Geert Wilders en zijn PVV

Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Geert Wilders

Bericht door Mahalingam »

Ooit van de “Hiltrud Schröter-Freiheitspreis” gehoord? Die wordt op 2 febr, uitgereikt door de Bürgerbewegung Pax Europa aan Geert Wilders. Vanwege zijn strijd tegen islamisering.
Geert Wilders besucht Nordrhein-Westfalen
http://www.pi-news.net/2013/01/wilders- ... ore-298931
http://schroeter.wordpress.com/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Geert Wilders

Bericht door Pilgrim »

Kijken: Geert Wilders wil de islam weer gaan bestrijden

door Anouk van Kampen

Afbeelding
Screenshot van Geert Wilders in gesprek met de NOS

“Geert Wilders…” begint de interviewer. “Dat ben ik!” antwoordt hij, mochten we nog niet weten wie de man met het blond geverfde haar op ons beeldscherm is. Bekijk hier het hele gesprek van de NOS met PVV-leider Wilders terug. Waarin hij vertelt dat hij “de grootste ziekte die ons land de afgelopen eeuw heeft gehad”, volgens hem de islam, weer wil gaan aanpakken.

PVV-leider Wilders wil zich vooral weer meer toeleggen op het bestrijden van de islam dan in afgelopen jaren. In het gesprek noemt hij de aanpak van de islam zijn uitdaging voor volgend jaar. Volgens hem is de bestrijding ervan een levensopdracht, die hij tot zijn dood zal vervullen. Andere thema’s van de PVV zullen de komende jaren de economie en Europa zijn.

Nederland heeft volgens hem nog steeds een “Marokkanenprobleem”. Een probleem dat andere partijen niet durven uit te spreken, maar zijn partij volgens Wilders wel. Dingen durven zeggen is nodig om de problemen op te lossen, zegt Wilders in het interview.

‘We hebben geen voetbalprobleem maar een Marokkanenprobleem’

Als voorbeeld geeft Wilders de grensrechter die onlangs “door een aantal Marokkanen werd doodgeschopt”. Wilders benadrukt in het gesprek dat juist dat laatste niet werd benoemd. Het werd neergezet als een voetbalprobleem, maar was volgens Wilders juist een “Marokkanenprobleem”. Dit standpunt nam de PVV-leider een paar weken geleden al in:

Politiek en media blind voor racistisch geweld Marokkanen. We hebben geen voetbalprobleem maar een Marokkanenprobleem: http://t.co/gCb7gDGb

Zijn opmerking kon toen rekenen op fikse kritiek. Het doel is volgens Wilders echter niet om reuring te veroorzaken, maar om op te komen voor mensen die zich niet vertegenwoordigd voelen. Wilders:

“Op het moment dat je je vrijheid zelf kwijtraakt, dan realiseer je je eigenlijk hoeveel die vrijheid waard is. Niet alleen voor Geert Wilders, daar doe ik het niet voor, maar voor al die andere mensen in Nederland. Alles wat wij doen is voor de vrijheid van Nederland.”

Islam en vrijheid staan volgens hem haaks op elkaar en iets als de Arabische lente bestaat niet, zegt Wilders. Hij ‘zal degenen die de democratie bedreigen nooit laten winnen’.

Nederland is volgens hem nog lang niet genoeg veranderd. Even verspreekt Wilders zich: “Ik heb de islam ooit opgericht, eh, of sorry, opgericht… Ik heb de PVV ooit opgericht om de islam te bestrijden.”

Hij zegt dat het in de cultuur van Marokkanen zit dat ze iedereen buiten de eigen groep mogen aanpakken, waardoor ze zelden elkaar beroven. Wilders noemt dat Marokkaans racisme: “de islam is racisme”. Toch vond hij de mensen in islamitische landen die hij heeft bezocht sympathieke en gastvrije mensen. Onder het ‘juk van de racistische islamitische ideologie’ worden zij onderdrukt, aldus Wilders.

‘CDA en VVD vergisten zich tijdens Catshuisberaad in PVV’
In het gesprek gaat hij ook in op het mislukken van het Catshuisberaad, het overleg van de gedoogcoalitie afgelopen voorjaar over nieuwe miljardenbezuinigingen. De PVV steunde de maatregelen toen niet, wat leidde tot de val van het eerste kabinet-Rutte. Volgens hem heeft de PVV juist vanaf het begin een waarschuwing afgegeven aan Rutte, de “polygamist van de politiek” aldus Wilders, dat ze niet mee zouden gaan in te harde bezuinigingen.

CDA en VVD hebben zich vergist door te denken dat hij toch wel zou tekenen, zegt Wilders.

Kijk hier het hele interview terug:

http://www.nrc.nl/nieuws/2012/12/27/kij ... estrijden/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Geert Wilders

Bericht door xplosive »

Geert Wilders heeft zich in interviews wel vaker versproken. Door dit soort versprekingen krijgt men soms een heel andere indruk van Geert Wilders dan zoals hij werkelijk is. In een interview in Engeland had hij zijn eigen verspreking een keer niet in de gaten en daardoor kreeg men een heel verkeerde indruk van waar Geert Wilders eigenlijk voor staat.

Kwaadwillenden gebruiken de versprekingen en onhandigheden van Geert Wilders om hem in een kwaad daglicht te zetten. Goedwillenden bekijken echter het totaalplaatje en proberen te doorgronden wat Wilders er onbedoeld heeft uitgeflapt en waar zijn visie werkelijk op neerkomt en dan blijkt in mijn beleving (ondanks dat ik op sommige punten met hem van mening verschil) dat Geert Wilders niet zo'n kwaaie vent is en zelfs een hele aardige vent is.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Geert Wilders

Bericht door King George »

"het altijd moeilijke beslissingen zijn. Het is zaak om een balans te vinden tussen onze vrijheid van meningsuiting en zijn behoorlijk extremistische opvattingen".
Let weer eens op zijn suggestieve en daarmee manipulatieve misleidende bewoordingen. :eek:
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Geert Wilders

Bericht door King George »

De PVV-leider bezoekt deze maand Melbourne, Perth en Sydney om daar te spreken over 'vrijheid, de islam en het Westen'.
Werk aan de winkel genoeg! En Islam gaat niet samen met vrijheid en het Westen.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Geert Wilders

Bericht door Pilgrim »

PVV is Karel Martel Partij

Posted on 5 maart 2013

Afbeelding
25 oktober 732: slag bij Poitiers

In Nederland hebben we gelukkig de PVV. Vrijwel iedereen in Nederland weet van het bestaan van de PVV. Wie over de PVV praat heeft het over Wilders. Wilders wordt door velen gezien als een held omdat hij bewaakt wordt en omdat hij met de dood wordt bedreigd en toch doorgaat met zijn werk.

Toch is niet voldoende duidelijk waar de PVV en waar Wilders voor staan. Zij zijn TEGEN het bestaan van de ISLAM. Zij zijn TEGEN een herhaling van de gruwelijke massamoorden, zoals die in de Tweede Wereldoorlog door de Duitsers in de vernietigingskampen zijn uitgevoerd. De ISLAM is net zo mensonterend crimineel als de NAZI-partij van HITLER. Overal ter wereld vinden aanslagen plaats van moslims op ONGELOVIGEN. We zien dat met open ogen gebeuren en geloven nog steeds niet dat het nodig is om met z’n allen TEGEN de ISLAM in het geweer te komen.

HITLER streefde naar de uitroeiing van de JODEN. Met de HOLOCAUST werd daar uitvoering aan gegeven. De ISLAM is tegen iedereen die geen MOSLIM is. Volgens hun dogma, dat duidelijk uitgespeld wordt in de Koran moeten ALLE ONGELOVIGEN, dat wil zeggen ALLE NIET-MOSLIMS, gedood worden. Dat staat u en mij te wachten.

Niet-moslims, u en ik dus, hebben respect voor het leven. Wij streven niet naar het doden van andere mensen, Wij streven zelfs niet naar het doden van MOSLIMS. Vreemd omdat dat andersom wel het geval is.

Bij de ISLAM is het lezen van de KORAN een verplichting. De Koran is een chaotisch, onsamenhangend en gruwelijk boek. Uit het feit dat generatie na generatie moslims hun nageslacht dwingen om de Koran te lezen, blijkt dat deze hele moslimgemeenschap verblind is en door deze eeuwenlange dwang een crimineel karakter heeft gekregen.

Ik heb een gelijksoortig verzoek aan u. Niet om de Koran te lezen maar een ander boek dat voor voldoende tegengif zorgt: Het is een dik boek, dikker dan de Koran maar het is duizenden keren meer waard dan de Koran. Het heet: de islam, kritische essays over een politieke religie. Een groot aantal verstandige mensen heeft daarin uitgelegd waarom de Islam een criminele bende is. Het is een waardevolle investering om dat boek aan te schaffen.

Met name het hoofdstuk van Michiel Hegener: “Islam, afvalligheid en mensenrechten”, verdient de aandacht. Vooral pagina 345. Wij zijn van mening dat vrijheid van geloof een goede zaak is. Die vrijheid houdt volgens ons in om ergens bij te horen maar ook om er voor te kiezen ergens niet bij te willen horen. Bij de Islam staat op afvalligheid, dus de keus er niet bij te willen horen, de DOODSTRAF.

Tenslotte wil ik er voor pleiten de PVV een tweede naam te geven: Karel Martelpartij. Karel Martel staat symbool voor het verdrijven van de moslims. Lees in de geschiedenisboeken wat hij in het verleden heeft gedaan bij Poitiers in Frankrijk. Dat vereist navolging. De ISLAM heeft de duidelijke kenmerken van een gewelddadige moordenaarsbende. Die moeten we niet langer in ons midden dulden. Op bedrieglijke wijze heeft deze gemeenschap zich in ons midden genesteld. Men streeft naar de invoering van de sharia. Volgens de Koran en de sharia wacht ons slechts de dood door het afsnijden van de hals.

In het Midden-Oosten wordt openlijk gebruld dat de Joden de Middellandse Zee in gedreven moeten worden. Zelfs de huidige president van Egypte roept openlijk op tot een mars naar Jeruzalem en daarbij de Joden uit te roeien. In Afrika worden aan de lopende band Christelijke gemeenschappen uitgemoord. Toch zijn de overwegende links-geaarde, politiek correcte, zogenaamd vooruitstrevende partijen in Nederland bereid de islam de hand boven het hoofd te houden. Ze zijn stekeblind voor wat er om ons heen in de wereld aan de gang is.

Het bovenstaande is voldoende aanleiding om onze mening ten opzichte van deze bende te bepalen. Alle moslims Nederland en Europa uit. Daartoe moeten we ons allemaal bij de PVV, de Karel Martelpartij scharen. Niet morgen, maar vandaag nog.

Leve de PVV, DE KAREL MARTEL PARTIJ !

Door: Th. M. van Baarle

Afbeelding

http://ejbron.wordpress.com/2013/03/05/ ... more-35035
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Geert Wilders

Bericht door Zwartmeer »

Gepubliceerd op 10 mrt 2013

PVV-leider Geert Wilders neemt plaats op de paarse bank van Eva Jinek. Voor een goed gesprek over de actuele politieke ontwikkelingen. Zo organiseert de PVV een 'verzetstournee' tegen de bezuinigingsplannen van het kabinet. Ook gaat Geert Wilders in op de vrouwenrechten in de islam en de doodsbedreigingen vanuit Al-Qaeda.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Geert Wilders

Bericht door Ariel »

Voor een goed gesprek


Nou zo goed vind ik dit gesprek niet. Een onbeschofte Eva probeert schreeuwend als een viswijs Geert te overbluffen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Geert Wilders

Bericht door Zwartmeer »

Ariel schreef:
Voor een goed gesprek

Nou zo goed vind ik dit gesprek niet. Een onbeschofte Eva probeert schreeuwend als een viswijs Geert te overbluffen.
Zo komt dat niet op mij over. Wilders krijgt hier gratis politieke zendtijd. Hij vertelt immers waar ie voorstaat. Eva geeft hem hier toch alle ruimte? Ze had hem uit het programma kunnen laten...
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Geert Wilders

Bericht door Ozes »

Hij moet gewoon als andere politici behandelt worden
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Geert Wilders

Bericht door Zwartmeer »

Ozes schreef:Hij moet gewoon als andere politici behandelt worden
Dat vind ik ook. Er zijn niet zo heel veel programma's waar Wilders uitgenodigd wordt om gezellig te komen babbelen en daarbij zonder tegenspraak zijn islamstandpunten kan ventileren...
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Geert Wilders

Bericht door Ozes »

Op MAX één keer, voor de rest kan ik mij niets voor de geest halen.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Geert Wilders

Bericht door Zwartmeer »

Ozes schreef:Op MAX één keer, voor de rest kan ik mij niets voor de geest halen.
Dan moet dit die aflevering zijn. Het begint op 13.15. Ik geloof niet dat een programmamaker iemand in de uitzending hebben wil waar ie op kost. Althans niet in quasi amusement-programmas waarin een Braakhekke komt koken. Als dat toch hij toch uitgenodigd wordt dan vermoed ik een bepaalde sympathie. En die Eva heeft een tijd met Wilders advocaat Moskowitz omgeslagen, dus...

http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1065634
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Geert Wilders

Bericht door Scarlatti »

Zijn jullie niet een beetje abuis??

Geert Wilders wordt wel dégelijk gevraagd maar HIJ bepaalt op wiens uitnodiging hij ingaat en bij die enge p&w wilt ie dus niet en groot gelijk heeft ie!
Het 'interview' met twan huys zowel als met de hysterica jinek was v stuitende onbeschoftheid!

Alleen dààrom al heb ik vanochtend gekeken hoe 'die jinek' het dit keer deed.... een verschil van 100%!
Een schandaal en een wanprestatie van journalistiek! Een schandelijk nààr iemand waar ik nooit meer naar zal kijken!

Bram M. mag in zijn handjes knijpen als ie dat al niet deed dat ie hààr kwijt is! Wat heeft zij zich laten kennen als een ordinair schreeuwend VISWIJF!
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Geert Wilders

Bericht door Ariel »

Scarlatti schreef: Alleen dààrom al heb ik vanochtend gekeken hoe 'die jinek' het dit keer deed.... een verschil van 100%!
Een schandaal en een wanprestatie van journalistiek! Een schandelijk nààr iemand waar ik nooit meer naar zal kijken!

Wat heeft zij zich laten kennen als een ordinair schreeuwend VISWIJF!
Amen!!!!!
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Geert Wilders

Bericht door Ozes »

Je ziet de afkeer voor Wilders vanaf de eerste minuut in haar ogen.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Geert Wilders

Bericht door Scarlatti »

Bij Myrna? Ik heb het net dus hélemaal bekeken en IK zie dat niet! Ik zie een zeer prettig onderhoud over ditjes en datjes en hier en daar wat ernstigs... maar daarvoor zit je dan ook bij MAX en bij Myrna....
en btweej ben geen FAN v Myrna maar heb ook geen enkele hekel aan haar.

WEL bij die gore krijsende achterbuurt trut die er uit ziet alsof ze van Nobelheid afstamt maar een stinkende vuilniszak VOL MADEN blijkt te zijn!
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Geert Wilders

Bericht door Scarlatti »

en wat betreft die Caroline en Eric Vogel, sorry hoor, ik heb EEN moment v empathie bij hààr gezien en dat was nav het feit dat Geert Wilders zijn eigen post niet eens kon ophalen, bij hèm spatte het 'superieur voelend à la muslim' er af! Doodknuppelen wat mij betreft!

Wat ik nog veeeel erger vond is dat zij kennelijk bij dat duo Carlo en Irene zouden hebben gezeten en die zouden 'stemmingmakend' gezegd hebben ' zoooo jullie zaten met Wilders! Daar was je mooi klaar mee hè! Nou had toen die C gezegd, 'maar zij heeft m goed zijn vet gegeven' !

Ik kéék al nooit naar hen maar nu ik dit gehoord heb wil ik opteren om een BAN aan te gaan voor àlle tv programma's die ANTI Geert Wilders/PVV zijn! laten wij het ze eens laten voelen!
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Geert Wilders

Bericht door Ariel »

Ozes schreef:Je ziet de afkeer voor Wilders vanaf de eerste minuut in haar ogen.
Tja, ze heeft nu een linksdraaiend vriendje. Ik vermoed dat Wilders zo'n behandeling ook niet verwacht had. Weer iemand die hij zal mijden als de pest.

Ik kan me goed vinden in dit commentaar van een meneer René Strobos
Zweet handjes..
Dat had ze duidelijk...Eva Jinek
Want Geert Wilders zat bij haar vanmorgen op de bank..
Ik zat na enige tijd verbaasd te kijken naar Eva ..die iedereen ( 3 vorige sprekers) gewoon liet uitspreken,maar Wilders (bijna) continue onderbrak in zijn verhaal.
Bijna net zo fanatiek als een verblinde overtuigde gelovige, die het niet eens is met wat er door de ander.... in dit geval Wilders gezegd wordt.
Meerdere malen probeerde de presentatrice Wilders van de draad te brengen maar deze hield voet bij stuk bij zijn verhaal, en zijn uitleg over ONS ROVERS KABINET.
Ook hield hij zijn rug recht in het gesprek, door zich niet van de wijs te brengen door de opgefokte Eva.
Misschien wou ze zo punten scoren, omdat zij als een van de weinigen Geert Wilders had gestrikt voor een praat programma op de Nederlandse TV.
Maar het liep Even anders want Wilders bleef consequent voet bij stuk houden en deed zijn SOCIAAL verhaal richting het publiek.
In de loop van het gesprek kan je merken dat het gesprek de richting uitging wat zij dus niet wilde.
Wilders... als toch wel de doorgewinterde politicus liet zich niet van de wijs brengen en Eva verloor langzaam veld in ( HAAR) verbale strijd.
Niet de strijd van Wilders ..want die heeft in mijn ogen dik gewonnen van EVA..
Hij bleef gewoon netjes richting mevr Jinek en wat bozig richting ons ROVERS KABINET.
Pressies zo als het hoort ..een goed interview.
Tenminste vanuit het perspectief van Wilders gezien.

Ja ..Ja.. Eva..dat viel dik tegen he ..?
Een gedreven iemand zoals Wilders aan te vallen en steeds maar wijzen op die maar (belachelijke)? één Miljoen kiezers die de PVV nog steeds heeft.
En dat het onrealistisch zou zijn dat de PVV ook maar iets in de melk te brokkelen zou hebben .
Wilders hield zijn rug recht en voet bij stuk met zijn uitleg over ons ROVERS Kabinet en wat hij met zijn partij hier tegen zou gaan doen.

Aan het einde van het programma liet Eva de handen duidelijk wapperen ( in het verdwijnend beeld) voor de toeschouwers.
Met het zweet tussen de vingers ALS FEIT..
Dit gesprek levert vermoedelijk stemmen op voor de PVV in plaats van minder zoals EVA scheen te willen bewerk stellen.
Om de term averechts maar eens te gebruiken.
Zo heeft het gewerkt " let wel IN MIJN BELEVING"
Met vriendelijk groet

René Strobos

http://urubin.com/forum/showthread.php?tid=11881
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Geert Wilders

Bericht door Ariel »

Scarlatti schreef:
Ik kéék al nooit naar hen maar nu ik dit gehoord heb wil ik opteren om een BAN aan te gaan voor àlle tv programma's die ANTI Geert Wilders/PVV zijn! laten wij het ze eens laten voelen!
Ik kijk al jaren niet meer naar die infantiele praatprogramma's op TV. Ik erger me er dood aan. Naar Eva zal ik ook nooit meer kijken.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Geert Wilders

Bericht door Scarlatti »

Ariel schreef:
Ozes schreef:Je ziet de afkeer voor Wilders vanaf de eerste minuut in haar ogen.
Tja, ze heeft nu een linksdraaiend vriendje. Ik vermoed dat Wilders zo'n behandeling ook niet verwacht had. Weer iemand die hij zal mijden als de pest.

Ik kan me goed vinden in dit commentaar van een meneer René Strobos
Zweet handjes..
Dat had ze duidelijk...Eva Jinek
Want Geert Wilders zat bij haar vanmorgen op de bank..
Ik zat na enige tijd verbaasd te kijken naar Eva ..die iedereen ( 3 vorige sprekers) gewoon liet uitspreken,maar Wilders (bijna) continue onderbrak in zijn verhaal.
Bijna net zo fanatiek als een verblinde overtuigde gelovige, die het niet eens is met wat er door de ander.... in dit geval Wilders gezegd wordt.
Meerdere malen probeerde de presentatrice Wilders van de draad te brengen maar deze hield voet bij stuk bij zijn verhaal, en zijn uitleg over ONS ROVERS KABINET.
Ook hield hij zijn rug recht in het gesprek, door zich niet van de wijs te brengen door de opgefokte Eva.
Misschien wou ze zo punten scoren, omdat zij als een van de weinigen Geert Wilders had gestrikt voor een praat programma op de Nederlandse TV.
Maar het liep Even anders want Wilders bleef consequent voet bij stuk houden en deed zijn SOCIAAL verhaal richting het publiek.
In de loop van het gesprek kan je merken dat het gesprek de richting uitging wat zij dus niet wilde.
Wilders... als toch wel de doorgewinterde politicus liet zich niet van de wijs brengen en Eva verloor langzaam veld in ( HAAR) verbale strijd.
Niet de strijd van Wilders ..want die heeft in mijn ogen dik gewonnen van EVA..
Hij bleef gewoon netjes richting mevr Jinek en wat bozig richting ons ROVERS KABINET.
Pressies zo als het hoort ..een goed interview.
Tenminste vanuit het perspectief van Wilders gezien.

Ja ..Ja.. Eva..dat viel dik tegen he ..?
Een gedreven iemand zoals Wilders aan te vallen en steeds maar wijzen op die maar (belachelijke)? één Miljoen kiezers die de PVV nog steeds heeft.
En dat het onrealistisch zou zijn dat de PVV ook maar iets in de melk te brokkelen zou hebben .
Wilders hield zijn rug recht en voet bij stuk met zijn uitleg over ons ROVERS Kabinet en wat hij met zijn partij hier tegen zou gaan doen.

Aan het einde van het programma liet Eva de handen duidelijk wapperen ( in het verdwijnend beeld) voor de toeschouwers.
Met het zweet tussen de vingers ALS FEIT..
Dit gesprek levert vermoedelijk stemmen op voor de PVV in plaats van minder zoals EVA scheen te willen bewerk stellen.
Om de term averechts maar eens te gebruiken.
Zo heeft het gewerkt " let wel IN MIJN BELEVING"
Met vriendelijk groet

René Strobos

http://urubin.com/forum/showthread.php?tid=11881
PRECIES Ariel! Bedankt dat je het hier neer hebt gezet! Twitter jij ook al?? Meid dat gààt me toch lekker (als je t eenmaal door hebt ;) ) en je bereikt zooo veel meer mensen er mee! Kijk jij ook wel eens op de site van Bron? Professor VanFrikschoten heeft vandaag zijn ANTI ISLAM verhaal per megafoon gehouden! Ondanks mijn oproep waren er geloof ik zegge en schrijve DRIE mensen... maar laten we ons daar niet door uit t veld slaan dit was kennelijk wel heeeel kort dag! Hij heeft t toch maar gedààn! Chapeau!!! IK vind het grandioos en had ik in NL gewoond èn het op tijd gehoord, dan was ik er present geweest!
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Geert Wilders

Bericht door Ariel »

Nee, ik twitter niet, en ik weet van de eenmans actie van VanFrikschoten. Heel knap van hem. Eigenlijk moet je dit soort mensen steunen en op de handen dragen.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Geert Wilders

Bericht door Scarlatti »

Exact en nix 'eigenlijk' ;) wat zou ik gewild hebben dat er een enorme opkomst was geweest!
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Geert Wilders

Bericht door Zwartmeer »

Scarlatti schreef:Zijn jullie niet een beetje abuis??

Geert Wilders wordt wel dégelijk gevraagd maar HIJ bepaalt op wiens uitnodiging hij ingaat en bij die enge p&w wilt ie dus niet en groot gelijk heeft ie!
Het 'interview' met twan huys zowel als met de hysterica jinek was v stuitende onbeschoftheid!
Wilders weigert bepaalde actualiteiten rubrieken of talk shows. Dat zijn echte politieke programmas en van een heel ander karakter dan die van Jinek of Mirana Goossen. Dit met Wilders is de eerste keer dat ik het programma van Jinek zie dus dat programma ken ik niet goed. Ik heb het al vaker gezegd, de enige reden dat ik Wilders stem is om zijn islamstandpunten. Zijn andere punten vind ik eigenlijk maar een rommeltje. Hij verwijt andere partijen kiezersbedrog terwijl hij twee jaar geleden zelf de eis van behoud pensioen op 65 jarige leeftijd al een dag na de verkiezingen liet vallen. En met zijn gedoogsteun aan het minderheidskabinet heeft ie ook veel van zijn principes opgegeven. Wat dat aangaat mag hij best aangepakt worden. Maar het blijkt dat mensen snel vergeten en dat je met zoiets makkelijk wegkomt. Ik ben het niet vergeten.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Geert Wilders

Bericht door Scarlatti »

Nee hoor beste Zwartmeer! Ik waardeer zeer je reacties maar ik 'vergeet' helemaal niets! De ellende is dat er àltijd water bij de wijn gedaan moet worden en dat geldt dus ook voor de PVV!
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Plaats reactie