Nieuws uit Amsterdam

Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Korpschef Welten en ander nieuws uit Amsterdam

Bericht door Ariel »

In Amsterdam is de politie je beste vriend, maar ze handhaven wel de wet. Behalve...Als het om boerka's gaat . Dan schrijven ze geen bonnen uit. Agenten moeten willen wel de nodige bonnen schrijven, dus pakken ze een blinde man die niemand kwaad doet , maar die een beetje gezelligheid in de stad wil brengen door met een buikorgel op de dam te spelen.
Blinde straatmuzikant Bennie door vier agenten gearresteerd
door Richard van de Crommert

AMSTERDAM - De blinde straatmuzikant Bennie Volkens, die elke dag op de Dam staat met zijn buikorgeltje, is door vier agenten gearresteerd omdat hij geen vergunning heeft om op het nationale plein te spelen. Vanwege zijn orgelspel en het bezit van een mes kreeg hij twee boetes van in totaal 282 euro.

De 54-jarige Volkens is een begrip in de hoofdstad. Al drieëntwintig jaar staat de muzikant voor de ingang van de Nieuwe Kerk met zijn buikorgeltje. Hij doet geen vlieg kwaad. Maar vorige maand was het ineens raak. Vier agenten pakten hem op. Een arrestantenbusje kwam voorrijden en onder het mom van 'persoonlijke omstandigheden' werd hij meegenomen naar het bureau.

"Ik ben daar gefotografeerd en gefouilleerd. Ik moest kleding uittrekken. Ze hebben mijn papieren onderzocht en twee uur lang hebben ze me ondervraagd", zegt de muzikant.

Ook werd hij beboet van het op zak hebben van een mes. Maar Vonkens is zo slechtziend en traag dat hij een mes absoluut niet als wapen kan gebruiken.

Zijn dagelijkse uitje is het enige wat Vonkens heeft. Elke middag neemt hij vanaf de Amsterdamse wijk Geuzenveld de tram naar de Dam om daar een stukje op zijn orgel te spelen. "Anders zit je maar thuis", zegt hij. "Dit is goed voor mijn sociale leven. Nooit heb ik in al die jaren last gehad van de politie."

Veel zin om de boetes te betalen, heeft Volkens niet. "Nog nooit van mijn leven heb ik een bekeuring gehad. Als ik het echt moet betalen, dan moet het maar voor de rechter komen. En als die het met de boetes eens is, dan ga ik wel zitten. Maar voor mensen zoals ik, is de gevangenis toch niet bedoeld?"

Vonkens kan er nog steeds niet bij dat hij is opgepakt. "De politie, die heeft het zo druk, ik begrijp niet dat ze mij met vier man moeten oppakken. Volgens een van de agenten zou ik al eerder waarschuwingen hebben gekregen. Maar daar weet ik niets van", reageert de muzikant. "Ik heb wel vaker contact met de politie, maar dat is meestal juist heel prettig."

De Amsterdamse politie was er in een reactie gisteren kort over. "Wij zijn er om de wet te handhaven en deze man heeft geen vergunning. Punt uit."

Maar de Amsterdamse politiek heeft zijn bedenkingen bij de actie van de politie. In een eerste reactie zegt Stefan de Bruijn van de VVD: "Ik vind het zeer kwalijk dat Bennie, die al ruim twintig jaar op de Dam staat te spelen, ineens wordt opgepakt alsof hij een zware crimineel is en ook nog een zeer forse boete moet betalen, alleen omdat hij op zijn orgel speelt. Dit is volstrekt doorgeslagen regelgeving, die vervolgens zonder enig tact is gehandhaafd. Als overheid hoor je niet zo om te gaan met mensen die al vele jaren op deze sympathieke manier willen meedoen in de samenleving en wat extra geld proberen te verdienen."

http://www.telegraaf.nl/binnenland/8700 ... binnenland" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Korpschef Welten en ander nieuws uit Amsterdam

Bericht door Monique »

Zou er iemand geklaagd hebben dat er muziek op straat klonk?
damagtochnie? (in sommige koeltoeren)
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Korpschef Welten en ander nieuws uit Amsterdam

Bericht door Schepsel »

Ik ben benieuwd waarom ze het zo dramatisch aanpakten met 4 man.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Korpschef Welten en ander nieuws uit Amsterdam

Bericht door Ariel »

Schepsel schreef:Ik ben benieuwd waarom ze het zo dramatisch aanpakten met 4 man.
De man had een mes bij zich. ( waarschijnlijk een levens gevaarlijk aardappelschil mesje om een appel mee te schillen) en vandaar dat hij een gevaar voor zijn omgeving is/was. :sly:
De politie in Amsterdam zegt de wet te handhaven , maar daar bedoelen ze hun eigen wetten mee. De krakers die dit weekend weer huizen gekraakt hebben laten ze ondanks het kraakverbod weer rustig zitten in hun vers gekraakte huizen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Korpschef Welten en ander nieuws uit Amsterdam

Bericht door Eliabe »

De Amsterdamse politie was er in een reactie gisteren kort over. "Wij zijn er om de wet te handhaven en deze man heeft geen vergunning. Punt uit."
Wie was de korpschef ook alweer?
Moet het niet zijn "De amsterdamse sharia politie?"
Ik lag me toch echt de penis uit je pantalon.
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Korpschef Welten en ander nieuws uit Amsterdam

Bericht door Eliabe »

Homo's en joden kunnen niet meer veilig over straat in Amsterdam en boerka's durven ze in de toekomst niet te verbieden, dan is oom agent bang dat hij klapjes gaar krijgen van de echtgenoot.
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Korpschef Welten en ander nieuws uit Amsterdam

Bericht door Schepsel »

Misschien is het van die schijnaanpak: We pakken ongevaarlijke mensen die een lullig regeltje overtreden op, kruimeldiefjes, etc, dan lijkt het alsof we de boel eindelijk eens goed aanpakken hier.

Áls dat zo is is het oliedom, helemaal emt een zo bekende persoon in de stad zal men ze alleen maar uitlachen en uitkotsen. Het is toch al oliedom als ze hem oppakken om het mes (met 4 man) als hij blijkbaar er toch niks mee kón aanrichten :D
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Korpschef Welten en ander nieuws uit Amsterdam

Bericht door Mahalingam »

Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Korpschef Welten en ander nieuws uit Amsterdam

Bericht door Ariel »

Linkse bestuurders, laat blinde Bennie met rust
donderdag 13 januari 2011

Amsterdam, de stad waar alles kan. Maar niet het buikorgeltje van straatmuzikant Bennie. Na dik twintig jaar zou hij opeens een vergunning moeten hebben, vonden twee zwaarbelaste Amsterdamse agenten.

Blinde Bennie moest mee naar het bureau en kreeg twee dikke bekeuringen. Intussen is het nog maar de vraag of Bennie daadwerkelijk een vergunning nodig heeft; Bennie speelt geen muziek met behulp van een versterker.

Epauletten
Staat korpschef Bernard Welten normaal gesproken al de epauletten van z’n gala-uniform op te poetsen als hij een snipper media-aandacht kan krijgen, nu wil het Amsterdamse politiekorps niets kwijt over de kwestie.

Ik denk dat er wel een telefoontje of twee is gewijd aan Bennie. Of dat er zelfs een vergadering ten stadhuize is belegd, tussen burgemeester Eberhard van der Laan en korpschef Welten. Over de prioriteiten in de handhaving.

Lamme
Maar in dit geval is er sprake van ‘de lamme helpt de blinde’ - en met de blinde bedoel ik dan niet Bennie. Van der Laan is zelf ook een beetje de weg kwijt. Wil Welten het burqaverbod niet handhaven, Van der Laan wil een pas gekraakt pand niet ontruimen.

In Nederland hebben we naast burgerlijke ongehoorzaamheid, nu ook bestuurlijke ongehoorzaamheid. Niet geheel toevallig bijna altijd van lagere, linkse bestuurslagen.

Broederschap
Welten beroept zich op kreten als ‘vrijheid en gelijkheid’; hij hoeft alleen nog maar broederschap te roepen, dat is heel revolutionair. Ik dacht dat hij over veiligheid ging. Bennie is niet gevaarlijk en een burqadrager in potentie wel.

Van der Laan begon goed, maar ontpopt zich ook steeds meer als buikorgel van links. Wie heeft ooit vergunning verleend voor het optreden van onpartijdig geachte bestuurs- en politiefunctionarissen als ‘de buikorgels van links’? Zet daar maar eens een sanctie op.

Paul Lieben

http://www.elsevier.nl/web/Opinie/Oh-oh ... t-rust.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Korpschef Welten en ander nieuws uit Amsterdam

Bericht door Mahalingam »

Ander nieuws uit 020-GAZA uitgesproken door een linkse in gezelschap van andere linksen, in een rood gebouw, en geregisseerd door linksen. En nu gerapporteerd in een linkse krant.
Burgemeester: Amsterdam is grimmiger geworden
Amsterdam is de laatste jaren 'harder en grimmiger' geworden. Dat zei burgemeester Eberhard van der Laan vandaag in de Rode Hoed in Amsterdam. Tijdens de publieke bijeenkomst van de Volkskrant op zondag sprak hij over het eerste half jaar als burgemeester van de hoofdstad.
Ja, 'harder en grimmiger' ; vertel dat maar aan die half-blinde man die met dat buikorgeltje loopt te zeulen.
Er worden getallen vermeld. Dat hoor je zelden.
Het gaat volgens Van der Laan om een groep van zeshonderd jongens die de laatste vijf jaar 15.000 keer zijn aangehouden. 'Dat is 25 aanhoudingen per persoon.' De Amsterdamse politie heeft 250 rechercheurs vrijgemaakt om die criminelen van de straat te halen.
En dat lukt maar niet. Terwijl ze hun taakstraf doen en een plantsoentje schoffelen beroven ze een voorbijgaand oud vrouwtje.
Laatst was uitgerekend dat het economisch verstandig is om die groep lang achter de tralies te zetten. Dat kost dan wel wat maar de economische schade als ze vrij rondlopen is groter. Nog afgezien van de kosten van de trauma's bij de slachtoffers.
In de USA heb je private gevangenissen.voor $12,50 per dag (kosten voor de staat) en dat is een lonende business.
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2686/Bin ... rden.dhtml
Als ik die cijfers nog eens overdenk: dat 600 draaideurcriminelen een aantal van 250 agenten full-time bezig weten te houden. En dan komt er nog eens het rechtbank gedoe bij. Hoeveel full-time rechters zijn er voor nodig?
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Korpschef Welten en ander nieuws uit Amsterdam

Bericht door Ariel »

Het gaat volgens Van der Laan om een groep van zeshonderd jongens


Jarenlang zijn we voorgelogen ( niet dat wij dat geloofde) dat het maar over enige tientallen jongeren ging die de boel vershitte . Hooguit 60. We horen het Job nog zeggen.
Maar we zijn er nog niet met die 600. Het zullen er nog meer zijn, want waarschijnlijk zijn de bloedjes die pas één keer een delict gepleegd hebben nog niet meegeteld.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Korpschef Welten en ander nieuws uit Amsterdam

Bericht door Mahalingam »

In Amsterdam viert de tolerantie voor krakers hoogtij. In plaats van de handjes te laten wapperen gaan de regenten op hun handjes zitten. (ze nemen zichzelf vrijwillig in gijzeling?)
Amsterdam zal voortaan ruim van tevoren aankondigen als de stad kraakpanden op strafrechtelijke basis gaat ruimen. Dat hebben politie, gemeente en justitie besloten. Dat hebben politie, gemeente en justitie besloten, zo maakte het Openbaar Ministerie vandaag bekend.
"Het voornemen tot ontruiming wordt vanaf nu in beginsel van tevoren aangekondigd. Daarbij wordt aangegeven dat binnen acht weken na de aankondiging wordt ontruimd", aldus het OM. Krakers krijgen de mogelijkheid om in de eerste zeven dagen van die acht weken een kort geding aan te spannen. Als ze naar de rechter stappen, wacht de overheid de beslissing van de rechter af.
http://www.powned.tv/nieuws/binnenland/ ... ing_a.html
En als ze daarna naar een hogere rechter stappen wat dan? En uiteindelijk naar het Mensenrechten Hof? Wordt er dan 6 jaar gewacht met ontruimen?
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Korpschef Welten en ander nieuws uit Amsterdam

Bericht door Mahalingam »

Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Korpschef Welten en ander nieuws uit Amsterdam

Bericht door Mahalingam »

Een dwaze reclame. Zie maar:

Met zo'n vreselijk duur apparaat in het openbaar vervoer gaan zitten. Dat dure ding grijpbaar in de hand houden. Welke gek doet dat nu? Tamelijk veel in Amsterdam, zo blijkt uit dit bericht:
Modern mobieltje gewild bij rovers
Het aantal diefstallen van smartphones in Amsterdam is de afgelopen periode explosief toegenomen, meldt de politie. Er is zelfs sprake van een trend: met name rond de Amsterdamse stations worden de populaire Blackberry's en iPhones massaal geroofd, door veelal jonge dieven. Alleen of in groepjes houden ze bellende reizigers in de gaten, alert op de waardevolle smartphones.
http://www.parool.nl/parool/nl/4/AMSTER ... vers.dhtml
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Korpschef Welten en ander nieuws uit Amsterdam

Bericht door Mahalingam »

Amsterdam "En waar zijn we hiermee bezig?"

Afbeelding

1. een bon voor fout parkeren
2. gestolen scootmobiel terug gevonden
3. sporenonderzoek op vluchtvoertuig van bejaarde bankrover
4. bon voor uitlokken diefstal want hij staat niet op slot.
5. voertuig betrokken bij ramkraak?
6. het ding is illegaal opgevoerd (haalt 30km/uur!)
7. agent legt uit aan andere agent dat parkeren zo mag
8. verdwenen bejaarde is in groene bak gedumpt.
9. gearresteerde bejaarde zit al in het autootje
10. scootmobiel = bommobiel?
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Korpschef Welten en ander nieuws uit Amsterdam

Bericht door H.Numan »

1. Bon geven voor vaud puhkeren. Want ook invaliden moeten zich aan de wet houden, als ze beschikken over 1 paspoort.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Korpschef Welten en ander nieuws uit Amsterdam

Bericht door Monique »

4. bon voor uitlokken diefstal want hij staat niet op slot.
Binnenkort komt daar een nieuwe versie van:

- bon voor uitlokken verkrachting want vrouw is niet volledig bedekt.
Amorele atheistische nitwit
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Korpschef Welten en ander nieuws uit Amsterdam

Bericht door Mahalingam »

Amsterdam is een slaperig provincie stadje als je dat vergelijkt met Berlijn. Als ze daar een kraakpand ontruimen zetten ze 2500 agenten in waarvan er na afloop 61 gewond zijn en 82 antifa's opgepakt.
Zoals traditioneel daar moesten bushokjes kapot, kapitalistische auto's gedeukt en bankkantoren glasloos gemaakt worden.
http://www.taz.de/1/berlin/artikel/1/da ... besetzung/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Korpschef Welten en ander nieuws uit Amsterdam

Bericht door Mahalingam »

Het is op 3 jan. geuploaded maar de beelden zijn in de zomer opgenomen zo te zien.
Het is in Amsterdam. Maar welke club haatbaarden? Door wie gefilmd? Ben Kok?

Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Korpschef Welten en ander nieuws uit Amsterdam

Bericht door Ariel »

Mahalingam schreef:Het is in Amsterdam. Maar welke club haatbaarden? Door wie gefilmd? Ben Kok?
Dit is een stukje uit de film van Ben Kok.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Korpschef Welten en ander nieuws uit Amsterdam

Bericht door Mahalingam »

Ja, van de CD "Islam en Waarheid" van ben Kok. Van 16:50 tot 18:02
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Korpschef Welten en ander nieuws uit Amsterdam

Bericht door Mahalingam »

Rechten en plichten. Zwijgrecht en zwijgplicht. Over dit laatste iets opmerkelijks (nee, niet de naam 'Janmaat' ! ):
De relatie tussen de raad en kunstwethouder Carolien Gehrels (PvdA) staat op scherp. Onder druk van de gemeente stapte secretaris Bert Janmaat van de Amsterdamse Kunstraad vorige week plotseling op. Uiterst opmerkelijk is dat in zijn vertrekregeling, waarover vijf maanden werd onderhandeld, de hoofdstad bedong dat Janmaat met geen woord mocht spreken over de gang van zaken rondom zijn vertrek. Nooit eerder werd in Amsterdam een ambtenaar, op straffe van een dwangsom, het zwijgen opgelegd. Over de hoogte van de dwangsom, die samenhangt met de zwijgplicht, is niks bekendgemaakt.Officieel vertrekt Janmaat na vijftien jaar trouwe dienst ’wegens gebleken verschillen van inzicht’. Officieus vertrekt hij na volledig uit de hand gelopen meningsverschillen.
http://www.telegraaf.nl/overgeld/arbeid ... html?p=9,2
Carolien Gehrels heeft een boek mede geschreven:

Afbeelding

En waar gaat dat over? Even niet lachen want het is serieus:
Beladen begrippen gaat over conflicten en schermutselingen aan de politiek-ambtelijke top van het overheidsapparaat. Politici en topambtenaren hebben een nauwe samenwerkingsrelatie, waarin het normaal is dat zich af en toe meningsverschillen of botsingen voordoen. Conflicten horen er tot op zekere hoogte dus gewoon bij. Maar soms nemen deze conflicten buitengewone proporties aan en ontwikkelen ze zich tot ware politiek-bestuurlijke rellen met nationale proporties, waarbij de persoonlijke strijd veelal breed wordt uitgemeten in de media. Wat was er gaande? Waarom liepen deze conflicten zodanig uit de hand dat ten minste een van de betrokkenen gedwongen werd de aftocht te blazen?
http://www.vangorcum.nl/NL_toonBoek.asp?PublID=3815
Waarom liep dit conflict zo uit de hand dat Janmaat tot aftocht gedwongen werd? We zullen het nooit weten.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Korpschef Welten en ander nieuws uit Amsterdam

Bericht door Mahalingam »

PowNieuws was in Amsterdam. Omdat in 020-GAZA iets opmerkelijks gebeurde.
"Kansjongeren in 020-Gaza laten zich van hun mooiste kant zien tijdens de interreligieuzedialoogwandeling," zo lees ik.
Wat is dat nu weer? Het is echt waar, zie de beelden maar vanavond op de Staats-TV.
rabbijn Raphael Evers, rabbijn Awraham Soetendorp, de moslimgeestelijke Sefa Bagci, de moslimgeleerde Cevdet Keskin, bisschop Hans van den Hende en synodescriba dr. Arjan Plaisier gaan wandelen. Uit beleefdheid maken ze ook een ommetje bij een kerk. En na afloop is het gesubsidieerd (regeling gemeentelijke anti-discriminatie campagne) eten en drinken met genodigden.
Waarom doen ze dat? "...omdat in de afgelopen tijd sprake is geweest van intolerant gedrag ten opzichte van joden die met keppels lopen op straat en moslima’s met hoofddoeken." Het probleem voor meisjes zonder hoofddoek (het bekende 'hoer' roepen) valt daar niet onder. Dat zou alleen maar PVV aanhangers aantrekken en dat willen we toch niet met zijn allen?
http://www.pkn.nl//news.aspx?page=6522
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Korpschef Welten en ander nieuws uit Amsterdam

Bericht door Mahalingam »

En hier is dan beeld:
http://www.powned.tv/uitzendinggemist/2 ... ws_82.html
vanaf 12:12
inclusief het onvermijdelijke bontkraagje dat hitlergroet doet en een stem van boven die kankerjoden roept.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Korpschef Welten en ander nieuws uit Amsterdam

Bericht door Mahalingam »

De nasleep van het loopje de wandeling: meer werk voor de gerechterlijke macht en de politie.
De lokjood heeft gewerkt.
Rabbijn Evers doet aangifte van antisemitisme
en in de video verklaarde hij dat hij de hitlergroet niet opgemerkt had.
http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Neder ... itisme.htm
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Plaats reactie