Teva Teff en zijn hoax obsessie.

Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12512
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Het zuur van Teva.

Bericht door sjun »

Teva Teff schreef:
sjun schreef:Absolutismen zonder argumenten brengen komt nooit sterk over.
Met jouw infantiele maar als zeer intellectueel gepresenteerde van dubieuze bronnen nageprate flauwekulMH17verhaaltjes denk je misschien wel bij de gemiddelde FFI-lezer indruk te maken, op mij doe je dat allerminst.
Kennelijk nog steeds voldoende om je elke keer weer tot het plaatsen van een digitaal geurspoortje te verleiden.
:greeting2:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Het zuur van Teva.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

sjun schreef:Kennelijk nog steeds voldoende om je elke keer weer tot het plaatsen van een digitaal geurspoortje te verleiden.
:greeting2:
Teva T. is onafscheidelijk verbonden met zijn eigen dogshit. Zo deelde hij ons vol goede moed en niet aan het wankelen te krijgen reeds eerder verkondigde overtuiging mee.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Teva Teff

Hoaxers zijn dom.

Bericht door Teva Teff »

sjun schreef:
Teva Teff schreef:
sjun schreef:Absolutismen zonder argumenten brengen komt nooit sterk over.
Met jouw infantiele maar als zeer intellectueel gepresenteerde van dubieuze bronnen nageprate flauwekulMH17verhaaltjes denk je misschien wel bij de gemiddelde FFI-lezer indruk te maken, op mij doe je dat allerminst.
Kennelijk nog steeds voldoende om je elke keer weer tot het plaatsen van een digitaal geurspoortje te verleiden.
:greeting2:
Hartelijke groetjes terug.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12512
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Teva Teff en zijn hoax obsessie.

Bericht door sjun »

Afbeelding

Ik had ze al geroken.
Afbeelding
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Teva Teff

Dogshit & Dogpiss.

Bericht door Teva Teff »

sjun schreef:Afbeelding

Ik had ze al geroken.
Afbeelding
Na de dogshit van Hans de dogpiss van Sjun.
Maar ik moet toegeven, toch nog zijn allerbeste bijdrage van de afgelopen 2 jaar.
Laatst gewijzigd door Teva Teff op wo feb 22, 2017 5:16 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12512
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Teva Teff en zijn hoax obsessie.

Bericht door sjun »

Maak je beoordelingscriteria maar eens bekend anders wordt het alweer zo'n absolute uitspraak.
:rolleyes:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Teva Teff en zijn hoax obsessie.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Hallo Teva T!

Ik dacht aan jou. Waaraan dacht ik dan, zul jij je ongetwijfeld afvragen.

Nou, ik zit lekker naar wat mooie relaxte muziek te luisteren en ga wat plaatsen op de rubriek 'BIZAR'. En toen dacht ik aan jou. Niet omdat ik jou bizar vind, alhoewel ik daar zonder moeite een gepaste reden voor kan bedenken nee - ik denk aan jou omdat ik mij niet kan herinneren dat jij ooit wat anders hebt geplaatst dan negatief commentaar op anderen. Kortom, waar vinden wij jouw originele inspirerende eigen bijdragen? Te beginnen met bijvoorbeeld een post op de afdeling bijzaken van FFI zoals in de Jukebox, of, of, of . . . Zo eenvoudig en ontspannend. Jij lijkt wel zo'n verdomde onaangepaste mohammedaan die ook niks met muziek te maken wil hebben vanwege zijn tweedehands achterstandsreligie. Het leuke van de topic JUKEBOX is om elkaar beter te leren kennen. We kunnen natuurlijk ook eens samen afspreken voor een nuttige alcoholische versnapering in een daarvoor bij uitstek geschikte locatie. Ik betaal. :wink2:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Teva Teff

Beetje moe van de dogshitter!

Bericht door Teva Teff »

Je kent mijn facebookpagina. Jouw toch vrij extreme leugenachtige schijnheiligheid, vertel eens, opgelopen tijdens je JG-periode of gewoon aangeboren?
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Beetje moe van de dogshitter!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Teva Teff schreef:Je kent mijn facebookpagina.
Probeer toch eens de draad van het verhaal vast te houden man! Ik had het over FFI en niet over Facebook.
Jouw toch vrij extreme leugenachtige schijnheiligheid, vertel eens, opgelopen tijdens je JG-periode of gewoon aangeboren?
Ik heb geen idee. Zoals je weet heb ik geen vrije wil. Als het verlaten van de JG-club mij een trauma had opgeleverd was ik er niet weggegaan. Nadenken! Hersens gebruiken! Net zoals bij het plaatsen van teksten op FFI. Dat kan, ook al heeft de mens geen vrije wil, ondanks zijn vaak bedenkelijke keuze. Of beter: juist door zijn bedenkelijke keuze.

Eerder had ik het over gebrek aan . . . muziek van jouw kant. Misschien kan deze bijdrage daarin voorgoed verandering brengen. Je mag gerust de volumeknop flink omhoog draaien. Laat je eens lekker gaan! Niemand die het ziet. [icon_lol.gif] :heart:

Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Beetje moe van de dogshitter!

Bericht door mercator »

'Hans van de Mortel' schreef: Als het verlaten van de JG-club mij een trauma had opgeleverd was ik er niet weggegaan.
Als er iemand GEEN last heeft van trauma's of scheinheilige neigingen is het Hans wel, ik snap niet hoe dhr. TT die denkt waar te nemen. Hans zit ook na zijn vertrek uit de hobbyclub van Jezus zijn vroegere clubleden niet af te ze*ken, iets wat nogal s voorkomt bij allerlei ex-denkers, of het nu gaat over ex-partners of ex-geloofsgenoten.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Teva Teff

Ex-Jehova's Getuige blijvend beschadigd.

Bericht door Teva Teff »

Beste Hans,
Wil je zo vriendelijk zijn om jouw met psychiatrische defecten en smerige karaktertrekjes doordrenkte ongewenste aandacht ergens anders op te richten?
Ik stel deze namelijk niet op prijs. Begrijp je dat?
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Ex-Jehova's Getuige blijvend beschadigd.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Teva Teff schreef:Beste Hans,
Wil je zo vriendelijk zijn om jouw met psychiatrische defecten en smerige karaktertrekjes doordrenkte ongewenste aandacht ergens anders op te richten?
Ik stel deze namelijk niet op prijs. Begrijp je dat?
Ik begrijp een boel gebeurtenissen door goed na te denken. Maar jou begrijp ik niet. Niet omdat ik niet nadenk, maar omdat jij mij geen aanwijzingen geeft die kunnen leiden tot een kunnen begrijpen van Teva T. Zo werken namelijk de hersenen van de mens. Door waarneming en herinnering. Ik neem namelijk nauwelijks iets waar van jou. Ook de herinnering aan jou is gebaseerd op vaagheid. Maar daar kan natuurlijk verbetering in optreden. Ik wil zeggen: laat je eens van je goede kant zien. Ook al is die kant zelfs met een enorm atoomvergrootglas moeilijk waar te nemen.

Ik zit je op de kast te jagen. Mijn welgemeende goede advies: trek het je niet aan! Trek alles uit en laat een naaktfoto van jou hier op FFI zien zonder hoofd. Niet letterlijk bedoeld natuurlijk, maar figuurlijk. Om jou in de gelegenheid te stellen indruk te maken met een fraaie torso van jaloersmakend formaat. Wij zullen dit zonder meer op prijs stellen. Ook al begrijp je dat niet. :thinking:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Teva Teff

!

Bericht door Teva Teff »

Zoek hulp!
Alsjeblieft, graag gedaan.
https://www.spoedeisendepsychiatrieamsterdam.nl/
Laatst gewijzigd door Teva Teff op do feb 23, 2017 11:07 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: !

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Teva Teff schreef:Zoek hulp!
Ik wilde toch een afspraak met jou maken . . . Alweer vergeten? Alzheimer misschien? O jee! :thinking:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: !

Bericht door mercator »

Dat gaat niet helpen, zeker niet bij Hans. Alles wat met psych-(vul maar in) te maken heeft is nep-wetenschap en natte vingerwerk, meestal nog links-ideologisch gekleurd ook. Een boel zorgverleners en zelfverklaarde experten kunnen daar goed van leven maar ik denk niet dat dat Hans zijn zorg is.
Als je Hans los laat op zo een gediplomeerde kwakzalver komt die laatste na een uurtje als een psychisch wrak uit de behandelruimte.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Teva Teff en zijn obsessies.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

mercator schreef: Als je Hans los laat op zo een gediplomeerde kwakzalver komt die laatste na een uurtje als een psychisch wrak uit de behandelruimte.
Ik moest hier smakelijk om lachen. Maar zo is het wel. Wij begrijpen elkaar tenminste. In het rollenspel bij de psycholoog of bij zijn neef de psychiater gaat het erom wie de touwtjes in handen heeft. Wat de psychiater van tevoren niet weet is dat ik gek ben op touwtjes. [icon_lol.gif]
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12512
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Teva Teff en zijn hoax obsessie.

Bericht door sjun »

Het blijft een vermakelijke draad.
Afbeelding
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Teva Teff en zijn hoax obsessie.

Bericht door mercator »

sjun schreef:Het blijft een vermakelijke draad.
Afbeelding
Ik vind deze draad vnl. onbegrijpelijk. TT voelt zich intellectueel mijlen ver verheven boven FFI en toch verwaardigt hij zich om telkens opnieuw en vrijwillig af te dalen naar dat peilloze niveau. Het zou zijn alsof ik helemaal uit eigen beweging elke zondag een voetbalwedstrijd zou gaan bijwonen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Teva Teff

Teva Teff en zijn hoax obsessie.

Bericht door Teva Teff »

Afbeelding
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Teva Teff en zijn hoax obsessie.

Bericht door Ariel »

:roll: LOL.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12512
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Teva Teff en zijn hoax obsessie.

Bericht door sjun »

Wie iets in de gaten heeft van de behoeftenleer van Maslov en de Transactionele Analyse van Eric Berne kan wel een verklaring voor het vertoonde gedrag vinden. Als de strokes of aandacht in het alledaagse leven niet of nauwelijks gescoord kunnen worden dan kunnen die op het wereldwijde web worden gehaald. Dat lukt dus ook uitstekend anoniem op en forum waarin het subject in kwestie zich een eigen rol kan aanmeten. Uiteraard zal niet elke deelnemer aan zo'n digitale slagenwisseling de zelfgekozen rol erkennen want het vraagt natuurlijk nog wel de nodige culturele, historische, sociale en psychologische bagage om zo'n zelfgekozen rol met verve en enigszins geloofwaardig te kunnen uitdragen. Bij min of meer eenzame toetsenbordwarriors lijkt het nogal eens te ontbreken aan bagage ter bevordering van sfeer zoals daar zijn enige zelfspot en invoelingsvermogen. Het zal dan ook vast vervelend zijn als langzaam het besef doorsijpelt dat de ander je niet steevast beschouwt als toppunt van eruditie. Maar zolang daarvan weggekeken kan worden of dat ervan kan worden afgeleid met pogingen een ander ter bevordering van het eigen welbevinden omlaag te halen, blijft de toetsenbordexercitie zich herhalen.

Eigenlijk verdienen de mensen die zich zo tussen wal en schip bevinden ieders' medelijden omdat zij vooral zichzelf in hun eigen schijnwereldje gevangen houden. Maar gelukkig hebben ze daar geen weet van. Eerder zie ik anderen doorkrijgen dat het trekken aan een dood paard meer oplevert dan het trachten de 'getormenteerde' inzicht bij te brengen. Daarnaast kan het zeer ontspannend werken om in de vermaaksmodus te reageren en zo nu en dan gewoon eens over te slaan om te verkomen dat dwangmatigheid overspringt.
:smartass:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Teva Teff

Sjun de desinformant deed een poging.

Bericht door Teva Teff »

Wat een gelul van Sjun.
Wat moet ik ermee?
Eigenlijk niets, met zijn wraakfantasiebabbeltje waar door zijn gekunsteld maar toch lullige taalgebruik onherroepelijk exact hetgene bij hemzelf tevoorschijn komt wat hij de ander verwijt, onderstreept hij alleen maar mijn rake beweringen van een paar dagen geleden.
Sjun is een ordinaire desinformant die zich ongemakkelijk voelt met het idee dat iemand zijn analyses soms gewoon waardeloze bullshit van het domste en leugenachtigste soort vindt.
Laatst gewijzigd door Teva Teff op do feb 23, 2017 3:44 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12512
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Teva Teff en zijn hoax obsessie.

Bericht door sjun »

Je MOET er inderdaad niks mee. Ik zou het ter kennisgeving aannemen om te voorkomen dat je zelfbeeld op de schop gaat. Anderen echter kunnen de gelegenheid te baat nemen om de woorden te wegen en tot een eigen beoordeling te komen van hetgeen er zo prachtig aan forumbijdragen van de verschillende deelnemers in beeld kwam. Teva presenteert zich in mijn optiek andermaal als brombeer die het van zetherhaling moet hebben alsof zijn eerder gedane uitspraken daarmee ineens waar zouden worden. Jammer van en voor die jongen dat hij zichzelf voor een weg die omhoog voert lijkt af te sluiten. Het doet sterk denken aan de gesloten poorten van itjihad die er bij een zekere levensovertuiging kunnen worden waargenomen. Ik pleit voor een gepast medelijden voor de mens achter de digitale entiteit die zichzelf gevangen houdt omdat het hem maar niet lukt om over de muur van zijn eigen werkelijkheidsbeleving te kijken.
Afbeelding
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Sjun de desinformant deed een poging.

Bericht door Pilgrim »

Teva Teff schreef:... onderstreept hij alleen maar mijn rake beweringen van een paar dagen geleden.
Je hebt kennelijk nog al een hoge dunk van jezelf. [icon_lol.gif]
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Sjun de desinformant deed een poging.

Bericht door mercator »

Teva Teff schreef: mijn rake beweringen van een paar dagen geleden.
Met al dat over en weer gekibbel zijn we vergeten welke dat nu weer waren.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Plaats reactie