Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Is Mohammed het zegel der profeten? Of gewoon één der velen? Debatteer over zijn leven, visies, psychologie, sucessen en mislukkingen. Kun je hem met Jezus vergelijken?
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door naar boven »

machmoed elchalid schreef:Is het de bedoeling dat ik op die onzin inga.....
Nee natuurlijk niet.
Je zou eens een pijnlijk feitje onder ogen moeten zien.

Maar blijf vooral posten. Leuk speelgoed is nooit weg..
RTFM
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door mercator »

machmoed elchalid schreef:Is het de bedoeling dat ik op die onzin inga.....
Ja eigenlijk is dat idd wél de bedoeling dus.
Want voor praten en politieke spelletjes-wat jij interessant lijkt te vinden, nou ja, amuseer je maar- is het al pakweg 25 jaar te laat. DE vraag is: hoe maken we Europa moslimvrij ?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
machmoed elchalid
Berichten: 116
Lid geworden op: vr aug 21, 2009 9:45 am

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door machmoed elchalid »

Mercator schreef: Want voor praten en politieke spelletjes-wat jij interessant lijkt te vinden, nou ja, amuseer je maar- is het al pakweg 25 jaar te laat. DE vraag is: hoe maken we Europa moslimvrij ?
antwoord: NIET !

niet echt bevredigend he, maar is wel de realiteit, of begin je ook dat al te ontkennen! agressie wekt agressie op en omdat een ander agressief is, wil niet zeggen dat iedereen maar agressief moet zijn of doen. Dat er dus een stelletje sukkels zijn die zich moslim noemen en die terroristisch zijn, is iedere moslim maar een terrorist! Wat een Bullshit onzin!! Nee ik vind dat niet NEE! NEE, niet alle moslims zijn klootzakken, dat jullie ze niet kennen, wil niet zeggen dat ze niet bestaan. Geen enkel normaal denkende persoon zal bij het zien van wat jullie shrijven onder de indruk geraken en of denkt goh..dit zijn interessante mensen, hier kan ik nog wat van leren...integendeel, het is uitsluitend frustratie en gebrek aan zelfrespect (zeker niet allen, maar slechts een paar). NL heeft niet veel meer in de melk te brokkelen, daar moet je bij Frankrijk en Duitsland zijn. Deze landen hebben gigantische betrekkingen met de arabische wereld. Sommigen hier hebben een gigantisch grote bek zonder dat ze weten dat het 'westen' gewoon meedoet. NL is in ogen van VS, Frankrijk, Engeland en vele andere belangrijke landen minder belangrijk dan sommige arabische landen. Dus het westen waar jij het de hele tijd over hebt is onlosmakelijk verbonden met de arabische/islamitische landen. De aanslagplegers in 2001 is door o.a. 14 S.Arabiers uitgevoerd. Waarom krijgt S.A. nog geen eens een scheet als aandacht van Bush...oh ja het zijn vrienden, want oh wee als VS gaat janken, dan laten ze VS failliet gaan...dit is een feit! Dus mijn beste, wie gaat Europa moslimvrij maken? Frankrijk? Engeland? Duitsland? Spanje? JIJ? vertel me dat aub, ik ben benieuwd. Maar kom niet met als het aan mij ligt dan..., want daar ligt het niet zoals je al door hebt. In plaats daarvan zit je hier op je vingers te verbijten en maar schreeuwen dat...! Wat is concreet je oplossing en is het uberhaupt uitvoerbaar? Nee, in plaats daarvan zit je anderen te kleineren opdat je je groot voelt. Heb je dan zo weinig moederliefde gehad? Het is een constatering en zeker geen verwijt. Dus mijn beste, zorg dat 'jouw vriendjes' (het westen/europa etc) het met je eens worden en niet huichelachtig met die mensen waar jij het over hebt spelletjes spelen. Er blijft dus erg weinig over van het westen waar jij in gelooft. Het westen is dus erg divers! Met jou gedachtengang kom je niet verder dan de polder!
machmoed elchalid
Berichten: 116
Lid geworden op: vr aug 21, 2009 9:45 am

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door machmoed elchalid »

naar boven schreef: Nee natuurlijk niet.
Je zou eens een pijnlijk feitje onder ogen moeten zien.
Volgens mij heb je weer zitten snuiven of zo! welke pijnlijke feitjes? dat het westen en de islamitische in feite één is. Ja, dat is idd pijnlijk. Dat sommige arabische/islamitische landen belangrijker zijn voor sommige westerse landen? jep..ook dat is pijnlijk. Dat NL zelf dit oogluikend heeft toegestaan, maar dit niet onder controle dreigt te krijgen? Yep! ook dit is een pijnlijk feitje. Dat binnen 100 jaar als het zo doorgaat de islam de grootste onzinreligie is? Yep! ook dit is een pijnlijk feitje!

Wordt dus wakker naar boven en kom eens een keer op aarde i.p.v. de hele tijd naar boven te staren en zie de feiten onder ogen! sommigen moeten nu heel hard lachen hier! neem het ze niet kwalijk naar boven. Gewoon negeren en naar boven blijven kijken.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door Manon »

Het is precies pas na een bepaald uur dat Mr. Hyde in Dr. Jekyll verandert. Zou het wiet zijn? of boose?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door Manon »

machmoed elchalid schreef:naar boven schreef: Nee natuurlijk niet.
Je zou eens een pijnlijk feitje onder ogen moeten zien.

Volgens mij heb je weer zitten snuiven of zo! welke pijnlijke feitjes? dat het westen en de islamitische in feite één is. Ja, dat is idd pijnlijk. Dat sommige arabische/islamitische landen belangrijker zijn voor sommige westerse landen? jep..ook dat is pijnlijk. Dat NL zelf dit oogluikend heeft toegestaan, maar dit niet onder controle dreigt te krijgen? Yep! ook dit is een pijnlijk feitje. Dat binnen 100 jaar als het zo doorgaat de islam de grootste onzinreligie is? Yep! ook dit is een pijnlijk feitje!

Wordt dus wakker naar boven en kom eens een keer op aarde i.p.v. de hele tijd naar boven te staren en zie de feiten onder ogen! sommigen moeten nu heel hard lachen hier! neem het ze niet kwalijk naar boven. Gewoon negeren en naar boven blijven kijken.
Dus volgens jou hadden we de nazi's ook maar gewoon moeten laten blijven? Tenslotte waren ze niet allemaal fanatiek, toch?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
machmoed elchalid
Berichten: 116
Lid geworden op: vr aug 21, 2009 9:45 am

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door machmoed elchalid »

Ik zeg toch circe, met zulke redeneringen kom je niet verder dan de polder! Wie had het over de nazi's. Bovendien is mijn tactiek eerst respectvol en bij het zien van de dierlijke instincten bij sommigen van jullie, weet ik dat je vuur met vuur moet bestrijden, maar dan alleen bij hersenlozen! Ik doe net als sommigen van jullie en effe kijken hoe lang de discussie dan duurt! Ik vind het een amusant spelltje...net politiek!
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door hans van de mortel »

mercator schreef: En wees maar gerust jongen dat vélen denken zoals ik, steeds meer Europeanen zijn moslim en islam in al zijn vormen spuug-en spuugzat en willen daden zien ipv woorden.
Inderdaad! Slechts enkelen zeggen openbaar wat velen allang enorm dwars zit. Ik kan mij niet herinneren ooit één persoon ontmoet te hebben die niet tégen moslims in het algemeen en de islam in het bijzonder was. De Nederlandse bevolking heeft een afschuw van mensen die bewust kiezen voor de achterlijkheid van de middeleeuwen. Ik moet er niet aan denken iemand te ontmoeten die hier anders over zou denken.

MOSLIMS ZIJN DEBIEL, ACHTERLIJK, GRONDIG GESTOORD, GEFRUSTREERD, ONDANKBAAR, LEUGENACHTIG, BRUTAAL, EN VOLKOMEN GEDESORIËNTEERD WAT DE WETENSCHAP EN GESCHIEDENIS BETREFT. PRECIES ZOALS DIE KUT-ENGEL GABRIËL DIE DACHT DAT ANALFABEET MOHAMMED SCHRIJVEN EN LEZEN KON.

Wie als mens deze onmenselijke achterlijkheid van islam tot richtingbepalend voor de waarheid aanneemt, hoort in een inrichting thuis: in een islamitisch land, maar NIET in een beschaafd ontwikkeld land met kenniseconomie.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
machmoed elchalid
Berichten: 116
Lid geworden op: vr aug 21, 2009 9:45 am

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door machmoed elchalid »

Circe schreef: Het is precies pas na een bepaald uur dat Mr. Hyde in Dr. Jekyll verandert. Zou het wiet zijn? of boose?
Pijnlijk he die feitjes! Gek trouwens dat je het alleen tegen mij hebt. Ben je zo'n laffe meeloper? just an question.
machmoed elchalid
Berichten: 116
Lid geworden op: vr aug 21, 2009 9:45 am

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door machmoed elchalid »

Wie als mens deze (onmenselijke achterlijkheid van) islam tot richtingbepalend voor de waarheid aanneemt, hoort in een islamitisch land thuis, maar NIET in een beschaafd ontwikkeld land met kenniseconomie.
Hans, zoals het er nu staat ben ik het volledig mee eens. Ik ben zo vrij geweest om voor mij niet terzake doende woorden tussen haakjes te zetten of te verwijderen. Ik vind dus ook dat de middeleeuwse praktijken maar eens uit niet islamitische landen moet verdwijnen.
machmoed elchalid
Berichten: 116
Lid geworden op: vr aug 21, 2009 9:45 am

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door machmoed elchalid »

Hans schreef: Ik kan mij niet herinneren ooit één persoon ontmoet te hebben die niet tégen moslims in het algemeen en de islam in het bijzonder was.
Dit meen je toch niet Hans. We hebben het toch wel over NL..toch?

Ik kan het me echt niet voorstellen Hans! Nu breekt werkelijk mijn klomp! Ik weet niet met wat voor mensen je omgaat, maar niet mensen van de randstad in ieder geval.
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door naar boven »

machmoed elchalid schreef:
naar boven schreef: Nee natuurlijk niet.
Je zou eens een pijnlijk feitje onder ogen moeten zien.
Volgens mij heb je weer zitten snuiven of zo! welke pijnlijke feitjes? dat het westen en de islamitische in feite één is. Ja, dat is idd pijnlijk. Dat sommige arabische/islamitische landen belangrijker zijn voor sommige westerse landen? jep..ook dat is pijnlijk. Dat NL zelf dit oogluikend heeft toegestaan, maar dit niet onder controle dreigt te krijgen? Yep! ook dit is een pijnlijk feitje. Dat binnen 100 jaar als het zo doorgaat de islam de grootste onzinreligie is? Yep! ook dit is een pijnlijk feitje!
:D Dat je de kampioen van de jij-bakken en de ad hominems bent weet ik nu zo onderhand wel.
Pure paniek, maar wat moet je anders als je geen argumenten en geen antwoorden hebt?

Waarschijnlijk wordt de islam inderdaad de grootste ideologie. Tot er niets meer te plunderen valt, dan stort het vanzelf in.
Wordt dus wakker naar boven en kom eens een keer op aarde i.p.v. de hele tijd naar boven te staren en zie de feiten onder ogen! sommigen moeten nu heel hard lachen hier! neem het ze niet kwalijk naar boven. Gewoon negeren en naar boven blijven kijken.
Daar is m'n nickname (naar boven) ook voor bedoeld: als laatste strohalm voor stakkers die het niet meer weten. Kunnen ze daar nog kinderachtig over gaan doen..
RTFM
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door hans van de mortel »

machmoed elchalid schreef:
Hans schreef: Ik kan mij niet herinneren ooit één persoon ontmoet te hebben die niet tégen moslims in het algemeen en de islam in het bijzonder was.
Dit meen je toch niet Hans. We hebben het toch wel over NL..toch?

Ik kan het me echt niet voorstellen Hans! Nu breekt werkelijk mijn klomp! Ik weet niet met wat voor mensen je omgaat, maar niet mensen van de randstad in ieder geval.
Natuurlijk chargeer ik. Er zijn immers altijd mensen die gemakzuchtig onverantwoordelijk positief denken over moslims. En zeker in de randstad en in de intellectuele linkse kroeg alwaar geen moslim te bekennen is.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door naar boven »

machmoed elchalid schreef:Ik zeg toch circe, met zulke redeneringen kom je niet verder dan de polder! Wie had het over de nazi's.
Circe. Een correcte vergelijking.
Bovendien is mijn tactiek eerst respectvol en bij het zien van de dierlijke instincten bij sommigen van jullie, weet ik dat je vuur met vuur moet bestrijden, maar dan alleen bij hersenlozen! Ik doe net als sommigen van jullie en effe kijken hoe lang de discussie dan duurt! Ik vind het een amusant spelltje...net politiek!
:D Een discussie? Heb je die in dit topic al waargenomen dan? Je bent hier de bal die denkt dat-ie mee aan het voetballen is. Dat is natuurlijk wel zo maar in een andere rol dan je had gewenst..
RTFM
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door mercator »

machmoed elchalid schreef:
Hans schreef: Ik kan mij niet herinneren ooit één persoon ontmoet te hebben die niet tégen moslims in het algemeen en de islam in het bijzonder was.
Dit meen je toch niet Hans. We hebben het toch wel over NL..toch?
Over België ook hoor. Vrijwel elke Vlaming die je tegenkomt kotst van moslims, met hun achterlijke parades van zwarte vodden voor de wijfjes, vandaag zag ik nog zo een mannelijk soort imam in een soepjurk met een neerhangende puntmuts rondlopen, een soort mislukte KKK figuur dus. En dat kan allemaal zo maar hier? Dat màg hier zomaar? Terwijl je in achterlijk moslimland in de nor vliegt als je een bijbel bij hebt? Wie is nu superieur? WIJ zijn superieur, alles wat zich moslim noemt ondertekent een diploma van achterlijkheid en barbaarsheid en dient met een flinke schop onder de kont over de straat van Gibraltar gekeild te worden. Achterlijk zijn? Ramadan en moord vieren? Kamelenpis drinken? Geilen op 72 maagden?Stukken van penis en kutje wegsnijden ?.Allemaal OPPERBEST, maar graag in landen Marokko, Turkenland, Somalië etc. ajb, NIET HIER :knorrie:
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Profeet Mohammad was in de eerste plaats een gore sadist.

Bericht door hans van de mortel »

Weleens ooit van geweld gehoord, toegepast door Jehovah’s Getuigen tegen andersdenkenden? NEEN! NOOIT! Zoiets is alleen voorbehouden voor de meest walgelijke religie op aarde en zijn volgelingen: ISLAM

Het gaat niet alleen om het geweld dat zo kenmerkend is voor de moslim, maar om al zijn primitieve heidense holbewonerspraktijken die hij meent in een vrij land te kunen toepassen. En daar heeft hij gelijk in. In een vrij land mag bijna alles. In het bos poepen mag weer niet. Maar het geterroriseer door slecht opgevoede moslim jongeren vanuit de traditie in islam, maand in maand uit, schijnt de politie nauwelijks tot daadkracht te kunnen bewegen.

TERRORISME in het groot, TERRORISME buurtgebonden, TERRORISME van andersdenkenden is de moslimmens niet vreemd - EERWRAAK, een vanzelfsprekende agressieve haatdragende reactie binnen islam - UITHUWELIJKEN. Een vrouw telt niet in islam. Zij is het bezit van de man, zij is het gebruiksvoorwerp van de man die respect eist voor zijn mannelijke gelijkenis met de sadist Allah. DISCRIMINATIE. Het is in islam normaal dat alles en iedereen die niet islam-minded is wordt gediscrimineerd en geterroriseerd. ACHTERLIJKHEID. De wijsheid van de islam bestaat voor 99% aan koran gerelateerde teksten. BESCHAVING. Een onbekend woord in islam. En ga zo maar door met islam. Er komt geen eind aan deze van alle beschaving vervuilde heidense cultuur.

Er is zo ontzettend veel mis in islam, dat geen zelfstandig denkend mens zich nog moslim zou durven noemen. Hoe is het toch mogelijk dat er Marokkanen zijn die deze walgelijkheden van islam afwijzen, maar zich toch nog vol trots moslim blijven noemen? Kent iemand van ons misschien in deze tijd een Duitser die zich nazi noemt? Omdat hij veel van de nazi-ideeën weliswaar afkeurt, maar toch nog de positieve lichtpuntjes van de nazi’s in ere wil houden, komt hij er trots voor uit. Als je met hem praat over het nazidom zal hij veel afkeuren, maar toch vooral de positieve punten willen benadrukken. Kortom, hij is een moderne post-nazi die daar gelovig voor uitkomt.

Welnu, dit is wat onze vriend Machmoud ons wil doen geloven. Dat is zijn goed recht. Maar je vraagt je af waar hij in godsnaam mee bezig is. Als het aan hem zou liggen zouden alle Duitsers met armbanden om mogen lopen met een groot hakenkruis erop. Waarmee zij aan de hele wereld willen uitleggen dat Hitler ook goede dingen heeft gedaan. En inderdaad, dat is zo. Denk maar aan . . . Over Hitler en zijn regime zijn immers meer goede te vertellen dan over islam.

Een Marokkaan die kritiek heeft op de islam en zich desondanks nog vol trots moslim durft te noemen, hoort net zoals al die andere moslims niet thuis in Nederland. Hij hoort thuis in de smurrie van islam. In Marokko bijvoorbeeld. Of in het krankzinnigengesticht. Nederland kent immers een goede gezondheidszorg.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door Ariel »

Onderwerp gesplits. Gaat hier verder.

http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... 02#p182602" onclick="window.open(this.href);return false;

Vriendelijke groet.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
justme
Berichten: 18
Lid geworden op: zo dec 27, 2009 7:21 pm

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door justme »

Beste,

Op grond van de islamitische bronnen is niet met 100% zekerheid te zeggen hoe oud Aisha was bij haar huwelijk, maar als zij op 9-jarige leeftijd trouwde, was dit niet onwelvoeglijk voor haar tijd. Ook in onze streken lag de huwbare leeftijd in de pre-moderne samenlevingen rond deze leeftijd en werd de stap van kindertijd naar volwassenheid zonder tussenliggende lange adolescentie gezet. Pas de voorbije 150 jaar werd parallel met de ingrijpende veranderingen in de samenleving en demografie ten gevolge van de industrialisatie de leeftijd van meerderjarigheid geleidelijk opgetrokken.

Dergelijke leeftijdsgrenzen hangen samen met de structuur en demografie van een pre-moderne samenleving en met de veel lagere algemene levensverwachting die toen gold. Historische informatie dient bekeken te worden in de context van de periode waarin ze zich voordeed, niet vanuit een waarde-oordeel dat men enkele honderden jaren later zou uitspreken mochten dezelfde feiten zich vandaag voordoen.Profeet Mohamed op grond van zijn huwelijk met Aisha een pedofiel noemen, getuigt op zijn minst van onwetendheid, op zijn slechtst van kwaadwilligheid en is hoe dan ook een ernstige vorm van laster. Laster houdt in dat men iemand - in dit geval profeet Mohamed - in het openbaar ten onrechte beschuldigt van feiten die niet waar zijn met als doel zijn reputatie te ruïneren . En zoals altijd het geval is met laster, zegt dit iets over denkwereld van diegene die de laster uitspreekt, maar niets over diegene die belasterd wordt.

Wat ook de leeftijd van Aisha was bij haar huwelijk, 9 jaar of ouder, haar leeftijd heeft in de islamitische leer en wet geen wettelijke waarde. .De islamitische leer en wet legt geen minimum leeftijdsgrens vast voor huwelijken, maar houdt rekening met veranderende culturele omstandigheden doorheen de tijd en omschrijft de huwelijksleeftijd in termen van maturiteit,individueel maar ook in samenhang met de samenlevingscontext. Biologische maturiteit is daarbij niet voldoende: daarnaast moet de persoon ook emotioneel, psychisch, intellectueel en moreel voldoende matuur zijn, een zaak die van individu tot individu verschilt en die zorgzaam onderzocht dient te worden.

In tribale samenlevingen was meerderjarigheid geen wettelijk geregelde kwestie, maar een zaak die door de stammen bepaald werd. Volgens antropologen verliep de overgang van kindertijd naar volwassenheid in tribale samenlevingen zonder een lange tussenfase van adolescentie "omdat voorbereiding voor volwassenheid in zulke omstandigheden niet het soort sociale, intellectuele of morele uitdagingen met zich meebracht die eigen zijn aan geavanceerde samenlevingen.". De kennis en vaardigheden die men moest verwerven om deel te nemen aan het volwassen leven - jagen, de grond bewerken enz - kon men reeds op vroege leeftijd verwerven en waren veel minder complex dan de kennis en vaardigheden waarover men nu in hoogtechnologische, complexe samenlevingen moet beschikken om volwaardig te kunnen deelnemen aan het volwassen leven.

Kwestie van dit in historisch perspectief te plaatsen: in het Engeland van 1576 werden seksuele betrekkingen met een meisje jonger dan 10 jaar als verkrachting van een minderjarige beschouwd. Met andere woorden, vanaf 10 jaar kon een meisje in Engeland in 1576 wettelijk seksuele betrekkingen hebben. Ook in onze streek, dus, was zeer jong huwen en zeer jong seksuele contacten hebben met meerderjarigen een normale zaak.


Bij de Romeinen was het wel een zaak van de wet. De Romeinen zetten de leeftijdsgrens voor meerderjarigheid op 12-14 jaar, maar behielden tegelijk een minimum van 7 jaar. In het Romeinse Rijk werd tijdens bepaalde perioden wat wij nu 'zeer jong' huwen voor meisjes zouden noemen, zelfs aangemoedigd om de grote soldatensterfte zo veel mogelijk aan te vullen en de mannelijke bevolking op peil te houden.

Volgens sommige christelijke en andere bronnen was Maria mogelijk maar goed 12 of pas 13 jaar toen zij aan Jezus het leven schonk, vermits volgens Hebreeuwse tradities toen rond de leeftijd van 12 jaar getrouwd mocht worden. Andere christelijke bronnen stellen dat vermits de Bijbel haar leeftijd niet duidelijk aangeeft het onmogelijk te zeggen is hoe oud ze was. .

Dus als men iets wilt bespreken wat nu plaatst vind (deze topic).Laat ons gewoon eens zijn dat als men een jong meisje wilt uithuwelijken dat da fout is ,omwille van dat ze de zelfde fout begaan als jullie nu doen één regeltje lezen dat hun het beste past in hun leventje...Laat ons het beste voor elkaar wensen en het slechte bestrijden door meer kennis aan elkaar te geven in het goede binnen een samenspraak.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door mercator »

Of die ouwe Mo nu al dan niet kinderen verkrachtte 1400 jaar geleden is van geen enkel belang, in die dagen gebeurde er nog wel meer ongein waar we nu onze neus voor ophalen. Waar het op aan komt is dat anno nu zijn volgelingen dat nog als rechtvaardiging zien om de pedofiel uit te hangen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door mercator »

justme schreef:Profeet Mohamed op grond van zijn huwelijk met Aisha een pedofiel noemen, getuigt op zijn minst van onwetendheid, op zijn slechtst van kwaadwilligheid en is hoe dan ook een ernstige vorm van laster.
Waarom voel jij je zo aangesproken als ouwe Mo "belasterd" wordt? Hij neukte een klein kind, nou en, je zit zelf de hele tijd te vertellen dat zo iets in die jaren helemaal ok was omwille van "lagere levensverwachting, historische context etc." ? Mohammed was volgens onze huidige beschaafde normen een viezerik die in de gevangenis zou terechtkomen en/of chemisch gecastreerd zou worden, maar dat is voor hem toch geen probleem want hij is al zowat 1400 jaar morsdood?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Mahalingam
Berichten: 52155
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door Mahalingam »

In Jemen heeft Gods Grondpersoneel een aantal penguins bijeen gedreven om die te laten protesteren tegen een verbod op kind-huwelijken vanaf 9 jaar.
Ze zwaaien met opengeslagen Koran's dus de redenering zal wel zijn: "wat Mohammed mocht mogen onze kerels ook". Als ze dat niet mogen dan kunnen ze Mohammed niet navolgen. Dat is ons een gruwel.

Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door Manon »

wat is "contains content from afp"?

het is werkelijk FFI dat ze geblokkeerd hebben. Via Youtube kan je het filmpje gewoon zien
http://www.youtube.com/watch?v=g-n7MgbL ... r_embedded" onclick="window.open(this.href);return false;
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door BFA »

circe schreef:"contains content from afp"?
Bevat inhoud van AFP. AFP is een persagentschap. (P staat voor Press)
AFP is ongeveer 2 jaar gelden achter bloggers en andere sites gegaan die Quotes en andere informatie overnamen.
Voor dit gebruik eisten ze betaling. Zelfs als het maar één zin was die uit een van hun artikels werd overgepast.

Cut and paste kan je niet stoppen. Bloggers hebben toen de slag gewonnen.
Linken naar een video op You Tube kan je buiten werking stellen als de site die linkt AFP niet betaald voor die plaatsing.
Het is niet alleen FFI dat geblokkeerd is.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door Dhana »

Wle of niet geblokkeerd door een of ander persagentschap. Ik vind het meer dan moedig dat vrouwen in dat land de straat op gaan om te prosteren tegen kinderhuwelijken.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door Monique »

Dhana schreef:Wle of niet geblokkeerd door een of ander persagentschap. Ik vind het meer dan moedig dat vrouwen in dat land de straat op gaan om te prosteren tegen kinderhuwelijken.
Nee, juist niet
protesteren tegen een verbod op kind-huwelijken
.

ze willen juist dat kinderen sex~toys zijn.

Misschien om de aandacht van zichzelf af te leiden?
Amorele atheistische nitwit
Plaats reactie