Nieuws uit Den Haag.

Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24955
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Wilders. Een stad met minder lasten en wat minder Marokk

Bericht door King George »

De Statenverkiezingen zijn over een jaar en ik acht al deze weglopers die de zetels van de PVV-kiezers hebben geroofd niet in staat een eigen beweging op te kunnen richten die voldoende kiezers kan trekken.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24955
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Zouden ze in Crooswijk minder lasten en minder Marokkanen wi

Bericht door King George »

Vijftien hangjongeren slaan bewoners in elkaar

Drie mannen zijn vrijdagavond in elkaar geslagen in hun eigen woning aan de Frederikstraat in Rotterdam-Crooswijk.


Rond zes uur hadden de drie ruzie gehad met een stel hangjongeren in de straat. Rond acht uur werd er bij ze aangebeld. Toen één van hen open deed, stormde een groep van 15 jongeren het huis binnen. De drie bewoners kregen toen klappen. Een van de drie is met een ambulance voor controle naar het ziekenhuis gebracht.

De volgens de politie 'getinte' jongeren die de woning binnenvielen waren rond de 16 en 17 jaar oud. Er is nog niemand opgepakt.

RTV Rijnmond heeft van een aantal artikelen de reactiemogelijkheid gesloten, vanwege het grote aantal ongepaste reacties. Zodra er zaterdag weer gemodereerd wordt, wordt de reactiemogelijkheid weer opengesteld.


http://www.rijnmond.nl/nieuws/21-03-201 ... ers-elkaar
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Wilders. Een stad met minder lasten en wat minder Marokk

Bericht door Ariel »

Afbeelding
Leden van de Moskee Omar Ibn Al Khattab in Almere bij politiebureau om aangifte te doen. Na het Vrijdaggebed
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Zouden ze in Crooswijk minder lasten en minder Marokkane

Bericht door Ariel »

King George schreef:Vijftien hangjongeren slaan bewoners in elkaar


Laat maar slaan. Goed zo. Het maakt mij niet meer uit. Al rammen ze geheel Nederland in elkaar. Het Marokkanen probleem is heus niet opgelost nu de laffe PVV leden een mes in de rug van Wilders steken.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Wilders. Een stad met minder lasten en wat minder Marokk

Bericht door Ariel »

Het overgebleven PVV-lid Chris Jansen gaat dus alleen verder als eenmansfractie, en hij zegt...
Laat een ding duidelijk zijn: PVV Almere en PVV Flevoland staan 100% achter Geert Wilders en het PVV gedachtengoed. Ik ben niet opgestapt!!!
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24955
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Wilders. Een stad met minder lasten en wat minder Marokk

Bericht door King George »

Jammer dat het in Almere nog zo lang gaat duren voordat de zetels van de PVV-kiezers weer terug kunnen naar de PVV zelf.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Wilders. Een stad met minder lasten en wat minder Marokk

Bericht door Pilgrim »

Het volgende wat ik ga zeggen is zeer controversieel maar misschien noodzakelijk.

Wilders is eigenlijk helemaal niet een grens over gegaan, zoals in allerlei commentaren wordt beweerd. Hij heeft immers Marokkanen niet beledigd, niet aangezet tot haat en ook niet opgeroepen tot geweld. Maar hij heeft die rode lijn wel een beetje genaderd en misschien is de tijd daar ook wel rijp voor. Misschien is het tijd voor een ethische discussie over hoever we mogen gaan en daarom zal ik die grens nu wél even overschrijden. Er zijn wel vaker van zulke discussies. Onlangs was er bijvoorbeeld een discussie of je mag martelen als je daarmee groot onheil en duizenden doden kan voorkomen, waarbij het voorbeeld gebruikt werd van een gevangen genomen terrorist die wist waar hij een atoombom in de stad was verstopt. Tot op heden een weinig realistisch voorbeeld en de discussie werd vooralsnog beslecht dat martelen ontoelaatbaar en ook weinig zinvol was. Ik zelf ben een groot verdediger van humanitaire waarden en ben nog steeds lid van Amnesty International. Toch heb ik het idee dat je veel humanitaire zaken en opvattingen niet als absoluut mag beschouwen omdat er extreme situaties kunnen ontstaan waarin je geen andere keus meer hebt dan met geweld een oplossing te forceren. Zo kunnen we ons bijvoorbeeld afvragen of een etnische zuivering ten allen tijde verkeerd is. In de meeste gevallen natuurlijk wel, maar hoe zit het bijvoorbeeld met de verdrijving van de Islam uit Europa destijds? Hoe zou Europa er nu uit hebben gezien als de Islam Europa veroverd zou hebben? We zouden waarschijnlijk ten onder gegaan zijn en het moderne Europa zou nooit bestaan hebben. En zal dit ook in de toekomst weer moeten gebeuren om onze beschaving te redden? Stel dat de enige mogelijkheid om onze beschaving (en mogelijk de hele wereld) van de ondergang te redden bestaat uit het verdrijven van de moslims uit Europa, is dat dan verkeerd? We hebben toch ook legers om ons met geweld tegen invallers te verdedigen en vinden dat ook niet verkeerd. Ik werp deze kwestie op omdat ik vrees dat het probleem van de Islam misschien inderdaad op een dag op deze manier (helaas) opgelost zal worden, simpelweg omdat er geen andere oplossing is. Daar zijn een aantal aanwijzingen voor. De dreiging van de Islam is tweeledig. Ten eerste is er de terreur van moslims om critici monddood te maken en dat is gewoon de methode waarmee de Islam zich al eeuwen handhaaft, maar de andere dreiging komt uit eigen kring, namelijk de politiek correcte elite die ook de critici het zwijgen op wil leggen met censuur tegen ‘racisme’. Stilzwijgend maken deze collaborateurs ook gebruik van de terreur van radicale moslims zoals bijvoorbeeld het voorstel om de beveiliging van Wilders op te heffen. Dan houdt hij zijn mond wel met ‘haat zaaien’. Of bijvoorbeeld om de identiteit en adressen te verraden van EDL-leden. Die tegenwerking van het foute deel van onze eigenbevolking maakt het heel moeilijk om de Islam goed aan te pakken. Ook een goede methode om moslims massaal tot het christendom te bekeren zoals sommige missionarissen elders doen lijken in Europa kansloos vanwege de tegenwerking van de politiek correcte elite en de al even politiek correcte kerken die respect hebben voor de Islam. Een andere aanwijzing, voor mij persoonlijk (omdat ik er in geloof), dat de islam met geweld verdreven zal worden is dat het gewoon voorspeld is door de zieners en wat ik al eens eerder aangekaart heb. Het staat natuurlijk een ieder vrij om hier wel of geen geloof aan te hechten.

"He shall destroy the Mohammedan sect and the rest of the infidels." (St. Francis of Paola, 15th Century)

"The White Eagle [the great Catholic monarch], by order of the Archangel Michael, will drive the crescent [the Muslim occupiers] from Europe where none but Christians will remain;… " (Brother John of the Cleft Rock, 14th century)

"The Eagle will also invade the Mohammedan countries." (St. Bridget, 14th Century)

"The Empire of the Mohammedans will be broken up (by him)." (Ven. Holzhauser, 17th Century)

"He shall wrestle the Kingdom of the Christians from Ishmael, and conquer it from the Saracens (Moslems). None of the Saracens shall be able to prevail". (Liber Mirabilis, 16th-Century)

De vraag is nu: moeten wij ons hier psychologisch op gaan voorbereiden? Moet er een mentaliteitsomslag komen waarbij we onze humanitaire principes niet meer als absoluut geldend (dus in alle omstandigheden) moeten zien. Uiteraard hoeven we onze principes daarbij niet echt los te laten. Ze moeten alleen minder absoluut zijn.
Laatst gewijzigd door Pilgrim op za mar 22, 2014 4:17 am, 4 keer totaal gewijzigd.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Wilders. Een stad met minder lasten en wat minder Marokk

Bericht door Ozes »

Onze idealen zijn onderdeel van onze cultuur, van de beschaving die wij hebben opgebouwd. Maar het zijn huisregels, het zijn principes die voor onze groep binnen onze grenzen gelden. Uit principe proberen we ze toe te passen op hen die geen onderdeel zijn van deze beschaving, maar als dat niet blijk te werken, dan gaat het overleven van de beschaving voor op het volledig naleven van dergelijke idealistische idealen.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Wilders. Een stad met minder lasten

Bericht door Zwartmeer »

Ariel schreef:Einde verhaal PVV. Heel jammer. Ze ( tegenstanders van Wilders ) hebben de PVV eindelijk kapot gekregen.
Als het zo is dat dit het einde PVV is ben ik het niet met je eens dat ze ( tegenstanders van Wilders ) de PVV kapot hebben gemaakt. Geert heeft zelf steeds de grenzen opgezocht en misschien is ie nu erover gegaan. Maar ik moet nog zien dat PVV kapot is. Ik heb al vaker gedacht dat ie iets zei dat veel stemmen zou kosten en dat pakte totaal anders uit. Ik weet al niet eens meer wat dat was. Bij Fortuyn dacht ik eerst ook dat het over was toen hij artikel 1 van de grondwet ter discussie stelde. Dit gezien de overdonderende massale kritiek die erop kwam. Wat dat betreft is de huidige situatie vergelijkbaar met toen. Maar uiteindelijk pakte het totaal in Fortuyns voordeel uit. Dus, zo ik het zie, moet nog blijken of Wilders zijn Marokkanen uitspraak echt een doodzonde is. We hebben nauwelijks nog de mensen van zijn vrij vaste aanhang aan het woord had gezien. Ik zou het niet zo als Wilders gezegd hebben want je vangt meer vliegen met stroop dan azijn. We moeten maar even afwachten.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Wilders. Een stad met minder lasten

Bericht door Ariel »

Zwartmeer schreef: Als het zo is dat dit het einde PVV is ben ik het niet met je eens dat ze ( tegenstanders van Wilders ) de PVV kapot hebben gemaakt. Geert heeft zelf steeds de grenzen opgezocht en misschien is ie nu erover gegaan..
Als de media zijn woorden niet zo opgeblazen had, dan was er niets aan de hand geweest. De Media heeft net zoals eerder bij Fortuyn er voor gezorgd dat dit kon gebeuren. Fortuyn is lichamelijk vermoord, en Wilders is geestelijk vermoord.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Wilders. Een stad met minder lasten en wat minder Marokk

Bericht door Ozes »

Ik heb kennelijk heel wat gemist, er zijn enkele figuren uit de PVV gestapt, wat maakt dat uit?
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Wilders. Een stad met minder lasten en wat minder Marokk

Bericht door Ariel »

Twijfels bij PVV'ers over vertrek

Waar het eerder op de avond nog zeker was dat het grootste deel van de PVV-fractie van de Provinciale Staten van Flevoland en bijna alle PVV-raadsleden van de gemeente Almere zouden breken met de partij, lijken ze daar toch weer van terug te komen. Zij geven Geert Wilders nog een kans om afstand te nemen van zijn afspraken over Marokkanen van woensdag.

Dat heeft Statenlid Chris Jansen vrijdagnacht gezegd. „Zowel met de acht raadsleden als met de vier Statenleden is vrijdagavond afgesproken dat zij uit de partij zouden stappen. Dat ze dan nu de bal weer bij Wilders leggen nu het nieuws naar buiten komt, is jammer”, aldus een teleurgestelde Jansen.

Vrijdagavond laat maakten de Statenleden Joram van Klaveren, Gerben Laagland, Willem Boutkan en Irene Joosse met een verklaring via het ANP bekend dat ze achter het PVV-partijprogramma staan, maar dat het standpunt van Wilders „niet het onze” is.

Volgens Chris Jansen, het Statenlid dat de partij samen met Jasper Kok wel trouw blijft, betekende dit dat „zij zich alle vier afscheiden en dat zij alleen of als groep verder zouden gaan”. Later op de avond ontkenden zij dit en lieten ze weten het af te laten hangen van de reactie van Wilders.

Ook in de Almeerse gemeenteraad maakten acht van de negen raadsleden in eerste instantie bekend op te stappen. Wederom zou alleen Jansen als raadslid overblijven. Maar ook deze acht PVV'ers besloten later dat deze keuze minder definitief is dan eerder op de avond was afgesproken en Jansen dus naar buiten bracht.

Voor Statenlid Jansen is het „zo klaar als een klontje“: „Ze wisten op voorhand dat er druk zou worden uitgeoefend als dit naar bekend zou worden. Nu geven ze Wilders toch nog een kans. Maar hij gaat hoe dan ook geen afstand nemen van zijn uitspraken.”

Het grootste deel van de PVV-fractie in de provincie Flevoland heeft vrijdagavond stevige kritiek geuit op Wilders om zijn uitspraak over Marokkanen. Wilders ,,kon weten wat het gevolg zou zijn van de wijze waarop hij de standpunten heeft verwoord'' en heeft bovendien ,,geen afstand genomen van zijn handelwijze'', zeggen ze in een verklaring.

Politici van de PVV waren vrijdagavond uren bijeen voor een crisisoverleg in het stadhuis van Almere. Het is niet bekend wie allemaal binnen waren, maar onder de aanwezigen zou het vrijdag opgestapte Kamerlid Joram van Klaveren zijn.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Wilders. Een stad met minder lasten en wat minder Marokk

Bericht door Ariel »

Ozes schreef:Ik heb kennelijk heel wat gemist, er zijn enkele figuren uit de PVV gestapt, wat maakt dat uit?
Het is wel erg, want ze nemen allemaal hun zetel mee. De PVV lost zo op. Ik noem ze laffe backstabbers
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Wilders. Een stad met minder lasten en wat minder Marokk

Bericht door Ozes »

Hoeveel zijn het er dan?
In de tweede kamer.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24955
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Wilders. Een stad met minder lasten en wat minder Marokk

Bericht door King George »

Jammer voor links, maar de PVV-kiezers staan nagenoeg nog steeds allemaal achter de PVV.

We zullen een week of twee à drie hinder ondervinden, want kiezers houden niet van gedoe in een partij. Daarna keren we gewoon op onze oude populariteit terug. En in mei zullen de druiven zuur zijn bij links.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Wilders. Een stad met minder lasten en wat minder Marokk

Bericht door Ozes »

Zo is het.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24955
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Wilders. Een stad met minder lasten en wat minder Marokk

Bericht door King George »

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Wilders. Een stad met minder lasten en wat minder Marokk

Bericht door H.Numan »

Wilders is Hitler!
Wilders gaat te ver!
Wij willen opkomen voor onze zielige marokkanen!
Free Volkert!

We hebben een gigantisch pak op onze donder gekregen in deze verkiezing.

Maakt dit duidelijk wat er eigenlijk aan de hand is?
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Re: Wilders. Een stad met minder lasten en wat minder Marokk

Bericht door Amazigh »

King George schreef:Jammer voor links, maar de PVV-kiezers staan nagenoeg nog steeds allemaal achter de PVV.

We zullen een week of twee à drie hinder ondervinden, want kiezers houden niet van gedoe in een partij. Daarna keren we gewoon op onze oude populariteit terug. En in mei zullen de druiven zuur zijn bij links.
Dat komt waarschijnlijk omdat 9 van de 10 PVV kiezers randdebielen zijn die denken dat Nederland een paradijs word als de gulden word ingevoerd. Echt WTF!? Of minder belastingen? Wie the fuck denkt nou echt dat dit soort dingen ooit gaan plaatsvinden? :thinking: IQ test verplicht maken voor iedereen met stemrecht. Dit kan gewoon niet..
A proud amazigh!
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Re: Zouden ze in Crooswijk minder lasten en minder Marokkane

Bericht door Amazigh »

Ariel schreef:
King George schreef:Vijftien hangjongeren slaan bewoners in elkaar


Laat maar slaan. Goed zo. Het maakt mij niet meer uit. Al rammen ze geheel Nederland in elkaar. Het Marokkanen probleem is heus niet opgelost nu de laffe PVV leden een mes in de rug van Wilders steken.


Wat is precies het Marokkanen probleem? En hoezo is het woordje 'Marokkaans' relevant? Hebben wij andere organen dan blanken?
Im confused!
A proud amazigh!
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Wilders. Een stad met minder lasten en wat minder Marokk

Bericht door H.Numan »

Marokkanen? Dat zijn een bende Afrikaanse zigeuners met een NOG slechtere reputatie dan echte zigeuners. Ze komen in twee varianten:
Afrikaanse zigeuner light = marokkaan
Afrikaanse zigeuner extra = berber
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: Wilders. Een stad met minder lasten en wat minder Marokk

Bericht door silkyboxershortXL »

H.Numan schreef:Wilders is Hitler!
Wilders gaat te ver!
Wij willen opkomen voor onze zielige marokkanen!
Free Volkert!

We hebben een gigantisch pak op onze donder gekregen in deze verkiezing.

Maakt dit duidelijk wat er eigenlijk aan de hand is?
Veel meer is inderdaad niet nodig.
Nou ja, iets met de macht der media erbij nog? Staat erin met size50 Voor hen is de uitslag reden een wiedergutmachung te betrachten althans zo laat het zich aanzien.
Voor mij allang geen Nederlandse tv meer maar nog wel voor een kort moment rlt7 voor zakennieuws ed. Gisteren elke 20 minuten linkse ophitsing en geveinsde verontwaardiging over wat Wilders nu weer gedaan heeft.
Kennelijk is het niet toegestaan nationalistische standpunten standpunten in te nemen. De Linkse/alle media zijn nu hun knokploegen aan het mobiliseren tegen de PVVers, nee nog geen kristalnacht hoewel het wel een wonder zou zijn als hier geen slachtoffers van komen.
Uiteindelijk zal blijken dat niet Wilders heeft zijn hand overspeelt maar de politiek en media. Ik stem PVV! Het polariseren van de samenleving door links zal de discussie verder aanwakkeren en de PVV verder versterken.Immers links heeft geen poot/argumenten om op te staan alleen maar stokken om mee te slaan.
Laatst gewijzigd door silkyboxershortXL op za mar 22, 2014 10:16 am, 2 keer totaal gewijzigd.
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Wilders. Een stad met minder lasten en wat minder Marokk

Bericht door Manon »

Amazigh schreef: Dat komt waarschijnlijk omdat 9 van de 10 PVV kiezers randdebielen zijn die denken dat Nederland een paradijs word als de gulden word ingevoerd. Echt WTF!? Of minder belastingen? Wie the fuck denkt nou echt dat dit soort dingen ooit gaan plaatsvinden? :thinking: IQ test verplicht maken voor iedereen met stemrecht. Dit kan gewoon niet..
Daar zou ik niet aan beginnen. Hoeveel inteeltigen zullen in die IQ test slagen denk je? Ik vrees dat je daarmee in je eigen vel gaat snijden.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Wilders. Een stad met minder lasten en wat minder Marokk

Bericht door mercator »

Blijkbaar heeft Nederland gekozen voor de optie MEER Marokkanen! Tja dan is dat maar zo. Wat Wilders best zou doen is met zijn Krystyna ergens naartoe trekken waar hij niet constant bedreigd wordt en waar als het even kan :minder Marokkanen wonen. Da's toch de enige manier om nog iets van zijn leven te maken nu zelfs de eigen PVV in de politiek correcte kramp schiet? IK zal het hem niet ten kwade duiden.
Nederland verdient hem niet, net zomin als Vlaanderen F De Winter verdient.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Zouden ze in Crooswijk minder lasten en minder Marokkane

Bericht door mercator »

Amazigh schreef: Wat is precies het Marokkanen probleem? En hoezo is het woordje 'Marokkaans' relevant? Hebben wij andere organen dan blanken?
Het probleem met Marokkanen is dat ze al zowat anderhalf millenium geestelijk achterlijk zijn én geneigd tot agressief en crimineel gedrag. Dat was allemaal geen probleem zolang ze niet uit hun woestijn weg konden maar nu hebben onze eigen verraderlijke politici jullie massaal naar hier gelokt. De enige mogelijkheid is alle moderne faciliteiten in de moslim landen met kruisraketten uitschakelen zodat jullie hier in de val zitten zodat we met de deportatie kunnen beginnen. Anders is het dweilen met de kraan open.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Plaats reactie