Marokkaanse meisjes laten zich uitkleden

Bestaan gelijkheid en gelijkwaardigheid tussen man en vrouw in de islam? Begon de emancipatie van de vrouw 1400 jaar geleden? Bevrijdt de islam de vrouw?
Plaats reactie
Polleke
Berichten: 3234
Lid geworden op: ma sep 04, 2006 3:07 pm
Locatie: Amsterdam

Marokkaanse meisjes laten zich uitkleden

Bericht door Polleke »

Marokkaanse meisjes laten zich uitkleden.

Door Samira Elkandoussi

UTRECHT/AMERSFOORT - Het Utrechtse winkelcentrum Hoogh Catharijne is een populaire ontmoetingsplaats voor Marokkaanse jongens en meisjes. De meeste meisjes komen uit andere plaatsen, zoals Amersfoort, en zijn op zoek naar een leuke vriend. Loverboys kennen hun zwakke plekken en slaan hun slag.

In plaats van met geweld worden Marokkaanse meisjes gechanteerd met het verlies van hun maagdenvlies. Marokkaanse loverboys kennen de zwakke plekken van de Marokkaanse meiden. Ze worden gedwongen om te doen wat hun ’ vriend’ zegt, anders gaat hij naar hun ouders toe. Bewijs van seksuele handelingen op foto, camera of gewoon hun woord is genoeg om het leven van een meisje zuur te maken.

Omdat veel Marokkaanse meisjes stiekem een vriendje nemen, zoeken ze hem op in een verre stad. Zo kunnen hun ouders er niet achter komen en is de kans om betrapt te worden vele malen kleiner dan wanneer ze verkering nemen met een jongen uit hun eigen omgeving. En zo krijg je jonge meisjes uit allerlei steden die na schooltijd met hun OV- jaarkaart naar steden als Utrecht, Rotterdam of Amsterdam reizen, op zoek naar aandacht van jongens.

Een belangrijke ontmoetingsplek is Hoog Catharijne in Utrecht. Sommige jongemannen die daar rondlopen zijn loverboys. Dat zijn jongens tussen de 16 en 25 jaar die doelbewust liefde inzetten om meisjes te manipuleren met als doel geld aan hen te verdienen. ,, Marokkaanse meisjes belanden snel in de problemen. De Marokkaanse jongen is charmant. Door praten krijgt hij dingen voor elkaar. Een Marokkaanse jongen weet hoe hij een Marokkaans meisje moet inpalmen. Als ze over trouwen beginnen, zijn meiden al gauw verkocht,’’ zegt Hassan Imoussaten, jongerenbegeleider bij een welzijnsorganisatie in Utrecht. Kortgeleden werd in Rotterdam een conferentie over loverboys gehouden. Tientallen maatschappelijk werkers en sociaal- culturele werkers waren aanwezig om meer informatie te krijgen over de problemen waar jongeren tegenaan lopen. Imoussaten was er ook. De sociaal- culturele werker verzorgt activiteiten voor meidengroepen en vond het belangrijk om bij de conferentie te zijn. ,, Ik werk veel met jongeren en herken signalen. Ik woon ook in Utrecht en zie veel om me heen.’’

Lening
De meeste loverboys zijn Marokkanen. ,, Een loverboy is er niet per se op uit om een meisje achter het raam te krijgen. Een loverboy is iemand die een meisje letterlijk en figuurlijk uitkleedt. Misschien kan hij een lening op haar naam krijgen. Of hij vraagt haar bijvoorbeeld of ze een ( drugs) pakketje wil wegbrengen. Sommige meiden kopen hele dure kleding voor hun vriend of een laptop. Als zijn auto kapot is, hoeft hij die niet te maken. Dat betaalt zijn vriendin. Ze hebben die meiden in de macht. Er wordt ze immers een bruiloft beloofd. Tijdens de conferentie werd ook een filmpje gedraaid waar een Marokkaanse loverboy werd geïnterviewd. Hij zei: ’ Nederlandse meisjes zijn snel met complimentjes in te pakken, Marokkaanse meiden zijn de makkelijkste slachtoffers. Je pakt haar van voor en van achteren en je hebt haar in de macht. Op dat moment kun je alles met haar doen’.’’ Lou Repetur is coördinator bij Pretty Woman. Het doel van deze organisatie is het voorkomen van ‘ misbruikrelaties’ en het weerbaar maken hiervoor van meiden tussen de 12 en 23 jaar.

Bij Pretty Woman wordt voorlichting en hulpverlening gegeven. De coördinator zet grote vraagtekens bij de opvoeding van sommige Marokkaanse ouders. ,, De schijnveiligheid die deze ouders hebben gecreëerd is het grootste probleem. Op dit moment verbieden sommige ouders de meiden om een vriend te nemen. In het land van herkomst kon dat misschien, maar hier niet. Ze doen het stiekem.

Vroeger konden de ouders kijken of de jongen goed was. Als de ouders ervan weten, kunnen ze achterhalen uit wat voor familie de jongen komt. Nu moet het meisje zelf de inschatting maken of hij uit een goed nest komt.’’

Schaamte
Door schaamte kan een meisje moeilijk stoppen met een misbruikrelatie, zegt Repetur: ,, Het besef dringt door dat er veel mis is gegaan. Het meisje heeft alles gedaan wat tegen de opvoeding ingaat. Ze wordt eenzaam. Ze is geïsoleerd geraakt. Ze voelt zich machteloos, is verward en bang.’’ Repetur benadrukt dat Marokkaanse meisjes scherp moeten zijn als ze een jongen leren kennen. ,, Ze moeten meteen voor zichzelf achterhalen waarom hun vriend zo lief en aardig doet. Wraak nemen kan ook een motief zijn.’’ Repetur heeft ook goed nieuws. ,, Onze ervaring is dat de meeste Marokkaanse meiden die wij hebben begeleid uiteindelijk weer contact krijgen met hun ouders. Marokkaanse ouders zijn over het algemeen streng voor hun dochters, maar als het erop aankomt nemen zij ze wel terug. Hoe groot de schande ook is,’’ aldus Repetur. Repetur blijft hameren op de rol van de ouders. ,, Ook al houden ouders hun dochters thuis, dan spreekt ze wel met hem af via de mobiele telefoon of computer. Eigenlijk geven de ouders de mannen juist een vrijbrief door alles te verbieden. Meiden gaan in het geheim afspraken maken en dan is er geen controle meer. Veel jongens gebruiken de belofte om te trouwen om meiden zo ver te krijgen. Ze geloven het en raken hun maagdelijkheid kwijt.’’ Volgens de coördinator ligt de fout echter niet alleen bij de ouders en de jongens. ,, Meiden zijn gevoelig voor status. Een jongen met een dure auto, daar moet je mee gezien worden: dan ben je een succesvolle vrouw. Het zijn vooral de meiden die hatelijk tegen elkaar zijn.’’
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89848
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Marokkaanse meisjes laten zich uitkleden

Bericht door Ariel »

Bewijs van seksuele handelingen op foto, camera of gewoon hun woord is genoeg om het leven van een meisje zuur te maken.
Als ik iets gemeen vind, dan is dat dit. Foto’s maken van onschuldige meisjes en dan die kinderen chanteren. Wat laag. Deze jongens weten dat als de ouders van de meisjes de foto’s zien zij de meisjes in een lastige situatie brengen. Hun leven kan zelfs in gevaar gebracht worden.

Heel lang geleden ben ik ook eens gechanteerd door een jongen. Ook hij maakte een foto van me, en later dreigde hij toen ik de relatie uitmaakte , dat hij de foto aan mijn ouders zou laten zien. Ik was doodsbang, en kan me nog goed herinneren dat ik heel lang in angst gezeten heb.
Ik ben dit nooit vergeten, en soms voel ik nog de angst.
Bij mij is er gelukkig niks gebeurd, Hij heeft de foto nooit naar mijn ouders gestuurd, ik kwam er goed vanaf, en....ik ben een Nederlandse vrouw. Waarschijnlijk had ik een flinke uitbrander gekregen , en dat was het dan. Maar deze Marokkaanse meisjes komen uit een moslim gezin, en we weten wat het betekend als hun eer geschonden is.
Vies….. Heel vies.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Polleke
Berichten: 3234
Lid geworden op: ma sep 04, 2006 3:07 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Marokkaanse meisjes laten zich uitkleden

Bericht door Polleke »

Waarschijnlijk had ik een flinke uitbrander gekregen , en dat was het dan. Maar deze Marokkaanse meisjes komen uit een moslim gezin, en we weten wat het betekend als hun eer geschonden is.
Vies….. Heel vies.
Precies: stel je voor dat iemand deze kennis heeft en er dan bewust gebruik van zou maken. In deze multiculturele samenleving is dat eigenlijk de ultieme vorm van chantage. Kan het nog makkelijker?

Ik herinner me de kwestie van die cyberimam (werkzaam aan de Hoge School INHOLLand) die aan een verkracht meisje het advies gaf om de dader te vergeven en zich te verzoenen met haar familie. Zij had er namelijk zelf voor gekozen om in een ruimte met andere mannen te verkeren.

Blijkbaar kon deze cyberimam geen afstand nemen van zijn tribale schaamtecultuur. Stel je voor zeg, binnen de korste keren zou hij zijn respect binnen de gemeenschap kwijt zijn en daarmee zijn gesubsieerde baantje. Op wijblijvenhier.nl schreef ik dat het inlevingsvermogen van deze imam best eens vergroot zou kunnen worden als hij eens flink anaal zou worden genomen in een ruimte met baardmannen.

Dat werd meteen weggecensureerd omdat het onwelvoegelijk was. Want ja, de ahadith zijn duidelijk op dat punt. Ook hoe je om moet gaan met minderjarigen die zich niet kunnen verweren en verdedigen. Daarom denk ik wel eens dat de ahadith eigenlijk niets meer is dan een soort religieuze playboy; het draagt in ieder geval niks bij aan de spiritualiteit van de islam.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89848
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Marokkaanse meisjes laten zich uitkleden

Bericht door Ariel »

Ik kan me dat verhaal van die imam nog herinneren. Hij is volgens mij ontslagen . Was dat niet de heer Budak ?

Tja, en of je het nou voor geld een meisje chanteert of gewoon uit rancuneusheid net zoals bij mij, chantage is een gemeen spelletje. Je gunt het je ergste vijand niet.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Anneke
Berichten: 1174
Lid geworden op: vr jan 12, 2007 6:59 pm

Re: Marokkaanse meisjes laten zich uitkleden

Bericht door Anneke »

Het is inderdaad ziek om meisjes zo door het slijk te halen. Vooral de Marokkaanse loverboys horen te weten dat het de moslima nooit vergeven zal worden door de ouders wanneer zij zich uitkleedt voor een jongen, of nog erger, seks met hem heeft. Ik wilde bijna zeggen, laat ze maar eens op de Nederlandse dame af stappen, die hebben vaak nog een begrijpende leefomgeving. Maar als uit dat artikel ook nog eens blijkt dat Nederlandse meisjes complimenten makkelijker aannemen dan de allochtone had ik niet gedacht. Ik ging meer uit van de nuchtere Nederlandse houding, dan die allochtone arrogantie (want dat zijn ze wel eens!)

Ik kwam een paar maanden geleden voor het eerst sinds tijden weer op Hoog Catharijne. Silly kan het bevestigen; ik kreeg haast een hartinfarct van al die allochtonen bij elkaar! Waar ik ook keek, alles en iedereen had zwart haar en een oosterse of Noord Afrikaanse look. Ook toen we in de KFC zaten, de gehele bovenverdieping was bevolkt door allochtonen! Ik wist, als allochtoon, niet waar ik moest kijken. Wat een nare ervaring.

Maar dat terzijde. Hoe laag kan een moraal zijn, om meisjes zo ver te krijgen om zich uit te kleden voor een jongen, de webcam aan te zetten terwijl het meisje stript, haar dwingen dingen te doen die ze anders nooit gedaan zou hebben...

Ik walg van dat soort types.
Gebruikersavatar
Silly
Berichten: 2256
Lid geworden op: do jan 11, 2007 12:01 pm

Re: Marokkaanse meisjes laten zich uitkleden

Bericht door Silly »

Ilona, wat je niet moet vergeten is dat de band die Nederlandse meisjes hebben met hun familie vaak heel anders werkt dan de band die allochtoonse meisjes hebben. Die sociale controle komt niet uit de lucht gevallen, bij ons is de familie 1 geheel. Iedereen trekt zich alles van iedereen aan. Dat geldt voor leuke dingen als huwelijken, feestjes whatever, maar dus ook voor minder leuke dingen..
Nederlandse meisjes zijn meer individualistischer ingesteld. Soms kan dat individualisme ook doorslaan waardoor ook dat soort meisjes op zoek gaan naar aandacht. En loverboys pikken juist net die meisjes eruit.. Zelfde geldt voor allochtone meisjes..

In de islam komt dan nog de extra factor kijken dat veel meisjes weinig liefde en support thuis kunnen halen ja..
And if you tolerate this, then your children will be next...
**{I WILL NEVER APOLOGIZE FOR BEING FREE!!}**
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Marokkaanse meisjes laten zich uitkleden

Bericht door Manon »

Kijk, met alle respect.

Maar welke Nederlandse meid weet nu NOG STEEDS NIET dat het niet lukt met die loverboys.

Krijgen ze dan geen informatie op school?

En zolang die MULTI-cultuur het maagdenvlies blijft promoten en het herstel ervan nog steeds wil terugbetalen, dan vind ik dat die marokkaanse meisjes gewoon moeten doen wat ze thuis willen: met maagdenvlies het huwelijk in met de verre neef uit het Rif.

Het is het één of het ander!
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Silly
Berichten: 2256
Lid geworden op: do jan 11, 2007 12:01 pm

Re: Marokkaanse meisjes laten zich uitkleden

Bericht door Silly »

circe.. wie neemt de informatie die je op school krijgt nog zo serieus dan??

Als we dat allemaal hadden gedaan was er niemand die drugs zou gebruiken, niemand die dronken zou raken, niemand die zou roken, niemand die onveilige sex zou hebben en niemand die zich in zou laten palmen door loverboys. Het probleem is alleen dat het tegen dovemansoren is gezegd. Jongeren willen niet dat de school voor ze denkt, ze willen het zelf weten en er zelf achter komen. Het is niet gek dat de PVV vindt dat scholen weer moeten opvoeden. Op dit moment wordt er echt ALLES aan gedaan om de school maar geen bevoegdheid tot morele opvoeding te geven.

En onder andere resulteert dat in het tegen alles in toch om gaan met loverboys.
And if you tolerate this, then your children will be next...
**{I WILL NEVER APOLOGIZE FOR BEING FREE!!}**
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89848
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Marokkaanse meisjes laten zich uitkleden

Bericht door Ariel »

circe schreef:Kijk, met alle respect.

En zolang die MULTI-cultuur het maagdenvlies blijft promoten en het herstel ervan nog steeds wil terugbetalen, dan vind ik dat die marokkaanse meisjes gewoon moeten doen wat ze thuis willen: met maagdenvlies het huwelijk in met de verre neef uit het Rif.

!
Ja maar Circe, meisjes, of ze nou allochtoon, moslim, Marokkaans of Nederlands zijn, hebben allemaal dezelfde gevoelens als ze jong zijn. Op een bepaalde leeftijd wordt men verliefd. Denk maar eens aan je eigen jeugd.

Met Nederlandse meisjes heb ik minder medelijden dan met Marokkaanse meisjes.
Nederlandse meisjes kunnen zich door de opvoeding die ze gehad hebben beter verweren. En stel dat als ze domme dingen doen, en het loopt fout af, dan zal het thuisfront haar een flinke uitbrander en misschien wat straf geven, maar dan heb je het wel gehad…” Dom” zal men zeggen “Ik heb je nog zo gewaarschuwd” en in negen van de tien gevallen is de kous dan af. Maar moslim meisjes komen er niet zo genadig af. Eer is een groot goed in hun cultuur, en wie weet wordt zo’n meisje dan uitgehuwelijkt aan één of andere idiote neef uit Turkije of Marokko om haar eer te redden. Dat meisje zal haar leven lang geconfronteerd worden met haar “misstap “.

Wie de schuldige zijn , zijn de jongens die verdraaid goed weten hoe het in een Islamitisch milieu werkt. Dat is pas goor. Deze jongens gebruiken om één of ander reden deze meisjes. Of voor geld, of voor hun opgeblazen ego . Ik weet niet wat erger is. Met kwijl op hun mond en een stijve jonge heer in hun broek zitten dit soort gasten te geilen achter hun PC als ze een meisje eindelijk zo ver gekregen hebben dat ze hun borsten of meer laten zien via de webcam.

Trouwens, ook Nederlandse kinderen worden slachtoffer van dit soort vieze mannen.

Lees dit verhaal maar eens.
Spoiler! :
Webcamseks-slachtoffer: "Blocken durfde ik niet"

In oktober hield de politie een 19-jarige inwoner van Beverwijk aan omdat hij ervan wordt verdacht 25 meisjes in de leeftijdsgroep 13 tot 19 jaar te hebben verleid tot het verrichten van seksuele handelingen met zichzelf. Met foto's en video-opnamen die hij daarvan maakte, chanteerde hij de meisjes om voor de webcam nog verder te gaan. Jongeren discussieerden er via fora over en in een van de discussies mengde een 19-jarig meisje zich. Ze vertelde haar leeftijdsgenoten dat zij een van de slachtoffers was van de Beverwijkse man die was opgepakt. Via de mensen achter het forum zochten we contact met haar. Hoe heeft het zover kunnen komen? Heeft ze aangifte gedaan? Heeft ze er met iemand over kunnen praten? We hebben een lange mail van haar gehad. Daarna vond ze het mooi geweest. Ze wil anoniem blijven. Ze vindt het goed dat we haar verhaal publiceren. "Hij, ik noem hem maar even Robert, zag mijn profiel op sugababes.nl en vroeg via een berichtje mijn email-adres. Die heb ik hem gegeven, omdat hij mij wel een leuke jongen leek. De eerste paar minuten hadden we wel een leuk gesprek, maar daarna werden die een beetje seksueel getint. Dit vond ik niet zo heel erg omdat de meeste jongens zo zijn op MSN. Een paar dagen later werd Robert vervelend en opdringender. Als ik niet binnen korte tijd antwoord gaf werd hij boos en zei dat ik geen tijd voor hem had, ik mocht niet met anderen msnen. Ondertussen hadden we elkaar al op de cam gezien. Robert stuurde mij een naaktfoto van zichzelf en daarom moest ik ook wat laten zien. Ik liet mijn buik zien. Dit ging steeds verder. Hij wilde steeds meer zien. Als ik niks zou laten zien dan zou hij zorgen dat het uit ging tussen mij en m'n toenmalige vriend (die Robert ook kende van sugababes/superdudes). Robert zei ook dat hij me wel zou weten te vinden, omdat hij mijn ip-adres wist en daarom alles zo kon opzoeken. Ik geloofde dit dus deed ik maar wat hij zei. Van de webcam-beelden heeft hij video- en foto opnames gemaakt en gedreigd die op internet te zetten, als ik niet deed wat hij vroeg. Iedere keer weer. Blokkeren durfde ik niet, omdat er sites bestaan/bestonden waar je kon zien of je geblokkeerd was. Later kwam ik erachter dat die sites niet werkten. Na 2 maanden spraken we elkaar minder omdat we het allebei druk hadden, maar ik moest nog steeds dingen voor Robert doen. Dit moest dan maar als we allebei tijd hadden. Ik heb hem geblokkeerd en deed net alsof ik nooit meer tijd had om online te komen. Ik heb Robert nooit meer gesproken. Heb ook niet op zijn mailtjes gereageerd waarin hij vroeg waarom ik nooit meer online ben. Tot voor kort heb ik er nooit met iemand over gepraat, omdat ik me ervoor schaamde en vond dat het mijn eigen schuld was. Twee weken voor zijn arrestatie werd ik gebeld door de politie omdat ze naaktfoto's van mij hadden gevonden op de in beslag genomen pc van Robert. Ik moest een verklaring komen afleggen. Het luchtte wel op om erover te praten, al had ik het allang al achter me gelaten. Verder praat ik er niet zoveel over omdat ik me er nog steeds voor schaam. Mijn moeder weet inmiddels wel een beetje wat er aan de hand is, omdat het in de krant heeft gestaan. Ik heb geen aangifte gedaan omdat ik er verder geen probleem van wil maken. Dan moet ik naar de rechtbank enzo en kan ik het nog niet achter me laten. Een ander meisje heeft al aangifte gedaan en misschien nog wel meer meisjes, dit vind ik wel genoeg. Er is niets dat erop wijst dat er foto's of filmpjes over internet rondgaan, dat zegt de politie. Ik vind het wel goed zo en wil me er niet meer zo druk om maken."
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89848
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Marokkaanse meisjes laten zich uitkleden

Bericht door Ariel »

'Kijk, dit is de manier om tegen dit soort mannen op te treden.
Perverse webcam-hacker vier jaar achter de tralies

Een 47-jarige Cyprioot die de webcams van jonge meisjes hackte om ze daarna te begluren, is veroordeeld tot een gevangenisstraf van vier jaar. De IT'er gebruikt een Trojaans paard om toegang tot de webcams te krijgen en zou van tenminste een tiener onwettige foto's in haar slaapkamer hebben gemaakt. De tiener raakte met de malware besmet toen ze een e-mailbijlage opende.

Na het infecteren van haar systeem probeerde de cyberstalker het slachtoffer af te persen, door te dreigen dat hij de gemaakte afbeelding naar haar vrienden zou sturen. De 17-jarige weigerde echter naakt voor de camera te gaan staan en ging naar de politie. Die wist de man uiteindelijk in 2005 te achterhalen, maar hij werd nu pas veroordeeld.

"Dit geval laat zien dat malware niet alleen voor financieel gewin wordt gebruikt, maar dat ook voyeurs het kunnen gebruiken. Iedereen moet het belang van computerbeveiliging zien om te voorkomen dat ze niet het slachtoffer van afpersers of voyeurs worden," zegt Graham Cluley van Sophos.

Een Amerikaanse man die webcams hackte werd vorig jaar tot een gevangenisstraf van 25 jaar veroordeeld. Hij zette zijn slachtoffers onder druk om voor hun webcam sexueel expliciete handelingen te verrichten. Laatst waarschuwde ook de Nederlandse politie en Openbaar Ministerie voor kinderlokkers die via webcams kinderen begluren.

http://www.security.nl/artikel/19257/1/ ... alies.html" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: Marokkaanse meisjes laten zich uitkleden

Bericht door Chaimae »

Circe zei:
En zolang die MULTI-cultuur het maagdenvlies blijft promoten en het herstel ervan nog steeds wil terugbetalen, dan vind ik dat die marokkaanse meisjes gewoon moeten doen wat ze thuis willen: met maagdenvlies het huwelijk in met de verre neef uit het Rif.
Dit valt me een beetje tegen van je. Weet je wel wie deze maagdenvlies in leven houdt? Dat zijn de heren. Als die hpocriete heren, die zelf geen maagd zijn, een meisje dulden dat geen maagd meer is, dan zal de vraag naar het maagdenvlies vanzelf afnemen. Weet je wie je moet benaderen? Niet de Marokkaanse dames, maar die hypocriete Marokkaanse mannen, waar ik van walg. Het is niet het één of het ander. Jij denkt veels te simplistisch. Als deze vrouwen het maagdenvliesje niet laten repareren, dan zwaait er wat. Het zal ze op empirische ervaringen doen stuiten, daar waar de man er gemakkelijk van afkomt. Sterker nog, het wordt bij de man aangemoedig om seks voor het huwelijk te hebben. En de vrouw? Die zal het in minst ergste geval nooit meer trouwen, en voor de rest van haar leven door haar sociale omgeving als de slet gezien worden. Deze dubbehartige mannen verdienen en vragen er om, om voorgelogen te worden.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Anneke
Berichten: 1174
Lid geworden op: vr jan 12, 2007 6:59 pm

Re: Marokkaanse meisjes laten zich uitkleden

Bericht door Anneke »

Ik vind de reactie van Circe helemaal niet zo simplistisch Chaimae. De draai die ik aan haar reactie geef is dat de Marokkaanse meisjes teveel tegelijk willen; hun maagdenvlies intact houden en als maagd het huwelijk ingaan om de eer van de familie te redden. Dat kan gewoon niet, tenzij je een hersteloperatie doet. En dat is oneerlijk jegens de meisjes die zich er niet voor laten opereren maar wel mee moeten betalen aan meisjes die dat van hun fucked up cultuur moeten. Kunnen de autochtone dames daar wat aan doen, dat zij in hun land opgescheept zitten met meisjes die door middel van een (gesubsidieerde) operatie de eer van hun familie moeten redden?

Als mijn man het later ook maar durft te wagen het over een maagdenvlies te hebben vliegt hij het huis uit :mad: Als dat stom stukje weefsel hem dierbaarder is dan de liefde, wil ik niks met hem te maken hebben.
Gebruikersavatar
Silly
Berichten: 2256
Lid geworden op: do jan 11, 2007 12:01 pm

Re: Marokkaanse meisjes laten zich uitkleden

Bericht door Silly »

Als mijn man het later ook maar durft te wagen het over een maagdenvlies te hebben vliegt hij het huis uit Als dat stom stukje weefsel hem dierbaarder is dan de liefde, wil ik niks met hem te maken hebben.
En krijgt hij stokslagen toe :mad:
Een man mag pas piepen over dat soort dingen als hij zichzelf er ook van onthouden heeft. Tot die tijd,, kan hij maar beter heeeeeeeeeeeel stil zijn :x
And if you tolerate this, then your children will be next...
**{I WILL NEVER APOLOGIZE FOR BEING FREE!!}**
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Marokkaanse meisjes laten zich uitkleden

Bericht door Monique »

Chaimae: Weet je wel wie deze maagdenvlies in leven houdt? Dat zijn de heren. Als die hpocriete heren, die zelf geen maagd zijn, een meisje dulden dat geen maagd meer is, dan zal de vraag naar het maagdenvlies vanzelf afnemen. Weet je wie je moet benaderen? Niet de Marokkaanse dames, maar die hypocriete Marokkaanse mannen, waar ik van walg.
Ik ben het niet helemaal met je eens.
Op deze manier leg je weer alle "macht" bij de heren. Het is toch zaak om ze die "macht" over vrouwen af te nemen?

Ik denk dat de oplossing ligt bij de moeders en de dochters en de oma's. De vrouwen dus.
Wanneer moslima's massaal gaan weigeren nog langer aan die maagdenvliesonzin mee te doen en daarbij gesteund worden door hun moeders, dan pas zal wellicht die hele belachelijke achterlijke situatie veranderen.

Weigeren om te trouwen met een man die een maagd eist.
Wanneer die achterlijke kerels geen huwelijkspartners meer kunnen vinden dan zal het snel afgelopen zijn met die onzin, toch?

Maar, dat is makkelijker gezegd dan gedaan.
Zolang vrouwen in islam ondergeschikt zijn aan de man zal dit niet gebeuren.
Daarom is het eerst zaak de meisjes van nu klaar te stomen voor hun onafhankelijkheid. Ze duidelijk maken dat ze helemaal geen man "nodig" hebben, dat het enkel een prettig tijdverdrijf is. Ze leren dat ze helemaal voor zichzelf kunnen zorgen. Ze duidelijk maken dat moslima's NIET anders zijn dan kafir vrouwen die WEL volkomen onafhankelijk kunnen zijn en geen man nodig hebben.

Kortom, de moslima's eigenwaarde leren. Ze leren dat ZIJ belangrijk zijn om WIE ze zijn en NIET dat ze alleen maar belangrijk zijn wanneer ze getrouwd zijn en als baarmachine dienen.

Maar ja, zolang moslima's ervan overtuigd zijn dat ze minderwaardig zijn omdat dat in een boekje staat zullen ze eeuwig de slaafjes zijn van mannen.
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Silly
Berichten: 2256
Lid geworden op: do jan 11, 2007 12:01 pm

Re: Marokkaanse meisjes laten zich uitkleden

Bericht door Silly »

Monique dat is niet enkel makkelijker gezegd dan gedaan, dat is vrijwel onmogelijk!
Ik denk niet dat je er iets mee uithaalt. Voor veel moslima's is trouwen de enige manier om onder het juk van de ouders vandaan te komen. Jij en ik kunnen dat niet veranderen, maar zijzelf kunnen het ook niet veranderen. Daar geloof ik absoluut niet in. Het kan hooguit in 1 geval voor iemand werken, misschien wel 2 gevallen. Maar daar is alles mee gezegd.

Er is geen enkele moslima die zo maar toegeeft dat zij enkel een baarmachine is, of dat zij onderdrukt wordt. Cognitieve dissonantie is sterker dan je denkt, even als sociale controle. Ik denk dat weinig mensen beseffen hoe ver die controle gaat. Ik geef een revolutie wat dat betreft geen halve kans.
And if you tolerate this, then your children will be next...
**{I WILL NEVER APOLOGIZE FOR BEING FREE!!}**
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Marokkaanse meisjes laten zich uitkleden

Bericht door Monique »

Ik weet het Silly.
Ik blijf maar steeds hopen dat het nu, na een aantal generaties, misschien eens in die koppen doordringt dat ZIJ de "macht" in handen hebben.

Zucht..... verspilde hoop.... :crying:
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Marokkaanse meisjes laten zich uitkleden

Bericht door Manon »

Ilona schreef:Ik vind de reactie van Circe helemaal niet zo simplistisch Chaimae. De draai die ik aan haar reactie geef is dat de Marokkaanse meisjes teveel tegelijk willen; hun maagdenvlies intact houden en als maagd het huwelijk ingaan om de eer van de familie te redden. Dat kan gewoon niet, tenzij je een hersteloperatie doet. En dat is oneerlijk jegens de meisjes die zich er niet voor laten opereren maar wel mee moeten betalen aan meisjes die dat van hun fucked up cultuur moeten. Kunnen de autochtone dames daar wat aan doen, dat zij in hun land opgescheept zitten met meisjes die door middel van een (gesubsidieerde) operatie de eer van hun familie moeten redden?

Als mijn man het later ook maar durft te wagen het over een maagdenvlies te hebben vliegt hij het huis uit :mad: Als dat stom stukje weefsel hem dierbaarder is dan de liefde, wil ik niks met hem te maken hebben.
je bent er Ilona! Maar nog meer: degenen die de multi-cultuur willen promoten (dat is toch: "iedereen récht op eigen cultuur" nietwaar?) moeten dan ook wéten dat ze tevens de maagdenvliescultuur promoten. Het is anders dus wel een hele hypocriete houding. En ja, daar zijn uiteraard de Marokkaanse meisjes die van twee walletjes willen eten het slachtoffer van.

Moet je bovendien weten dat een maagdenvlieshersteloperatie vier dingen ineens zijn die niet bestaan: het maagdenvlies bestààt niet, het wordt dus ook niet hersteld, maagd ben je nooit meer als je sex hebt gehad, het is dus evenmin een "maagd-herstel"operatie. Het enige wat er gebeurt is dat het randje terug wat wordt bijeengetrokken zodat het lekker gaat bloeden bij een volgende penetratie.
Het moet dus zijn: een "ik wil bloed bij de volgende penetratie"operatie.

Het zijn dié multiculturalisten (hou lekker je eigen schaamtecultuur maar Fatima, toch zo verrijkend!) die er mede de oorzaak van zijn dat die meisjes uberhaupt KUNNEN worden gechanteerd met een fotootje van hen in een "not-done" situatie (gaande van kussen tot blote tepel). Zolang dié vorm van chantage voort MAG woekeren van de vogelende prachtwijkenhoedsters, kunnen de marokkaanse meiden enkel doen wat bij hun cultuur hoort en dat is binnen blijen en wachten op neef Ali uit het Rif!

En ja, ik geeft Monique ook overschot van gelijk, dat ze zouden moeten leren dat het "hebben van een man" helemaal geen prioritaire vereiste hoeft te zijn in onze maatschappij. Maar dat is dan wel niet in de islamitische "wat is het toch een verrijking" maatschappij!

En natuurlijk hebben we altijd nog mannen "nodig" (ook buiten voor dat éne leuke ding):

ik heb behoefte aan een tuinMAN, een timmerMAN, een houthakkerMAN, een schilderMAN, een klusjesMAN en nog zo van die dingen: een hele harem dus. Maar die betaal ik dus gewoon.
Ik had vroeger een inwonende huisMAN, maar daar had ik geen personeel aan hoor...
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Plaats reactie