Arabist Hans Jansen

Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: In memoriam. Arabist Hans Jansen. Artikelen

Bericht door hans van de mortel »

Ik ben bij minuut 11 van de video gestopt. Ik ga hem inkorten voor verder gebruik.

Fantastische video! Fantastische interviewer. Bedankt Sjun! Ik ken de video, maar het is altijd goed zoiets regelmatig weer tot je hersencellen te laten doordringen.

Mijn hemel, hoe desolaat is deze wereld eraan toe dat niet alleen moslims maar ook de hoeders van de SMERIGE POLITIEK en HET SMERIGE KONINGSHUIS enorme moeite hebben de waarheid te herkennen en toe te geven en daarmee de samenhangende logica eerlijk en oprecht onder ogen te zien. Telkenmale wordt ons de spiegel voorgehouden dat - triest en waar - de waarheid bijna altijd onaangenaamheden met zich meebrengt waardoor ondervraagden, die geconfronteerd worden met de waarheid, innerlijke geestelijke doodsangsten uitstaan. Wat is er mis met de mens die samenspant met een weerzinwekkende walgelijke primitieve zorgwekkende islamitische mensenmassa die gesteund wordt door politiek en koningshuis waar wij maar beter op gepaste manier afstand van kunnen nemen met de logische conclusie:

Moslims behoren tot de onverbetelijke dwarsliggers op onze hedendaagse beschaving. Zij manifesteren zich schaamteloos als door de Arabische sadistisch discriminerende haatzaaier profeet Mohammed opgeleide parasieten.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89711
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Arabist Hans Jansen

Bericht door Ariel »

We zijn gewaarschuwd.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Arabist Hans Jansen

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:
wo okt 25, 2023 1:18 pm
We zijn gewaarschuwd.
Een goed verstaander heeft maar een half woord nodig.

Maar we luisteren niet.

We negeren waarheden en leggen liever ons oor te luisteren in de buurt van een stapel leugens.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Plaats reactie