The revival of Danube

Is de islamitische openbaring uniform? Wordt deze door alle gelovigen op dezelfde manier geïnterpreteerd? Hoe denken anderen zoals de Arabist HANS JANSEN over de islam?
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Israël en Gaza strook.

Bericht door mercator »

Danube schreef:Ik zie het overgrote deel van de moslims in dit land keurig integreren.
Dat las ik toch niet af aan de inhoud van het programma Opsporing Verzocht gisteren. Blijkbaar dienen alleen negroïde tot licht getinte types opgespoord worden. Terwijl ze aan het roven en verkrachten zijn kunnen ze niet in de moskee zitten zoals jij dat graag zou hebben, dat is waar natuurlijk. Met de huidige weersomstandigheden is het trouwens wel makkelijker om ze op te sporen ;) .
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Danube
Berichten: 1786
Lid geworden op: di mar 13, 2012 12:25 pm

Re: Israël en Gaza strook.

Bericht door Danube »

mercator schreef:
Danube schreef: De kans dat u de Koran even grondig bestudeerde als ik acht ik klein.
Waarom kom je er nu niet gewoon voor uit dat je een moslim bent? Vindt je dat een schande of zo ?
Dit soort bijdragen brachten me tot de conclusie dat dit geen serieus forum is waar een inhoudelijke discussie mogelijk is.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Israël en Gaza strook.

Bericht door Ariel »

Danube schreef:. Dus na Wilders komt er wel weer een nieuwe rattenvanger en we moeten maar afwachten welke doelgroep die op de korrel gaat nemen.
.
Oeps!!!!! :shock: En wie mogen die ratten dan wel zijn ? PVV stemmers?
Dit soort bijdragen brachten me tot de conclusie dat dit geen serieus forum is waar een inhoudelijke discussie mogelijk is.
:razz: Absoluut Danube. Jij bent een veel te goed mens om je met ons ratten te bemoeien en bezig te houden. Misschien kan je ons uitroeien met dit middel. Het veroorzaakt wel een afgrijselijke doodsstrijd, maar dan heb je ook iets om naar te kijken.

Afbeelding

Ik moet er niet aan denken dat mensen zoals jij aan de macht komen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Israël en Gaza strook.

Bericht door King George »

Trollen en mollen worden netjes naar de uitgang begeleid om nooit meer terug te hoeven keren


Zou onderstaande ook effectief zijn tegen forumtrollen en -mollen?

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Danube
Berichten: 1786
Lid geworden op: di mar 13, 2012 12:25 pm

Re: Israël en Gaza strook.

Bericht door Danube »

Ariel schreef:
Danube schreef:. Dus na Wilders komt er wel weer een nieuwe rattenvanger en we moeten maar afwachten welke doelgroep die op de korrel gaat nemen.
.
Oeps!!!!! :shock: En wie mogen die ratten dan wel zijn ? PVV stemmers?
Dit soort bijdragen brachten me tot de conclusie dat dit geen serieus forum is waar een inhoudelijke discussie mogelijk is.
:razz: Absoluut Danube. Jij bent een veel te goed mens om je met ons ratten te bemoeien en bezig te houden. Misschien kan je ons uitroeien met dit middel. Het veroorzaakt wel een afgrijselijke doodsstrijd, maar dan heb je ook iets om naar te kijken.

Afbeelding

Ik moet er niet aan denken dat mensen zoals jij aan de macht komen.
Als je de moralistische strekking van het sprookje van de rattenvanger van Hamelen had doorgrond had je geweten dat de Rattenvanger eerst de ratten laat verzuipen om vervolgens onze kinderen op te eisen. Het is nooit anders geweest en daarom moet ervoor worden gewaarschuwd.

Mensen met vergelijkbare opvattingen als ik regeren, Gode zijn dank, al een paar eeuwen dit land en dat is de reden waarom dit een van de meest veilige, rijke en democratische landen van de wereld is. Mensen die denken dat bestuurders die alles willen veranderen ons meer vrijheid, welvaart en gerechtigheid zullen bezorgen zijn in de war.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Israël en Gaza strook.

Bericht door King George »

Danube schreef:Mensen met vergelijkbare opvattingen als ik regeren
Zie de toename van de staatsschuld en de verdere afwaardering en degeneratie van ons land. Je etaleert in ieder geval enige zelfkennis; Dat we worden geregeerd door de verkeerde cleptocraten!
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Hallo Tokyo
Berichten: 573
Lid geworden op: di mar 06, 2012 10:49 am
Locatie: achter de duinen...

Re: Israël en Gaza strook.

Bericht door Hallo Tokyo »

Danube schreef:
Ariel schreef:
Danube schreef:. Dus na Wilders komt er wel weer een nieuwe rattenvanger en we moeten maar afwachten welke doelgroep die op de korrel gaat nemen.
.
Oeps!!!!! :shock: En wie mogen die ratten dan wel zijn ? PVV stemmers?
Dit soort bijdragen brachten me tot de conclusie dat dit geen serieus forum is waar een inhoudelijke discussie mogelijk is.
:razz: Absoluut Danube. Jij bent een veel te goed mens om je met ons ratten te bemoeien en bezig te houden. Misschien kan je ons uitroeien met dit middel. Het veroorzaakt wel een afgrijselijke doodsstrijd, maar dan heb je ook iets om naar te kijken.



Ik moet er niet aan denken dat mensen zoals jij aan de macht komen.
Als je de moralistische strekking van het sprookje van de rattenvanger van Hamelen had doorgrond had je geweten dat de Rattenvanger eerst de ratten laat verzuipen om vervolgens onze kinderen op te eisen. Het is nooit anders geweest en daarom moet ervoor worden gewaarschuwd.

Mensen met vergelijkbare opvattingen als ik regeren, Gode zijn dank, al een paar eeuwen dit land en dat is de reden waarom dit een van de meest veilige, rijke en democratische landen van de wereld is. Mensen die denken dat bestuurders die alles willen veranderen ons meer vrijheid, welvaart en gerechtigheid zullen bezorgen zijn in de war.
Mensen met vergelijkbare opvattingen als ik regeren, Gode zijn dank, al een paar eeuwen dit land

Bovenstaande zullen we even archiveren voor wanneer jij weer eens begint te janken over het slavernijverleden of de Politionele Acties in toenmalig Nederlands Indië waaraan ons land zich schuldig zou hebben gemaakt Danoontje.
Danube
Berichten: 1786
Lid geworden op: di mar 13, 2012 12:25 pm

Re: Israël en Gaza strook.

Bericht door Danube »

King George schreef:
Danube schreef:Mensen met vergelijkbare opvattingen als ik regeren
Zie de toename van de staatsschuld en de verdere afwaardering en degeneratie van ons land. Je etaleert in ieder geval enige zelfkennis; Dat we worden geregeerd door de verkeerde cleptocraten !


Ach, King, je moet maar denken, het morele gelijk ligt bij het volk en dat koos voor PvdA en VVD en strafte de PVV af. In tijden van hoge economische groei kunnen we wel even de onderbuik volgen en denken dat met het verbieden van hoofddoek en Koran we een gelukkiger land zullen worden maar als er echte problemen zijn die moeten worden opgelost kiest het volk voor verstandige en fatsoenlijke bestuurders.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Israël en Gaza strook.

Bericht door Ozes »

Mensen met vergelijkbare opvattingen als ik regeren, Gode zijn dank, al een paar eeuwen dit land
Hitler doet niets mensen, ga maar lekker slapen!
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Israël en Gaza strook.

Bericht door Ariel »

Danube is het prototype van een interim . Het zijn net meeuwen. Ze komen met veel lawaai een organistie binnen, stelen vreten de boel kaal, schijten de boel onder, en vertrekken dan weer, een puinhoop achterlatend. Zo werkt Danube ook op een forum. Ik heb respect voor een ieder die nog steeds met hem serieus in gesprek gaat.

Ik doe het niet meer, want ik heb een enorme afkeer van organisatie leegvretende interims. Zoek een eerlijke baan Danube. Of ga desnoods vrijwilligers werk doen in een afwaskeuken van een zieken of verpleeghuis.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Israël en Gaza strook.

Bericht door Ozes »

Cultureel en moraal relativisme, twee wapens die ideologen gebruiken om empirisch bewijs en observaties te ontkennen, zijn inderdaad niets nieuws. In de praktijk zal een morele relativist elke contradictie met zijn ideologie simpelweg ontkennen,te relativeren wat staat voor bagatelliseren of te 'nuanceren' wat meestal staat voor het opperen dat er ook andere verklaringen zijn voor de gebeurtenis, en met deze ongefundeerde verklaring aan te nemen dat dit een waardig tegenargument is.

Dit was zo tijdens de opkomst van de nazi's, de communisten, en nu ook de Islamisten, elke dreiging werd weggerelativeerd, en uiteraard werden de klokkenluiders het slachtoffer van ongelimiteerde aanvallen op de persoon.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Israël en Gaza strook.

Bericht door Manon »

Danube schreef:
Ozes schreef:We zijn simpelweg de klokkenluiders die er ook waren toen de nazi's opkwamen. Hopenlijk loopt het dit maal anders. Ook voor de uitbraak van ww2 werden joden aangevallen en zelfs vermoord, dat gebeurt nu ook.
Welke Joden werden onlangs in Nederland vermoord?
In Nederland wordt het niet als dusdanig vermeld, maar in Frankrijk weldegelijk.
“Jongeren” hebben zondag in Marseille een Joodse familievader in elkaar geslagen en de familiewoning verwoest. Het incident zorgde voor ontsteltenis in de Joodse buurt. In Marseille wonen ongeveer 80.000 Joden, die 10% van de plaatselijke bevolking uitmaken, maar die tegenover een veel grotere islamitische minderheid van 250.000 personen staan. In andere gebieden van Frankrijk zijn de anti-Joodse onlusten toegenomen, maar in de op één na grootste Franse stad is het tot nu toe relatief rustig gebleven.
Vorige maand heeft de SPJC (Service de Protection du la Communauté Juive) een stijging van 45% van anti-Joodse aanvallen sinds 2011 gemeld, die grotendeels door moslims worden gepleegd.


http://ejbron.wordpress.com/2012/11/07/ ... ngevallen/

zou dit meetellen?
Tussen 11 en 15 maart vermoordde de Frans-Algerijnse Mohammed Merah drie Franse soldaten die vermoedelijk hadden gediend in Afghanistan; en op 19 maart schoot Merah een rabbi en drie zeer jonge kinderen dood op een Joodse school in Toulouse. Een van de kinderen, de 3 jaar oude Gabriel Sandler, was vernoemd naar rabbi Gabriel Hetzberg die door jihadisten was gemarteld en vervolgens vermoord tijdens de massamoord in Mumbai.
http://hoeiboei.blogspot.be/2012/03/kin ... erbod.html
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Israël en Gaza strook.

Bericht door Ariel »

Danube schreef: Als je de moralistische strekking van het sprookje van de rattenvanger van Hamelen had doorgrond had je geweten dat de Rattenvanger eerst de ratten laat verzuipen om vervolgens onze kinderen op te eisen. Het is nooit anders geweest en daarom moet ervoor worden gewaarschuwd.
Ik wil hier bij nader inzien toch nog even wat over zeggen alhoewel het parels voor de zwijnen gooien is. . Het zal geen slecht plan zijn om jullie kinderen op te eisen, omdat jullie ze opofferen voor een onvrije wereld die straks gedomineerd wordt door een islamitische samenleving. Mensen ( waar jij toe behoort) hersenspoelen deze arme onschuldige zielen tot dat ze een kloon van je linkse zelf worden. Als ooit je dochter wordt verkracht door zo'n leuk Marokkaans jochie, dan zal jij nog de gore moed hebben om te zeggen...Kindje, hij kan er eigenlijk niks aan doen, want door zijn cultuur weet hij niet zo goed hoe om te gaan met vrouwen. Hij kan er eigenlijk niks aan doen. En trouwens... het had net zo goed een blanke Nederlander kunnen zijn die je dit aandeed.
Mensen met vergelijkbare opvattingen als ik regeren, Gode zijn dank, al een paar eeuwen dit land en dat is de reden waarom dit een van de meest veilige, rijke en democratische landen van de wereld is.
Misschien stemde je vroeger VVD of CDA, en dan moet ik je gelijk geven.
Mensen die denken dat bestuurders die alles willen veranderen ons meer vrijheid, welvaart en gerechtigheid zullen bezorgen zijn in de war
Inderdaad, dat zien we op dit moment gebeuren. Links maakt er een enorme puinhoop van. Het kan niet schelen waar ze aan de macht zijn , maar daar waar alleen links regeert komt, of is grote armoe en onveiligheid. Het is een geluk dat links Nederland compromissen moet sluiten met rechts.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Danube
Berichten: 1786
Lid geworden op: di mar 13, 2012 12:25 pm

Re: Israël en Gaza strook.

Bericht door Danube »

Ariel schreef:
Danube schreef:
Ik wil hier bij nader inzien toch nog even wat over zeggen alhoewel het parels voor de zwijnen gooien is. . Het zal geen slecht plan zijn om jullie kinderen op te eisen, omdat jullie ze opofferen voor een onvrije wereld die straks gedomineerd wordt door een islamitische samenleving. Mensen ( waar jij toe behoort) hersenspoelen deze arme onschuldige zielen tot dat ze een kloon van je linkse zelf worden. Als ooit je dochter wordt verkracht door zo'n leuk Marokkaans jochie, dan zal jij nog de gore moed hebben om te zeggen...Kindje, hij kan er eigenlijk niks aan doen, want door zijn cultuur weet hij niet zo goed hoe om te gaan met vrouwen. Hij kan er eigenlijk niks aan doen. En trouwens... het had net zo goed een blanke Nederlander kunnen zijn die je dit aandeed.
Als je met paarlen voor de zwijnen bedoelt dat ik je geloofsovertuiging niet deel heb je gelijk. Je geloof is onmiskenbaar sterk. Je bent er vast van overtuigd dat onze cultuur binnen de kortste keren door de muzelmannen zal worden beheerst en dat vervult je met angst.
Met de feiten heeft het echter niets te maken. De Islam ontkerkelijkt nog sneller dan het christendom, de moskeebouw ligt stil en de moslims hebben geen enkele politieke invloed. De moslims vormen in Nederland een kleine groep die bovendien overwegend behoort tot de sociaaleconomische onderlaag. Het is nog nooit voorgekomen in de wereldgeschiedenis dat de onderlaag die bovendien een kleine minderheid vormt een culturele omwenteling veroorzaakte en politiek een machtsfactor van belang werd. Dat is namelijk in strijd met elke logica.

Ik leg mijn kinderen die feiten uit en geef bovendien aan dat haat jegens de medemens slechts narigheid en ellende veroorzaakt. Dat noem je hersenspoelen terwijl ik ze slechts de feiten voorhoud.

Je bent een fanatieke gelovige in de PVV-kerk. In die kerk wordt al geruime tijd voorspeld dat de wereld binnenkort zal vergaan, in jouw geval vanwege de demonische Muzelman. Het is bekend dat het geloof in sektes waar de neergang van de wereld wordt voorspeld sterker wordt als het niet plaatsvindt. De Jehova-getuigen zijn ook alleen maar fanatieker geworden nadat de door hen voorspelde ondergang van de wereld steeds maar niet uitkwam. Dat lijkt ook in jouw kerk het geval te zijn: de kerk loopt leeg, steeds minder mensen geloven nog in de voorspelde ondergang en de gelovigen klitten in steeds sterkere overtuiging steeds dichter op elkaar.

Lees je eigen bijdrage nog eens door en stel je de vraag waar je zorg onverhoeds is overgegaan in een uit de hand gelopen fantasie. Kruip onder je tegel vandaan en kijk om je heen. Het wordt schrikken maar de werkelijkheid bevat goed nieuws: je angst was op niets gebaseerd.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Israël en Gaza strook.

Bericht door Ariel »

Paarlen, parels, what ever meneer weetal. Bewaar je zogenaamde kennis voor het groepje beschaafde zwevers en geitenwollensokken publiek dat ongetwijfeld aan je lippen hangt als je weer eens een inspirerende presentatie geeft. Been there , done that en nu gebruik ik mijn gezonde boerenverstand. Dat jij dat verstand niet gebruikt weten we al een poosje hier.

Ik heb medelijden met jouw kinderen die van jou te horen krijgen dat haat jegens de medemens slechts narigheid en ellende veroorzaakt, en verder niet te horen krijgen dat er mensen bestaan die het niet zo goed met ze voor hebben. En dat die aardige Marokkaanse meneer die ook wel eens een glaasje wijn drinkt niet het prototype van een goede gelovige Moslim is. Nee dat vertellen we niet, want dat klinkt zo racistisch. Hou je kinderen maar dom zodat het later goede dhimmies worden.
En hoe bestaat het. Laten wij het nou ook aan onze kinderen vertellen dat we lief voor elkaar moeten zijn en je naaste moet liefhebben en dat ze zich aan de gouden regel moeten houden , maar wel met de vermelding er bij dat er een religie op aarde bestaat die een enorme haat tegen de ongelovige medemens en Joden tentoonstelt .

Je moet eens ophouden met ons te beschuldigen van haat vriend. Kijk eens in de spiegel.

En wat betreft de moslims die in bosjes Islam verlaten? Jij bent degene die een roze bril op heeft. Stop dreaming Danube . Islam is een kanker die voorwoekert, en dank zij mensen zoals jij zal die islamkanker de dood van Europa worden. Ik heb daar geen last meer van, maar jouw dochter, en kleindochter wel. Wees er trots op.

In de vier grootste steden van Nederland -Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en Utrecht- is Mohammed (inclusief de variaties Mohamed en Muhammad) nu al de meest gekozen babynaam. Voor Brussel geldt hetzelfde. In Oostenrijk, waar in de 20e eeuw nog 90% van de bevolking katholiek was, zal in 2050 de islam de toonaangevende religie onder jongeren onder de 15 zijn. In Spanje bestaat de bevolking al voor 15% uit immigranten - in 1998 was dit nog slechts 3,2%. Volgens Pew zal de Franse moslimbevolking stijgen van 4,7 miljoen nu naar 6,9 miljoen in 2030. In Amsterdam, Brussel en Marseille is het aandeel moslims al 20%-25%; In Rotterdam, Den Haag, Londen, Birmingham, Keulen, Straatsburg, Kopenhagen en Stockholm tussen de 10% en 20% en in Berlijn, Hamburg en Wenen tussen de 5% en 10%.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Israël en Gaza strook.

Bericht door King George »

Genoemde steden zijn al no go area voor Nederlanders. Nederlandse meisjes die geen hoofddoek dragen worden er al systematisch voor hoerrr uitgescholden. Het wordt naarmate het aantal Muzelmannen toeneemt alleen maar gekker en gekker. En vandaag een sprookje; Morgen gewoon.

@ trol Danube,

Lees nog eens even Hoe meer Moslims, hoe meer gekkigheid om je selectieve geheugentje en verontwaardiging eens bij te stellen en de wereld eens te bekijken door de spiegel van de realiteit in plaats van je spiegeltje, spiegeltje van je eigen gelijk.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Danube
Berichten: 1786
Lid geworden op: di mar 13, 2012 12:25 pm

Re: Israël en Gaza strook.

Bericht door Danube »

King George schreef:Genoemde steden zijn al no go area voor Nederlanders. Nederlandse meisjes die geen hoofddoek dragen worden er al systematisch voor hoerrr uitgescholden. Het wordt naarmate het aantal Muzelmannen toeneemt alleen maar gekker en gekker. En vandaag een sprookje; Morgen gewoon.

@ trol Danube,

Lees nog eens even Hoe meer Moslims, hoe meer gekkigheid om je selectieve geheugentje en verontwaardiging eens bij te stellen en de wereld eens te bekijken door de spiegel van de realiteit in plaats van je spiegeltje, spiegeltje van je eigen gelijk.

Ik zie dat je in je onderschrift niet meer verwijst naar jouw Forum voor de Geuzen. Ik zie dat als een teken van voortschrijdend inzicht. Heel goed!
Danube
Berichten: 1786
Lid geworden op: di mar 13, 2012 12:25 pm

Re: Israël en Gaza strook.

Bericht door Danube »

Ariel schreef:Paarlen, parels, what ever meneer weetal. Bewaar je zogenaamde kennis voor het groepje beschaafde zwevers en geitenwollensokken publiek dat ongetwijfeld aan je lippen hangt als je weer eens een inspirerende presentatie geeft. Been there , done that en nu gebruik ik mijn gezonde boerenverstand. Dat jij dat verstand niet gebruikt weten we al een poosje hier.

Ik heb medelijden met jouw kinderen die van jou te horen krijgen dat haat jegens de medemens slechts narigheid en ellende veroorzaakt, en verder niet te horen krijgen dat er mensen bestaan die het niet zo goed met ze voor hebben. En dat die aardige Marokkaanse meneer die ook wel eens een glaasje wijn drinkt niet het prototype van een goede gelovige Moslim is. Nee dat vertellen we niet, want dat klinkt zo racistisch. Hou je kinderen maar dom zodat het later goede dhimmies worden.
En hoe bestaat het. Laten wij het nou ook aan onze kinderen vertellen dat we lief voor elkaar moeten zijn en je naaste moet liefhebben en dat ze zich aan de gouden regel moeten houden , maar wel met de vermelding er bij dat er een religie op aarde bestaat die een enorme haat tegen de ongelovige medemens en Joden tentoonstelt .

Je moet eens ophouden met ons te beschuldigen van haat vriend. Kijk eens in de spiegel.

En wat betreft de moslims die in bosjes Islam verlaten? Jij bent degene die een roze bril op heeft. Stop dreaming Danube . Islam is een kanker die voorwoekert, en dank zij mensen zoals jij zal die islamkanker de dood van Europa worden. Ik heb daar geen last meer van, maar jouw dochter, en kleindochter wel. Wees er trots op.

In de vier grootste steden van Nederland -Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en Utrecht- is Mohammed (inclusief de variaties Mohamed en Muhammad) nu al de meest gekozen babynaam. Voor Brussel geldt hetzelfde. In Oostenrijk, waar in de 20e eeuw nog 90% van de bevolking katholiek was, zal in 2050 de islam de toonaangevende religie onder jongeren onder de 15 zijn. In Spanje bestaat de bevolking al voor 15% uit immigranten - in 1998 was dit nog slechts 3,2%. Volgens Pew zal de Franse moslimbevolking stijgen van 4,7 miljoen nu naar 6,9 miljoen in 2030. In Amsterdam, Brussel en Marseille is het aandeel moslims al 20%-25%; In Rotterdam, Den Haag, Londen, Birmingham, Keulen, Straatsburg, Kopenhagen en Stockholm tussen de 10% en 20% en in Berlijn, Hamburg en Wenen tussen de 5% en 10%.

Die fabel over die babynamen is de perfecte illustratie van het feit dat islamofoben in een fantasiewereld leven.

Als de feiten niet kloppen met de islamofobe theorie is dat uiteraard alleen maar vervelend voor de feiten.

http://www.krapuul.nl/nieuws/329/mohamm ... in-nl-078/
http://sargasso.nl/een-tsunami-van-vikingen/
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: The revival of Danube

Bericht door King George »

De waarheid ontlenen aan krapuul sites. Ga je voor het cabaret festival, trol Danube?
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Israël en Gaza strook.

Bericht door Ariel »

:finger: Je denkt toch niet dat ik naar krapuul ga voor gedegen onderzoek wat betreft moslims Danube ? Is krapuul jouw thuis haven, nou dat zegt veel.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: The revival of Danube

Bericht door King George »

Trol Danube's verspreide fabeltje over de secularisering van de Muzelmannen hier in een artikeltje in Trouw weerlegd: In Nederland geboren Moslim gaat vaker naar de moskee De Islamitische haathutten kunnen nog steeds rekenen op meer en meer klandizie. De gekkigheid is nog steeds stijgende.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Danube
Berichten: 1786
Lid geworden op: di mar 13, 2012 12:25 pm

Re: Israël en Gaza strook.

Bericht door Danube »

Ariel schreef:
:finger: Je denkt toch niet dat ik naar krapuul ga voor gedegen onderzoek wat betreft moslims Danube ? Is krapuul jouw thuis haven, nou dat zegt veel.
Dat verhaal over Mohammed is een idiote hoax. De link van Sargasso bevat de onderliggende cijfers.

Kun je de feiten niet in je wereldbeeld geperst krijgen?
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Israël en Gaza strook.

Bericht door Ali Yas »

Danube schreef:Die fabel over die babynamen is de perfecte illustratie van het feit dat islamofoben in een fantasiewereld leven.

Als de feiten niet kloppen met de islamofobe theorie is dat uiteraard alleen maar vervelend voor de feiten.
Fabel?

Elsevier.nl: "Mohamed veruit populairste babynaam in grote steden"
Historisch Nieuwsblad: "Voornamen in Nederland" (Eén ontwikkeling is inmiddels onmiskenbaar: in Amsterdam is de meest populaire naam sinds kort Mohammed. En het ziet er niet naar uit dat dat binnenkort verandert. De nieuwe generatie Turken en Marokkanen krijgt geen Nederlandse namen; ze krijgt zelfs geen namen die Nederlanders makkelijker kunnen uitspreken of op schrijven. Gerritzen: ‘Of dit in de toekomst anders wordt hangt af van de mate waarin ze blijven vasthouden aan de islam; die weerhoudt hen van het kiezen van een westerse naam.’)
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Danube
Berichten: 1786
Lid geworden op: di mar 13, 2012 12:25 pm

Re: Israël en Gaza strook.

Bericht door Danube »

Ali Yas schreef:
Danube schreef:Die fabel over die babynamen is de perfecte illustratie van het feit dat islamofoben in een fantasiewereld leven.

Als de feiten niet kloppen met de islamofobe theorie is dat uiteraard alleen maar vervelend voor de feiten.
Fabel?

Elsevier.nl: "Mohamed veruit populairste babynaam in grote steden"
Historisch Nieuwsblad: "Voornamen in Nederland" (Eén ontwikkeling is inmiddels onmiskenbaar: in Amsterdam is de meest populaire naam sinds kort Mohammed. En het ziet er niet naar uit dat dat binnenkort verandert. De nieuwe generatie Turken en Marokkanen krijgt geen Nederlandse namen; ze krijgt zelfs geen namen die Nederlanders makkelijker kunnen uitspreken of op schrijven. Gerritzen: ‘Of dit in de toekomst anders wordt hangt af van de mate waarin ze blijven vasthouden aan de islam; die weerhoudt hen van het kiezen van een westerse naam.’)
Ja, in de Sargasso-analyse wordt verwezen naar Elsevier met de constatering dat ze geen cijfers noemen. Ze vingen een gerucht op publiceerden het. Met de feiten had het niets te maken.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Israël en Gaza strook.

Bericht door Ariel »

Danube schreef:
Dat verhaal over Mohammed is een idiote hoax. De link van Sargasso bevat de onderliggende cijfers.

Kun je de feiten niet in je wereldbeeld geperst krijgen?
Zwak verhaal van Sargasso . Alsof Mohammed de enige naam is die moslims aan hun zonen geven. Er bestaan namelijk meer Islamitische namen, zoals bijvoorbeel Abdel of Abdoul of Abdullah .

Heeft je vriendje Sargasso daar ook naar gekeken? Nou we het toch over die goeie man hebben. Is Sargasso niet de man die een hekel aan Joden heeft?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Plaats reactie