Teva Teff en zijn hoax obsessie.

mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Teva Teff en zijn hoax obsessie.

Bericht door mercator »

Pilgrim schreef:Ik vind dat forum van de Freethinkers niet echt levendig.
Daar werd zelfs gesuggereerd om die arme Mercator een dodelijke injectie toe te dienen [icon_lol.gif] . Zo houden ze het niet levendig natuurlijk. Ik had de indruk dat de deelnemers daar bij die Freethinkers er allemaal van overtuigd zijn dat ze hoogbegaafd zijn.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Gekochte journalisten

Bericht door Ali Yas »

Je bent een vreemde vogel, Teva. Het liefst zou ik je categoriseren als trol, maar je lijkt zó onnozel dat ik je het voordeel van de twijfel geef.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Teva Teff

Re: Gekochte journalisten

Bericht door Teva Teff »

Sarcasme?
Teva Teff

Re: President Donald Trump

Bericht door Teva Teff »

Ariel schreef:
Zwartmeer schreef: Welke grondstoffen overzag ik?
Israël kan snel uitgroeien tot een nieuwe olie- en gas mogendheid
Zo te zien een dubieuze bron.
Teva Teff

Re: President Donald Trump

Bericht door Teva Teff »

Zwartmeer schreef: Wat realistisch denken betreft, ik denk dat dat nog wel goed zit.
Met kop en schouders boven de rest.
Realistisch denken is iets waar het bijna iedere FFI poster, zeker in dit topic, stelselmatig aan ontbreekt.
President Donald Trump is een boerenlul ( een mening ), een leugenaar ( een feit ).
Als je dat graag niet wilt zien dat moet iedereen zelf weten, maar ik zie het wel.
En Zwartmeer ook.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12624
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Teva Teff en zijn hoax obsessie.

Bericht door sjun »

Gewoon links laten liggen. Zo'n beetje alles is er wel gezegd. Het wordt er pas weer leuk nadat er een politieke aardbeving heeft plaatsgevonden.
:rolleyes:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Teva Teff

Re: Gekochte journalisten

Bericht door Teva Teff »

Sjun is een desinformant.
Meer kennis heb ik niet nodig.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12624
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Gekochte journalisten

Bericht door sjun »

Tuurlijk Teva. Ik neem aan dat je je bronnen daarvoor uitgebreid bedocumenteerd hebt en dat het niet slechts gaat om het feit dat de informatie je niet aanstaat. Straks wordt het woord desinformant uit jouw toetsenbord al net zo'n holle kreet als discriminatie, racisme en islamofobie.
Afbeelding
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Teva Teff

Re: Gekochte journalisten

Bericht door Teva Teff »

Ik begrijp dat het door mij aangebrachte etiketje desinformant op jou niet lekker aanvoelt.
Toch heb jij die dik en dwars verdient en ik heb voorlopig echt niet de behoefte om dat voor mij gebruiksvriendelijke labeltje te gaan verwijderen.
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: Teva Teff en zijn hoax obsessie.

Bericht door silkyboxershortXL »

Ik heb het maar uit de Trump draad verplaatst
Teva Teff schreef:
Zwartmeer schreef: Wat realistisch denken betreft, ik denk dat dat nog wel goed zit.
Met kop en schouders boven de rest.
Realistisch denken is iets waar het bijna iedere FFI poster, zeker in dit topic, stelselmatig aan ontbreekt.
President Donald Trump is een boerenlul ( een mening ), een leugenaar ( een feit ).
Als je dat graag niet wilt zien dat moet iedereen zelf weten, maar ik zie het wel.
En Zwartmeer ook.
Ik laat hier een analyse op los.
Wat zal Zwartmeer blij zijn met jou aan z'n zijde maar niet heus.
Wat ik je zie doen is een poging tot formatie van een groepje (gang) als intrigant (stoker) om dan met meer sterk te voelen en aan te vallen. Dit is weer typisch voor de karakter zwakte ten gevolge van de collectivistische mindset. Typisch links en moslim gedrag dus, veel verschil is er niet. Onze Zwartmeer is wel diep getrapt in de MSM val maar hij is geen linkse half moslim en zal niet vallen voor jouw gestook.
Om jouw inzichten in de waarheid bij de kern aan te pakken: Hoezo weet jij zo zeker dat God niet bestaat?
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
Teva Teff

Re: Teva Teff en zijn hoax obsessie.

Bericht door Teva Teff »

silkyboxershortXL schreef:Ik heb het maar uit de Trump draad verplaatst
Je doet maar.
Ik laat hier een analyse op los.
Doe wat je niet laten kunt.
Maar behalve het m.i. waardeloos uit de nek geluld verhaaltje te lezen en dit korte commentaartje te schrijven, ben ik niet van plan om daar veel tijd en energie aan te verspillen.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

Teva Teff schreef:
Zwartmeer schreef: Wat realistisch denken betreft, ik denk dat dat nog wel goed zit.
Met kop en schouders boven de rest.
Realistisch denken is iets waar het bijna iedere FFI poster, zeker in dit topic, stelselmatig aan ontbreekt.
President Donald Trump is een boerenlul ( een mening ), een leugenaar ( een feit ).
Als je dat graag niet wilt zien dat moet iedereen zelf weten, maar ik zie het wel.
En Zwartmeer ook.
Dank je! Je hebt net de woorden gebruikt die ik even nodig had. Ik begon al aan mezelf te twijfelen! Als je van meerdere mensen dezelfde kritiek krijgt kunnen ze een punt hebben. Maar in dit geval geloofde ik daar niet in. Als ik op een plek waar veel moslims zijn met een paar van hen in debat ben verwijten ze me bijna allemaal steeds weer negativiteit haat en onwetendheid enz. Daar heb ik me dus nooit iets van aangetrokken. Ze moeten met argumenten komen die mijn ongelijk aantonen maar dat gebeurt niet.

Wat mijn probleem met Trump betreft het volgende. Als je tegen de islam bent kun je niet een foutere persoon als DT als boegbeeld daarvan hebben. Op FFI zijn ze blijkbaar voor elke publiek figuur die ook tegen de islam is. Maar dat is een grote denkfout! Bv als Joran van der Sloot heel erg Groen Links is en hij verschijnt voortdurend in de media terwijl hij Groen Links T-shirts draagt en hun propaganda enz verkondigt dan kost dat Groen Links aan het eind van de rit zetels. De mensen gaan GL met van der Sloot waar ze niks mee te maken willen hebben associëren. Zo is het ook met de anti-islam. Dat wordt dadelijk geassocieerd met liegen bedriegen en eerlijkheid enz. Dit laatste zien de Trump-fans dus helemaal niet. Ik heb liever nog acht jaar Obama die islam standpunten inneemt waar ik het erg mee oneens ben, dan dat Trump zich met dit onderwerp gaat bezig houden. Voor de zaak is dat op langer termijn hartstikke slecht.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Teva Teff en zijn hoax obsessie.

Bericht door Ariel »

Teva Teff schreef: Maar behalve het m.i. waardeloos uit de nek geluld verhaaltje te lezen en dit korte commentaartje te schrijven, ben ik niet van plan om daar veel tijd en energie aan te verspillen.
Weet je knul. Ik begrijp heel goed dat niemand jou meer op een forum wil hebben. Je doet of je intelligent bent, maar ik twijfel aan je zogenaamde intelligentie.

Ik ga ook weer wat posten van je verzetten. Dan weet je dat alvast.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Teva Teff

# = ongelijk aan.

Bericht door Teva Teff »

Ariel schreef:
Teva Teff schreef: Maar behalve het m.i. waardeloos uit de nek geluld verhaaltje te lezen en dit korte commentaartje te schrijven, ben ik niet van plan om daar veel tijd en energie aan te verspillen.
Weet je knul. Ik begrijp heel goed dat niemand jou meer op een forum wil hebben. Je doet of je intelligent ben, maar ik twijfel aan je zogenaamde intelligentie.
Ik ga ook weer wat posten van je verzetten. Dan weet je dat alvast.
Allicht, want de intelligentie om een fatsoenlijk weerwoord op mijn bijdragen te geven ontbreekt nog steeds bij jou.
Laatst gewijzigd door Teva Teff op zo feb 12, 2017 6:06 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Teva Teff

Re: Gekochte journalisten

Bericht door Teva Teff »

Best wel sneu dat de desinformant Sjun het niet alleen af kan.
Teva Teff

Treiterijen van Ariel.

Bericht door Teva Teff »

Teva Teff schreef:Vreemd. De censuur heeft toegeslagen. Een bijdrage van mij met belangrijke info is zonder pardon gewist.
Het wordt nog vreemder. Ik heb dit topic helemaal niet geopend.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Ariel »

Zwartmeer schreef: Dank je! Je hebt net de woorden gebruikt die ik even nodig had. Ik begon al aan mezelf te twijfelen! Als je van meerdere mensen dezelfde kritiek krijgt kunnen ze een punt hebben.
Wat triest dat jij je ziel en zaligheid laat afhangen aan een zogenaamde "opbeurende " opmerking van een TROL, terwijl wij je vrienden ( zijn we dat nog ?) je proberen in te laten zien dat de toestand rondom Trump niet alleen pikzwart is.

Je hoeft niet blij te zijn met Trump. Niemand die je dat kan verplichten, maar het idiote gedrag dat jij nu toont, door aan stuk fake en leugenachtige artikelen over Trump te posten, is abnormaal.

Wij weten op wat voor manier jij met moslims in discussie gaat, maar wij zijn geen moslims Zwartmeer . Heb nog een beetje respect voor ons.

En nog wat...TRUMP IS NIET JOUW PRESIDENT. Dus maak je niet zo druk, en relativeer.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Teva Teff

Genoeg van de treiterijen van dat valse oude kreng.

Bericht door Teva Teff »

Tijd voor een welverdiende vakantie.
Misschien wel voorgoed, want ik vermoed dat de mogelijkheid voor het accentueren van de ongelooflijke domheid en valsheid van Ariel, de koningin van de drogreden en infantiele plaatjes vandaag voor mij ten einde zijn gekomen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Treiterijen van Ariel.

Bericht door Ariel »

Teva Teff schreef:
Teva Teff schreef:Vreemd. De censuur heeft toegeslagen. Een bijdrage van mij met belangrijke info is zonder pardon gewist.
Het wordt nog vreemder. Ik heb dit topic helemaal niet geopend.
Wat ben je dom Teva. Er zijn geen posten van je gewist, en natuurlijk heb jij dit topic niet geopend.

DAT HEB IK GEDAAN

Ik ben namelijk moderator op dit forum en ik kan je hier maken en breken . Eigenlijk horen al jouw posten in de ZOO thuis.

Voor het geval dat jij niet begrijpt wat het woord ZOO betekent...ZOO is het Engelse woord voor dierentuin. Onze ZOO is dus een soort apenkooi, en daar dump ik jouw bijdragen in die mij onwelgevallig zijn.


Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Genoeg van de treiterijen van dat valse oude kreng.

Bericht door Ariel »

Teva Teff schreef:Tijd voor een welverdiende vakantie.
Misschien wel voorgoed, want ik vermoed dat de mogelijkheid voor het accentueren van de ongelooflijke domheid en valsheid van Ariel, de koningin van de drogreden en infantiele plaatjes vandaag voor mij ten einde zijn gekomen.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door King George »

Zwartmeer schreef:Wat mijn probleem met Trump betreft het volgende. Als je tegen de islam bent kun je niet een foutere persoon als DT als boegbeeld daarvan hebben.
Wat is er dan zo fout aan Donald Trump? Omdat die MeningsSturende Media dat papegaaien? Sorry hoor, maar ik denk onafhankelijk, kritisch en zelf. En die MSM staan inmiddels te boek als leugenpers.
Zwartmeer schreef:Op FFI zijn ze blijkbaar voor elke publiek figuur die ook tegen de islam is. Maar dat is een grote denkfout!
Wat je nu doet, is framen bedrijven. Nergens op gebaseerd.
Zwartmeer schreef:Bv als Joran van der Sloot heel erg Groen Links is en hij verschijnt voortdurend in de media terwijl hij Groen Links T-shirts draagt en hun propaganda enz verkondigt dan kost dat Groen Links aan het eind van de rit zetels. De mensen gaan GL met van der Sloot waar ze niks mee te maken willen hebben associëren.
Donald Trump is Joran van der Sloot? Is dat wat je wil zeggen?
Zwartmeer schreef:Zo is het ook met de anti-islam. Dat wordt dadelijk geassocieerd met liegen bedriegen en oneerlijkheid enz.
Het kritisch volgen van de Islam wordt in die MSM geëtiketteerd als populisme, racisme, fascisme, rechts extremisme, Neo-Nazisme en noem nog maar wat containeretiketjes op. Etiketteren in plaats van argumenteren. Zo kennen we die linkse leugenpers weer.
Zwartmeer schreef:Dit laatste zien de Trump-fans dus helemaal niet. Ik heb liever nog acht jaar Obama die islam standpunten inneemt waar ik het erg mee oneens ben, dan dat Trump zich met dit onderwerp gaat bezig houden. Voor de zaak is dat op langer termijn hartstikke slecht.
Onder Hussein O'Drama heeft dat Islamitische kankergezwel onophoudelijk kunnen doorwoekeren in de Amerikaanse samenleving. Blij toe dat er een realist is opgestaan die de gevaren van de Islam onderkent in plaats van ontkent. Weet je nog hoe heel die goegemeente die o zo graag politiek correct wilde blijven over Donald Trump heen viel toen hij stelde dat Amerika geen andere keus heeft dan Moslimimmigranten te weren? Maar hoe je het ook wendt of keert: Hij had gewoon gelijk. We have no (other) choice!

Laatst gewijzigd door King George op di jan 24, 2017 12:33 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door King George »

Teva Teff schreef:
Zwartmeer schreef: Wat realistisch denken betreft, ik denk dat dat nog wel goed zit.
Met kop en schouders boven de rest.
Realistisch denken is iets waar het bijna iedere FFI poster, zeker in dit topic, stelselmatig aan ontbreekt.
President Donald Trump is een boerenlul ( een mening ), een leugenaar ( een feit ).
Als je dat graag niet wilt zien dat moet iedereen zelf weten, maar ik zie het wel.
En Zwartmeer ook.
Het enige wat jij ziet wat wij niet zien is de binnenkant van je oogkleppen.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Teva Teff en zijn hoax obsessie.

Bericht door Pilgrim »

Zwartmeer schreef:Dit laatste zien de Trump-fans dus helemaal niet. Ik heb liever nog acht jaar Obama die islam standpunten inneemt waar ik het erg mee oneens ben, dan dat Trump zich met dit onderwerp gaat bezig houden. Voor de zaak is dat op langer termijn hartstikke slecht.
Het probleem is dat het dan al te laat is om de zaak nog te keren. Er is geen lange termijn meer!!! We hebben veel minder tijd dan je denkt en we moeten nu handelen en dus roeien met de riemen die we hebben. Als we nog alle tijd van de wereld hadden zou ik je misschien gelijk geven, maar die hebben we niet meer. Heb je niet gemerkt dat die massa/immigratie van moslims de laatste jaren in een overdrive gegaan is. Dat is gewoon opzet en verreweg de meeste zijn geen vluchtelingen. Soros wil dat de EU elk jaar een miljoen moslims in Europa toelaat en ook in de rest van de EU/instellingen hebben ze zulke opvattingen. Peter Sutherland wil bijvoorbeeld dat de EU de homogene Europese cultuur moet vernietigen. Als de destructie in dit tempo doorgaat is het over acht jaar te laat en mogelijk is het zelfs nu al te laat. We zijn gewoon al te ver heen.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

King George schreef:
Zwartmeer schreef:Wat mijn probleem met Trump betreft het volgende. Als je tegen de islam bent kun je niet een foutere persoon als DT als boegbeeld daarvan hebben.
Wat is er dan zo fout aan Donald Trump?
Moslims kunnen geen enkele karakterfout aan de barbaar Mohammed ontdekken. Dat jij nog steeds niet ziet wat er zo fout aan Trump is suggereert eenzelfde blindheid. Maar misschien stel je aan hem ook wel niet dezelfde die je aan elke andere politicus wel stelt.
King George schreef:
Zwartmeer schreef:Bv als Joran van der Sloot heel erg Groen Links is en hij verschijnt voortdurend in de media terwijl hij Groen Links T-shirts draagt en hun propaganda enz verkondigt dan kost dat Groen Links aan het eind van de rit zetels. De mensen gaan GL met van der Sloot waar ze niks mee te maken willen hebben associëren.
Donald Trump is Joran van der Sloot? Is dat wat je wil zeggen?
Nee. Ik zeg dat de islam een gevoelige materie is waar nog te veel mensen positief over denken. Als Trump met z'n schaamteloze liegen en bedriegen (maar dat zie jij niet gaf je net aan) zich met deze materie gaat bezighouden maakt de islam eerder vrienden dan vijanden. Al zou Trump 100% hetzelfde vinden als wat ik erover vind, dan nog zou ik hem niet steunen gewoon omdat het een hele foute man is. Het is hetzelfde als neo-nazies die tegen de islam demonstreren. Deze mensen moet je zover mogelijk van de zaak afhouden. Zij zijn een enorme sta in de weg en eerder een deel van het probleem dan van de oplossing. Zo zie ik het met DT ook.
King George schreef:
Zwartmeer schreef:Zo is het ook met de anti-islam. Dat wordt dadelijk geassocieerd met liegen bedriegen en oneerlijkheid enz.
Het kritisch volgen van de Islam wordt in die MSM geëtiketteerd als populisme, racisme, fascisme, rechts extremisme, Neo-Nazisme en noem nog maar wat containeretiketjes op. Etiketteren in plaats van argumenteren. Zo kennen we die linkse leugenpers weer.
Juist, en met Trump als boegbeeld worden al die vooroordelen bevestigd! Maar ben jij hier ook niet aan het etiketteren?

Met de felle kritiek op de media heeft Trump een uitweg gevonden om kritische vragen te mijden. De Trump-fans hebben geen kritische vragen dus delen ze moeiteloos Trumps visie op de media.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Teva Teff en zijn hoax obsessie.

Bericht door King George »

Waarom liegen die media dan over Donald Trump? Dit is je toch niet ontgaan? Zoals je weet zijn rechtvaardigheid, gerechtigheid en de waarheid onwrikbare kernwaarden bij mij. Ik veroordeel daarom die media ten zeerste voor hun gelieg. En stap daar niet zo makkelijk overheen. De meningssturende VARA deed er ook al aan mee. Let wel: Dit geschiedt voor rekening van 't algemeen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door King George op di jan 24, 2017 2:10 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Plaats reactie