dan moet je toch echt meer respect opbrengen
Van de totalitairste soort.
Het is een ideologie die de mens tot in de kleinste details van zijn leven voorschrijft hoe te leven en hoe dit leven in te delen. Op basis van een religieus, politiek en justitieel programma herleid Islam de mens tot niets meer dan een vervangbaar onderdeel in een grote veroveringsideologie van imperialisme en onderdrukking.
Van uit ons waardenstelsel bekeken is dit de wereld op zijn kop.
Nergens maar ook nergens verdiend die Islam ook maar enig respect. Met het respectvol behandelen van hun eisen en symbolen laat je het uitspreken van de code toe van het grote programma van onderdrukking en imperialisme dat Islam is.
Islam behandel je met 0-respect en 0-tolerantie. Al de rest is bouwen aan je eigen ondergang.
anders luisteren ze nog geen eens wat je te zeggen hebt.
Met respect en tolerantie worden ze alleen maar overtuigd van hun eigen gelijk en luisteren ze nog minder.
Het enige dat hun respect zal kunnen afdwingen is met hetgeen wat gebruikt gaat worden in de eindstrijd voor met de keuze van een vrij of Islamitisch Europa. Dit zijn hopen geweren en bergen munitie.
Als je wil dat Mohammedanen zich van de ketens van Islam kunnen bevrijden, doe dit dan niet met zachte hand. Met zachte hand lukt dit niet. Stop met hun alles te geven wat ze vragen en met fluwelen handschoenen te behandelen.
De Heilige geschriften van Islam zijn de oorzaak van 99% van de terreur op deze wereld. Door steeds dit feit te ontkennen zijn alle Mohammedanen moreel medeschuldig aan dit terrorisme. Verklaar hen op zijn minst moreel medeschuldig. Dan weten ze dat je hen doorhebt.
De Heilige geschriften van Islam zijn de oorzaak ervan dat er bijna geen enkele Mohammedaan een boodschap heeft aan mensenrechten. Stel een wederkerigheid op aan mensenrechten. Mensenrechten hoeven niet gerespecteerd voor diegeen die ze ontkennen.

Een Mohammedaan behandel je zoals een slecht opgevoed paard. Dit is niet met zachtheid. Gebruik je bij dat slecht opgevoed paard zachtheid, creëer je een gevaarlijk en levensbedreigend dier. Geen zachtheid gebruiken wil ook niet zeggen dat je beroep moet doen op nodeloos geweld.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
machmoed elchalid
Berichten: 116
Lid geworden op: vr aug 21, 2009 9:45 am

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door machmoed elchalid »

Ariel, Ach ik vroeg het me af, maar inderdaad, tot nu toe ben je altijd genuanceerd geweest en stelt je volwassen op. Hans Jansen vindt ik erg goed. Zonder opwinden vertelt hij wat hij vindt en daar heb ik veel respect voor. Zoals hij ook heeft gesteld: de moslim wordt langzamerhand geen moslim meer, puur uit morele verontwaardiging. Wanneer moslims de hadieth (overleveringen lezen die ze nooit daarvoor hebben gezien) lezen met negatieve uitlatingen over de vermeende profeet, beginnen bij hun ook de twijfels toe te slaan. Maar helaas zijn dit soort mensen schaars, omdat het overgrote deel niet bekend is met de materie die jullie behandelen. Voor alle duidelijkheid, Ik kom niet voor de moslims maar voor de mens en als jij stelt dat moslims geen mensen zijn dan zullen ze zich ook ernaar gedragen zoals de islam de moslims voorhoudt dat zij eigenlijk niets betekenen en dat Allah's wil geschiedde, zo zulke zombies zijn geworden (niet allemaal natuurlijk). Ik weiger mensen te stigmatiseren, maar durf wel die orthodoxen aan te spreken en hun behandelen zoals zij anderen behandelen. Kijk Ariel, ik ga ook al een tijdje mee, een hoop onzin gezien, een hoop onrecht, maar ik weiger iedereen over één kam te scheren. We kunnen eenmaal niet in de hoofde kruipen van mensen. Er zijn een hoop misdadigers en randdebielen die opereren vanuit God's naam. Een hoop loopt er achteraan omdat ze niet beter weten (indoctrinatie) en als kuddedieren volgen. Natuurlijk moeten dit soort mensen/groeperingen bestreden worden by all means. Maar vind je echt dat alle moslims slecht zijn en dat ze allen weten wat jij weet...ik denk het niet...ik bedoel ik weet dat het niet zo is. Ik ben gewoon niet zoals velen van jullie...als een moslim zijn verhaal vertelt en waarom hij gelooft en wat hij gelooft dan vertel ik op mijn beurt wat ik geloof en hoe ik denk. Heel snel heeft die ander dan door dat wat hij gelooft ik dat onzin vindt. Na een tijdje gaat hij ook twijfelen en vervolgens gaat hij of zij het uitzoeken. Ariel, zoals ooit een wijze heeft gezegd: we hebben onze keuzes allang genomen, alleen we zijn de rest van ons leven bezig om te achterhalen waarom we die keus hebben gemaakt. Daarna ga je dood!
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door Monique »

Ik ben van mening dat de "fout" niet zozeer bij moslims ligt maar bij de uiterst laffe nederlandse politici.
Dat gelovigen proberen hun zin door te drijven...ok, dat doen kleine kinderen ook.....maar.... het is dan aan de ouders (politiek) om aan die eisen en gejank en gedrein een eind te maken.
Tot hier en niet verder!

En dat gebeurt niet.
In Nederland is het meer van: "ok, jij bent moslim en je dreint en zeurt en eist en jankt...DUS.... krijg je wat je hebben wilt.
Het zou eigenlijk moeten zijn: "ok, je bent moslim...... so what!!!"

Wat ik moslims wel aanreken is dat ze hier in dat verderflijke westen blijven, volledig vrijwillig, en tegelijk dat westen willen veranderen naar iets islamitisch.
En dat enkel voor geldelijk gewin.
Huichelaars zijn dat.

Dat soort walchelijke achterlijken moeten bij kop en kont de grens over gesodemierd worden.

Dat soort malloten hebben tot doel om willens en wetens, met voorbedachten rade de boel te besodemieteren en op te lichten.
Wanner ze werkelijk zo walgen van het westen.... dan gaan ze wel weg.
Dat doen westerlingen tenslotte ook.....om de omgekeerde reden.

Ik ben atheist, en het zal mij een ongelooflijke rotzorg zijn wat iemand gelooft of op zijn kop wenst te zetten.
Jammer alleen dat (veel) moslims daar andere ideen over hebben..... zij eisen dat ik mij "aanpas" aan de islam.
Ik weiger, en ik blijf weigeren..... ik ga liever dood dan dat ik ook maar 1 concessie doe aan islam.
Ik heb net zoveel respect voor islam en moslims als zij voor mij hebben.

Nederland gaat naar de verdommenis. Ik ben blij dat ik al "oud" ben en de goede jaren heb meegemaakt. Ik heb spijt als haren op mijn hoofd dat ik een kind op de wereld gezet heb; enige lichtpuntje is nog dat het een jongen is en een atheist. Meisjes kunnen beter niet meer geboren worden. Dat zijn de slaven van de toekomst.
Met dank aan de Nederlandse regeerders.

Wat mij betreft komt er een grote muur om het "verderflijke westen" en alle westerlingen weg uit die islamitische paradijzen.... laat ze maar lekker in hun sop gaarkoken.
Amorele atheistische nitwit
machmoed elchalid
Berichten: 116
Lid geworden op: vr aug 21, 2009 9:45 am

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door machmoed elchalid »

@Monique,

Beste Monique,
Ik begrijp geheel wat je probeert te zeggen. Ik ben het voor het overgrote deel van je verhaal totaal mee eens. Alleen kun je me een paar dingen vertellen wat die zogenaamde moslims hebben gekregen. Ik vind namelijk ook dat dat soort mensen niet hier thuis hoort. Verderfelijke westen? dat vinden alleen orthodoxen. Die hele onzin over het verderfelijke westen etc. is slechts politiek. Ik hou ook niet van mensen die zich superieur wanen en anderen als minderwaardig beschouwen. Ik hou dus ook niet van orthodoxe moslims die de islam te letterlijk nemen. Deze mensen zijn netals andere relifanaten gewoon gek. Sinds de stichters van de religies ook gek waren (god praat met ze...yeah right!, is het niet raar dat men het gekke voorbeeld als voorbeeld nemen. Deze mensen dienen de wet te respecteren en inderdaad heeft NL te lang aan het handje van de moslims gelopen. Laat iedereen geloven wat die wil zoalng die maar anderen er niet mee lastig valt en binnen de contouren van de wet. De rest is onzin! Ik en voor zover ik weet geen enkele moslim die het westen wil veranderen, integendeel. Vaak zijn deze mensen weggegaan uit die onzinnigheid waar we het over hebben. Ik reken het alle 'normale' moslims aan dat ze de straat niet opgaan bij het zien van onrecht. Pas als ze hun stem laten horen en zich tegen bepaalde regimes uitspreken en er de daden aan te koppelen, kunnen ze zich pas excuseren. Anders niet! Ik neem afstand van de orthodoxe visie en ik neem afstand van iedereen die enigzins denkbeelden heeft zoals jij dat verwoordde. Dus Monique, vrees niet, ik denk exact zoals jij denkt. Ik ben zo blij dat ik niet in een achterlijk gebied (naar EU maatstaven) woon en leef, maar in een land waar iedereen het recht heeft zijn leven naar eigen dunken in te richten en te geloven wat die wil en een ieder de kans krijgt om iets van zijn of haar leven te maken. Ik zal het met huid en haar verdedigen tegen radicaal denkende/opererende mensen of groepen die zogenaamd in God's zaak strijden zoals sommige moslims. Ik zal ook opkomen voor mensen die in God geloven en die een bestaan willen opbouwen maar altijd is de voorwaarde binnen de grenzen van de wet. Dit is namelijk onze bijbel nu...het wetboek! Weg met de koran, de bijbel en de thora...het gaat niet om toen maar om nu. Ik begrijp je frustraties weldegelijk, die heb ik ook als ik mensen de raarste, domste, dierlijke praktijken zie bezigen. Op zulke momenten zou ik bepaalde mensen uitgeroeid zien willen. Dit geldt niet alleen voor moslims!! Ik weet ook niet alles Monique, maar wat ik wel weet, is dat de wereld krankzinnig is.

De vrouw is sinds de man dominant is (ook in de natuur en in die zin heeft Charles Darwin gelijk; het is gewoon het recht van de sterkste) altijd al slaaf geweest en pas sinds religie geen deel uitmaakt van het dagelijkse reilen en zeilen, is men rechten ook aan de vrouw gaan geven. U bent al op leeftijd zegt u, dan moet u dit toch weten.

Religies houden mensen dom en inderdaad dit is de reden dat ze zo hopeloos achterlopen op het westen. Is het niet verstandig deze mensen kennis te laten nemen (met respect) van de onjuistheden in de islam, door rede en verstand te gebruiken? Nemen ze dit dan niet eerder aan dan wanneer je gaat schreeuwen, schelden en iedereen over één kam scheren. Behandel je mensen als dieren, dan gedragen ze zich als dieren; behandel je ze als gelijkwaardige mensen, dan zullen ze zich daaraan aanpassen. Alleen dit gaat niet over één generatie maar over een aantal generaties. Zie het verschil met de 2e en 3e generatie in relatie tot de islam met de 1e generatie. Voor velen is islam slechts een benaming en een echo uit een ver verleden.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89715
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door Ariel »

Natuurlijk zijn Moslims mensen machmoed .
Ze bloeden als je ze snijd , ze hebben lief, en ze haten, net zoals de rest van de wereld bevolking. En ik ben het met je eens dat we ze niet over één kam mogen scheren.
Toen ik nog werkte (Ik ben nu met prepensioen) had ik heel goed contact met twee mannelijke Moslims collega’s. Er kwam geen dag voorbij dat ze niet vergaten om me even de hand te schudden, of zelf mijn knuffel in ontvangst te nemen. Ik wist acht jaar geleden weinig of niets van Islam af, en stond heel onbevangen open voor deze mannen. Waarschijnlijk heb ik ze met mijn knuffel gedrag ( ik knuffelde iedereen) vaak in verlegenheid gebracht, want een van die mannen was vast en zeker een heel streng gelovige Moslim. Hij had namelijk een bid plek op zijn hoofd, die ik in mijn onschuld wilde behandelen met een zalfje. :razz: ( dat heeft hij nooit toegelaten)
Ik denk nu wel eens dat deze mannen ( eerste generatie moslims) goed geïntegreerd waren, want op hun werk lieten ze hun contacten met vrouwen voor het belijden van hun religie gaan.
Tja, dat is zomaar even een anekdote tussendoor.

En misschien kijken we op dit forum teveel naar de leer dan naar het handelen in de praktijk , maar om een of de andere reden kan ik het niet uit mijn hoofd krijgen dat de orthodoxie en het handelen in de praktijk niet los van elkaar staan, ook al spreek ik me zelf nu tegen met mijn bovenstaande anekdote. Een moslim zal als het er werkelijk op aankomt altijd zijn religie boven zijn persoonlijke wensen plaatsen. Zeker als ze ouder worden, en de angst voor de dood groter wordt.
Er bestaat naar mijn idee namelijk maar één Islam.
Er bestaan geen twee Islams, een verlichte, open, vredelievende godsdienst van liefde, tolerantie en vrede , en een tweede islam, het islamisme, die obscuur en in zichzelf gekeerd is, sektarisch, fanatiek en oorlogszuchtig. De politieke islam.
De islamist is net zo goed moslim als de gematigde Moslim omdat beiden zich beroepen op twee fundamenten. De Koran en Profeet.

Niet-islamitische westerlingen en sommige verwesterde moslims hebben de term ’islamisme’ bedacht om de islam niet te hoeven betichten van geweld en terreur.

Het is zoals Monique al zei..niet de schuld van Moslims dat Europa al diep in de shit zit, maar de schuld van onze politici. Naar hun wijs ik dus beschuldigend mijn vinger.
Zij, en wie weet misschien ook jij een beetje zijn er de schuld van dat islam zich diep heeft kunnen nestelen in het westen.
Ik ben er zeker van dat ook jij weet dat Islam er op uit is om de wereld te onderwerpen. Dat gebeurd in het westen nu even nog niet met het zwaard, maar door de baarmoeders van hun vrouwen. Gematigde moslims stellen lange termijn doelen en hebben een lange adem en nemen de tijd voor de islamisering van het westen, en extremisten hebben iets minder geduld en nemen het recht in eigen hand, en vechten voor een islamitische staat.
Maar…het doel is het zelfde, en onze politici laten het toe. Ze helpen zelfs nog een handje door het westen te verkopen voor olie aan Islamitische landen, door grote hoeveelheden Moslims toegang te geven tot Europa en door ons laten geloven dat Islam een zelfde soort religie is als het Christendom.

Ik weet soms ook niet wat voor methode we moeten gebruiken om Moslims te overtuigen dat Islam een gevaarlijke religie is machmoed. Moeten we Islam belachelijk maken, zoals we dat op dit forum doen, of moeten we jouw methode volgen en op een liefdevolle manier Moslims overtuigen dat alle religies vals zijn, en dat Islam daar geen uitzondering op is.

Ik heb je naam gegoogeld machmoed. Ik heb wat discussies en debatten van je gelezen, en ik ben tot de conclusie gekomen dat door deze debatten jij wel wat Moslims heb kunnen kalmeren, maar ook jij bent in deze discussies er niet in geslaagd om moslims bij Islam weg te halen,. ( zover ik kom zien)

En natuurlijk gaan we dood. Ik waarschijnlijk sneller dan de meeste op dit forum omdat ik een van de oudste leden op dit forum ben. Het zal mijn tijd wel uit duren, maar waar ik nu voor vecht is voor de volgende en daarop komende generatie. Die gun ik namelijk ook een goed en vrij leven zonder Islam, zonder verdrukking, en zonder bloedvergieten.
Het ziet er niet goed uit voor de latere generaties machmoed. Als we kijken naar de geschiedenis, en naar landen waar Islam zich nu al heeft kunnen nestelen, dan voorzie ik alleen maar ellende.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door Monique »

machmoed: Zie het verschil met de 2e en 3e generatie in relatie tot de islam met de 1e generatie. Voor velen is islam slechts een benaming en een echo uit een ver verleden.
Wat mij opvalt is dat juist jongeren (hier geboren en getogen) de islam als ideaal zien en alles wat westers is verafschuwen.
Volgens mij geeft en heeft de 1e generatie nooit dingen geeist of gedreigd, gejengeld, gejankt e.d.

Het zijn juist de jongeren die eisen stellen en willen dat eenieder zich aanpast aan HUN ideologie.
Kijk eens rond op islam fora, hoe die jongeren tekeer gaan.
Meiden die durven stellen dat moslima's veel meer rechten hebben dan kafirvrouwen.
Wanneer je ze dan vraagt WAT die meerdere rechten dan zijn.... dan wordt het stil.
Ik stel die vraag al jaren aan moslims en nog steeds heb ik geen antwoord.
Maart och....ze blijven zeggen dat moslima's het beter hebben dan ik.
Waarin echter..... tsja..... dat is kennelijk een groot geheim.

Moslims die een hoofdoekverbod zien als "discriminatie"...... dat is uiteraard de grootst mogelijke onzin....ik mag dan namelijk OOK geen hoofddoek op. Zo'n verbod is voor iedereen, niet alleen voor moslims.
Net zoals ik mijn motorhelm moet afdoen wanneer ik ga tanken, de bank inga of naar de sportschool.
Maar, uiteraard gelden voor übermenschen andere regels.

Waarom gaan die moslims niet naar b.v. SA of naar Marokko?
Waarom hier blijven en de boel verzieken?
Waarom zou ik "respect" moeten hebben voor mensen die mij verafschuwen en als een hoer zien?
Waarom moeten "zij" meer "mogen" dan ik?
Wanneer ik mij zodanig gedraag waardoor ik geen werk kan vinden word mijn uitkering gekort.
Wanneer moslims zich gedragen zodanig dat zij geen werk vinden krijgen ze gewoon een uitkering.... nog net geen bonus (al zou ik daar ook niet van staan te kijken).

Allemaal goed en aardig dat "zij" zichzelf als übermenschen zien...waar het mij om gaat is dat de Nederlandse regering deze achterlijke malloten OOK als "ubermenschen ziet.

Nogmaals, ik ageer niet tegen moslims..... een ander zijn religie/overtuiging laat mij volkomen koud.
Ik heb geen bioodschap aan moslims of andere religieuzen.
Ik ageer tegen het laffe Nederland , de laffe regeerders die Nederland weggeven aan de grootste idioten met de grootste bekken die geen enkele bijdrage leveren aan Nederland.

Het wordt tijd voor een giga beweging van Nederlanders die in ALLES burgerlijk ongehoorzaam zijn.
Desnoods een burgeroorlog, als het niet anders kan.
Religie in de huiskamer en niet daarbuiten.
Net zoals er vrijheid van religie is, zou er ook "vrijheid van GEEN religie" moeten zijn. Echter, dat laatste is schijnbaar onbekend; wanneer je geen religie hebt ben je als een roker: een paria en een gevaar voor je omgeving.

Hoelang nog wanneer de razzia's op ongelovigen beginnen?

Ik heb schijtgenoeg van die lafbekken in het pluche.
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door Manon »

Hij had namelijk een bid plek op zijn hoofd, die ik in mijn onschuld wilde behandelen met een zalfje.
:laugh1: :laugh1: Hilarisch! en men kan (kon) je zelfs niet beschuldigen van cynisme!
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
machmoed elchalid
Berichten: 116
Lid geworden op: vr aug 21, 2009 9:45 am

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door machmoed elchalid »

Ariel, je hebt gelijk als je zegt dat het mij ook niet echt lukt om die moslims te bekeren (om het zo maar uit te drukken). Je hebt ook kunnen zien Ariel dat ik af en toe weldegelijk hard ben, juist tegen mensen die denken dat er religies zijn die wel waar zijn of van God afkomstig. Ik probeer duidelijk te maken aan anderen dat er in de eerste plaats geen goddellijke religie bestaat en dat het mensenwerk is. Vervolgens probeer ik de onjuistheden te beargumenteren en aan de moslim zelf ter beoordeling te bieden. Ook ik wordt er steeds beter in. Ik heb ook bedreigingen ontvangen van sommigen (vaak zijn het bedreigingen met de hel van hun God). Het doet mij niet veel meer Ariel. Het zijn roependen in de woestijn. Ik weet eerlijk gezegd ook totaal niet wat de beste manier van aanpak is. Ik denk dat de vorm ligt aan de gesprekspartner. Tegen mij kun je gewoon doen, omdat ik gewoon doe! Als het goed is dan weet je hoe fel ik ben tegen religies in het algemeen en de islam in het bijzonder. Ik vind veel moslims eigenlijk gewoon zielig en denk dan...stel dat ze niet geboren waren in de landen waar ze geboren zijn en stel dat het precies andersom was geweest en dan Ariel, kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat de mens in werkelijkheid gewoon een dier is met een aantal aangeleerde truucjes en kunstjes. Ik kan gewoon niet tegen onrecht en probeer mensen aan het denken te zetten. Dit lukt lang niet altijd..helaas. Ik vind je echt symphatiek Ariel en je meningen zijn voor mij ook waar!
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89715
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door Ariel »

machmoed elchalid schreef: Ik vind je echt symphatiek Ariel en je meningen zijn voor mij ook waar!
Dank je wel machmoed, en het gevoel is wederzijds.
Ik besef me heel goed dat jij als ex-moslim het veel zwaarder hebt als wij, en dat het voor jou ook nog eens veel gevaarlijker is om Islam te bekritiseren. Het is heel moedig wat je doet, en ik wens je kracht en wijsheid toe in je "gevecht".
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Mohammad was een pedofiel? Dat weten moslims ook.

Bericht door hans van de mortel »

Als onze media . . . Als onze verantwoordelijke regeerders en leiders . . . Als in het onderwijs . . . Als . . . As is verbrande turf zegt een spreekwoord.

Wat zouden die bovengenoemde verantwoordelijke instanties moeten doen? Gewoonweg de WAARHEID vertellen. Dag in dag uit.

• Dat Mohammed een pedofiel was.
• Dat Mohammed een arabische roverhoofdman was die zich had gespecialiseerd in het beroven en plunderen van karavanen.
• Dat Mohammed een grote leugenaar en fantast was. Hij kreeg volgens zijn kinderachtige leuter verhaaltje zo maar eventjes bezoek van een engel die op een missie van God was gestuurd. God wist niet dat Mohammed een analfabeet was. Dat maakte de engel razend, want God had hierover waarschijnlijk niets verteld. Daarom probeerde die engel Mohammed de strot dicht te drukken.
• Dat Mohammed korte metten maakte met mensen die hem in de weg stonden.
• Dat Mohammed . . .


Er valt weinigs goeds te vertellen over een primitieve ongeschoolde arabische woestijnrover uit de woestijn van 1400 jaar geleden die om onverklaarbare reden geëerd en onbevlekt verklaard moet worden door ALLE MOSLIMS! Waarom zwijgen alle politici hier in alle talen over met uitzondering van de PVV?

Want wat vertellen mij de alleraardigste Marokkanen? Ja, soms ken ik wel hier en daar een aardige Marokkaan. Die vertellen mij dat Mohammed een vredelievende man was. Een zachtmoedige man die nog nooit een vlieg kwaad heeft gedaan.

Tja, ik kan me best wel indenken dat gelovige mensen wat moeite hebben met een profeet van God die zich als een sadistische bruut en geweldenaar in de arabische woestijn een reputatie verwierf waarvoor een maffiabaas of ss-kamp commandant zich niet zou schamen.

Hoe komen moslims aan deze leugens? ISLAM IS ÉÉN GROTE LEUGEN VAN LIST EN BEDROG!

Wat dit land doet (PVV uitgezonderd) is precies hetzelfde als alle moslims in de waan laten dat de aarde plat is. Dat is nu juist precies de enige manier om moslims nog dieper in hun geestelijke put van achterlijkheid te duwen. Zijn we daar mee bezig? Noemen we dit een gezellige multicul-samenleving?

Wij doen daar NIET aan mee op dit forum, maar wel de huichelachtige christenmensen in combinatie met de linkse mensen op het rode pluche van de macht.

Trouwens, Monique die lieverd, heeft het al op een perfecte manier verwoord. Daar was geen leugenspeld tussen te krijgen. Balkenende is . . ., ik weet het niet, ik begrijp niet waarom. WAAROM toch dit ontkennen van de keiharde realiteit en doorgaan met dit grote leugenachtige satanspel van list en kiezersbedrog, inplaats van de islamitische zaak keer op keer benoemen zoals hij er werkelijk voorstaat aan de hand van de grote boef Mohammed?
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
machmoed elchalid
Berichten: 116
Lid geworden op: vr aug 21, 2009 9:45 am

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door machmoed elchalid »

@Monique
jij schreef: Waarom gaan die moslims niet naar b.v. SA of naar Marokko?
Waarom hier blijven en de boel verzieken?

Weet ik ook niet Monique. Ze zijn gestoord! Blijkbaar kunnen ze het daar niet doen. Allah is blijkbaar in die landen minder mild, maar tegelijkertijd geven ze niet toe dat ze daar juist zijn uitgekotst en hun heil maar ergens anders zoeken en maar roepen dat moslims blablablabla terwijl ze niet weten waarover ze praten.

jij schreef: Waarom zou ik "respect" moeten hebben voor mensen die mij verafschuwen en als een hoer zien?

Dit soort mensen moet je ook niet respecteren Monique. Respect is een tweerichtingsverkeer. Een moslim die dat roept is meestal een analfabeet. Dit soort mensen moet je met de harde hand weren!

jij schreef: Waarom moeten "zij" meer "mogen" dan ik?

Ik weet niet of zij meer mogen, maar ik vind dat ze net als een ieder ander behandeld moeten worden. Weg met negatieve danwel positieve discriminiatie! De daden van nu tellen, niet je afkomst of waar je in gelooft. Intelligentie staat gelijk aan aanpassingsvermogen. Deze mensen zijn dus niet intelligent aangezien het ongelooflijk moeilijk is voor hun om zich aan te passen. Het kan uiteraard wel!

jij schreef: Wanneer ik mij zodanig gedraag waardoor ik geen werk kan vinden word mijn uitkering gekort.
Wanneer moslims zich gedragen zodanig dat zij geen werk vinden krijgen ze gewoon een uitkering.... nog net geen bonus (al zou ik daar ook niet van staan te kijken).

Ook hiervan weet ik niet in hoeverre het waar is………uiteraard uitzonderingen daargelaten. Ik vind wel dat er met één maat gemeten dient te worden. Dat iemand moslim, christen of wat dan ook is, is geen reden om ze zielig te vinden, daar religie een vrije keuze is in NL…Thank God it is!

En Monique, ik neem volledig afstand van het soort mensen waarover jij het hebt. Deze horen in de hypocriete en mallafide landen waar ze vandaan komen!
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door naar boven »

machmoed elchalid schreef:...
Dit soort mensen moet je ook niet respecteren Monique. Respect is een tweerichtingsverkeer. Een moslim die dat roept is meestal een analfabeet. Dit soort mensen moet je met de harde hand weren!
...
Wat een onzin.
Het is een levenswijze! Wil je hier wat aan doen dan moet je toch echt meer respect opbrengen voor andersdenkenden anders luisteren ze nog geen eens wat je te zeggen hebt.
RTFM
machmoed elchalid
Berichten: 116
Lid geworden op: vr aug 21, 2009 9:45 am

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door machmoed elchalid »

@naar boven,
we hebben het over twee soorten mensen vriend. de ene staat open voor discussie; deze mensen horen ook respect te krijgen en je hebt mnsen die vasthouden aan indoctrinaties en vinden wat ze vinden. Deze mensen moet je met de harde hand weren. Is het zo duidelijk naar boven. Zo dan heb jij ook aandacht gekregen. Nogmaals, jij en ik denken niet heel anders. Gek dat je dat nog steeds niet door hebt.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door mercator »

machmoed elchalid schreef: Nogmaals, jij en ik denken niet heel anders. Gek dat je dat nog steeds niet door hebt.
Maar IK denk wél heel anders. Want het is toch van de gekke zeg: terwijl er miljoenen lijnen tekst worden gespendeerd aan het analyseren van dat achterlijke bijgeloof en de belijders ervan, en het precies een ENORME prestatie is als er s eentje moslim-af geraakt groeit het kankergezwel dat Islam/moslim heet gewoon steeds sneller door, door kweekprogramma en immigratie. Het zal mij echt WORST WEZEN wat er in de kop van moslims omgaat zeg, ze moorden, stelen, roven, plunderen, verkrachten, profiteren terwijl wij er op staan toe te kijken !

Voor zachte en geleidelijke methodes om van die plaag af te raken is het al veel te laat, ook Wilders kan dat niet meer. Burgeroorlog? Neen, openlijke oorlog met de moslimlanden, luchtaanvallen op Marokko bijv. Dat is de beste tactiek. De moslims afsnijden van hun machtsbasis.

Barbaars? Bijlange niet, in 1999 werd een hoofdstad in het hart van Europa gebombardeerd om de moslims terwille te zijn, dat kon en mocht wél.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door mercator »

machmoed elchalid schreef:@naar boven,
we hebben het over twee soorten mensen vriend. de ene staat open voor discussie; deze mensen horen ook respect te krijgen en je hebt mnsen die vasthouden aan indoctrinaties en vinden wat ze vinden.
Noem eens wat vooraanstaande moslims die open staan voor een echte discussie?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door naar boven »

machmoed elchalid schreef:@naar boven,
we hebben het over twee soorten mensen vriend. de ene staat open voor discussie; deze mensen horen ook respect te krijgen en je hebt mnsen die vasthouden aan indoctrinaties en vinden wat ze vinden. Deze mensen moet je met de harde hand weren. Is het zo duidelijk naar boven. Zo dan heb jij ook aandacht gekregen. Nogmaals, jij en ik denken niet heel anders. Gek dat je dat nog steeds niet door hebt.
Wij denken geheel anders. Bij mij blijft de islam niet buiten schot, maar wordt door mij als de hoofdoorzaak van de problemen benoemd.

Dat die mensen waar jij het over hebt zich zo gedragen komt niet omdat ze gestoord zijn, omdat ze analfabeet zijn, omdat ze niet intelligent zijn, of omdat ze positief gediscrimineerd worden.

Het komt door de islam. De islam heeft ze opgezadeld met een superioriteitsgevoel, met een minachting voor vrouwen en niet-moslims en met het idee dat er van de 'ongelovigen' geroofd, geprofiteerd en geparasiteerd mag worden. Nee: moet worden.

En eigenlijk zijn de moslims best tevreden met dat idee.
Laatst gewijzigd door naar boven op di sep 08, 2009 7:03 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
RTFM
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door mercator »

machmoed elchalid schreef:n je hebt mnsen die vasthouden aan indoctrinaties en vinden wat ze vinden. Deze mensen moet je met de harde hand weren. .
Hoe had je je dat voorgesteld? Deporteren?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door mercator »

naar boven schreef: Bij mij blijft de islam niet buiten schot, maar wordt door mij als de hoofdoorzaak van de problemen benoemd.
Islam is criminogeen an sich. Geen interpretatie, geen suikerkoran, geen iftar-maaltijdje, geen multicultureel straatfeest zal daar ook maar iets aan veranderen. Een moslim is een eersteklas huichelaar, zoals de terroristen van 9/11, Londen en Madrid. Allemaal op het eerste zicht perfect decente en beschaafde moslims. Maar daar in schuilt de beerput van middeleeuwse achterlijkheid en intolerantie.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
machmoed elchalid
Berichten: 116
Lid geworden op: vr aug 21, 2009 9:45 am

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door machmoed elchalid »

Is het de bedoeling dat ik op die onzin inga.....ik heb jullie allang laten zien waar ik voor sta. Wat interesseert het iemand hoe iemand denkt of handelt. Niets zolang die maar met rust gelaten wordt. En mercator, natuurlijk zijn we niet hetzelfde en denken we hetzelfde, maar over dit onderwerp toevallig wel. Vertel al je frustraties maar aan iemand who cares! iemand die luistert bijvoorbeeld. Ik ken Geert Wilders beter dan je denkt! Hij is een stuk genuanceerder dan velen hier but them again, hij is een politicus! Ik mag hem wel.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door mercator »

machmoed elchalid schreef: Ik ken Geert Wilders beter dan je denkt! Hij is een stuk genuanceerder dan velen hier but them again, hij is een politicus! Ik mag hem wel.
Natuurlijk is Geert Wilders veel te genuanceerd. Van zijn plan om grote hoeveelheden overbodige moslims uit te zetten komt helemaal niets in huis omdat Marokko die niet terug wil. Om de situatie ten gronde aan te pakken heb je een staat van oorlog met de moslimwereld nodig.
En wees maar gerust jongen dat vélen denken zoals ik, steeds meer Europeanen zijn moslim en islam in al zijn vormen spuug-en spuugzat en willen daden zien ipv woorden.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Plaats reactie