Terreuraanslagen in Parijs... 'Je suis Charlie'

Waarom slaan bepaalde moslims, waar dan ook, elkaar en anderen de hersens in? Hoort geweld en de drang tot overheersing en bekering bij de essentie van de islam?
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Twaalf doden bij terreuraanslag in Parijs

Bericht door Ariel »

Dank je Joost. :heart:
Hallo idioten: het is de islam, de islam, de islam!

Door Joost Niemöller

De bestuurselite en de media zijn totaal verkrampt. Het islam-woord wordt maar niet uitgesproken. Hoe duidelijker de feiten spreken, des te zwaarder is het taboe. En des te krankzinniger wordt het. Gisteren bij de bijeenkomst op De Dam benoemde niemand het probleem. En niemand heeft het er ook over gehad dat er tussen al die mensen op De Dam nauwelijks één moslim te bekennen viel. Ik was er zelf niet, maar van mensen die er wel waren hoorde ik dat de enige hoofddoekjes zich tussen de menigte doorwurmden omdat ze aan het shoppen waren. Een teken van totaal disrespect, maar politiek correct Nederland doet alsof het niet bestaat.

Er vindt een totale verdwazing plaats. Gisteren hield iedereen een pen omhoog en ging het zogenaamd om de vrijheid van meningsuiting. Vandaag werden de Joden gepakt. En zou dat dus het onderwerp moeten zijn. Maar dat is het niet. Moslims interesseren zich helemaal niet voor vrijheid van meningsuiting. Maar bij een spotprent van Mohammed kunnen ze zich niet meer inhouden en moeten ze moorden, ja, niet allemaal, maar die niet moorden gaan zeker niet op De Dam staan om te protesteren. Het antisemitisme is onder moslims wijd verspreid, dat hoeft geen toelichting. Daarom werden er in Parijs Joden vermoord in een koshere supermarkt, of werd er tenminste gemoord in de hoop dat er Joden waren.

Het komt dus allemaal neer op het gedrag van moslims en dus op de islam. Als we het ergens over moeten hebben, dan daarover. Dus over de islam, de islam, de islam!


In Zweden benoemde een woordvoerder van de Zweden Democraten dat op zijn Facebook pagina en er wordt om die rede aangifte tegen hem gedaan.

Mensen die elke week in Duitsland de straat op gaan om te demonstreren tegen de islam worden ‘extreem-rechts’ genoemd. Zelf werd ik vandaag gebeld door een redactrice van een Radio 1 programma. Of ik in hun programma wilde. Want ja, dat was de insteek van dat programma, het was schandalig dat extreem-rechts juist nu begint over de islam. Dus of ik als woordvoerder van extreem-rechts daar iets over wilde zeggen. Nou nee dus. Waarom zou ik op de radio moeten om uit te leggen waarom ik niet extreem-rechts ben? Waarom moet ik me bij voorbaat verzetten tegen vage beschuldigingen, terwijl de waarheid open en bloot op tafel ligt? Toen ik er even over doorvroeg, bleek de redactrice in kwestie geen flauw benul te hebben wat dat dan wel was, extreem-rechts. Ach ja, zij werd ook maar gestuurd. Iemand hoger in de boom had dat zo bepaald.

En waar maakt onze regering zich vandaag druk over? Over de bedreiging van moslims! Echt waar, vandaag maakten ze daar een statement over. Geen moslim in Nederland die een haar gekrenkt is, maar dat is voor dit kabinet de belangrijkste zaak om je druk over te maken.

De eigen bevolking wordt (nu nog in Frankrijk) door de kop geschoten en opgeblazen, maar over die bedreiging spreken we niet, althans niet in relatie met de islam.

Dat was precies wat Marine Le Pen zei vandaag. Ze maakte een heel vanzelfsprekende indruk voor het Elysee. Een echt staatshoofd dat opkomt voor het volk. Zoiets hebben we al heel lang niet gezien. Die vrouw laat niet na mij elke keer weer te ontroeren. Ik zie de toekomst en ik zie moed. Ik hoop dat ze het overleeft. Hoor haar spreken.

The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Twaalf doden bij terreuraanslag in Parijs

Bericht door Ariel »

Tja, eigenlijk hebben de wegkijkers en islamvrienden net zoveel bloed aan hun handen als moslims.
'Je ne suis pas Charlie': weduwe Charb hekelt hypocrisie na moord op haar man

Op de Franse nieuwszender TF1 heeft Jeannette Bougrab, de weduwe van de dinsdag vermoorde Charlie Hebdo-cartoonist Charb (wiens naam Stéphan Charbonnier was), zich kritisch uitgelaten over ‘de mensen die vandaag achter het ‘Je suis Charlie’-vaandel lopen, maar die hun mond niet hebben opengedaan wanneer haar man en de andere slachtoffers van racisme en islamofobie werd beschuldigd:

Ze leefden van schenkingen om te kunnen overleven. Ze werden met de vinger gewezen. Onze republiek is schuldig. Deze slachting had vermeden kunnen worden als we wat meer solidariteit hadden getoond. We moeten ons de vraag stellen waarom dat niet gebeurd is.’


‘Ik hield van hem om wie hij was. Iemand die bereid was voor zijn idealen te sterven. Hoeveel mensen kent u zo? En verder hoef ik er niets meer van te weten. Dat ze die barbaren in de gevangenis steken en daar houdt het op. Ik hoef niets te weten over hun jeugd. Ik hoef geen excuses te horen over beulen die onschuldigen afmaken.’

‘Charb wist dat hij ging sterven en we hebben er meermaals aan gedacht om Frankrijk te verlaten. Ik verwijt mezelf dat ik hem daar niet van heb kunnen overtuigen. Dat hij lachte met de bedreigingen is een leugen. Hij lachte er niet mee. Hij was een militant van de meningsvrijheid. Hij leefde met angst en wist dat hij - net als Theo Van Gogh - geëxecuteerd zou worden’,’ aldus Bougrab , die staatssecretaris was in de regering van François Fillon. 'Wie met het zwaard van Damocles boven het hoofd leeft, lacht niet.’

bron
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Twaalf doden bij terreuraanslag in Parijs

Bericht door Ariel »

Uiteraard weer een vals alarm. Het zal niet. Er heerst een grote angst onder personeel Disneyland, en terecht.
Evacuaties Disneyland Parijs na vals alarm
Afbeelding
Bezoekers van Disneyland Parijs zijn zaterdag geëvacueerd omdat er zorgen waren over de veiligheid. Korte tijd later bleek dat het vals alarm was. Een deel van het park werd ontruimd. Dat meldden Franse media.

Volgens de Franse krant Le Parisien had een vrouw vanuit het raam van haar hotelkamer geroepen dat ze de partner was van de vrijdag gedode terrorist Amedy Coulibaly. De Franse veiligheidsdiensten zijn nog op zoek naar die mogelijke terroriste met de naam Hayat Boumedienne.

Het voorval veroorzaakte veel commotie. Een Nederlander die in het park zegt te zijn liet in eerste instantie via Twitter weten dat agenten in het hotel op zoek waren naar een schutter.

Hij twitterde foto's van bezoekers die werden geëvacueerd en agenten in het attractiepark. Maar even later schreef hij dat de gasten terug mochten naar het hotel ,,Het moet veilig zijn. We gaan terug.''

Frankrijk is nog in de ban van de terreur van de afgelopen dagen. Zeventien burgers en agenten kwamen om het leven.

Personeelsleden van Disneyland Parijs vertelden in een eerder gesprek met De Telegraaf doodsbang te zijn dat hun werkplek het volgende doelwit wordt van bewapende terroristen.

Volgens hen is de spanning in en om het park te snijden na de beangstigende ontwikkelingen van de afgelopen dagen. "De beveiliging wordt opgevoerd, maar wij kunnen alleen denken: wanneer zijn wij aan de beurt? Wanneer komt een gek met een geweer het pretpark bestormen?", zegt een Nederlander die al jaren werkzaam is in het resort.

Een collega vult aan: "De schrik zit er bij ons flink in. Zeker omdat wij het toonbeeld zijn van de Amerikaanse cultuur. Sommige medewerkers roepen al: het is niet de vraag óf hier een aanslag zal plaatsvinden, maar wannéér."
De entree van Disneyland wordt al geruime tijd bewaakt door een groep soldaten met mitrailleurs. Sinds december moeten alle werknemers hun tas bij elke ingang door een beveiligingsscanner halen. Bezoekers waren dat al langer verplicht. Meteen na de schietpartij bij Charlie Hebdo kregen medewerkers te horen dat ze hun personeelsbadge voortdurend moeten kunnen tonen aan beveiligers.

Enkele jaren terug vond in het park nog een speciale terrorismeoefening plaats, weet een personeelslid. "Daarbij werd specifiek gesimuleerd dat bezoekers en medewerkers gegijzeld waren door terroristen in de attractie Tower of Terror. Sommige collega's zijn dus wel voorbereid."

Ook veel bezoekers maken zich zorgen, blijkt uit een rondgang op social media. "Ik twijfel of we na al deze ellende morgen wel naar Euro Disney moeten gaan", is een exemplarisch bericht van een bezorgde moeder.

http://www.telegraaf.nl/buitenland/2354 ... .html]bron

Disneyland Parijs trekt jaarlijks ruim 14 miljoen bezoekers. Daarmee is het de populairste toeristische bestemming van Europa. Disney-woordvoerster Cathalijn Snijders bevestigt dat veiligheidsmaatregelen 'na overleg met autoriteiten' zijn verscherpt. Ze wil niet ingaan op de details.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Twaalf doden bij terreuraanslag in Parijs

Bericht door Ariel »

Intussen is Frankrijk nog in hoogste staat van paraatheid.
„Wij lopen risico's”, zei de Franse minister van Binnenlandse Zaken, Bernard Cazeneuve volgens Franse media. Hij verzekerde dat „alle noodzakelijke maatregelen” zijn genomen om de mars van zondag veilig te laten verlopen. De mars in Parijs is ter ere van de slachtoffers van de aanslag. In en om Parijs worden nog eens vijfhonderd extra militairen ingezet, heeft het ministerie van Defensie zaterdag aangekondigd
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Twaalf doden bij terreuraanslag in Parijs

Bericht door King George »

Never doubt to shoot down a terrorist!

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Twaalf doden bij terreuraanslag in Parijs

Bericht door King George »

Minuut stilte ter nagedachtenis op Franse scholen. Veel moslimkinderen weigeren mee te doen. Duidelijk!!!
http://t.co/H5i2K3i4bt
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Twaalf doden bij terreuraanslag in Parijs

Bericht door mercator »

Ariel schreef:Tja, eigenlijk hebben de wegkijkers en islamvrienden net zoveel bloed aan hun handen als moslims.
Charb en co. zelf ook. Ze pakten nooit de moslims zelf aan, maar wat zij zagen als perversies van de islam, salafisme en radicalisme. Terwijl dat gewoon logische gevolgen zijn van het hele Islam gedoe. Charb was Marxist, linkse jongen, voorstander van ongebreidelde immigratie en de permissieve maatschappij. Die elementen hebben juist tot zijn dood geleid omdat moslims systematisch beloond werden voor hun wangedrag ipv gestraft. Ironisch genoeg zou allen een FN bewind hem hebben kunnen redden. Maar nee, het FN was traditioneel Westers Europees, en dat haatten de oud geworden hippies van Charlie Hebdo.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Twaalf doden bij terreuraanslag in Parijs

Bericht door Ariel »

King George schreef:Minuut stilte ter nagedachtenis op Franse scholen. Veel moslimkinderen weigeren mee te doen. Duidelijk!!!
http://t.co/H5i2K3i4bt
Hier het gedeeltelijk vertaalde artikel
Moslimleerlingen weigeren minuut stilte voor Charlie-slachtoffers

Op scholen en hoge scholen in Frankrijk weigerden veel studenten en leerlingen van moslim komaf mee te doen aan een minuut stilte ter herdenking van de slachtoffers van de aanslagen in Parijs. Leraren in regio’s waar veel religieuze spanningen zijn, hebben de minuut stilte afgelast om problemen te voorkomen.

Een hoogleraar filosofie van Esonne: ‘het lukte me niet er een discussie over te beginnen’. Een leerling in Lille zei tegen zijn leraar dat hij ‘over een Kalashnikov zou struikelen’. Op een basisschool in Seine-Saint Denis weigerde 80% van de leerlingen mee te doen aan een minuut stilte. De leraar die probeerde een gesprek daarover op gang te brengen: ‘diverse van hen hebben complottheorieën’.

Een zesde klas leerling: ‘Begrijpt u het dan niet? Ze moeten niet proberen de profeet te tekenen’. Een leerling van een derde klas in het 13e arrondissement van Parijs: ‘ mevrouw, is het niet mogelijk die minuut stilte over te slaan? Ik wil niet samen zijn met dat soort mensen’. In deze klas waren acht leerlingen die de nationale dag van rouw afwezen.

In een collegezaal in Roubaix met 400 studenten klonk een luid gezoem bij het begin van de minuut stilte. De docente: ‘ ik werd begroet door studenten die zeiden: ‘ze zijn voor mij gestorven’’.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Twaalf doden bij terreuraanslag in Parijs

Bericht door Ariel »

‘Hetgeen gebeurd is in Parijs heeft de Harten van de Moslims verblijd’. Jonge moslims vieren Charlie-aanslag op internet

De Vlaamse Facebookpagina ‘like als je ook Marokkaan bent’, vroeg volgers naar hun mening over Charlie-aanslag. Onderstaand een aantal reacties.

Adit Alil: Wie kaatst kan de kogels verwachten.

Hamza Al Hadji: Goed het zijn soldaten van Allah Mohammed Azzouz: Eerlijk deze actie komt nog veel te laat Awel juist te goei voor hun cartoons maken over de islam en hart lachen met ons geloof ja ja loontje om zijn boontje!!!!

Riani Inair: Heerlijk. Zal slapen als een roos vandaag. En de mensen die verwesterd zijn … dikke .. in je Souhail

Smiley: Eigen schuld moet je mensen maar niet beledigen, er zijn nog altijd mensen in europa die denken dat ze alles kunnen roepen wat ze willen! Mooi niet vriend zo werkt niet. Vrijheids van meningsuiting met mate.

Umar As: Als ze telkens hun grenzen opzoeken, dan krijgen ze de volle laag, met hun vrijheid van meningsuiting. Hopelijk waren die kogels smakelijk.

Zakaria Gha: das nice ik wil da ook is doen bij de jode buurt!!!

Ismael Izmezian: Goed zo hun verdiende loon bespot de profeet niet, Allah hu akbar!!!!!

Toto Riina Corleone: Respect!!! Cartoons maken van de profeet vzmh!! Dan moet je de gevolgen van kunnen dragen fucking racisten!

Omar Franky Touré Ngongo: Was da het allemaal waard moqlims pesten en kleineren? Zie nu 12 doden omdat ze niet stopten, jullie waren gewaarschuwd ;) ik ben ANTI-ISIS en Al qaida maar ik sta 100% achter deze daad. Kvraag mij nu af wanneer ze het hoofdkantoor van Vlaams belang komen oopruimen. En: me zo’n reacties als dit heb ik 1 antwoord khoop da mijn vriend BrianDeMulder maar rap terug is van syrie jullie weten wat er dan te doen sta hopen da ge er niet bij bent als die zijn rekening met hzt belgenland komt regelen! Haha

Abdul Kadir Mohammed: Hetgeen vandaag gebeurd is in Parijs heeft de Harten van de Moslims verblijd. En heeft de harten van de Ongelovigen en Munafiqeen woedend gemaakt en er is angst in hun harten gezaaid Wa Lihahi Lhamd. Ze zouden niet van Theo van Gogh leren hoop dat ze hier nu een les gaan uittrekken en nooit meer onze geliefde Profeet gaan bespotten.

http://www.nieuwreligieuspeil.net/node/5804
http://rechtsactueel.com/2015/01/09/jon ... ssaal-toe/
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Twaalf doden bij terreuraanslag in Parijs

Bericht door mercator »

De limietloze linkse permissiviteit tov moslims is de directe oorzaak van dit alles. een permissiviteit die het flutblaadje Charlie al zit op te poken sinds mei 68. Steeds maar werden moslims beloond ipv gestraft voor hun wangedrag en dat is dan wat je krijgt.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Twaalf doden bij terreuraanslag in Parijs

Bericht door Ariel »

Hoeveel geld hebben we al in achterlijk Afganistan gepompt?
Afghanen betogen voor terroristen Parijs

In Zuid-Afghanistan zijn vrijdag honderden mensen de straat opgegaan om hun steun te betuigen aan de daders van de aanslag op het satirische weekblad Charlie Hebdo in Parijs. De demonstratie begon na het vrijdaggebed voor een moskee in de plaats Chora, zei de lokale politiechef Abdul Qawi zaterdag.

De Afghanen noemden de twee schutters „helden” en protesteerden tegen de Afghaanse president Ashraf Ghani, omdat hij de aanslag heeft veroordeeld. De politie was van tevoren op de hoogte van de bijeenkomst. De demonstratie was toegestaan, omdat de vrijheid van meningsuiting in de Afghaanse grondwet is opgenomen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Twaalf doden bij terreuraanslag in Parijs

Bericht door Ali Yas »

Ariel schreef:
De demonstratie was toegestaan, omdat de vrijheid van meningsuiting in de Afghaanse grondwet is opgenomen.
:roll:
In the media law it is also stated that no one can write or say anything that affronts Islam.
(bron)
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Mahalingam
Berichten: 52306
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Twaalf doden bij terreuraanslag in Parijs

Bericht door Mahalingam »

mercator schreef:Goed en nu over tot de orde van de dag. Dit moet er nu gebeuren:
1. De kadavers van de moslim terroristen worden ingenaaid in een varkenshuid en met de rug naar Mekka begraven en die beelden worden in heel de moslimwereld verspreid. K[...]
Dus zoals de Engelsen deden in India met jihadisten. Samen begraven met een dood varken. Dat is afdoende gebleken.
Annick De Ridder (N-VA) oppert zo iets ook.
Almaci: "Aanslag beantwoorden met méér openheid en méér dialoog"
Hoop dat ze lijken daders zo "verwerken", dat komaf w gemaakt met die utopie v martelaarschap &bijhorende maagden vr overblijvende gekken.
— Annick De Ridder (@AnnickDeRidder)
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland ... aien.dhtml
en de hele goegemeente valt over haar heen.
Vr alle duidelijkh: bedoelde dat deze mensen gn recht hebben op religieuze begrafenis (martelaarsch) noch publiek graf dat bezocht kan wrdn.
— Annick De Ridder (@AnnickDeRidder) Fri Jan 09 00:00:00 MET 2015
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Zeventien doden bij terreuraanslagen in Parijs

Bericht door Pilgrim »

Al-Qaeda eist aanslag op

J. Welling | 10 jan 2015

Een leider van de terreurgroep al-Qaeda in Jemen heeft de verantwoordelijkheid voor de bloedige moordpartij op de redactie van het satirische tijdschrijft Charlie Hebdo opgeëist.

Dat meldt de krant Le Parisien. De aanslag woensdag op het hoofdkantoor van het blad kostte aan acht medewerkers van het tijdschrift, een receptionist, een gast en twee agenten het leven.
Volgens de zegsman was de aanslag een wraakactie voor de "beledigende spotprenten" van de profeet Mohammed die het blad heeft gepubliceerd, weet het ANP.

De broers Chérif en Saïd Kouachi, Fransen van Algerijnse komaf, werden van de aanslag verdacht. Zij kwamen gisteren om het leven, toen antiterreureenheden van de politie een einde maakten aan een gijzeling in een bedrijfspand in de plaats Dammartin-en-Goële. De broers hielden daar een man in gijzeling. Chérif zei tegen een Franse nieuwszender dat hij in actie was voor al-Qaeda in Jemen.

Nieuwe aanslagen
AQAP waarschuwt Frankrijk ook voor meer aanslagen. De Jemenitische tak van de terreurorganisatie gaat tot actie over als Frankrijk niet stopt met het "bestrijden van de islam, haar symbolen en de moslims." Verschillende Franse media maken daar melding van.

Zij beroepen zich op een videoboodschap die is opgedoken van Harith bin Ghasi al-Nadhari. Hij wordt gezien als een belangrijk religieus leider van al-Qaeda in Jemen. In de geluidsopname zegt hij: "Sommige zonen van Frankrijk waren respectloos richting de profeten van Allah."

http://www.powned.tv/nieuws/buitenland/ ... ag_op.html#
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52306
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Zeventien doden bij terreuraanslagen in Parijs

Bericht door Mahalingam »

Wat zal die Kalief van ISIS pissig zijn. Zijn club roept op voor meer terreur in Europa en dan komt de concurrent Al-Qaeda kraaiend vertellen dat zij er achter zitten.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Twaalf doden bij terreuraanslag in Parijs

Bericht door mercator »

Mahalingam schreef:Dus zoals de Engelsen deden in India met jihadisten. Samen begraven met een dood varken. Dat is afdoende gebleken.
Dat zou ook een goeie manier zijn om de zgz. gematigde moslims te ontmaskeren. Die zeggen nu dat de terroristen slechte moslims waren. Dan kunnen ze ook geen bezwaar hebben dat ze als slechte moslims begraven worden.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Mahalingam
Berichten: 52306
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Zeventien doden bij terreuraanslagen in Parijs

Bericht door Mahalingam »

De terugslag. Die wordt steeds gevreesd door Mohammedanen als er weer eens iets ernstigs geflikt is in naam van hun godheid.
Dat was na de moord op Theo zo, nu ook weer.
Lees maar de brief van een moskee aan de buurvrouw.
Die vrouw zich af vroeg of zij zich zorgen moest maken over die mannen met baarden in jurken die naast haar vergaderen.
Vandaag de dag doen velen ongenuanceerde uitspraken, gedragen mensen zich wereldwijd onconstructief, zoeken het conflict op, trachten onrust aan te wakkeren en deinzen velen er niet voor terug om onwaarheden én onjuistheden te poneren als feiten.
Zonder daarbij hoor en wederhoor te hanteren.
Wij moslims hebben hier erg veel last van en het doet ons pijn, intense pijn! Ook bij ons giert er een helse angst door het lichaam. Een angst van: welke reactie gaat nu weer volgen op de actie van gisteren? Welke slachtoffers moeten er nu weer vallen? Welke Moskeeën gaan er nu weer in vlammen op? Et cetera, et cetera...
https://www.facebook.com/kirstin.wilde. ... 1629510041
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Zeventien doden bij terreuraanslagen in Parijs

Bericht door mercator »

Mahalingam schreef:De terugslag. Die wordt steeds gevreesd door Mohammedanen als er weer eens iets ernstigs geflikt is in naam van hun godheid.
Dat gejank van de moslims heb je altijd als een van hen weer iets heeft uitgevreten. En het ergste is dat onze overheden daar volop aan mee doen. Dus worden mosketen beveiligd waar de plannen worden gesmeed om een volgende aanslag te plegen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Zeventien doden bij terreuraanslagen in Parijs

Bericht door Ali Yas »

Naast die terugslag is er een ander, groter risico: dat andere moslims het voorbeeld van de Hebdoders gaan volgen. Voor een deel van hen is dat succes een bron van inspiratie. In plaats van de moskeeën te beschermen, kan men die dus maar beter gaan controleren.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Zeventien doden bij terreuraanslagen in Parijs

Bericht door Manon »

Parijs verwacht miljoen mensen

Parijs maakt zich op voor de grote manifestatie vanmiddag ter herdenking van de terreuraanslagen vorige week. De ‘Mars op de Republiek’ zal een miljoen mensen naar de Franse hoofdstad brengen. Ook tientallen regeringsleiders zullen aanwezig zijn.

De Franse veiligheidsdiensten staan zondag in hoogste graad van paraatheid. Nadat zaterdag verspreid over het land al zo’n 700.000 mensen de straat opkwamen, zal hoofdstad Parijs zal naar alle verwachting zo’n miljoen deelnemers ontvangen voor de ‘Mars op de Republiek’.

Daarbij zullen ook zo’n veertigtal regeringsleiders bij aanwezig zijn. Voor ons land trekken onder andere premier Charles Michel en ministers Jan Jambon en Kris Peeters naar Parijs, waar ze ook de Britse premier David Cameron, Duits bondskanselier Angela Merkel, de Italiaanse premier Matteo Renzi, de Spaanse premier Mariano Rajoy en de Turkse premier Ahmet Davutoglu mogen verwachten. Verrassend is dat ook zowel de Israëlische premier Benjamin Netanyahu als de Palestijnse president Mahmoud Abbas hun aanwezigheid voor de solidariteitsmars hebben bevestigd.

Place de la Nation

De ‘Mars voor de Republiek’ zal om 15 uur van start gaan op de Place de la République en eindigen op de Place de la Nation, in de buurt van de joodse supermarkt waar vrijdag een gijzeling dodelijk afliep voor vier gijzelaars en gijzelnemer Amedy Coulibaly. Er zullen twee verschillende routes zijn en het Frans ministerie van Binnenlandse Zaken wil niet bevestigen welke route de staatsleiders zullen nemen.

Frankrijk zal 4.300 politieagenten inzetten om de veiligheid van de deelnemers te garanderen, waarvan ook zo’n 150 agenten in burger. Daarnaast zullen ook 1.350 soldaten en scherpschutters postvatten langs het parcours. Het metronetwerk zal gratis rijden, maar wordt wel extra nauwlettend in de gaten gehouden.
http://www.vandaag.be/buitenland/157331 ... ensen.html

Gelukkig dat nu ook Turkije en Hamas "Je suis Charlie" adepten zijn! De gevangen journalisten in Turkije zie ik al juichen in hun cel. Ik verwacht ook de Saudische regeringsleiders, maar die zijn waarschijnlijk verhinderd omdat ze eerst nog 1000 stokslagen aan een Mohammed criticus moeten uitdelen. (en dat is zwaar werk hoor).
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Zeventien doden bij terreuraanslagen in Parijs

Bericht door mercator »

circe schreef: Gelukkig dat nu ook Turkije en Hamas "Je suis Charlie" adepten zijn! De gevangen journalisten in Turkije zie ik al juichen in hun cel. Ik verwacht ook de Saudische regeringsleiders, maar die zijn waarschijnlijk verhinderd omdat ze eerst nog 1000 stokslagen aan een Mohammed criticus moeten uitdelen. (en dat is zwaar werk hoor).
Dat massaal rondwandelen ballonnetjes oplaten etc. is een ritueel om het verkeerde te vieren. De leuze is allen verenigd tegen terrorisme terwijl het natuurlijk zou moeten zijn allen verenigd tegen Islam.

Al dat hypocriet gedoe alleen maar om de "opkomst van extreem rechts te verhinderen".
Bart Somers kraaide het net nog op de rode staatstelevisie: wat een opluchting dat er zo weinig polarisatie is nu ! en de Imam tegenover hem knikte goedkeurend toe. Om er aan toe te voegen dat het toch allemaal wel begrijpelijk is dat moslims kwaad zijn door de droevige situatie van de Palestijntjes. En dat mocht allemaal passeren zonder enig wederwoord.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Zeventien doden bij terreuraanslagen in Parijs

Bericht door Ariel »

mercator schreef: Dat massaal rondwandelen ballonnetjes oplaten etc. is een ritueel om het verkeerde te vieren. De leuze is allen verenigd tegen terrorisme terwijl het natuurlijk zou moeten zijn allen verenigd tegen Islam.


Absoluut. De hypocriete "JeSuisCharlie" brullers poepen in hun broek van angst. Hoeveel nieuwe mohammed cartoons heb je gezien nu iedereen ineens charlie is? Er zijn nieuwe cartoons over de aanslag, maar die bevatten geen grove beledigingen naar mohammed of Islam. Men gaat zogenaamd voor vrijheid van van meningsuiting , maar die uiting mag alleen als je Islam niet aanvalt. Voor Geert Wilders geldt die vrijheid niet. Die heeft weer een proces aan zijn broek.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Zeventien doden bij terreuraanslagen in Parijs

Bericht door mercator »

Ariel schreef:Absoluut. De hypocriete "JeSuisCharlie" brullers poepen in hun broek van angst. Hoeveel nieuwe mohammed cartoons heb je gezien nu iedereen ineens charlie is?.
Pas nog te zien op de rode Vlaamse teevee. De politiek correcte cartoonist Marec, in dienst bij het linkse flutbladje Knack. Hij dingt mee naar de Mercatorprijs van de Roze Kwal want hij had een Mohammed cartoon gepleegd. Een type met een tulband die de handen voor de ogen houdt. Hij legde even de betekenis uit: de profeet Mohammed schaamt zich voor de wandaden die in zijn naam gepleegd worden !!!!!
waarop de politiek correcte reactie van de rode reporter/propagandist van dienst: wat een mooi en moedig beeld om het terrorisme aan te klagen!!!!
Niemand staat recht in zo'n uitzending om even te zeggen HOHO, Mohammed hoeft zich helemaal niet te schamen, Mohammed is TROTS op zijn gelovigen die zijn programma uitvoeren !
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
pd7835
Berichten: 1637
Lid geworden op: di mar 01, 2005 10:35 am
Locatie: Vlaanderen

Re: Zeventien doden bij terreuraanslagen in Parijs

Bericht door pd7835 »

mercator schreef:
Ariel schreef:Absoluut. De hypocriete "JeSuisCharlie" brullers poepen in hun broek van angst. Hoeveel nieuwe mohammed cartoons heb je gezien nu iedereen ineens charlie is?.
Pas nog te zien op de rode Vlaamse teevee. De politiek correcte cartoonist Marec, in dienst bij het linkse flutbladje Knack. Hij dingt mee naar de Mercatorprijs van de Roze Kwal want hij had een Mohammed cartoon gepleegd. Een type met een tulband die de handen voor de ogen houdt. Hij legde even de betekenis uit: de profeet Mohammed schaamt zich voor de wandaden die in zijn naam gepleegd worden !!!!!
waarop de politiek correcte reactie van de rode reporter/propagandist van dienst: wat een mooi en moedig beeld om het terrorisme aan te klagen!!!!
Niemand staat recht in zo'n uitzending om even te zeggen HOHO, Mohammed hoeft zich helemaal niet te schamen, Mohammed is TROTS op zijn gelovigen die zijn programma uitvoeren !
Marec gaf een paar uurtjes geleden in de 7de dag op tv toe nog niks uit de koran en de andere islamitische boekskes te hebben gelezen en zoals zovele 'progressieven' dus verkeerdelijk denkt dat de islam wel zoiets als het christendom moet zijn. Het is aan zijn tekening te merken. 'Profeet' Mohammed zou inderdaad trots geweest zijn op die terroristen in Parijs aangezien hij destijds hetzelfde deed en eigenhandig moordde of opdracht gaf dit te doen o.a. wegens 'belediging'. In de bakermat van de islam Saoedi Arabie is onlangs nog iemand wegens belediging van de islam opgesloten en dient nog zweepslagen te krijgen na de eerste 50 al the hebben gehad. Dit is het ware gelaat van de islam.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Zeventien doden bij terreuraanslagen in Parijs

Bericht door mercator »

pd7835 schreef: Marec gaf een paar uurtjes geleden in de 7de dag op tv toe nog niks uit de koran en de andere islamitische boekskes te hebben gelezen en zoals zovele 'progressieven' dus verkeerdelijk denkt dat de islam wel zoiets als het christendom moet zijn.
Dat is zo klaar als een klontje maar hoe komt het toch dat de massa deze simpele waarheid niet kan bevatten ? Zelfs als je niks over Mohammed weet moet het toch opvallen dat al die smeerlapperijen in naam van Mohammed worden gepleegd?
Stel dat een stel terroristen de een na de andere massamoord zou plegen in naam van het NVA verkiezingsprogramma en dat jaren lang zou dan de NVA ongemoeid worden gelaten ? Maar dat is nu net wat met de moslims wél gebeurt.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Plaats reactie