Godsdienstwaanzin! Weet iemand ook waarom?

Bestaat God? Wat is de waarde van religie? Mag je een dogma in twijfel trekken?
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89745
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: GODSDIENSTWAANZIN! Weet iemand ook waarom?

Bericht door Ariel »

Hans, als je wilt dat er nog meer mensen van het forum weggaan, moet je lekker zo doorgaan. Dan ben je hier straks alleen, en kan jij je Jezus frustratie nog wat meer expanderen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52180
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: GODSDIENSTWAANZIN! Weet iemand ook waarom?

Bericht door Mahalingam »

Beweging van ex-moslims, hun sympathisanten en humanisten.

Daar gaat het hier over. Islam. Niet een beweging van ex-Christenen.
Voor gezeur over Christenen en Jezus zijn er andere fora.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: GODSDIENSTWAANZIN! Weet iemand ook waarom?

Bericht door Eliabe »

Ariel schreef:Hans, als je wilt dat er nog meer mensen van het forum weggaan, moet je lekker zo doorgaan. Dan ben je hier straks alleen, en kan jij je Jezus frustratie nog wat meer expanderen.
Volgens mij had ik zoiets geschreven bij "column" Lol [icon_lol.gif]
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: GODSDIENSTWAANZIN! Weet iemand ook waarom?

Bericht door Pilgrim »

Mahalingam schreef:Beweging van ex-moslims, hun sympathisanten en humanisten.

Daar gaat het hier over. Islam. Niet een beweging van ex-Christenen.
Voor gezeur over Christenen en Jezus zijn er andere fora.
Maar het staat wel in de goede rubriek volgens mij.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: GODSDIENSTWAANZIN! Weet iemand ook waarom?

Bericht door Eliabe »

Ariel schreef:Wat hebben die moslim mannen toch met hun maagden. Is de seks beter met een maagd? :nietverstaan:
Geef mij er maar 1 met 15 jaar ervaring. Mjammie :vhappy; :redface2:
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Je hebt altijd mensen die het beter weten

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Pilgrim schreef:
Mahalingam schreef:Beweging van ex-moslims, hun sympathisanten en humanisten.

Daar gaat het hier over. Islam. Niet een beweging van ex-Christenen.
Voor gezeur over Christenen en Jezus zijn er andere fora.
Maar het staat wel in de goede rubriek volgens mij.
Afbeelding
Afbeelding

Je hebt altijd mensen die het beter weten. Maar ik zal nooit agressief reageren op mensen met een andere mening. Hooguit daar de spot mee drijven. Ook met mijzelf. Sarcasme dus. Het woord sarcasme heb ik overigens niet zelf bedacht. Dat hebben anderen voor mij gedaan. Zal wel van het Latijn afstammen. En ik zeg het nog maar eens voor de duizendste keer: zo is het ook met religie. Ik heb het niet bedacht, maar iemand anders. Misschien God. Ik weet het niet. En daar heb ik kritiek op. Maar dat valt niet in goede aarde. Sommige weten het altijd beter! Enig idee hoeveel psychopaten er op de aarde (vrij) rondlopen? In islamitische landen lopen uitsluitend psychopaten rond. Daar had ik al lang met de karwats van langs gekregen. En als ik dat zou overleven zou ik wel gestenigd worden. En als ik ook dat als door een godswonder overleefd zou hebben, werd ik op zijn minst opgehangen. De islam is één grote chagrijnige lijdensweg, die uit geboren, gevormde en aangeleerde psychopaten bestaat. En dat soort volk moet je hier niet in een kennisbeschaving zich vrijelijk ‘laten thuisvoelen’. Maak hen eerst psychopaat af. [...]

Joden werden niet massaal vergast en dus uit de weg geruimd omdat zij misdadigers waren, maar omdat zij gedood moesten worden. Het was een bevel. En bevelen dienen nu eenmaal opgevolgd te worden. Met die bevelen waren de kerken het bijna allemaal eens. Die zagen vanaf het begin Hitler wel zitten. Zo NIET de organisatie van Jehovah’s Getuigen! Die hebben zelfs Hitler letterlijk te kakken gezet. Ook dat hoort bij GODSDIENSTWAANZIN. Want in hun bedreigende waarschuwing tegen Hitler was God betrokken. Ik bedoel maar. Nadenken! Hersenen gebruiken. Ook al bevalt jullie mijn hersenen niet.

Afbeelding
Dit boek is in mijn bezit. Ik heb het boek
nauwelijks ingekeken.
Ik kende de reputatie al van de JG’s.


Ik heb een keuze gemaakt uit verschillende religies. Ook al heb ik geen vrije wil, ik heb wel de juiste keuze gemaakt, vind ik. Ook al was dat toeval, of geen toeval. Ik koos in ieder geval voor de Jehovah’s Getuigen. Waarom? Omdat voor zover ik kon begrijpen deze religie zich NOOIT in de geschiedenis schuldig had gemaakt aan enige vorm van geweld! Ieder mens heeft het recht zich als een dwaas te gedragen. Geheel overeenkomstig de leer van Jezus Christus. Wie kan mij dit nazeggen? Ik heb tien jaar katholiek onderwijs genoten en ging uit angst voor de doodstraf in het Hiernamaals [ :thinking: …] naar de kerk op zondag.

Het valt dan ook niet te ontkennen: De rooms-katholieke kerk is net zo fascistisch als al dat islam gedoe. En wie is nog steeds rooms-katholiek? Ikke niet in ieder geval. Hans Jansen wel. En dat is zijn goed recht. Ik ken de man persoonlijk, maar kan niet tussen zijn oren kijken. En daar wringt hem de schoen. Hij spoort niet helemaal. Wie wel trouwens?
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

GODSDIENSTWAANZIN! Waarom juist bij Arabieren?

Bericht door Hans v d Mortel sr »

The Ballad of Sally Anne, met de New Nashville Cats.



Let op zanger John Cowan met zijn kettinkje en daaraan een kruis om zijn nek. Niks bijzonders zult u zeggen. En, ach, wie valt nu zoiets op en wie stoort zich hieraan? Als het gezongen lied en de muziek maar in de smaak vallen, zou ik zeggen.

Vraagje
Denkt u dat deze muzikale groep in een van de Arabische landen zou kunnen optreden? Ik vraag het zo maar eventjes omdat in onze kennisbeschaving op een onnavolgbare overdreven propagandistische wijze reclame wordt gemaakt voor de islam. Ik denk daarbij aan al die hoofddoek dragers van formaat en de in soepjurken en pantoffels zich voortbewegende haat baarden.

Arabisch fascistische godsdiensthysterie
Misschien moet ik dit filmpje ook maar eens aanbevelen op een Nederlandse of Belgische Marokkaanse website en kijken wat er van komt. Een ding is zeker. In het van fascisme uitblinkende Saoedi-Arabië, de bakermat van alle islamitische godsdiensthysterie, zullen deze New Nahville Cats onmiddellijk door de actieve godsdienstpolitie gearresteerd worden. Zij zullen niet gemarteld of in het gevang gegooid worden zoals voor de eigen onderdanen gebruikelijk is, maar het verlaten van de heilige zandbak dient wel binnen 24 uur te geschieden. En nooit meer kans van slagen om terug te keren.

Meten met twee maten
En onze kennisbeschaving? Die doet alsof al dit soort zaken niet bestaan. Of wel bestaan, maar dan kijkt men de andere kant op. Naar Israël bijvoorbeeld en dan wordt er met het vingertje geheven. Saoedi-Arabië neemt men met een korreltje zout. Daar leven mohammedanen en die moeten niet serieus genomen worden. Wel de oliebronnen! En die islamitische terroristen dan? Dat zeg ik, gekken neemt men in onze kennisbeschaving al lang niet meer serieus.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Afgoderij past al lang niet meer in onze kennisbeschaving

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Amazigh schreef:En Moslims mogen inderdaad geen heidense feesten vieren.
Hoe kom je daar nu in de naam van Allahtje bij? Als er op dit ogenblik één potsierlijke lachwekkende ziekelijke van geest religie bestaat die heidens is, dan is het wel die van de mohammedaan, die bezeten van geile godsdienstwaanzin de islam achterna loopt als een loopse hond.

Islam is heidens
De islam bestaat voornamelijk uit door achterlijkheid groot geworden afgoderij die nog dagelijks met veel overgave beoefend wordt, gecombineerd met een overdosis aan schoffering van Allah, het knechtje van de meest doortrapte Arabische schurk in de geschiedenis van de mensheid: Mohammed.

Met mohammedanen loopt het meestal slecht af
Op de grond gaan liggen met je achterwerk omhoog naar de god die je meent niet te willen zien en dan roepen: Allāhu akbar! Mohammedanen zijn zo verrot heidens dat ze niet eens meer weten waar ze mee bezig zijn. "Allāhu akbar" staat op het midden van de vlag van Irak en langs de randen van de centrale witte baan op de vlag van Iran geschreven. Tevens is het de titel van het voormalige volkslied van Libië. Welnu, die heidense flapdrol en knecht van Mohammed - Allah - waarvoor mohammedanen zich uit de naad stelen, bedriegen, liegen, roven en moorden, bewijst zich keer op keer als een waardeloze fantasie van een minderwaardig brein. Wie nu nog niet begrijpt hoe het met Irak, Libië, Iran, Egypte, Syrië, Tunesië, Algerije, Saudi-Arabië - enfin met al die waardeloze islamitische staten is afgelopen, moet vooral wat vaker dan vijfmaal per dag "Allāhu akbar" roepen.

Jaarlijks Islamitisch Afgoderij Festival
En het meest succesvolle bewijs van de heidense in afgoderij gedrenkte hersengestoorde activiteit van de mohammedaan? Het jaarlijkse afgoderij festival in Mekka, het heidense hoofdkwartier van de islam. Daar lopen meer dan een miljoen dwazen in meestaal witte gewaden (symbool van de islamitische dood) drie rondjes om een kubus met daarin een dooie steen die ooit uit de ruimte is komen vallen.

Mohammedanen die geen heidens feest mogen vieren?Maak dat de analfabeet Mohammed maar eens wijs, de bedenker van al deze hysterische hersengestoorde godsdienstwaanzin en islamitisch primitieve Arabische halal afgoderij.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Afgoderij past al lang niet meer in onze kennisbeschavin

Bericht door mercator »

'Hans van de Mortel' schreef:
Amazigh schreef:En Moslims mogen inderdaad geen heidense feesten vieren.
Hoe kom je daar nu in de naam van Allahtje bij? Als er op dit ogenblik één potsierlijke lachwekkende ziekelijke van geest religie bestaat die heidens is, dan is het wel die van de mohammedaan, die bezeten van geile godsdienstwaanzin de islam achterna loopt als een loopse hond.
De berber( = barbaar) Amazigh gebruikt "heidens" op dezelfde manier als de linkse pseudo intellectueel "racistisch" gebruikt. Het wil eigenlijk niks zeggen, alleen dat het héél slecht is. Alles wat NIET Mohammedaans is, is slecht voor de Mohammedaan.
Het rondjeslopen- en kwijlritueel in Mekka is zelfs nog primitiever dan heidens, het is totemistisch. De Islamiet denkt wérkelijk dat er een kracht in die steen zit, de kracht van Allah. Daarom dat ik ervoor pleit om heel die steen s te vergruizelen met een kruisraket, zodat de moslims wereldwijd kunnen zien dat het gewoon een stuk steen is.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Islam als afvalputje van onze kennisbeschaving

Bericht door Hans v d Mortel sr »

mercator schreef:
'Hans van de Mortel' schreef: Mercator sprak op dit forum eens over Mortellianen. Dat zijn dus mijn volgelingen. [icon_lol.gif]
Ik heb me altijd afgevraagd WAT nu juist de ene godsdienstwaan tot een mega succes maakt en de andere niet. Aan de inhoud zelf kan het niet liggen, al die ideetjes zijn even dwaas. Als je een godsdienst met een product vergelijkt-wat het ook is-hebben de verkoopcijfers niets te maken met de kwaliteit of de nuttigheid van het product.
Vergelijken we even met bier: Heineken wordt over heel de wereld gedronken en iedereen vindt het best goed. Behalve: in België, daar krijgt dat geen poot aan de grond. Waarom ? Zijn de Belgische smaakpapillen anders dan die van Nederlanders ? Elk wetenschappelijk onderzoek zal dat ontkennen. Het zit hem dus 100 % tussen de oren. Zo moet het met godsdiensten ook zijn. Als ik daar toch een patroon in zou kunnen vinden zou ik de meest succesvolle godsdienst van alle tijden kunnen oprichten.

Er zijn wel wat constanten.
1. Een totaal nieuwe godsdienst, met nieuwe goden etc. lukt haast nooit. Er moet iets herkenbaars inzitten. Dat wisten Jezus en Mohammed ook al.
2. de lokatie is belangrijk. De laatste succesvolle secten -mormonen, getuigen,scientology-komen allemaal uit de VS. Mij zijn geen Russische of Brazilliaanse secten bekend.

Zijn er nog indicaties ? Dat zou toelaten een super-godsdienst te creëren.
De walgelijke arrogantie van mohammedanen en het zich superieur voelen aan andersdenkenden spant echt de kroon in onze wereldwijde kennisbeschaving.

Want . . . slechts dat ene onbenullige historische wartaal zandbak analfabeetje met de naam Mohammed zorgde ervoor dat na hem ALLE mohammedanen als ongewenste kakkerlakken in een schoon gewenste wereld klakkeloos blijven beweren dat de islam de enige echte ware religie is die God speciaal aan primitieve onbeschaafde woestijn arabieren definitief heeft toegewezen na alles wat ervoor door God tot stand was gebracht en volgens de islam geleerden door God weer is ingetrokken en afgewezen. Want God zag - in het belang van de schizofrene dwaas en sadist Mohammed - meer heil in arabieren dan in joden.

Dat juist joden nu zo'n geweldige belangrijke schakel zijn in het wereldgebeuren van kennis en macht schijnt de arrogantie van de islam op geen enkele wijze aan te tasten. Juist moslims hebben een gruwelijke hekel aan de VS, het land dat voor iedereen uitmaakt wat de wil van God is. Niet zo vreemd, want de huichelarij van vooral de islam mensen kent geen grenzen wanneer het aankomt op de wil van Allah.

De facto zijn volgens de islam 'wijzen uit het oosten' niet de joden (meer) het uitverkoren volk van God maar de mohammedanen. Dat moslims de enige echte nog overgebleven dwazen in de wereld van religie zijn, moge aangetoond worden aan de hand van al hun walgelijke primitief heidense gebruiken. Als er een cultuur van hedendaagse afgoderij bestaat is het wel de cultuur van de islam. Iedereen weet waar ik het over heb. Denk maar aan de steen in de vagina in de kubus van de heidense stad Mekka in het afgoden paradijs Saoedi-Arabië.

Ik noemde het al hierboven. De volgelingen van de perverse oorlogscrimineel en sadist Mohammed zijn net als kakkerlakken in een zichzelf respecterende kennisbeschaving die tolerant is naar andersdenkenden, hen vrij laat in hun religieuze overtuiging en daarom niet lastig valt met godsdienstpolitie vanuit de misselijk makende islamitische godsdienstwaanzin overtuiging.

Wat heeft Allah met het verstand van de moslim gedaan? Satan zal dit ongetwijfeld als de beste weten!
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Geloof is altijd geloof stellen in een ander

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:
Klimaatcomputer gekraakt; alarmistische compromitterende emails 'op straat'
Ik ben benieuwd of we binnenkort in de krant zullen lezen dat we flink voor de gek gehouden zijn wat betreft de opwarming van de aarde , en dat wij als mensen daar sowieso nauwelijks invloed op uit kunnen oefenen.
De mens wil nu eenmaal belazerd worden. Omdat hij graag een persoon des aanzien van harte neemt en in hem wil geloven. Neem nu Jezus. In de loop van de geschiedenis zijn miljarden mensen voor de gek gehouden over de nieuwe God. Er was al een God. Eigenlijk vele, maar de mens neigt nu eenmaal naar vernieuwing. En terecht. Nou ja, behalve dan dat zooitje geblokkeerde dwazen uit de zandvlakten van de historische op eigen afgoderij gefocuste Mohammed.

Alleen wanneer we ten volle de begrenzing van het woordgebruik beseffen is het mogelijk de duisternis van het niet weten te ervaren. Geen taal die zich beter leent voor deze opgeklopte woestijn dwaasheid dan de Arabische, die niet voor niets door al de buiten hun zinnen tredende Mohammed-dwazen wordt neergezet als de taal van God.

En daar passen geen overtuigende lul verhalen bij van mensen die zich zonder Gods goedkeuring tot het grondpersoneel van God rekenen. Brutaliteit, bestialiteit, geweld, list en bedrog en andere onverkwikkelijke zaken die het daglicht in het teken van versplinterde onbruikbare religies vanaf het begin der schepping door God de Vader, Zoon, Heilige Geest en Mohammed kunnen verdragen, maken religies tot onmisbare betrouwbare schakels in het vaststellen van het ontbreken van de vrije wil. Stel dat God zou bestaan, dan nog is het onbegrijpelijk dat mensen zo'n bastaard als waardevolle klootzak serieus nemen. Daar is maar één verklaring voor: FAALANGST en ONZEKERHEID!

God heeft niets met liefde te maken. Wel van alles met angst, schijnbare harmonie en een daarbij behorende ondraaglijke stank. Maar weet de mens veel. Hij weet sowieso al veel te weinig. En wat hij meent te weten, heeft hij doorgaans onberedeneerd aanvaard in zijn hoedanigheid als slaafse hond van de scheppings- of evolutiebaas.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

De wonderen zijn de kerk nog niet uit

Bericht door Hans v d Mortel sr »

PSYCHOPATISCHE GEDRAGSCULTUUR. De priester is in uiterste concentratie bezig de matses te laten veranderen in het gedroogd vlees en het bloed van Jezus, de te vroeg gestorvene – volgens alle godsdienstdwazen – zoon van God die door toedoen van de haat van door in God gelovige joden op een enkele reis terug naar zijn vader in de hemel werd getrakteerd. Het heilige door de paus bedachte wonder van de transsubstantiatie heeft nogal wat voeten in zijn zweet sokken. Vandaar dat de priester wat meer tijd dan gebruikelijk nodig heeft om de formule bij de eucharistie, op orde te brengen alvorens het verse vlees en bloed van Jezus genuttigd kan worden conform de dagelijkse routine van dit krankzinnige geloof met de daarbij behorende absurditeit waarin lieve jongetjes, maar geen meisjes de voorkeur genieten.



Afgoderij en kannibalisme en volslagen geestesgestoordheid zijn de kenmerken van de rooms-katholieke kerk door de eeuwen heen. Deze club heeft Hitler en zijn nazi-bende altijd geaccepteerd als de wil van god. En op de wil van God valt niks af te dingen. Laat staan God hiermee te kritiseren. Dat doet professor Hans Jansen dan ook niet. Hij is namelijk overtuigd rooms-katholiek. :thinking:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Gij zult niet doden, maar soms wel

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Gij zult niet doden, maar soms wel

Het gebod zegt slechts 'Gij zult niet doden' en dat lijkt een redelijk voorschrift. Toch zijn er in de Bijbel zelf tal van misdadigers die ter dood worden veroordeeld. Zo worden de Sodomieten, de
overspeligen en de vijanden van het uitverkoren volk met de dood bestraft. En er zijn nog meer verwarrende voorbeelden. Elk leger heeft zijn eigen legerkapelaan die de troepen en de kanonnen zegent voor ze hun moorddadige werk gaan doen, en ter dood veroordeelden worden door een priester vriendelijk naar het schavot begeleid.

Bovendien wil ik nog even verwijzen naar het bijbel boek Deuteronomium, met toespraken van Mozes waarin de wetten nader belicht en uitgewerkt. In dit bijbel boek wordt ronduit gesteld dat men zich aan de geboden moet houden ‘als je wilt blijven leven,’ want God laat niet met zich spotten: ‘De Here is een verterend vuur, een jaloerse God.’ Dan wordt een reeks overtredingen beschreven die worden bestempeld als doodzonden:

1 - Als er iemand onder u is die zegt dat hij andere goden gaat dienen, anderen dan Jahweh, moet hij sterven.
2 - Wanneer een man of vrouw andere goden vereert, de zon, de maan of de sterren, en daarvoor knielt, dan moet u de man of vrouw stenigen tot de dood erop volgt.
3 - Als iemand niet gehoorzaamt aan een uitgesproken vonnis, waaraan hij zich bond door in de naam van Jahweh te zweren, moet deze persoon sterven.
4 - Als iemand een opstandig kind heeft dat niet aan zijn ouders gehoorzaamt, moet je het stenigen tot het sterft.
5 - Als iemand een ander doodt, moet de dader sterven.
6 - Als een jonge vrouw met een man trouwt en het blijkt dat ze geen maagd meer is, moet je haar stenigen tot de dood erop volgt.
7 - Als iemand een andere persoon onder dwang ontvoert, moet de ontvoerder sterven.
8 - Als een onbetrouwbare getuige een valse getuigenis aflegt, zul je hem
moeten laten sterven.
9 - Als een man met andermans echtgenote in bed wordt betrapt, moeten beiden sterven.

Hoe doodzonden zich verhouden tot het vijfde gebod, wordt helaas nergens uitgelegd. Het is misschien geen wonder dat toen de Engelsen in de negentiende eeuw probeerden het aantal veroordelingen tot de galg te beperken (een straf die al werd opgelegd voor kleine diefstallen) het juist de aartsbisschoppen waren die in het parlement het vurigst pleitten voor die straf.

Met deze voorbeelden wil ik laten zien dat het ‘Gij zult niet doden’, dat zo nobel lijkt, in feite een bijzonder problematisch gebod is. Het wordt niet alleen elke dag overtreden door leken maar ook
Door de geestelijkheid, en ogenschijnlijk door God zelf!

Wie ook maar een blik werpt op de werkelijke wereld, ziet een oneindige lijst overtreders. Neem dronken automobilisten die een ongeluk veroorzaken en iemand doodrijden. Neem politici die toestaan dat miljoenen mensen van de honger omkomen.

Neem onszelf die deze politici kiezen. Wij zijn in dit opzicht allemaal moordenaars.

Bron: De Tien Geboden – Fernando Savater. Handleiding voor de 21ste eeuw.
Joden zowel Germanen als Batavieren hebben zich als verstandige mensen aangepast aan de Zeitgeist. Vandaar hun hoge beschavingsniveau. Helaas geldt dit niet voor Arabieren. Die blijven volharden in hun oer primitief heidense afgoderij praktijken die zijn afgekeken van . . . jawel, de joden. Dat staat allemaal hierboven uitvoerig in beeld weergegeven.

Toch moet ik vooral bij christenen de conclusie trekken dat zij ofwel godsdienstwaanzinnig gestoord zijn, sowieso een inferieur stel hersenen hebben, of simpelweg gehoorzaam zijn aan de NIET VRIJE wil. Zij hebben namelijk al de bovenstaande instructies van God met behulp van de babbels van de jood Jezus in de wind geslagen. Waarom? Geen idee. De mens spoort niet. Laten we het daar maar op houden.

Waarom eigenlijk de joodse, christelijke en islamitische religie verboden zouden moeten worden vinden we terug onder de punten 1 t/m 4 en 6, 8, 9. De enige aanbevelingen door God die de beschaafde mens op een hoger menselijk peil kan brengen zijn de punten 5 en 7.

De Zeitgeist onder leiding van de NIET VRIJE wil heeft echter een rotzooitje van inconsequentie en onduidelijkheden geschapen en liet daarbij God als oud vuil volkomen links liggen. Zo ook het nooit aanwezige nuttige zinvolle effect van de Darwin-gedachte.

Punt 10 ontbreekt echter nog (wordt wel in de bijbel vermeld). Inbrekers moeten volgens mijn visie gedood worden. De beste aanbevelingen voor deze tijd zijn dan: 5, 7 en 10.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

GODSDIENSTWAANZIN! Neem waar en huiver!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Wie logisch nadenkt begrijpt dat we alle ellende met de islam te danken hebben aan de joden en de christenen. (Oude en Nieuwe Testament)

Kortom: De heilige Drie-eenheid van absurditeit en godsdienstwaanzin: Judaïsme, Christendom en Islam

En de Jehovah's Getuigen? Die vuile Amerikaanse ratten denken de dans te ontsnappen door zich te onttrekken aan het bestaan van bovenvermelde religies door een post christendom als verbeterde versie van het voorgaande te lanceren vanuit de optiek van een constante foute jaartelling aangaande de eindvoorspelling van het einde van deze in hun ogen goddeloze wereld. :thinking:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Vraag het aan God

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Zou jij opa God een mail willen sturen?

Afbeelding
Illustratie is exclusief voor HvdM vervaardigd door Nico Visscher. Misbruik wordt gestraft.

Dit is een uitgekiende kans. Stuur jouw vraag aan God vandaag nog de ruimte in! Wanneer je een antwoord krijgt, weet je zeker dat hij bestaat. :thinking:

http://www.vraagaangod.nl
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: GODSDIENSTWAANZIN! Neem waar en huiver!

Bericht door mercator »

'Hans van de Mortel' schreef: Kortom: De heilige Drie-eenheid van absurditeit en godsdienstwaanzin: Judaïsme, Christendom en Islam
Klopt, maar dat wisten doordenkende geesten al in de 16de eeuw, de Tribus Impostoribus, de 3 bedriegers Abraham, Jezus en Mohammed.
Best zou geweest zijn dat de Romeinen Jezus een postje hadden gegeven in de administratie van Judea, zodat de Joden konden blijven wat ze toen al waren, een achterlijk beschavingsontkennend volkje dat zichzelf totaal lachwekkend als "uitverkoren" beschouwde. De Romeinen wisten wel beter, maar ze misten de fantazie om het fanatisme van de Joden te kunnen begrijpen. De Romeinen waren gewoon te tolerant voor al die Joodse godsdienstwaanzin, net zoals wij het nu zijn tegenover de moslims.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Meer godsdienstwaanzin, hoe intoleranter en onbeschaafder

Bericht door Hans v d Mortel sr »

mercator schreef:De Romeinen waren gewoon te tolerant voor al die Joodse godsdienstwaanzin, net zoals wij het nu zijn tegenover de moslims.
Klopt! Logisch ook. Want godsdienstwaanzin is een gevaarlijke katalisator voor het kwaad in de mens. Het stimuleert en bevordert agressief intolerant gedrag.

De Romeinen wilden de hysterische joden koest houden. Zij zaten niet te wachten op hulptroepen uit Rome om de godsdienstwaanzin hysterie van de joden in toom te houden.
Nu zijn joden bijna niet meer gelovig. En wat zie je? Een uiterst vredelievend goed presterend volk in alle facetten van de maatschappij.

De Romeinen overheersten niet. Zij oefenden gewoon een keurig beschaafd bestuur uit. Wij zijn degenen die overheerst worden. Door Brussel, met Frau Merkel die aan de touwtjes trekt. Zoals de aarde voor God een trekpop is, zo is dat Europa voor Frau Merkel.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Meer godsdienstwaanzin, hoe intoleranter en onbeschaafde

Bericht door mercator »

'Hans van de Mortel' schreef:De Romeinen wilden de hysterische joden koest houden. Zij zaten niet te wachten op hulptroepen uit Rome om de godsdienstwaanzin hysterie van de joden in toom te houden.
Nu zijn joden bijna niet meer gelovig. En wat zie je? Een uiterst vredelievend goed presterend volk in alle facetten van de maatschappij.

De Romeinen overheersten niet. Zij oefenden gewoon een keurig beschaafd bestuur uit..
Zeker. De Romeinen waren geen godsdienstgekken maar begrepen wel dat godsdienst nodig kon zijn voor minder geëvolueerde stammen zoals de Joden, en grepen dan ook niet in. Iedere gelovige mocht in Rome in het Pantheon een kapelletje afhuren om zijn eigen Godje te komen aanbidden. Vrijheid blijheid voor alle godsdienstkwezels, heel goed bekeken voor die tijd. Maar voor die achterlijke Joden was dat niet goed genoeg, HUN godje was zgz. het enige en al die andere waren nep. De Romeinen begrepen er niks van, want ze dachten-verkeerdelijk-dat die Joden logisch konden nadenken en uiteindelijk wel tot enig besef en beschaving zouden komen. Daarom dat ze ook totaal verkeerd reageerden toen de fanatieke Jood jezus met nog heel wat gekkere ideetjes op de proppen kwam. Ze hadden die vanaf het begin af aan stilletjes moeten doen verdwijnen, en al zéker niet hem de kans geven om zijn wansmakelijke theatrale kruis-act op te voeren.Waarmee-zoals we allen weten-heel de ellende is begonnen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Het verleden heeft nog altijd invloed op het heden

Bericht door Hans v d Mortel sr »

mercator schreef:Daarom dat ze ook totaal verkeerd reageerden toen de fanatieke Jood jezus met nog heel wat gekkere ideetjes op de proppen kwam. Ze hadden die vanaf het begin af aan stilletjes moeten doen verdwijnen, en al zéker niet hem de kans geven om zijn wansmakelijke theatrale kruis-act op te voeren.Waarmee-zoals we allen weten-heel de ellende is begonnen.
Nee! De ellende is begonnen bij de joden. Dat heb ik al eerder gezegd. Zoals we nu besproken hebben is het wel duidelijk dat de joden qua beschaving eigenlijk niks voorstelden. Ze manifesteerden zich nog altijd als een stelletje woeste onbeheersbare agressieve barbaren die voor geen enkele reden vatbaar waren. De manier waarop joden met hun god solden tart alle beschrijvingen. Joden waren kwaadaardige doordrammers wanneer ze hun gelijk niet kregen.

Chaos theorie
Ik vergelijk de joden nu met de chaos theorie van de oerknal. De oerknal veroorzaakte chaos met allemaal losse puzzel stukjes die later precies op hun plaats vielen. De joden werden uit elkaar gejaagd, verdreven, vervolgd. Kortom, zij verkeerden in chaos en verdeeldheid. De Holocaust was het pronkstuk op de chaos van de Zeitgeist. Joden kwamen als losse puzzelstukjes bij elkaar in een prachtig harmoniërend totaal plaatje: Israël. Een onwaarschijnlijk knap kunststukje, net zoals de oerknal chaos theorie.

Oorzaak en gevolg
Waarom in zo'n relatief korte tijd zoveel knappe joodse koppen van zich deden spreken, zal voor mij altijd wel een raadsel blijven. Maar ik begrijp zoveel dingen niet. Zijn ook niet te begrijpen. Maar we moeten Jezus niet de schuld geven. De grote boosdoener is en zal altijd het joodse volk blijven dat als eerste met het idee van een kwaadaardige religie en fascistische uiterst onbetrouwbare god op de proppen kwam. En uit die achterlijke bende kwam de rebellerende orthodoxe jood Jezus voort. Zo was het. Ik heb het zelf niet verzonnen.

Dit alles is weliswaar geschiedenis, maar zij veroorzaakt ons nog altijd veel leed en verdriet. Met dank aan de joden die met deze rotzooi begonnen zijn om het ook nog eens op schrift te stellen. Terwijl het jodendom en het christendom door berouw en boetedoening wijzer zijn geworden en God voor god gelaten hebben, meent een andere achterlijke achterop gekomen tweedehands religie, die als een schone fata morgana uit de woestijn is opgerezen, de poppenkast van de joden en christenen nog eens in al zijn facetten te kunnen verbeteren. Ergo, er nog een schepje bovenop te doen met hun in het brein verankerde weerzinwekkende sadistische eeuwige hellevuur overtuiging en oorlogszuchtige manier van intolerant denken.

Dit levensgeluk verwoestende kankergezwel heet in de volksmond ISLAM.

Niet serieus nemen
De grote fout die gezaghebbende wereldleiders maken is dat zij deze achterlijke godsdienstwaanzinnige overstuur acterende islam-aanhangers NIET serieus nemen. Islam is als een vrouw die onafgebroken zwanger is en constant dood geboren kinderen ter wereld brengt. Dat vindt al 1400 jaar onafgebroken plaats. Niet echt gevaarlijk vergeleken met alle andere ongelukken in de wereld. Wel erg hinderlijk en vooral irritant ONNODIG. Maar op een of andere manier kosten die 'dood' geboren kinderen ons handen vol geld.

Islam erger dan communisme
Er is nog niet zo lang geleden op een waanzinnige hysterische wijze gereageerd op het voort woekerende communisme dat als een gevaarlijk imperialistisch gedachtegoed werd gezien. (Amerika is het grootste imperialistische land. Niet Rusland). En wat zien we nu? De islam die duizend maal erger is, wordt NIET serieus genomen alsof er niets aan de hand is.

Hitler en zijn nazi-bende vormde in het begin ook maar een hele kleine groep van politieke opruiers.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

GODSDIENSTWAANZIN! Op de automatische wil varen

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Pilgrim schreef:Worden rabbijnen nooit tegen gesproken? Dat lijkt me sterk, want je hebt heel veel discussies in die rabbinale wereld. Dat ze hun dochters n**ken is mij ook niet bekend. :no1:
Ik bedoelde het niet letterlijk maar in de zin van wat een rabbijn heeft verkondigd en opgeschreven kan niet meer veranderd kan worden. Hij kan dus figuurlijk niet meer tegengesproken worden. Vandaar ook die immense rij Talmoed boeken die NOOIT ophoudt met uit zijn voegen groeien. De mens is nooit uitgeleerd met zichzelf te verbeteren. Als de ene rabbijn als eerste A heeft gezegd, kan een andere rabbijn dit niet meer wijzigen. Ook al zou de ander het bij het rechte eind hebben. Wat hij wel kan doen is met een nog niet eerder gepubliceerd nieuw inzicht komen. En altijd maar (levendig) discussiëren is wat anders dan rabbijnen tegenspreken! Die streng gelovige joden zijn dus net zo knettergek als ieder ander in zijn hysterische geloofswaanzin beleving. Ik herhaal: KNETTERGEK!

Zich vergrijpen aan hun dochters is natuurlijk gechargeerd gezegd door mij. Ik wilde alleen maar duidelijk maken dat JUIST voorbeeldfunctie mannen in het geloof een onbedwingbare behoefte hebben om aan hun dochters te komen. Zo ook als het slaan van hun vrouwen. Een normale jood doet zoiets niet zo gauw. Daarvoor moet je bij chassidische joden zijn. Die maken achter elkaar kindjes. 10 tot 14 kinderen tot de vrouw uitgeput is zijn heel gewoon. Dat zeg ik. KNETTERGEK die lui en totaal ongeschikt voor deze wereld. Geef mij dan maar de Mormonen.

Mormonen. De zelfbenoemde profeet Mohammed Joseph Smit schreef zelf het eerste leerboek. Hij had 70 vrouwen en liet een religie na die eigenlijk net zo vaak verandert als dat er leiders zijn. Omdat de geschriften steeds veranderen. Dus wat is het nu eigenlijk voor een geloof? Zeg maar net zoiets als dat kakelende joodse geloof. Precies wat ik beschreven heb. Ook het joodse geloof verandert namelijk met de vaart van de Zeitgeist. Daar zorgen dus de rabbijnen voor.

Afbeelding
Streng orthodoxe Chassidische jood. Kampioen en voorstander overbevolking.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: GODSDIENSTWAANZIN! Op de automatische wil varen

Bericht door mercator »

'Hans van de Mortel' schreef: Mormonen. De zelfbenoemde profeet Mohammed Joseph Smit schreef zelf het eerste leerboek. Hij had 70 vrouwen en liet een religie na die eigenlijk net zo vaak verandert als dat er leiders zijn.
Zijn opvolger Brigham Young ook. Prentje uit de jaren 1840: De weduwen van dr. Young rouwen om hun overleden echtegenoot.

Afbeelding
Let op zijn hoed aan het hoofdeinde en zijn schoenen onderaan het huwelijksbed.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Plakker
Berichten: 14
Lid geworden op: vr dec 13, 2013 1:55 pm

Re: GODSDIENSTWAANZIN! Weet iemand ook waarom?

Bericht door Plakker »

Ariel schreef:Wat hebben die moslim mannen toch met hun maagden. Is de seks beter met een maagd? :nietverstaan:
Goeie vraag, is het omdat ze dan niet "bevuild" zijn door een ander?
Maar een vrouwelijke maagd moet dan wel genoegen nemen met een "bevuilde" man?
Ik kan je alvast meegeven dat ik uit ervaring geleerd heb dat seks met een maagd niet beter is, wel integendeel :wink2:
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: GODSDIENSTWAANZIN! Weet iemand ook waarom?

Bericht door Manon »

Plakker schreef:
Ariel schreef:Wat hebben die moslim mannen toch met hun maagden. Is de seks beter met een maagd? :nietverstaan:
Goeie vraag, is het omdat ze dan niet "bevuild" zijn door een ander?
Maar een vrouwelijke maagd moet dan wel genoegen nemen met een "bevuilde" man?
Ik kan je alvast meegeven dat ik uit ervaring geleerd heb dat seks met een maagd niet beter is, wel integendeel :wink2:
Ik denk dat het iets met dat "bevuild" te maken heeft. Maar het belangrijkste is waarschijnlijk dat het bloed (bewijs van onbevlektheid) de zekerheid geeft (nou ja) dat het kind dat mogelijkst wordt verwekt niet van een andere man is, maar van de echtgenoot. Daarom wordt ze nadien angstvallig bewaakt en beperkt zodat er zeker geen andere mannen haasje over kunnen springen.

Bij slavinnen (gehuwd of niet gehuwd, geeft niks) maakt het blijkbaar niks uit. Slavinnen worden ook niet geneukt om nageslacht te verwekken, dat is dan eigenlijk meer wat collateral damage. Ik ben vergeten hoe het verging met het slaven nageslacht: ik geloof dat de meisjes wel snel een kopje kleiner werden gemaakt, maar dan jongetjes een soort van slaaf met voordelen werd. ... op de bron zal je moeten wachten, is iets met mijn geheugen.

Dan de weduwen: die moesten sowieso drie maanden wachten alvorens ze terug te koop worden aangeboden. Tijdens die drie maanden kon men zien of ze zwanger waren (van hun overleden echtgenoot, (of iemand anders?)) of niet.
Dus dat was ook al opgelost.

Hoe het nu gesteld is met die maagdenvliesoperaties? geen idee. Anno 2014 weten we onderhand nogal snel of we zwanger zijn of niet.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

De moslim is geil. Heel erg geil. Geiler dan ieder ander men

Bericht door Hans v d Mortel sr »

circe schreef:
Plakker schreef:
Ariel schreef:Wat hebben die moslim mannen toch met hun maagden. Is de seks beter met een maagd? :nietverstaan:
Goeie vraag, is het omdat ze dan niet "bevuild" zijn door een ander?
Maar een vrouwelijke maagd moet dan wel genoegen nemen met een "bevuilde" man?
Ik kan je alvast meegeven dat ik uit ervaring geleerd heb dat seks met een maagd niet beter is, wel integendeel :wink2:
Ik denk dat het iets met dat "bevuild" te maken heeft. Maar het belangrijkste is waarschijnlijk dat het bloed (bewijs van onbevlektheid) de zekerheid geeft (nou ja) dat het kind dat mogelijkst wordt verwekt niet van een andere man is, maar van de echtgenoot. Daarom wordt ze nadien angstvallig bewaakt en beperkt zodat er zeker geen andere mannen haasje over kunnen springen.
Een haast wetenschappelijke analyse. Maar . . . daar trekt een dom nageslacht van cultuur gebonden onwetende onderontwikkelde nooit kritisch nadenkende woestijn gerelateerde op het dwaalspoor van de logica gebrachte mohammedanen zich niets van aan. Wat heerst is hun macho gedrag. Het mannelijke primitief ingestelde oerinstinct van de mohammedaan dat hem vertelt dat de vrouw dom is en alleen nuttig om aan het eigen gerief te komen en waar nodig voor nageslacht te zorgen. Dit laatste gebeurt doorgaans ongewild en onberedeneerd in een onverwachte onbeheersbare geile bui!

Dat is mijn verklaring. En ik denk dat ik gelijk heb. De geschiedenis van de islam heeft mij immers allang gelijk gegeven. :sheik:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Zeker weten bestaat niet. Wel zeker kunnen begrijpen.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Anderen hebben mij veel geleerd over God.
Daarom weet ik ook zeker dat hij niet bestaat.
(HvdM)
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Plaats reactie