kabouters en zeemeerminnen

Links666
Berichten: 1039
Lid geworden op: di mei 20, 2008 1:36 pm
Locatie: Flanders Fashion Institute

kabouters en zeemeerminnen

Bericht door Links666 »

Silly schreef:Ja ik dank het spaghetti monster idd elke dag op mn blote knieen!! Hij en zn leger vliegende aapjes..
Maar zeg nou zelf, wat is het verschil tussen Vliegende Aapjes, Vliegende Engeltjes of vliegende Jinnetjes!? Niks toch! Voor jouw Johnny Deppachtige Christelijke Engelen en Chaimae's Islamitische Jinnetjes is er even weinig bewijs als voor deze exemplaren:
Zeemeermensen, Mensen van de zee

Zeemeermensen behoren tot de talrijke soorten zeewezens, zoals de vrouwelijke Sirenen waar ons woord Sirene van is af geleid. Het zijn subtiele wezens die we ons voorstellen als vormwezens met een inhoud. Ze kunnen invloed hebben op diverse niveaus: in het stoflichaam de stromen herstellen (de oude geomantentaak), gevoelens bewerken, gedachtenimpulsen geven (‘Mind-praten’ met natuurwezens) en contacten van wezen tot wezen bewerkenstelligen, verlichtend werken.
Zeewezens, hun wereld en de onze

1. Het zijn wezens tussen mens en zeewezen in met een menselijk bovenlijf en een visachtig onderlijf. Het hele lijf of alleen het onderlijf, kan bedekt zijn met schubben.
2. Ze staan dicht bij de mensen maar leven in het overgangsgebied van land en zee, zout en zoet. In de binnenwateren komen ze vooral vooral tot waar het getij komt. Doch ik heb ze ook aangetroffen in andere Nederlandse binnenwateren.
3. Ze kennen twee geslachten: een meermin (meer minnen en psychologisch gezien de anima van de man) en een meerman. Ze krijgen kinderen, ook wel met mensen.
4. Je hebt zeemeerminnen, riviermeerminnen en zoetwater-meerminnen. Binnen de soorten zijn er verschillende groottes, sommigen zijn meer vissig en andere meer menselijk. Ze zijn als geheel meer vrouwelijk, althans zo voelen ze in menselijke termen aan.
De beeldvorming van dergelijke wezens is sterk door mannen gekleurd. Door zeebonken, zoals vissers met een sterke mannelijkheid. Hun wensen en projecties manifesteren zich voor een deel in de sterk vervrouwelijkte zeemeermin. (......)

Tekst:
Dick van den Dool, gaialoog, therapeut, milieukundige, trainer in de Gaialogie opleiding en docent aan de Duitse School voor Geomantie Hagia Chora.
Afbeelding
De ulema mogen dan dé experts op het gebied van jinns zijn. En de biblethumpers Benedictus two-point-oh en patriarch huppeleflup uit Syrië mogen dan dé experts zijn op het gebied van engelen. Maar onze eigen Dick van den Dool is dé expert op het gebied van Elfen en Kabouters! Jinns, Engelen, Elfen, Dwergen en Feeën!? Ze bestaan echt, "ich hab sie gesehen!"



Met vriendelijk groet en excuses voor de disproportionele rant :redface:
Gebruikersavatar
Silly
Berichten: 2256
Lid geworden op: do jan 11, 2007 12:01 pm

Re: Wilders heeft een angstige achterban

Bericht door Silly »

Maar zeg nou zelf, wat is het verschil tussen Vliegende Aapjes, Vliegende Engeltjes of vliegende Jinnetjes!? Niks toch! Voor jouw Johnny Deppachtige Christelijke Engelen en Chaimae's Islamitische Jinnetjes is er even weinig bewijs als voor deze exemplaren:
Johnny Depp Afbeelding!!! Maak niet de fout hem te vergelijken met anderen!!

Zoals ik al zei, ik kan mn kop breken en sites afstruinen op zoek naar tegenbewijs. Maar ik ben gewoon lui :D en ik zal je nooit uitlachen als je stiekem in meerminnen gelooft Links666 ;) Don't worry :D
And if you tolerate this, then your children will be next...
**{I WILL NEVER APOLOGIZE FOR BEING FREE!!}**
Links666
Berichten: 1039
Lid geworden op: di mei 20, 2008 1:36 pm
Locatie: Flanders Fashion Institute

Re: Wilders heeft een angstige achterban

Bericht door Links666 »

Silly schreef:ik zal je nooit uitlachen als je stiekem in meerminnen gelooft Links666
Da's tof van je :D Maar om het even duidelijk te hebben: Jij vindt dus dat vliegende engelen duidelijk wèl bestaan, maar kabouters niet? Of heeft God ook de kabouters geschapen, en zijn ze alleen niet prominent in de bijbel aanwezig?
Gebruikersavatar
Silly
Berichten: 2256
Lid geworden op: do jan 11, 2007 12:01 pm

Re: Wilders heeft een angstige achterban

Bericht door Silly »

Links666 schreef:
Silly schreef:ik zal je nooit uitlachen als je stiekem in meerminnen gelooft Links666
Da's tof van je :D Maar om het even duidelijk te hebben: Jij vindt dus dat vliegende engelen duidelijk wèl bestaan, maar kabouters niet? Of heeft God ook de kabouters geschapen, en zijn ze alleen niet prominent in de bijbel aanwezig?
Eerlijk.. Ik heb nog nooit een engel gezien! Maar ik heb wel mensen gezien waarvan ik zou kunnen zweren dat het engelen zijn :D Mensen die iets belangrijks toe hebben gevoegd aan de persoon die ik al ben (zowel positief als negatief)..
Ik geloof in God dat zeker! Als je je ooit gek verveeld leg ik misschien het een het ander uit, tot die tijd blijft die claim gewoon staan.
And if you tolerate this, then your children will be next...
**{I WILL NEVER APOLOGIZE FOR BEING FREE!!}**
Links666
Berichten: 1039
Lid geworden op: di mei 20, 2008 1:36 pm
Locatie: Flanders Fashion Institute

Re: Wilders heeft een angstige achterban

Bericht door Links666 »

Silly schreef:Ik geloof in God dat zeker!
Kijk dan even in 'de prullenbak'.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: Wilders heeft een angstige achterban

Bericht door Chaimae »

Silly schreef:
Links666 schreef:
Silly schreef:ik zal je nooit uitlachen als je stiekem in meerminnen gelooft Links666
Da's tof van je :D Maar om het even duidelijk te hebben: Jij vindt dus dat vliegende engelen duidelijk wèl bestaan, maar kabouters niet? Of heeft God ook de kabouters geschapen, en zijn ze alleen niet prominent in de bijbel aanwezig?
Eerlijk.. Ik heb nog nooit een engel gezien! Maar ik heb wel mensen gezien waarvan ik zou kunnen zweren dat het engelen zijn :D Mensen die iets belangrijks toe hebben gevoegd aan de persoon die ik al ben (zowel positief als negatief)..
Ik geloof in God dat zeker! Als je je ooit gek verveeld leg ik misschien het een het ander uit, tot die tijd blijft die claim gewoon staan.
Als je voor God openstaat, dan zal je alles weten. Net zo wanneer de Hemel voor je openstaat, dat je dan alles weet over leven en dood. Het bovennatuurlijke kan je niet meten met het natuurlijke. (wetenschap, hypothes en theorieën) Dat is net wanneer jij licht meet met de eenheid kilogram. Begrijp ook niet waarom Links een beetje de draak met ons (Silly en ik) aansteekt, betreft het geloven in engeltjes. Schaden we jou ermee? Als ik wil geloven in engeltjes dan zou jou dat een worst wezen. Jij mag pas bezwaar tekenen wanneer ik door het geloven in engeltjes jou beperk in jouw vrijheid of ermee schaad. Mensen die in een discussie jou proberen te pakken op het geloven in gekke c.q. kleine dogma's ; engeltjes en djinns, die zijn allerzwakst. Als je dan toch je tegenpersoon met de grond gelijk wilt maken in een discussie doe dat door op de serieuze, grote en fundamentele zaken in de religie van de desbetreffende persoon in te gaan. Emanuel Swedenborg, Friederik Hauffe, Eugenie von der Leyen en Jane Roberts, stuk voor stuk zeer interessante personen die 'contact' hadden met het bovennatuurlijke en meer dan alleen in de mensheid geloofden, maar tegerlijktijd zo slim als een vos waren.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: kabouters en zeemeerminnen

Bericht door H.Numan »

Nee, je schaadt niemand met je geloof in engeltjes, elfjes, duiveltjes en spookjes. Zolang je het maar voor jezelf houdt. De boel is volledig onbewezen. Sterker nog: het is manifest onmogelijk. Betaan engeltjes? Als je in goden gelooft zeker. Op zich niks mis mee, maar het probleem ontstaat heel snel dat je andere mensen moet irriteren om 'de blijde boodschap' aan te horen. Dat doen Jehova's. En anderen worden om het minste of geringste boos. Dat zijn de refo's en de mo fundies.

Neem nou evolutie. Dat is een vaststaand feit. Dat het niet klopt volgens diverse sprookjesboeken is mijn probleem niet. Stel nou dat een of andere profeet zegt dat 12 en 9 gelijk aan 26 is, omdat hij slechts 20 vingers en tenen heeft. Is dat dan zo? Kan jij, als volgeling van 'de' profeet (om het even of dat nou Mo of Brigham Young is) daarom eisen dat de alternatieve uitleg van 12+9 tijdens de rekenles wordt gegeven? Natuurlijk niet. Exact hetzelfde probleem hebben we nu. Een niet-probleem, want als je creatie idioterie spuit op een examen zak je als een baksteen. Terecht, en dat heeft niets met discriminatie te maken.

Engeltjes bestaan net als spookjes alleen in sprookjes. Technisch onmogelijk. Hetzelfde geldt voor goden en godjes. Die bestaan alleen maar tussen je oren. Geloof wat je wilt, geen probleem. Vertel het aan kleine kinderen. Is hartstikke leuk en gezellig! Maar verlies de realiteit niet uit het oog. Zie het als Sinterklaas. Tot een jaar of 10 is het harstikke leuk om er in te geloven. Daarna krijg je een vervelende dreun: Sinterklaas bestaat niet. We hebben je voor het lapje gehouden. Is geen trauma, gebeurt elk (echt) Nederlands kind rond die leeftijd. Daarna blijft het gewoon net zo'n gezellig feest. Dus hoef je je nergens voor te schamen. Hooguit als je volwassen bent en heilig geloofd in de goedheilligman.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89873
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: kabouters en zeemeerminnen

Bericht door Ariel »

Geloven in sprookjes, spookjes en godjes
H. Numan 7 maart 2009

Veel mensen geloven. Dat is prima. Sommige mensen geloven in godjes, anderen zijn er heilig van overtuigd dat spookjes bestaan. Is dat een probleem? Welnee. Als je het maar relativeert. Niet iedereen deelt jouw geloof. Of heeft interesse in die blijde boodschap. Maakt niet uit wat die boodschap is. Er zijn altijd mensen die er niks om geven.

Neem nou mij. Ik geef niets om auto's. Een van de domste dingen die ik ooit gedaan heb was het behalen van mijn rijbewijs. Heel erg duur. Lastig om te verlengen (vooral als je zoals ik in het verre buitenland woont) en ik maak er eigenlijk nooit gebruik van. Een auto is voor mij een voorwerp om je te verplaatsen van A naar B. Meer niet. Dus elke reclame voor auto's, elke beschrijving over auto's glijdt lang me af als logica van een gelovige.

Neem nou communisme. Als er een ideologie voor mij geknipt was, was het het communisme wel. Ik kom uit een relatief arm gezin, geen schitterende universitaire opleiding, verrichtte eenvoudig werk. Kortom, ik ben die spreekwoordelijke proletariër die verenigd moet worden. Van kinds af aan vond ik het een wereld- en wezensvreemde perverse domme ideologie. Ik heb het altijd als een luie- of domme- mensenideologie gezien.

Hetzelfde geldt voor geloven. Het enige waar ik echt in kan geloven is koffie. Ik geloof dat ik nog maar een kopje koffie ga maken. In goden en godjes geloof ik al heel lang niet meer. Heeft een tijdje geduurd, maar uiteindelijk viel het kwartje bij me. En vanaf dat moment glijdt al dat bijgeloof langs me af, zoals logica dat doet bij een gelovige.

Het probleem zit 'm in het bovennatuurlijke. Als god niet hoeft te eten, geen lichaam heeft en eeuwig leeft, waarom zien we dat dan niet in de natuur? Nogal een efficiënte manier om met bouwstoffen om te gaan, en als de natuur iets is, is het efficiënt. Exact hetzelfde voor een engeltje of een spookje. Hoe kan een spook zintuiglijke waarnemingen verrichten als het geen zenuwgestel heeft? Om maar te zwijgen van iets aanpakken. Met wat? Je moet toch echt een lichaam hebben om dat te doen. Dus griezelfilms zijn ook aan mij niet besteed. Droog als ik ben vraag ik me af hoe een rottend lijk uit z'n graf kan kruipen. Smerig? Ja. Wekt het angstgevoelens op? Zekers. Val ik er van in slaap wegens gebrek aan logica? Dat helemaal.

Geloven in godjes, spookjes of sprookjes is hartstikke leuk. We geloven allemaal (minus de nieuwe Nederlanders) in Sinterklaas. Die bestaat immers echt! Tot op een gegeven moment, ergens rond je 10e jaar. Tegenwoordig helaas steeds eerder. Je ouders vertellen je dat Sinterklaas helemaal niet bestaat. Niet leuk, maar geen onoverkomelijk trauma. Het feest blijft even leuk en gezellig, ook als je weet dat de Sint een sprookje is. Gewoon een kwestie van relativeren. En dat is nou net het grote probleem. Ware gelovigen kunnen dat niet. Die nemen de sprookjes van de gebroeders Grimm even serieus als de sprookjes van Mo. Of het sprookje van Jezus.

De woorden van Grimm zijn de waarheid! Moeder de Gans heeft het zelf aan hen gedicteerd! Roodkapje is persoonlijk bij hen langs geweest om hen te overtuigen. Aanschouw de waarheid! Een normaal mens zal moeten lachen om deze dommigheid. Maar vervang Grimm eens door Mo, Moeder de Gans door allah, Roodkapje door Gabriël en je bent er. Is er verschil? Nee hoor. Het is exact dezelfde leuterkoek. Met dit verschil dat Anton Pieck niet een bloedige strijd om erkenning voor de Efteling voerde of ongelovigen door de Boze Wolf eeuwigdurend te laten opeten. Om multikul correct te blijven (het MDI zal deze site ongetwijfeld in de gaten houden) kunnen besneden mannekes en gecastreerde vrouwtjes elk ander door hun veracht geloof substitueren.

Ander voorbeeldje: neem een willekeurige profeet. Bij voorkeur een die analfabeet is. Maakt niet uit welke. Kies er maar een. Wederom, laten we multikul correct zijn, en kiezen voor een andere geestelijk gestoorde dan Mo. De goede man beweert in zijn heilige boek dat 12 en 11 opgeteld 48 geeft. Komt omdat hij maar 20 vingers en tenen heeft, en niet verder kan tellen. Is het dan acceptabel dat de volgelingen van de profeet (bijvoeglijke naamwoorden: laatste & ware) eisen dat hun alternatieve rekenkunde op de lagere school onderwezen wordt? Als alternatief voorop 12+11=23? Uit respect of zo?

Zekers. Als je EO-lid bent moet dat kunnen. Wij van Urk en Staphorst geloven nu eenmaal dat de aarde in zes dagen geschapen is, en uit respect voor onze imbeciliteit en goedgelovigheid eisen we dat. En nu we toch bezig zijn: 12+11 is helemaal niet 23. Het is 48! Onze profeet (enige & ware) heeft het zelf gezegd! De hele Nederlandse gemeenschap haalt meewarig de schouders op, en denkt: 'Tja. Helemaal van god los. Maar goed. Ieder diertje zijn pleziertje en elke gek z'n gebrek.' In de meeste gevallen doen we er niets aan, omdat het geen kwaad kan. Eigenlijk wel leuk ook, een volwassen vent die heilig in Sinterklaas gelooft.

Het wordt wat pijnlijker als die vent mensen ondersteboven knalt die het niet met hem eens zijn, die de verkeerde seksuele voorkeur hebben, of niet genoeg RESPEK tonen voor de Goed Heilig Man (Geprezen Is Zijn Baard). Het wordt nog pijnlijker als die mensen onze regering vormen, zoals de bekende kwezels Rouvoet, Ballin, Donner en Harry Potter. De laatste schijnt zelfs minister-president te zijn, maar hij zit de laatste zes maanden onder de mantel der onzichtbaarheid. En laten we vooral onze rode Sinterklaas zelf niet vergeten: onze geliefde minister van uitdelen. Die heeft ook zo z'n geloof. Hij gelooft voornamelijk in uitdelen. Maar alleen aan banken en mensen die spugen op z'n land.

Kijk, dat is dus het hele probleem van geloven. Dat je gelooft moet je helemaal zelf weten. Maar val er anderen aub niet mee lastig. En kom nou niet aandraven met domme uitspraken van 'je weet helemaal niet zeker dat er geen spookjes bestaan. Ik heb laatst zelf nog een spook gezien. Met m'n eigen ogen!'

Ik ook. Heel veel. Meestal op vrijdag. Maar ik geloof er nog steeds niet in.
http://www.hetvrijevolk.com/?pagina=8060" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Links666
Berichten: 1039
Lid geworden op: di mei 20, 2008 1:36 pm
Locatie: Flanders Fashion Institute

Re: kabouters en zeemeerminnen

Bericht door Links666 »

Beste Ariel en forumvrienden,

Bedankt voor het creëren van deze forumdraad, het is toch een vorm van erkenning. Ik heb echter één verzoek, want ik voel me een beetje gekwetst: Het is de sociale conventie in deze pluralistische samenleving dat bij gelovigen de naam van hun godheid met een Hoofdletter wordt gespeld. Daarom wil ik iedereen verzoeken om vanwege normaal respect en vriendelijkheid:

om mijn godheid, de Kabouter, met een hoofdletter te spellen, net zoals dat bij 'God' en 'Allah' gebeurt.

Immers: Allah, God en de Kabouter bestaan echt, het is dus alleen maar logisch dat hun namen met een hoofdletter gespeld worden, en dat er over hun gesproken wordt alsof zij echte personen zijn!


Hoogachtend, inshalla en in de naam van de Kabouter,
- links666


PS. Voor zij die op de Veluwe en in de Achterhoek wonen: In die bossen wonen veel Kabouters, jullie wonen dus in het Heilige Land (dat de Kabouteraanbidders eigenlijk toebehoort) -- Besef goed dat de Kabouter jullie heeft gezegend!

PPS. Als het niet te veel gevraagd is, zou het ook fijn zijn als jullie Kabouter voortaan willen schrijven met de toevoeging: "(pmozh)" <-- puntmuts op Zijn hoofdje.

PPPS. Tijdens de Kabouterhoogmis in onze nieuwe paddenstoelentempel hebben wij besloten dat wij voortaan óók in het openbaar onze rode puntmuts zullen dragen. Als wij bij sollicitatie niet aangenomen worden, zullen wij u voor de rechter slepen. Ook zullen wij in het zwembad, trots met onze aerodynamische puntmuts te water gaan.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89873
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: kabouters en zeemeerminnen

Bericht door Ariel »

Beste Links.

Natuurlijk bestaat de Kabouter .(pmozh) Ik ga dus aan je verzoek voldoen.
We mogen best wel een beetje respect voor de Kabouter .(pmozh) tonen . Ik hoop alleen dat ik de .(pmozh) achter zijn naam niet zal vergeten, want dat is wel wat extra werk. Maar dat heb ik er graag voor over.

Deze Kabouter .(pmozh) is de profeet Moda .(pmozh) .

Afbeelding

Weten jullie dat er heilige ‘stads’ Kabouters in de Utrechtse katholiek kerk wonen? En dat in het Liesbos de Heiligdomskabouters vertoeven?
Vast niet. :smile:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Links666
Berichten: 1039
Lid geworden op: di mei 20, 2008 1:36 pm
Locatie: Flanders Fashion Institute

Re: kabouters en zeemeerminnen

Bericht door Links666 »

Oh, die Moda (pmozh) !! Dit verwarmt mijn hart! Aan de witte baard zie je dat hij een wijze man is! En aan zijn rode neusje zien we (onomstotelijk) dat hij veel aan de paddo-stoelen gesnuffeld heeft: hoe anders had Hij de Eeuwige Waarheid kunnen vinden? Er is maar één waarheid, nl. die van Moda, uiteindelijk zal de héle wereld Kabouter worden!
Ariel schreef: Weten jullie dat er heilige ‘stads’ Kabouters in de Utrechtse katholiek kerk wonen?
Heilige Puntmuts!! In welke richting moet ik dan mijn devotionele Kabouterdansje dan doen?
Laatst gewijzigd door Links666 op zo mar 08, 2009 2:24 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89873
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: kabouters en zeemeerminnen

Bericht door Ariel »

Nog wat meer informatie over de Kabouter(pmozh).
Tijdens een zomer in een landhuisje in Ierland kwam Tanis Helliwell - in eerste instantie tot haar eigen verbazing - in contact met een 'leprechaun', een Ierse kabouter, die haar niet alleen het een en ander leerde over de evolutie van elementwezens (zoals feeën, elfen, gnomen en kabouters), maar ook over de onderlinge afhankelijkheid van mensen en elementwezens in hun gezamenlijke evolutionaire bestemming. Een zomer met het Kleine Volkje geeft inzicht in vele geheimen van het kabouterrijk en verhaalt over hun levendige spel, humor, nieuwsgierigheid, ondeugendheid, plezier, wijsheid en goddelijke doel. Volgens de leprechauns streven de elementwezens er momenteel naar om, samen met geëngageerde mensen, de Aarde te genezen en een 'nieuwe' wereld te scheppen. Met haar innemende stijl en humor schetst Tanis Helliwell een treffend beeld van een Iers dorpje en zijn inwoners en beschrijft ze tegelijkertijd haar fascinerende relatie met haar leprechaun-vriend. 'Het lezen van dit boek opent een deur in je verbeelding. Of je het nu als realiteit of verzinsel beschouwt, dit boek brengt een boodschap over van genezing en van planetaire prioriteiten.'
De Ierse Kabouter (pmozh) is óngeveer 15 centimeter groot en groen van kleur. Hoewel ze kunnen praten hebben ze er nooit om gevraagd heringedeeld te worden bij de "wezens". De kabouters produceren een goudachtige substantie die op geld lijkt maar na een paar uur weer verdwijnt.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89873
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: kabouters en zeemeerminnen

Bericht door Ariel »

Links666 schreef: Heilige Puntmuts!! In welke richting moet ik dan mijn devotionele Kabouterdansje dan doen?
In de richting van deze Heilige Boom Links.

Afbeelding

Dit is de grote Wurzelgnom, WortelKabouter.
Je kan de Heiligheid van deze boom vergelijken met de zwarte steen in Mekka.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Links666
Berichten: 1039
Lid geworden op: di mei 20, 2008 1:36 pm
Locatie: Flanders Fashion Institute

Re: kabouters en zeemeerminnen

Bericht door Links666 »

Zou het niet fijn zijn als we een stadsdeel van een grote stad konden omvormen tot een Kabouter-stadsdeel?

Bijvoorbeel het centrum van Rotterdam, met de kubuswoningen:

Afbeelding

Het Boek van profeet Moda (pmozh) heeft natuurlijk regels voor alle aspecten van ons Kabouterleventje. Hij geeft bijvoorbeeld duidelijk aan dat onze woningen rood moeten zijn, met witte stippen daar op.

In dit stadsdeel zullen Kabouters dan niet meer de problematische minderheid zijn, maar het zal als een voordeel gelden. Een stadsdeel met een groot sociaal kabouterkapitaal en vrije toegang (voor Kaboutermannetjes) tot de Kaboutermadrassa. Bovendien zal, geheel volgens de gebruiken van de Gemeenschap, de stadsdeelvoorzitter de titel Grote Smurf krijgen: een titel om trots op te zijn!
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89873
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: kabouters en zeemeerminnen

Bericht door Ariel »

Dit is het Heilige Boek van de Kabouters (pmozh)
Geschreven door de Profeet Rien, die een paar jaar geleden opgestegen is naar de Kabouter hemel. Ik lees er dagelijks in.
Ik ga op zoek of er regels voor behuizing zijn. Als we ons tot de Kabouter religie bekeren , dan moeten we ons ook aan de regels houden.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89873
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: kabouters en zeemeerminnen

Bericht door Ariel »

Ik vermoed toch echt dat we dit soort huizen moeten gaan bouwen.

Afbeelding

We moeten wel opletten dat het toilet naar richting grote Wurzelgnom gericht wordt. :shock:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89873
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: kabouters en zeemeerminnen

Bericht door Ariel »

Waar blijft Chaimae ? Het kan toch niet zo zijn dat zij zich niet bij onze religie wil aansluiten? :shock:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: kabouters en zeemeerminnen

Bericht door Chaimae »

Ariel schreef:Waar blijft Chaimae ? Het kan toch niet zo zijn dat zij zich niet bij onze religie wil aansluiten? :shock:
Het lijkt me fijner een eigen religie te stichten. Dan hou ik iedereen onder mijn duimpje. Een religie waarin wordt gesteld dat we alle mannen mogen bestrijden met het zwaard, en zij de as van het kwaad zijn.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Links666
Berichten: 1039
Lid geworden op: di mei 20, 2008 1:36 pm
Locatie: Flanders Fashion Institute

Kabouters en zeemeerminnen

Bericht door Links666 »

Chaimae schreef:Het bovennatuurlijke kan je niet meten met het natuurlijke. (wetenschap, hypothes en theorieën)
Pleiten om niet te meten en niet te toetsen is pleiten voor irrationaliteit. Met zulke mensen is over zo'n onderwerp een normaal gesprek niet mogelijk. Zeker niet over het waarheidsgehalte.
Begrijp ook niet waarom Links een beetje de draak met ons (Silly en ik) aansteekt, betreft het geloven in engeltjes.
Irrationele willekeurige fabeltjes zijn alleen maar geschikt om bespot te worden. Of als pure entertainment. Waarom zou ik je serieus nemen als je niet bereid bent om je claims rationeel te onderbouwen/onderzoeken? Jij gelooft "zomaar" iets. Gebruik je hersenen, anders is het blasfemie! :rongue:
Jij mag pas bezwaar tekenen wanneer ik door het geloven in engeltjes jou beperk in jouw vrijheid of ermee schaad.
Nee hoor, ik mag je irrationele bijgeloof best bespotten. Ook nodig ik je uit mijn atheïsme te bespotten.
Mensen die in een discussie jou proberen te pakken op het geloven in gekke c.q. kleine dogma's ; engeltjes en djinns, die zijn allerzwakst.
Nee hoor. Ten eerste: bijgeloof is bijgeloof of het nu groot of klein is. Ten tweede: Sommige onwaarheden zijn ook aan te tonen door je op een klein deel daarvan te richten. De Islam claimt de Hele Waarheid te zijn, maar als één van de onderdelen nl. "een engel" onzin is, dan is de claim dat de Islam de Hele Waarheid is, dus óók al vals.


Like it or not, wat mij betreft even goede vrienden :)
Laatst gewijzigd door Links666 op ma mar 09, 2009 7:56 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89873
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: kabouters en zeemeerminnen

Bericht door Ariel »

Kijk eens Links... :smile: We zitten goed met onze religie het "Kabouterisme". Zelfs Bush heeft zich bekeerd. Hier zie je hem met zijn mooie rood/oranje puntmuts.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Silly
Berichten: 2256
Lid geworden op: do jan 11, 2007 12:01 pm

Re: kabouters en zeemeerminnen

Bericht door Silly »

Nou hier heb je je bewijs :lol:
I rest my case 8)
And if you tolerate this, then your children will be next...
**{I WILL NEVER APOLOGIZE FOR BEING FREE!!}**
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: kabouters en zeemeerminnen

Bericht door BFA »

Obama?

Afbeelding
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: kabouters en zeemeerminnen

Bericht door Scarlatti »

Heerlijk! Heb met een brede glimlach zitten lezen :D
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Mahalingam
Berichten: 52306
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: kabouters en bloot

Bericht door Mahalingam »

Mevrouw Sandra Smith (64) te Hunnington, West Midlands heeft al vele jaren een tuin vol met kabouterbeelden. Echt heel veel. En daartussen staan ook twee blote kabouterinnen. Het viel niemand op of niemand nam er aanstoot aan. Tot kort geleden ze nieuwe buren kreeg (wat voor soort staat niet in het bericht) en die gingen bij de gemeente (en niet bij haar) klagen dat het voor hun kinderen schadelijke mentale gevolgen had, die blote beelden. En de gemeente verordineerde aankleding.
Hier een aangeklede kabouterin:

Afbeelding

Meer is te lezen in het sensatie-blaadje:
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/ne ... 386637.ece
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52306
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: kabouters en Lutheranen

Bericht door Mahalingam »

In zijn algemeenheid kan je zeggen, niet met de bedoeling om ze allen over 1 kam te scheren, dat Protestanten niet in Kabouters geloven. Ook de bijna-Katholieke groep van Lutherse Protestanten gelooft er niet in. Maar dat wil niet zeggen dat ze er geen ruzie over kunnen maken. Over deze:

Afbeelding

en dat allemaal omdat de gemeente Wittenberg op het onzalige idee kwam om het bronzen Luther standbeeld, te verwijderen voor restauratie. Net nu de stad vol komt met Luther-gedoe en vele toeristen het graf van Luther gaan bezoeken in de Slotkerk. En naar de kerkdeur gaan staren waar Luther ooit toendertijd zijn 95 stellingen tegenaan gespijkerd zou hebben (=fabel).
Peinlicher Aufmarsch der Zwerge?
Der Plan, 500 kleine bunte Plastikfiguren als Denkmalersatz auf den Markt zu stellen, stößt auf Widerstand
http://www.mz-web.de/servlet/ContentSer ... 0693554958
Laatst gewijzigd door Mahalingam op di feb 02, 2010 1:21 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Plaats reactie