De Gutmensch

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De Gutmensch

Bericht door Pilgrim »

Honderden nuttige idioten demonstreren voor de “vluchtelingen” in Downingstreet

Gepubliceerd op 12 nov. 2015

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Schepsel!
Berichten: 1042
Lid geworden op: wo okt 23, 2013 12:51 pm
Locatie: De zetel van Iblis

Re: De Gutmensch

Bericht door Schepsel! »

Hou je van een wee maaggevoel door een heerlijk hoog Goed Volk-Gutmensch-gehalte, en een flinke buikkramp in de darmstreek door tenenkrommend slecht Engels? Joepie! :happy2: Dan heb ik hier een hartstikke leuk nummer voor je. icon_thumbup.gif

(^v^)
Mahalingam
Berichten: 52156
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De Gutmensch

Bericht door Mahalingam »

Afbeelding
Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De Gutmensch

Bericht door Ariel »

Mahalingam schreef: Afbeelding
Zucht... :thinking: Nu wil de goedmensch ook nog dat we snel dood gaan.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: De Gutmensch

Bericht door Ali Yas »

Ik dacht dat juist het omgekeerde de bedoeling was, dat de vluchtelingen voor onze pensioenen zouden zorgen?! :sly7:
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De Gutmensch

Bericht door Ariel »

Er is weer een lied gemaakt. Een lied voor de vluchtelingen
Met ‘Song of Peace and Hope’ hoopt Jonathan van der Lugt Nederland wakker te schudden. De Almeerse singer-songwriter wil met zijn lied over de vluchtelingenproblematiek een tegengeluid bieden voor de negatieve uitlatingen die hij veel van zijn landgenoten dagelijks hoort en ziet maken.

„Ook wil ik met mijn lied de honderdduizenden mensen die wanhopig op zoek zijn naar een betere leefomgeving, een hart onder de riem steken. Ik wil hen laten weten dat er ook mensen zijn die voor hen klaarstaan en de helpende hand willen bieden…”

De 33-jarige Van der Lugt schreef het lied enkele weken geleden, toen hij in zijn hart getroffen werd door de beelden die hij op televisie zag. Mensen uit Syrië, Afghanistan en Irak die op weg waren naar een beter leven. Een reis die voor velen onderweg al eindigde in een tragedie.

„Een oplossing voor het gigantische vluchtelingenprobleem heb ik niet. Misschien is die er ook niet. Waar ik wel invloed op heb, is hoe ik met mijn medemens omga. Met dit lied hoop ik mijn steentje bij te dragen”, zegt Van der Lugt, die in overleg met Stichting Bootvluchteling besloot zijn videoclip op te nemen op het eiland Lesbos.

„Naast de opnames die werden gemaakt, heb ik ook dagelijks vrijwilligerswerk gedaan voor de Stichting Bootvluchteling. De inhoud van het lied sloot aan bij de missie van de stichting, die het lied en de videoclip graag wil inzetten om aandacht te vragen voor de hulp aan de bootvluchtelingen.”

„Ik heb met eigen ogen gezien dat veel mensen die hun land ontvlucht zijn voor een veiliger leven, opnieuw onder erbarmelijke omstandigheden moeten leven”, vervolgt Van der Lugt. „Ik hoor het mezelf nog zeggen tegen vluchtelingen die in gammele bootjes aankwamen: ‘Welcome, you are safe now’. Maar de realiteit is dat gezinnen op Lesbos weken in overvolle kampen zonder voldoende eten, dekens, kleding en nauwelijks beschutting moeten doorbrengen.”

„Ondanks de naderende winter en de volstrekt uitzichtloze situatie voor veel vluchtelingen, zing ik over vrede, over liefde en over de hoop dat snel alles beter wordt. Daarin moeten we blijven geloven”, besluit Van der Lugt.

bron
For the brave, die het aan kan om te luisteren naar dit lied.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: De Gutmensch

Bericht door Eliabe »

De 33-jarige Van der Lugt schreef het lied enkele weken geleden, toen hij in zijn hart getroffen werd door de beelden die hij op televisie zag. Mensen uit Syrië, Afghanistan en Irak die op weg waren naar een beter leven. Een reis die voor velen onderweg al eindigde in een tragedie.
Zou die van der Lugt er ook bij hebben stil gestaan dat een paar van die zogenaamde vluchtelingen een groot aantal jonge onschuldige mensen dodelijk in het hart hebben getroffen.
Goed bezig knul.
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De Gutmensch

Bericht door Pilgrim »

Duitse politica van de Groenen pocht openlijk op de vervanging van het Duitse volk

Gepubliceerd op 23 nov. 2015

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De Gutmensch

Bericht door Ariel »

Wat zijn er toch veel goede mensen in Nederland.
Op vijftien adressen in Helmond draaien de wasmachines deze week overuren. Zo blijven de 187 vluchtelingen die tijdelijk in een plaatselijke sporthal wonen verzekerd van schone kleding. 'De was is het minste wat je kunt doen.'
In de Veka Sporthal in Helmond heerst deze woensdagochtend tegen tienen een opvallende rust. De meeste vluchtelingen slapen nog. Vrijwilliger Betty Smeulders moet dus nog even wachten op nieuwe zakken vuile was. Omstebeurt brengen vluchtelingen hun vuile was, totdat tegen half elf zo'n dertig zakken zijn verzameld. Elk exemplaar is dichtgeplakt met een sticker met daarop slaapzaalnummer, naam en een COA-nummer.

De helft van de zakken verdwijnen achterin Smeulders' auto. De rest gaat met een andere vrijwilliger mee. Alle was belandt uiteindelijk op zo'n vijftien adressen, waar de wasmachines deze week overuren maken. Smeulders zelf heeft dinsdag zes wassen gedraaid, thuis aan de Houtsestraat. ,,Tussendoor ben ik teruggegaan naar de sporthal om te helpen bij het serveren van de lunch. En weer terug om te strijken.''

Voor het vandaag zover is, stopt ze bij Nelleke den Ouden (72). Zij woont in Residentie Brouwhorst, het complex voor senioren op een steenworp van de sporthal. Den Ouden overhandigt twee zakken fris geurend goed en neemt twee vuile pakketjes aan. ,,Ik vind het heel gewoon,'' vertelt ze. ,,Vorige week zei ik: stel je voor dat jouw eigen kinderen dit overkomt. Dan is de was het minste wat je kunt doen.''

Wasje
Dat zei Den Ouden op de informatiebijeenkomst voor bewoners van de residentie. ,,Die middag was nogal negatief," vond buurvrouw Marie Wilbers (71), die er ook bij was. Prompt schiet ze vol. ,,Ik vond dat heel moeilijk. Ik wilde in de zaal voorstellen: laten we allemaal een wasje doen, maar was bang om drek over me heen te krijgen.

Gerda Krüger (84) zat tijdens de bijeenkomst aan één tafel met Den Ouden en Wilbers. ,,Fijn dat toch een paar van de 140 bewoners dit doen. Mensen zijn zo bang, zelfs dat er ziekten in die kleren rondhangen.'' Ze lacht. ,,Kom, ik moet gauw de wasmachine aanzetten.''
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De Gutmensch

Bericht door Pilgrim »

Zussen uit Zoetermeer kopen huis voor vluchtelingen: 'Ze zijn enorm in de gloria'

Dinsdag 24 november 2015

ZOETERMEER - Drie zussen uit Zoetermeer hebben een huis gekocht voor een vluchtelingengezin uit Pakistan. Het gezin krijgt vrijdag de sleutel. 'Ze zijn enorm in de gloria', vertelt initiatiefneemster Linda Knobbe.

Het gezin zat eerst in een asielzoekerscentrum (azc) in het Drentse Hoogeveen, waar de moeder van de zusjes Knobbe als vrijwilliger werkt. Zo leerden ze het gezin kennen en raakten ze bevriend. Aangezien de familie statushouder is met een verblijfsvergunning, hebben ze recht op een huis van de gemeente. Door overvolle asielzoekerscentra is er haast met huizen voor statushouders, maar er zijn niet genoeg woningen beschikbaar.

De zussen zijn erg begaan met het gezin en wilden niet wachten tot de gemeente met een huis kwam. Nadat het gezin van Hoogeveen naar Katwijk werd overgeplaatst gingen de zussen vaak op bezoek. 'We voelden de drang om iets te doen', zegt Knobbe. Volgens haar is de situatie in een asielzoekerscentrum schrijnend. 'Je komt er in een azc niet achter wanneer je aan de beurt bent en je krijgt geen toezeggingen. Het is behoorlijk uitzichtloos.'

Huis gekocht
Met wat eigen geld en een bedrag van hun vader hebben de zusjes het huis gekocht. Ze hebben het er met het gezin over gehad, want 'we willen ze het niet lastiger maken'. De familie betaalt huur. 'Het werkt hetzelfde als wanneer de gemeente een huis toewijst, het is een huurwoning voor onbepaalde tijd', zegt Linda.

Knobbe heeft al veel positieve reacties gekregen op hun idee, maar heeft nog geen medestanders gevonden. De zussen onderzoeken of ze een platform of stichting kunnen oprichten zodat meer mensen hun voorbeeld volgen. 'We hopen dat meer mensen dit gaan doen', zegt een enthousiaste Knobbe.

Door: Redactie

http://www.omroepwest.nl/nieuws/2996318 ... -de-gloria
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De Gutmensch

Bericht door Ariel »

Zussen uit Zoetermeer kopen huis voor vluchtelingen: 'Ze zijn enorm in de gloria'
Tja, aardig, maar sneu en een beetje gemeen voor al die duizende asielige die nu nog zitten te verkommeren in een AZC. Die hadden ook vast in dat huis gewild.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Schepsel!
Berichten: 1042
Lid geworden op: wo okt 23, 2013 12:51 pm
Locatie: De zetel van Iblis

Re: De Gutmensch

Bericht door Schepsel! »

Oooooh wat heerlijk klef. Ik voel het al hélemaal. Snotter. Blub blub blub. Raakt het jullie niet ook zo fijn in de sentimentjes? :rolleyes:
(^v^)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De Gutmensch

Bericht door Ariel »

Schepsel! schreef:
Oooooh wat heerlijk klef. Ik voel het al hélemaal. Snotter. Blub blub blub. Raakt het jullie niet ook zo fijn in de sentimentjes? :rolleyes:
Zeker......Ik heb gelijk de CD besteld, en ik draai hem grijs. :smile7:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De Gutmensch

Bericht door Ariel »

Ook in Canada wonen gutmenschen.... Joodse gutmenschen. En die Joodse gutmenschen hebben tijdelijk hun synagoge afgestaan aan Moslims. Ik hoop dat de gutmensch Jood zich er van bewust is dat als een moslim eenmaal op één plek gebeden heeft, het islamitisch grondgebied is.
Moslims bidden in synagoge Ontario

Moslims in Peterborough, een plaats in de Canadese provincie Ontario, bidden vrijdag in een synagoge in de stad. De Canadese omroep CBC meldde dat de Beth Israel Synagoge een uitwijkplaats is voor moslims van de Mashid al-Salaammoskee waar 14 november brand is gesticht. De politie gaat ervan uit dat dit een 'hatecrime' (haatmisdaad) gericht tegen islamieten was. De schade bedraagt zeker 56.000 euro.

De voorzitter van de synagoge, Larry Gillman, heeft onmiddellijk na de brand aangeboden het joods gebedshuis open te stellen voor de door brand 'dakloze' islamieten. Leden van een islamitische vereniging hebben het aanbod aangenomen. Volgens Kenzy Abdella van die vereniging hebben de joodse en islamitische godsdiensten veel overeenkomsten en is een synagoge tenslotte ook een huis van God.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De Gutmensch

Bericht door Pilgrim »

Verkrachte vrouw wou geen aangifte doen: “Ik heb medelijden met hem, want hij is een vluchteling”

Posted on november 28, 2015 by rommel

De 28-jarige Irakees was zodanig ontevreden met de asielstandaard in Finland dat hij er voor koos om terug naar Zweden te reizen en besloot in de nachttrein een Zweedse vrouw te verkrachten. De vrouw wou in eerste instantie geen aangifte bij de politie doen vanwege zijn vluchtelingstatus. Maar nu is de verkrachter door de rechtbank tot gevangenisstraf en uitwijzing veroordeeld, die heeft geconstateerd dat hij geen vluchteling is.

De verkrachting vond plaats in de nacht van 10 oktober in de nachttrein tussen Umeå och Sundsvall.

De vrouw had een slaapplaats gereserveerd en belande in een compartiment met drie Arabische mannen, die wakker werden toen ze binnenkwam. Ze wou haar sympathie met de mannen betonen omdat het vluchtelingen waren en kocht onder andere belegde broodje voor hen.

Het gezelschap dronk wodka en zong liedjes, maar na een tijdje begon de 28-jarige Irakees de vrouw seksueel te betasten, die herhaaldelijk er op aan drong daarmee te stoppen. Na een tijdje ging de vrouw naar bed en werd even later wakker door een arabier die druk bezig was met haar te verkrachten.

De vrouw rukte zich los en sprong uit de cabine om hulp te zoeken.

“De treinconducteur die haar opving vroeg of hij de politie moest alarmeren. Wat de vrouw eerst weigerde, ze wou hem niet in problemen brengen, omdat die een asielzoeker is in een moeilijke situatie, en bang was dat hij uitgewezen zou worden terug naar Irak”, staat in het rechtsrapport te lezen.

Maar uiteindelijk weet de conducteur de vrouw te overtuigen dat ze aangifte moet doen, en wanneer de trein in Hudiksvall stopt wordt de verkrachter in zijn kraag gegrepen. Het gerechtshof van Sundsvalls heeft de treinverkrachter tot een jaar gevangenis veroordeeld. Met een prijskaartje van 9 000 euro schadevergoeding aan het onbenullige zweefgoedkutje.

En als bonus wordt de vrees van het gehersenspoelde sufkutje werkelijkheid – de treinneuker wordt na zijn gevangenisstraf naar Irak uitgewezen, en mag voorlopig de komende vijf jaar geen poot meer op Zweedse grondbodem zetten.

Het gerechthof heeft in zijn onmetelijke wijsheid geconcludeerd dat de islamitische spoorweglover totaal geen risico loopt in Irak en alleen maar om economische redenen zijn heil in Zweden heeft gezocht.

(rommel: The wind is changing, kites rise highest against the wind – not with it)

Bron: http://www.friatider.se/v-ldtagen-kvinn ... r-flykting

http://fenixx.org/2015/11/28/verkrachte ... uchteling/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De Gutmensch

Bericht door mercator »

Schepsel! schreef:
Oooooh wat heerlijk klef. Ik voel het al hélemaal. Snotter. Blub blub blub. Raakt het jullie niet ook zo fijn in de sentimentjes? :rolleyes:
Het is nu het moment om flink geld te verdienen aan de vluchtelingenindustrie. Mercator stelt de volgende merchandising voor:
-T-shirts met een zielig kijkend bruin meisje
-Een musical getiteld A New land of Hope
-een beklijvende roman over de liefde tussen een welmenende maar gediscrimineerde Syriër en een Hollandse vrijwilligster in het AZC
-verkoop van sleutelhangers in de vorm van een rubberbootje
-een gezamenlijke theatershow door Raymann, Jandino, Umberto Tan en Quincy Gario ten voordele van de vluchtelingen
...
nog suggesties ?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De Gutmensch

Bericht door Ariel »

mercator schreef: Het is nu het moment om flink geld te verdienen aan de vluchtelingenindustrie. Mercator stelt de volgende merchandising voor:
-T-shirts met een zielig kijkend bruin meisje
-Een musical getiteld A New land of Hope
-een beklijvende roman over de liefde tussen een welmenende maar gediscrimineerde Syriër en een Hollandse vrijwilligster in het AZC
-verkoop van sleutelhangers in de vorm van een rubberbootje
-een gezamenlijke theatershow door Raymann, Jandino, Umberto Tan en Quincy Gario ten voordele van de vluchtelingen
...
nog suggesties ?
:roll:

Vlaggen met de tekst...Je suis een vluchteling
T-shirts met de tekst...Je suis een vluchteling
Hoofdoekjes met de tekst...Je suis een vluchteling

De mogelijkheden zijn onbeperkt.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Schepsel!
Berichten: 1042
Lid geworden op: wo okt 23, 2013 12:51 pm
Locatie: De zetel van Iblis

Re: De Gutmensch

Bericht door Schepsel! »

Ariel schreef:
mercator schreef: Het is nu het moment om flink geld te verdienen aan de vluchtelingenindustrie. Mercator stelt de volgende merchandising voor:
-T-shirts met een zielig kijkend bruin meisje
-Een musical getiteld A New land of Hope
-een beklijvende roman over de liefde tussen een welmenende maar gediscrimineerde Syriër en een Hollandse vrijwilligster in het AZC
-verkoop van sleutelhangers in de vorm van een rubberbootje
-een gezamenlijke theatershow door Raymann, Jandino, Umberto Tan en Quincy Gario ten voordele van de vluchtelingen
...
nog suggesties ?
:roll:

Vlaggen met de tekst...Je suis een vluchteling
T-shirts met de tekst...Je suis een vluchteling
Hoofdoekjes met de tekst...Je suis een vluchteling

De mogelijkheden zijn onbeperkt.
-Solidariteits-voedselpakketten in de supermarkt zodat je precies eet wat een asielzoeker in het azc eet, tegen een forse meerprijs en de winst gaat naar Vluchtelingenwerk, of je eigen broekzak natuurlijk.

-Knuffel een Vluchteling. Onder begeleiding mag je dan op bepaalde dagdelen in de week een asielzoeker knuffelen, ermee praten, laten uithuilen op je schouder en er thee mee drinken. Iedereen kan zich dan eventjes therapeut voelen en begripvol knikken terwijl die in een mix van gebroken Engels en Arabisch zijn tragische verhaal doet. Dit wordt discreet gefilmd en komt dan op de tv als programma of rubriek in een van de vele praatshows en gaat vergezeld door van die triestige pianomuziek. Er komt aan het einde van het gesprek een cameracrew te voorschijn die de geëmotioneerde gast vraagt hoe dit zware gesprek hem of haar de ogen heeft geopend en hoe geraakt die wel is. De asielzoeker (elke keer een andere, maar wel elke keer een sympathiek/aantrekkelijk overkomende) zegt dan op het eind hoe die zich voelt over het gesprek en kwaadaardige rechtse krachten. Yes yes dis was very beaudiful conversasion. So much good people yoo know... I'm sure the Dutch people can do better than vote for PVV. Please, let us understand each other yoo know.

-Een Hollywoodfilm (de VS heeft deze ellende ook deels veroorzaakt) waarbij verschrikkelijk sympathieke 'echte' vluchtelingen, die behalve uiterlijkheden niet van een westerling te onderscheiden zijn, van kwaadwillende elementen in de verschrikkelijk slechte vluchtelingenkampen in Turkije en (west-)Europa horen over snode plannen om leden van het Britse koningshuis te vermoorden in een terroristische aanslag. De moedige, nobele vluchtelingen steken hier met gevaar voor eigen leven een stokje voor ook al wil niemand ze aanvankelijk geloven. Bij de film worden ''Syrische'' snacks verkocht die eigenlijk gewoon net als ''Chinees/Italiaans/enz'' eten helemaal niet uit zo'n land komen maar gewoon een populaire smaak hebben.

-Een cadeaushop met lullige flutcadeautjes en ansichtkaarten en leuke kleurige pennen waarmee je kaarten en brieven aan een vluchteling kan geven. Je neemt bijvoorbeeld een teddybeer die een hartje vasthoudt met ''WELCOME'' erop, een kaart waar je een lieve boodschap op schrijft en de winkel zorgt er dan voor dat jouw steun in de rug van deze arme getraumatiseerde mensen in het azc aankomt en iemands hartje verblijdt. Dit wordt ook mogelijk bij de servicebalies van supermarkten, in AKO's, V&D's, HEMA's, Kruidvat, enz.

-Kinderserie op de tv en bijbehorende prentenboeken, 'Bobby zoekt een veilig plekje', waarbij Bobby een langharige kat met vlekken is die op zijn achterpoten loopt tussen andere antropomorfe katten, alleen hebben die een korte, cyperse vacht. Hij wil bij hen komen wonen omdat er grote gemene honden achter die arme Bobby aanzitten en hij graag aansluiting wil vinden onder de andere katten al is ie een beetje anders. Dit gaat de ene keer beter dan de andere en daar gaat het over. Voiceover: Bobby wordt hier wel een beetje verdrietig van. Hij is nét als de andere katten, alleen ziet hij er een beetje anders uit, maar van binnen is ie helemaal hetzelfde. Poeh, wanneer krijgt hij nou ook een kansje om te laten zien hoe behulpzaam hij wel is, en hoe graag hij alles deelt? (...enz...) En dan alle bijbehorende prullen, zoals t-shirtjes, knuffels in de vorm van Bobby, pennen, kleurboeken, schriftjes, dekbedovertrekken, meezing-cd's, sokken, enz enz enz....
(^v^)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De Gutmensch

Bericht door Ariel »

icon_thumbup.gif Mercator en jij hebben goud in de handen. Samen maar eens een bussiness plan opzetten. :razz:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De Gutmensch

Bericht door mercator »

Ariel schreef:icon_thumbup.gif Mercator en jij hebben goud in de handen. Samen maar eens een bussiness plan opzetten. :razz:
Zeker. Als Schepsel de tekst schrijft zal ik een melodie daarop componeren en aanbieden aan Studio 100, het productiehuis van de nieuwe K3 meisjes. De auteursrechten op zo iets zijn niet mis, vraag maar aan Gert Verhulst die is een van de rijkste figuren van België met zijn K3 en Samson-liedjes.
Enkele mogelijke titels:

Een nieuwe start voor Fatima
De zee kan ook je vriendje zijn
Wij zijn er allen voor elkaar
Wat is er makkelijker dan het woordje "welkom"?

Daar horen dan boekentassen bij, pennenzakken, brooddozen, paraplu's,schoolagenda's....kortom alles wat het jonge volkje zou uitgeven(of liever hun ouders natuurlijk) aan Barbie, Diddl of K3.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De Gutmensch

Bericht door Ariel »

mercator schreef: Enkele mogelijke titels:

Een nieuwe start voor Fatima
De zee kan ook je vriendje zijn
Wij zijn er allen voor elkaar
Wat is er makkelijker dan het woordje "welkom"?

Daar horen dan boekentassen bij, pennenzakken, brooddozen, paraplu's,schoolagenda's....kortom alles wat het jonge volkje zou uitgeven(of liever hun ouders natuurlijk) aan Barbie, Diddl of K3.
Hou op Mercator. [icon_lol.gif] Ik plas bijna in mijn broek van het lachen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52156
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De Gutmensch

Bericht door Mahalingam »

Komt er ook een musical van? "De soldaat van Isis"? of zo.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De Gutmensch

Bericht door Ariel »

Mahalingam schreef:Komt er ook een musical van? "De soldaat van Isis"? of zo.
Weet je Mahalingam. We bedenken een grandioos idee, en dan blijkt dat het idee al weer achterhaald is. :cry:

Hiphop-zangeres M.I.A. tussen de vluchtelingen. Vluchtelingen die over hekken klimmen, in overvolle bootjes de Middellandse Zee oversteken: iedereen kent de beelden. Hiphop-zangeres M.I.A. gebruikt ze in haar nieuwe videoclip Borders.


In de clip, die ze zelf heeft geregisseerd, stelt M.I.A. het vluchtelingenprobleem aan de kaak. Ze zit tussen vluchtelingen die op zee dobberen en over metershoge hekken proberen te klimmen. In haar tekst beschuldigt ze overheden van oppervlakkige westerse waarden en onverschilligheid.

Op Twitter reageren mensen enthousiast. Fans zijn onder de indruk van de video.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: De Gutmensch

Bericht door Ali Yas »

Ariel schreef:
In haar tekst beschuldigt ze overheden van oppervlakkige westerse waarden en onverschilligheid.
Oppervlakkige Westerse waarden... Welke waarden zijn dat dan? Bijvoorbeeld dat het goed is mensen uit andere armere landen hun geluk in het Westen te laten proberen? En wat de onverschilligheid betreft: ik vind het persoonlijk veel erger dat de regerende elite zo ongeveer overal in West-Europa maling lijkt te hebben aan wat het volk in duidelijke meerderheid wil. Die onverschilligheid is werkelijk een schande, in een democratie. Ik hoop dat de mensen in die landen dat zich bij de eerstvolgende verkiezingen nog goed weten te herinneren.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De Gutmensch

Bericht door mercator »

Ariel schreef:Hiphop-zangeres M.I.A. tussen de vluchtelingen.[/url] Vluchtelingen die over hekken klimmen, in overvolle bootjes de Middellandse Zee oversteken: iedereen kent de beelden. Hiphop-zangeres M.I.A. gebruikt ze in haar nieuwe videoclip Borders.
Dat allochtone grietje is een Tamil, ingevoerd in gastvrij Engeland ,op de vlucht omwille van de misdaden van haar soort. De Tamils waren/zijn moslims op Sri Lanka die jaren terreur en moord hebben bedreven tegen de hindoe bevolking daar. Haar "fans" die het allemaal zo geweldig vinden zullen dus ook wel terroristen zijn.
Ik vind beelden van zwarten die over hekken klimmen walgelijk, dat wekt geen enkel positief gevoel bij mij op. Als ze een beetje zelfrespect en intelligentie hadden gehad hadden ze er in hun eigen land iets van gebakken. Ipv het elders te komen opeisen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Plaats reactie