Met Boudewijn Abma in discussie over islam

Is de islamitische openbaring uniform? Wordt deze door alle gelovigen op dezelfde manier geïnterpreteerd? Hoe denken anderen zoals de Arabist HANS JANSEN over de islam?
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Met Boudewijn Abma in discussie over islam

Bericht door King George »

Boudewijn Abbas schreef:
King George schreef:
Voorzitter Okay Pala zei onlangs tegen De Telegraaf: "Al die types die ons beledigen, verschuilen zich achter de vrijheid van meningsuiting. Dat is juist het probleem. Wij zijn het niet eens met de vrijheid van meningsuiting, want we verwerpen de democratie! Ons alternatief is de islam. Er is geen tussenweg: wij kiezen voor de absolute waarheid, het woord van Allah."
Een geestige paradox. Hij bedoelt eigenlijk dat de vrijheid van meningsuiting moet worden afgeschaft ten behoeve van het beperkte wereldbeeld dat hij als de enige toegestane waarheid beschouwt.
Dat is nou precies hoe de Muzelman redeneert: De enige toegestane waarheid is de Islam. Zo Islam, zo Moslim. Uitingsvrijheid voor hen; Uitingsbeperktheid voor anderen. De Islam kent geen wederkerigheid, zoveel is duidelijk.
Laatst gewijzigd door King George op za apr 29, 2017 1:11 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Met Boudewijn Abma in discussie over islam

Bericht door King George »

Ali Yas schreef:
King George schreef:Het haathuttenbezoek neemt alleen maar toe.
En dan zien we alleen de aantallen. Maar hoe zit het met de kwaliteit? Zou het misschien kunnen dat de jeugd zich meer tot de moskee voelt aangetrokken omdat de boodschap er radikaler is geworden, militanter misschien zelfs?
De uitspraken van jongeren-imam Elforkani over de tekortschietende radicaliseringsaanpak in de stad zijn een grote belediging. Dat zegt Fatimazohra Hadjar, jongerenwerker in Nieuw-West.
Juist. De "jongerenimam" die zijn preken bij uitzondering in het Nederlands placht te houden wordt nu door het slijk gehaald. Bedreigd met de dood is hij ook al. Hij zal voortaan een toontje lager zingen, de radikalen een toontje hoger. We zijn in Nederland nog lang niet van Mohammed af.
Dat kan geenszins worden bezien als gestage secularisering onder Moslims. Het tegenovergestelde is waar.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Hallo Tokyo
Berichten: 573
Lid geworden op: di mar 06, 2012 10:49 am
Locatie: achter de duinen...

Re: Met Boudewijn Abma in discussie over islam

Bericht door Hallo Tokyo »

Is die Pizzaman de discussies vergeten met die huttentrol zo her en der dat hij claimt hem niet te herkennen? Die behoeven we dus ook niet meer serieus te nemen....
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Met Boudewijn Abma in discussie over islam

Bericht door sjun »

The truth about feminism and Islam


Zo zijn er vele vormen van submissie. Versluieren, omkeren, bagatelliseren en goedpraten van maatschappelijke misstanden geworteld in koran, hadith en soenna behoort er wat mij betreft ook toe.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2485
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: Met Boudewijn Abma in discussie over islam

Bericht door Pizzaman »

King George schreef:
Pizzaman schreef:Ik ken Danube/Cypress/Wim helemaal niet, maar het lijkt me toch stug dat die cynisch zou zijn betreffende de islam.
Het fenomeen Graatsma op Politiek Debat.nl en UV2.0; Zegt dat je wat?
Jawel die weet ik, echter, die begon meteen nadat er een fout stond te tieren en te razen,
liet zich nimmer kritisch over de islam uit, en gaf nimmer en nooit iets toe - zelfs al had je ongeveer dezelfde mening.
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Met Boudewijn Abma in discussie over islam

Bericht door King George »

Dat matcht toch aan het daderprofiel? En kijk eens naar hoe frequent deze forumstakker bij het andermaal volledig ontbreken van ook maar enig valide argument wat er werkelijk toe doet zijn hangende "racisme"- en "Islamofobie"-plaat afspeelt. En vergeet al die sneue Godwinnetjes niet! :roll:
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2485
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: Met Boudewijn Abma in discussie over islam

Bericht door Pizzaman »

Boudewijn Abma schreef:U bent de enige hier die de nuance opzoekt en inhoudelijk debatteert.
Met dank, dan is mijn opleiding tenminste niet voor niets geweest.
Boudewijn Abma schreef:In dat gesprek is het ook mogelijk de nuance te vinden en soms, als de feiten niet geheel vaststaan en een verschillende beoordeling mogelijk is, te komen tot een agreement of disagree.
Met name dat doet mij er van overtuigen dat u niet een van de genoemde figuren bent.
Ik had met die ook wel eens een discussie, echter agreement was er nooit, en vrede met een verschil van mening al helemaal niet.
Meestal werd het een wedstrijdje wie de meeste stukjes van het internet kon trekken (relevant, kopie, of whatever).
En wanneer die genoemde figuur (figuren?) het dan verloren, werd er gesmeten met beledigende termen of kwam er weer een Godwin.
Of de bron werd als eerste al tot onzin verklaard...
Wat ik bij u ook zie is dat niet direct de tegenstander in de grond wordt geboord vanwege zijn/haar opinie.
Dan kan je, uitgaande van de gemeenschappelijke bevindingen, een discussie opbouwen. Ik heb zulks nimmer bespeurd bij bv Graatsma.
Was je bij die eenmaal 'fout' (en dat zou hier het hele forum zijn), dan waren alle argumenten 'quatsch', alle bronnen 'extreem rechts', vervolgens volgde er dan een uitlokking tot scheldpartijen, aantijgingen en geklaag bij een eventueel goedgezinde moderator.
Boudewijn Abma schreef:Ik ga nog in op uw laatste bijdrage maar die heeft dusdanig niveau dat ik er even voor moet gaan zitten. Bovendien draagt u me lees-en kijkwerk op. Hoewel ik dat meestal niet de sterkste manier van debatteren vindt (filmpjes en teksten van anderen mogen hoogstens functioneren als onderbouwing of illustratie van een zelfstandig geformuleerd betoog) zal daar in dit geval tolerant mee omgaan.
Het planten van filmpjes en teksten is geen gewoonte van mij, het volledig documenteren van verwijzingen wel.
Indien gevraagd wordt, waar zoiets op stoelt heb ik dus wel een bron. Ik kan er dan nog wel 10 opnoemen, maar dat maakt het argument niet sterker.
Het niveau is zeker niet dusdanig hoog dat het voor u onbegrijpelijk zal worden. Daarbij zou ik beslist niet het hele boek van die islam-criticus gaan lezen, te weten waar het vandaan komt (het is niet een of andere boer...) en wat zo ongeveer de strekking is, is wel meer dan voldoende. Die strekking houdt in, dat vanaf een bepaald percentage de islam zich gaat roeren (het extremistische deel) en aldus de politieke islam tevoorschijn komt. DAT raakt de discussie, de theorie hoeveel provcent dat dan is, doet er feitelijk niet toe, gezien ook andere factoren van belang zijn.

Ik probeer me overigens ook te beperken tot algemeen geaccepteerde bronnen. Als het alleen in de Tele-G staat zegt dat niets. Voeren echter het AD, Elsevier, etcetera hetzelfde stuk dan is het in ieder geval nieuws. Waarbij je nog altijd de feiten van de opinie moet onderscheiden, trouwens.

Men dient zich daarbij wel te realiseren dat er zowel links- als rechts georienteerd nieuws te halen is. Daar kom je niet onderuit, ook in Nederland niet. Sommige kranten, ja zelfs onze overheid, maken zich schuldig aan 'onder het tapijt vegen'. Ook dat dienen wij ons te realiseren en dan 'elders' ons te informeren. Gelukkig zijn de (politieke) opinies van de bekende kranten, alsmede opiniemakers, allang kenbaar.

Uiteraard zijn er linkse en rechtse opinie-sites, waar diverse items vandaan komen. De 'sport' is deze te falsificeren, dat doet men door aan te tonen waar de fout zit. Een Graatsma komt dan in plaats van een aantoonbare fout aanzetten met (aantoonbaar) linkse opiniesites, waarnog 3x zoveel fouten/leugens/opinies/nepnieuws in zitten, en meent dat 'wie de meeste linkjes heeft, heeft gewonnen'. En als ie dan de minste had... ja dan ging ie los op de bekende manier.

Soms is een (liefst kort) filmpje wat dat betreft beter. Het filmpje van Cafe Weltschmertz is een registratie van een interview, mijns inziens een goed interview. Het betreft de massa-immigratie, waar we het beiden wel over eens zijn dat dit slecht is voor onze verzorgingsstaat (die opinie heb ik Graatsma ook nooit zien aanhangen, trouwens). Het raakt aan het punt waarover wij discussie hebben, namelijk de islam. De geïnterviewde en de journalist zijn naar mijn mening geen van beide bevooroordeeld. Gezien de discussie acht ik het filmpje daarom ook uitermate nuttig.

Graatsma zou zo'n filmpje nooit bekijken. Hij zou meteen roepen 'rechtse kul rechtse kul nazi nazi', waarschijnlijk/wellicht omdat hij eenvoudigweg niet in staat was te begrijpen wat er in dat filmpje zat (ook al wordt het mijns inziens duidelijk uitgelegd) en bang was dat het zijn ongelijk zou bewijzen. Ik heb hem nooit op een inhoudelijk oordeel over een dergelijk filmpje kunnen betrappen.

In dit geval bewijst het filmpje niets maar geeft slechts de ervaring weer van een wetenschappelijk onderzoeker. Daarbij is er geenszins een eenzijdig beeld. Gezien u ook van de mening bent dat massa-immigratie niet goed is, denk ik dat we er ook aanknopingspunten vinden.
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Gebruikersavatar
Hallo Tokyo
Berichten: 573
Lid geworden op: di mar 06, 2012 10:49 am
Locatie: achter de duinen...

Re: Met Boudewijn Abma in discussie over islam

Bericht door Hallo Tokyo »

Met name dat doet mij er van overtuigen dat u niet een van de genoemde figuren bent.

[icon_lol.gif]
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2485
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: Met Boudewijn Abma in discussie over islam

Bericht door Pizzaman »

King George schreef:Dat matcht toch aan het daderprofiel? En kijk eens naar hoe frequent deze forumstakker bij het andermaal volledig ontbreken van ook maar enig valide argument wat er werkelijk toe doet zijn hangende "racisme"- en "Islamofobie"-plaat afspeelt. En vergeet al die sneue Godwinnetjes niet! :roll:
Je vergeet daarbij dat Godwinnetjes onderhand tot het dagelijks leven behoren, ik vind dat niet 'een Graatsma kenmerk'.
En jawel de racisme en islamofobie plaat is ook allang grijsgedraaid, dus evenmin een 'Graatsma kenmerk'.
Het belangrijkste verschil is dat Graatsma nimmer kritiek op de islam verdroeg, en hier ook geen fatsoenlijk weerwoord op had.
Daarbij had Tante Graats ook geen enkele kritiek op de massa-immigratie.

Er zijn wel meer mensen die nogal officieel schrijven, bijvoorbeeld P-G (weet je nog).
Ik kan het zelf ook.... geen probleem. Het is een soort HBO/WO schrijfstijl, waarom men dat per se doet weet ik niet.
Maar ik heb er weinig moeite mee.

Eigenlijk is het exact wat ik verwacht als een willekeurige, linksig opgevoede HBO/WO er eens een islamkritische site zou opzoeken.
Misschien omdat ik tal van 'Rutte/Buma-adepten met toch wel enige twijfel' heb gesproken? Die gesprekken/debatten gaan ook meestal zo.

NB: mocht het inderdaad richting Tante Graats gaan is het natuurlijk makkelijk zat... voorlopig hebben we eindelijk weer eens wat te discussiëren.
Al verschil ik ook vaak zat met jullie van mening hier, uiteindelijk denken we wel 99% in dezelfde richting, dat wordt nogal saai.
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89714
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Met Boudewijn Abma in discussie over islam

Bericht door Ariel »

Pizzaman schreef: Al verschil ik ook vaak zat met jullie van mening hier, uiteindelijk denken we wel 99% in dezelfde richting, dat wordt nogal saai.
Respect Pizzaman. Je doet het goed. icon_thumbup.gif
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Met Boudewijn Abma in discussie over islam

Bericht door King George »

Ariel schreef:
Pizzaman schreef: Al verschil ik ook vaak zat met jullie van mening hier, uiteindelijk denken we wel 99% in dezelfde richting, dat wordt nogal saai.
Respect Pizzaman. Je doet het goed. icon_thumbup.gif
Mee eens.
Pizzaman schreef:NB: mocht het inderdaad richting Tante Graats gaan is het natuurlijk makkelijk zat... voorlopig hebben we eindelijk weer eens wat te discussiëren.
@ Pizzaman,

De match van Boudewijn Abbas met Tante Graats op PD en UV2.0 en eerder trol Danube hier is overigens overduidelijk hoor. En hij is niet in zijn eerste leugentje gestikt (helaas), dus al zijn ontkenningen al die andere forumidentiteiten niet te zijn zegt niets. Over bronnen gesproken: Deze trol put een oneindige informatie uit zijn bron zijn eigen dikke duimpje. En dat herken je aan zijn eigen lange neusje.
Laatst gewijzigd door King George op za apr 29, 2017 2:21 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89714
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Met Boudewijn Abma in discussie over islam

Bericht door Ariel »

Jongelui, laat Pizzaman zijn gang gaan. De discussie tussen die twee is interessant om te lezen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Boudewijn Abma
Berichten: 596
Lid geworden op: do jan 19, 2017 5:01 pm

Re: Met Boudewijn Abma in discussie over islam

Bericht door Boudewijn Abma »

sjun schreef:The truth about feminism and Islam


Zo zijn er vele vormen van submissie. Versluieren, omkeren, bagatelliseren en goedpraten van maatschappelijke misstanden geworteld in koran, hadith en soenna behoort er wat mij betreft ook toe.

Daar hebben we onze video-verkoper weer.

Beseft u zelf niet hoezeer u zichzelf hiermee voor aap zet?
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Met Boudewijn Abma in discussie over islam

Bericht door King George »

Ariel schreef:Jongelui, laat Pizzaman zijn gang gaan. De discussie tussen die twee is interessant om te lezen.
Pizzaman doet zijn naam als volleerd kok eer aan door Boudewijn Abbas/Danube/Graatsma/Cypres op de fileertafel te leggen en hem haar- en haarfijn te fileren.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2485
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: Met Boudewijn Abma in discussie over islam

Bericht door Pizzaman »

King George schreef:
Ariel schreef:Jongelui, laat Pizzaman zijn gang gaan. De discussie tussen die twee is interessant om te lezen.
Pizzaman doet zijn naam als volleerd kok eer aan door Boudewijn Abbas/Danube/Graatsma/Cypres op de fileertafel te leggen en hem haar- en haarfijn te fileren.
Ik weet niet of het die persoon is, misschien zijn jullie ook een beetje gefrustreerd (en da's begrijpelijk).
Ik heb van Graats nooit gelijk gekregen. Graats duldde geen tegenspraak, ging ie smijten.

Ik zie meer verschillen dan overeenkomsten.
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Met Boudewijn Abma in discussie over islam

Bericht door King George »

Meer over Graatsma ook op UV3.2:

Gerrit B. (= Cypres/Graatsma/Danube/WH) op Network2go

En lees deze hilarische slotpagina in een draadje op het gewezen Pim Fortuyn Forum ook even.

  • Hilbrand
    Laatste der Mohikanen

    114 Posts

    Posted - 12 Oct 2011 : 08:31:43 Show Profile Email Poster Send Hilbrand a Private Message
    Jullie verwarren me, geloof ik, met iemand anders, maar ik vind dat ook best hoor. Ik kan me voorstellen dat er meer andersdenkenden zijn waarvoor jullie vijandige gevoelens koesteren.

    Veel succes verder.

    Klacht indienen Go to Top of Page

Onder de nieuwe nick Hilbrand ontmaskerd als een trol account van Cypres en het botweg blijven ontkennen; Herkenbaar? Dit was dan zijn laatste bijdrage op het gewezen Pim Fortuyn Forum. Hierna vertrok hij met de staart tussen de benen. En waar belandde hij vier dagen later op 16 oktober 2011? Dat was als Graatsma op het gewezen Politiek Debat. Dat moet je je kunnen herinneren. Je kan je daar Roos ook van herinneren. Die herkende hem direct als een trol account van Cypres van het gewezen forum Opinari.

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Met Boudewijn Abma in discussie over islam

Bericht door mercator »

Boudewijn Abma schreef:Dat lijkt me ook voor Nederland juist maar dat impliceert niet hardvochtigheid jegens vreemdelingen en zeker niet jegens minderheidsgroepen die je de Nederlandse nationaliteit hebt toegekend. De Wet heeft goddank een bredere strekking dan 'eigen volk eerst'.
Nationaliteit moet exclusief zijn. Je kan geen vele nationaliteiten hebben zoals je ook geen vele huidskleuren kan hebben. Als Marokkanen en Turken hun allochtone identiteit niet kunnen opgeven is dat pech voor hen, dan blijven ze maar lekker in Turkije of Marokko.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Met Boudewijn Abma in discussie over islam

Bericht door mercator »

'Hans van de Mortel' schreef:De Sociaal-Democraten onder aanvoering van psychisch ontredderde heer Abbas (VZMH) kunnen met terechte verontwaardiging vergeleken worden met de parasieten van islam die als profiteurs van zich hebben laten horen in Europa.
Daar komt nog bij dat de sociaal democraten de moslims als achterlijke sukkels beschouwen die sociaal democraten nodig hebben om voor hun natje en droogje te zorgen . Een soort politiek moederinstinct als het ware [icon_lol.gif] .
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Met Boudewijn Abma in discussie over islam

Bericht door Manon »

mohammed ambras schreef:Mercator vergelijkt moslims met honden. Moslims zijn geen ras. Hondenrassen bestaan wel.
Dus "Richard Lionhart" is racisme?
De Vlaamse wielrenner Johan Museeuw De Leeuw van Vlaanderen noemen, is racisme?
"Hij kan werken als een paard" is racisme?
"Zij zingt als een nachtegaal" is racisme?
"zo lenig als een kat" is racisme?
en natuurlijk: "Manon is zo trouw als een hond" is uiteraard dan ook racisme.
:thinking:
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Met Boudewijn Abma in discussie over islam

Bericht door mercator »

Manon schreef:
mohammed ambras schreef:Mercator vergelijkt moslims met honden. Moslims zijn geen ras. Hondenrassen bestaan wel.
"Zij zingt als een nachtegaal" is racisme?
Ja, blijkbaar is dat allemaal racisme en als dusdanig te bestraffen door de Edelachtbare rechters in Amsterdam die Marokkanen tot een ras hebben uitgeroepen . Op juridische gronden wel te verstaan.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2485
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: Met Boudewijn Abma in discussie over islam

Bericht door Pizzaman »

mercator schreef:
'Hans van de Mortel' schreef:De Sociaal-Democraten onder aanvoering van psychisch ontredderde heer Abbas (VZMH) kunnen met terechte verontwaardiging vergeleken worden met de parasieten van islam die als profiteurs van zich hebben laten horen in Europa.
Daar komt nog bij dat de sociaal democraten de moslims als achterlijke sukkels beschouwen die sociaal democraten nodig hebben om voor hun natje en droogje te zorgen . Een soort politiek moederinstinct als het ware [icon_lol.gif] .
Da's niet helemaal de waarheid, kijk ook eens naar 'Gastarbeid en Kapitaal' van de SP uit 1983.
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Met Boudewijn Abma in discussie over islam

Bericht door Ali Yas »

mercator schreef:Daar komt nog bij dat de sociaal democraten de moslims als achterlijke sukkels beschouwen die sociaal democraten nodig hebben om voor hun natje en droogje te zorgen . Een soort politiek moederinstinct als het ware [icon_lol.gif] .
Ja, dat moederen over volwassenen zie je bij Links wel vaker. Dat lijkt wel lief maar het is niet gezond. Het ontmoedigt het nemen van eigen verantwoordelijkheid. De verantwoordelijkheid voor de daden van kinderen wordt altijd elders gezocht, bij de ouders vooral, en Links gaat zelfs zo ver de verantwoordelijkheid voor het falen van mohammedanen bij Rechts te leggen. :nietverstaan:
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Boudewijn Abma
Berichten: 596
Lid geworden op: do jan 19, 2017 5:01 pm

Re: Met Boudewijn Abma in discussie over islam

Bericht door Boudewijn Abma »

Pizzaman schreef:
King George schreef:
Ariel schreef:Jongelui, laat Pizzaman zijn gang gaan. De discussie tussen die twee is interessant om te lezen.
Pizzaman doet zijn naam als volleerd kok eer aan door Boudewijn Abbas/Danube/Graatsma/Cypres op de fileertafel te leggen en hem haar- en haarfijn te fileren.
Ik weet niet of het die persoon is, misschien zijn jullie ook een beetje gefrustreerd (en da's begrijpelijk).
Ik heb van Graats nooit gelijk gekregen. Graats duldde geen tegenspraak, ging ie smijten.

Ik zie meer verschillen dan overeenkomsten.
Dat er sprake is van frustratie lijkt me in elk geval zeker. Die Graatsma deed waarschijnlijk wat ik hier ook zonder enige moeite kon doen: King George confronteren met zijn zeer beperkte vermogens in de inhoudelijke discussie.
King George is, net als Sjun, niet tot veel meer in staat dan trollen en het plaatsen van onnozele prentjes en filmpjes. Hij denkt, naar ik vrees, dat dit een manier is om de inhoudelijke discussie te voeren. Hij doet me denken aan een tennisser die met een koekenpan op een tennisbaan denkt hoge ogen te gooien.
Boudewijn Abma
Berichten: 596
Lid geworden op: do jan 19, 2017 5:01 pm

Re: Met Boudewijn Abma in discussie over islam

Bericht door Boudewijn Abma »

Pizzaman schreef:
mercator schreef:
'Hans van de Mortel' schreef:De Sociaal-Democraten onder aanvoering van psychisch ontredderde heer Abbas (VZMH) kunnen met terechte verontwaardiging vergeleken worden met de parasieten van islam die als profiteurs van zich hebben laten horen in Europa.
Daar komt nog bij dat de sociaal democraten de moslims als achterlijke sukkels beschouwen die sociaal democraten nodig hebben om voor hun natje en droogje te zorgen . Een soort politiek moederinstinct als het ware [icon_lol.gif] .
Da's niet helemaal de waarheid, kijk ook eens naar 'Gastarbeid en Kapitaal' van de SP uit 1983.
De massa-immigratie was het resultaat van rechts beleid.

http://www.volkskrant.nl/binnenland/-ma ... ~a2961862/
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Met Boudewijn Abma in discussie over islam

Bericht door sjun »

Tuurlijk. Vandaar de linkse versluieringspolitiek en het politiekcorrecte keurslijf inclusief een heuse inquisitie (die Fortuyn nog het leven kostte) om toch maar vooral geen maatschappelijke discussie over eisen aan toelating, draagkracht van het sociale systeem en draagvlak bij de vigerende bevolking binnen de samenleving geëntameerd te krijgen.

Vruchten van bagatelliseren, wegkijken, omkeren, verketteren van kritisch geluid en misleiden van de massa zien we tegenwoordig ook in Canada onder de linkse premier Justin Trudeau:

PROOF TheRebel.media was right: Liberals lied about fake "Syrian refugees"


Toronto Muslim police chaplain's disturbing views

www.firethebigot.com

Het is natuurlijk interessant om eens te kijken hoe ver het in de Europese landen is met zulke islamisering van de samenleving.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Plaats reactie