Intelligente goed opgeleide hoofddoeken aan het woord

Is de islamitische openbaring uniform? Wordt deze door alle gelovigen op dezelfde manier geïnterpreteerd? Hoe denken anderen zoals de Arabist HANS JANSEN over de islam?
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Intelligente goed opgeleide hoofddoeken aan het woord

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Deze topic is vooral bedoeld om aan de weet te komen wat er mis is, waarom het mis is gegaan, in het brein van jonge goed opgeleide vrouwen in onze kennisbeschaving die vanuit een achterlijke op onze kennisbeschaving ver achterop lopende islamitische cultuur van barbarij, wanstaltigheid en fascistische structuur, toch gretig gebruik maken van onze democratie met al zijn verworvenheden waaronder vrijheid van godsdienst, vrijheid van meningsuiting en tolerantie. Een tolerantie die honderd procent haaks staat op de weerzinwekkende achterlijkheid van islam en zijn primitief heidense gebruiken die uit de historische woestijntijd van de Arabische intolerante verdorven oorlogszuchtige criminele sadist Mohammed dateren.

De hoofddoek van de goed opgeleide intelligente moslima kan haast niet anders dan uitgelegd worden als een bewuste keuze van propaganda voor de Arabische Hitler en zijn ideeën geprojecteerd in de tijd van de historische boosaardige mafkees, haat zaaier, intolerante hufter en kwelgeest Mohammed die in tegenstelling tot onze welbespraakte moslima lezen noch schrijven kon. Wat verklaart de aantrekkingskracht op de moderne goed opgeleide moslima van zo'n primitieve op seks beluste Arabische schuim marcheerder?

Vandaag plaatsen we journaliste Lamyae Aharouay in het 'zonnetje'.

Afbeelding

Lamyae Aharouay (1990) werkt als freelance journalist bij BNR Nieuwsradio, waar ze tijdens haar afstuderen begon als stagiaire. Niet omdat ze graag journalist wou worden, maar omdat ze na haar stage bij een lobby-afdeling graag een kijkje in de keuken van de journalistiek wou nemen. Dat liep wat uit de hand, waardoor ze er een jaar bleef plakken. In september zit ze weer in de collegebanken van de UvA, waar ze een master Politicologie gaat volgen.
Verslavingsgevaar door islam

- Door Naud van der Ven -

Het is gewaagd wat Lamyae Aharouay doet in haar Trouw-column, maar ik kan het waarderen. Zij maakt daarin de vergelijking tussen Isis-aanhangers en alcoholisten. Dit in het kader van haar stelling dat het niet aangaat om gematigde Moslims aan te spreken op het gedrag van fanatieke djihadisten. Dat had ze bijvoorbeeld Halbe Zijlstra horen doen, en de columnist van de vorige week, Elma Drayer, die had gezegd: “Als moslims op grote schaal moslims afslachten blijft het nagenoeg stil”.

De vergelijking bestaat hieruit dat alcoholmisbruik en djihadisme beide problematisch zijn. En dat je, net zo min als je de gematigde alcoholgebruiker kunt aankijken op het gevaar van de probleemdrinkers, gematigde moslims niet verantwoordelijk kunt stellen voor het gevaar van de extremisten.

Met deze stelling heeft Aharouay het gelijk aan haar kant, denk ik. Op een ander punt gaat de vergelijking echter mank, en ik zou willen dat de parallellen daar juist doorgetrokken zouden worden.

Dat andere punt is de mate waarin het probleem onderkend wordt als een ernstig gevaar en de mate waarin het probleem actief bestreden wordt. Zoals Aharouay aangeeft wordt alcoholverslaving door de Wereldgezondheidsorganisatie expliciet benoemd als ernstig gevaar voor de volksgezondheid. De organisatie rapporteert daarover, waardoor wij weten dat alcohol zorgt voor 1 op de 20 doden per jaar, wereldwijd 3,3 miljoen mensen.

De samenleving is zich kennelijk behoorlijk bewust van het verslavingsgevaar, en heeft er een organisatie op gezet die analyses maakt en verdere bewustwording stimuleert. Daar horen bijvoorbeeld vragen bij zoals: in hoeverre wordt alcoholmisbruik bevorderd door onze individualistische levensstijl en bijbehorende eenzaamheid? Wat is de rol van de opdringerige reclames?

De vergelijking doortrekkend zou mij iets dergelijks wenselijk lijken met betrekking tot het verslavingsgevaar van de Islam. Ook hier zijn analyses en reflectie nodig die doordringen tot het hart van de zaak. Waar zou dat verslavingsgevaar in kunnen zitten? Zou er mogelijk iets verslavends kunnen zitten in het centrale leerstuk van complete overgave aan Allah? En stimuleert het ontbreken van de relativerende werking van (gematigd) alcoholgebruik mogelijk religieuze radicalisering?

Het stellen van die vragen en de reflectie daarop lijken mij zeer urgent. Nogmaals, en in overeenstemming met wat Aharouay daarover zegt, niet om daar de gematigde Moslim mee om de oren te slaan. Maar wel, net als bij alcohol, om de mechanismes te ontdekken die in de wisselwerking met maatschappelijke omstandigheden tot dood en vernietiging leiden.
Het een en ander is terug te vinden op de website van Trouw:

http://www.trouw.nl/tr/nl/4492/Nederlan ... Isis.dhtml
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Slecht product in fraaie verpakking. Islam is vrede

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Het zijn juist de beter opgeleide hoofddoeken die de islam benoemen in de betekenis van het woord VREDE. Kortom, hebben we het over islam dan betekent islam vrede.

Nu nog mooier. Mijn super vriend van Marokkaanse afkomst, atheïst, of niet, ik heb er nog nooit met hem over gesproken. Wel mijn eigen verhaal verteld hoe ik over Allah, islam, moslims, Jehovah's Getuigen en religie in het algemeen denk. Hij noemt de hoofddoeken - ik heb de uitdrukking van hem overgenomen - HOEREN.

Gisterenavond brak mijn klomp. Beweert hij plotseling dat islam vrede betekent. En serieus. na mijn grondige uitleg over deze onwaarachtige corrupte volksverlakking, kon hij niet anders dan lachen. Ja, ja, ik weet best wel wat goed uit te leggen. Maar hoe is het mogelijk? Dat zei ik hem ook, elke dag geweld met en door islam dat vrolijk de huiskamer binnenkomt in bijzijn van de vele kindertjes. Moslims ouders zullen ongetwijfeld hun kindertjes weten wijs te maken dat islam vrede betekent. He betreft immers een internationaal joods complot om de islam te schande te maken.

Noem je toch geen moslim. Ik refereerde aan die jonge politicus bij de SP van Afghaanse afkomst die ooit liet optekenen in de Metro dat hij moslim was, maar niet praktiserend. Dat vond mijn vriend een goeie aanbeveling. Waarom je moslim noemen als dat niet nodig is? En als je het toch doet, omdat je hele familie je zo ziet, zeg dan tenminste dat je niet praktiserend bent. Dat doen namelijk de meeste christenen ook als ze zeggen dat ze bijvoorbeeld katholiek zijn.

Mijn maatje was het met mij eens. Het al of niet geloof in God is een privé kwestie van tussen de oren. Je kunt het individu niet voorschrijven hoe hij in God dient te geloven en hoe zich te gedragen volgens de inhoud van een boekje. Onze kennisbeschaving beschikt over wetten die opgesteld zijn door de mens. Zo ook met de zogenaamde regeltjes en wetten van God. Dus? Alle regeltjes en wetten van welke religie dan ook moeten in een democratie publiekelijk onrechtsgeldig verklaard worden op basis van de amateuristische privéhobby beleving door religieuze hoogdravers. Een wetgever met twee petten op is ten enenmale onbetrouwbaar.

Ik weet echt niet meer wat ik allemaal gezegd heb, maar één ding is zeker. Voor mijn vriend van Marokkaanse afkomst betekent islam voortaan GEEN VREDE meer. Ik herhaal zijn eigen woorden: vrouwen met hoofddoeken zijn hoeren. Ik zal dat niet ontkennen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Waarom de hoofddoek? Een altijd onduidelijk antwoord

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Waarom nu juist die hoofddoek?

Het is blijkbaar moeilijk uit te leggen. Want het zit blijkbaar goed verstopt tussen de oren. Wie deze twee filmpjes heeft gezien en begrepen weet eens te meer dat de multiculturele samenleving een grote leugen, een farce van de smerige altijd leugenachtige politiek is geweest. Marokkanen willen op den duur niets met Nederland te maken hebben. En gelijk hebben ze.



Luister ook nog maar eens goed naar de nog jonge Fatima Elitak met haar schijnheilige uitleg over het waarom van haar hoofddoek via onderstaande link (kort filmpje). Klinkt overigens vrij racistisch wat ze zegt en maakt meer dan eens duidelijk dat dit soort heksen nooit de bedoeling had te willen integreren.
Wat dan wel? Parasiteren op onze seculiere democratische tolerante samenleving. Haar ouders hebben tot hun pensioen gerechtigde leeftijd gewacht en zijn daarna – heel slim - definitief naar Marokko vertrokken. Fatima zal hen later uiteindelijk ook volgen. Duidelijker kan dit filmpje ons niet overtuigen: islamitische profiteurs en parasieten waar we helemaal niets aan hebben. Conclusie? Vanaf initiatiefnemer Joop den Uyl tot en met alle kabinetten hebben politici zich in de modus vuile volksverlakker en huichelachtige klootzak als volwaardige niets ontziende hufters geplaatst tegenover onze samenleving.

http://youtu.be/FZ8_B26oOVY
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Intelligente 'goed opgeleide' kopvodden aan het woord

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Marokko Community > Islam & Levensbeschouwing > Islam & Ik

Mogen moslims naar nuziek luisteren?

Gelezen op marokko.nl

lombokgirl - Is het toegestaan om muziek te luisteren? ik las ergens dat het niet mocht en ik vroeg het aan de meester op moskee en hij zij dat het wel mocht!
islamwomen-18 – Ik las ergens dat het niet mocht en ik vroeg het aan de meester op moskee en hij zij dat het wel mocht! Het is niet toegestaan

lombokgirl - ik denk dat ik het maar nog een keer vraag! in de ramadan mag je helemaal geen muziek luisteren,maar in het dagelijks leven....???

oumabdullah - nee het mag nooit zuster, het is streng verboden, ik zal de bewijzen straks hier plaatsen, insaallah.

Lombokgirl -:jammer: :jammer: :jammer: INSHA ALLAH

chiwie - wat versta jij onder muziek ????

lombokgirl - ik luister vaak rap en andere liedjes van bijv. fouradi , fara b enz maar ik heb ook ayat al kusie op mijn mp3 staan en k ben van plan ook koran erop te zetten. wel jammer dat het niet mag (muziek luisteren) :jammer: :jammer: :jammer:

Moslima - Is muziek haraam? In de naam van Allah de Erbarmer de Meest Barmhartige Muziek en het luisteren ernaar is niet toegestaan. Het behoort tot zondes die de veroorzaakt worden door de shaytan. Muziek is een oorzaak tot het verharden van de harten en deze te verzieken. Geleerden hebben gezamenlijk een duidelijke fatwa over het verbieden van muziek uitgesproken (idjmaa’), hier volgen een paar bewijzen tot het verbieden van muziek: Uit de Qor’aan: 1. Allah de Verheven zegt in soerat Loeqman: "En er zijn er onder de mensen die onzinnige praat kopen om te doen afdwalen van de Weg van Allah, zonder kennis, en die het (de Islam) bespotten. Zij zijn degenen voor wie er een vernederende bestraffing is. (6) En wanneer Onze Verzen aan hem worden voorgedragen, dan wendt hij zich er hoogmoedig van af, alsof hij ze niet hoort. He is alsof er in zijn oren doofheid is. Verkondig hem daarom een pijnlijke bestraffing"(7). Al wahiedie en andere geleerden hebben in hun tafsier (uitleg van de Qor’aan) gezegd: De onzinnige praat die in aya 6 van soerat loeqman is verteld, is muziek. Dit hebben de volgende metgezellen (Allah’s welbehagen zij met hen) gezegd: Ibn ‘Abbas en ibn Mas'oed en Moedjahied en 3iekriemah. Er is overgeleverd dat ibn Mas'ood heeft gezegd:"ik zweer bij Allah, waar er geen andere god is dan hem, het is muziek (dit slaat op de aya 6 uit Loeqman – “onzinnige praat”)" Uit de Hadith: 2. hadith: De profeet (Allah’s vrede en genade zij met) hem heeft gezegd:" er zal een volk dat de moslims behoort komen, die zijden (al ‘harier) ontucht (‘hiera - letterlijk vertaald de geslachtsdeel van de vrouw), bedwelmend drank (al khamr) en muziekinstrument zullen toestaan" overgeleverd door boekharie. 3. Abou hoerayra (Allah’s welbehagen zij met hem) heeft gezegd dat de profeet (Allah’s vrede en genade zij met) gezegd heeft: "Aan het einde van de wereld zal een volk komen die in apen en zwijnen veranderd zal worden, ze zeiden (de metgezellen). Getuigen ze niet in de eenheid van Allah en dat Mohammed de boodschapper is van Allah? Hij (Allah’s vrede en genade zij met) zei: "jawel, en ze vasten, bidden en bezoeken het huis (Hadj). Ze zeiden: "Maar wat doen ze dan verkeerd?" Hij (Allah’s vrede en genade zij met) zei: “ze gebruiken muziekinstrumenten, trommels en zangeressen, ze brengen hun nachten door in het drinken van bedwelmende dranken en onzinnige handelingen hierdoor zullen ze gestald worden en veranderd worden naar apen en zwijnen" (ighaatat allahafaan blz 262 boek1) 4. Tijdens huwelijksfeesten en andere islamitische feestelijke gelegenheden is het toegestaan om gebruik te maken van trommels (ddef) met normale zang die verboden woorden (liefde, benoemen van het menselijk lichaam...) niet bevat en wel alleen voor de vrouwen. Dit gebaseerd op een hadith van de profeet (Allah’s vrede en genade zij met) (zie fiqh assoenah; hoofdstuk: Huwelijk) dat de profeet (Allah’s vrede en genade zij met) de vrouwen toestond om gebruik te maken van deff tijdens huwelijksfeesten. En Allah weet het het beste. Cyber-imam, Het team van al-Islaam.com
Bron: marokko.nl
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Intelligente 'goed opgeleide' kopvodden aan het woord

Bericht door mercator »

'Hans van de Mortel' schreef:lombokgirl - Is het toegestaan om muziek te luisteren? ik las ergens dat het niet mocht en ik vroeg het aan de meester op moskee en hij zij dat het wel mocht!

Dat is typisch Neder-Marokkaans . Ook na 6 generaties verblijf in de Lage landen blijven ze de spelling onmachtig.

“ze gebruiken muziekinstrumenten, trommels en zangeressen, ze brengen hun nachten door in het drinken van bedwelmende dranken en onzinnige handelingen hierdoor zullen ze gestald worden en veranderd worden naar apen en zwijnen"
Dat is wel raar, op de Turkse en Marokkaanse teevee zenders die ik hier kan ontvangen is het niks anders dan muziek. Best wel aardige muziek zelfs, met wulpse en langharige zangeresjes ( zonder hoofddoek).
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Intelligente goed opgeleide hoofddoeken aan het woord

Bericht door sjun »

Laat Mohammed het niet horen. Muziek die slechts aanzet tot wereldse verlangens en wellust is haram in de dramdwingende leer van islam.
:muslima:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Intelligente 'goed opgeleide' kopvodden aan het woord

Bericht door Hans v d Mortel sr »

mercator schreef: Dat is wel raar, op de Turkse en Marokkaanse teevee zenders die ik hier kan ontvangen is het niks anders dan muziek. Best wel aardige muziek zelfs, met wulpse en langharige zangeresjes ( zonder hoofddoek).
Effe serieus Mercator! Je geeft zelf al aan '(zonder hoofddoek)'. Dus dat is helemaal niet raar. Jij doet raar! icon_shh.gif
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Intelligente goed opgeleide hoofddoeken aan het woord

Bericht door Hans v d Mortel sr »

De samenleving kan niet zonder moslims. :thinking: :cry:

Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Intelligente goed opgeleide hoofddoeken aan het woord

Bericht door mercator »

'Hans van de Mortel' schreef:De samenleving kan niet zonder moslims. :thinking: :cry:
Die geloven dat ook echt. Terwijl de moslims reddeloos verloren zijn zonder de voedende hand van de Ongelovige.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Intelligente goed opgeleide hoofddoeken aan het woord

Bericht door sjun »

Ik denk dat madam zèlfs bij de PvdA al zo'n beetje uitgescheten is. Ze heeft dan ook niks noemenswaardigs te melden en kennelijk is juist dat voldoende geweest om bij de PvdA Amsterdam Oost naar voren geschoven te worden. Een andere optie is dat ze juist vanwege haar kleur naar voren geschoven is. Maar zo'n handelswijze zou racisme zijn en om nu uitgerekend de PvdA van racisme te betichten...
:rolleyes:

Maar even wat anders: Waar zijn die intelligente goed opgeleide hoofddoeken? Kom maar met die universitaire exemplaren... Zo'n dertien-in-een-dozijn-open-deuren-column van een aanstaande brugpieper spreekt nog geen boekdelen.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Intelligente goed opgeleide hoofddoeken aan het woord

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ik weet ook niet alles. Maar wat ik wel weet van zogenaamde succesvolle moslima's is dat ze in beeld kwamen en voornamelijk opvielen door hun parasitair gedrag. Het laatste voorbeeld deed zich voor bij D666. Daar ging een moslima zonder kopvod er met een boel geld vandoor zonder dat dit strafbaar was. Toch wel slim, moet ik zeggen. Of natuurlijk erg a-sociaal. Het betreft tenslotte geld van de gemeenschap dat doorgaans besteed wordt om kinderen van analfabete Marokkaanse ouders wegwijs te maken in hoe je je als islamitische klaploper in onze democratie kunt opstellen. Tsja . . . dat is ook een manier van integreren. Volgens de regels van islam uiteraard. :sheik:
(Taalfout gecorrigeerd)
Laatst gewijzigd door Hans v d Mortel sr op za okt 08, 2016 2:42 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Intelligente goed opgeleide hoofddoeken aan het woord

Bericht door sjun »

Onlangs kwam er de niet al te nozel omverkomende Hanina Ajarai bij het AD in beeld. De verwachtingen werden helemaal waargemaakt. Bepaald geen vlijmscherpe, geestige, beklijvende of doordachte stukjes in de krant ingezet als dawa-instrument. Het kan maar zo een reden zijn om daar niet langer aan mee te willen betalen.
:muslima:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Intelligente goed opgeleide hoofddoeken aan het woord

Bericht door Ariel »

sjun schreef:Onlangs kwam er de niet al te nozel omverkomende Hanina Ajarai bij het AD in beeld.
Doei Hanina Ajarai . icon_wave.gif
Columnist Hanina Ajarai weg bij AD

Columnist Hanina Ajarai, die eind juli ophef veroorzaakte met haar column ‘Nouri vs. MH17’, moet vertrekken bij het Algemeen Dagblad. Dat bevestigt AD-hoofdredacteur Hans Nijenhuis aan NRC. Haar laatste column verschijnt op 28 september. Ajarai laat in een telefonische reactie weten zich te onthouden van commentaar.

“We hebben moeten constateren dat er onvoldoende binding was met de lezer”, legt Nijenhuis uit. Volgens hem heeft zijn beslissing, die hij twee weken geleden maakte, “niet alleen” te maken met de column over MH17 en Nouri.

Hanina Ajarai was onderdeel van deze vernieuwing bij de krant. Tegen Villamedia zei Nijenhuis toen: “Ik wilde heel graag iemand die geboren en getogen is in Nederland, en ook de moskee van binnenuit kent.”
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Intelligente goed opgeleide hoofddoeken aan het woord

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:
Tegen Villamedia zei Nijenhuis toen: “Ik wilde heel graag iemand die geboren en getogen is in Nederland, en ook de moskee van binnenuit kent.”
De moskee van binnen is ons genoegzaam bekend. Die ziet eruit als een lege pot mayonaise. Wat achterblijft in de pot is het restant van varkensvet waarmee mayonaise wordt vervaardigd.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Intelligente goed opgeleide hoofddoeken aan het woord

Bericht door Ali Yas »

Ariel schreef:
Tegen Villamedia zei Nijenhuis toen: “Ik wilde heel graag iemand die geboren en getogen is in Nederland, en ook de moskee van binnenuit kent.”
Wat voor een criterium is dat eigenlijk?! Volgens mij krijg je op die manier iemand die de kans had zich normaal te ontwikkelen maar die verprutste door zich op Mohammed te richten.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Intelligente goed opgeleide hoofddoeken aan het woord

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Intelligente goed opgeleide hoofddoeken aan het woord.

Hans van de Mortel ging op onderzoek uit en stelde de vraag aan een intelligent goed opgeleide Marokkaanse Hoofddoek: "Waarom kleedt u zich zo opvallend asociaal tegenover onze kennisbeschaving?"

De goed opgeleide Hoofddoek: "Omdat ik mij waardeloos en smerig voel."

Onderzoeker Hans van de Mortel: "Ach, maar natuurlijk mevrouw. Een vrije meningsuiting is uw goed recht in een vrije democratische samenleving die gebaseerd is op scheiding van kerk en staat."
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Intelligente goed opgeleide hoofddoeken aan het woord

Bericht door sjun »

Haar eigenlijke antwoord voorbij versluierende omkering zou zijn: "Omdat ik me superieur aan die beschaving voel". Ongetwijfeld een vrijdagmiddaggevoeletje dat meekomt met frequente indoctrinatie uit de Mohammedaanse belegeringspost. Er moet immers opzichtig anderszijn uitgedragen worden in de samenleving die de kansen bekostigt zoals we dat ook bij andere schaamteloos geperverteerden uit een meer hedonistisch 'kul'tuurtje tegenkomen. Hierdoor opgebouwd karma keert vanzelf terug. Want evenals de centen raakt ook de aldus overvraagde solidariteit een keer op. Wij zien dan ook dat overvragende individuen zich met elkaar verbinden in een behaaglijke slachtofferrol teneinde zo lang mogelijk van verantwoording en zo mogelijk van productie vrijgesteld te worden. Zij maken zich indien doorbevraagd vooral druk om een van hun eigen miserabele status afleidende 'Palestijnse zaak' en open grenzen om culturele bondgenoten op uw kosten binnen te halen. Het zal dus een kwestie van tijd zijn voordat ook de krampachtigste wegkijker geconfronteerd gaat worden met de cumulerende rekeningen van dit gedrag en tijdig verkast of de eigen leefomgeving tot een vesting maakt. Zo krijgt langzaam maar gestaag enclavisering vorm. Een blik op Zuid-Afrika en Libanon maakt zeer duidelijk waar het bij ongewijzigd beleid op afstevent.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Intelligente goed opgeleide hoofddoeken aan het woord

Bericht door mercator »

sjun schreef: Er moet immers opzichtig anderszijn uitgedragen worden in de samenleving die de kansen bekostigt
Je ziet dat al wanneer die sukkels met duizenden rond de Zwarte Steen in Mekka lopen: tegen de klok in, opzettelijk dwarsliggen dus. Vandaar de kopvodden, sandalen, soepjurken etc. in een beschaving waar dat helemaal niet gepast is. Ook na vele generaties parasiterend verblijf hier. Stel je voor dat de afstammelingen van Nederlandse kolonisten ook nu nog in New York zouden rondlopen op klompen en een kanten muts met spiegeltjes op de kop.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Intelligente goed opgeleide hoofddoeken aan het woord

Bericht door sjun »

Dat zou hen daar vast even graag gezien maken als de achtergebleven cultuuropdringende individuen die hier vooral cumulerende sociale, juridische, psychische, curatieve en economische kosten veroorzaken.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Intelligente goed opgeleide hoofddoeken aan het woord

Bericht door Hans v d Mortel sr »

mercator schreef:
sjun schreef: Er moet immers opzichtig anderszijn uitgedragen worden in de samenleving die de kansen bekostigt
Je ziet dat al wanneer die sukkels met duizenden rond de Zwarte Steen in Mekka lopen: tegen de klok in, opzettelijk dwarsliggen dus. Vandaar de kopvodden, sandalen, soepjurken etc. in een beschaving waar dat helemaal niet gepast is. Ook na vele generaties parasiterend verblijf hier. Stel je voor dat de afstammelingen van Nederlandse kolonisten ook nu nog in New York zouden rondlopen op klompen en een kanten muts met spiegeltjes op de kop.
Achterlijkheid en onnozele dwarsliggerij is wat mohammedanen (volgelingen van de VZMH-viezerik, sadist en oorlogsmaniak Mohammed) bezig houdt. Alles staat haaks op wat een prachtige christelijke beschaving heeft voortgebracht": architectonische wonderen tegenover moskeeen met een uitstraling van lachwekkend goedkope lelijke minaretten. - Islam is de enige religie die alcohol verbiedt (dus niet alleen consumptie). Het Oude Testament en Nieuwe Testament gaan samen. Maar de Koran is van een dergelijk wanstaltig sadistisch wangedrocht zonder enige logica dat er van een post Nieuw Testament, dat aansluit op de twee eerdere boeken van Allah, in het geheel geen sprake van kan zijn. Het christendom en het jodendom versterken elkaar. Het moslimgedoe kenmerkt zich uitsluitend als een middeleeuwse achterlijkheid van opzettelijke dwasrliggerij, geloofsterrorisme en niet aflatend opeisen van respect voor wat een smerige respectloze baggerreligie heet: Islam.

Moslims hebben bij de gratie Allah nooit geleerd wat respect verdienen inhoudt.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Plaats reactie