Danube

Ban voor Danube?

Ja
14
48%
Nee
15
52%
 
Totaal aantal stemmen: 29

Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De islamisering van Australië

Bericht door Pilgrim »

Hij heeft het niet over moslims maar over criminelen.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De islamisering van Australië

Bericht door Ariel »

Pilgrim schreef:Ik heb hier nooit een serieuze oproep gelezen tot genocide op moslims.
Ik ook niet Pilgrim, maar Danube draagt een bril met één rood en één groen glas, en dan zie je sommige dingen niet meer duidelijk en glas helder. :razz:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Danube
Berichten: 1786
Lid geworden op: di mar 13, 2012 12:25 pm

Re: De islamisering van Australië

Bericht door Danube »

Pilgrim schreef:Hij heeft het niet over moslims maar over criminelen.
Dat is de context niet, die ging over moslims en Marokkanen.

En het allemaal doodmaken van criminelen vind je wel een goed idee?
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De islamisering van Australië

Bericht door Pilgrim »

Ik ben tegen de doodstraf en neem geen vrantwoording voor posts van anderen. Hans heeft het duidelijk over criminelen.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Danube
Berichten: 1786
Lid geworden op: di mar 13, 2012 12:25 pm

Re: De islamisering van Australië

Bericht door Danube »

Pilgrim schreef:Ik ben tegen de doodstraf en neem geen vrantwoording voor posts van anderen. Hans heeft het duidelijk over criminelen.
Maar je neemt er ook geen afstand van.

Dat deed je ook niet bij uitspraken van mercator zoals:
Voor het overige heeft Ratelband gelijk natuurlijk, een atoombom op Afghanistan(beter nog op Saoudi Arabië) zou een prima zaak zijn.

Je bedoelt hun thuislanden met Mekka als middelpunt van waanzin?
Maar dan moeten we het begrip "thuisland" voor moslims opnieuw definiëren, oorspronkelijk leefden de moslims als een stel armzalige schooiers in een klein stukje woestijn, dan moeten ze daar maar naar toe. Turkije moet dan bijv. ook moslimvrij gemaakt worden.
Moskeeën, moskee internaten en aanverwante kunnen niet onveilig genoeg zijn.

Moslims zorgen wereldwijd voor problemen. Dus is het aangewezen om die stomme steen met één welgemikte kruisraket te verpulveren. Dan gaan de moslims wereldwijd een heel toontje lager zingen. Lik op stuk voor 9/11 zeg maar. Ik droom er wel s van dat ik op dat rode knopje mag drukken.

Best zou zijn bijna alle moslims uit Europa te verdrijven, mss een kleine populatie behouden onder gecontroleerde voorwaarden om hun gedrag te bestuderen.

Een sterilisatieprogramma voor moslima's zou ook niet verkeerd zijn.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De islamisering van Australië

Bericht door Pilgrim »

Ik voel me niet geroepen op iedere post te reageren. Ik heb destijds wel duidelijk een reactie gegeven op de onrealistische ideeën van Mercator, maar blijf dat niet iedere keer doen. Ik vind wel, net als Wilders, dat moslims met plannen voor Jihad of pogingen om hier een islamitische staat in te voeren uit Europa verwijderd moeten worden. Ik zie dat niet als deportatie, maar gedwongen remigratie. We hoeven alleen maar hun Nederlandse paspoort in te trekken. Overigens ben ik bereid heel ver te gaan als het voortbestaan van de Westerse beschaving op het spel staat en we bedreigd worden met de totale ondergang. In dat geval, als er geen ander alternatief is, zou ik ook de massale verwijdering van moslims overwegen en de Islam gewoon verbieden. De Islam is eigenlijk een doodscultus en beschaafde samenlevingen verbieden doodscultussen.
Laatst gewijzigd door Anonymous op do feb 07, 2013 5:58 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Danube
Berichten: 1786
Lid geworden op: di mar 13, 2012 12:25 pm

Re: De islamisering van Australië

Bericht door Danube »

Pilgrim schreef:Ik voel me niet geroepen op iedere post te reageren. Ik heb destijds wel duidelijk een reactie gegeven op de onrealistische ideeën van Mertcator, maar blijf dat niet iedere keer doen. Ik vind wel, net als Wilders, dat moslims met plannen voor Jihad of pogingen om hier een islamitische staat in te voeren uit Europa verwijderd moeten worden. Ik zie dat niet als deportatie, maar gedwongen remigratie. We hoeven alleen maar hun Nederlandse paspoort in te trekken. Overigens ben ik bereid heel ver te gaan als het voortbestaan van de Westerse beschaving op het spel staat en we bedreigd worden met de totale ondergang. In dat geval, als er geen ander alternatief is, zou ik ook de massale verwijdering van moslims overwegen en de Islam gewoon verbieden. De Islam is eigenlijk een doodscultus en beschaafde samenlevingen verbieden doodscultussen.
Dit is exact dezelfde redenering die nazi's er ten opzichte van Joden op nahielden. Ik houd me er verre van.
Gebruikersavatar
pd7835
Berichten: 1637
Lid geworden op: di mar 01, 2005 10:35 am
Locatie: Vlaanderen

Re: De islamisering van Australië

Bericht door pd7835 »

Nazis zei je ?

Koran 5.33. De vergelding dergenen die oorlog tegen Allah en Zijn boodschappers voeren en er naar streven wanorde in het land te scheppen, is slechts dat zij gedood of gekruisigd worden, of dat hun handen en hun voeten de ene rechts en de andere links, worden afgesneden, of dat zij het land worden uitgezet. Dat zal voor hen een schande in deze wereld zijn en in het Hiernamaals zullen zij een grote straf ontvangen.

http://www.exmoslim.org/wie%20een%20mens%20doodt.html
Danube
Berichten: 1786
Lid geworden op: di mar 13, 2012 12:25 pm

Re: De islamisering van Australië

Bericht door Danube »

pd7835 schreef:Nazis zei je ?

Koran 5.33. De vergelding dergenen die oorlog tegen Allah en Zijn boodschappers voeren en er naar streven wanorde in het land te scheppen, is slechts dat zij gedood of gekruisigd worden, of dat hun handen en hun voeten de ene rechts en de andere links, worden afgesneden, of dat zij het land worden uitgezet. Dat zal voor hen een schande in deze wereld zijn en in het Hiernamaals zullen zij een grote straf ontvangen.

http://www.exmoslim.org/wie%20een%20mens%20doodt.html
Ja, het gaat er wreed aan toe in die oude boeken

(2 Koningen 15:16) Toen sloeg Menahem Tifsah, met allen, die daarin waren, ook haar landpalen van Thirza af; omdat men niet voor hem had opengedaan, zo sloeg hij hen; al haar bevruchte vrouwen hieuw hij in stukken.
(2 Koningen 8:12) Toen zeide Hazael: Waarom weent mijn heer? En hij zeide: omdat ik weet, wat kwaad gij den kinderen Israels doen zult; gij zult hun sterkten in het vuur zetten, en hun jonge manschap met het zwaard doden, en hun jonge kinderen verpletteren, en hun zwangere vrouwen opensnijden.
(Jesaja 13:16) Ook zullen hun kinderkens voor hun ogen verpletterd worden; hun huizen zullen geplunderd, en hun vrouwen geschonden worden.
(Jeremia 13:15) En Ik zal hen in stukken slaan, den een tegen den ander, zo de vaders als de kinderen te zamen, spreekt de HEERE; Ik zal niet verschonen noch sparen, noch Mij ontfermen, dat Ik hen niet zou verderven.
(Ezechiel 9:6) Doodt ouden, jongelingen en maagden, en kinderkens en vrouwen, tot verdervens toe
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De islamisering van Australië

Bericht door Pilgrim »

Danube schreef:Dit is exact dezelfde redenering die nazi's er ten opzichte van Joden op nahielden. Ik houd me er verre van.
Nee, dit is een andere redenering. Moslims zijn hier eigenlijk de nazi's en is niet zonder reden dat de echte nazi's het daarom ook goed met de moslims konden vinden. Al je gezwam over die 'christelijke' Hitler ten spijt werd de Islam in het Derde Rijk gepropageerd als een verreweg betere godsdienst dan het Christendom. Dat gebeurde door de stichting Ahnenerbe. Himmler wilde zelfs moslim worden. Er werd destijds door linkse partijen voorgesteld om fascistische partijen te verbieden. Daar is misschien iets voor te zeggen, maar waarom zou de Islam dan niet ook verboden mogen worden? Het is een totalitaire ideologie die een totalitaire staat nastreeft met gelegaliseerde discriminatie van Joden en Christenen (dhimmi's) en zelfs uitroeiing van overige niet-moslim die geen aanspraak kunnen maken op de dhimmi-status. Ik ben zelf van plan om een stichting in het leven te roepen om via een proces de Koran verboden te krijgen. Mein Kampf is immers ook verboden, dus waarom de Koran niet?
Laatst gewijzigd door Anonymous op do feb 07, 2013 4:50 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
pd7835
Berichten: 1637
Lid geworden op: di mar 01, 2005 10:35 am
Locatie: Vlaanderen

Re: De islamisering van Australië

Bericht door pd7835 »

Danube schreef:
pd7835 schreef:Nazis zei je ?

Koran 5.33. De vergelding dergenen die oorlog tegen Allah en Zijn boodschappers voeren en er naar streven wanorde in het land te scheppen, is slechts dat zij gedood of gekruisigd worden, of dat hun handen en hun voeten de ene rechts en de andere links, worden afgesneden, of dat zij het land worden uitgezet. Dat zal voor hen een schande in deze wereld zijn en in het Hiernamaals zullen zij een grote straf ontvangen.

http://www.exmoslim.org/wie%20een%20mens%20doodt.html
Ja, het gaat er wreed aan toe in die oude boeken
Je moet niet trachten er omheen te fietsen. Er staat duidelijk in de koran wat voor vreselijke dingen moslims moeten doen met mensen die hun islamitische soort van 'vrede' bedreigen (kritiek leveren op de islamdictatuur is al genoeg, dat kunnen islamcritici bij ons ook al vaststellen http://www.exmoslim.org/wie%20een%20mens%20doodt.html). Wat zij met mensen dienen te doen in hun islamstaat. (Islam is duidelijk een vreselijke politieke ideologie zoals het nazisme er 1 was).
Laatst gewijzigd door pd7835 op do feb 07, 2013 3:08 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De islamisering van Australië

Bericht door Ariel »

Danube schreef: Ja, het gaat er wreed aan toe in die oude boeken
Met dit verschil schat, dat de OT bijbelse wetten nu niet uitgevoerd worden, maar de Islamitische koranische wetten wel.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Danube
Berichten: 1786
Lid geworden op: di mar 13, 2012 12:25 pm

Re: De islamisering van Australië

Bericht door Danube »

pd7835 schreef:
Danube schreef:
pd7835 schreef:Nazis zei je ?

Koran 5.33. De vergelding dergenen die oorlog tegen Allah en Zijn boodschappers voeren en er naar streven wanorde in het land te scheppen, is slechts dat zij gedood of gekruisigd worden, of dat hun handen en hun voeten de ene rechts en de andere links, worden afgesneden, of dat zij het land worden uitgezet. Dat zal voor hen een schande in deze wereld zijn en in het Hiernamaals zullen zij een grote straf ontvangen.

http://www.exmoslim.org/wie%20een%20mens%20doodt.html
Ja, het gaat er wreed aan toe in die oude boeken
Je moet niet trachten er omheen te fietsen. Er staat duidelijk in de koran wat voor vreselijke dingen moslims moeten doen met mensen die hun islamitische soort van 'vrede' bedreigen. Wat zij met mensen dienen te doen in hun islamstaat. (Islam is duidelijk een vreselijke politieke ideologie zoals het nazisme er 1 was).
Ik wijs er op dat er in de Bijbel net zulke gruwelijke teksten staan en ik niet volgens jouw debiele logica daaruit de conclusie trek dat het christendom een gruwelijke politieke ideologie is.
Danube
Berichten: 1786
Lid geworden op: di mar 13, 2012 12:25 pm

Re: De islamisering van Australië

Bericht door Danube »

Ariel schreef:
Danube schreef: Ja, het gaat er wreed aan toe in die oude boeken
Met dit verschil schat, dat de OT bijbelse wetten nu niet uitgevoerd worden, maar de Islamitische koranische wetten wel.
In de 20e eeuw joegen christenen aanmerkelijk meer mensen over de kling. Dit zou ik dus maar niet zo hard roepen.
Gebruikersavatar
pd7835
Berichten: 1637
Lid geworden op: di mar 01, 2005 10:35 am
Locatie: Vlaanderen

Re: De islamisering van Australië

Bericht door pd7835 »

Danube schreef:
pd7835 schreef: Je moet niet trachten er omheen te fietsen. Er staat duidelijk in de koran wat voor vreselijke dingen moslims moeten doen met mensen die hun islamitische soort van 'vrede' bedreigen. Wat zij met mensen dienen te doen in hun islamstaat. (Islam is duidelijk een vreselijke politieke ideologie zoals het nazisme er 1 was).
Ik wijs er op dat er in de Bijbel net zulke gruwelijke teksten staan en ik niet volgens jouw debiele logica daaruit de conclusie trek dat het christendom een gruwelijke politieke ideologie is.
Flauwekul. Lees eens wat beter wat er geschreven staat. Er staat duidelijk wat moslims dienen te doen met diegenen die de islamitische soort van 'vrede' bedreigen (zich tegen de islamdictatuur verzetten , kritiek leveren is al genoeg om te worden vermoord http://www.exmoslim.org/wie%20een%20mens%20doodt.html) in de landen die zij destijds militair op niet-moslims hadden veroverd om er hun soort van 'vrede' (tegen de wil van de dan tot 3de rangs untermenschen gedegradeerde dhimmis in) in te stellen.

Jihad
http://www.trouw.nl/tr/nl/4324/Nieuws/a ... ookiecheck

http://www.youtube.com/watch?v=t_Qpy0mXg8Y
Danube
Berichten: 1786
Lid geworden op: di mar 13, 2012 12:25 pm

Re: De islamisering van Australië

Bericht door Danube »

pd7835 schreef:
Danube schreef:
pd7835 schreef: Je moet niet trachten er omheen te fietsen. Er staat duidelijk in de koran wat voor vreselijke dingen moslims moeten doen met mensen die hun islamitische soort van 'vrede' bedreigen. Wat zij met mensen dienen te doen in hun islamstaat. (Islam is duidelijk een vreselijke politieke ideologie zoals het nazisme er 1 was).
Ik wijs er op dat er in de Bijbel net zulke gruwelijke teksten staan en ik niet volgens jouw debiele logica daaruit de conclusie trek dat het christendom een gruwelijke politieke ideologie is.
Flauwekul. Lees eens wat beter wat er geschreven staat. Er staat duidelijk wat moslims dienen te doen met diegenen die de islamitische soort van 'vrede' bedreigen (zich tegen de islamdictatuur verzetten , kritiek leveren is al genoeg om te worden vermoord http://www.exmoslim.org/wie%20een%20mens%20doodt.html) in de landen die zij destijds militair op niet-moslims hadden veroverd om er hun soort van 'vrede' (tegen de wil van de dan tot 3de rangs untermenschen gedegradeerde dhimmis in) in te stellen.

Jihad
http://www.trouw.nl/tr/nl/4324/Nieuws/a ... ookiecheck

http://www.youtube.com/watch?v=t_Qpy0mXg8Y
De politiek van dhimmitude was een toonbeeld van beschaving in vergelijking met wat Christenen deden: die joegen andersdenkenden subiet over de kling terwijl moslims andersdenkenden tolereerden en hun burgerrechten in zekere zin beschermden.
Gebruikersavatar
pd7835
Berichten: 1637
Lid geworden op: di mar 01, 2005 10:35 am
Locatie: Vlaanderen

Re: De islamisering van Australië

Bericht door pd7835 »

Danube schreef:
De politiek van dhimmitude was een toonbeeld van beschaving in vergelijking met wat Christenen deden: die joegen andersdenkenden subiet over de kling terwijl moslims andersdenkenden tolereerden en hun burgerrechten in zekere zin beschermden.
Jij islamofiele idioot. Toonbeeld van beschaving zegt ie. Wat christenen toen deden ging in tegen de leer en levenswijze van jezus christus. Wat moslims doen tot op de dag van vandaag werelwijd is volkomen volgens de leer en levenswijze van crimineel en politieker mohammed. Politiek en islam zijn niet te scheiden. De islamstaat met sharia is waar een goede moslim dient naar te streven. Jij zou er blijkbaar ook niks op tegen hebben om als dhimmi te moeten leven. Ik ben liever dood dan als dhimmi te moeten leven. Net zoals Indische vrouwen zichzelf destijds liever ombrachten dan te moeten leven als sexslavin in de harem van de sultan. Onze beschaving is er niet gekomen door de islam op ons grondgebied toe te laten, onze beschaving is er gekomen door de islam tegen te houden, mensen hebben gevochten voor onze vrijheid.
Danube
Berichten: 1786
Lid geworden op: di mar 13, 2012 12:25 pm

Re: De islamisering van Australië

Bericht door Danube »

pd7835 schreef:
Danube schreef:
De politiek van dhimmitude was een toonbeeld van beschaving in vergelijking met wat Christenen deden: die joegen andersdenkenden subiet over de kling terwijl moslims andersdenkenden tolereerden en hun burgerrechten in zekere zin beschermden.
Jij islamofiele idioot.

Zullen we het hier dan maar bij laten?
Gebruikersavatar
pd7835
Berichten: 1637
Lid geworden op: di mar 01, 2005 10:35 am
Locatie: Vlaanderen

Re: De islamisering van Australië

Bericht door pd7835 »

Danube schreef:
pd7835 schreef:
Danube schreef:
De politiek van dhimmitude was een toonbeeld van beschaving in vergelijking met wat Christenen deden: die joegen andersdenkenden subiet over de kling terwijl moslims andersdenkenden tolereerden en hun burgerrechten in zekere zin beschermden.
Jij islamofiele idioot.

Zullen we het hier dan maar bij laten?
Waarheid kwetst. Idioot. Zit over nazis te zeiken en ziet niet in wat hij zit te vergoeilijken
http://www.youtube.com/watch?v=C9sYgqRtZGg
http://www.youtube.com/watch?v=t_Qpy0mXg8Y
Danube
Berichten: 1786
Lid geworden op: di mar 13, 2012 12:25 pm

Re: Moskee Den Haag: je geld of versterkt gejammer

Bericht door Danube »

Ariel schreef:
Danube schreef:Ik zou dat gejammer vanaf moskeeën ook graag willen verbieden maar dat kan alleen als het klokgebeier van kerken ook als geluidsoverlast bespreekbaar wordt. Zolang dat niet het geval is hebben moslims het recht om hun geloof in de openbare ruimte met lawaai te verkondigen.
Wat jij van deze toestand vindt is niet belangrijk. Niemand die jou nog serieus neemt hier. j
Dan zou ik niet meer op me reageren.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Moskee Den Haag: je geld of versterkt gejammer

Bericht door Ariel »

Danube schreef:
Dan zou ik niet meer op me reageren.
Dat zou inderdaad verstandig zijn, maar het is zo leuk om je voor gek te zetten en je trollige dommigheden te ontkrachten
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Danube
Berichten: 1786
Lid geworden op: di mar 13, 2012 12:25 pm

Re: Moskee Den Haag: je geld of versterkt gejammer

Bericht door Danube »

Ariel schreef:
Danube schreef:
Dan zou ik niet meer op me reageren.
Dat zou inderdaad verstandig zijn, maar het is zo leuk om je voor gek te zetten en je trollige dommigheden te ontkrachten
Met deze zure reactie verraad je het inhoudelijk lastig te hebben in het debat met me. Voor dat ongerief is echter maar een oplossing: wat langer nadenken en je beter laten informeren.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De islamisering van Australië

Bericht door Ariel »

Danube schreef:
De politiek van dhimmitude was een toonbeeld van beschaving in vergelijking met wat Christenen deden: die joegen andersdenkenden subiet over de kling terwijl moslims andersdenkenden tolereerden en hun burgerrechten in zekere zin beschermden.
Hahahahahahaha....Een toonbeeld van beschaving .

Afbeelding

Bestrijdt diegenen onder de mensen van het Boek, die in God noch in de Dag des oordeels/laatste Dag geloven, noch voor onwettig houden wat God en Zijn boodschapper onwettig hebben verklaard, noch de ware godsdienst belijden, totdat zij de belasting met eigen hand betalen, terwijl zij onderdanig zijn (Soera Het Berouw 29).
Spoiler! :
Dhimmi's hadden beperkte burgerrechten. Zo konden zij doorgaans niet
tegen moslims getuigen;
in het leger dienen;
groene kleding dragen.

Ook werden zij gedwongen zich te onderwerpen aan tal van bepalingen, zoals:
betalen van een speciale hoofdelijke belasting (jizyah). Meestal[7] uitgezonderd van het betalen van deze belasting waren ouderen, vrouwen, invaliden en zieken, degenen die minder dan 1 jaar in het land verbleven en in grensstreken mannen die aan de zijde van de moslims meestreden;
wonen in aparte wijken;
hun huizen moeten lager zijn dan van moslims;
dragen van speciale kleding die zich onderscheidde van die van moslims;
niet paardrijden of wapens dragen;
nooit geweld tegen moslims gebruiken, ook niet ter verdediging;[bron?]
niet evangeliseren of bekeren;
geen openbare religieuze bijeenkomsten houden;
geen religieuze symbolen op voor moslims zichtbare wijze gebruiken;
geen kerken, kloosters en synagogen bouwen. Bestaande gebouwen mogen bij ernstige schade niet worden hersteld.

Hiernaast was er ook op andere wijze sprake van ongelijke behandeling tussen dhimmi's en moslims:
Erfrecht. De algemene regel in islamitische wetgeving gaat ervan uit dat dhimmi's en moslims niet van elkaar kunnen erven. Sommige juristen zijn echter van mening dat een moslim van een dhimmi kan erven, maar niet andersom. Binnen de shia kon het gebeuren dat, wanneer een dhimmi ook maar één moslim onder de erfgenamen heeft, de hele erfenis naar de moslim ging. Deze stelling vormde een frequente klacht van Perzische joden.[8]
Strafrecht. In de islamitische rechtsscholen, met uitzondering van de hanafitische, is de maximum straf voor de moord op een dhimmi het betalen van bloedgeld; doodstraf was niet mogelijk. In de malikitische en hanbalitische rechtsscholen werd de waarde van het leven van een dhimmi op de helft van het leven van een moslim gesteld. In de shafi'itische school werden joden en christenen op 1/3 van een moslim getaxeerd en aanhangers van Zoroastra op 1/15. In de hanafitische school, die door de meeste soennieten wordt aangehangen, wordt wel aangenomen dat de moord op een dhimmi tot de doodstraf kan leiden.[9]
Godslastering door zowel moslims als dhimmi's wordt onder de sharia zwaar gestraft. De definitie van godslastering omvat de belediging van heilige teksten van moslims, het ontkennen van Mohammed als profeet en het maken van niet-respectvolle opmerkingen over de islam. Geleerden uit de rechtsscholen van Hanbali en Maliki en ook binnen de Sjia schreven de doodstraf voor godslastering voor. Juristen van de sjiitische school schreven soms geselen voor; de doodstraf was alleen voor hen die zich herhaaldelijk aan godslastering schuldig maakten.[10] Veel dhimmi's werden op beschuldiging van belediging van de islam ter dood gebracht.[11][12]. Hoewel sommigen van hen vrijwillig de martelaarsdood kozen, verkeerden velen van hen in dronkenschap of waren zij het slachtoffer van persoonlijke veten of politieke meningsverschillen. De angst voor het beschuldigd worden van belediging van de islam was een van de grootste factoren bij het aannemen van een nederige houding tegenover moslims.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Dhimmi#cit ... erated1-12
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Moskee Den Haag: je geld of versterkt gejammer

Bericht door Pilgrim »

Danube schreef:Met deze zure reactie verraad je het inhoudelijk lastig te hebben in het debat met me. Voor dat ongerief is echter maar een oplossing: wat langer nadenken en je beter laten informeren.
Hahahaha!! :lol: Wat een verbeelding! je hebt nog nooit blijk gegeven van enige zinnige argumenten. Zolang je hier zit reageer je uitsluitend met misplaatste jijbakken. Jijbakken zijn hele zwakke argumenten omdat je daarmee het standpunt van de tegenstander alleen maar kan relativeren maar nooit kan weerleggen. In discussietechnieken wordt het ook vaak afgeraden er gebruik van te maken.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Moskee Den Haag: je geld of versterkt gejammer

Bericht door Ariel »

Danube schreef:
Met deze zure reactie verraad je het inhoudelijk lastig te hebben in het debat met me. Voor dat ongerief is echter maar een oplossing: wat langer nadenken en je beter laten informeren.
Denk jij dat? :lol: Ik denk namelijk dat jij je kruit hier al verschoten hebt, en je hebt je doel gemist.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gesloten