De militaire oplossing van het islam probleem

Is de islamitische openbaring uniform? Wordt deze door alle gelovigen op dezelfde manier geïnterpreteerd? Hoe denken anderen zoals de Arabist HANS JANSEN over de islam?
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De militaire oplossing van het islam probleem

Bericht door Pilgrim »

Maar dan moet de wil er wel zijn om het te doen en dat is dus het probleem... :unhappy:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

zië onder de voet

Bericht door mercator »

Pilgrim schreef:Maar dan moet de wil er wel zijn om het te doen en dat is dus het probleem... :unhappy:
Dat is toch wel een raadselachtige paradox. Onze voorouders vonden het unaniem vanzelfsprekend dat de moslims buiten de deur moesten gehouden worden. Met de beperkte technische middelen van toen is het gelukt ze te stoppen . Helaas pas nadat ze heel het Midden Oosten en Klein Azië onder de voet hadden gelopen. Maar nu beschikken we over de technologie om de moslims voor eens en altijd terug te schoppen, en we doen net het omgekeerde . Merkel en co. nodigen ze gewoon massaal uit om hier alles te verzieken. Wie dat begrijpt mag het me uitleggen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: zië onder de voet

Bericht door Ariel »

mercator schreef:Wie dat begrijpt mag het me uitleggen.
Geld, olie, macht en domheid.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: zië onder de voet

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:
mercator schreef:Wie dat begrijpt mag het me uitleggen.
Geld, olie, macht en domheid.
Ik denk toch vooral het laatste.

En wat ook in ogenschouw genomen mag worden is het feit dat de mens onberekenbaar is. Het is niet voor niets dat ik door zelfkennis en logisch verstand overtuigd ben dat de mens geen vrije wil heeft. De meest bepalende factor van belang is overigens de Tijdgeest die nooit verstek laat gaan.

Kan iemand mij uitleggen waarom wij hier op aarde zijn? Wie weleens de moeite heeft genomen met een moslim te praten kon het volgende antwoord tegemoet horen: 'De mensen woonden in het paradijs (hemel). Maar toen zij tegen God zondigden (of in opstand kwamen) werden zij door God voor straf naar de aarde gezonden'.

Jawel! Dat is wat moslims geloven. Ik was stomverbaasd. Natuurlijk is alles wat zij geloven onzin. Wat zij echter weten en begrijpen is vanzelfsprekend geen onzin. Dat helpt geen weldenkend mens verder en stelt zo weinig voor dat alles wat ons vooruit heeft gebracht in de laatste honderd jaar afkomstig is van niet-moslims. Het is juist de achterlijke weerzinwekkende baggerreligie Islam van moslims die hen in het moeras van onwetendheid laat wegrotten.

Ik reageerde op de uitleg van de moslim die mij trakteerde op de door islamgeleerden gelanceerde wijsheid als volgt: "Het lijkt mij logischer dat God in al zijn wijsheid de mens als straf naar de planeet Mars had verbannen en niet naar een soortgelijk paradijs als wat gelovigen voor ogen hebben: de hemel." Op aarde genieten een paar miljard mensen met volle teugen van prachtige wijnsoorten. Die heeft God niet voor niets ter beschikking gesteld van zijn door hem veroordeelden. De straf die de mens door God is opgelegd is de dood. Tenminste, voor wie in God gelooft. Christenen en joden begrijpen dit. Moslims willen het niet begrijpen. Daar zijn zij al eeuwenlang te dom voor. Vandaar dat moslims in de wetenschap en vooruitgang nog altijd niks presteren. Wat doen zij nog meer dat hen typeert?

PARASITEREN OP ONZE KENNISECONOMIE EN BESCHAVING
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: zië onder de voet

Bericht door mercator »

Hans v d Mortel sr schreef:Ik denk toch vooral het laatste.
Dat is zeer zeker zo. Ik zie niet in hoe de legioenen Allah-aanbiddende analfabeten een injectie macht, olie en geld aan de Europese machthebbers kunnen bijbrengen. Veel belastingsinkomsten hoeven ze van die horden niet te verwachten en olie en hersens hebben ze ook al niet bij.
In de grond dulden wij die invasie maar door 1 ding, nl. medelijden. Dat is op het eerste zicht een mooie deugd maar als je er s over nadenkt levert het niemand wat op.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: De militaire oplossing van het islam probleem

Bericht door xplosive »

mercator schreef:In de grond dulden wij die invasie maar door 1 ding, nl. medelijden. Dat is op het eerste zicht een mooie deugd maar als je er s over nadenkt levert het niemand wat op.
Dat niet alleen. Dit misplaatste medelijden is bovendien zeer schadelijk en in wezen op langere termijn zelfs suïcidaal.

Afbeelding
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De militaire oplossing van het islam probleem

Bericht door mercator »

xplosive schreef:Dat niet alleen. Dit misplaatste medelijden is bovendien zeer schadelijk en in wezen op langere termijn zelfs suïcidaal.
Het politiek correcte toverwoord is niet "medelijden" maar "empathie". We moeten met zowat alles en nog wat empathisch zijn. Maar vrijwel altijd is die empathie niet onvoorwaardelijk maar ideologisch en politiek gestuurd. Neem nu dat toekomstig asielcentrum waar een brand gewoed heeft hier. Links huilt en tiert over zoveel vreselijks want daar komen zieke en gebrekkige asielzoekers, hoe kan een mens zo wreed zijn. Nog afgezien van het feit dat het erg vreemd is dat types die zgz. niet eens kunnen lopen van over heel de wereld naar overbevolkt België komen gereisd, gaat dat huilconcert helemaal voorbij aan onze eigen zieke, gehandicapte en bejaarde mensen die GEEN plaats vinden in een degelijke opvang tenzij ze er fortuinen voor betalen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Plaats reactie