Het duistere verleden van linkse kamer en raadsleden.

Danube
Berichten: 1786
Lid geworden op: di mar 13, 2012 12:25 pm

Re: Het duistere verleden van linkse kamer en raadsleden.

Bericht door Danube »

Thomas schreef:
Danube schreef:
Pilgrim schreef:Ik heb er geen enkel probleem mee dat de PVV giften uit Amerika of Israel ontvangt.

Thomas vindt dat je uit je nek kletst. Ik denk dat je eerlijk erkent wat iedereen weet.
Dat vindt Thomas dus niet Danube.
Ik vind dat jij nog steeds uit je nek kletst omdat jij feiten presenteert die geen feiten zijn.
Pilgrim geeft slechts zijn mening!!!!

Probeer wat onderscheid te maken en vooral beter te lezen!

Hij geeft zijn mening over een feit en dat feit is dat de PVV veel duistere anonieme giften uit het buitenland ontvangt.

Dat de PVV dat zelf ook ontkent blijkt uit hun eigen pogingen het allemaal af te dekken.

http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Polit ... ateurs.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Mahalingam
Berichten: 52141
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Het duistere verleden van linkse kamer en raadsleden.

Bericht door Mahalingam »

Het is inderdaad een feit dat gezegd wordt dat de PVV veel duistere anonieme giften uit het buitenland ontvangt.
Dit maakt het nog niet waar. En zo lang de administratie van de PVV niet op straat ligt, blijft het slechts een vermoeden.
En het feit dat de administratie niet op straat ligt is geen bewijs van de juistheid van het vermoeden.

Een verhaaltje:
ik ben een kleine redelijk succesvolle zakenman die veel werk doet voor de gemeente. Veel kontakten met ambtenaren, raadsleden en andere politieke figuren die er toe doen (PvdA en D66 leden). Altijd een graag geziene gast bij de nieuwjaars borrel van de burgemeester. enz. Doe vrijwilligerswerk en sponsort de plaatselijke voetbalclub. Mij vrouw is voorleesmoeder voor peuters in de bibliotheek.
Nu komt uit dat ik 5000 euro aan de PVV heb gegeven.

Denk nu eens na: hoe zou de omgeving reageren op het feit dat ik een PVV-er ben?
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Danube
Berichten: 1786
Lid geworden op: di mar 13, 2012 12:25 pm

Re: Het duistere verleden van linkse kamer en raadsleden.

Bericht door Danube »

Mahalingam schreef:Het is inderdaad een feit dat gezegd wordt dat de PVV veel duistere anonieme giften uit het buitenland ontvangt.
Dit maakt het nog niet waar. En zo lang de administratie van de PVV niet op straat ligt, blijft het slechts een vermoeden.
En het feit dat de administratie niet op straat ligt is geen bewijs van de juistheid van het vermoeden.

Een verhaaltje:
ik ben een kleine redelijk succesvolle zakenman die veel werk doet voor de gemeente. Veel kontakten met ambtenaren, raadsleden en andere politieke figuren die er toe doen (PvdA en D66 leden). Altijd een graag geziene gast bij de nieuwjaars borrel van de burgemeester. enz. Doe vrijwilligerswerk en sponsort de plaatselijke voetbalclub. Mij vrouw is voorleesmoeder voor peuters in de bibliotheek.
Nu komt uit dat ik 5000 euro aan de PVV heb gegeven.

Denk nu eens na: hoe zou de omgeving reageren op het feit dat ik een PVV-er ben?
Als je zo achter de idealen van de PVV staat dat je 5000 euro wilt storten ben je toch ook wel bereid voor die overtuiging uit te komen?
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Het duistere verleden van islamitische koran liefhebbers

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Niet meer op reageren mensen. Ik denk dat in mensenkennis heb en bijna zeker weet dat we hier met iemand met twee paspoorten te maken hebben. Volgens mij dus een Marokkaanse koran liefhebber. Want die redeneren precies zo. Niet meer op reageren Lena. :knorrie:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Danube
Berichten: 1786
Lid geworden op: di mar 13, 2012 12:25 pm

Re: Het duistere verleden van islamitische koran liefhebbers

Bericht door Danube »

'Hans van de Mortel' schreef:Niet meer op reageren mensen. Ik denk dat in mensenkennis heb en bijna zeker weet dat we hier met iemand met twee paspoorten te maken hebben. Volgens mij dus een Marokkaanse koran liefhebber. Want die redeneren precies zo. Niet meer op reageren Lena. :knorrie:
En het voordeel is dat je niet meer met je mond vol tanden staat.

:rolleyes:
Mahalingam
Berichten: 52141
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Het duistere verleden van linkse kamer en raadsleden.

Bericht door Mahalingam »

Danube schreef:
Mahalingam schreef:[...]
Denk nu eens na: hoe zou de omgeving reageren op het feit dat ik een PVV-er ben?
Als je zo achter de idealen van de PVV staat dat je 5000 euro wilt storten ben je toch ook wel bereid voor die overtuiging uit te komen?
Je geeft geen antwoord op de vraag maar verlegt de discussie met een wedervraag naar offers die men bereid is op te brengen voor de overtuiging.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Het duistere verleden van linkse kamer en raadsleden.

Bericht door Ozes »

Als je zo achter de idealen van de PVV staat dat je 5000 euro wilt storten ben je toch ook wel bereid voor die overtuiging uit te komen?
Kijk wat een slecht hart je hebt. Je geniet er gewoon van dat de media scheit heeft aan de aanvallen en bedreigingen op alles wat als anti-Islam bekend staat. Van apostaten en geslagen vrouwen tot mensen die hier iets aan proberen te doen.Ik kan geen plek meer op aarde aanwijzen waar mensen niet hebben geleden onder Islam, soms omdat ze kritiek uitte, soms omdat ze op de verkeerde tijd en plek waren.

Als je vind dat mensen hun leven op de waagschaal moeten plaatsen om maar 'voor hun mening uit te komen", en zich naast elke islam criticus plaatsen die met een leven vol risico's loopt, waarom begin jij er dan niet alvast mee?

Zet het goede voorbeeld. Kom er voor uit dat je weet hoe de Islam in elkaar steekt en hier geen enkel probleem mee hebt.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Het duistere verleden van linkse kamer en raadsleden.

Bericht door H.Numan »

Danube schreef:De PVV kan morgen subsidie krijgen als ze een democratische partij wort.
Dat is niet correct. Ze krijgen geen subsidie vanwege de opzet van de partij. Het is geen partij, maar een stichting.
Ze krijgen trouwens veel geld uit de V.S. en Israël, dus die subsidie hebben ze niet helemaal niet nodig.
Oh, de PvdA krijgt geld uit Marokko, Turkije en Saudi Arabië Die hebben het dus ook niet niet nodig. Dit is een kul argument.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Danube
Berichten: 1786
Lid geworden op: di mar 13, 2012 12:25 pm

Re: Het duistere verleden van linkse kamer en raadsleden.

Bericht door Danube »

H.Numan schreef: Oh, de PvdA krijgt geld uit Marokko, Turkije en Saudi Arabië Die hebben het dus ook niet niet nodig. Dit is een kul argument.
Heb je hier een bron van?
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Re: Het duistere verleden van linkse kamer en raadsleden.

Bericht door Thomas »

Danube schreef:Hij geeft zijn mening over een feit en dat feit is dat de PVV veel duistere anonieme giften uit het buitenland ontvangt.

Dat de PVV dat zelf ook ontkent blijkt uit hun eigen pogingen het allemaal af te dekken.

http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Polit ... ateurs.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik herhaal Mahalingam (omdat hij het feiloos onder woorden bracht):
Het is inderdaad een feit dat gezegd wordt dat de PVV veel duistere anonieme giften uit het buitenland ontvangt.
Dit maakt het nog niet waar. En zo lang de administratie van de PVV niet op straat ligt, blijft het slechts een vermoeden.
En het feit dat de administratie niet op straat ligt is geen bewijs van de juistheid van het vermoeden.
Speciaal met een kleurtje voor de wat minder intelligente mensen onder ons!!!
Begrijp je nu het onderscheid tussen feiten en meningen/wat gezegd wordt enz.?
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Danube
Berichten: 1786
Lid geworden op: di mar 13, 2012 12:25 pm

Re: Het duistere verleden van linkse kamer en raadsleden.

Bericht door Danube »

Thomas schreef:
Danube schreef:Hij geeft zijn mening over een feit en dat feit is dat de PVV veel duistere anonieme giften uit het buitenland ontvangt.

Dat de PVV dat zelf ook ontkent blijkt uit hun eigen pogingen het allemaal af te dekken.

http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Polit ... ateurs.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik herhaal Mahalingam (omdat hij het feiloos onder woorden bracht):
Het is inderdaad een feit dat gezegd wordt dat de PVV veel duistere anonieme giften uit het buitenland ontvangt.
Dit maakt het nog niet waar. En zo lang de administratie van de PVV niet op straat ligt, blijft het slechts een vermoeden.
En het feit dat de administratie niet op straat ligt is geen bewijs van de juistheid van het vermoeden.
Speciaal met een kleurtje voor de wat minder intelligente mensen onder ons!!!
Begrijp je nu het onderscheid tussen feiten en meningen/wat gezegd wordt enz.?
Bij de PVV wordt het niet ontkend.
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Re: Het duistere verleden van linkse kamer en raadsleden.

Bericht door Thomas »

Danube schreef: Bij de PVV wordt het niet ontkend.
Pfffff (zucht...)
Ok Danube, mijn laatste reactie..
Dat het niet wordt ontkent maakt het nog steeds geen feit.

Jij mag het laatste woord vent.
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Danube
Berichten: 1786
Lid geworden op: di mar 13, 2012 12:25 pm

Re: Het duistere verleden van linkse kamer en raadsleden.

Bericht door Danube »

Thomas schreef:
Danube schreef: Bij de PVV wordt het niet ontkend.
Pfffff (zucht...)
Ok Danube, mijn laatste reactie..
Dat het niet wordt ontkent maakt het nog steeds geen feit.

Jij mag het laatste woord vent.

Deze vent vraagt zich vooral af waarom de PVV zich zo krampachtig tegen openbaarmaking van buitenlandse geldbronnen verzet.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Het duistere verleden van linkse kamer en raadsleden.

Bericht door Ozes »

Ik denk met het feit dat iedereen die zich tegen de Islam of doodsbedreigingen krijgt, of deze ook uitgevoerd ziet. Dat is dan nog 1 probleem, maar mensen raken ook sociale contacten, hun baan, of andere zaken kwijt wanneer ze tegen de Islam ingaan. Practice what you preech als je vind dat mensen alles moeten riskeren om een politicus te steunen.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Danube
Berichten: 1786
Lid geworden op: di mar 13, 2012 12:25 pm

Re: Het duistere verleden van linkse kamer en raadsleden.

Bericht door Danube »

Ozes schreef:Ik denk met het feit dat iedereen die zich tegen de Islam of doodsbedreigingen krijgt, of deze ook uitgevoerd ziet. Dat is dan nog 1 probleem, maar mensen raken ook sociale contacten, hun baan, of andere zaken kwijt wanneer ze tegen de Islam ingaan. Practice what you preech als je vind dat mensen alles moeten riskeren om een politicus te steunen.

Het gaat niet om Henk en Ingrid, Ozes, dat is een doorzichtige smoes, het gaat om de duistere buitenlandse bronnen die de PVV niet wenst te onthullen.
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Het duistere verleden van linkse kamer en raadsleden.

Bericht door Scarlatti »

Ik denk dat Hans' raad het beste was, niet meer op reageren Lena..... het heeft geen zin met bevooroordeelden te 'converseren'...
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Danube
Berichten: 1786
Lid geworden op: di mar 13, 2012 12:25 pm

Re: Het duistere verleden van linkse kamer en raadsleden.

Bericht door Danube »

Scarlatti schreef:Ik denk dat Hans' raad het beste was, niet meer op reageren Lena..... het heeft geen zin met bevooroordeelden te 'converseren'...

Dat geldt zeker voor mensen die geen argumenten hebben.

:D
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Het duistere verleden van linkse kamer en raadsleden.

Bericht door Ozes »

Danube schreef:
Ozes schreef:Ik denk met het feit dat iedereen die zich tegen de Islam of doodsbedreigingen krijgt, of deze ook uitgevoerd ziet. Dat is dan nog 1 probleem, maar mensen raken ook sociale contacten, hun baan, of andere zaken kwijt wanneer ze tegen de Islam ingaan. Practice what you preech als je vind dat mensen alles moeten riskeren om een politicus te steunen.

Het gaat niet om Henk en Ingrid, Ozes, dat is een doorzichtige smoes, het gaat om de duistere buitenlandse bronnen die de PVV niet wenst te onthullen.
:laugh1: Nou doe je alsof de wet erover gaat om slechts 'duistere buitenlandse bronnen' aan het licht te brengen. Wat jij in jouw paranoïde geest duistere bronnen noemt zijn simpelweg Henk & Ingrid, sommige met een klein bedrijfje in Israël of Amerika. Heb je overigens weleens sympathie gevoeld voor een Wilders die nooit meer normaal kan leven alleen omdat hij de Islam buiten Nederland wilt houden?

Of op zijn minst met de gemiddelde apostaat die zijn leven niet zeker is dankzij de leer van Mohammed?
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Het duistere verleden van linkse kamer en raadsleden.

Bericht door Ozes »

Kan je ergens teksten tentoonstellen van de eigen hand waar je je druk maakt over de financiering van Saudi-Arabië aan westerse instituties?
Ik vraag me af of je het wel erg vind dat een land welke terroristen grootbrengt en financieel steunt, ook bv Westerse universiteiten of Islamitische verenigen financieel steunt.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Het duistere verleden van linkse kamer en raadsleden.

Bericht door Scarlatti »

Daarom Ozes.... zo is het precies...
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Danube
Berichten: 1786
Lid geworden op: di mar 13, 2012 12:25 pm

Re: Het duistere verleden van linkse kamer en raadsleden.

Bericht door Danube »

Ozes schreef:Kan je ergens teksten tentoonstellen van de eigen hand waar je je druk maakt over de financiering van Saudi-Arabië aan westerse instituties?
Ik vraag me af of je het wel erg vind dat een land welke terroristen grootbrengt en financieel steunt, ook bv Westerse universiteiten of Islamitische verenigen financieel steunt.
Begin eerst maar eens met een bron waaruit zichtbaar wordt op welke voorbeelden je doelt. Dit gewauwel in de ruimte schiet niet op.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Het duistere verleden van linkse kamer en raadsleden.

Bericht door Ozes »

Danube schreef:
Ozes schreef:Kan je ergens teksten tentoonstellen van de eigen hand waar je je druk maakt over de financiering van Saudi-Arabië aan westerse instituties?
Ik vraag me af of je het wel erg vind dat een land welke terroristen grootbrengt en financieel steunt, ook bv Westerse universiteiten of Islamitische verenigen financieel steunt.
Begin eerst maar eens met een bron waaruit zichtbaar wordt op welke voorbeelden je doelt. Dit gewauwel in de ruimte schiet niet op.
Dat doe ik graag, maar je geeft dus grif toe dat je hier zelf nooit voor hebt ingezet? Maar wel zeer paranoïde verhalen tentoonstelt welke je niet kan bevestigen over de PVV?

De inmenging van terroristenstaten in het Westen vind ik persoonlijk een groter probleem dan welke held Wilders subsidieert. Een Islamitische of niet-Westerse variant van Wilders zou van mij ook allerlei subsidies mogen ontvangen. Ik heb het dus over landen als Saudi-Arabië of organisaties welke Moslims willen aanzetten tot geweld, daar lijkt mij het blootleggen van subsidies zeker de moeite waard. Wilders wil uiteraard geen geweld, juist het tegenovergestelde. Daarom lijkt het me vreemd wanneer je jezelf niet inzet tegen werkelijk schadelijke inmenging vanuit het buitenland, maar hier wel uit je dak gaat over Wilders, iemand die anders dan de meeste partijen jou belastingeld niet misbruikt, en ook nog eens een veiliger Nederland voor ons allen wil. Laats was er in België een Imam in stukken gehakt, die had een type Wilders graag aan de macht gehad dunkt me.

Voorbeeldje:Tariq Ramadan, een terroristenvriend, en een man die oproept tot de heilige oorlog welke een stoel op de Erasmus universiteit verkreeg... dit vind jij geen reden voor argwaan?

Je ziet wellicht dat ik je eerst iets beter wil leren kennen. Het is al duidelijk dat er wat.. gaatjes zitten in je kennis over de Islam, en het lijkt mij van weinig waarde om met een onbekend persoon te debatteren wanneer het niet duidelijk is wat voor kennis & standpunten wij beide bezitten. Dan krijg je van die situaties dat 1 van de partijen erg zijn best doet om de ander wat kennis mee te geven, en de ander rustig jihadfilmpjes of Moslimasmetdriekwartburkha.com aan het bekijken is. Respectloos!

Persoonlijk vind ik altijd dat debat via internet het meeste plezier oplevert als met rekening houd met enkele omgangsnormen.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Danube
Berichten: 1786
Lid geworden op: di mar 13, 2012 12:25 pm

Re: Het duistere verleden van linkse kamer en raadsleden.

Bericht door Danube »

Ozes schreef:
Voorbeeldje:Tariq Ramadan, een terroristenvriend, en een man die oproept tot de heilige oorlog welke een stoel op de Erasmus universiteit verkreeg... dit vind jij geen reden voor argwaan?
Daar was geen sprake van een subsidie vanuit een Arabisch land.

Ook de rest van je betoog bevat geen enkel concreet voorbeeld van een subsidie vanuit een islamitisch land aan een Nederlandse politieke partij, en daar ging het hier over.

Het spijt me, maar er blijft niets over van je stelling.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Het duistere verleden van linkse kamer en raadsleden.

Bericht door Ozes »

Danube schreef:
Ozes schreef:
Voorbeeldje:Tariq Ramadan, een terroristenvriend, en een man die oproept tot de heilige oorlog welke een stoel op de Erasmus universiteit verkreeg... dit vind jij geen reden voor argwaan?
Daar was geen sprake van een subsidie vanuit een Arabisch land.

Ook de rest van je betoog bevat geen enkel concreet voorbeeld van een subsidie vanuit een islamitisch land aan een Nederlandse politieke partij, en daar ging het hier over.

Het spijt me, maar er blijft niets over van je stelling.
mm, wie heeft Tariq's stoeltje dan betaalt? Henk & Ingrid? xD

En het is geen stelling, maar een introductie tot een hopelijk informatief gesprek. Niet zo vijandig bro. Er komen genoeg trollen hier naar toe, jij wilt kennelijk wat langer blijven en dan is kennismaking toch op zijn plaats.
Spoiler! :
Heb je al de verzen gelezen waar Allah zich afvraagt waarom Moslims niet vechten?
Of de Hadith welke aantonen dat Mohammed Moslims die niet strijden afwijst en belachelijk maakt?
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Danube
Berichten: 1786
Lid geworden op: di mar 13, 2012 12:25 pm

Re: Het duistere verleden van linkse kamer en raadsleden.

Bericht door Danube »

Ozes schreef: mm, wie heeft Tariq's stoeltje dan betaalt? Henk & Ingrid? xD
Bij mijn weten de Erasmus Universiteit en de gemeente Rotterdam.
Plaats reactie