De militaire oplossing van het islam probleem

Is de islamitische openbaring uniform? Wordt deze door alle gelovigen op dezelfde manier geïnterpreteerd? Hoe denken anderen zoals de Arabist HANS JANSEN over de islam?
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De militaire oplossing van het moslimprobleem

Bericht door Pilgrim »

BFA schreef:Je zal nog een beetje uithouding moeten tonen. Islam is onafwendbaar zijn eigen ondergang aan het graven. EEn beetje sturen in het verborgene en over enkele jaren (decennia) is het weg.
De implosie en/of ondergang van de Islam wordt al vrij lang door sommige deskundigen voorspeld, maar zal het echt zo snel gaan? Op dit moment groeit de Islam nog steeds, waarbij dit vooral demografische groei is (het aantal bekeringen is te verwaarlozen). Er is inderdaad ook een sterke trend naar afvalligheid in de islamitische wereld, maar nog lang niet sterk genoeg om een implosie te bewerkstelligen. Het is daarbij natuurlijk ook niet zonder risico voor een moslim om zijn of haar geloof te verlaten. En verder overtreft de demografische groei van de Islam de afvalligheid nog steeds ruimschoots. :(
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: De militaire oplossing van het moslimprobleem

Bericht door BFA »

Pilgrim schreef: De implosie en/of ondergang van de Islam wordt al vrij lang door sommige deskundigen voorspeld, maar zal het echt zo snel gaan?
De snelheid hangt af van de verborgen oorlog die gevoerd wordt.
Op het ogenblik is de wereld onstabiel.
Het unilaterisme van de Pax Americana is plaats aan het maken voor het multilaterisme van het triumviraat: Amerika, Rusland, China.
Er is daar geen plaats in voor Islam. Het zal niet weggaan. Islam zal zich plaatsen ergens langs de ketterij van de continue revolutie. Maar die leeft enkel nog ergens in de hoofden van enkele misleide idealisten en kan niet veel kwaad meer aanrichten. Als waakhonden voor de Maffia, zoals de FARC is voor de cocaineboeren van Columbia en Venzuela. Islam wordt dan de waakhond voor Heroïneboeren in Centraal-Azië.

Rusland is geen echte wereldmacht meer. heeft nog het grootste deel van de kanalen van de vroegere USSR. Gebruikt Islam: Iran om Amerika het moeilijk te maken, en Turkije omdat het nog wat projecten heeft in Azerbijan, Tajikistan, Kazachstan.
Turkije legt claims op die staten. Op het ogenblik dat Rusland Turkije niet meer nodig heeft is het koude en de mogelijkheid van warme oorlog tussen die 2.
Mogelijkheid. Omdat Turkije NATO-overeenkomsten heeft. Een aanval op Turkije is een aanval op NATO. Dit kan Rusland zich niet permiteren.
Turkije overspeelt zijn hand met Rusland omdat het zich met die NATO-overeenkomsten veilig voelt. Turkije overspeelt zich niet alleen met Rusland, ook met China, met Iran en met Europa.
Binnen NATO begin er al stemmen op te gaan tegen Turkije.

China is de zijderoute opnieuw aan het openen. plant 2 snelspoorlijnen. Eén over Moskou naar Parijs en naar Iran met een afslag naar Turkije.
Sinds de val van de USSR heeft China kaarten waar Kazachstan en een deel van Siberië en Mongolië ingekleurd staan als Chinees grondgebied.

Kazachstan is olie. Siberië en Mongolië Rare Earth metalen. + controle over de drukste toekomstige handelsspoorljn tussen China en het MO + Europa.

Drie spelers voor dit grondgebied. De zwakste is Turkije.(Zijn militaire backup is NATO) De andere 2 staan ongeveer op militaire gelijkheid. Die kunnen overeenkomen.
Turkije heeft nog andere claims op de Cuacasus (oa Bulgarije en Roemenië) en is via HHI (Gazaflotilje) gelinkt aan finaciering van Al Qaida in Kaukasus.
Bulgarije en Roemenië hebben onontgonnen olie (redelijk grote estiminaties) Pakt Europa hier het Turks probleem in de toekomst niet aan, dan doet Rusland dit.

Turkije gaat naar de maan, als het uit NATO is. Daar moet Europa niets voor doen. Akkoorden maken met Rusland over Roemenië en Bulgarije zodat die olievoorraden Europees blijven.

Irak.
De poging om democratie te bouwen in Irak was een mooi en gerechtvaardigd project. Irak als democratie, die de tirannieke buurlanden als dominostenen aan democratie doet vallen. De moeite om het proberen geweest en de Amerikanen mogen daar heel hard voor gefeliciteerd worden.
Wie had in 2003 kunnen denken dat Arabieren niet zonder Autoritaire regimes kunnen. De Irak-politiek van Bush was altruïstisch en bewonderenswaardig.
Waar Bush fouten maakte hetgeen wat Obama doet is erger. Democratiebouw in Irak is door de ingesteldheid van de Arabieren te duur en kostelijk. Verdeel en heers zou de normale strategische omschakeling zijn.
Obama maakt daar verdeel en loop weg van. Irak gaat opnieuw ontploffen.
Hier kan aan de Turken gemeld worden dat ze ongestoord Iraaks Kurdistan kunnen nemen.
Dit kan later een aanleiding zijn om Turkije NATO-lidmaatschap te ontnemen. Wanneer dit ontnomen wordt, hangt af van wat we van Turkije willen.
Op het ogenblik dat Turkije in beweging is, ik ben bijna zeker dat met de juiste druk Turkije kan doorgeduwd worden tot in Iran. Iraans Kurdistan en een deel van Iran waar Turksprekende Azeris wonen. waar Turkije ook claims op maakt.

Iraaks Kurdistan weet ik niet. Turkije kan verleid worden om Iran aan te pakken, enkel als het nog backup van NATO heeft.

Turkije heeft ook zicht op Europa. De backup van NATO aan Turkije zal maken dat het eerst achter zijn andere claims zal gaan in Centraal Azië, Irak en Iran. Zich niet tegen Europa keren voordat het zich sterk genoeg gemaakt heeft in zijn vroeger achterland.
Op het juiste ogenblik Turkije losgelaten uit NATO, het wordt afgemaakt door Rusland en China.
Iran. Welke overeenkomsten Iran gemaakt heeft met Turkije in hun toenadering is nog niet zeker. In het slechtste geval hebben zij Irak reeds verdeeld en zal Turkije niet zomaar tegen Iran optrekken.

Daar is Pakistan, ook met woelige grensgebieden met Iran.

Morgen verder, Ik werk vroeg: terwijl jullie nog slapen.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De militaire oplossing van het moslimprobleem

Bericht door mercator »

Pilgrim schreef: De implosie en/of ondergang van de Islam wordt al vrij lang door sommige deskundigen voorspeld, maar zal het echt zo snel gaan?
Of de islam nu implodeert in Afghanistan of waar dan ook aan de andere kant van de wereld zal ons niet afhelpen van onze moslims hier. Ik vind dat zulke rare redenering: stel dat ineens alle moslims in pakweg Irak en Indonesië het licht zien en hun Koranboekje met het oud papier weggeven, wat gaat ons dat in de Europese ghetto's van Rotterdam en Brussel opleveren? Bitter weinig vrees ik. Of wél, dat weten we helemaal niet en dat kunnen we ook niet voorspellen. Ik vermoed niet veel want itt de katholieke kerk kennen de moslims geen centrale autoriteit.
Mij interesseert het niet wat er met de moslims pakweg in Afghanistan gebeurt.
Ik ga dan ook de titel van mijn post aanpassen-als dat nog kan: DE MILITAIRE OPLOSSING VAN ONS MOSLIMPROBLEEM
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De militaire oplossing van ons moslimprobleem

Bericht door Ariel »

En dan ga ik dit onderwerp verplaatsen. Ik vind deze titel geschikt voor stormfront, maar niet voor ons.
Ik heb ook geen zin om straks weer aangesproken te worden door MDI of een andere organisatie.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: De militaire oplossing van ons moslimprobleem

Bericht door BFA »

Dan is het zinloos dat ik nog verder schrijf.
Het hele probleem Islam zit in een Geo-strategisch-politiek geheel verpakt. Wie dit niet kan of wil inzien, daar is er iets heel serieus mis. In het hoofd.
In het grote geheel verliest Islam. De wereld is zich aan het herschikken. De instabiliteit die Islam creëert is voor nieuw opkomende spelers een middel om invloed te verwerven. Eens die invloedsfeer gezet, Islam wordt overbodig. Overal ter wereld zijn er gedeelde territoriale claims, conflictgebieden en in bijna al die conflictgebieden zit Islam als drijvende instabiliteitsfactor.
Ik wou eerst die gebieden beschrijven en de situaties die tot conflict konden leiden.
Mensen die niet verder dan hun erf kunnen zien, zitten net zo als mohammedanen nog steeds in de Middeleeuwen. Voegen eerder een probleem toe dan een oplossing.

Het is in de eerste plaats een probleem van ideologie. Niet van mensen. Ideologie wordt gedragen door mensen. Onvermijdelijk dat er mensen geviseerd gaan worden. Dat er mensen uit Europa gaan moeten gezet worden en enkelingen selectief geëlimineerd.
Moeten alle mensen weg. Neen. Als de ideologie uit de mensen is, zijn de Moslims weg.
De oorlogvoering wordt vooral ideologisch.
Er zal militaire zijn. Die zal zich vooral in het verborgene afspelen. De kans dat staten tegen elkaar ten oorlog gaan trekken en alles vernietigen is klein. Ze is er.
Het is niet alleen tegen Islam waar we ons ideologisch tegen moeten verdedigen. Ook tegen de door de staat plangeleide economie, de ideologie die uit China komt en hier door groenen gepromoot wordt. Beiden kennen niet alle mensen dezelfde basisrechten en gelijkheden toe.
Het is om het geven van basisrechten van gelijkheid, veiligheid aan iedere mens, ook aan Mohammedanen, dat de Europese ideologische basis van humanisme vormt. Dit humanisme sluit niet uit dat we ons niet mogen verdedigen. uitsluiting die de PC-gecorrumpeerde vorm wel geeft.
Wil je die ideologie kunnen verdedigen, een psychopatische schutter zoals in Malmo rondloopt kan nooit als voorbeeld van die oorlog tegen Islam bijgevoegd worden, zelfs niet met een flauwe afkeuring achteraf.
Mensen die dit doen vergroten weer het probleem, brengen de oplossing verderaf in plaats van dichterbij.
Voor problemen zoals in Malmo moet de wet strikt toegepast. De PC-ketterij is de oorzaak dat dit reeds te lang niet gebeurd is.

Alle Europese steden kennen hun kruitvaten. Heel waarschijnlijk gaat er in de toekomst in die steden gevochten worden. Het laatste wat er hoeft te gebeuren zijn burgers die vechten. Als het niet anders kan dat er gevochten wordt, laat dit zijn door goed getrainde soldaten met strenge regels voor engagement.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De militaire oplossing van ons moslimprobleem

Bericht door mercator »

BFA schreef:Dan is het zinloos dat ik nog verder schrijf.
Dat klopt. Ga jij dan maar rustig zitten wachten tot de Islam "geo-politiek implodeert".
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De militaire oplossing van ons moslimprobleem

Bericht door mercator »

Ariel schreef:En dan ga ik dit onderwerp verplaatsen. Ik vind deze titel geschikt voor stormfront,
Ik vind zulke titels niet op Stormfront. Ik ben blijkbaar zowat de enige hier die daar niet stiekem zit te lezen.
Als je deze post naar het verdomhoekje hier over plaatst heb ik liever dat je hem helemaal verwijdert.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: De militae oplossing van ons moslimprobleem

Bericht door BFA »

x
Laatst gewijzigd door BFA op wo okt 27, 2010 12:59 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De militaire oplossing van ons moslimprobleem

Bericht door mercator »

BFA schreef:
mercator schreef:Dat klopt. Ga jij dan maar rustig zitten wachten tot de Islam "geo-politiek implodeert".
Typische reactie voor een Vlaamse boer, wiens wereld voorbij de prikkeldraad van zijn erf ophoudt te bestaan.
Tja, binnenkort woon jij in het buitenland, da's waar ook. Maar ik zou er maar niet te zeker van zijn dat je Waalse landgenoten een onderscheid gaan maken tussen de Vlaams Blok persoon BFA en zijn (in hun ogen dan) Nazistische ideologie :D .
Goed voor jou dat jij vanop een paardefokkerij in de Ardennen met arendsoog het hele geo-politieke wereldgebeuren overschouwt.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De militaire oplossing van het islam probleem

Bericht door Ariel »

Ik kan leven met de tekst "De militaire oplossing van het islam probleem" , ( heb ik veranderd) dus ik heb dit topic terug geplaatst.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: De militaire oplossing van het islam probleem

Bericht door BFA »

ik heb niets meer te zeggen.
Ga straks mijn posts verwijderen.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De militaire oplossing van het islam probleem

Bericht door Ariel »

BFA schreef:ik heb niets meer te zeggen.
Ga straks mijn posts verwijderen.
Jammer BFA. Het was een waardevolle post.
Op een forum zijn mensen het vaak niet eens, en dat moeten we niet persoonlijk opvatten.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De militaire oplossing van het islam probleem

Bericht door Pilgrim »

Ariel schreef:
BFA schreef:ik heb niets meer te zeggen.
Ga straks mijn posts verwijderen.
Jammer BFA. Het was een waardevolle post.
Op een forum zijn mensen het vaak niet eens, en dat moeten we niet persoonlijk opvatten.
Dat vind ik ook. De posten van BFA zijn volgens mij een belangrijke bijdrage aan het oplossen van het Islamprobleem. Daarom zouden ze volgens mij moeten blijven staan. Ik zou het jammer vinden als ze verwijderd worden omdat een ander forumlid een kleingeestige reactie geeft. :wink:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De militaire oplossing van het islam probleem

Bericht door mercator »

Pilgrim schreef: Dat vind ik ook. De posten van BFA zijn volgens mij een belangrijke bijdrage aan het oplossen van het Islamprobleem. Daarom zouden ze volgens mij moeten blijven staan. Ik zou het jammer vinden als ze verwijderd worden omdat een ander forumlid een kleingeestige reactie geeft. :wink:
Tja wat moet ik hierop zeggen? Mijn standpunt is juist het omgekeerde van dat van Wilders: Islam is geen probleem,dat is nl. helemaal NIKS, maar moslims zijn het probleem. Door de titel van mijn post te veranderen in die zin gaat een heel stuk van de betekenis ervan verloren. Want een ideologie kan je nu eenmaal niet militair aanpakken, dat kan je alleen met de belijders ervan.
Zou Churchill in 1940 Hitler hebben aangepakt met de slogan we gaan het nazisme aanvallen, niet de nazi's, want dat zijn fijne mensen! Ik dacht het niet!

Ik wilde het nu voor een keer s loskoppelen van de mistspuiterij over religie/ideologie, of dat me dat nu tot een slecht mens of wat dan ook maakt is totaal irrelevant in deze. Er zijn teveel moslims in W Europa, zijn jullie het daarmee eens? Ik dacht van wel. Hoe gaan we dat dan aanpakken, maw hoe krijgen we die moslims hier weg?
Ja en dan hoor je vanalles in de zin van de islam gaat vanzelf imploderen, we moeten de islamlanden destabiliseren, we moeten de moslims hier deprogrammeren, sorry maar dat vind ik nog verder gezochte hersenspinsels dan mijn -ik geef toe wat fantaisistische-plan om de moslims direct aan te pakken door ze van hun herkomstgebieden te isoleren.

Ik hoor hier ook dat ik als Vlaams boertje niet verder kijk dan mijn neus lang is en dat je dat allemaal in een véél breder kader moet bekijken, dat kan allemaal wel zo zijn maar dat gaat voorbij aan het feit dat het voor ons hier en nu van geen belang is hoeveel moslims er nou aan de andere kant van de wereld rondlopen. Die moeten we gewoon met rust laten, we moeten gewoon zorgen dat ze niet naar hier kunnen komen afzakken. Dat heet probleem-gericht denken.

Zolang we blijven vastzitten aan het idee dat de multiculproblematiek een kwestie is van ideologie/religie die we dan ook ideologies moeten gaan aanpakken komen we geen stap verder, kunnen we maar beter nu een hoofddoek gaan opzetten nu het nog kan uit vrije wil dan binnen 15 jaar gedwongen.

Nog iets: ik had me preciezer moeten uitdrukken: uiteraard wil ik nooit ofte nimmer dat iemand anders zijn bijdragen verwijderd worden, ik ben voor absolute vrije meningsuiting. Maar als mijn bijdragen ergens terecht komen waar niemand ze leest kunnen ze even goed verwijderd worden. Maar daar is dus bij deze aan geremediëerd zie ik.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De militaire oplossing van het moslimprobleem

Bericht door Hans v d Mortel sr »

mercator schreef:
Pilgrim schreef: De implosie en/of ondergang van de Islam wordt al vrij lang door sommige deskundigen voorspeld, maar zal het echt zo snel gaan?
Of de islam nu implodeert in Afghanistan of waar dan ook aan de andere kant van de wereld zal ons niet afhelpen van onze moslims hier. Ik vind dat zulke rare redenering: stel dat ineens alle moslims in pakweg Irak en Indonesië het licht zien en hun Koranboekje met het oud papier weggeven, wat gaat ons dat in de Europese ghetto's van Rotterdam en Brussel opleveren? Bitter weinig vrees ik. Of wél, dat weten we helemaal niet en dat kunnen we ook niet voorspellen. Ik vermoed niet veel want in tegenstelling tot de katholieke kerk kennen de moslims geen centrale autoriteit.
Als Mercator, geschiedkundig begaafd als hij is, goed nadenkt, dan weet hij zich te herinneren dat mensen behoefte hebben aan een leider die weet hoe de massa te indoctrineren en te manipuleren. Die zogenaamde autoriteit, wat is dat eigenlijk? In de r.k.-kerk was dat niemand anders dan de paus. Een geestelijke schertsfiguur met zelf opgelegde kracht bestaande uit onfeilbaar gezag voor wat betreft zijn uitspraken aangaande kennis over God.
Hitler, precies hetzelfde. Het Duitse volk keek tegen hem op en geloofde hem en deed wat van het verwacht werd. Ook de rest van de wereld was in de ban van die ene man. Dat ene mannetje boezemde gezag in. Lenin, Stalin, Pol Pot, Napoleon, Fidel Castro - koning, keizer, admiraal, stinken doen ze allemaal. Het zijn altijd en eeuwig de eenlingen die bepalen hoe de rest van de wereld eruit moet zien, moet denken en doen.

Er is tussentijds veel veranderd. Maar niet voor moslims. Die worden met de dag achterlijker in hun overtuiging. Zonder Mohammed bestaat er geen islam. Mohammed is al meer dan 1400 jaren dood. Hitler is pas 72 jaar dood. Er is niets meer over van zijn geloof dat de wereldmassa aanspreekt. Ook zijn alle namen met Adolf verwijderd en veranderd in een meer bij-de-tijd naam. De wereld wordt momenteel nog altijd overspoeld met een Mohammed-tsunami, terwijl er maar heel weinig mensen zijn met de naam Jezus. Jezus stond voor vrede en mensenliefde; Mohammed ging voor haat, onverdraagzaamheid en oorlogsgeweld zoals bekend van Hitler.

Zowel Jezus als Mohammed zijn nog altijd levende figuren die de baas spelen over een paar miljard mensen op deze aardbol, ondanks dat zij tot stof zijn vergaan. Is dat zo? NIET voor gelovigen. Want beide 'toppers' in hun historische leiding gevende posities, leven nog altijd voort in de herinnering van gelovigen. Waar dan? In het hiernamaals. Jezus is destijds naar de hemel verhuisd, ook Mohammed volgde deze ontsnappingsroute van de realiteit.

Zolang wij niet in staat zijn deze geestelijke leiders de mond te snoeren, zal hun overtuiging rotsvast, of woestijnkrachtig overeind blijven staan en door miljarden mensen worden aanvaard. Waarom zul je een voortreffelijk geestelijke leider de mond willen snoeren?

Jezus en Mohammed dienen dagelijks luidruchtig veelvuldig aan de kaak te worden gesteld en benoemd door al onze hedendaagse leiders. NIET het christendom en de islam. Want daarin worden door vijfde colonne specialisten teveel overeenkomsten gevonden. Alleen zo moet het volgens mij mogelijk zijn om moslims met de staart tussen de benen bakzeil te laten halen. Dus te laten begrijpen dat zij in de westerse wereld pas op de plaats moeten maken of - de woorden van Aboutaleb en Rutte in gedachte - moeten oprotten en oppleuren.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: De militaire oplossing van het moslimprobleem

Bericht door Ali Yas »

Hans v d Mortel sr schreef:Hitler is pas 72 jaar dood. Er is niets meer over van zijn geloof dat de wereldmassa aanspreekt. Ook zijn alle namen met Adolf verwijderd en veranderd in een meer bij-de-tijd naam.
En waarom? Hitler verloor.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De militaire oplossing van het islam probleem

Bericht door Pilgrim »

Conclusie: ook de Mohammed (islam) zal dus MOETEN verliezen. En Mohammed ZAL verliezen!!!
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De militaire oplossing van het islam probleem

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Pilgrim schreef:Conclusie: ook de Mohammed (islam) zal dus MOETEN verliezen. En Mohammed ZAL verliezen!!!
Dat Mohammed geen aanzien heeft verworven onder de rest van de wereldbevolking is nog altijd moeilijk te verkroppen voor mohammedanen (aanhangers van oorlogscrimineel Mohammed). Zelfs in China wordt al jaren vrolijk Kerstfeest gevierd. Nog eventjes en China is het machtigste land in de wereld. Macht berust bij geestelijke krachtpatsers. Hebben we het over islamitische landen dan spreekt ongeletterdheid boekdelen. Alle economie in islamitisch Arabische landen hangt af van de welwillendheid van het Westen (niet-moslims) en het vasthouden aan de achterlijkheid van de overtuiging in de 'wijsheid' van de historische analfabete Arabische pedofiel, sadist en oorlogscrimineel Mohammed.

ALLE moslims in de wereld vormen anno 2017 de broodmagere paarden, gespannen achter de kamelenkaravaan van de historische Mohammed.
Kerst in China
Pas vanaf 1990 wordt er in China kerst gevierd. In China is eerste Kerstdag de dag dat men kerst viert en het kerstdiner eet. Ook hier eet men vaak kalkoen en traditioneel kerstsnoep. Het kerstdiner wordt hier vaak in een restaurant genuttigd. Kerstcadeautjes zitten in een rode kerstmuts, maar ze worden steeds groter en overvloediger. Kerst wordt gezien als een tijd om zakelijke relaties te bevorderen en mensen te stimuleren tot winkelen en geld uitgeven. Tijdens deze dag bezoekt men ook kerstmusicals of kersttoneelstukken. Kerst is in China niet echt een familiegebeuren en vaak gevuld met evenementen buitenshuis. Het overvloedig eten, de kerstman en de kerstcadeautjes zijn geadopteerd uit het buitenland, maar het is een leeg feest zonder tradities.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De militaire oplossing van het islam probleem

Bericht door Ariel »

Pilgrim schreef:Conclusie: ook de Mohammed (islam) zal dus MOETEN verliezen. En Mohammed ZAL verliezen!!!
Ik weet het niet Pilgrim.

Onze bevolking wordt vervangen als we niet snel deislamiseren. Maar zie jij dat snel gebeuren? Hier in Nederland, waar het grootste van de bevolking slaapt, of hun hoofd in het zand steken, of net zo erg...vingers in de oren steekt en lalalalalalala zingt?

Afbeelding
Islam is op weg ’s werelds grootste religie te worden

In 2060, zo berekende het Amerikaanse Pew Research Center, zullen er in de wereld bijna 3 miljard moslims zijn, tegenover 1,8 miljard in 2017. Een groei van 70 procent, terwijl de wereldbevolking in die periode met slechts 32 procent groeit. Ter vergelijking de verwachte groeicijfers van andere religies: christendom 34 procent, hindoeïsme 27 procent en jodendom 15 procent.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De militaire oplossing van het moslimprobleem

Bericht door mercator »

Ali Yas schreef:En waarom? Hitler verloor.
De geschiedenis werkt niet volgens eenvoudige mechanismen. Je zou zelfs in vraag kunnen stellen of Hitler nu wel echt "verloren" heeft. Hij is wel dood maar je zou kunnen argumenteren dat een groot deel van de collectivistische nazi-dromen gestalte hebben gekregen in de huidige EU.
Dat ook de Islam uiteindelijk heel Europa en later de wereld in de klauwen zal krijgen is heel goed mogelijk. De EU werkt daar alleszins volop aan mee.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De militaire oplossing van het islam probleem

Bericht door Hans v d Mortel sr »

De wal zal het schip keren.

Moslims rekenen zich rijk door in veelvoud bovenop islamitische schaamhaarlappen te springen. Ze zullen uiteindelijk van de koude kermis thuiskomen en als het even meezit gedecimeerd worden. Dat gebeurt door moslims niet meer mee te laten tellen op welke manier dan ook en door ALLES te verbieden dat ook maar eventjes naar islam ruikt. Dat houdt onder andere in dat moskeeën naar de stortplaats voor puinafval verwezen worden.

Ik maak mij in het geheel geen zorgen. Dat islamitisch gepeupel (ander woord voor zwakzinnigen, die misvormd zijn door islamitische plagiaat en tweedehands godsdienstwaanzin) zal zich in de toekomst als een hond moeten gedragen die vijfmaal per dag zijn eigen braaksel opslobbert als een gebed tot Allah. Tenminste, willen ze nog een kans maken om te overleven in een wereld die niet van hun is.

Dit zijn de landen, met een niet noemenswaardige lichte besmetting door het islamvirus, die korte metten zullen maken met de niet noemenswaardige laag IQ geschoolde dwazen die het Arabisch prefereren boven het Engels of Chinees: ALLE Zuid-Amerikaanse landen; Verenigde Staten van Amerika; China, Nieuw-Zeeland; Australië; Rusland. En mogelijk ook Europa wanneer dit werelddeel eindelijk inziet dat het niet aannemen van moslims in dienst van de overheid of het bedrijfsleven, het gemak van de betere mens dient.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De militaire oplossing van het islam probleem

Bericht door mercator »

Hans v d Mortel sr schreef: Dat islamitisch gepeupel (ander woord voor zwakzinnigen, die misvormd zijn door islamitische plagiaat en tweedehands godsdienstwaanzin) zal zich in de toekomst als een hond moeten gedragen die vijfmaal per dag zijn eigen braaksel opslobbert als een gebed tot Allah.
Prachtige beeldspraak [icon_lol.gif] ! Hans zou een perfecte literair medewerker aan de Bijbel zijn geweest.
Maar of het ook werkelijkheid wordt dat is iets anders . Ik zie op het ogenblik hier in West Europa toch alleen maar tekenen dat de moslim invloed alsmaar sterker wordt.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De militaire oplossing van het islam probleem

Bericht door Hans v d Mortel sr »

mercator schreef:
Hans v d Mortel sr schreef: Dat islamitisch gepeupel (ander woord voor zwakzinnigen, die misvormd zijn door islamitische plagiaat en tweedehands godsdienstwaanzin) zal zich in de toekomst als een hond moeten gedragen die vijfmaal per dag zijn eigen braaksel opslobbert als een gebed tot Allah.
Prachtige beeldspraak [icon_lol.gif] ! Hans zou een perfecte literair medewerker aan de Bijbel zijn geweest.
Maar of het ook werkelijkheid wordt dat is iets anders . Ik zie op het ogenblik hier in West Europa toch alleen maar tekenen dat de moslim invloed alsmaar sterker wordt.
Jawel! In Spanje tijdens de immigratie van de Arabische cultuur was er ook sprake van jarenlange mohammedaanse invloed en werden die lui gedoogd. Dat Arabische klootjesvolk schakelde Spaanse architecten van naam in, om hun gebouwen, waaronder moskeeën, van Arabische tierelantijnen en decoraties te voorzien. Arabische bouwwerken van formaat? Waar? Ik ken ze niet. Toen . . . begonnen de Arabieren, die meenden het geluk van de historische Mohammed aan hun zijde te hebben, dwangmatige babbels vertonen die in het geheel niet langer strookten met de westerse normen en waarden van superieure kwaliteit in die tijd. Het was, meen ik, Karel van de Mortel Martel die begon een eind te maken aan het eisenstelsel van het inferieure Arabische genootschap van met kamelen groot gebrachte te kort schietende woestijn slimmeriken.

En zo zal het ook hier in Europa geschieden. Of, moslims houden zich gedeisd en bekeren zich tot het onafhankelijke atheïsme, of zij hangen voortaan de superieure normen van het christendom aan, door toe te geven dat zij niet langer geestelijk gestoord zijn en aanvaardbaar voor de rest van de wereld. In ons geval en belang: Europa.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De militaire oplossing van het islam probleem

Bericht door Pilgrim »

Ariel schreef:
Pilgrim schreef:Conclusie: ook de Mohammed (islam) zal dus MOETEN verliezen. En Mohammed ZAL verliezen!!!
Ik weet het niet Pilgrim.

Onze bevolking wordt vervangen als we niet snel deislamiseren. Maar zie jij dat snel gebeuren? Hier in Nederland, waar het grootste van de bevolking slaapt, of hun hoofd in het zand steken, of net zo erg...vingers in de oren steekt en lalalalalalala zingt?

Afbeelding
Islam is op weg ’s werelds grootste religie te worden

In 2060, zo berekende het Amerikaanse Pew Research Center, zullen er in de wereld bijna 3 miljard moslims zijn, tegenover 1,8 miljard in 2017. Een groei van 70 procent, terwijl de wereldbevolking in die periode met slechts 32 procent groeit. Ter vergelijking de verwachte groeicijfers van andere religies: christendom 34 procent, hindoeïsme 27 procent en jodendom 15 procent.
Ik lees soms verschillende berichten hierover. Destijds konden we ook lezen dat veel moslims hun geloof juist in drommen verlaten:

viewtopic.php?f=43&t=15123&p=179795#p179795

Ook Koenraad Elst had het er over dat de islam weliswaar gevaarlijk demografisch komt opzetten, maar dat één enkele gerichte ingreep deze ballon kan laten imploderen. Die implosie van de islam wordt trouwens al een tijd voorspeld, óók door anderen. Laten we hopen dat ze gelijk hebben en anders geloof ik gewoon tegen de verdrukking in, door mijn geloof dat de goede krachten uiteindelijk zullen overwinnen. Ook de zieners hebben trouwens voorspeld dat de islam binnen afzienbare tijd ten onder zal gaan en daar put ik dan maar hoop uit. Op dit moment gaat het allemaal nog de verkeerde kant uit, maar het verzet groeit en veel mensen worden wakker. Er zal ooit een omslag komen, misschien pas op het laatste moment... :emm2:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De militaire oplossing van het islam probleem

Bericht door mercator »

Pilgrim schreef: Ook Koenraad Elst had het er over dat de islam weliswaar gevaarlijk demografisch komt opzetten, maar dat één enkele gerichte ingreep deze ballon kan laten imploderen.
Daar voorziet het Plan Mercator in . Ik ga ervan uit dat het genoegzaam bekend is. In de Zieners heb ik niet al te veel vertrouwen. Een twintigtal kruisraketten en handelsboycot voor alle moslimlanden kunnen volstaan. Zo dooft het moslimprobleem binnen 1 generatie uit.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Plaats reactie