Nederlandse defensie.

Boudewijn Abma
Berichten: 596
Lid geworden op: do jan 19, 2017 5:01 pm

Re: Nederlandse defensie.

Bericht door Boudewijn Abma »

Hallo Tokyo schreef:

[icon_lol.gif] Wat een debiel ben je toch.... [icon_lol.gif]
U meent dat 5% moslims, die deels ontkerkelijken en overwegend behoren tot de sociaal-economische onderlaag van de bevolking, er in zullen slagen dit land te islamiseren dan wel een oorlog met ons te ontketenen?

Leest u wel eens een krant en denkt u wel eens na?
Gebruikersavatar
Hallo Tokyo
Berichten: 573
Lid geworden op: di mar 06, 2012 10:49 am
Locatie: achter de duinen...

Re: Nederlandse defensie.

Bericht door Hallo Tokyo »

Boudewijn Abma schreef:
Hallo Tokyo schreef:

[icon_lol.gif] Wat een debiel ben je toch.... [icon_lol.gif]
U meent dat 5% moslims, die deels ontkerkelijken en overwegend behoren tot de sociaal-economische onderlaag van de bevolking, er in zullen slagen dit land te islamiseren dan wel een oorlog met ons te ontketenen?

Leest u wel eens een krant en denkt u wel eens na?

Tracht jij je Flip van Dijke en Leo Lucassen leugens nu maar elders te slijten hier trapt men er niet in.
De moslimongedierte ellende klotst tegen de Nederlandse plinten aan, het is een kwestie van tijd dat dit op zeer bloedige wijze gaat worden gestopt, reken daar maar op, de kruik gaat net zo lang te water tot hij barst Wim.

:greeting2:
Boudewijn Abma
Berichten: 596
Lid geworden op: do jan 19, 2017 5:01 pm

Re: Nederlandse defensie.

Bericht door Boudewijn Abma »

Hallo Tokyo schreef: Tracht jij je Flip van Dijke en Leo Lucassen leugens nu maar elders te slijten hier trapt men er niet in.
De moslimongedierte ellende klotst tegen de Nederlandse plinten aan, het is een kwestie van tijd dat dit op zeer bloedige wijze gaat worden gestopt, reken daar maar op, de kruik gaat net zo lang te water tot hij barst Wim.

:greeting2:
Mijn naam is niet Wim, maar ik begrijp dat dit idee zich hier bij sommigen net zo stevig heeft vastgezet als de onvermijdelijke islamisering en de noodzaak die op bloedige wijze te moeten stoppen.

Mocht u gelijk hebben met deze op handen zijnde oorlog lijkt het me goed mogelijk deze 5% van Nederlandse bevolking in hun pogingen de Nederlandse cultuur te islamiseren in toom te houden, denkt u ook niet?

Ik begrijp overigens heel goed dat u geen hoge pet op heeft van professor Leo Lucassen en de statisticus Flip van Dyke. Die presenteren inderdaad feiten die strijdig zijn met uw angstige voorspellingen.
Gebruikersavatar
Hallo Tokyo
Berichten: 573
Lid geworden op: di mar 06, 2012 10:49 am
Locatie: achter de duinen...

Re: Nederlandse defensie.

Bericht door Hallo Tokyo »

Die 5 % is èèn van je zoveelste leugens Wim....


:greeting2:
Boudewijn Abma
Berichten: 596
Lid geworden op: do jan 19, 2017 5:01 pm

Re: Nederlandse defensie.

Bericht door Boudewijn Abma »

Hallo Tokyo schreef:Die 5 % is èèn van je zoveelste leugens Wim....


:greeting2:
Vertelt u eens?

Mogelijk helpt u dit: http://nos.nl/artikel/2163084-het-aanta ... eveel.html
Gebruikersavatar
Hallo Tokyo
Berichten: 573
Lid geworden op: di mar 06, 2012 10:49 am
Locatie: achter de duinen...

Re: Nederlandse defensie.

Bericht door Hallo Tokyo »

De NOS......


[icon_lol.gif]
Boudewijn Abma
Berichten: 596
Lid geworden op: do jan 19, 2017 5:01 pm

Re: Nederlandse defensie.

Bericht door Boudewijn Abma »

Hallo Tokyo schreef:De NOS......


[icon_lol.gif]
De NOS bedacht de cijfers niet maar nam die over van met name Pew-research en CBS.

Maar ik begrijp dat u andere cijfers heeft?
Gebruikersavatar
Hallo Tokyo
Berichten: 573
Lid geworden op: di mar 06, 2012 10:49 am
Locatie: achter de duinen...

Re: Nederlandse defensie.

Bericht door Hallo Tokyo »

Boudewijn Abma schreef:
Hallo Tokyo schreef:De NOS......


[icon_lol.gif]
De NOS bedacht de cijfers niet maar nam die over van met name Pew-research en CBS.

Maar ik begrijp dat u andere cijfers heeft?

Kom eens uit je hoekwoning Wim en kijk eens om je heen in de grote steden van Nederland en België, en dan laat ik de grote steden in Frankrijk/Duitsland/GB/Scandinavië nog even buiten beschouwing.

:greeting2:
Boudewijn Abma
Berichten: 596
Lid geworden op: do jan 19, 2017 5:01 pm

Re: Nederlandse defensie.

Bericht door Boudewijn Abma »

Hallo Tokyo schreef:
Boudewijn Abma schreef:
Hallo Tokyo schreef:De NOS......


[icon_lol.gif]
De NOS bedacht de cijfers niet maar nam die over van met name Pew-research en CBS.

Maar ik begrijp dat u andere cijfers heeft?

Kom eens uit je hoekwoning Wim en kijk eens om je heen in de grote steden van Nederland en België, en dan laat ik de grote steden in Frankrijk/Duitsland/GB/Scandinavië nog even buiten beschouwing.

:greeting2:
Ik begrijp dat uw gevoelstemperatuur op dit gebied anders ligt dan de feiten. Het artikel waar ik naar verwees bespreekt dit verschil in feit en beleving ook: veel Nederlanders overschatten schromelijk het aantal moslims en denken ook dat asielzoekers allemaal moslims zijn. Bovendien kan men zich slecht voorstellen dat moslims ontkerkelijken zoals christenen dat deden en doen. Het waanidee van de islamisering heeft zich kennelijk stevig vastgezet.

U lijkt uw persoonlijke beleving ook meer te geloven dan de cijfers en die lijkt u ook niet te hebben. Dan houdt het gesprek natuurlijk op.

Ik wens u verder graag een prettige dag toe.
Gebruikersavatar
Maarten
Berichten: 975
Lid geworden op: di mar 21, 2017 3:00 pm
Locatie: Twente

Re: Nederlandse defensie.

Bericht door Maarten »

Boudewijn Abma schreef: U meent dat 5% moslims, die deels ontkerkelijken
Bron?
Boudewijn Abma
Berichten: 596
Lid geworden op: do jan 19, 2017 5:01 pm

Re: Nederlandse defensie.

Bericht door Boudewijn Abma »

Maarten schreef:
Boudewijn Abma schreef: U meent dat 5% moslims, die deels ontkerkelijken
Bron?
Die gaf ik reeds: http://nos.nl/artikel/2163084-het-aanta ... eveel.html

Zie ook: https://www.cbs.nl/nl-nl/achtergrond/20 ... -of-moskee
Gebruikersavatar
Maarten
Berichten: 975
Lid geworden op: di mar 21, 2017 3:00 pm
Locatie: Twente

Re: Nederlandse defensie.

Bericht door Maarten »

De NOS is geen onafhankelijke bron hé...
Boudewijn Abma
Berichten: 596
Lid geworden op: do jan 19, 2017 5:01 pm

Re: Nederlandse defensie.

Bericht door Boudewijn Abma »

Maarten schreef:De NOS is geen onafhankelijke bron hé...
Zoals ik al aangaf verzon de NOS de cijfers niet maar haalde die op bij CBS en Pew-research.
Gebruikersavatar
Hallo Tokyo
Berichten: 573
Lid geworden op: di mar 06, 2012 10:49 am
Locatie: achter de duinen...

Re: Nederlandse defensie.

Bericht door Hallo Tokyo »

Ik wens u verder graag een prettige dag toe.

Ik neem aan dat je met een scheve bek vol tanden staat en de discussie maar voor gezien laat?


[icon_lol.gif]
Boudewijn Abma
Berichten: 596
Lid geworden op: do jan 19, 2017 5:01 pm

Re: Nederlandse defensie.

Bericht door Boudewijn Abma »

Hallo Tokyo schreef:
Ik wens u verder graag een prettige dag toe.

Ik neem aan dat je met een scheve bek vol tanden staat en de discussie maar voor gezien laat?


[icon_lol.gif]
Ja, mijn eerdere indruk dat u inhoudelijk niets te melden heeft en hier slechts komt om te trollen werd helaas bevestigd.

Een fijne dag verder.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Nederlandse defensie.

Bericht door Pilgrim »

Er zijn nu rond de miljoen moslims in Nederland en op een bevolking van rond de 17 miljoen mensen is dat bijna 6% en dat is behoorlijk veel vind ik. Bovendien groeit het snel in verband met de toegenomen massa-immigratie sinds Merkel de poorten opende. Dan komen de gezinshereniging en de veel grotere kinderaantallen er nog bij waardoor de cijfers in de verdere toekomst zeker tot ongerustheid stemmen. Dat moslims net als christenen op grote schaal zouden seculariseren is een fabeltje, wat je iedere keer hoort om mensen gerust te stellen. je ziet ook vaak van die neponderzoekjes met veel geruststellend praat als gevolg.

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... tting.html
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hallo Tokyo
Berichten: 573
Lid geworden op: di mar 06, 2012 10:49 am
Locatie: achter de duinen...

Re: Nederlandse defensie.

Bericht door Hallo Tokyo »

Pilgrim schreef:Er zijn nu rond de miljoen moslims in Nederland en op een bevolking van rond de 17 miljoen mensen is dat bijna 6% en dat is behoorlijk veel vind ik. Bovendien groeit het snel in verband met de toegenomen massa-immigratie sinds Merkel de poorten opende. Dan komen de gezinshereniging en de veel grotere kinderaantallen er nog bij waardoor de cijfers in de verdere toekomst zeker tot ongerustheid stemmen. Dat moslims net als christenen op grote schaal zouden seculariseren is een fabeltje, wat je iedere keer hoort om mensen gerust te stellen. je ziet ook vaak van die neponderzoekjes met veel geruststellend praat als gevolg.

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... tting.html

"Ingezwachtelde zwakzinnige" wat een treffende beschrijving van zo'n moslima broedmachine......


[icon_lol.gif]
Boudewijn Abma
Berichten: 596
Lid geworden op: do jan 19, 2017 5:01 pm

Re: Nederlandse defensie.

Bericht door Boudewijn Abma »

Pilgrim schreef:Er zijn nu rond de miljoen moslims in Nederland en op een bevolking van rond de 17 miljoen mensen is dat bijna 6% en dat is behoorlijk veel vind ik. Bovendien groeit het snel in verband met de toegenomen massa-immigratie sinds Merkel de poorten opende. Dan komen de gezinshereniging en de veel grotere kinderaantallen er nog bij waardoor de cijfers in de verdere toekomst zeker tot ongerustheid stemmen. Dat moslims net als christenen op grote schaal zouden seculariseren is een fabeltje, wat je iedere keer hoort om mensen gerust te stellen. je ziet ook vaak van die neponderzoekjes met veel geruststellend praat als gevolg.

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... tting.html
U bent slecht geïnformeerd.

Het percentage moslims in Nederland bedraagt op dit moment minder dan 5%. Als al die moslims moslim blijven en het geboortecijfer gelijk blijft (en dat is ondenkbaar) zou dat in 2050 maximaal 9.4% van de Nederlandse bevolking kunnen worden.

http://www.republiekallochtonie.nl/de-i ... ht-vlotten

Ik begrijp dat u gehecht bent aan uw paranoia maar gelukkig zult u er niet van worden en een feitelijke grond is er ook niet voor.
Gebruikersavatar
Hallo Tokyo
Berichten: 573
Lid geworden op: di mar 06, 2012 10:49 am
Locatie: achter de duinen...

Re: Nederlandse defensie.

Bericht door Hallo Tokyo »

republiekallochtonië [icon_lol.gif]

En dan anderen beschuldigen van foute bronnen.....

:rolleyes:
Boudewijn Abma
Berichten: 596
Lid geworden op: do jan 19, 2017 5:01 pm

Re: Nederlandse defensie.

Bericht door Boudewijn Abma »

Hallo Tokyo schreef:republiekallochtonië [icon_lol.gif]

En dan anderen beschuldigen van foute bronnen.....

:rolleyes:
De site gaf deze gegevens weer: http://globalreligiousfutures.org/count ... _year=2010

Vind u Pew-research een foute bron?
Gebruikersavatar
Hallo Tokyo
Berichten: 573
Lid geworden op: di mar 06, 2012 10:49 am
Locatie: achter de duinen...

Re: Nederlandse defensie.

Bericht door Hallo Tokyo »

Boudewijn Abma schreef:
Hallo Tokyo schreef:republiekallochtonië [icon_lol.gif]

En dan anderen beschuldigen van foute bronnen.....

:rolleyes:
De site gaf deze gegevens weer: http://globalreligiousfutures.org/count ... _year=2010

Vind u Pew-research een foute bron?

Jij staat nu eenmaal te boek als een notoire leugenaar Wim, je liegt werkelijk waar overal over, je identiteit, je talrijke aliassen etc. ik neem van jou dus helemaal niets aan.


:no1:
Boudewijn Abma
Berichten: 596
Lid geworden op: do jan 19, 2017 5:01 pm

Re: Nederlandse defensie.

Bericht door Boudewijn Abma »

Hallo Tokyo schreef:
Boudewijn Abma schreef:
Hallo Tokyo schreef:republiekallochtonië [icon_lol.gif]

En dan anderen beschuldigen van foute bronnen.....

:rolleyes:
De site gaf deze gegevens weer: http://globalreligiousfutures.org/count ... _year=2010

Vind u Pew-research een foute bron?

Jij staat nu eenmaal te boek als een notoire leugenaar Wim, je liegt werkelijk waar overal over, je identiteit, je talrijke aliassen etc. ik neem van jou dus helemaal niets aan.


:no1:
Q.e.d.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Nederlandse defensie.

Bericht door Pilgrim »

Nee het is tegen de 6%. Dat 'gevoelstemperatuur' hoger ligt komt door de problemen die de moslims maken. Het voelt somt alsof het al 60% is. :unhappy:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Boudewijn Abma
Berichten: 596
Lid geworden op: do jan 19, 2017 5:01 pm

Re: Nederlandse defensie.

Bericht door Boudewijn Abma »

Pilgrim schreef:Nee het is tegen de 6%. Dat 'gevoelstemperatuur' hoger ligt komt door de problemen die de moslims maken. Het voelt somt alsof het al 60% is. :unhappy:
Op grond van welke bron komt u op 6%?
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Nederlandse defensie.

Bericht door Pilgrim »

Boudewijn Abma schreef:
Pilgrim schreef:Nee het is tegen de 6%. Dat 'gevoelstemperatuur' hoger ligt komt door de problemen die de moslims maken. Het voelt somt alsof het al 60% is. :unhappy:
Op grond van welke bron komt u op 6%?
Dat kunt u best zelf wel even opzoeken. Ik wil het ook wel doen, maar ik moet nu naar fitness en ben al te laat. Tot straks.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Plaats reactie