Ariel schreef:Ik vermoed dat mojo het zat is.Ik hoop maar dat hij vanavond niet van de spanning en opwinding in zijn bed piest.
Ik denk eerder dat hij een natte droom krijgt van zijn "ongelovigen uitschelden"....hij is al bezig met rukken..........

Ariel schreef:Ik vermoed dat mojo het zat is.Ik hoop maar dat hij vanavond niet van de spanning en opwinding in zijn bed piest.
mojo568 schreef:[ ik haat elke vorm van haat maar door mensen zo als julie ga ik zeker haten reken maar maak van een goed mens een killer dat willen julie toch ok zo zal het zijn
Manon schreef:ik verbaas me steeds over die creativiteit. MOJO.... zou het knulletje Mohammed heten?
mercator schreef:I got my mojo working ?
Ariel schreef:Pilgrim schreef:De moderator heeft JOUW IP sufferd, niet andersom! Pas dus op met wat je hier zegt.
En ik weet ook waar dit mojo mohammedaantje woont. Dicht bij ons Pilgrim.We kunnen hem bijna aanraken.
Het is maar goed dat wij een beroepsgeheim hebben, en zo vredelievend zijn.
Ik vermoed dat mojo het zat is.Ik hoop maar dat hij vanavond niet van de spanning en opwinding in zijn bed piest.
mojo568 schreef:julie mogen zegen wat julie willen over islam islam blijft voor alltijd bestaan dus eet je hart maar op kut varkens
oja ik ben ict er en heb zo je aders te pakken dus geen vratsen varkens
denk niet dat je lekker thuis zit
mojo568 schreef:julie mogen zegen wat julie willen over islam islam blijft voor alltijd bestaan dus eet je hart maar op kut varkens
mojo568 schreef: oja ik ben ict er en heb zo je aders te pakken dus geen vratsen varkens
mojo568 schreef: denk niet dat je lekker thuis zit
mojo568 schreef:vrouwelijke deelnemers nee schat heb niks tegen vrouwen wel tegen mensen die geen hart hebben
mojo568 schreef:en denken dat ze alleen op deze wereld leven
mojo568 schreef:we zijn alle broeders en zussen
mojo568 schreef: ik haat elke vorm van haat
mojo568 schreef: zo als julie ga ik zeker haten
mojo568 schreef:reken maar maak van een goed mens een killer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten